Oceniam usługę doręczenia przesyłki przez UPS na poziomie fatalnym.
Po 2 tyg otrzymałem maila w j. ang że przesyłka zostanie odesłana do nadawcy, bo przeczekała w jakimś sklepie już 2 tygodnie i jej nie odebrałem. W systemie widnieje info, że kurier nie dostarczył przesyłki, bo było zamknięte - a ja remontuje lokal od 60 dni 12 h na dobę włącznie z weekendami.
Podsumowując - kurier nie raczył nas odwiedzić, firma nas nie poinformowała, że naszą przekazuje do jakiegoś sklepu (2 km od nas) i ostatecznie mail o którym wspomniałem.
To nie koniec - telefonicznie udało mi się ustalić powtórne dostarczenie przesyłki- 48h. Minęło - przesyłki nie mam. Telefonicznie właśnie się dowiedziałem, że w systemie nie widać, żeby kurier pobrał przesyłkę ze sklepu, a ja mogę złożyć ponaglenie i czekać kolejne 48 godz. Złożyłem ponaglenie i będę czekał.
TRAGEDIA !!!Zaletydziała system informatyczny, który mnie jako jedyny poinformował o problemie, a, że mail w j. ang to oznacza, że Polacy nie przewidzieli użycia tej opcji. TRAGEDIA
Wadytylko i wyłącznie - szczytem jest system poleceń głosowych. Podpowiem stwierdzanie "WYPIER..." połączy z konsultantem