Firma nie panuje nad tym jak pracują kurierzy:
Przesyłka zamiast na wskazany adres - przekazywana jest do punktu odbioru na drugim końcu miasta.
Na stronie monitoringu przesyłki UPS zamieszczane są nieprawdziwe dane o nieudanej próbie doręczenia.
Nieprawdziwa jest również godzina dostarczenia przesyłki do punktu odbioru (12,42 wg wpisu, w rzeczywistości 14.00)
Zaletybrak
Wadykurierzy nie dostarczają na wskazany adres, a tylko do punktu odbioru BEZ AWIZOWANIA
brak kontaktu z kurierem (telefon/sms)
wprowadzanie do systemu nieprawdziwych danych (o braku adresata, godzinie dostarczenia)
~Bevel / 2018-05-18 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Niemiły kurier, pierwsy raz spotkałem się z taką osobą poza Pocztą Polską. Ten sam poziom.
WadyNiemiły dostawca
Nie doręczają pod drzwi, trzeba podejść... (furtka 5m od domu).
Drogo
~MIKOŁAJ / 2018-05-15 11:43
Ocena: 1.00 / 5
musiałem skorzystać z usług tej "firmy"... ZNÓW TRAGEDIA. To samo co na poczcie. Kurierowi nie chce się dostarczyć paczki więc ją zostawia w jakimś sklepie. Płacisz specjalnie za kuriera żeby nie lecieć na pocztę a musisz lecieć do jakiegoś sklepu który jest czynny np do 17... TRAGEDIA! Mam nadzieję że to już ostatni raz kiedy mam z tą "firmą" do czynienia.
WadyWSZYSTKO
~kolo 64 / 2018-05-15 06:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie chce im się dostarczać przesyłki pod adres to przysyłają sms-a że nie było nikogo pod adresem i zostawiają przesyłkę w jakimś sklepie a ty sam sobie po nią idź.Kpina!
~Kamilpdz / 2018-05-14 11:22
Ocena: 1.67 / 5
Ups to najgorsza firma kurierska w Polsce , zawsze mam z nią problemy kiedy coś zamawiam , producent wysłał paczkę 19ego kwietnia , dał mi numer wysyłki , na stronie ups jest tylko informacja o adresie i nic pozatym , kontakt telefoniczny nawet nie wiem jak trudny jest do zrealizowania ponieważ nigdy sie niedodzwoniłem. Dziś jest czternasty maja , niemal miesiąc idzie paczka , zwykle ci niedo****** kurierzy sprawiają problemy z przesyłkami za pobraniem , kiedy masz prawo obejrzeć paczkę. Generalnie nic w tej firmie nie jest dobre , nie ma nawet jednego powodu dla którego kiedykolwiek bym skorzystał z usług firmy , zawsze jestem tylko odbiorcą.
ZaletyInwestorzy na giełdzie mogą zbić fortunę jesli kupią akcje u konkurencji
WadyWszystko
~jan / 2018-05-10 12:17
Ocena: 1.00 / 5
Niema żadnego kontaktu z firmą telefon nieaktualny na stronie internetowej piszą że dostarczono o 11:30 a kurier był przed 10:00 żadnej informacji od kuriera o braku dostarczenia monitoring przesyłki pokazuje że kurier nie otrzymał przesyłki i dostarczy w godz, późno południowych,TRAGEDIA NIE POLECAM sam muszę jechać po odbiór,
Zaletybrak
Wadysame wady brak kontaktu i informacji o przesyłce
~mallin / 2018-05-02 15:55
Ocena: 1.00 / 5
na samym wstępie zostałam telefonicznie wprowadzona w błąd. miły pan zapewniał, że kurier będzie przy mnie wyceniać przesyłkę (mierzyć). po drugie, kurier był, delikatnie ujmując, niedysponowany. po trzecie, dowiedziałam się, mimo, że na dowodzie nadania jest możliwość podania numeru adresata z dopiskiem "bardzo ważne", że kurierzy nie dzwonią do adresatów (na tym mi zależało najbardziej). po czwarte, po odebraniu przesyłki zadzowniłam na infolinię, by dowiedzieć się dlaczego kurier nie mierzył przesyłki (jak wcześniej mnie zapewniono). niestety trafiła mi się niemiła pani, która sugerowała, że kurier być może spożywał lek i dlatego było czuć od niego alkohol. pierwszy i ostatni raz
~Angelika / 2018-05-02 13:47
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zostawia przesyłki gdzie popadnie, nie dzwoniąc wcześniej pod podany numer telefonu. Błędnie zaktualizowane dane odnośnie po przesyłki. Nie polecam!
~Gość / 2018-05-02 13:02
Ocena: 1.67 / 5
Firma UPS to jakies nieporozumienie. Bardzo długi czas dostawy,zero kontaktu z klientem. Ocena mniejsza niż zero. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyDużo
~Rzyczliwa / 2018-05-01 15:53
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie ma wydać reszty. Nie chce czekać nawet na rozmianke. Nie ma w gole kontaktu z kurierem. Nie informują że nie mają wydać ani o której się go spodziewać. Mówić że nie ma czasu to jest żenada. Jakoś z innych firm mają na wszystko czas i są profesjonalni. UPS ma wiele do życzenia co do innych firm. Gdybym wiedziała jakie będą pretensje i problemy to odebralabym sobie przesyłkę w sklepie a nie u chamów.
