Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M / 2023-03-21 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakbym mogła to bym dała 0 gwiazdek. UPS to jakaś kpina. Z żadna firma kurierska nie miałam takich problemów jak z nimi. Paczka z Anglii wysłana 13.03, wydana do doreczenia 20.03, siedziałam cały dzień w domu z dwoma osobami czekając. Przewidywany czas dostawy 9:15-13:15. Wchodzę na monitorowanie paczki o 16:50 a tam informacja, ze o 16:24 nieudana próba dostarczenia ponieważ odbiorca nie był w domu. Bardzo zabawne, bo cały czas czekałam,
    pomijając fakt, ze gdybym nie weszła na emaila to bym się nic nie dowiedziała. Telefon na infolinie, dogadanie się co do terminu na dzień dzisiejszy czyli 21.03 między 9 a 10:30 kurier ma być z przesyłka. Wchodzę na emaila o 10:00, a tam informacja, ze próba doreczenia nastąpi we czwartek, śmiech na sali. Pomijając, ze w emailu wcześniej było, ze w następny dzień roboczy, ale
    pomińmy to już. Znowu telefon na infolinie gdzie dowiaduje się, ze nie wydali kurierowi. Tłumacze sytuacje z wczoraj i Pani zrobiła kolejne zgłoszenie. Ciekawe czy się doczekam w co wątpię. Paczka była bardzo potrzebna, bo dzisiaj przylatuje osoba której rzeczy są w tej paczce. Nigdy więcej UPS. Żarty z ludzi sobie tylko robią.
    Zaletyżadnych.
    Wadykurierzy
  • ~Michał / 2023-03-20 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niekorzystnie oceniam tą firmę kurierską i przestrzegam innych przed korzystaniem z usługi w chwili kiedy komuś bardzo zależy na terminowym dostarczeniu paczki. Moja paczka miała charakter przewozu międzynarodowego i to w ramach szybkiej usługi "Express" z gwarantowanym terminem dostawy. Pomimo tego nie dosyć że była dostarczona po terminie dostawy zwykłej paczki to jeszcze nikt nie był w stanie poinformować mnie o przyczynach zwłoki. Poinformowano mnie wyłącznie że w sprawie można złożyć reklamację domagając się zwrotu różnicy pomiędzy przesyłką Espresową a normalną. Ogólnie wszystko dobrze do momentu nadania i zapłaty, a później przykro nam bardzo.
  • ~Lisa / 2023-03-17 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar. Poprosiłam o zmianę terminu przesyłki, dostałam potwierdzenie, a kurier i tak "próbował" ją dostarczyć wtedy, kiedy nie było mnie w domu. Paczka powędrowała do magazynu, przez tydzień dzwoniłam do UPS siedem razy, za każdym razem dowiadywałam się, że "paczka nie przyjechała, bo (losowy powód), ale na pewno dostarczymy jutro", po czym od nowa. Kilkukrotnie przekierowywałam paczkę na swój adres, a mimo to wracała do magazynu, o czym dowiadywałam się sama, dzwoniąc do nich, bo sami nie zaprzątali sobie głowy wysłaniem maila czy choćby smsa. Dzisiaj powiedziano mi, że sposób dostawy został na "życzenie klienta" zmieniony z dostawy do domu na odbiór osobisty w punkcie - nigdy nie wyrażałam takiego życzenia, od początku proszę o dostawę pod swój adres. Pani tymczasem nawet nie mogła sprawdzić, kto tej zmiany dokonał, nie mogła sprawdzić połączeń, choć wszystkie są nagrywane, nic. Paczka miała być w poniedziałek, dzisiaj jest już piątek, a kochany UPS stwierdził, że dostarczy przesyłkę w poniedziałek. W życiu nie miałam z żadną firmą aż takich problemów. Skandal, wstyd i poruta.
    ZaletyBRAK
    WadyPaczka niedostarczona
    Kurier zmienia sobie dowolnie termin i miejsce dostawy bez informowania klienta
    Telefoniczna obsługa to chaos, każdy mówi co innego
    Mieli się kontaktować w ciągu godziny, nie skontaktowali się
  • ~Damian / 2023-03-17 14:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden raz odpuściłem sobie opinię ale kolejny już nie. Po sprawdzeniu śledzenia paczki dowiedziałem się że kurier próbował doręczyć paczkę rano ale nikogo nie zastał co jest bzdurą. Poza tym ma nr telefonu i jakby się skontaktował to dowiedziałby się gdzie może zostawić paczkę.paczka została przekierowana do jakiegoś punktu oddalonego o kilka km. Generalnie z opinii sobie nic nie robią jak widać ale sam tego przewoźnika nigdy już nie wybiorę. Teraz też bym nie wybrał ale nie było innej opcji w skepie.
