Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Izyy / 2018-07-13 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem maila iż danego dnia przyjedzie kurier z paczką, czekałem cały dzień...niestety bez efektu. Wieczorem sprawdziłem status przesyłki i była ona na "Adresat odmówił przyjęcia paczki. Paczka zostanie zwrócona do nadawcy." Nie było ani awizo...ani kurier nie zadzwonił. Niestety o godzinie 20 nie mogłem się skontaktować z konsultantem, więc zadzwoniłem rano i okazało się że kurier nawet nie wjechal na moją ulicę...z lenistwa oznaczył że odmówiono przyjęcia paczki, więc została zwrócona do nadawcy. Nie mogłem nawet uzyskać numeru do kuriera od firmy. I o to tacy właśnie kurierzy pracują w firmie UPS...zostawiam to bez komentarza.
    WadyKurierzy olewają sprawę i nie przywożą paczek.
    Brak kontaktu.
  • ~niunka / 2018-07-13 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze co moze byc maz czekal dzis na przesylke widzial ze jezdzi kurier ale po co dostarczyc paczke .Dostal smsa ze ma czekac do poniedzialku a jemu bardzo zalezalo na tej paczce.Najgorsze nikt nie odbiera nikt z tym nic nie robi.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z klijentem
  • ~Ann / 2018-07-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś miałam mieć dostarczona paczkę. ..siedziałam cały dzień w domu z dwójką dzieci.Mieszkamy na 4 piętrze bez windy.Nagle przed 15 dostaje sms ze kurier był ale nie zastal nikogo.Zadzwoniłam na infolinię. ..tutaj duży plus dla pani zajęła się sprawą. ..ale Pani z Koszalina juz nie pomimo że rozumie sytuacje ale nic nie może pomóc. .i że nie zmusi kuriera by wcześniej dzwonił. I teraz albo ja musze odebrać sama z bliźniakami paczkę albo dopiero będzie w poniedziałek. Nie polecam i z pewnością już nie dkorzystam z usług firmy UPS.
    Zaletybrak
  • ~Oli / 2018-07-11 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabe NIE POLECAM ZA 80.0lbs NALICZAJĄ 500zł Cła!
    Nigdy nie skorzystam z tych fatalnych usług!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~McHaz / 2018-07-10 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w Polsce
    Call center to tylko w teorii
    Strona do niczego, przekierować paczki się nie udało, podobno jest gdzieś błąd.Ale gdzie, nie wiadomo, mam sobie znaleźć.
    Proszę pamiętać przy zakupach przez internet, aby upewnić się, że dostarcza inna firma niż UPS
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~dupa / 2018-07-10 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ups posiada infolinię, z którą nie da się skontaktować. Nie wiem za co płacą pracownikom infolinii. Z całego serca nie polecam.
  • ~rozzłoszczona / 2018-07-04 08:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska miła odebrać odemnie paczkę w wyznaczonym dniu niestety kurier się po nią nie zjawił. Dzwoniąc następnego dnia do firmy powiedziano mi że ja wcale nie zamówiłam kuriera. Etykietę i list przewozowy trzymam w ręce a Pan na infolinii wmawia mi że ja nie zamówiłam kuriera :-/ zwrot pieniędzy miałam otrzymać po 14 dniach minęło 3 tygodnie a pieniędzy na koncie brak. Dzwonie a na infolinii udzielają mi informacji że zwrot do 30 dni.
    Firma zasługuje na najgorszą ocene.
    Zaletybrak
    Wadybrak odbioru przesyłki
    wprowadzanie klienta w błąd
  • ~klient / 2018-07-03 21:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaką znam.
    Należy zlecać innym firmom ponieważ na Ups się nie kończy.
    Zaletynie znam
    WadyChamstwo i brak wychowania u kierowców .
    Nie polecam.
  • ~Tomasz / 2018-07-03 17:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie raczył nawet zadzwonić,po zostawieniu awiza odwiózł paczkę do punktu Access i musiałem sobie dygać 17 kilo do domu 2km.
    Z tego co wiem to powinien próbować dostarczyć paczkę w inny dzień ale zwyczajnie im się nie chce.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu,długi czas oczekiwania na przesyłkę,amatorskie podejście do tematu.
