strona 199 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- nastepna »
-
~Abriel / 2018-08-27 16:23
Fatalna obsługa. Czekałem na kuriera cały dzień, aż w pewnym momencie dostałem informację, że nie zastał mnie w domu i przesyłkę pozostawił w punkcie odbioru. Już abstrahując od tego, że nie słyszałem, żeby dzwonił do drzwi, to nie było również żadnych prób kontaktu telefonicznego.
Nie polecam. -
-
~JARO / 2018-08-26 06:18
zła obsługa kurierska,przesyłkę nie doręczył pod adres, tylko do punktu odbioru, pomimo że ja czekałem cały czas w domu Wadyjaro -
~RYSZARD / 2018-08-25 10:29
Firma bardzo nierzetelna rzekomo była w określonej godzinie próba dostarczenia przesyłki a zawsze ktoś jest w domu a awizo zostało porzucone na skrzynkach na listy a nie u konkretnego odbiorcy ,wydaje mi się że z powodu oszczędności czasu pozostawiają przesyłki w punkcie odbioru a awizo podrzucają niechlujnie byle gdzie do klatki na skrzynki na listy a nie do konkretnego odbiorcy ,gdybym nie zauważył tego awizo to paczka została by zwrócona a zdarzyło mi się to już kilka razy 4 aż .Nie Polecam tej firmy !!! ZaletyBrakWadyNierzetelność i olewanie potencjalnych odbiorców ,to najgorsza firma na rynku -
~Bbbe20 / 2018-08-23 22:14
U mnie nie dość że pomylili miejscowości, (do mojej miejscowości dołożyli sobie dwa słowa i wysłali moją paczkę x kilometrów dalej) to jeszcze kurier nie był łaskawy zadzwonić tylko od razu pisał o nieudanej próbie przekazania. I teraz pytanie skoro nie widział dwóch dodatkowych słów w nazwie i zły kod pocztowy to czemu tam jechał i co najważniejsze nie dzwonił? Powinien być podawany numer do kuriera w wiadomości e-mail, skoro oni nie raczą dzwonić i trzeba dzwonić do centrali żeby się z nim skontaktować ( przynajmniej pani konsultantka była miła i szybka). Mam nadzieję, że w końcu jutro dotrze moja paczka! Przyznam, że jestem zawiedziona, bo często korzystałam z usług firmy i pierwszy raz spotykają mnie takie nieprzyjemności. mam nadzieję, że to jednorazowa pomyłka. -
~Ona / 2018-08-22 07:46
Przesyłka uszkodzona, zalana jakims płynem. Kurier niestety rowniez niechlujny,czuc było wczorajszy alkohol.zdołał uciec zanim przyjechała policja,dzieki przytomnosci innego kierowcy nie bylo stłuczki.kurier w odruchu podziekowania wystawil srodkowy palec. Firma, a bez watpienia kurierzy to dno i wodorosty. Nr rejestracyjny samochodu NO 3027R. zdarzenie mialo miejsce ok godziny 6:30/7:00 22.08.2018 ZaletyBrakWadyChamstwo! -
~Anita / 2018-08-21 17:23
Nigdy wcześniej nie zdarzyło mi się napisać komukolwiek negatywnej opinii, ale to co reprezentuje sobą firma UPS to istna kpina. Pracuje w zamiejscowym oddziale firmy i przynajmniej raz tygodniu przesyłamy do Warszawy (500km) koperty lub paczki. Oczywiście z opłatą za stałe zlecenia jak i opłatą za usługę express. W ubiegłym roku dwukrotnie zdarzyło się, że kurier nie odebrał paczki we wskazanym terminie, a opryskliwa pani w OK twierdziła, że kurier był ale nikogo w biurze nie zastał. Podobny zarzut w tym samym tonie usłyszałam od "kierownika", ba doliczono nam nawet opłatę za dwukrotne przybycie kuriera. Dopiero po oświeceniu owego Pana, że biuro jest czynne 11h i ZAWSZE ktoś w nim jest i dodatkowo posiadamy monitoring na którym łatwo można zobaczyć, że żadnego kuriera nie było, otrzymaliśmy przeprosiny i obietnicę poprawy... Dzisiaj, po kolejnym żenującym wystąpieniu Pani z infolinii(próbowałam się dodzwonić cały dzień), która chyba nie wie gdzie pracuje, albo wyjątkowo tej pracy nie lubi, będę wnioskować o zakończenie współpracy. TRAGEDIA ZaletybrakWadyjak wyżej -
~Adam / 2018-08-20 13:00
