okropna firma!!!paczka idzie do tygodnia!!! I nie wiedzą kiedy będzie....????
obsługa na infolinii nie ma w ogóle ochoty pomoc żeby rozwiązać szybko problem.
porównując firmie DPD zajęło.2 dni na dostarczenie paczki.A zamawiałam tego samego dnia obie przesyłki tylko z różnych sklepów.
ZaletyBrak
~Karolina / 2018-11-30 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu najgorsza firma, nie polecam. Moje doświadczenia z tą firmą są zapewne identyczne jak innych. Podobno nie było mnie w domu, zero informacji, zero kontaktu, firma krzak.
ZaletyZero
WadyWszystko
~Andżelika / 2018-11-30 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje, mam nadzieję że jak najszybciej zakonczy swoją działalność lub firmy przestaną korzystać z jej usług, takiej ignroacji i bezczelność nie spotka się w żadnej innek firmie kurierskiej więc nieiwem jakim cudem ta jeszcze funkcjonuje
ZaletyŻadnych!
WadyNajwiększa to że taka firma wogole istnieje!
~Artur / 2018-11-30 14:18
Ocena: 3.00 / 5
Kurier w porządku dostarczył przesyłkę pod wskazany adres, a jak mnie nie zastał zostawił w punkcie odbioru. Po otwarciu okazało się, że przesyłka o numerze 1Z7F60W96873307891 jest kompletnie zniszczona. Drukarka miała oderwany panle, wgniecenia na rogu w środku opakowania zalegały fragmenty luźnego plastiku. Panel sterowania oderwany oraz prowadnica do papieru wyłamana. Na infolinii wisiałem blisko 15 minut żeby się skontaktować.
ZaletyKontakt z kurierem, sposób doręczenia przesyłki i odbiór.
WadyZniszczona zawartość przesyłki, połamana drukarka, nie dbanie o zawartość paczek na sortowni.
~agiara / 2018-11-30 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia... Czekam na paczkę od 4 dni. Próby doręczenia podobno były, co ciekawe nawet w innym mieście. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Robia z ludzi głupków. UPS to jedna wielka ściema. Paczki nadal nie mam więc mam obawy co do jej stanu.
~Od x-kom / 2018-11-30 12:11
Ocena: 1.00 / 5
3 dni kurier jeździ po Warszawie i nie potrafi dostarczyć przesyłki, brak numeru do kuriera, kilka razy komunikowałem się z infolinią, nic nie pomogło. Paczki od wtorku (dzisiaj piątek) dalej nie ma. Zdecydowanie nie polecam
ZaletyBrak
WadyCzas dostawy, infolinią, kurier, jak z przesyłką to nie wiem bo dalej jej nie ma
~Jason / 2018-11-29 23:15
Ocena: 1.00 / 5
Od poniedziałku czekam na paczkę. Dziś skontaktowałem się ze sklepem w którym złożyłam zamówienie żeby dostać numer listu. Okazało się ze według UPS kurier zostawił paczkę w jakimś punkcie bo nie zastał odbiorcy. Jest to totalna bzdura bo oczywiście kuriera nie było. Specjalnie zamówiłem paczkę do pracy żeby nie było problemów z odbiorem. Jestem w tym miejscu od 8-16 a kurier niby był o 10. Do firmy codziennie przyjeżdżają kurierzy z rożnych firm i nigdy nie mieli problemów ze znalezieniem firmy. Zadzwoniłem na infolinie tam czekałem 30 min na połączenie. Pani która ze mną rozmawiała nie widzi problemu w tej sytuacji, co więcej stwierdziła ze jest to "standardowa procedura" firmy. Jeżeli tak wyglądają standardy w tej firmie to jest to firma bez standardów
Serdecznie nie polecam
ZaletyBrak zalet
Wadykurier nie dowozi paczek, konsultanci na infolinia nie odbierają telefonów
~Kaczor / 2018-11-29 08:17