  • ~Madianer / 2018-06-29 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, ani telefonu, ani SMS-a, a podawałam mój numer przy zamówieniu. Cały dzień byłam w domu i czekałam na paczkę, teraz poczekam sobie do poniedziałku.
    ZaletyBrak
    Wadybrak kontaktu
    niedokłasny monitoring paczki
  • ~Jerzy / 2018-06-29 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spodziewałem się że mogą funkcjonować takie firmy.Zachowanie kuriera hamskie i prostackie,Skarga na jego zachowanie bezskuteczna.Chyba nikomu w tej firmie nie zależy na poprawie jakości usług.
    ZaletyBrak
    WadyKarygodne zachowanie kuriera
  • ~EPW / 2018-06-26 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczają paczek, nie zostawiają żadnej informacji, żadnego awizo, telefonu czy chociażby smsa że paczka leży do odbioru w sklepie. Monitoring zaklamany, piszą o próbie dostarczenia i nie zastaniu nikogo akurat w porze i dniu kiedy prawie WSZYSCY domownicy byli obecni. Ze względu na brak jakiegokolwiek kontaktu nie wiedziałam nawet, że kurier rzekomo był i że paczka czeka na gdzieś na mój odbiór. Przypadkowo sprawdziłam w internecie monitoring, gdyż już podejrzanie długo czekałam na dostarczenie, a tu się okazuje, że czas przetrzymywania mojej paczki w access poincie powoli dobiega końca. Pięknie. Szkoda, że nie zawsze jest możliwość wybrania sobie dostawcy towaru.
    ZaletyBrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Andrzej / 2018-06-26 13:52
    Ocena: 2.00 / 5
    firma ups ma wyjątkowo nieatrakcyjny sposób monitorowania przesyłek, nie można uzyskać jasnej informacji w jakich godzinach pojawi się kurier. Najgorszy jest brak możliwości bezpośredniego kontaktu z kurierem - nigdzie nie można uzyskać nr tel. każda inna firma podaje bezpośrdeni kontakt w mailu bądź można go uzyskać telefonicznie - w ups nie. Kurier przyjeżdża raz o godz 10:00 raz po 17:00 i nie można w żaden sposób zaplanować zajęć w ciągu dnia. Sam osobiście nigdy nie skorzystam z usług ups, niestety czasem firmy nadają przez ups przesyłki adresowane do nas - od teraz dokonując zakupu u kogokolwiek będziemy zastrzegać że nie życzymy sobie wysyłki przez firmę ups.
    W obecnych czasach ups powinien dostosować się do wymagań klienta, niestety pomimo sugestii nic w tym kierunku nie robią. To najgorsza firma na rynku.
  • ~Aga / 2018-06-19 23:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier z firmy UPS dwukrotnie nie pofatygował się osobiście by dostarczyć przesyłkę, nie zostawił też żadnego aviso. Bez żadnej informacji pozostawił przesyłkę u okolicznego optyka, o czym dowiedziałam się kontaktując się z nadawcą po kilku dniach.
  • ~Aniela / 2018-06-16 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej UPS.
    Czekałam na przesyłkę we czwartek. Nagle sms, że nikogo nie było w domu - kłamstwo, byłam. Zapytałam pana z infolini, dlaczego, skoro rzekomo nie zastał mnie w domu, nie zostawił na portierni, ochronie. Cisza......Dlaczego nie zadzwonił - rzekomo akurat telefon się popsuł.Co za pech....klienta nie było w domu, chociaż był, istnienia portierni/ochrony kurier nie odnotował-jest na wprost wejścia do budynku, telefon się zepsuł.
    Ostrzegam wszystkich, ostrzegłam już znajomych i instytucje, z którymi współpracuję- trzymajcie się z dala od UPS. Ta firma daje jedynie gwarancję bardzo nierzetelnej usługi i chamstwo w komunikacji z klientem.
    Przesyłka miała być we czwartek. Dziś jest sobota i wyjeżdżam. Zamówiony produkt był mi potrzebny na wyjazd.
    ZaletyZero
    WadyOszustwo, naciąganie na koszty- usługa nie zrealizowana, pieniądze za usługę jak najbardziej przyjęte, sprawienie trudności.Chamstwo w komunikacji, kłamstwa.
