Nigdy więcej UPS.
Czekałam na przesyłkę we czwartek. Nagle sms, że nikogo nie było w domu - kłamstwo, byłam. Zapytałam pana z infolini, dlaczego, skoro rzekomo nie zastał mnie w domu, nie zostawił na portierni, ochronie. Cisza......Dlaczego nie zadzwonił - rzekomo akurat telefon się popsuł.Co za pech....klienta nie było w domu, chociaż był, istnienia portierni/ochrony kurier nie odnotował-jest na wprost wejścia do budynku, telefon się zepsuł.
Ostrzegam wszystkich, ostrzegłam już znajomych i instytucje, z którymi współpracuję- trzymajcie się z dala od UPS. Ta firma daje jedynie gwarancję bardzo nierzetelnej usługi i chamstwo w komunikacji z klientem.
Przesyłka miała być we czwartek. Dziś jest sobota i wyjeżdżam. Zamówiony produkt był mi potrzebny na wyjazd.
ZaletyZero
WadyOszustwo, naciąganie na koszty- usługa nie zrealizowana, pieniądze za usługę jak najbardziej przyjęte, sprawienie trudności.Chamstwo w komunikacji, kłamstwa.