Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~chiilllww / 2018-11-13 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która nie posiada kontaktu telefonicznego z klientem. Jak oni maja doręczyć paczkę nie kontaktując się z odbiorca?! Śmiech na sali. Paczkę zamówiłam ponad tydzień temu i do dziś nie może zostać doręczona.
    WadyDługi czas dostawy
  • ~Marta / 2018-11-09 01:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Całe przedpołudnie spędziłam w domu, po czym o 12;00 dostałam smsa, że kurier nikogo nie został i paczka czeka na mnie w punkcie oddalonym o kilka km. Nie miałam możliwości wyboru preferowanego punktu odbioru, paczkę przekazano do punktu na Komitetu Obrony Robotników 74, w bardzo słabej lokalizacji. Papierowe avizo było wciśnięte w domofon pod klatką, na zewnątrz. Porażka i 10 zł za przesyłkę wyrzucone w błoto.
    ZaletyBrak
    WadyKurier nie dostarcza paczki mimo obecności odbiorcy w mieszkaniu. Brak możliwości wyboru preferowanego punktu odbioru, z góry wyznaczono mi punkt na Komitetu Obrony Robotników 74. Porażka. Brak kontaktu z infolinią i kurierem. Koszt doręczenia zupełnie nieadekwatny do poziomu obsługi.
  • ~Dżulika / 2018-11-08 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Zero kontaktu z kurierem, nie wiadomo kiedy paczka zostanie doręczona. Ogolnie NIE POLECAM
  • ~Maray / 2018-11-07 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to MASAKRA!!!! Nie można się skontaktować z kurierem. Jest nieprawdziwa informacja, że kurier podjął próbe dostarczenia przesyłki, a w rzeczywistości nie było go w godzinach ustalonych.
    ZaletyBRAK
    WadyJAK WYŻEJ
  • ~W44 / 2018-11-06 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam cały dzień bo ma być kurier dziś. Jest już godz. 21 kuriera nie widać. Sprawdzam na śledzenia przesyłki UPS a tam komunikaty że kurier był 2 razy w ciągu 3godzin u mnie w dom.ADRESAT ODMÓWIŁ PRZYJĘCIE PRZESYŁKI. ODBIORCA NIE CHCIAŁ PRODUKTU I NIE PRZYJĄŁ DOSTAWY. Kłamstwa bo żadnego kuriera nie było.
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Nie dostarczania przesyłki. Podawanie fałszywych informacji.
  • ~AD / 2018-11-02 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z Żor odebrał paczkę na siebie 31.10 co potwierdziła infolinia i co jest widoczne w linku do monitorowania ...
    Czy to się nazywa „kradzież”?
  • ~Nina / 2018-10-31 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam UPS Polska!!!!

    Kpina z klienta. Brak chęci na współpracę. Przesyłka o wadze 20 kg została oddelegowana pod inny, niż wskazany adres bez kontaktu z adresatem.
    Wadybrak kontaktu z kurierem
    dostarczenie paczki pod inny adres niż w zamówieniu
    brak współpracy ze strony obsługi
  • ~Edyta / 2018-10-31 01:06
    Ocena: 2.00 / 5
    No trzeba być debilem, żeby nie skontaktować się z klientem przed dostarczeniem przesyłki, nie poinformować o przedziale godzin, nie wysłać mu sms, bo dostawca mu nie zapłacił za kontakt, ale wysłać sms że nie dostarczono przesyłki i żeby sobie odebrać na drugim końcu miasta.Porażka
  • ~d / 2018-10-30 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat, zamiast zadzwonić do mnie, kurier złożył przesyłkę w access poincie. Infolinia nie potrafi namierzyć przesyłki po numerze śledzenia !!!!!!!! Potrzebuje numeru listu przewozowego !!!!! Po interwencji przez AMAZON, okazuje się ze nr śledzenia wystarczy... co to ma być????
    dziękuje UPS, jesteście wielcy.
    Zaletyżadnych
  • ~kugyk / 2018-10-29 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklmacji NIE DZIAŁA! kłamią w żywe oczy ze reklamację przyjęli, a potem cisza...
