strona 200 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- nastepna »
-
~Adam / 2018-08-20 13:00
UPS too porażka!! dość często zamawiam przez internet ,a jak widzę UPS to juz się zastanawiam czy warto..2 razy za pośrednictwem tej firmy coś zamówiłem ii oczywiście 2 razy lipa! za pierwszym razem czekałem dość długo .kurier niby był ,ale nikogo nie zastał w domu ,mimo że byłem, kuriera nie widziałem ,nie dzwonił i.t.d. teraz drugi raz ..miał być w piątek ,teraz czas dostarczenia przysyłki jest nie określony ehhh lipa! -
-
~Kamil / 2018-08-16 11:28
Obsługa klienta fatalna. Pani siedzi sobie (i pewnie dłubie w nosie) i mówi, że nie ma kontaktu z kurierem. Kurierzy wyjeżdżają z przesyłkami na rejon i ślad się po nich urywa. Pracowałem kiedyś w normalnej firmie (też trzyliterowej) i nie było nigdy problemu, żeby klient mógł zapytać o której będzie kurier. Nie polecam UPS -
~toyota12 / 2018-08-14 13:41
kurier nawet nie przyjechał pod adres tylko zostawił paczkę w punkcie i wysłął sms a że nikogo nie zastał w domu . A ja będąc cały dzień w domu jestem w stanie potwierdzić że żaden kurier nie przyjechał . nie po to dopłacam 11 aby dostarczył mi paczke pod dom żebym potem jechął parynaście km do punktu . ZaletyNIE POLECAMWadyNIE POLECAM -
~Andre / 2018-08-14 10:25
Wysłano do mnie towar, który miał dotrzeć za pośrednictwem właśnie przez tą firmę kurierską. Towar został wysłany, ale już bezpośrednio do mnie przez kuriera nie dotarł. Ani telefonu, ani SMS-a nie było ze strony tej firmy, informującego o nadejściu przesyłki do mnie. Dostałem jedynie SMS-a informującego mnie, że kurier nie zastał nikogo w domu, a przesyłka jest do odbioru w jakimś punkcie współpracującym z tą firmą. Podejrzewam, iż kurier bezpośrednio zawiózł moją paczkę do tego punktu, nie fatygując się pod mój adres. ZaletyBrakWadyWszystkie, jakie można sobie wyobrazić, w kierunku złej obsługi ze strony kuriera. -
~Momos / 2018-08-12 19:22
UPS jest to firma, która bezczelnie KŁAMIE. Opłaciłem przesyłkę ekspresową, zależało mi na tym, być mieć kupiony towar przed weekendem. Przesyłki kolejny dzień nie ma. Na stronie śledzenia informują, że kurier był w piątek o 15.50. Kłamstwo! Byłem z żoną cały dzień w domu. NIE BYŁO ŻADNEGO KURIERA! Ponieważ twierdzą, że była próba doręczenia (a nie było), mam powody podejrzewać, że przesyłkę zgubili albo ukradli.
Firma nawet nie ma konta e-mail, nie ma możliwości złożenia reklamacji/skargi. Sprytnie.WadyNigdy więcej UPS! -
~Łukasz / 2018-08-09 12:45
Najgorsza firma kurierska. Informacje dostałem, że paczka będzie na następny dzień. Niestety w dzień kiedy paczka miała przyjść dostalem informację, że paczka dotrze jeszcze na następny dzień. Fakt kurier był w godzinach porannych, ale mnie nie zastał. Kontakt z kurierem zerowy, bo nigdzie nie ma do niego numer a paczka do odbioru w punkcie dopiero późnym wieczorem. Porażka! Infolinia to samo nic nie da się załatwić. Wszyscy inni kurierzy z innych firm najpierw dzwonią do klienta przed dostarczeniem a tu żadnego telefonu. Nie polecam. -
~Joanna / 2018-08-09 11:56
Najgorsza firma kurierska jaką znam już drugi dzień siedzę w domu a paczki brak . Nie mogę uzyskać numeru telefonu do kuriera . Czy otrzymam paczkę nie wiem czekam i się denerwuję . Inne firmy określają orientacyjną godzinę dostarczenia a tu tylko niby monitorowanie paczki i jakaś bzdurna infolinia. Dno. -
~Supel / 2018-08-07 10:51
Kurierzy często opryskliwi,robiący łaskę ,że sie odzywają.To ,że pracują na czas żeby dostarczyć przesyłkę nie obliguje ich do takch zachowań. WadyTak j.w. -
-
~Pasibrzuchon / 2018-08-03 11:35
Paczka z Chin - 5 dni podrozy (Korea, Kazahstan, Niemcy) i trafila do Warszawy, gdzie czekala kolejne 5 dni (!) na dostarczenie (w miedzy czasie została z Warszawy do Wolki Kosowskiej przetransportowana).