  • ~DR / 2018-06-14 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta:
    1. brak powiadomienia o przesyłce
    2. Brak kontaktu z kurierem
    3. Pierwsza informacja to info o przekazaniu paczki do punktu odbioru

    Bardzo odradzam korzystanie z usług tej firmy.
    ZaletyBrak
  • ~kamil / 2018-06-11 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, kurier nie pojawił się u mnie, a mimo to dostałem wiadomość o braku możliwości dostarczenia z powodu, że kurier nie zastał nikogo w domu. Do tego na infolinii wmawiają mi, że kurier był i dzwonił nawet telefonem, co oczywiście jest kłamstwem
    Zaletybrak
    Wadyinfolinia
    kontakt z kurierem
  • ~AnastazyMiszcz / 2018-06-07 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier paczkę wrzucił za płot. ZERO jakiegokolwiek kontaktu z odbiorcą. Nie polecam!
    Zalety-Szybkie doręczenie
    Wady-Zła obłsuga klienta
  • ~maciej / 2018-06-07 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, brak kontaktu, mozliwości ustalenia godzin odbioru. Kurier nie dzowni przed dostarczeniem. Trzeba cały dzień czekać pod drzwiami. Infolinia bardzo nieprzychyulna dla klienta.
  • ~mickro1983 / 2018-06-07 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier który najpierw miał odebrać paczkę był wielce zdziwiony, że nikogo nie zastał w domu o godz. 9:00. Na moją sugestię, że w domu będę ok godziny 16:00 i wtedy będzie mógł odebrać tą paczkę stwierdził, że o tej porze to on również jest już w domu. Prawdziwy cyrk zaczął się kiedy przyszło odebrać tą samą paczkę z urządzeniem po naprawi. O godzinie 10:00 w dniu 30.05 prawdopodobnie ten sam kurier, który odbierał ode mnie paczkę znów był zdziwiony, że nie zastał nikogo w domu (wcześniej się nie kontaktował). Zaproponował, że zostawi paczkę w akces point niedaleko miejsca mojego zamieszkania na co niechętnie ale się zgodziłem. Punkt miał być otwarty do godziny 19:00. W punkcie byłem ok. 18:30 i ku tym razem mojemu zaskoczeniu odbiłem się od drzwi - punkt był zamknięty. Z racji, długiego weekendu nie mogłem odebrać paczki w dniu 01.06, udałem się więc po odbiór mojej własności w sobotę 02.06. Punkt ponownie był zamknięty pomimo wskazywanych godzin pracy przez UP jednak na drzwiach zastałem osobliwe ogłoszenie prawdopodobnie właściciela obiektu - "Kwiaciarnia zlikfidowana" (pisownia oryginalna). Po moim telefonie do UPS pani z którą miałem nieprzyjemność rozmawiać poinformowała mnie że nie mają żadnej informacji jakoby ten punk miał ulegać likwidacji. Prosiła o odłożenie sprawy do poniedziałku, kiedy to ktoś z decydentów się ze mną skontaktuje. W poniedziałek otrzymałem telefon w którym tym razem Pan bardzo mnie przeprosił za niedogodności i że paczka zostanie dostarczona do domu w ciągu dwóch dni czyli najpóźniej do 06.06. Dziś jest 07.06. Postanowiłem się więc skontaktować powtórnie z firmą UPS. Z rozmowy z konsultantem dowiedziałem się że została podjęta próba doręczenie przesyłki w dniu 05.06 i nikogo nie było w domu - kłamstwo bo akurat tego dnia był cały dzień w domu mój ojciec i nikogo nie było oraz że paczka znajduje się do odbioru w punkcie przy grochowskiej 144. Firma nie raczyła mnie o tym poinformować, więc ta paczka mogła by tak sobie leżeć do Wielkanocy. Na moje pytanie czy może wypadałoby poinformować klienta o tym gdzie ma odebrać swoją przesyłkę Pani stwierdziła, że oni nie muszą takich rzeczy wysyłać bo przecież można sobie sprawdzić taką rzecz w internecie i w ogóle nie wie gdzie ja mam problem. Jest to firma pod zdechłym psem - nie polecam nikomu
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12608
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8042
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009