Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jerzy / 2018-06-29 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spodziewałem się że mogą funkcjonować takie firmy.Zachowanie kuriera hamskie i prostackie,Skarga na jego zachowanie bezskuteczna.Chyba nikomu w tej firmie nie zależy na poprawie jakości usług.
    ZaletyBrak
    WadyKarygodne zachowanie kuriera
  • ~EPW / 2018-06-26 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają paczek, nie zostawiają żadnej informacji, żadnego awizo, telefonu czy chociażby smsa że paczka leży do odbioru w sklepie. Monitoring zaklamany, piszą o próbie dostarczenia i nie zastaniu nikogo akurat w porze i dniu kiedy prawie WSZYSCY domownicy byli obecni. Ze względu na brak jakiegokolwiek kontaktu nie wiedziałam nawet, że kurier rzekomo był i że paczka czeka na gdzieś na mój odbiór. Przypadkowo sprawdziłam w internecie monitoring, gdyż już podejrzanie długo czekałam na dostarczenie, a tu się okazuje, że czas przetrzymywania mojej paczki w access poincie powoli dobiega końca. Pięknie. Szkoda, że nie zawsze jest możliwość wybrania sobie dostawcy towaru.
    ZaletyBrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Andrzej / 2018-06-26 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    firma ups ma wyjątkowo nieatrakcyjny sposób monitorowania przesyłek, nie można uzyskać jasnej informacji w jakich godzinach pojawi się kurier. Najgorszy jest brak możliwości bezpośredniego kontaktu z kurierem - nigdzie nie można uzyskać nr tel. każda inna firma podaje bezpośrdeni kontakt w mailu bądź można go uzyskać telefonicznie - w ups nie. Kurier przyjeżdża raz o godz 10:00 raz po 17:00 i nie można w żaden sposób zaplanować zajęć w ciągu dnia. Sam osobiście nigdy nie skorzystam z usług ups, niestety czasem firmy nadają przez ups przesyłki adresowane do nas - od teraz dokonując zakupu u kogokolwiek będziemy zastrzegać że nie życzymy sobie wysyłki przez firmę ups.
    W obecnych czasach ups powinien dostosować się do wymagań klienta, niestety pomimo sugestii nic w tym kierunku nie robią. To najgorsza firma na rynku.
  • ~Aga / 2018-06-19 23:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier z firmy UPS dwukrotnie nie pofatygował się osobiście by dostarczyć przesyłkę, nie zostawił też żadnego aviso. Bez żadnej informacji pozostawił przesyłkę u okolicznego optyka, o czym dowiedziałam się kontaktując się z nadawcą po kilku dniach.
  • ~Aniela / 2018-06-16 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej UPS.
    Czekałam na przesyłkę we czwartek. Nagle sms, że nikogo nie było w domu - kłamstwo, byłam. Zapytałam pana z infolini, dlaczego, skoro rzekomo nie zastał mnie w domu, nie zostawił na portierni, ochronie. Cisza......Dlaczego nie zadzwonił - rzekomo akurat telefon się popsuł.Co za pech....klienta nie było w domu, chociaż był, istnienia portierni/ochrony kurier nie odnotował-jest na wprost wejścia do budynku, telefon się zepsuł.
    Ostrzegam wszystkich, ostrzegłam już znajomych i instytucje, z którymi współpracuję- trzymajcie się z dala od UPS. Ta firma daje jedynie gwarancję bardzo nierzetelnej usługi i chamstwo w komunikacji z klientem.
    Przesyłka miała być we czwartek. Dziś jest sobota i wyjeżdżam. Zamówiony produkt był mi potrzebny na wyjazd.
    ZaletyZero
    WadyOszustwo, naciąganie na koszty- usługa nie zrealizowana, pieniądze za usługę jak najbardziej przyjęte, sprawienie trudności.Chamstwo w komunikacji, kłamstwa.
  • ~DR / 2018-06-14 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta:
    1. brak powiadomienia o przesyłce
    2. Brak kontaktu z kurierem
    3. Pierwsza informacja to info o przekazaniu paczki do punktu odbioru

    Bardzo odradzam korzystanie z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
  • ~kamil / 2018-06-11 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, kurier nie pojawił się u mnie, a mimo to dostałem wiadomość o braku możliwości dostarczenia z powodu, że kurier nie zastał nikogo w domu. Do tego na infolinii wmawiają mi, że kurier był i dzwonił nawet telefonem, co oczywiście jest kłamstwem
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia
    kontakt z kurierem
  • ~AnastazyMiszcz / 2018-06-07 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier paczkę wrzucił za płot. ZERO jakiegokolwiek kontaktu z odbiorcą. Nie polecam!