    WadyBrak kontaktu ze strony kuriera i zmiana miejsca dostarczenia wg własnego uznania.
  • ~Bartek / 2023-03-17 13:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier 5 raz z rzędu dostarcza paczkę do punktu odbioru zamiast bezpośrednio do mnie. Gdybym chciał pójść po paczkę, to bym wybrał Żabkę albo Paczkomat, które są dużo bliżej, niż punkt, do którego z własnego widzimisię kurier dostarcza paczkę. W wyznaczonych godzinach czekałem w domu. Nigdy nie miałem problemów z żadną inną firmą kurierską, nawet kurierem Poczty Polskiej. Po 2 interwencjach na infolinii pani stwierdziła, że może domofon jest uszkodzony, tylko, że jakoś dla innych firm kurierskich jest sprawny. Ponadto na przesyłkach jest mój numer telefonu, więc zawsze można zadzwonić, żebym zszedł po paczkę. Omijać szerokim łukiem, na szczęście są konkurencyjne firmy, które w podobnej cenie, rzetelnie podchodzą do wykonania usługi.
    ZaletyBrak
    WadyPaczka nie jest dostarczana
    Pomoc techniczna działa jak chce, zapewniają, ze skontaktują się w ciągu godziny, po czym czasza
    Brak możliwości poproszenia o numer telefonu do kuriera
    Brak powiadomień o przekierowaniu paczki do punktu odbioru
    Lekceważenie zgłoszeń
  • ~Wojciech / 2023-03-17 09:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak jakichkolwiek powiadomień. Gdybym nie wszedł w śledzenie, nawet bym się nie zorientował. Paczka w punkcie odbioru oddalonego o ponad 6 km, brak próby doręczenia. Kłamstwa, że kurier próbował dzwonić domofonem. Po awanturze paczka dostarczona kolejnego dnia.
  • ~Ewa / 2023-03-16 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dzwoni tylko zostawia paczkę w jakimś punkcie (podobno nie ma takiego obowiązku - poinformowała mnie Pani na infolinii). Brak telefonu do kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska. Z firm DPD, DHL czy Inpost otrzymuję smsa przed dostawą z danymi kuriera. W UPS jest wszystko tajemnicą.
    ZaletyBrak
    WadyTa firma na imię ma WADA.
  • ~OMIJAĆ TĄ FIRME / 2023-03-16 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Po wejściu w system widzę planowana dostawa 09:00 13:15 siedziałem jak wazon w domu. O 13:30 wchodzę w system a tu godziny zmienione na 14:00 16:45. myślę ok. w tych godzinach wyszedłem z domu raz na 10 min odebrać dziecko ze szkoły wracając sprawdziłem skrzynkę awiza brak myślę niedługo będzie. Minęła 16, 17 wchodzę w system, a tam informacja, że przesyłka do odbioru w punkcie UPC.
    Omijać wybierać inne opcje dostawy. Zawsze korzystam z innych dostawców teraz mnie coś podkusiło i żałuje.
    Teraz ma wycieczkę do punktu, o jak bym chciał aby ponownie dostarczyli to dwa dni robocze, szkoda, że nie tydzień.
    ZaletyBRAK
    WadyZmieniają godziny dostarczenia w trakcie dnia z którego wynika że 8 godzin musisz siedzieć w domu. ale nawet jak siedzisz to i tak nie dostarczają z uwagi braku obecności odbiorcy. Brak dostarczenia na adres, brak awiza potwierdzającego obecność kuriera, brak kontaktu ze strony kuriera, brak jakiejkolwiek informacji ze strony UPC co dzieje się z paczką.
  • ~Małgorzata / 2023-03-16 15:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzień dobry, jestem bardzo niezadowolona z usług firmy, skorzystam z niej dwa razy wysyłając paczkę za granicę. Po jakimś czasie otrzymuję fakturę z tytułu opóźnienia płatności, gdy płaciłam internetowo natychmiast... Do działu windykacji nie można się dodzwonić, by otrzymać jakieś konkretne informacje. Jest to bardzo to frustrujące, zatem nie polecam firmy, nie polecam usług, ze względu na swoje doświadczenia.
    ZaletyCzas, punkty nadania blisko domu
    WadyBrak możliwości kontaktu, błedne faktury wysłane po czasie usługi.
  • ~Zibiho / 2023-03-16 14:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier tej firmy miał mi dostarczyć przesyłkę z Allegro do domu a zostawił ją w punkcie UPS Access Point, który jest odległy o 1,5 km od miejsca zamieszkania. Śledzenie przesyłki wykazało że mam ją odebrać w punkcie; niestety nie było informacji - nie było ani SMS ani email nic ! Nie polecam tej firmy ! A cały dzień byłem w domu !
