Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług tej firmy. Sama miałam wątpliwą przyjemność przekonać się o jakości usług świadczonych przez UPS i ich podejściu do klienta.
Paczka za pobraniem wróciła nieodebrana do nadawcy gdyż Pan kurier paczki dostarcza tylko do godziny 12, w tym czasie tak jak większość ludzi w tym kraju jestem w pracy, a teleport nie został jeszcze wymyślony, więc paczki odebrać nie mogłam. To jest wręcz absurdalne aby oczekiwać od klientów, że będą cały dzień czekać na łaskawe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.
Kurier zasugerował przekierowanie przesyłki na adres miejsca pracy, ale nie po to zamawiam paczkę do domu żeby się z nią później "bujać" tramwajem do domu przez całe miasto.
Na koniec wspomnę jeszcze o totalnym braku kultury kuriera. Dowiedziałam się jedynie:" że paczka zostanie zwrócona do nadawcy jak jej nie chcę odebrać", " rozmowa ze mną to w sumie strata czasu, bo jest jak jest", " przesyłkę może jeszcze próbować doręczyć przez kolejne dwa dni, ale też tylko do godziny 12". Na koniec Pan się po prostu rozłączył w połowie mojej wypowiedzi.
Zaletybrak
Wady-brak możliwości odbioru przesyłki, usługi kurierskie świadczone do godziny 12 PM to chyba jakaś kpina,
-monitoring przesyłki i możliwość przekierowania pozostawiają wiele do życzenia,
-nieuprzejmi pracownicy,
-brak szacunku do klienta.