    Zalety-Szybkie doręczenie
    Wady-Zła obłsuga klienta
  • ~maciej / 2018-06-07 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, brak kontaktu, mozliwości ustalenia godzin odbioru. Kurier nie dzowni przed dostarczeniem. Trzeba cały dzień czekać pod drzwiami. Infolinia bardzo nieprzychyulna dla klienta.
  • ~mickro1983 / 2018-06-07 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier który najpierw miał odebrać paczkę był wielce zdziwiony, że nikogo nie zastał w domu o godz. 9:00. Na moją sugestię, że w domu będę ok godziny 16:00 i wtedy będzie mógł odebrać tą paczkę stwierdził, że o tej porze to on również jest już w domu. Prawdziwy cyrk zaczął się kiedy przyszło odebrać tą samą paczkę z urządzeniem po naprawi. O godzinie 10:00 w dniu 30.05 prawdopodobnie ten sam kurier, który odbierał ode mnie paczkę znów był zdziwiony, że nie zastał nikogo w domu (wcześniej się nie kontaktował). Zaproponował, że zostawi paczkę w akces point niedaleko miejsca mojego zamieszkania na co niechętnie ale się zgodziłem. Punkt miał być otwarty do godziny 19:00. W punkcie byłem ok. 18:30 i ku tym razem mojemu zaskoczeniu odbiłem się od drzwi - punkt był zamknięty. Z racji, długiego weekendu nie mogłem odebrać paczki w dniu 01.06, udałem się więc po odbiór mojej własności w sobotę 02.06. Punkt ponownie był zamknięty pomimo wskazywanych godzin pracy przez UP jednak na drzwiach zastałem osobliwe ogłoszenie prawdopodobnie właściciela obiektu - "Kwiaciarnia zlikfidowana" (pisownia oryginalna). Po moim telefonie do UPS pani z którą miałem nieprzyjemność rozmawiać poinformowała mnie że nie mają żadnej informacji jakoby ten punk miał ulegać likwidacji. Prosiła o odłożenie sprawy do poniedziałku, kiedy to ktoś z decydentów się ze mną skontaktuje. W poniedziałek otrzymałem telefon w którym tym razem Pan bardzo mnie przeprosił za niedogodności i że paczka zostanie dostarczona do domu w ciągu dwóch dni czyli najpóźniej do 06.06. Dziś jest 07.06. Postanowiłem się więc skontaktować powtórnie z firmą UPS. Z rozmowy z konsultantem dowiedziałem się że została podjęta próba doręczenie przesyłki w dniu 05.06 i nikogo nie było w domu - kłamstwo bo akurat tego dnia był cały dzień w domu mój ojciec i nikogo nie było oraz że paczka znajduje się do odbioru w punkcie przy grochowskiej 144. Firma nie raczyła mnie o tym poinformować, więc ta paczka mogła by tak sobie leżeć do Wielkanocy. Na moje pytanie czy może wypadałoby poinformować klienta o tym gdzie ma odebrać swoją przesyłkę Pani stwierdziła, że oni nie muszą takich rzeczy wysyłać bo przecież można sobie sprawdzić taką rzecz w internecie i w ogóle nie wie gdzie ja mam problem. Jest to firma pod zdechłym psem - nie polecam nikomu
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~kolo / 2018-06-01 15:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Zamówiłem paczkę w środę i sądziłem że przyjdzie w piątek bo czwartek Boże Ciało a kurier napisał sms-a żę paczka będzie w poniedziałek to jest głupie !!!!!!
    Zaletyżadnych
    Wadypóźne przysyłanie przesyłki
  • ~St / 2018-05-29 20:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. Raz przesylka zaginela rzekomo adres byl bledny. Sprawdzilam i wszystko sie zgadzalo. Dzis kurier zadzwonil ze stoi pod domem a mnie nie ma. Nie dostalam maila ani smsa o doreczaniu przesylki. Kurier stwierdzil ze skoro zamawiam cos to mam czekac na dostawe. Rozumiem ze tydzien urlopu potrzebuje wziac i oczekiwac. Gdy zwrocilam mu uwage na jego bezczelnosc postanowil sie rozlaczyc i mimo wielu prob nie odbieral telefonu. W efekcie przesylki nie dostarczyl nawet nie zostawil awizo smsem poinformowal mnie ze odebrac jej nie moge bo zabiera ja do punktu oddalonego ok 60km.
    WadyTotalna bezczelnosc kuriera
    Brak jakiejkolwiek informacji o realizacji doreczenia przesylki
    Brak kontaktu z firma
    Przesylka nie zistala dostarczona
  • ~Tatiana / 2018-05-29 18:56
    Ocena: 2.33 / 5
    OSZUKUJĄ na calosć. Na reklamacje niema możliwosci .Kontaktu żadnego.
