Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mallin / 2018-05-02 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    na samym wstępie zostałam telefonicznie wprowadzona w błąd. miły pan zapewniał, że kurier będzie przy mnie wyceniać przesyłkę (mierzyć). po drugie, kurier był, delikatnie ujmując, niedysponowany. po trzecie, dowiedziałam się, mimo, że na dowodzie nadania jest możliwość podania numeru adresata z dopiskiem "bardzo ważne", że kurierzy nie dzwonią do adresatów (na tym mi zależało najbardziej). po czwarte, po odebraniu przesyłki zadzowniłam na infolinię, by dowiedzieć się dlaczego kurier nie mierzył przesyłki (jak wcześniej mnie zapewniono). niestety trafiła mi się niemiła pani, która sugerowała, że kurier być może spożywał lek i dlatego było czuć od niego alkohol. pierwszy i ostatni raz
  • ~Angelika / 2018-05-02 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zostawia przesyłki gdzie popadnie, nie dzwoniąc wcześniej pod podany numer telefonu. Błędnie zaktualizowane dane odnośnie po przesyłki. Nie polecam!
  • ~Gość / 2018-05-02 13:02
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma UPS to jakies nieporozumienie. Bardzo długi czas dostawy,zero kontaktu z klientem. Ocena mniejsza niż zero. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyDużo
  • ~Rzyczliwa / 2018-05-01 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie ma wydać reszty. Nie chce czekać nawet na rozmianke. Nie ma w gole kontaktu z kurierem. Nie informują że nie mają wydać ani o której się go spodziewać. Mówić że nie ma czasu to jest żenada. Jakoś z innych firm mają na wszystko czas i są profesjonalni. UPS ma wiele do życzenia co do innych firm. Gdybym wiedziała jakie będą pretensje i problemy to odebralabym sobie przesyłkę w sklepie a nie u chamów.
  • ~Ewa / 2018-04-30 17:07
    Ocena: 2.67 / 5
    nie wiem czy ktokolwiek otrzymał od UPS odszkodowanie za zniszconą paczkę, zawsze "udowodnią" że źle zabezpieczyłes paczkę do ytansportu, nawet mimo to że kurier był zachwycony opakowaniem, reasumując: droga paczka w cenie 560 zł za wysyłkę dotarła zmasakrowana, odszkodowania mimo ubezpieczenia nie dostanę, odradzam, no chyba że ktos wysyła poduszki
    Zaletybrak
    Wadyodmowa wypłacenia odszkodowania mimo ubezpieczenia i starannego opakowania
  • ~Szefowa / 2018-04-27 17:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Firma nie UPS tylko firma koszmar, nie dostarczają przesyłek tylko zostawiają awizo, kolejny raz ile można. Tak duża firma i nie stać ich na zakup telefonu służbowego, by kurier skontaktował się ze mną ze zaraz będzie?! Żart?! Dla mnie żart .... absolutnie nie polecam nikomu usług tej firmy!!!!
    Beznadzieja firma kurierska.
    WadyDużo
  • ~Marek / 2018-04-27 15:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo niewiarygodna dostawa. Już dwa razy została nadana do Mnie przesyłka przez Tą firmę kurierską i za każdym razem paczka do Mnie nie dotarła gdyż kurierzy nie kontaktują się z nadawcą gdy nie zastaną nikogo w domu tylko od razu zostają odesłane.Wstyd i hańba że w tych czasach gdzie jest bardzo dobrze rozwinięta telekomunikacja telefoniczna tym bardziej że na paczce jest podany numer kontaktowy dzieją się takie rzeczy.Nigdy tej firmie nie zaufam i nikomu nie będę polecał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Michał / 2018-04-24 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dzwonią do klienta , trzeba jeździć za paczka! Zal
    ZaletyBrak
  • ~Jakub / 2018-04-21 16:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem już dwie takie sytuacje że kurier zostawia paczkę w randomowym sklepie w okolicy bez mojej wiedzy i nawet nie zadzwoni.
