Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4114 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ambito / 2023-04-15 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    gówno nie polecam nikomu szkoda czasu nerwów i pieniędzy
    Zaletybrak
    Wadygówno
  • ~ptakupatk / 2023-04-14 23:31
    Ocena: 1.00 / 5
    porazka, zero kontaktu, zero mozliwosci zmiany godziny i ogolnie caloksztalt odebrania paczki byl porazka. Godzina dostawy zostala zmieniona kilka razy i nie mialam szansy przybycia ma dobra godzine po paczke oraz nie bylo szansy kontaktu z kurierem zeby dowiedziec sie kiedy bedzie. Dodatkowo raz udalo mi sie byc w domu a tu co? podobno u mnie byli. Nie polecam, najchetniej dalabym 0 gwiazdek
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Krzychu / 2023-04-14 22:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona bo wg ściemy serwowanej przez UPS kurier nie zastał nikogo w domu. W domu było 5 osób a ten nikogo nie zastał. Co ciekawe inni kurierzy z lepszych firm niż UPS nie miało problemu z dostarczeniem przesyłek. UPS to totalne dno. Kontakt na stronie przez wirtualnego asystenta. No, wiecie jak się z czymś takim załatwia sprawę? Strata czasu.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyNiestety same wady, przede wszystkim nie dostarczają przesyłek.
  • ~Przemek / 2023-04-14 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Druga przesyłka z rzędu opóźniona. Tym razem miała być w czwartek,teraz planują, że dostarczą dopiero w poniedziałek. Powinni zmienić nazwę na "delay"
  • ~Alicja / 2023-04-14 15:48
    Ocena: 1.00 / 5
    W STATUSIE PRZESYŁKA ODEBRANA !! TYMCZASEM KURIER NIE DOSTARCZYŁ NIE DZWONIŁ !KONTAKT Z INFOLINIĄ -SAMA MAM ODEBRAĆ Z PUNKTU.SUPER NIE POLECAM -NIGDY WIECEJ
  • ~Małgorzata / 2023-04-14 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnego kontaktu do kuriera. Żadnego kontaktu z firmą-odpowiada BOT-kontakt niczego nie wnosi,jakaś pomyłka. Osobiście nigdy z tej firmy nie korzystam z powodu braku możliwoścoi kontaktu. Niestety niektore firmy nadają nimi przesyłki-wyboru brak. Za każym razem nerwy, bo nie wiadomo kiedy i czy bedzie przesyłka. Jakaś paranoja...
  • ~Turkuć / 2023-04-14 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    W systemie informowania o drodze paczki wpisują info że była próba doręczenia mimo że nikt się nie pojawił przez cały dzień. Kurier nie kontaktuje się. Informacja o godzinach doręczenia w opinii pani z infolinii jest tylko ot tak podawana, tak naprawdę kurier przyjdzie o dowolnej godzinie. Albo i nie przyjdzie wcale. Pani na infolinii agresywna, nieprzyjemna. Zdecydowanie odwracam korzystanie z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyBłędne informacje o godzinach dostawy paczki. Brak kontaktu kuriera do klienta. Błędne dane w systemie informowania o drodze paczki. Nieprzyjemna telefoniczna obsługa klienta.
  • ~Mat / 2023-04-14 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakiś żart. Paczka nie wysłana nawet a info w mailu że przyjdzie na drugi dzień
    Po tygodniu drugi mail że przyjdzie na drugi dzień... ta sama paczka, no oczywiście brak paczki
    ZaletyZapomnij
    WadyZa dużo
  • ~Paweł / 2023-04-14 09:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo drogie przesyłki zagraniczne, strona ledwo działa i czasami się da na niej zmienić datę doręczenia, czasami nie. Przez infolinie absolutnie nie da się nic załatwić, jedynie można być wprowadzonym w błąd.
    Przykładowo dostałem maila w czwartek rano że paczka przyjdzie w poniedziałek kiedy mnie nie ma, próbowałem się dowiedzieć czy da jednak radę w piątek - konsultant odpowiedział że nie, nie był też w stanie zmienić czasu doręczenia i dostałem info że może to być zmienione dopiero po nieudanym doręczeniu - co jest nieprawdą. Po kilkunastu próbach na innej przeglądarce i błądzeniu na stronie udało się zmienić date doręczenia. Jak na złość na następny dzień widzę info że paczka miała by próbę doręczenia właśnie w piątek ale zmiana daty dostarczenia paczki akurat została zatwierdzona - jak na złość.
  • ~Paweł / 2023-04-14 08:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Drukarkę połamali, reklamacji uzasadnionych nie przyjęli, straciłem przez ich bylejaką pracę i lekceważenie klienta 500 zł.
  • ~Tris / 2023-04-13 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zamówiona na adres, pod którym na pewno ktoś jest cały czas w domu. Nikt nie dzwonił do drzwi. Zero kontaktu telefonicznego. Ku mojemu zaskoczeniu przyszedł mail, że próba doręczenia nie powiodła się, a paczka została przekazana do punktu odbioru, który nawet nie jest w pobliżu adresu dostawy. Szczyt bezczelności. Najgorsza firma kurierska.
    ZaletyBrak
    Wady
    Zero informacji, kontaktu, kurier od razu oddaje paczkę do punktu. Nie dostarcza paczek do domu.
