Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~GREL / 2018-07-31 09:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłam w domu a dostałam awizo. Nigdy więcej ups. Dziwię się tylko niektórym sprzedawcom, ze skazują klientów na jedną firmę.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem
  • ~bariks / 2018-07-30 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Nie kontaktują sie wcześniej z klientem, do tego nie raczą dać awizo nawet do skrzynki pocztowej, tylko zostawiają przy drzwiach wejściowych budynku, skąd nawet podmuch wiatru może ją zabrać. Nie ma zmiany godziny dostawy.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~rita222 / 2018-07-30 14:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam firmy. Kurier zlekceważył swoje obowiązki. Z informacji UPS wynikało, że paczka będzie doręczona do domu w dniu dzisiejszym, więc czekałam od rana nie wychodząc z domu. Po południu sms z wiadomością, że paczka czeka do odbioru w punkcie, gdyż kurier nie zastał nikogo w domu. Lekceważące podejście do klienta, totalna nieodpowiedzialność i moim zdaniem złe zarządzanie firmą (brak kontroli nad podejściem do pracy kurierów). Poza tym w każdej szanującej się firmie kurier przed doręczeniem dzwoni do klienta. Nie polecam!!!!
    Wadynierzetlność, nieodpowiedzialność, lekceważenie klienta
  • ~Małgorzata / 2018-07-30 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być doręczona w dniu dzisiejszym więc siedziałam cały czas w domu i czekałam. W południe dostałam sms, że paczkę doręczono do oddalonego punktu odbioru ponieważ o godz. 9 nie było adresata. Jest to bezczelne kłamstwo. Kurierowi po prostu nie chciało się pofatygować, a to przecież jego obowiązek. Kogo UPS zatrudnia ? W ogóle nie dbają o klientów.
    ZaletyBrak
    WadyNieuczciwość, lekceważenie klienta, odradzam firmę.
  • ~ALA / 2018-07-30 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    W czwartek zamówiłam w sklepie internetowym towar za pobraniem, bo to była jedyna możliwość żeby był dostarczony w piątek. Niestety, sklep wybrał firmę kurierską UPS. Przy zakupie zaznaczyłam, iż proszę aby kurier był po 14.30 i podałam telefon. Kurier jak gdyby nigdy nic przyjechał o 11.37... oczywiście nie wykonał żadnego telefonu, natomiast dostałam e-maila iż nikogo nie zastał w domu i następna dostawa będzie w poniedziałek! Wykonałam kilka telefonów na infolinię, gdzie bardzo niemiłe panie informowały mnie iż NIE MA ŻADNEJ MOŻLIWOŚCI aby nawiązać kontakt telefoniczny z kurierem, gdyż kurierzy UPS nie mają służbowych telefonów, a one nie znają ich telefonów prywatnych a poza tym UPS NIE MA W ZAKRESIE USŁUG TELEFONOWANIA DO KLIENTÓW i DOSTOSOWYWANIA SIĘ DO ICH MOŻLIWOŚCI. Gdy proponowałam, że zwolnię się z pracy i pojadę za kurierem po mieście i odbiorę tę paczkę (a bardzo mi na niej zależało), żeby tylko nawiązały z nim kontakt gdzie jest aktualnie panie z infolinii odpowiedziały, że jest to niemożliwe gdyż grozi to wielkim niebezpieczeństwem - przekazywanie paczki na ulicy... Brak słów po prostu... Panie proponowały mi, że paczkę kurier dostarczy w poniedziałek ale też w tych samych godzinach. Nie trafiały do nich argumenty iz będę w pracy. Zaproponowały mi jedynie że może mi kurier dostarczyć paczkę w poniedziałek do pracy, ale ponieważ pracuję częściowo w terenie więc tez nie pozwoliły mi określić godzin odbioru i przekazania pieniędzy za pobranie. Następna propozycja brzmiała: może sobie pani pojechać do magazynu (magazyn znajduje się w mieście mniejszym od mojego ok 70 km stąd). Na koniec dowiedziałam się, że kurier będzie paczkę próbował dostarczyć przez 3 dni, zawsze w godzinach tylko jemu pasujących po czym odda ją do sklepu!!! Ja się pytam zatem po co komu taka firma kurierska??? Czyli taka, której w ogóle nie zależy na dostarczeniu paczki klientowi? Inne firmy mogą dzwonić, umawiać się, mogę podjechać na inną ulicę, odebrać przy samochodzie...
    Załatwiłam sprawę w ten sposób, iż jeszcze w piątek złożyłam powtórne zamówienie w sklepie ale poprosiłam o dostarczenie przez inną firmę kurierską, taką która nie robi problemów z doręczaniem.
    Dzisiaj ok. godz. 12.00 zadzwonił kurier z UPS, że stoi ... pod drzwiami i ma dla mnie paczkę... na co mu bardzo podziękowałam i powiedziałam, że zamówiłam już paczkę z innej firmy która jest w stanie dostosować się chociaż jako tako do moich możliwości odbioru.
