Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beata / 2018-10-09 19:29
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie wiem, za co zapłaciłam. Wybrałam przesyłkę kurierską, a nie dostawę do punktu zbiorczego. Kurier nawet nie spróbował doręczyć przesyłki, choć czekałam cały dzień w domu. W pewnym momencie dostałam sms, że nie zastał nikogo w domu i przesyłka jest do odbioru w punkcie. Paczka była dość duża, więc musiałam czekać na transport, żeby ją odebrać. Nie polecam!
    ZaletyPrzesyłka została szybko dostarczona, szkoda tylko, że nie do adresata.
    WadyFirma nie wywiązuje się z umowy dostawy na wskazany adres, a kurier wysyła nieprawdziwe komunikaty.
  • ~krzysztofn / 2018-10-08 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo, firma UPS to jedyna chyba firma kurierska, której kurierzy nie posiadają służbowych telefonów. Skutkuje to tym, że kurier przychodzi o dowolnej porze dnia, nie ma z nim żadnego kontaktu, centrala nie może się z nim skontaktować. Nie ma możliwości porozumienia się w sprawie choćby pory doręczenia, z czym nie ma absolutnie żadnego problemu z innymi firmami. Jak długo jeszcze firma ta będzie prowadzić tak agresywną politykę antykliencką ? Staram się unikać tej firmy jak mogę, ale niekiedy przy zakupach trafi się dostawca z tej firmy. Mam teraz do odebrania dwie ważne paczki, czekam na trzecie podejście kuriera, jest południe i wygląda na to, że będę czekał tu do wieczora kosztem całego dnia roboczego. Inną sprawą jest skandaliczne moim zdaniem zachowanie pracowników (niektórych) na infolinii UPS. Nie widać tam również żadnego podejścia nastawionego na rozwiązanie problemu klienta. Pani odpychającym tonem kazała mi po prostu czekać informując, że mam czekać na kuriera w godz. 9 - 19. A poza tym to zadaję po kilka razy to samo pytanie, o czym panienka raczyła mnie kilkukrotnie, ironicznie w czasie rozmowy poinformować. Przedsiębiorczy bantustan, a nie firma kurierska. Dno i 2 metry mułu.
    Zaletyjak dotąd brak
    Wadybrak kontaktu z kurierem, skandaliczna obsługa przez infolinię, brak nastawienia proklienckiego
  • ~Hania / 2018-10-06 07:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma . Totalna porażka. Kurier miał dostarczyć mój komputer, niedostrczył, zostawił w jakimś sklepie na wygwizdowie. mimo kilku moich telefonów z prośbą o przekierunkowanie na adres domowy, firma mnie olała. już nigdy w życiu nie skorzystam z usług też firmy.
    Zaletybrak zalet
    WadyTotalna porażka
  • ~Ola / 2018-10-05 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką się spotkałam. Paczki są dostarczane tylko do zbiorowych punktów, kurier NIGDY nie dociera do klienta! Możliwy tylko odbiór osobisty, mimo pisemnego upoważnienia. Tragiczny kontakt z firmą. Dostawa UPS dyskwalifikuje każdy produkt jaki kiedykolwiek,chciałabym kupić. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak
  • ~Ruda / 2018-10-04 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma bardzo nieprofesjonalna. Zero kontaktu z kurierem, żadnego telefonu, smsa. Kurier rzekomo był 2 razy, w 2 bardzo różnych godzinach. Zasada jest taka że jak 1 dnia nie dostarczy przesyłki to 2 powinien być w podobnej godzinie. Jednak tak nie było. Marnują czas klienta. Informują że paczkę można odebrać w punkcie - tam też jej nie było. po kilku telefonach kurier ma dostarczyć paczkę na inny adres, gdzie również będę musiała pojechać. Zamówiłam przesyłkę UPS tylko dlatego że nie było innej formy wysyłki zakupionego produktu, ale NIGDY WIĘCEJ nie skorzystam z usług tej pseudo firmy!.