  • ~Agata / 2018-10-26 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała zostać dostarczona w czwartek "do końca dnia", kurier "podjął próbę" doręczenia w piątek - zadzwonił domofonem, ale nie raczył poczekać na odpowiedź. Brak jakiekolwiek kontaktu z kurierem. Kurier nie podejmuje żadnej próby kontaktu telefonicznej mimo podanego numeru telefonu. Po zgłoszeniu sprawy na centralę dostałam informację, że podejmie próbę w kolejnym dniu.
    Podsumowując korzystając z UPSa czekaj cały dzień w domu - nie znasz dnia ani godziny doręczenia przesyłki, co i tak nie gwarantuje Ci, że kurier raczy Ci ją przynieść do mieszkania.
    SKANDAL!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem
    brak chęci doręczenia przesyłki
    brak informacji o terminie dostarczenia przesyłki
    kurier nie kontaktuje się z odbiorcą
  • ~thanatos / 2018-10-26 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Jednym słowem drama. Nikomu nie polecam tego kuriera. Jedyna firma, w której nie mogłem otrzymać numeru telefonu do kuriera, by dowiedzieć się czy dojedzie do mnie początkiem czy końcem dnia. Aktualizacja statusu przesyłki nie jest przeprowadzana - wisi od 10h status "na magazynie" natomiast pani w centrali upiera się, że przesyłka została już zabrana. Dziadostwo kompletne.
    Czy tak działa firma o zasięgu globalnym? Chyba niekoniecznie. Może to nowe standardy UPSa?
    Zalety- kompletny brak zalet
    Wady- brak informacji
    - brak kontaktu z kurierem
    - brak aktualizacji statusu przesyłki
    - łaska w spisaniu protokołu uszkodzenia na miejscu
  • ~Emm / 2018-10-19 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    W poniedziałek miała być do końca dostarczona przesyłka. W dniu dzisiejszym otrzymałam mail od strony z której zamawiałam że został nadany zwrot zamówienia. Wchodząc w śledzenie przesyłki było napisane że oczekują na paczke.
  • ~natka / 2018-10-17 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie próbował nawet dostarczyć paczki do domu tylko oddał ja do punktu który jest daleko od mojego domu
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem, brak próby dostarczenia przesylki
  • ~Tomi / 2018-10-17 09:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Zdecydowanie nie polecam tej firmy kurierskiej. Nie dotrzymują terminów dostawy ,ogólny chaos w firmie. Każda inna firma kurierska jest lepsza ,a sporo zamawiam .Zamawiałem już kilka wysyłek i każda opóźniona z jakiegoś powodu .A to ktoś zapomniał odebrać z sortowni , albo pomylił i przesyłka poszła gdzie indziej. Szkoda słów.
    Zaletybrak
    Wady-nie dotrzymują terminów dostawy
    -słaby kontakt
    -ogólny chaos
  • ~PuszekXPompa / 2018-10-15 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem poinformowany mailowo o tym iż paczka ma zostać mi doręczona przez kuriera w Piątek - no ok spoko
    W czwartek o godzinie 22 wchodzę sobie na maila bo czemu nie i widzę maila od UPS o niepowodzeniu w doręczeniu przesyłki na mój adres (przecież miało być w piątek a nie czwartek) która to próba miała miejsce gdy w domu mnie nie było no bo szkoła praca etc. Dodatkowo w tym samym dniu nie zostałem w żaden sposób powiadomiony ze moja paczka może być dostarczona tego dnia . W piątek dzwonię rano na infolinie dowiedzieć się co z moja paczka . Najpierw wita mnie głuchy komputer który prosi o polecenia głosowe co wydaje się nieco "innowacyjne"? No nie wiem ale w każdym razie komputer ma problemy ze słuchem i musiałem się drzeć do telefonu żeby rozumiał co mówię (nie nie mam wad wymowy spokojnie) . Okej nastał czas wypowiedzenia długiego numeru jak czas oczekiwania na pociąg w Krakowie o wyznaczonej godzinie . Powiedziałem pierwszy i drugi raz a komputer -"przepraszam proszę powtórzyć bo nie dosłyszałem" Wiec staje na środku ulicy (szedłem do szkoły) i drę ryja do tego telefonu powoli i wyraźnie gdzie ludzie zaczęli się na mnie patrzeć jak na oszołoma po czym dopiero po 3 próbie komputer powiadamia mnie o połączeniu z konsultantem . Czekałem kilka dobrych minut po czym odbiera jakas paniusia bez żadnego Dziendobry i nawet nie mówi do kogo się dodzwoniłem i nie przedstawiła się...no ok . Pytam się jej uprzejme czy mogłaby mi powiedzieć gdzie jest moja paczka i o której godzinie mogłaby być . Ona prosi mnie o podanie numeru przesyłki... Kiedy spytałem się czy nie widzi na komputerze mojego numeru przesyłki i muszę go dyktować kolejny raz drąc ryja do telefonu na wypadek wcześniejszego uszkodzenia w niewiadomy sposób słuchu konsultantki... Powiedziała ze paczka jest w drodze i mogę się spodziewać jej w godzinach 13-15 a gdy spytałem o numer telefonu do kuriera ta swoim super przyjemnym dla ucha tonem (nie przyjemnym) mówi ze kurierzy nie maja telefonów (?co?) . O godzinie 11 dostałem smsa od mamy w którym poinformowała mnie że paczka już jest w domu... (miała być o 13-15?) .