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem nie przyjemność współpracować. Podobno były 2 próby doręczenia, a za żadnym razem nie było kuriera, na statusie śledzenia "nieudana próba doręczenia". NIE POLECAM! Zero kontaktu od kuriera, brak numeru do kuriera, po prostu tragedia.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKO
~Niezadowolona / 2018-11-28 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie g**no a nie firma kurierska jako jedyni nie podaja numeru do kuriera, zero jakiegokolwiek kontaktu, inni dzwonią gdy nie zastana w domu odbiorcy i nie ma problemu z zostawieniem paczki gdzie indziej a te gamonie robią wszystko żeby się nie przepracowac, zero dobrych chęci, czekają do końca pracy żeby poinformowac o błędach w adresie żeby czasem nie musieć dostarczyc paczki danego dnia, omijać wielkim łukiem bo szkoda nerwów szczególnie gdy zależy Wam na otrzymaniu przesylki! NIE POLECAM!!!! ODRADZAM
WadyJedna wielka wada
~upsFakker / 2018-11-28 16:08
Ocena: 2.00 / 5
Ściemnienie, że był u mnie. Wziąłem wolny dzień, czekałem cały czas. Dzwoniłem ... i w końcu pod numer śledzenie był napisane, że BYŁ o 18:10! ---> nieprawda!
Nawet nie da się przekierować przesyłki, jeśli ktoś w twoim imieniu (gwarancjyjny sprzęt)
Zaletyzero?
Wadynieprawda informacji z strony kuriera (Warszawa - Okęcie)
~Kefir / 2018-11-28 14:41
Ocena: 1.00 / 5
staram się omijać jak tylko można ale niestety czasem tylko jeden wybór zostaje i jest nim ups... gość który obsługuje dzielnice targówek w Warszawie to totalne nieporozumienie. Na 10 paczek jakie w ciągu ostatnich lat zamówiłem ta firma 9 trafiło do ich punktu którym jest pralnia. Mimo że za każdym razem byłem w domu ponieważ pracuje w nocy paczki kurier mi nie wręczył. Zamówiłem raz z zapłatą przy odbiorze to wkoncu gościa poznałem.to byla jedyna sytuachq w ktorej widzialem kuriera ups. Brak słów
ZaletyBRAK
WadyBrak jakiejkolwiek współpracy z klientem
~Rafał / 2018-11-28 01:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie miła obsługa na infolini na którą musiałem dzwonić 6 razy. Paczka dochodzi już tydzień. Polecam DHL lub nawet lepiej zamówić pocztą polską niż się z nimi pier...
ZaletyBrak
WadyNie miła obsługa, długi czas oczekiwania, niekorzystna jak na świadczone usługi cena
~niedziękuję / 2018-11-27 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Niestety totalny brak kontaktu z kurierem. Śledzenie wyświetla tylko dzień przybycia paczki, nie jest podana nawet przybliżona pora dnia. To oznacza, że trzeba być cały dzień, bez przerwy w domu. Pies robi na dywan a ty pilnujesz domofonu. Dzwonienie na infolinie to spotkanie ze spychologią. Rozmowa ze średnio sprawnym systemem wymagana, by usłyszeć 10 minut plumkania w słuchawce. W moim przypadku nikt nie raczył odebrać. Wszystko się sprowadza do tego, żeby klient wybrał acess point i sam sobie odebrał paczkę. Nie po to chyba zamawia się kuriera, żeby jeździć przez pół miasta po odbiór. Zdecydowanie nie polecam. Ta firma w żaden sposób nie współpracuje z klientem.
WadySame wady. Nie dziękuję.
~Ola / 2018-11-27 10:45
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłam kuriera po to, aby dostarczył mi ciężką paczkę. Mieszkam w bloku bez windy. Kurier stwierdził, że on tej paczki nie będzie wnosić, po czym zostawił ją na dole i kazał radzić sobie samej...
