Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2018-11-16 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!! Kurier nie kontaktuje się telefonicznie przed dostarczeniem przesyłki - zostawia awizo, następnego dnia pojechałam odebrać przesyłkę w punkcie - a tam zamknięte (Pani się spóźniła 15 minut z otwarciem) a jak już się doczekałam - przesyłki brak. Zadzwoniłam na infolinię - a tam info, że paczka jeszcze u kuriera! To ja mam się uganiać za paczką? Czy to może firma, której za to płacę powinna mi ją dostarczyć...? Najgorsza firma EVER! Nigdy więcej UPS,nie polecam!
    ZaletyBRAK
    WadyBrak kontaktu telefonicznego, słabe accesspointy, brak kompetencji pracowników.
  • ~Patryk / 2018-11-15 18:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier tragedia, w dniu 14.11 o godzinie 14:09 zobaczyłem status dostarczone. Kurier mówi że dostarczył osobie w wieku 25-30 lat bez brody i okularów paczkę (wiek może i by się zgadzał ale noszę brodę i okulary), która podała się za mnie i podpisała odbiór. 15.11 kurier podjechał do mnie, widziałem całą jego trasę jak podjeżdżał, powiedział że wczoraj dostarczył paczkę do następnego bloku przez pomyłkę (zdarza się). Ale, właśnie ale. Widziałem trasę kuriera bo byłem na dworze i nie podjeżdżał pod sąsiedni blok aby odebrać paczkę od tej osoby, do tego tam gdzie powiedział mieszkają 2 kobiety, nie ma tam żadnego mężczyzny, oraz później jak infolinia ups się ze mną kontaktowała to kurier podał że odebrał paczkę mój brat gdzie brata nie posiadam. Ok 18 zadzwonili ponownie z ups gdzie w rozmowie brał udział jeszcze kurier i zaczął kłamać, że paczkę dostarczył mi w dniu 14.11, że podjechał pod dobry adres wtedy, że mi osobiście przekazywał paczkę oraz zaczął jeszcze mówić, że go oczerniam. Dlatego z całego serca nie polecam usług tej firmy gdyż okazuje się że zatrudniają kurierów, którzy okłamują oraz podrabiają podpisy klientów oraz oczerniają innych ludzi, którym rzekomo dostarczali przesyłki.
  • ~foobared / 2018-11-14 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień w domu, i "NIE ZASTANO POD WSKAZANYM ADRESEM". I paczka do odebrania w jakiejś pralni. Firma kupa.
    ZaletyBRAK
  • ~coś tam / 2018-11-14 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, kupiłem grę w preorderze z media-markt. Paczka idzie już 4 dni. Każdy już sobie gra, a ja jak ten osioł czekam na paczkę. Brak kontaktu telefonicznego z kurierem. Nie wiadomo kiedy dojdzie i o której godzinie, masz czekać na wycieraczce, aż się raczy pojawić.
    ZaletyBrak
    Wady-czas dostawy
    -kontakt
    -informacje na stronie nie aktualne
  • ~sie nie chcialo zadzwonic dzwonkiem? / 2018-11-14 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień czekania na kuriera w domu tylko po to zeby znalezc otrzymac informacje "NIE ZASTANO POD WSKAZANYM ADRESEM" (!). Paczke musze odebrac w jakiejs ksiegarni bog wie gdzie. Wiadomo ze kurier nawet sie nie trudzil zeby zadzwonic- bo raz ze mu to nie na reke, a dwa ze przeciez nie musi. Kazda inna firma kurierska lepsza. Serdecznie nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, oszustwo
  • ~Rafal / 2018-11-14 11:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam brak możliwości dogadania brak możliwości zmiany terminu brak możliwości zmiany adresu wszystko na nie nie polecam
  • ~chiilllww / 2018-11-13 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która nie posiada kontaktu telefonicznego z klientem. Jak oni maja doręczyć paczkę nie kontaktując się z odbiorca?! Śmiech na sali. Paczkę zamówiłam ponad tydzień temu i do dziś nie może zostać doręczona.
    WadyDługi czas dostawy
  • ~Marta / 2018-11-09 01:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Całe przedpołudnie spędziłam w domu, po czym o 12;00 dostałam smsa, że kurier nikogo nie został i paczka czeka na mnie w punkcie oddalonym o kilka km. Nie miałam możliwości wyboru preferowanego punktu odbioru, paczkę przekazano do punktu na Komitetu Obrony Robotników 74, w bardzo słabej lokalizacji. Papierowe avizo było wciśnięte w domofon pod klatką, na zewnątrz. Porażka i 10 zł za przesyłkę wyrzucone w błoto.
    ZaletyBrak
    WadyKurier nie dostarcza paczki mimo obecności odbiorcy w mieszkaniu. Brak możliwości wyboru preferowanego punktu odbioru, z góry wyznaczono mi punkt na Komitetu Obrony Robotników 74. Porażka. Brak kontaktu z infolinią i kurierem. Koszt doręczenia zupełnie nieadekwatny do poziomu obsługi.