UPS too porażka!! dość często zamawiam przez internet ,a jak widzę UPS to juz się zastanawiam czy warto..2 razy za pośrednictwem tej firmy coś zamówiłem ii oczywiście 2 razy lipa! za pierwszym razem czekałem dość długo .kurier niby był ,ale nikogo nie zastał w domu ,mimo że byłem, kuriera nie widziałem ,nie dzwonił i.t.d. teraz drugi raz ..miał być w piątek ,teraz czas dostarczenia przysyłki jest nie określony ehhh lipa! -
~Kamil / 2018-08-16 11:28
Obsługa klienta fatalna. Pani siedzi sobie (i pewnie dłubie w nosie) i mówi, że nie ma kontaktu z kurierem. Kurierzy wyjeżdżają z przesyłkami na rejon i ślad się po nich urywa. Pracowałem kiedyś w normalnej firmie (też trzyliterowej) i nie było nigdy problemu, żeby klient mógł zapytać o której będzie kurier. Nie polecam UPS -
-
~toyota12 / 2018-08-14 13:41
kurier nawet nie przyjechał pod adres tylko zostawił paczkę w punkcie i wysłął sms a że nikogo nie zastał w domu . A ja będąc cały dzień w domu jestem w stanie potwierdzić że żaden kurier nie przyjechał . nie po to dopłacam 11 aby dostarczył mi paczke pod dom żebym potem jechął parynaście km do punktu . ZaletyNIE POLECAMWadyNIE POLECAM -
~Andre / 2018-08-14 10:25
Wysłano do mnie towar, który miał dotrzeć za pośrednictwem właśnie przez tą firmę kurierską. Towar został wysłany, ale już bezpośrednio do mnie przez kuriera nie dotarł. Ani telefonu, ani SMS-a nie było ze strony tej firmy, informującego o nadejściu przesyłki do mnie. Dostałem jedynie SMS-a informującego mnie, że kurier nie zastał nikogo w domu, a przesyłka jest do odbioru w jakimś punkcie współpracującym z tą firmą. Podejrzewam, iż kurier bezpośrednio zawiózł moją paczkę do tego punktu, nie fatygując się pod mój adres. ZaletyBrakWadyWszystkie, jakie można sobie wyobrazić, w kierunku złej obsługi ze strony kuriera. -
~Momos / 2018-08-12 19:22
UPS jest to firma, która bezczelnie KŁAMIE. Opłaciłem przesyłkę ekspresową, zależało mi na tym, być mieć kupiony towar przed weekendem. Przesyłki kolejny dzień nie ma. Na stronie śledzenia informują, że kurier był w piątek o 15.50. Kłamstwo! Byłem z żoną cały dzień w domu. NIE BYŁO ŻADNEGO KURIERA! Ponieważ twierdzą, że była próba doręczenia (a nie było), mam powody podejrzewać, że przesyłkę zgubili albo ukradli.
Firma nawet nie ma konta e-mail, nie ma możliwości złożenia reklamacji/skargi. Sprytnie.WadyNigdy więcej UPS! -
~Łukasz / 2018-08-09 12:45
Najgorsza firma kurierska. Informacje dostałem, że paczka będzie na następny dzień. Niestety w dzień kiedy paczka miała przyjść dostalem informację, że paczka dotrze jeszcze na następny dzień. Fakt kurier był w godzinach porannych, ale mnie nie zastał. Kontakt z kurierem zerowy, bo nigdzie nie ma do niego numer a paczka do odbioru w punkcie dopiero późnym wieczorem. Porażka! Infolinia to samo nic nie da się załatwić. Wszyscy inni kurierzy z innych firm najpierw dzwonią do klienta przed dostarczeniem a tu żadnego telefonu. Nie polecam. -
~Joanna / 2018-08-09 11:56
Najgorsza firma kurierska jaką znam już drugi dzień siedzę w domu a paczki brak . Nie mogę uzyskać numeru telefonu do kuriera . Czy otrzymam paczkę nie wiem czekam i się denerwuję . Inne firmy określają orientacyjną godzinę dostarczenia a tu tylko niby monitorowanie paczki i jakaś bzdurna infolinia. Dno. -
~Supel / 2018-08-07 10:51
Kurierzy często opryskliwi,robiący łaskę ,że sie odzywają.To ,że pracują na czas żeby dostarczyć przesyłkę nie obliguje ich do takch zachowań. WadyTak j.w. -
~Pasibrzuchon / 2018-08-03 11:35
Paczka z Chin - 5 dni podrozy (Korea, Kazahstan, Niemcy) i trafila do Warszawy, gdzie czekala kolejne 5 dni (!) na dostarczenie (w miedzy czasie została z Warszawy do Wolki Kosowskiej przetransportowana).