    WadyNie dostarczają pod wskazany adres a samowolnie kierują do punktu bo tak jest wygodniej kurierowi
  • ~Ups ssie / 2023-03-15 18:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Paczka dostarczona kilka dni po terminie, na stronie ups kurier wbijał próbę doreczenia nawet nie pokazując się pod domek. Zwykle nieroby
    ZaletyBrak
  • ~Danuta / 2023-03-15 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier tej firmy miał mi dostarczyć przesyłkę z Allegro śledzenie przesyłki wykazało że mam ją odebrać ale gdzie nie było informacji nie było ani SMS ani email nic po skontaktowaniu sie ze sprzedawcą dopiero dowiedziałam się gdzie mogę znaleźć moją przesyłkę nigdy już nie skorzystam z tej firmy
  • ~Roman / 2023-03-14 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda nawet 1 grosza za ich usługi.
    Straciłem przez tych ups pare złotych
    Tam nikt nic nie wie
    kurier jest niewidzialny
    paczka nie dociera
  • ~Marsvm / 2023-03-14 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy. W sprawie reklamacji uszkodzonej paczki nie ma jakiegokolwiek kontaktu. Sprzęt dostarczony rozwalony.
    WadyKurier obcojęzyczny, nie mający pojęcia jak wypełnić raport szkody.
  • ~Loris / 2023-03-14 19:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy raz skorzystałam z dostawy tej firmy i na tym zaprzestane. Paczka nie została doręczona pod wskazany adres tylko do punktu odbioru paczek UPS. Kontakt z firmą też w moim uznaniu mocno uciążliwy i ograniczony.
    WadyBrak dostawy na wskazany adres
  • ~Dominik / 2023-03-14 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    3 razy zamawiałem kuriera i 3 razy mnie olali, ponieważ kurier nie przyjechał. Ta firma to dno.
  • ~Ada / 2023-03-14 13:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak bieżacego informowania o statusie dostawy, zero mailowego/smsowego potwierdzenia czy informacji przed, kurier nie kontaktuje się przed dostawą. Monitorowanie śledzenia na stronie jest kompletną pomyłką i nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.
    Plusem jest łatwy kontakt z przedstawicielem lokalnej filii (Toruń), który skontaktował się ze mną od razu po zgłoszeniu problemu na głównej infolinii
    Wadyzero komunikacji
  • ~wkurzony klient / 2023-03-14 09:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta firma to nieporozumienie. Po podpisaniu umowy brak kontaktu z opiekunem handlowym. Można wydzwaniac codziennie, skłądać reklamacje na ich infolinii i otrzymywać zapewnienie, że na 100% w ciągu 24h będzie kontakt z ich strony. Wszystko skupia się tylko i wyłącznie na podpisaniu umowy, obsługa posprzedażowa nie istnieje!
  • ~Maria / 2023-03-13 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety ale kurier nawet nie pofatyguje się aby dostarczyć paczkę od pt.jest w dostarczeniu a w pon.ląduje w punkcie odb.Firma wogóle nie wyciąga konsekwencji za każdym razem ta sama sytuacja najgorsze firma na świecie.Poprzednio paczka wydana do doręczenia a po 15min.już w punkcie odb.mimo że jest ktoś w domu masakra nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczanie na adres
  • ~Marta / 2023-03-13 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałabym, abyście przestali kłamać w systemie monitorowania oraz abyście przestali przekazywać paczki do punktu odbioru bez pofatygowania się pod dany adres (paczka zamówiona z dostawą na adres). Każda interwencja kończy się również kłamstwami np.: do godziny czasu ktoś się z Panią skontaktuje (minęło 3 dni i nic) oraz, że paczka "dzisiaj" zostanie doręczona ( to dzisiaj to było w piątek po czwartkowej interwencji). Jeszcze te kłamstwa, że kurier był, ale nikogo nie zastał. Jestem na L4 długoterminowym i jestem w domu 24h. A w systemie ani wzmianki. Poza tym godziny w systemie dają wiele do życzenia. Paczka zarejestrowana o np o 11:08, a przekierowana do punktu o 11:14. 6 minut na dostarczenie paczki?!? Śmiech. Tak samo jak to, że kurier był, a nikogo nie było mimo, że cały czas jestem ???? Najgorsza firma kurierska. Szkoda tylko, że przez to cierpią głównie sprzedawcy, bo klient nie zamówi towaru widząc nazwę waszej firmy i wiedząc jakie cyrki odstawiacie.
    ZaletyBrak
    Wady- niedostarczanie przesyłek
    - brak reakcji na telefoniczne zgłoszenia problemu
    - kłamstwa dotyczące przesyłki oraz kontaktu z firmą
    - przekierowanie przesyłki na punkt odbioru bez wcześniejszej próby doręczenia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12605
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8039
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009