~Kirill / 2018-11-26 17:37
Ocena: 1.00 / 5
Dostarczenie paczki niby było podejmowane 4 razy, był cały czas ktoś w domu i nikt nie przychodził. Nikt nie powiadomił o czasie dostawy, tylko dostałem maila że jest wysłana z powrotem do sprzedawcy.
Baznadziejna fima kurjeska, lepiej skorzystajcie z GLS którzy dbają o klienach i dzwonią i wysyłają powiadomienia.
UPS-nie rekomenduję
ZaletyBrak
~Ola / 2018-11-23 16:35
Ocena: 2.33 / 5
NIE POLECAM TOTALNIE. Kurier przyszedł do mojego domu, mnie nie było, moja młodsza siostra poinformowała 'kuriera', że mnie nie ma i żeby przyjechał jutro, na co on odpowiedział 'dobra' w i postanowił odesłać paczkę do nadawcy :) Gratuluję kwalifikacji, gdyż następnego dnia dostałam wiadomość od sprzedajacego że UPS wysłało mu wiadomość iż paczka została dostarczona... Miał ją wtedy w rękach. Ludzie ogarnijcie się serio, musiałam płacić dwa razy za niewinność swoją i sprzedającego.
~Anna / 2018-11-23 08:53
Ocena: 3.00 / 5
Chciałam zmienić adres doręczenia dla przesyłki, która ma być dostarczona w obrębie jednego miasta. Strona internetowa nie działa (nie chce się załadować). Po pierwszym kontakcie z konsultantem telefonicznym słyszę tylko "proszę zadzwonić do nas jeszcze raz" i konsultant się rozłącza... Bez próby podjęcia kontaktu. Być może jest to wina systemu, ale po kilku minutach odpowiadania na pytania dotyczące wysyłki oczekuję prostego kontaktu. Za drugim razem Pani odmówiła mi zmiany adresu - mimo, że paczka nie została jeszcze wysłana, a zmiana adresu byłaby w obrębie miasta. Osobiście oceniam konsultantkę jako osobę niemiłą, a system jako niedopracowany (przerywało kilka razy wypowiedzi "bota", nie wiedziałam, co się dzieje).
~Pyska / 2018-11-22 17:20
Ocena: 1.00 / 5
Firma nie wywiązuje się że swoich zadań. Ma obojętny stosunek do klienta co w tych czasach przy takiej różnorodności firm powinno być niedopuszczalne.
ZaletyBrak
WadyNie dzwonią przed dostarczeniem trzeba oczekiwać jak na zbawienie. Zero awizo ani informacji. Gdy się wejdzie na monitorowanie okazuje się że niby nikogo w domu nie było i trzeba iść do punktu bo dla wspaniałych kurierów się nie chce iść bo lepiej rzucić kilka paczek do punktu. Inne firmy radzą sobie dobrze( przykład dpd podane są godziny dostarczenia przesyłki numer do kuriera i dzień w którym to się odbedzie). FIRMA PORAŻKA I JESZCZE TYLE KAAY BIORĄ!!
~ANDRZEJ / 2018-11-22 12:22
Ocena: 1.67 / 5
Przeyłka NIE dostarczone pod wskazany adres.BRAK POWIADOMIENIA.Brak awiza.
ZAMIAST NORMALNEJ OBSŁUGI Prekazana do ACCES POINT
~Sławomir / 2018-11-22 12:03
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj kurier podjechał pod blok w Starogardzie Gdańskim o godzinie 13.50,postał dziesięć minut odnotował,że zdał przesyłkę oczywiście podpisał się jakimś fałszywym nazwiskiem i odjechał.Sytuację tę obserwowałem z mieszkania.W dniu dzisiejszym dzwonię do kadr Sodexo w Warszawie,otrzymali potwierdzenie dokumenty dostarczone.To jakaś KPINA i ZŁODZIEJSTWO TA UPS!!!