Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ida / 2018-09-21 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpiny!!!!zdecydowanie nie polecam.Paczka w Polsce idzie tydzien!!!W dodatku nie wywiazuja sie z umowy.Dostalam informacje o doreczeniu paczki ktorej nie otrzymalam!!!Slaba firma nie polecam!!!nikt nic nie wie i nigdzie nie mozna sie dodzwonic!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZenada
  • ~Niezadowolona / 2018-09-19 21:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiepscy kierowcy infolinia wprowadza w błąd ani magazyn ani nikt inny się nie skontaktował dalej nie wiem gdzie jest moja przesyłka ani kiedy ją otrzymam
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność
  • ~Kuba / 2018-09-19 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wychodzę na 10 minut z domu z telefonem!! Ze niby zadzwoni jak by w międzyczasie podjechal.Po dwoch godzinach info że nikogo w domu nie było i paczka do odbioru w punkcie.
    To jakaś kpina!!! UPS kupcie tym swoim kurierowi telefony!!! Ja mam teraz autobusem jechać i targać paczkę??? Zapłacone było z dostarczeniem!!
    Jedna wielka kpina ostatni raz kozystam z tej firmy
    ZaletyZero
    WadyMnóstwo
  • ~Natalia / 2018-09-19 10:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze ścierwo! Kurier w ogóle do mnie nie dojechał. Wysłał smsa, że niby nikogo nie było w domu i przesyłka czeka na odbiór w punkcie a cały dzień czekałam w domu. Kiedy zadzwoniłam do punktu Pani powiedziała, że nic nie poradzi i może wysłać ponownie kuriera ale będzie dopiero po weekendzie (był czwartek) lub pozostaje odbiór osobisty... Ostatecznie musieliśmy sami jechać po paczkę, która była opłacona za wysyłkę Do Domu! Nie polecam nikomu tej śmiesznej 'firmy'!
  • ~Sterner / 2018-09-18 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kicha, dostałem wczoraj maila, że przesyłka będzie dostarczona w następnym dniu i zorganizowałem się tak, żeby być w domu. Dziś 15.00 dostałem kolejnego z informacją, że "Doręczenie zostanie zaplanowane na inny termin.". Wg Pani na infolinii wszystko jest ok bo mają 3 dni na doręczenie a zrobili tak bo przesyłka dotarła do magazynu o 14 z minutami. System pokazuje, że przesyłka dotarła o 5.36 ale to nie ma znaczenia bo to jest "czas domyślny" czyli czas kiedy paczka powinna dotrzeć do oddziału. Mam teraz czekać przy drzwiach przez 3 dni bo tyle mają na dostarczenie....
    ZaletyUdało się dodzwonić na infolinie...
    WadyInformacje o trackingu nie są prawdziwe
  • ~Atram / 2018-09-18 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam. Brak kultury osobistej kuriera można jeszcze przemilczeć ale jakości usług jakie w imieniu UPS świadczy już nie. Po telefonie kuriera iz czeka pod domem, poprosilam aby byl po godzinie 15 gdyz jestem w pracy. Zbulwersowany kurier stwierdzil,że nue ma zamiaru drugi raz przyjeżdżać i zostawia awizo. W innych firmach kurierskich nie spotkałam się z czymś takim. Na infolinii UPS również kompletny brak profesjonalizmu i kultury rozmowy z Klientem. Paczka byla za pobraniem i koszt kuriera to 25 zł więc to raczej obowiązek wywiazania się z umowy a nie widzimisie kuriera. Aby zamawiać paczki za ( w moim przypadku) 700 zł to raczej trzeba pracować i oczywistym jest, że do godziny 15,16 raczej ludzie są w pracy. NIE KORZSTAJCIE Z TEJ FIRMY TO SZYBCIEJ SIE ZWINA Z RYNKU.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyZerowa jakość obsługi, niski poziom kultury osobistej kuriera w Koszalinie, brak profesjonalizmu
  • ~sajs / 2018-09-14 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Gorsza niz w poczta polska w PRLu. Zero kontaktu, nie zostawiaja w punkcie i czekanie na przesylke gorzej niz na paczke z Chin. Odradzam i to stanowczo!