    ŻENADA!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak wykonania telefonu do klienta.
    Brak jakiejkolwiek próby dostosowania się z dostarczeniem paczki do możliwości klienta.
    Niemiła obsługa na infolinii i powtarzanie jak mantrę " UPS nie świadczy usług dzwonienia do klienta i nie świadczy usług dostosowywania się do klienta"
  • ~abc / 2018-07-30 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka wożona kilka dni, bardzo niejasny i nieczytelny przebieg paczki, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, na infolinii brak możliwości dowiedzenia się, w jakich godzinach kurier będzie i nr telefonu do kuriera, a zatem CZEKAJ SE PAN CAŁY DZIEŃ! a może jednak zdecyduje się Tobie dzisiaj paczkę dostarczyć, a może nie? A może o 20, co? Nadal jesteś chętny? z Dpd nie ma takich problemów. Dostaje się sms-a witaj dzisiaj próba doręczenia paczki o nr listu przewozowego: tutaj numer, jeśli chcesz wiedzieć więcej skontaktuj się z kurierem pod numerem: podany.
    Kurier może i nie odbierze za pierwszym razem, ale często oddzwania, przyniesie paczkę nawet do piwnicy, nie trzeba koczować cały dzień, żeby się doczekać kuriera. Zatem przy UPS trzeba czekać cały dzień, nic nie można robić, bo może za chwilę kurier przyjechać z paczką, kompletna beznadzieja, że takie firmy jeszcze funkcjonują na rynku....
  • ~Fifi / 2018-07-30 10:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie potrafią znaleźć adresu jeżeli przesyłka ma być dostarczona nie do większych miast. Na ich stronie nic nie działa. UPS my choice to jakiś żart, chcąc zmienić adres przesyłki (bo ciągle przekładają odbiór bo adres jest błędny, czyli nie we większej miejscowości) ciągle wyskakuje błąd o danych, postępując wg ich wskazówek w połowie okazuje się że nie ma dalszych kroków. O każdą zmianę czegokolwiek trzeba dzwonić do centrali. Informacje na temat monitorowania: paczka miala byc dostarczona w piatek, specjalnie wzięłam wolne tego dnia, godzina 16 informacja, że jednak nie. W poniedzialek planowany czas doręczenia ok.9 rano o 9 30 piszą, że takiego adresu nie ma. Nie rozumiem jak można w taki sposób działać i oszukiwać klientów. Ludzie biorą wolne specjalnie żeby odebrać paczki a one są ciągle przesuwane.
    Zaletyżadne, po prostu lepiej wziąć innego dostawce
    WadyWszystko.
  • ~P. / 2018-07-27 10:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier z olsztyńskiego oddziału UPS w kontakcie z klientem jest arogancki i nieuprzejmy.
    ZaletyBrak
    WadyNieuprzejmość
  • ~Krzysztof / 2018-07-25 16:27
    Ocena: 2.00 / 5
    25.07.2018 Pomimo oczekiwania cały dzień w domu - otrzymałem sms "Kurier nie zastał nikogo pod adresem"
    Niestety nie jest to pierwszy raz!
  • ~Rabka / 2018-07-25 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Reklamację w tej firmie są wykonywane metodą kopiuj-wklej, brak podejścia do klienta, co jest absurdalne i bezczelne to to, że blokują maila kiedy nie zgadzasz się z ich ocena. Porażka!
  • ~Katarzyna / 2018-07-21 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy (nagminnie) nie dostarczają paczek pod wskazany adres. Można od razu liczyć na sms, że "kurier nikogo nie zastał pod wskazanym adresem" i że paczka została skierowana do punktu odbioru (zdarzyło się, że wskazany przez nich punkt odbioru nie istniał nawet w ich systemie!) Brak kontaktu z biurem obsługi klienta! Myślę, że spokojnie mogliby wprowadzić opcję 'odbiór w punkcie' zamiast wprowadzać w błąd klienta, że kurier będzie próbował dostarczyć paczkę (w 90% przypadków nie będzie próbował, chyba, że ma naprawdę dużą przesyłkę do dostarczenia). Jak dla mnie to był OSTATNI raz z tą firmą!