    Zaletybrak
    Wady- zero kontaktu z kurierem
    - długi czas oczekiwania na przesyłkę
    - różny czas dostarczania przesyłki
    - wprowadzanie klienta w błąd
    - słaby kontaky z infolinią
  • ~Chomik Sklepowy / 2018-10-04 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnych powiadomień ani sms ani mailowo, brak kontaktu do kuriera, czekam na dostarczenie paczki i na stronie z opcją śledzenia przesyłki pisze, że kurier już 3 razy próbował mi dostarczyć paczkę. Nie otrzymałam żadnych informacji o pozostawionym awizo. Pewnie teraz paczka trafi do jakiegoś punktu odbioru nie wiadomo gdzie albo z powrotem do sklepu. Myślałam, że UPS to jedna z lepszych firm kurierskich, widać bardzo się myliłam. Chyba już nigdy nie będę zamawiać przez kuriera do domu, to nie pierwszy raz kiedy mam straszne problemy z taką dostawą paczki.
    Zaletyżadnych
    Wadydostawa dłużej niż w paczkomacie, brak kontaktu do kuriera, brak jakichkolwiek powiadomień od firmy, problemy z odbiorem paczki
  • ~Kornel / 2018-10-03 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiona paczka, brak dostarczenia do podanego punktu, mimo iż w miejscu dostarczenia jest dwóch pracowników, brak możliwości kontaktu z firma, wszystkie nr w internecie nie aktualne, paczka w jakimś dziwnym punkcie, brak kontaktu ze strony kuriera, jednym słowem porażka. Przy kolejnym zamówieniu zwrócę uwagę na firmę kurierska byle nie było to UPS. W dobie 21 wieku gdzie taka konkurencja na rynku, tak traktuje się klienta ! Szczerze nie polecam
  • ~klik / 2018-10-02 20:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma katastrofa - nie dzwonią, nie informują o terminie dostarczenia przesyłki - wysłali mi sms że paczka jest w akcess poincie, a tam się okazało że jej nie ma; Do nikogo nie można się dodzwonić, w systemie info że paczka do odbioru w Akcess poincie a jej tam nie ma. Szukałam cały tydzień. Dopiero po skardze na stronie UPS znaleziono przesyłkę gdzieś daleko poza moim adresem zamieszkania - NIE POLECAM!!!
  • ~MM / 2018-10-02 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie spotkałam się jeszcze z czymś takim, żeby kurier nie dzwonił, o której godzinie ma być dostarczona przesyłka. Dostałam smsa, że paczka jest gdzieś w punkcie bardzo oddalonym od mojego miejsca zamieszkania a kiedy zadzwoniłam Pani poinformowała mnie, że oni nie mają usługi dzwonienia do klienta.. Gdybym chciała odebrać w paczkomacie albo kiosku ruchu to zapłaciłabym połowe mniej za przesyłkę a płacę więcej po to aby kurier dostarczył paczkę osobiście.
    ZaletyBrak
  • ~Feal / 2018-10-02 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dzwonią na podany numer aby skontaktować się z klientem ani przed dostarczeniem przesyłki ani w czasie gdy klienta nie zastąpili w domu. Inne firmy przewozowe nie mają z tym żadnych problemów. Nie przewidują próby powtórnego dostarczenia paczki. Jedyne rozwiązanie jakie proponują to osobistą wycieczkę po odbiór przesyłki. Nie polecam!
  • ~PW / 2018-09-30 09:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera. Kurier zostawia wartościową przesyłkę pod drzwiami domu na chodniku nie czekając na potwierdzenie odbioru i odjeżdża. Dane w śledzeniu przesyłki na stronie UPS nieaktualne. Jednym słowem najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia.
  • ~Sławomir / 2018-09-27 23:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Przesyłka nie została dostarczona, "dostarczony" został tylko SMS "że kurier nie zastał nikogo pod adresem", bez wcześniejszego awizowania dostarczenia przesyłki. Żeby było ciekawiej to w "Powiadomienie UPS o wydarzeniach wyjątkowych" jest że przesyłka została odebrana. Porzucenie przesyłki w sklepie spożywczym przez "kuriera" jest nazywane odebraniem, w domyśle dostarczeniem. Bardzo dziwne pojmowanie rzeczywistości przez firmę UPS a na pewno bardzo wygodne, klient płaci za dostarczenie a praktycznie zmuszony jest wsiąść do samochodu i przejechać parę kilometrów i osobiście odebrać przesyłkę. Rozumiem że firma UPS uważa mnie za sługę który spodziewając się przesyłki ma porzucić wszelkie swoje zajęcia i czujnie oczekiwać na pojawienie się "kuriera". W przyszłości każdego sprzedającego zmuszę do ominięcia szerokim łukiem firmę niby kurierską UPS.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dostarczenia przesyłki
  • ~Viola / 2018-09-27 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier w Starym Saczu.