    Po dwóch miesiącach przysłano fakture ,czyli korektę salda,w której do każdej paczki było dodano 100-150% wagi.Czyli my dobrze znamy wysylany od dawna towar, najcięższa paczka jest 16-17 kilo,u UPS ona urosla do 40,5 kg.
    Zadnemu nie polecam!!!!!!!!!!!!!
  • ~adiiik / 2018-05-25 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze, że kurier nie dzwoni, w żaden sposób nie kontaktuje się z klientem, zostawia przesyłkę w access point. Ciekawe, to znaczy,że trzeba być przez cały dzień w domu?! Tylko dlaczego dla kurierów innych firm nie jest to problemem. Uważam, że bycie przyjaznym dla klienta jest obce tej firmie. Zastanawiam się, czy to ogólna polityka firmy, czy sposób pracy kuriera...
    WadyNajgorsze, że kurier nie dzwoni, w żaden sposób nie kontaktuje się z klientem, zostawia przesyłkę w access point. Ciekawe, to znaczy,że trzeba być przez cały dzień w domu?! Tylko dlaczego dla kurierów innych firm nie jest to problemem. Uważam, że bycie przyjaznym dla klienta jest obce tej firmie. Zastanawiam się, czy to ogólna polityka firmy, czy sposób pracy kuriera...
  • ~Stanisław / 2018-05-22 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie panuje nad tym jak pracują kurierzy:
    Przesyłka zamiast na wskazany adres - przekazywana jest do punktu odbioru na drugim końcu miasta.
    Na stronie monitoringu przesyłki UPS zamieszczane są nieprawdziwe dane o nieudanej próbie doręczenia.
    Nieprawdziwa jest również godzina dostarczenia przesyłki do punktu odbioru (12,42 wg wpisu, w rzeczywistości 14.00)
    Zaletybrak
    Wadykurierzy nie dostarczają na wskazany adres, a tylko do punktu odbioru BEZ AWIZOWANIA
    brak kontaktu z kurierem (telefon/sms)
    wprowadzanie do systemu nieprawdziwych danych (o braku adresata, godzinie dostarczenia)
  • ~Bevel / 2018-05-18 14:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Niemiły kurier, pierwsy raz spotkałem się z taką osobą poza Pocztą Polską. Ten sam poziom.
    WadyNiemiły dostawca
    Nie doręczają pod drzwi, trzeba podejść... (furtka 5m od domu).
    Drogo
  • ~MIKOŁAJ / 2018-05-15 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    musiałem skorzystać z usług tej "firmy"... ZNÓW TRAGEDIA. To samo co na poczcie. Kurierowi nie chce się dostarczyć paczki więc ją zostawia w jakimś sklepie. Płacisz specjalnie za kuriera żeby nie lecieć na pocztę a musisz lecieć do jakiegoś sklepu który jest czynny np do 17... TRAGEDIA! Mam nadzieję że to już ostatni raz kiedy mam z tą "firmą" do czynienia.
    WadyWSZYSTKO
  • ~kolo 64 / 2018-05-15 06:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie chce im się dostarczać przesyłki pod adres to przysyłają sms-a że nie było nikogo pod adresem i zostawiają przesyłkę w jakimś sklepie a ty sam sobie po nią idź.Kpina!
  • ~Kamilpdz / 2018-05-14 11:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Ups to najgorsza firma kurierska w Polsce , zawsze mam z nią problemy kiedy coś zamawiam , producent wysłał paczkę 19ego kwietnia , dał mi numer wysyłki , na stronie ups jest tylko informacja o adresie i nic pozatym , kontakt telefoniczny nawet nie wiem jak trudny jest do zrealizowania ponieważ nigdy sie niedodzwoniłem. Dziś jest czternasty maja , niemal miesiąc idzie paczka , zwykle ci niedo****** kurierzy sprawiają problemy z przesyłkami za pobraniem , kiedy masz prawo obejrzeć paczkę. Generalnie nic w tej firmie nie jest dobre , nie ma nawet jednego powodu dla którego kiedykolwiek bym skorzystał z usług firmy , zawsze jestem tylko odbiorcą.
    ZaletyInwestorzy na giełdzie mogą zbić fortunę jesli kupią akcje u konkurencji
    WadyWszystko
  • ~jan / 2018-05-10 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Niema żadnego kontaktu z firmą telefon nieaktualny na stronie internetowej piszą że dostarczono o 11:30 a kurier był przed 10:00 żadnej informacji od kuriera o braku dostarczenia monitoring przesyłki pokazuje że kurier nie otrzymał przesyłki i dostarczy w godz, późno południowych,TRAGEDIA NIE POLECAM sam muszę jechać po odbiór,
    Zaletybrak
    Wadysame wady brak kontaktu i informacji o przesyłce
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12680
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8080
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3071