    Zaletybrak
    Wadykurierzy nie dostarczają paczek
    brak kontaktu z biurem obsługi klienta
    brak szacunku do klienta
  • ~Rafał / 2018-07-20 14:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Zero kontaktu, odbiór paczki we własnym zakresie z punktu odbioru mimo opłacenia usługi kurierskiej
    Wadykontakt
  • ~Grzegorz / 2018-07-20 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Maja kompletnie gdzies. Zadnego kontaktu. Inne firmy dzowonia wczesniej. Ups podaje przedzial czasowy 8-18. ODRADZAM
    ZaletyBrak
  • ~Ania / 2018-07-19 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy UPS są chyba jedynymi, którym NIE ZALEŻY na dostarczeniu przesyłki. Kurierzy innych firm telefonują (po to m.in. podaje się numer telefonu) i ustalają godzinę, albo inny wariant odbioru / pozostawienia przesyłki. UPS nigdy. Wrzucają awizo i odwożą wszystko do punktu odbioru. Kuriozalne są informacje na odwrocie awiza - typu trzy próby dostarczenia. Chyba, że chodzi o trzy dzwonki jeden po drugim. Generalnie fatalna usługa i odradzam wszystkim. Niestety klienci np. internetowego sklepu reebok są na nich skazani - chyba, że reebok się nad tym zastanowi.
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Kurierom nie zależy na dostarczeniu przesyłki.
  • ~angel / 2018-07-18 15:16
    Ocena: 2.67 / 5
    otrzymałam informację, że paczka dostarczona zostanie pod koniec dnia - tyle, że zaraz po 11 otrzymałam informację, że kurier nie zastał nikogo i mam odebrać paczkę w punkcie, nie po to zamawiam kuriera żeby szukać paczki po mieście. Oczekuję informacji o orientacyjnym czasie dostawy, ale z końca dnia do godz. 10.48 to dość daleka droga. Jestem oburzona, po co płacić za kuriera skoro nie wypełnia swojej funkcji!!
    Zaletynie dostrzegłam
    Wadypani, której zgłaszałam problem na infolinii wyłączyła się po prostu!!!
  • ~Truskawka / 2018-07-17 06:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurierzy nie zostawiają awiza - nawet jeśli na paczce nie ma nr tel. Ponadto przyjeżdżają w ściśle określonych godzinach i nie ma bata - jak jesteś w pracy to i tak nie wróci później.
    Infolinia to istny koszmar - zanim się dodzwonisz do konsultanta (jakość obsługi też poniżej normy) to musisz przejść przez dziwny i z czapy wzięty IVR - ok. 5 minut nic nie robienia tylko słuchania czyjegoś gadania.
    Nie polecam. Moje doświadczenie z innymi kurierami jest lepsze - bardziej im zależy a UPS i ich przedstawicielom w postaci pracowników - widać że nie zależy.
    ZaletyŻADNYCH
    Wady- kurierzy to niemroty, nie wywiązują się z obowiązków
    - brak awiza, kontaktu do kuriera
    - infolinia ze złym IVRem
    - konsultancji nie prezentują sobą jakości obsługi
  • ~Izyy / 2018-07-13 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem maila iż danego dnia przyjedzie kurier z paczką, czekałem cały dzień...niestety bez efektu. Wieczorem sprawdziłem status przesyłki i była ona na "Adresat odmówił przyjęcia paczki. Paczka zostanie zwrócona do nadawcy." Nie było ani awizo...ani kurier nie zadzwonił. Niestety o godzinie 20 nie mogłem się skontaktować z konsultantem, więc zadzwoniłem rano i okazało się że kurier nawet nie wjechal na moją ulicę...z lenistwa oznaczył że odmówiono przyjęcia paczki, więc została zwrócona do nadawcy. Nie mogłem nawet uzyskać numeru do kuriera od firmy. I o to tacy właśnie kurierzy pracują w firmie UPS...zostawiam to bez komentarza.
    WadyKurierzy olewają sprawę i nie przywożą paczek.
    Brak kontaktu.
  • ~niunka / 2018-07-13 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze co moze byc maz czekal dzis na przesylke widzial ze jezdzi kurier ale po co dostarczyc paczke .Dostal smsa ze ma czekac do poniedzialku a jemu bardzo zalezalo na tej paczce.Najgorsze nikt nie odbiera nikt z tym nic nie robi.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z klijentem
  • ~Ann / 2018-07-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziś miałam mieć dostarczona paczkę. ..siedziałam cały dzień w domu z dwójką dzieci.Mieszkamy na 4 piętrze bez windy.Nagle przed 15 dostaje sms ze kurier był ale nie zastal nikogo.Zadzwoniłam na infolinię. ..tutaj duży plus dla pani zajęła się sprawą. ..ale Pani z Koszalina juz nie pomimo że rozumie sytuacje ale nic nie może pomóc. .i że nie zmusi kuriera by wcześniej dzwonił. I teraz albo ja musze odebrać sama z bliźniakami paczkę albo dopiero będzie w poniedziałek. Nie polecam i z pewnością już nie dkorzystam z usług firmy UPS.
    Zaletybrak
  • ~Oli / 2018-07-11 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabe NIE POLECAM ZA 80.0lbs NALICZAJĄ 500zł Cła!
    Nigdy nie skorzystam z tych fatalnych usług!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981