Co to ma być? Ja pier... -
~Piotr / 2018-08-02 21:21
Nie polecam. Cóż mówić. Kolejny raz problem. Dostać telefon do kuriera i go zlokalizować jakąś porażka. Kontakt ze strony kuriera zerowy. -
~Radek / 2018-08-02 18:51
Wysłałem za ich pośrednictwem od 2013 roku ponad 20 tys. Paczek. W 2018 zaczęli bez uzgodnienia z nami i informacji zwrotnej naliczać opłaty dodatkowe w kwocie 1.5 tys PLN. Ostatecznie przestali uwzględniać reklamacje i na tym skończyła się nasza współpraca. ZaletySzybki kontakt z BOK.WadyDrogo, bez poczucia bezpieczeństwa, drogo. Są lepsze wybory. -
~ane / 2018-08-02 17:25
Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług tej firmy. Sama miałam wątpliwą przyjemność przekonać się o jakości usług świadczonych przez UPS i ich podejściu do klienta.
Paczka za pobraniem wróciła nieodebrana do nadawcy gdyż Pan kurier paczki dostarcza tylko do godziny 12, w tym czasie tak jak większość ludzi w tym kraju jestem w pracy, a teleport nie został jeszcze wymyślony, więc paczki odebrać nie mogłam. To jest wręcz absurdalne aby oczekiwać od klientów, że będą cały dzień czekać na łaskawe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.
Kurier zasugerował przekierowanie przesyłki na adres miejsca pracy, ale nie po to zamawiam paczkę do domu żeby się z nią później "bujać" tramwajem do domu przez całe miasto.
Na koniec wspomnę jeszcze o totalnym braku kultury kuriera. Dowiedziałam się jedynie:" że paczka zostanie zwrócona do nadawcy jak jej nie chcę odebrać", " rozmowa ze mną to w sumie strata czasu, bo jest jak jest", " przesyłkę może jeszcze próbować doręczyć przez kolejne dwa dni, ale też tylko do godziny 12". Na koniec Pan się po prostu rozłączył w połowie mojej wypowiedzi.
ZaletybrakWady-brak możliwości odbioru przesyłki, usługi kurierskie świadczone do godziny 12 PM to chyba jakaś kpina,
-monitoring przesyłki i możliwość przekierowania pozostawiają wiele do życzenia,
-nieuprzejmi pracownicy,
-brak szacunku do klienta. -
~Małgorzata / 2018-08-01 13:36
Przesyłka nadal nie dotarła mimo uzgodnień z biurem obsługi. Działają jak w PRL-u. Kurier nic sobie nie robi ze swoich obowiązków. Poinformuję nadawcę , aby zrezygnowała z ich usług. Żenujące. ZaletybrakWadynierzetelność, brak odpowiedzialności -
~Tomek / 2018-08-01 12:21
Przesyłka trafiła do miasta docelowego a następnie wysłano ją do innego miasta w związku z czym towar dotarł z opóźnieniem ponownie do celu. Kurier nie kontaktował się w temacie dostawy zostawił awizo pomimo mojej obecności 50 metrów od domu. Zdecydowanie nie polecam Tej firmy i życzę powodzenia w dalszym podboju rynku z takim podejściem do klienta. Dzwoniąc na infolinię nie usłyszałem nawet przepraszam. A towar zostawiono w punkcie odbioru oddalonym sporo od domu. Zaletyzdecydowanie nie widzęWadypodejście do klienta -
~GREL / 2018-07-31 09:42
Byłam w domu a dostałam awizo. Nigdy więcej ups. Dziwię się tylko niektórym sprzedawcom, ze skazują klientów na jedną firmę. ZaletybrakWadybrak kontaktu z kurierem -
~bariks / 2018-07-30 16:59
Najgorsza firma kurierska. Nie kontaktują sie wcześniej z klientem, do tego nie raczą dać awizo nawet do skrzynki pocztowej, tylko zostawiają przy drzwiach wejściowych budynku, skąd nawet podmuch wiatru może ją zabrać. Nie ma zmiany godziny dostawy. ZaletybrakWadywszystkie możliwe -
-
~rita222 / 2018-07-30 14:15
Nie polecam firmy. Kurier zlekceważył swoje obowiązki. Z informacji UPS wynikało, że paczka będzie doręczona do domu w dniu dzisiejszym, więc czekałam od rana nie wychodząc z domu. Po południu sms z wiadomością, że paczka czeka do odbioru w punkcie, gdyż kurier nie zastał nikogo w domu. Lekceważące podejście do klienta, totalna nieodpowiedzialność i moim zdaniem złe zarządzanie firmą (brak kontroli nad podejściem do pracy kurierów). Poza tym w każdej szanującej się firmie kurier przed doręczeniem dzwoni do klienta. Nie polecam!!!! Wadynierzetlność, nieodpowiedzialność, lekceważenie klienta -
~Małgorzata / 2018-07-30 13:04