~Ewa / 2018-04-30 17:07
Ocena: 2.67 / 5
nie wiem czy ktokolwiek otrzymał od UPS odszkodowanie za zniszconą paczkę, zawsze "udowodnią" że źle zabezpieczyłes paczkę do ytansportu, nawet mimo to że kurier był zachwycony opakowaniem, reasumując: droga paczka w cenie 560 zł za wysyłkę dotarła zmasakrowana, odszkodowania mimo ubezpieczenia nie dostanę, odradzam, no chyba że ktos wysyła poduszki
Zaletybrak
Wadyodmowa wypłacenia odszkodowania mimo ubezpieczenia i starannego opakowania
~Szefowa / 2018-04-27 17:01
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia. Firma nie UPS tylko firma koszmar, nie dostarczają przesyłek tylko zostawiają awizo, kolejny raz ile można. Tak duża firma i nie stać ich na zakup telefonu służbowego, by kurier skontaktował się ze mną ze zaraz będzie?! Żart?! Dla mnie żart .... absolutnie nie polecam nikomu usług tej firmy!!!!
Beznadzieja firma kurierska.
WadyDużo
~Marek / 2018-04-27 15:13
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo niewiarygodna dostawa. Już dwa razy została nadana do Mnie przesyłka przez Tą firmę kurierską i za każdym razem paczka do Mnie nie dotarła gdyż kurierzy nie kontaktują się z nadawcą gdy nie zastaną nikogo w domu tylko od razu zostają odesłane.Wstyd i hańba że w tych czasach gdzie jest bardzo dobrze rozwinięta telekomunikacja telefoniczna tym bardziej że na paczce jest podany numer kontaktowy dzieją się takie rzeczy.Nigdy tej firmie nie zaufam i nikomu nie będę polecał!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~Michał / 2018-04-24 19:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie dzwonią do klienta , trzeba jeździć za paczka! Zal
ZaletyBrak
~Jakub / 2018-04-21 16:16
Ocena: 1.67 / 5
Miałem już dwie takie sytuacje że kurier zostawia paczkę w randomowym sklepie w okolicy bez mojej wiedzy i nawet nie zadzwoni.
~Paula / 2018-04-19 21:52
Ocena: 1.00 / 5
Na początkui marca nadałam przesyłkę, po którą kolejnego dnia miał przyjechać kurier.( zapłaciłam 31,70). Kurier oczywiście się nie pojawił, więc postanowiłam zadzwonić na infolinię. Oczywiście graniczyło to z cudem, ale po kilkunastu minutach odezwal się konsultant. okazało się, że aby kurier przyjechał po paczkę muszę im jeszcze dopłacić 10 zł! (nie wiem za co wczesniejsze 31,70). Teraz, po miesiącu, dostalam fakturę na kolejną zapłatę! W sumie to wezwanie do zapłaty. Prawie 40 zł! Na fakturze nie widnieje żadne wyjaśnienie za co jest ta dopłata, dzwoniąć Pani z infolinii niczego mi nie wyjaśnila, kazała pisać maila. W mailu wysłałam potwierdzenia moich zapłat i prosiłam o wyjaśnienie skąd kolejne kwoty do zapłaty( łącznie wysłanie paczki kosztuje mnie kolo 80zł! ). Odpowiedzi oczywiście do tej pory nie dostałam. Odradzam nadawanie paczek w tej firmie
~Oliwia / 2018-04-17 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka, która dotrzeć miała po około 3-4 dniach, dotarla do mnie po 1,5 tygodnia, z powodu „nieobecności podczas prób dostarczenia przesyłki” - co oczywiście, było bezczelnym kłamstwem. Kurier nie zawitał w mych drzwiach ani razu, póki nie zadzwoniłam na infolinię, aby złożyć zażalenie. Z kurierem nie ma jakiegokolwiek kontaktu. Nie ma żadnych informacji o przewidywanej dacie dostawy, godzinie - nic. Kiedy kurier przyjechał, na jego twarzy widniało OGROMNE NIEZADOWOLENIE, był niemiły, oraz opryskliwy. Z wielka łaska wręczył mi paczkę. NIE POLECAM TEJ FIRMY KURIERSKIEJ NIKOMU.
ZaletyBrak
WadyBardzo wiele
~Magda / 2018-04-13 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar. Firma nie UPS tylko firma koszmar, nie dostarczają przesyłek tylko zostawiają awizo, kolejny raz ile można. Tak duża firma i nie stać ich na zakup telefonu służbowego, by kurier skontaktował się ze mną ze zaraz będzie?! Żart?! Dla mnie żart .... absolutnie nie polecam nikomu usług tej firmy
ZaletyBrak zalet
WadyCałe mnostwo
~Agnieszka / 2018-04-03 14:07
Ocena: 1.67 / 5
Witam,
Ups zgubił paczkę zagraniczną . Minęło juz 42 dni od daty złozenia reklamacji i nie otrzymałam ani słowa od Firmy UPS ....
~Agnieszka / 2018-04-03 14:07
Ocena: 1.67 / 5
Witam,
Ups zgubił paczkę zagraniczną . Minęło juz 42 dni od daty złozenia reklamacji i nie otrzymałam ani słowa od Firmy UPS ....