strona 25 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~modo / 2023-03-28 08:10
firma kurierska dno, kurier nawet nie przyjeżdża tylko daje paczki do punktu odbioru ,zero telefonu ani smsa o przesyłce .nawet nie można dostać numer do kuriera -
-
~Simon / 2023-03-28 00:16
Najbardziej amatorska firma kurierska!!!z dala od niej!!!infolinia dno.Czekam na produkt 14 dni bo sprzedający pomylił kod.Dzwonię na infolinię że już wszystko wyprostowane,przesyłka na drugi dzień dotrze.Trzy razy dzwoniłem-ta sama przyśpiewka jutro będzie.Noi dalej jej k...a nie ma.Co jest z wami!!! Obudźcie się !!! ZaletyNie ma zalet!!!WadySame wady -
~Marta / 2023-03-27 14:33
Kilka razy wysyłałam paczkę kilka kg do Niemiec nigdy nie miałam problemu.
Kurierzy szybcy, pomocni. Wszystko dostarczone co do terminu, ale trzeba dopłacać często za informację na maila i SMS co dzieje się z przesyłką - wtedy mamy info na bieżąco.ZaletyCzas, profesjonalizm, godne zaufaniaWadycena, problemy techniczne na stronie. -
~Przemek / 2023-03-24 18:17
Bardzo ważna paczka. Wczoraj wysłali wiadomość, że dzisiaj będzie dostawa. Kuriera nie ma. Wchodzę na stronę ups, a tam po prostu wpisali sobie nowy termin dostawy. Poniedziałek. Tyle, że po pierwsze nie poinformowali mnie o zmianie, a po drugie w poniedziałek przedmiot dostawy będzie już mi nie potrzebny. ZaletyBrak -
~Bert / 2023-03-24 17:21
Najgorszy kurier świata. Koleś niemiły, rozłącza się, nie słucha.
Przekierowują CH... Wie gdzie nie idzie odebraćZaletyNie maWadyWszystko -
~Arkadiusz / 2023-03-24 09:18
Porażka. Przyszedł Pan, wyciągam kartę... Pan na to... Nie można płacić kartą... To może blik?... Nie!
Ok.. Ma Pan wydać 5 zł z przesyłki?....nie mam drobnych...
Porażka -
~MarleyMonster / 2023-03-23 19:53
Nigdy niemiałam do czynienia z bardziej nieprofesjonalną firmą kurierską. Zamówiłam przesyłkę, dostawa miała być w godzinach wieczornych. Okazało się że była rano a kurier nie pofatygował się ani razu by chociaż poinformować mnie kiedy będzie. I tak trzy razy pomimo zgłaszania problemu. Nie mam już siły, poprosiłam sprzedawcę o zwrot pieniędzy. Sam przyznał że ma z tą firmą same problemy i rozważa zakończenie współpracy. Z żadną inną firmą kurierską nie było takich jazd że nie chce im się skontaktować. Nie polecam nikomu -
~eee / 2023-03-22 19:54
TRAGEDIA. paczka została wysłana nie na ten adres co trzeba a na dodatek nie mogę zmienić adresu. cyrk ZaletybrakWadyfatalne -
-
~Andrzej / 2023-03-22 17:14
Ta firma to jakaś porażka a pan kurier to powinien gnój na polu widłami rozwalać a nie paczki wozić. Nie po to człowiek bierze wolne w pracy żeby spędzić cały dzień w oknie gapiąc się na przejeżdzające samochody. Kurier sam sobie zmienił termin dostawy. Nigdy więcej nie chce mieć nic wspólnego z tą firmą WadyBrak zalet -
~Izabela / 2023-03-22 09:43
Aplikacja mobilna UPC nie działa, strona webowa jest zbagowana,nieprzyjazna użytkownikowi, nieintuicyjna, gdzie nie kliknę pojawiają się błędy ktore mam zgłosić obsłudze ale z obsługą zero kontaktu a i też informacji jak ta obsługę znaleźć, czat odpowiada na wyuczone kilka pytań, przekierowanie paczki to jakiś koszmar, punkty odbioru to sklepiki czynne zazwyczaj w godzinach pracy , ogólnie straciłam nerwy przy jednym zamówieniu i nigdy więcej ZaletyNie maWadyStrona internetowa, brak kontaktu z kurierem (po co ja podaję ten nr telefonu?) -
~Darek / 2023-03-21 19:24
UPS okazało się totalną porażką. Cały dzień przebywałem pod adresem dostawy ale panicz kurier nie dojechał lecz raczył zaznaczyć odmowa odbioru. Po wykonaniu telefonu do firmy (raptem 30 minut czekania na rozmowę z konsultantem) dowiedziałem się że ich kurierzy nie używają telefonu i nie dzwonią , wystarczy że byłem w tym czasie w toalecie to jaśnie pan nie będzie próbował doręczyć przesyłki tylko odjedzie kłamiąc że odmówiłem przyjęcia. Zamawiając przesyłkę z UPS musisz cały dzień stać najlepiej na ulicy aby kurier was nie ominal.Totalne dno omijać UPS szerokim łukiem. -
~sticker / 2023-03-21 11:19
Ten Ups to jakaś żenada. Dostawa miała dotrzeć w sobotę, kurier nie dał znaku życia , stwierdził że nie ma nikogo w domu i odjechał. Paczka była opłacona więc nie wiem jaki był jego interes w dostarczeniu paczki skoro mógł przerzucić ją przez ogrodzenie.
