Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Fifi / 2018-07-30 10:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie potrafią znaleźć adresu jeżeli przesyłka ma być dostarczona nie do większych miast. Na ich stronie nic nie działa. UPS my choice to jakiś żart, chcąc zmienić adres przesyłki (bo ciągle przekładają odbiór bo adres jest błędny, czyli nie we większej miejscowości) ciągle wyskakuje błąd o danych, postępując wg ich wskazówek w połowie okazuje się że nie ma dalszych kroków. O każdą zmianę czegokolwiek trzeba dzwonić do centrali. Informacje na temat monitorowania: paczka miala byc dostarczona w piatek, specjalnie wzięłam wolne tego dnia, godzina 16 informacja, że jednak nie. W poniedzialek planowany czas doręczenia ok.9 rano o 9 30 piszą, że takiego adresu nie ma. Nie rozumiem jak można w taki sposób działać i oszukiwać klientów. Ludzie biorą wolne specjalnie żeby odebrać paczki a one są ciągle przesuwane.
    Zaletyżadne, po prostu lepiej wziąć innego dostawce
    WadyWszystko.
  • ~P. / 2018-07-27 10:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier z olsztyńskiego oddziału UPS w kontakcie z klientem jest arogancki i nieuprzejmy.
    ZaletyBrak
    WadyNieuprzejmość
  • ~Krzysztof / 2018-07-25 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    25.07.2018 Pomimo oczekiwania cały dzień w domu - otrzymałem sms "Kurier nie zastał nikogo pod adresem"
    Niestety nie jest to pierwszy raz!
  • ~Rabka / 2018-07-25 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamację w tej firmie są wykonywane metodą kopiuj-wklej, brak podejścia do klienta, co jest absurdalne i bezczelne to to, że blokują maila kiedy nie zgadzasz się z ich ocena. Porażka!
  • ~Katarzyna / 2018-07-21 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy (nagminnie) nie dostarczają paczek pod wskazany adres. Można od razu liczyć na sms, że "kurier nikogo nie zastał pod wskazanym adresem" i że paczka została skierowana do punktu odbioru (zdarzyło się, że wskazany przez nich punkt odbioru nie istniał nawet w ich systemie!) Brak kontaktu z biurem obsługi klienta! Myślę, że spokojnie mogliby wprowadzić opcję 'odbiór w punkcie' zamiast wprowadzać w błąd klienta, że kurier będzie próbował dostarczyć paczkę (w 90% przypadków nie będzie próbował, chyba, że ma naprawdę dużą przesyłkę do dostarczenia). Jak dla mnie to był OSTATNI raz z tą firmą!
    Zaletybrak
    Wadykurierzy nie dostarczają paczek
    brak kontaktu z biurem obsługi klienta
    brak szacunku do klienta
  • ~Rafał / 2018-07-20 14:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Zero kontaktu, odbiór paczki we własnym zakresie z punktu odbioru mimo opłacenia usługi kurierskiej
    Wadykontakt
  • ~Grzegorz / 2018-07-20 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Maja kompletnie gdzies. Zadnego kontaktu. Inne firmy dzowonia wczesniej. Ups podaje przedzial czasowy 8-18. ODRADZAM
    ZaletyBrak
  • ~Ania / 2018-07-19 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy UPS są chyba jedynymi, którym NIE ZALEŻY na dostarczeniu przesyłki. Kurierzy innych firm telefonują (po to m.in. podaje się numer telefonu) i ustalają godzinę, albo inny wariant odbioru / pozostawienia przesyłki. UPS nigdy. Wrzucają awizo i odwożą wszystko do punktu odbioru. Kuriozalne są informacje na odwrocie awiza - typu trzy próby dostarczenia. Chyba, że chodzi o trzy dzwonki jeden po drugim. Generalnie fatalna usługa i odradzam wszystkim. Niestety klienci np. internetowego sklepu reebok są na nich skazani - chyba, że reebok się nad tym zastanowi.
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Kurierom nie zależy na dostarczeniu przesyłki.
  • ~angel / 2018-07-18 15:16
    Ocena: 2.67 / 5
    otrzymałam informację, że paczka dostarczona zostanie pod koniec dnia - tyle, że zaraz po 11 otrzymałam informację, że kurier nie zastał nikogo i mam odebrać paczkę w punkcie, nie po to zamawiam kuriera żeby szukać paczki po mieście. Oczekuję informacji o orientacyjnym czasie dostawy, ale z końca dnia do godz. 10.48 to dość daleka droga. Jestem oburzona, po co płacić za kuriera skoro nie wypełnia swojej funkcji!!
    Zaletynie dostrzegłam
    Wadypani, której zgłaszałam problem na infolinii wyłączyła się po prostu!!!
  • ~Truskawka / 2018-07-17 06:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy nie zostawiają awiza - nawet jeśli na paczce nie ma nr tel. Ponadto przyjeżdżają w ściśle określonych godzinach i nie ma bata - jak jesteś w pracy to i tak nie wróci później.
    Infolinia to istny koszmar - zanim się dodzwonisz do konsultanta (jakość obsługi też poniżej normy) to musisz przejść przez dziwny i z czapy wzięty IVR - ok. 5 minut nic nie robienia tylko słuchania czyjegoś gadania.