    ZaletyKompletnie żadnych zalet!!!!
    Wadysame wady! pod kazdym wzgledem!
  • ~Patryk / 2018-09-13 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak dla mnie kpina. Kurier chyba nawet nie ma numeru do klienta. Paczka zamówiona na do godziny 12, pół dnia siedzi się w domu, a tu nagle na stronie trackingowej: nieudana proba doręczenia. Dzwonię na infolinię że oczekuję że kurier tu wroci i ma mi dostarczyć paczkę, na co otrzymuje o 12:30 odpowiedź ze paczka jest dostarczona przez kuriera do Access Pointu. Zjawiam sie w nim o 17 i co? Kurier wchodzi o 17:10 z moją paczką.
    Ściema, kłamstwa, obłuda. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tych oszustów.
    NAJGORSZEMU WROGOWI NIC BYM PRZEZ WAS NIE WYSŁAŁ, BO BY NIE DOTARŁO.
    ZaletyZaletą jest to, że nie ma trzeba tu nic pisać
    Wady*fatalny kontakt
    *kłamstwa
    *brak wiedzy i możliwości konsultantów nt. Tego jak rozwiązać problem
    *leniwi kurierzy
  • ~Zgredek / 2018-09-13 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyne co kurier dziś potrafił, to doprowadzić do płaczu 8-latkę, bo nie chciała mu otworzyć drzwi od domofonu! Telefon przed dostawą, żeby sprawdzić czy ktoś jest w domu, to zbyt dużo. Weźcie sobie lepiej dostawę od DHL albo GLS.
    ZaletyNie ma
    WadyW cholerę i ciut ciut...
  • ~Aurelia / 2018-09-13 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam. Ta firma to kpina - kurierzy NIE MAJĄ NR DO KLIENTÓW. Siedząc cały dzień w domu dostałam email że KURIER NIE ZASTAŁ NIKOGO i odwiózł moją ciężką przesyłkę kilka km od mojego mieszkania. Dzwonię na infolinię że oczekuję że kurier tu wroci i ma mi dostarczyć do domu a Pani że niestety nie mogą pomóc bo kurierzy nie mają nr telefonów i nigdy nie mieli. Żenada. Nigdy więcej tej firmy.
    Zaletyzalety? chyba sobie żartujecie
  • ~malutka35 / 2018-09-13 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się, żeby nie dostać od kuriera żadnej wiadomości mniej więcej o której przesyłka przyjdzie, brak telefonu, brak smsa. Będąc w domu i czekając na kuriera cały dzień uzyskałam informacje od przewoźnika na infolinii że odmówiłam odbioru przesyłki z góry zapłaconej. Wielka kpina i żenada firma obciach po całości, mam nadzieje że już więcej nie spotkam tej firmy. Bardzo nie kompetentna. Sklepy internetowe wybierając przewoźnika powinny dokonywać dobrych wyborów żeby nie tracić dobrych klientów.
    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Zawiedziona / 2018-09-11 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Pierwszy raz w życiu zdarzyło mi się, żeby nie dostać od kuriera żadnej wiadomości mniej więcej o której przesyłka przyjdzie, brak telefonu, brak smsa. Opcja UPS my choice umożliwia wpisanie w kalendarzu dni w których, nie mamy możliwości odebrania przesyłki, po zaznaczeniu dni w których nie mogę jej odebrać przyszło piotwierdzenie na maila, ze przesyłka będzie wstrzymana i przyjdzie po okresie który zaznaczyłam, co potwierdziła również pani z która rozmawiałam na infolinii. Niestety kurier i tak przyjechał w dzień w którym nie mogłam odebrać przesyłki. Bardzo nieprofesjonalna firma, obługa infolinii tez najwyraźniej nie wie co mówi. Nigdy więcej nie zamówię nic przez ta firmę kurierska.