  • ~Janusz / 2023-04-13 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Przy zamówieniu usługi internetowo z płatnością przy odbiorze( przez formularz) płaci się za dostarczenia podwójnie. Aby zakończyć proces zamawiania należy najpierw opłacić z konta bankowego dostawę. Odbiorca aby otrzymać przesyłkę płaci za towar i ( ponownie ) za dostarczenie gdyż całość z definicji jest płatna przy odbiorze.
    Nikt się już nie poczuwa do zwrotu nadpłaty zamawiającemu usługę za dostawę po zrealizowaniu zamówienia.
    Gdyby wliczyć dostawę do ceny towaru podwójną kwotę dostawy zapłaci odbiorca.
    ZaletyMożliwość zamówienia usługi on-line
    WadyPodwójna opłata
  • ~ELŻBIETA / 2023-04-13 12:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Dnia 6 kwietnia 2023 nadałam kurierem moją walizkę,z Sanatorium POLONEZ w Dąbkach.Odbierał ją przemiły Pan Norbert.Walizka jak się okazało już na drugi dzień była w Jeleniej Górze.,tylko że kurier nie raczył o tym nikogo powiadomić.Ani nie zadzwonił...ani nie przywiózł pod wskazany adres.Mąż cały piątek czekał nie wychodząc z domu..jednak łaskawca kurier po prostu to "olał"Zawiózł walizkę do salonu rowerowego na ulicę KOMEDY TRZCIŃSKIEGO.Tam walizka leżała przez 6 dni.Zaniepokojona jej brakiem zadzwoniłam do kuriera do Dąbek..który pomógł mi ją odzyskać.JEST TO TOTALNE CHAMSTWO ZE STRONY KURIERA Z JELENIEJ GÓRY.TAKI CZŁOWIEK PSUJE RENOMĘ FIRMY...POWINIEN BYĆ WYWALONY NA ZBITY PYSK.MAM NADZIEJĘ ,ŻE ZOSTANIE ODPOWIEDNIO UKARANY. CHCĘ NATOMIAST PODZIĘKOWAĆ KURIEROWI Z DĄBEK PANU NORBERTOWI,,TO CZŁOWIEK I KURIER MIŁY..SYMPATYCZNY I ODDANY SWOJEJ PRACY.
    ZaletyPODZIĘKOWANIA DLA KURIERA UPS Z DĄBEK..PANA NORBERTA.
    WadyKURIER UPS Z JELENIEJ GÓRY POWINIEN WYLECIEĆ Z PRACY.
  • ~Paweł / 2023-04-12 20:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesylkę połamali, dwie reklamacje odrzucili, jestem w plecy 500 zł.
    Wiec radzę: omijaj UPS szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadySame jak dla mnie
  • ~Katarzyna / 2023-04-12 17:20
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier nawet nie próbował skontaktować się w celu doręczenia, dostałam tylko informacje, że paczka do odebrania w punkcie. Jakbym wiedziała że tak działają to zamówiłabym z opcją paczkomatu. Wiele razy korzystałam z konkurencyjnych firm kurierskich i nigdy nie miałam takiej sytuacji. Nie polecam
    WadyBrak poszanowania czasu klienta
  • ~Karo / 2023-04-12 16:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny paczkę trzeba sobie samemu odebraę z punktu. Zero informacji o dostarczeniu, zero kontaktu od kuriera. W dodatku UPS informuje zleceniodacę ze próbowali dostarczyć paczkę 2 razy. Szczyt bezczelości.
    Zaletybrak
    Wadyzero informacji, kontaktu, kurier oddaje paczkę do punktu nie dostarcza do domu.
  • ~Dawid / 2023-04-12 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać dalekim łukiem tą firmę, paczka zaginęła, reklamacja odrzucona,dno
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Zdegustowany Odbiorca Paczki / 2023-04-12 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawiam się kto jest dla kogo. Czy firma la klienta czy klient dla firmy? A konkretnie pan kurier posługujący się nr tel. 572-589-007. Posiadając mój numer telefonu nie raczył się skontaktować ze mną na termin odbioru i zadzwonił w czasie kiedy byłem w pracy. Czy w Polsce trzeba brać wolne aby odebrać paczkę bo inaczej PAN KURIER zostawi ją na pastwę losu na wycieraczce? Stanowczo nie polecam firmy UPS.
  • ~Kinga / 2023-04-11 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna masakra. Mega nie polecam tej firmy, niepotrzebne nerwy i stres że paczka nie dojdzie. Paczkę miałam otrzymać tydzień temu, ale okazało się że kurier źle odczytał adres (takie było tłumaczenie konsultanta), następnie były święta, a dzień dostawy został przesunięty na dzisiaj. Ponownie skontaktowałam się z działem pomocy i usłyszałam że ponoć kurier nie ma mojego numeru telefonu przez co nie dostarczy paczki (mimo, że podawałam numer). Dane zostały zaktualizowane, a dzień dostawy nie jest znany. Zero możliwości skontaktowania się z kurierem co jeszcze bardziej utrudnia dostawę. Żałosne. NIE POLECAM
    Zaletyżadne
    Wadycała firma to żart
  • ~Marek / 2023-04-08 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka po raz kolejny nie dotarła na wskazany adres. Konieczny był odbiór osobisty z punktu.
    ZaletyBrak
    WadyNie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12581
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8026
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7667
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4114
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4097
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2421
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4629
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2995