  • ~Paula / 2018-04-19 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Na początkui marca nadałam przesyłkę, po którą kolejnego dnia miał przyjechać kurier.( zapłaciłam 31,70). Kurier oczywiście się nie pojawił, więc postanowiłam zadzwonić na infolinię. Oczywiście graniczyło to z cudem, ale po kilkunastu minutach odezwal się konsultant. okazało się, że aby kurier przyjechał po paczkę muszę im jeszcze dopłacić 10 zł! (nie wiem za co wczesniejsze 31,70). Teraz, po miesiącu, dostalam fakturę na kolejną zapłatę! W sumie to wezwanie do zapłaty. Prawie 40 zł! Na fakturze nie widnieje żadne wyjaśnienie za co jest ta dopłata, dzwoniąć Pani z infolinii niczego mi nie wyjaśnila, kazała pisać maila. W mailu wysłałam potwierdzenia moich zapłat i prosiłam o wyjaśnienie skąd kolejne kwoty do zapłaty( łącznie wysłanie paczki kosztuje mnie kolo 80zł! ). Odpowiedzi oczywiście do tej pory nie dostałam. Odradzam nadawanie paczek w tej firmie
  • ~Oliwia / 2018-04-17 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka, która dotrzeć miała po około 3-4 dniach, dotarla do mnie po 1,5 tygodnia, z powodu „nieobecności podczas prób dostarczenia przesyłki” - co oczywiście, było bezczelnym kłamstwem. Kurier nie zawitał w mych drzwiach ani razu, póki nie zadzwoniłam na infolinię, aby złożyć zażalenie. Z kurierem nie ma jakiegokolwiek kontaktu. Nie ma żadnych informacji o przewidywanej dacie dostawy, godzinie - nic. Kiedy kurier przyjechał, na jego twarzy widniało OGROMNE NIEZADOWOLENIE, był niemiły, oraz opryskliwy. Z wielka łaska wręczył mi paczkę. NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ NIKOMU.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo wiele
  • ~Magda / 2018-04-13 13:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmar. Firma nie UPS tylko firma koszmar, nie dostarczają przesyłek tylko zostawiają awizo, kolejny raz ile można. Tak duża firma i nie stać ich na zakup telefonu służbowego, by kurier skontaktował się ze mną ze zaraz będzie?! Żart?! Dla mnie żart .... absolutnie nie polecam nikomu usług tej firmy
    ZaletyBrak zalet
    WadyCałe mnostwo
  • ~Agnieszka / 2018-04-03 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Ups zgubił paczkę zagraniczną . Minęło juz 42 dni od daty złozenia reklamacji i nie otrzymałam ani słowa od Firmy UPS ....
  • ~Agnieszka / 2018-04-03 14:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Witam,

    Ups zgubił paczkę zagraniczną . Minęło juz 42 dni od daty złozenia reklamacji i nie otrzymałam ani słowa od Firmy UPS ....
  • ~Piotr / 2018-03-31 15:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Najszybsza firma kurierska. Przesyłki dochodzą na drugi dzień. Nie dziwi mnie że tak się cenią.
    Zaletyszybkość, profesjonalne podejście.
    WadyBrak
  • ~mik / 2018-03-26 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka rzekomo była dostarczona, kurier sie dzwonił.
    Nie można nawiązać kontaktu z firmą - formularz kontaktowy "email" odmawia przyjęcia zażalenia.

  • ~Andrzej / 2018-03-26 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska nie uczestniczy w Programie Słucham Swoich Klientów - taki tekst w nagłówku Opineo. (!) Trudno się dziwić, bo zachowuje się wrednie. Właśnie odmówiono mi przyjęcia paczki z ciepłą odzieżą, kocami itd. przygotowanej dla pogorzelców! Bo odzież używana, bo wewnętrzny regulamin, którego zapisów nie wolno mi poznać.
    Uważam to za draństwo.
    Zaletynieznane
    Wadybezduszność
  • ~LaxSlax / 2018-03-17 12:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako jedyna firma kurierska w przypadku przesyłek z Chin pobiera dla siebie opłatę ekstra przy ocleniu. Każdy ściągający przesyłkę może się więc spodziewać cła + opłaty ekstra za fatygę UPS. W moim przypadku było to ok. 30 zł cła plus (UWAGA!) 83,64 zł opłaty ekstra dla UPS za oclenie (i to najniższa możliwa opłata ekstra jaką mogą pobrać). Kilka razy ową opłatę udało się odzyskać składając reklamację z tytułu niepoinformowania o dodatkowych opłatach. Niestety dział reklamacji celnych objął ostatnio niezbyt uprzejmy Krzysztof H., który przeciąga reklamacje do ostatniego dnia, oczywiście ich nie uznając. Gra nie warta świeczki, przy przesyłkach z Chin radzę skorzystać z FedEx lub DHL, które to jeszcze nigdy żadnej opłaty dodatkowej (oprócz samego cła) ode mnie nie pobrały.
  • ~Rozczarowany / 2018-03-14 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można skontaktować się z kurierem który ma dostarczyć mi przesyłkę "Do wieczora". Czyli mam siedzieć w domu od świtu "do wieczora". Awizo nieczytelne(mały druczek), nabazgrane na nim coś -chyba ulica ale gdzie? W jakim mieście? W infolinii pracownica arogancka wręcz chamska. Dowiedziałam się od niej, że nie umiem korzystać z jakże czytelnej strony firmy UPS. Podsumowując: NIGDY WIĘCEJ UPS!
    ZaletyBrak
  • ~Harry / 2018-03-13 08:43
    Ocena: 2.33 / 5
    UPS to naciągacze i złodzieje
    Doliczają za co mogą np za doręczenie na adres prywatny
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8080
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3072