Co to ma być? Ja pier... -
~Piotr / 2018-08-02 21:21
Nie polecam. Cóż mówić. Kolejny raz problem. Dostać telefon do kuriera i go zlokalizować jakąś porażka. Kontakt ze strony kuriera zerowy. -
-
~Radek / 2018-08-02 18:51
Wysłałem za ich pośrednictwem od 2013 roku ponad 20 tys. Paczek. W 2018 zaczęli bez uzgodnienia z nami i informacji zwrotnej naliczać opłaty dodatkowe w kwocie 1.5 tys PLN. Ostatecznie przestali uwzględniać reklamacje i na tym skończyła się nasza współpraca. ZaletySzybki kontakt z BOK.WadyDrogo, bez poczucia bezpieczeństwa, drogo. Są lepsze wybory. -
~ane / 2018-08-02 17:25
Zdecydowanie nie polecam korzystania z usług tej firmy. Sama miałam wątpliwą przyjemność przekonać się o jakości usług świadczonych przez UPS i ich podejściu do klienta.
Paczka za pobraniem wróciła nieodebrana do nadawcy gdyż Pan kurier paczki dostarcza tylko do godziny 12, w tym czasie tak jak większość ludzi w tym kraju jestem w pracy, a teleport nie został jeszcze wymyślony, więc paczki odebrać nie mogłam. To jest wręcz absurdalne aby oczekiwać od klientów, że będą cały dzień czekać na łaskawe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.
Kurier zasugerował przekierowanie przesyłki na adres miejsca pracy, ale nie po to zamawiam paczkę do domu żeby się z nią później "bujać" tramwajem do domu przez całe miasto.
Na koniec wspomnę jeszcze o totalnym braku kultury kuriera. Dowiedziałam się jedynie:" że paczka zostanie zwrócona do nadawcy jak jej nie chcę odebrać", " rozmowa ze mną to w sumie strata czasu, bo jest jak jest", " przesyłkę może jeszcze próbować doręczyć przez kolejne dwa dni, ale też tylko do godziny 12". Na koniec Pan się po prostu rozłączył w połowie mojej wypowiedzi.
ZaletybrakWady-brak możliwości odbioru przesyłki, usługi kurierskie świadczone do godziny 12 PM to chyba jakaś kpina,
-monitoring przesyłki i możliwość przekierowania pozostawiają wiele do życzenia,
-nieuprzejmi pracownicy,
-brak szacunku do klienta. -
~Małgorzata / 2018-08-01 13:36
Przesyłka nadal nie dotarła mimo uzgodnień z biurem obsługi. Działają jak w PRL-u. Kurier nic sobie nie robi ze swoich obowiązków. Poinformuję nadawcę , aby zrezygnowała z ich usług. Żenujące. ZaletybrakWadynierzetelność, brak odpowiedzialności -
~Tomek / 2018-08-01 12:21
Przesyłka trafiła do miasta docelowego a następnie wysłano ją do innego miasta w związku z czym towar dotarł z opóźnieniem ponownie do celu. Kurier nie kontaktował się w temacie dostawy zostawił awizo pomimo mojej obecności 50 metrów od domu. Zdecydowanie nie polecam Tej firmy i życzę powodzenia w dalszym podboju rynku z takim podejściem do klienta. Dzwoniąc na infolinię nie usłyszałem nawet przepraszam. A towar zostawiono w punkcie odbioru oddalonym sporo od domu. Zaletyzdecydowanie nie widzęWadypodejście do klienta
strona 199 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 197
- 198
- 199
- 200
- 201
- nastepna »