    Nie polecam. Moje doświadczenie z innymi kurierami jest lepsze - bardziej im zależy a UPS i ich przedstawicielom w postaci pracowników - widać że nie zależy.
    ZaletyŻADNYCH
    Wady- kurierzy to niemroty, nie wywiązują się z obowiązków
    - brak awiza, kontaktu do kuriera
    - infolinia ze złym IVRem
    - konsultancji nie prezentują sobą jakości obsługi
  • ~Izyy / 2018-07-13 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem maila iż danego dnia przyjedzie kurier z paczką, czekałem cały dzień...niestety bez efektu. Wieczorem sprawdziłem status przesyłki i była ona na "Adresat odmówił przyjęcia paczki. Paczka zostanie zwrócona do nadawcy." Nie było ani awizo...ani kurier nie zadzwonił. Niestety o godzinie 20 nie mogłem się skontaktować z konsultantem, więc zadzwoniłem rano i okazało się że kurier nawet nie wjechal na moją ulicę...z lenistwa oznaczył że odmówiono przyjęcia paczki, więc została zwrócona do nadawcy. Nie mogłem nawet uzyskać numeru do kuriera od firmy. I o to tacy właśnie kurierzy pracują w firmie UPS...zostawiam to bez komentarza.
    WadyKurierzy olewają sprawę i nie przywożą paczek.
    Brak kontaktu.
  • ~niunka / 2018-07-13 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze co moze byc maz czekal dzis na przesylke widzial ze jezdzi kurier ale po co dostarczyc paczke .Dostal smsa ze ma czekac do poniedzialku a jemu bardzo zalezalo na tej paczce.Najgorsze nikt nie odbiera nikt z tym nic nie robi.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z klijentem
  • ~Ann / 2018-07-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś miałam mieć dostarczona paczkę. ..siedziałam cały dzień w domu z dwójką dzieci.Mieszkamy na 4 piętrze bez windy.Nagle przed 15 dostaje sms ze kurier był ale nie zastal nikogo.Zadzwoniłam na infolinię. ..tutaj duży plus dla pani zajęła się sprawą. ..ale Pani z Koszalina juz nie pomimo że rozumie sytuacje ale nic nie może pomóc. .i że nie zmusi kuriera by wcześniej dzwonił. I teraz albo ja musze odebrać sama z bliźniakami paczkę albo dopiero będzie w poniedziałek. Nie polecam i z pewnością już nie dkorzystam z usług firmy UPS.
    Zaletybrak
  • ~Oli / 2018-07-11 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabe NIE POLECAM ZA 80.0lbs NALICZAJĄ 500zł Cła!
    Nigdy nie skorzystam z tych fatalnych usług!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~McHaz / 2018-07-10 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce
    Call center to tylko w teorii
    Strona do niczego, przekierować paczki się nie udało, podobno jest gdzieś błąd.Ale gdzie, nie wiadomo, mam sobie znaleźć.
    Proszę pamiętać przy zakupach przez internet, aby upewnić się, że dostarcza inna firma niż UPS
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~dupa / 2018-07-10 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ups posiada infolinię, z którą nie da się skontaktować. Nie wiem za co płacą pracownikom infolinii. Z całego serca nie polecam.
  • ~rozzłoszczona / 2018-07-04 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska miła odebrać odemnie paczkę w wyznaczonym dniu niestety kurier się po nią nie zjawił. Dzwoniąc następnego dnia do firmy powiedziano mi że ja wcale nie zamówiłam kuriera. Etykietę i list przewozowy trzymam w ręce a Pan na infolinii wmawia mi że ja nie zamówiłam kuriera :-/ zwrot pieniędzy miałam otrzymać po 14 dniach minęło 3 tygodnie a pieniędzy na koncie brak. Dzwonie a na infolinii udzielają mi informacji że zwrot do 30 dni.
    Firma zasługuje na najgorszą ocene.
    Zaletybrak
    Wadybrak odbioru przesyłki
    wprowadzanie klienta w błąd
  • ~klient / 2018-07-03 21:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam.
    Należy zlecać innym firmom ponieważ na Ups się nie kończy.
    Zaletynie znam
    WadyChamstwo i brak wychowania u kierowców .
    Nie polecam.
  • ~Tomasz / 2018-07-03 17:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie raczył nawet zadzwonić,po zostawieniu awiza odwiózł paczkę do punktu Access i musiałem sobie dygać 17 kilo do domu 2km.
    Z tego co wiem to powinien próbować dostarczyć paczkę w inny dzień ale zwyczajnie im się nie chce.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu,długi czas oczekiwania na przesyłkę,amatorskie podejście do tematu.
  • ~Madianer / 2018-06-29 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, ani telefonu, ani SMS-a, a podawałam mój numer przy zamówieniu. Cały dzień byłam w domu i czekałam na paczkę, teraz poczekam sobie do poniedziałku.
    ZaletyBrak
    Wadybrak kontaktu
    niedokłasny monitoring paczki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12680
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8080
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3071