  • ~Artur / 2018-09-10 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkim odradzam korzystanie z usług firmy UPS. Sposób w jaki traktują klienta jest skandaliczny. Godziny dostawy przesyłki to 10 - 19. Nie ma żadnego wcześniejszego kontaktu od kuriera, więc nawet jak na chwile ktoś musi wyjść a w tym momencie pojawi się Pan Kurier z UPS to przesyłka jest odstawiana do punktu UPS i trzeba samemu jechać. Rzadko spotykany standard. Pan na infolinii poinformował mnie mało uprzejmie, że jest to zgodne z regulaminem świadczenia usług. Oczywiście w standardzie jest brak jakiegokolwiek uprzedzenia o próbie dostarczenia przesyłki. Nawet jeśli będę w domu i będę czekał od 10 do 19 to mogę się nie załapać na dostawę bo jak przypadkiem wezmę prysznic a kurier w tym czasie zadzwoni i nie zdarzę otworzyć to po jednej próbie paczka wędruje na punkt odbioru i trzeba jechać samemu po odbiór. Dlatego przestrzegam wszystkich przed tą firmą.
    WadyDodatkowo arogancka obsługa na infolinii
  • ~abab / 2018-09-06 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłki dostarczane są kiedy kurier ma czas, czyli 2 albo 3 dni po terminie. Na stronie śledzącej przesyłkę wpisują bzdury typu " kurier nie mógł odebrać płatności, nastąpi drugie doręczenie". Nie ma podanego kontaktu do kuriera, ani czasu przyjazdu ( informacja typu :przed końcem dnia) . Trzymajcie się z daleka od tej firmy, zwykła paczka na poczcie szybciej dojdzie.
  • ~Darek / 2018-09-06 18:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurierzy nie znają topografii swoich rejonów, zamiast dostarczać je pod adres, to wzorem listonoszy zrzucają je do punktów odbioru. W efekcie płacisz za kuriera, a odbierasz jak w Inpost, tylko niestety w ograniczonych godzinach. Serwis reklamacyjny na fatalnym poziomie.
    W DHL obsługuja dużo lepiej.
    WadyZdecydowanie nie polecam
  • ~alicja / 2018-09-04 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka po jednorazowej próbie dostarczenia (piątek przed południem) wylądowała w jakimś sklepiku z czasów Gomułki.Zero informacji, zero kontaktu, zero możliwosści dodzwonienia się.
    Nigdy nie skorzystam z tej usługi bo to wyrzucone pieniądze jak za mierną jakość.
    Zaletyżadnyh
  • ~Ewa / 2018-08-31 13:15
    Ocena: 4.67 / 5
    Dziękuję za szybką ,rzetelnie wykonaną pracę paczka dostarczona adresata w expresowym tempie wszyscy zadowoleni i wysyłający i odbiorca :)
  • ~Anonim 966 / 2018-08-30 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada jakaś to całe UPS, dzwoniąc na infolinię szanowna Paniusia powiedziała, że paczka zostanie dostarczona między 9 rano a 19 wieczorem, żadnych konkretnych informacji jak np w przypadku firmy DPD zawsze wiem w których godzinach dokładnie, dostaje numer do kuriera i nie ma problemu z dogadaniem. A tu? Porażka,i co mam siedzieć 10 godzin w domu i czekać kiedy przypadkiem przyjdzie kurier....
  • ~Kuba / 2018-08-29 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Typowo jak to UPS ma w zwyczaju, pod moim adresem znajdują się 2 budynki akurat byłem w tym drugim, wracam a tu awizo... od Pani na infolinii dowiedziałem się że kurier nie musi do mnie dzwonić!!! To od czego jest? Od zostawiania awizo?
    WadyBrak zalet
  • ~oliwiasosinska / 2018-08-29 13:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak numeru kontaktowego do kuriera mówi sam za siebie. Otrzymałam wiadomość, w której stwierdzono iż „kurier nie zastal nikogo w domu”, co rzecz jasna było nieprawda, oczywiście byłam w domu a nikt nie zapukał do drzwi :) Nie pozostało mi nic innego niż pojsc do punktu odbioru paczek ups w kwiaciarni oddalonej od mojego miejsca zamieszkania 1,5km. Zawsze staram się unikać tej firmy „dostawczej” jak ognia, niestety w tym wypadku nie miałam innej możliwości i musiałam skorzystać z ich jakże znakomitych usług. NIE POLECAM z całego serca :)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981