Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oliwia / 2018-04-17 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka, która dotrzeć miała po około 3-4 dniach, dotarla do mnie po 1,5 tygodnia, z powodu „nieobecności podczas prób dostarczenia przesyłki” - co oczywiście, było bezczelnym kłamstwem. Kurier nie zawitał w mych drzwiach ani razu, póki nie zadzwoniłam na infolinię, aby złożyć zażalenie. Z kurierem nie ma jakiegokolwiek kontaktu. Nie ma żadnych informacji o przewidywanej dacie dostawy, godzinie - nic. Kiedy kurier przyjechał, na jego twarzy widniało OGROMNE NIEZADOWOLENIE, był niemiły, oraz opryskliwy. Z wielka łaska wręczył mi paczkę. NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ NIKOMU.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wiele
  • ~Magda / 2018-04-13 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar. Firma nie UPS tylko firma koszmar, nie dostarczają przesyłek tylko zostawiają awizo, kolejny raz ile można. Tak duża firma i nie stać ich na zakup telefonu służbowego, by kurier skontaktował się ze mną ze zaraz będzie?! Żart?! Dla mnie żart .... absolutnie nie polecam nikomu usług tej firmy
    ZaletyBrak zalet
    WadyCałe mnostwo
  • ~Agnieszka / 2018-04-03 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Ups zgubił paczkę zagraniczną . Minęło juz 42 dni od daty złozenia reklamacji i nie otrzymałam ani słowa od Firmy UPS ....
  • ~Agnieszka / 2018-04-03 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Ups zgubił paczkę zagraniczną . Minęło juz 42 dni od daty złozenia reklamacji i nie otrzymałam ani słowa od Firmy UPS ....
  • ~Piotr / 2018-03-31 15:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Najszybsza firma kurierska. Przesyłki dochodzą na drugi dzień. Nie dziwi mnie że tak się cenią.
    Zaletyszybkość, profesjonalne podejście.
    WadyBrak
  • ~mik / 2018-03-26 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka rzekomo była dostarczona, kurier sie dzwonił.
    Nie można nawiązać kontaktu z firmą - formularz kontaktowy "email" odmawia przyjęcia zażalenia.