  • ~Dżulika / 2018-11-08 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Zero kontaktu z kurierem, nie wiadomo kiedy paczka zostanie doręczona. Ogolnie NIE POLECAM
  • ~Maray / 2018-11-07 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to MASAKRA!!!! Nie można się skontaktować z kurierem. Jest nieprawdziwa informacja, że kurier podjął próbe dostarczenia przesyłki, a w rzeczywistości nie było go w godzinach ustalonych.
    ZaletyBRAK
    WadyJAK WYŻEJ
  • ~W44 / 2018-11-06 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam cały dzień bo ma być kurier dziś. Jest już godz. 21 kuriera nie widać. Sprawdzam na śledzenia przesyłki UPS a tam komunikaty że kurier był 2 razy w ciągu 3godzin u mnie w dom.ADRESAT ODMÓWIŁ PRZYJĘCIE PRZESYŁKI. ODBIORCA NIE CHCIAŁ PRODUKTU I NIE PRZYJĄŁ DOSTAWY. Kłamstwa bo żadnego kuriera nie było.
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Nie dostarczania przesyłki. Podawanie fałszywych informacji.
  • ~AD / 2018-11-02 09:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier z Żor odebrał paczkę na siebie 31.10 co potwierdziła infolinia i co jest widoczne w linku do monitorowania ...
    Czy to się nazywa „kradzież”?
  • ~Nina / 2018-10-31 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam UPS Polska!!!!

    Kpina z klienta. Brak chęci na współpracę. Przesyłka o wadze 20 kg została oddelegowana pod inny, niż wskazany adres bez kontaktu z adresatem.
    Wadybrak kontaktu z kurierem
    dostarczenie paczki pod inny adres niż w zamówieniu
    brak współpracy ze strony obsługi
  • ~Edyta / 2018-10-31 01:06
    Ocena: 2.00 / 5
    No trzeba być debilem, żeby nie skontaktować się z klientem przed dostarczeniem przesyłki, nie poinformować o przedziale godzin, nie wysłać mu sms, bo dostawca mu nie zapłacił za kontakt, ale wysłać sms że nie dostarczono przesyłki i żeby sobie odebrać na drugim końcu miasta.Porażka
  • ~d / 2018-10-30 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat, zamiast zadzwonić do mnie, kurier złożył przesyłkę w access poincie. Infolinia nie potrafi namierzyć przesyłki po numerze śledzenia !!!!!!!! Potrzebuje numeru listu przewozowego !!!!! Po interwencji przez AMAZON, okazuje się ze nr śledzenia wystarczy... co to ma być????
    dziękuje UPS, jesteście wielcy.
    Zaletyżadnych
  • ~kugyk / 2018-10-29 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział reklmacji NIE DZIAŁA! kłamią w żywe oczy ze reklamację przyjęli, a potem cisza...
  • ~Agata / 2018-10-26 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała zostać dostarczona w czwartek "do końca dnia", kurier "podjął próbę" doręczenia w piątek - zadzwonił domofonem, ale nie raczył poczekać na odpowiedź. Brak jakiekolwiek kontaktu z kurierem. Kurier nie podejmuje żadnej próby kontaktu telefonicznej mimo podanego numeru telefonu. Po zgłoszeniu sprawy na centralę dostałam informację, że podejmie próbę w kolejnym dniu.
    Podsumowując korzystając z UPSa czekaj cały dzień w domu - nie znasz dnia ani godziny doręczenia przesyłki, co i tak nie gwarantuje Ci, że kurier raczy Ci ją przynieść do mieszkania.
    SKANDAL!
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem
    brak chęci doręczenia przesyłki
    brak informacji o terminie dostarczenia przesyłki
    kurier nie kontaktuje się z odbiorcą
  • ~thanatos / 2018-10-26 11:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Jednym słowem drama. Nikomu nie polecam tego kuriera. Jedyna firma, w której nie mogłem otrzymać numeru telefonu do kuriera, by dowiedzieć się czy dojedzie do mnie początkiem czy końcem dnia. Aktualizacja statusu przesyłki nie jest przeprowadzana - wisi od 10h status "na magazynie" natomiast pani w centrali upiera się, że przesyłka została już zabrana. Dziadostwo kompletne.
    Czy tak działa firma o zasięgu globalnym? Chyba niekoniecznie. Może to nowe standardy UPSa?
    Zalety- kompletny brak zalet
    Wady- brak informacji
    - brak kontaktu z kurierem
    - brak aktualizacji statusu przesyłki
    - łaska w spisaniu protokołu uszkodzenia na miejscu
  • ~Emm / 2018-10-19 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    W poniedziałek miała być do końca dostarczona przesyłka. W dniu dzisiejszym otrzymałam mail od strony z której zamawiałam że został nadany zwrot zamówienia. Wchodząc w śledzenie przesyłki było napisane że oczekują na paczke.
  • ~natka / 2018-10-17 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie próbował nawet dostarczyć paczki do domu tylko oddał ja do punktu który jest daleko od mojego domu
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem, brak próby dostarczenia przesylki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981