Paczka miała być doręczona w dniu dzisiejszym więc siedziałam cały czas w domu i czekałam. W południe dostałam sms, że paczkę doręczono do oddalonego punktu odbioru ponieważ o godz. 9 nie było adresata. Jest to bezczelne kłamstwo. Kurierowi po prostu nie chciało się pofatygować, a to przecież jego obowiązek. Kogo UPS zatrudnia ? W ogóle nie dbają o klientów. ZaletyBrakWadyNieuczciwość, lekceważenie klienta, odradzam firmę. -
~ALA / 2018-07-30 12:40
W czwartek zamówiłam w sklepie internetowym towar za pobraniem, bo to była jedyna możliwość żeby był dostarczony w piątek. Niestety, sklep wybrał firmę kurierską UPS. Przy zakupie zaznaczyłam, iż proszę aby kurier był po 14.30 i podałam telefon. Kurier jak gdyby nigdy nic przyjechał o 11.37... oczywiście nie wykonał żadnego telefonu, natomiast dostałam e-maila iż nikogo nie zastał w domu i następna dostawa będzie w poniedziałek! Wykonałam kilka telefonów na infolinię, gdzie bardzo niemiłe panie informowały mnie iż NIE MA ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI aby nawiązać kontakt telefoniczny z kurierem, gdyż kurierzy UPS nie mają służbowych telefonów, a one nie znają ich telefonów prywatnych a poza tym UPS NIE MA W ZAKRESIE USŁUG TELEFONOWANIA DO KLIENTÓW i DOSTOSOWYWANIA SIĘ DO ICH MOŻLIWOŚCI. Gdy proponowałam, że zwolnię się z pracy i pojadę za kurierem po mieście i odbiorę tę paczkę (a bardzo mi na niej zależało), żeby tylko nawiązały z nim kontakt gdzie jest aktualnie panie z infolinii odpowiedziały, że jest to niemożliwe gdyż grozi to wielkim niebezpieczeństwem - przekazywanie paczki na ulicy... Brak słów po prostu... Panie proponowały mi, że paczkę kurier dostarczy w poniedziałek ale też w tych samych godzinach. Nie trafiały do nich argumenty iz będę w pracy. Zaproponowały mi jedynie że może mi kurier dostarczyć paczkę w poniedziałek do pracy, ale ponieważ pracuję częściowo w terenie więc tez nie pozwoliły mi określić godzin odbioru i przekazania pieniędzy za pobranie. Następna propozycja brzmiała: może sobie pani pojechać do magazynu (magazyn znajduje się w mieście mniejszym od mojego ok 70 km stąd). Na koniec dowiedziałam się, że kurier będzie paczkę próbował dostarczyć przez 3 dni, zawsze w godzinach tylko jemu pasujących po czym odda ją do sklepu!!! Ja się pytam zatem po co komu taka firma kurierska??? Czyli taka, której w ogóle nie zależy na dostarczeniu paczki klientowi? Inne firmy mogą dzwonić, umawiać się, mogę podjechać na inną ulicę, odebrać przy samochodzie...
Załatwiłam sprawę w ten sposób, iż jeszcze w piątek złożyłam powtórne zamówienie w sklepie ale poprosiłam o dostarczenie przez inną firmę kurierską, taką która nie robi problemów z doręczaniem.
Dzisiaj ok. godz. 12.00 zadzwonił kurier z UPS, że stoi ... pod drzwiami i ma dla mnie paczkę... na co mu bardzo podziękowałam i powiedziałam, że zamówiłam już paczkę z innej firmy która jest w stanie dostosować się chociaż jako tako do moich możliwości odbioru.
ŻENADA!!!ZaletyBrakWadyBrak wykonania telefonu do klienta.
Brak jakiejkolwiek próby dostosowania się z dostarczeniem paczki do możliwości klienta.
Niemiła obsługa na infolinii i powtarzanie jak mantrę " UPS nie świadczy usług dzwonienia do klienta i nie świadczy usług dostosowywania się do klienta" -
~abc / 2018-07-30 11:28
Paczka wożona kilka dni, bardzo niejasny i nieczytelny przebieg paczki, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, na infolinii brak możliwości dowiedzenia się, w jakich godzinach kurier będzie i nr telefonu do kuriera, a zatem CZEKAJ SE PAN CAŁY DZIEŃ! a może jednak zdecyduje się Tobie dzisiaj paczkę dostarczyć, a może nie? A może o 20, co? Nadal jesteś chętny? z Dpd nie ma takich problemów. Dostaje się sms-a witaj dzisiaj próba doręczenia paczki o nr listu przewozowego: tutaj numer, jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z kurierem pod numerem: podany.
Kurier może i nie odbierze za pierwszym razem, ale często oddzwania, przyniesie paczkę nawet do piwnicy, nie trzeba koczować cały dzień, żeby się doczekać kuriera. Zatem przy UPS trzeba czekać cały dzień, nic nie można robić, bo może za chwilę kurier przyjechać z paczką, kompletna beznadzieja, że takie firmy jeszcze funkcjonują na rynku....
strona 200 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 198
- 199
- 200
- 201
- 202
- nastepna »