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem
    Brak Profesjonalizmu
    Nie dotrzymywanie terminów
    Zaniedbanie klienta i brak szacunku dla jego nerwów i czasu
  • ~Marcin / 2018-10-13 20:19
    Ocena: 2.67 / 5
    Ocena słaba. Dzień przed dostarczeniem otrzymałem wiadomość, że paczka zostanie dostarczona następnego dnia "przed końcem dnia", no trochę duży okres czasu. Nie otrzymałem również żadnej wiadomości o uprzedzającej przybycie kuriera, po prostu przyszedł. Na dodatek nie wymagał ode mnie żadnego potwierdzenia odebrania przesyłki.
    ZaletySzybka dostawa, na następny dzień
    WadySłaby kontakt z klientem
  • ~Kamala / 2018-10-13 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużym problemem jest fakt ze kurierzy nie posiadają służbowych telefonów, po 2 tyg. dostałam informacje ze kurier nie dostarczy przesyłki ponieważ adres był nie prawidłowy, przy czym żadna inna firma kurierska nie miała nigdy wcześniej problemu z dostarczeniem przesyłki na ten adres. Na infolinii nie widać chęci rozwiązanie problemu klienta. Jeżeli zależy Wam na szybkiej dostawie, nie polecam.
  • ~Kinga / 2018-10-11 19:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Otrzymałam wiadomość od UPS "Witamy, jutro otrzymasz paczkę." a następnego dnia ta sama wiadomość. Jeżeli firma nie potrafi dotrzymać określonego przez siebie terminu to niech poda termin w dniu dostarczenia przesyłki. Nie może być tak, że cały dzień czekam na kuriera, a o godzinie 18:19 dostaję wiadomość że przesyłka będzie dostarczona jutro. Inne firmy kurierskie jeśli już podają termin dostawy to się z niego wywiązuję.
    Wadyniedotrzymanie określonego przez kuriera terminu dostawy
  • ~Sławomir / 2018-10-11 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam usługę doręczenia przesyłki przez UPS na poziomie fatalnym.
    Po 2 tyg otrzymałem maila w j. ang że przesyłka zostanie odesłana do nadawcy, bo przeczekała w jakimś sklepie już 2 tygodnie i jej nie odebrałem. W systemie widnieje info, że kurier nie dostarczył przesyłki, bo było zamknięte - a ja remontuje lokal od 60 dni 12 h na dobę włącznie z weekendami.
    Podsumowując - kurier nie raczył nas odwiedzić, firma nas nie poinformowała, że naszą przekazuje do jakiegoś sklepu (2 km od nas) i ostatecznie mail o którym wspomniałem.
    To nie koniec - telefonicznie udało mi się ustalić powtórne dostarczenie przesyłki- 48h. Minęło - przesyłki nie mam. Telefonicznie właśnie się dowiedziałem, że w systemie nie widać, żeby kurier pobrał przesyłkę ze sklepu, a ja mogę złożyć ponaglenie i czekać kolejne 48 godz. Złożyłem ponaglenie i będę czekał.
    TRAGEDIA !!!
    Zaletydziała system informatyczny, który mnie jako jedyny poinformował o problemie, a, że mail w j. ang to oznacza, że Polacy nie przewidzieli użycia tej opcji. TRAGEDIA
    Wadytylko i wyłącznie - szczytem jest system poleceń głosowych. Podpowiem stwierdzanie "WYPIER..." połączy z konsultantem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12680
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3068