    - brak informacji że wogole się pojawi nikt normalny nie będzie czatował cały dzień w ich godzinach dostawy tj od 9 do 17, że jest pod domem informuje po fakcie tj zostawia kartkę i wysyła automatycznego sms.
    Zalety-paczka dotarła w całości
    Wady
  • ~Rafal / 2018-09-25 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niż zero , kurier nie dotarł niw doręczył paczki
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~Ida / 2018-09-21 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpiny!!!!zdecydowanie nie polecam.Paczka w Polsce idzie tydzien!!!W dodatku nie wywiazuja sie z umowy.Dostalam informacje o doreczeniu paczki ktorej nie otrzymalam!!!Slaba firma nie polecam!!!nikt nic nie wie i nigdzie nie mozna sie dodzwonic!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZenada
  • ~Niezadowolona / 2018-09-19 21:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiepscy kierowcy infolinia wprowadza w błąd ani magazyn ani nikt inny się nie skontaktował dalej nie wiem gdzie jest moja przesyłka ani kiedy ją otrzymam
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność
  • ~Kuba / 2018-09-19 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wychodzę na 10 minut z domu z telefonem!! Ze niby zadzwoni jak by w międzyczasie podjechal.Po dwoch godzinach info że nikogo w domu nie było i paczka do odbioru w punkcie.
    To jakaś kpina!!! UPS kupcie tym swoim kurierowi telefony!!! Ja mam teraz autobusem jechać i targać paczkę??? Zapłacone było z dostarczeniem!!
    Jedna wielka kpina ostatni raz kozystam z tej firmy
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo
  • ~Natalia / 2018-09-19 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze ścierwo! Kurier w ogóle do mnie nie dojechał. Wysłał smsa, że niby nikogo nie było w domu i przesyłka czeka na odbiór w punkcie a cały dzień czekałam w domu. Kiedy zadzwoniłam do punktu Pani powiedziała, że nic nie poradzi i może wysłać ponownie kuriera ale będzie dopiero po weekendzie (był czwartek) lub pozostaje odbiór osobisty... Ostatecznie musieliśmy sami jechać po paczkę, która była opłacona za wysyłkę Do Domu! Nie polecam nikomu tej śmiesznej 'firmy'!
  • ~Sterner / 2018-09-18 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kicha, dostałem wczoraj maila, że przesyłka będzie dostarczona w następnym dniu i zorganizowałem się tak, żeby być w domu. Dziś 15.00 dostałem kolejnego z informacją, że "Doręczenie zostanie zaplanowane na inny termin.". Wg Pani na infolinii wszystko jest ok bo mają 3 dni na doręczenie a zrobili tak bo przesyłka dotarła do magazynu o 14 z minutami. System pokazuje, że przesyłka dotarła o 5.36 ale to nie ma znaczenia bo to jest "czas domyślny" czyli czas kiedy paczka powinna dotrzeć do oddziału. Mam teraz czekać przy drzwiach przez 3 dni bo tyle mają na dostarczenie....
    ZaletyUdało się dodzwonić na infolinie...
    WadyInformacje o trackingu nie są prawdziwe
  • ~Atram / 2018-09-18 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Brak kultury osobistej kuriera można jeszcze przemilczeć ale jakości usług jakie w imieniu UPS świadczy już nie. Po telefonie kuriera iz czeka pod domem, poprosilam aby byl po godzinie 15 gdyz jestem w pracy. Zbulwersowany kurier stwierdzil,że nue ma zamiaru drugi raz przyjeżdżać i zostawia awizo. W innych firmach kurierskich nie spotkałam się z czymś takim. Na infolinii UPS również kompletny brak profesjonalizmu i kultury rozmowy z Klientem. Paczka byla za pobraniem i koszt kuriera to 25 zł więc to raczej obowiązek wywiazania się z umowy a nie widzimisie kuriera. Aby zamawiać paczki za ( w moim przypadku) 700 zł to raczej trzeba pracować i oczywistym jest, że do godziny 15,16 raczej ludzie są w pracy. NIE KORZSTAJCIE Z TEJ FIRMY TO SZYBCIEJ SIE ZWINA Z RYNKU.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyZerowa jakość obsługi, niski poziom kultury osobistej kuriera w Koszalinie, brak profesjonalizmu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12680
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3068