Paczka dotarła w poniedziałek w dodatku nie w tych godzinach co miała być. KPINA!ZaletybrakWadykurier -
~M / 2023-03-21 10:22
Jakbym mogła to bym dała 0 gwiazdek. UPS to jakaś kpina. Z żadna firma kurierska nie miałam takich problemów jak z nimi. Paczka z Anglii wysłana 13.03, wydana do doreczenia 20.03, siedziałam cały dzień w domu z dwoma osobami czekając. Przewidywany czas dostawy 9:15-13:15. Wchodzę na monitorowanie paczki o 16:50 a tam informacja, ze o 16:24 nieudana próba dostarczenia ponieważ odbiorca nie był w domu. Bardzo zabawne, bo cały czas czekałam,
pomijając fakt, ze gdybym nie weszła na emaila to bym się nic nie dowiedziała. Telefon na infolinie, dogadanie się co do terminu na dzień dzisiejszy czyli 21.03 między 9 a 10:30 kurier ma być z przesyłka. Wchodzę na emaila o 10:00, a tam informacja, ze próba doreczenia nastąpi we czwartek, śmiech na sali. Pomijając, ze w emailu wcześniej było, ze w następny dzień roboczy, ale
pomińmy to już. Znowu telefon na infolinie gdzie dowiaduje się, ze nie wydali kurierowi. Tłumacze sytuacje z wczoraj i Pani zrobiła kolejne zgłoszenie. Ciekawe czy się doczekam w co wątpię. Paczka była bardzo potrzebna, bo dzisiaj przylatuje osoba której rzeczy są w tej paczce. Nigdy więcej UPS. Żarty z ludzi sobie tylko robią.Zaletyżadnych.Wadykurierzy -
~Michał / 2023-03-20 15:28
Bardzo niekorzystnie oceniam tą firmę kurierską i przestrzegam innych przed korzystaniem z usługi w chwili kiedy komuś bardzo zależy na terminowym dostarczeniu paczki. Moja paczka miała charakter przewozu międzynarodowego i to w ramach szybkiej usługi "Express" z gwarantowanym terminem dostawy. Pomimo tego nie dosyć że była dostarczona po terminie dostawy zwykłej paczki to jeszcze nikt nie był w stanie poinformować mnie o przyczynach zwłoki. Poinformowano mnie wyłącznie że w sprawie można złożyć reklamację domagając się zwrotu różnicy pomiędzy przesyłką Espresową a normalną. Ogólnie wszystko dobrze do momentu nadania i zapłaty, a później przykro nam bardzo. -
~Lisa / 2023-03-17 18:22
Koszmar. Poprosiłam o zmianę terminu przesyłki, dostałam potwierdzenie, a kurier i tak "próbował" ją dostarczyć wtedy, kiedy nie było mnie w domu. Paczka powędrowała do magazynu, przez tydzień dzwoniłam do UPS siedem razy, za każdym razem dowiadywałam się, że "paczka nie przyjechała, bo (losowy powód), ale na pewno dostarczymy jutro", po czym od nowa. Kilkukrotnie przekierowywałam paczkę na swój adres, a mimo to wracała do magazynu, o czym dowiadywałam się sama, dzwoniąc do nich, bo sami nie zaprzątali sobie głowy wysłaniem maila czy choćby smsa. Dzisiaj powiedziano mi, że sposób dostawy został na "życzenie klienta" zmieniony z dostawy do domu na odbiór osobisty w punkcie - nigdy nie wyrażałam takiego życzenia, od początku proszę o dostawę pod swój adres. Pani tymczasem nawet nie mogła sprawdzić, kto tej zmiany dokonał, nie mogła sprawdzić połączeń, choć wszystkie są nagrywane, nic. Paczka miała być w poniedziałek, dzisiaj jest już piątek, a kochany UPS stwierdził, że dostarczy przesyłkę w poniedziałek. W życiu nie miałam z żadną firmą aż takich problemów. Skandal, wstyd i poruta. ZaletyBRAKWadyPaczka niedostarczona
Kurier zmienia sobie dowolnie termin i miejsce dostawy bez informowania klienta
Telefoniczna obsługa to chaos, każdy mówi co innego
Mieli się kontaktować w ciągu godziny, nie skontaktowali się -
~Damian / 2023-03-17 14:14