  • ~Andrzej / 2018-03-26 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska nie uczestniczy w Programie Słucham Swoich Klientów - taki tekst w nagłówku Opineo. (!) Trudno się dziwić, bo zachowuje się wrednie. Właśnie odmówiono mi przyjęcia paczki z ciepłą odzieżą, kocami itd. przygotowanej dla pogorzelców! Bo odzież używana, bo wewnętrzny regulamin, którego zapisów nie wolno mi poznać.
    Uważam to za draństwo.
    Zaletynieznane
    Wadybezduszność
  • ~LaxSlax / 2018-03-17 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyna firma kurierska w przypadku przesyłek z Chin pobiera dla siebie opłatę ekstra przy ocleniu. Każdy ściągający przesyłkę może się więc spodziewać cła + opłaty ekstra za fatygę UPS. W moim przypadku było to ok. 30 zł cła plus (UWAGA!) 83,64 zł opłaty ekstra dla UPS za oclenie (i to najniższa możliwa opłata ekstra jaką mogą pobrać). Kilka razy ową opłatę udało się odzyskać składając reklamację z tytułu niepoinformowania o dodatkowych opłatach. Niestety dział reklamacji celnych objął ostatnio niezbyt uprzejmy Krzysztof H., który przeciąga reklamacje do ostatniego dnia, oczywiście ich nie uznając. Gra nie warta świeczki, przy przesyłkach z Chin radzę skorzystać z FedEx lub DHL, które to jeszcze nigdy żadnej opłaty dodatkowej (oprócz samego cła) ode mnie nie pobrały.
  • ~Rozczarowany / 2018-03-14 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można skontaktować się z kurierem który ma dostarczyć mi przesyłkę "Do wieczora". Czyli mam siedzieć w domu od świtu "do wieczora". Awizo nieczytelne(mały druczek), nabazgrane na nim coś -chyba ulica ale gdzie? W jakim mieście? W infolinii pracownica arogancka wręcz chamska. Dowiedziałam się od niej, że nie umiem korzystać z jakże czytelnej strony firmy UPS. Podsumowując: NIGDY WIĘCEJ UPS!
    ZaletyBrak
  • ~Harry / 2018-03-13 08:43
    Ocena: 2.33 / 5
    UPS to naciągacze i złodzieje
    Doliczają za co mogą np za doręczenie na adres prywatny
  • ~Zdzisław / 2018-03-09 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i siedem metrów mułu. Nigdy nie było próby dostarczenia, zawsze paczki mam do odbioru w najbliższym punkcie jakimś tam. Telefon to istna kpina z tymi komendami głosowymi. Nie polecam! Nie po to zamawiam kuriera, abym zapierniczał na drugi koniec miasta po paczki!
  • ~Mati / 2018-03-06 16:44
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA jeżeli bede chciała biegać za przesyłka po miescie to wybiorę tańszą opcję paczkomatow!!!! Pytam się za co ja place, skoro nie stać ich nawet na Sms-a o tym ze w danym dniu dostarcza paczkę!!! Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy!!!
  • ~monka / 2018-02-14 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza firma na rynku - nie informuja kiedy dostarcza przesylke - nie zostawiaja awiza - centrum obslugi klienta to rowniez porazka nie potrafia przekazac informacji kurierowi - ale przekierowac do acces point to problemu nie ma a jakze - ogolnie maja klientow w dupie zamowiles towar to siedz i czekaj 12 godzin
    Zaletybrak
  • ~Jaga / 2018-02-05 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    zero informacji od kuriera, że będzie przesyłka, zero telefonu i nagle e-mail, ze paczka ląduje w jakimś punkcie odbioru. Obsługa wciska mi że e-mail informujący poszedł w spam, paczkę mogą wrócić na adres w 2 dni robocze i dostarczenie tylko o 13 stej bo kurier ma taką trasa, przecież to jest jakaś kpina, żeby kurier mógł być tylko w jednej określonej godzinie.
    Zaletybrak
    Wadyzero kontaktu
  • ~Alina / 2018-01-22 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam kurierzy zatrudnieni do niczego jak i rowniez ich przełożeni. Fatalnie !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem.
    Kurier kłamca
    Kurier leniwiec w pt zależało mu na szybkim skończeniu pracy
    Przełożeni nie mili dla klienta
    Brak prawidłowej obsługi
    Moje pieniądze wyrzucone w błoto
    Kurier bez szacunku do osoby która mu płaci!!
  • ~Maria / 2018-01-18 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli płace za kuriera zeby dostarczył mi paczkę do domu to oczekuje, ze usługa zostanie w ten sposób wykonana. Kurier który dysponował moją paczką zostawił awizo przy domofonie na zewnątrz!!!! Dowiedziałam sie o tym tylko dlatego ze dodzwoniłam i zapytałam. Kurier bardzo pyskliwy, na pytanie czemu nie zostawił awiza w skrzynce odpowiedział „miałem przeniknąć przez drzwi?”... ludzie, litości. Wystarczy zadzwonić do sąsiada, przetrzymac paczkę, nie wiem, na pewno nie zostawiać na klatce na zewnątrz w deszcz i wiatr gdzie mieszka mnóstwo osób i każdy życzliwy to moze wyrzucić. Tragedia. Łaski nie robicie.
    ZaletyBrak
    WadyZero odpowiedzialności
    MiejscowośćWarszawa
  • ~poznanianka / 2018-01-05 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zerowy kontakt kuriera z klientem. Za każdym razem trzeba jechać po paczkę do punktu Access Point, które jest w miejscu gdzie niema gdzie zaparkować. Pomimo, że mnie nie było w domu, to jest zawsze obok sąsiadka z dziećmi, pracownik w firmie obok...możliwości mnóstwo, ale zupełny brak chęci ze strony kuriera. Żadnego telefonu, tylko sms: nie zastano oddano do punktu. Żenująca postawa pracowników!
    Zaletyżadne
    Wadysame
  • ~Anna R / 2017-12-15 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska
    Prośba przez centrale żeby skontaktował się z kurierem ws dostarczenia przesyłki i dowiedział o której godzinie kurier przewiduje podjechać pod adres
    - Odpowiedź że kurierzy nie mają takiego obowiązku kontaktować się z odbiorcą....
    Kpina!
    Podali mi rozrzut 3 godzin do oczekiwania na kuriera!
    Gdzie pod adres gdzie zamówiłam towar nikt nie mieszka więc kodowanie 3h to absurd
    W dobie bezpłatnych połączeń telefonicznych takie traktowanie klienta to szambo
    Nawet samemu nie można się skontaktować żeby dowiedzieć o której godzinie kurier będzie w okolicy
    Żenujący poziom obsługi
    Szkoda że wysyłający wybrał ta firmę kurierską

    DNO !!!
    przesyłka nieodebrana oczywiście
    Mają najniższy stopień doręczania przesyłek!

    ***Jakoś DPD nie ma nigdy problemu żeby zadzwonić na 20-30 min przed dostarczeniem przesyłki
    A jak mnie nie ma to zostawia przesyłkę na portierni albo u sąsiada
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejna firma
  • ~Monika / 2017-09-20 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Usc to kpina a nie kurier. Raz próbował doręczyc. Bez telefonu, żeby się umówić albo przekierować i teraz paczka jest już w punkcie do odbioru
  • ~Beata / 2017-08-10 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałam powiadomienie, że kurier przekazał paczkę do punktu pomimo, że byłam w domu. Po prostu nie zadzwonił. Nie zadał sobie trudu żeby dostarczyć paczkę tylko od razu przekazuje ją do punktu odbioru :(. Próba uzyskania informacji na temat paczki graniczy z cudem. Infolinia jest tak przygotowana, ze własciwie nie ma mozliwości zgłoszenia problemu. :(
    Warszawa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12608
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8042
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009