Jeden raz odpuściłem sobie opinię ale kolejny już nie. Po sprawdzeniu śledzenia paczki dowiedziałem się że kurier próbował doręczyć paczkę rano ale nikogo nie zastał co jest bzdurą. Poza tym ma nr telefonu i jakby się skontaktował to dowiedziałby się gdzie może zostawić paczkę.paczka została przekierowana do jakiegoś punktu oddalonego o kilka km. Generalnie z opinii sobie nic nie robią jak widać ale sam tego przewoźnika nigdy już nie wybiorę. Teraz też bym nie wybrał ale nie było innej opcji w skepie. WadyBrak kontaktu ze strony kuriera i zmiana miejsca dostarczenia wg własnego uznania. -
-
~Bartek / 2023-03-17 13:42
Kurier 5 raz z rzędu dostarcza paczkę do punktu odbioru zamiast bezpośrednio do mnie. Gdybym chciał pójść po paczkę, to bym wybrał Żabkę albo Paczkomat, które są dużo bliżej, niż punkt, do którego z własnego widzimisię kurier dostarcza paczkę. W wyznaczonych godzinach czekałem w domu. Nigdy nie miałem problemów z żadną inną firmą kurierską, nawet kurierem Poczty Polskiej. Po 2 interwencjach na infolinii pani stwierdziła, że może domofon jest uszkodzony, tylko, że jakoś dla innych firm kurierskich jest sprawny. Ponadto na przesyłkach jest mój numer telefonu, więc zawsze można zadzwonić, żebym zszedł po paczkę. Omijać szerokim łukiem, na szczęście są konkurencyjne firmy, które w podobnej cenie, rzetelnie podchodzą do wykonania usługi. ZaletyBrakWadyPaczka nie jest dostarczana
Pomoc techniczna działa jak chce, zapewniają, ze skontaktują się w ciągu godziny, po czym czasza
Brak możliwości poproszenia o numer telefonu do kuriera
Brak powiadomień o przekierowaniu paczki do punktu odbioru
Lekceważenie zgłoszeń -
~Wojciech / 2023-03-17 09:29
Brak jakichkolwiek powiadomień. Gdybym nie wszedł w śledzenie, nawet bym się nie zorientował. Paczka w punkcie odbioru oddalonego o ponad 6 km, brak próby doręczenia. Kłamstwa, że kurier próbował dzwonić domofonem. Po awanturze paczka dostarczona kolejnego dnia. -
~Ewa / 2023-03-16 19:19
Kurier nie dzwoni tylko zostawia paczkę w jakimś punkcie (podobno nie ma takiego obowiązku - poinformowała mnie Pani na infolinii). Brak telefonu do kuriera. Jest to najgorsza firma kurierska. Z firm DPD, DHL czy Inpost otrzymuję smsa przed dostawą z danymi kuriera. W UPS jest wszystko tajemnicą. ZaletyBrakWadyTa firma na imię ma WADA. -
~OMIJAĆ TĄ FIRME / 2023-03-16 17:29
Tragedia. Po wejściu w system widzę planowana dostawa 09:00 13:15 siedziałem jak wazon w domu. O 13:30 wchodzę w system a tu godziny zmienione na 14:00 16:45. myślę ok. w tych godzinach wyszedłem z domu raz na 10 min odebrać dziecko ze szkoły wracając sprawdziłem skrzynkę awiza brak myślę niedługo będzie. Minęła 16, 17 wchodzę w system, a tam informacja, że przesyłka do odbioru w punkcie UPC.
Omijać wybierać inne opcje dostawy. Zawsze korzystam z innych dostawców teraz mnie coś podkusiło i żałuje.
Teraz ma wycieczkę do punktu, o jak bym chciał aby ponownie dostarczyli to dwa dni robocze, szkoda, że nie tydzień.ZaletyBRAKWadyZmieniają godziny dostarczenia w trakcie dnia z którego wynika że 8 godzin musisz siedzieć w domu. ale nawet jak siedzisz to i tak nie dostarczają z uwagi braku obecności odbiorcy. Brak dostarczenia na adres, brak awiza potwierdzającego obecność kuriera, brak kontaktu ze strony kuriera, brak jakiejkolwiek informacji ze strony UPC co dzieje się z paczką.
strona 25 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »