strona 195 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- nastepna »
-
~Niezadowolony klient / 2018-12-06 14:31
Opowiem moją historię związana z firmą kurierską UPS. Potrzebowałem wysłać wniosek wizowy wraz z wymaganą dokumentacją do Konsulatu w Krakowie. Miałem na to trzy dni. Wykupiłem usługę UPS Express umożliwiająca doręczenie paczki następnego dnia do godziny 12:00. Przesyłkę przygotowałem na czas w punkcie według instrukcji. Monitorowałem przesyłkę i wiedziałem, że odebrano ją z punktu oraz dostarczono do siedziby regionalnej. Stamtąd miała trafić w wyznaczone przeze mnie miejsce o określonej godzinie. Pomimo zobowiązania firma nie dostarczyła przesyłki na czas, co uniemożliwiło mi zdobycie wymaganej wizy. W wyniku opóźnienia straciłem kilkaset euro na rezerwację hotelu i wykupienie ubezpieczenia do Rosji, gdzie musiałem się wybrać. Straciłem też możliwość wzięcia udziału w imprezie sportowej pomimo przygotowań. Do tego Firma zajmująca się wyrabianiem wizy odesłała mi paszport na mój koszt, co generuje kolejne koszty. -
-
~whisper / 2018-12-05 22:13
MASAKRA! pan, rozwozacy przesylki tejze firmy na terenie Kisielic totalnie nie szanuje klientow, swojego pracodawcy zreszta tez nie, jest bezczelny i opryskliwy, a w dodatku ma bujna wyobraznie! Za brame nie wejdzie, bo boi sie psow, no a skoro wisi na niej tabliczka to na pewno psy sa - i to naprawde jestem w stanie zrozumiec, ale telefonu nie uzyje, bo nie ma takiego obowiazku - co jest bardzo ciekawe, bo przeciez nr telefonu jest wrecz zadany, zreszta zadna inna firma kurierska nie ma z tym problemu, paczki (z laptopem w srodku) nie pozwolil mi otworzyc, zeby sprawdzic czy laptop nie jest uszkodzony, a jego kontakt z klientem to trwajacy moze ... 2 sec ? dzwiek klaksonu i tyle, nikt nie wyszedl to w dluga, bo czas pedzic dalej, no ale kto zdazy w dwie secundy - doslownie! wyjsc z domu, tym bardziej jesli ma do pokonania 2 pietra? no mi sie to nie udalo, ale jego tumaczenia i klamstwa, ze byl, ze dzwonil, ze bal sie psow (w co akurat wierze, bo sama sie ich boje, dlatego na mojej posesji w ciagu dnia pies jest zawsze uwiazany) zawazyly na mojej opinii... Zaletyladny samochodWadyza dlugo by pisac -
~TheS. / 2018-12-05 16:13
Powiem tak: dotąd UPS był moją ulubioną firmą kurierską, chwaliłam sobie ich profesjonalizm, czas dostawy i jakość obsługi - do czasu, kiedy wszystko szło rutynowo i nie pojawiały się żadne problemy.
Zamówioną w listopadzie br. paczkę z zagranicy otrzymałam rozkradzioną i potraktowaną taśmą klejącą. Nie wyglądało to źle na pierwszy rzut oka, kiedy paczkę odbierała osoba upoważniona i zaufana; gorzej, że kiedy przyjechałam na miejsce i otworzyłam paczkę, okazało się, że 3/4 zamówionych rzeczy (wśród nich prezenty na Gwiazdkę) zniknęły, a taśma znamionuje otwarcie paczki i nieudolną próbę ukrycia tego. Kontakt z konsultantami jest bardzo mierny, są średnio poinformowani, do tego większość z nich prezentuje podejście olewcze, nie są chętni do pomocy. Kurier pojawi się, aby spisać protokół szkody - nieważne, że w ciągu trzech dni spróbuje o tej samej porze, zawsze, kiedy nie ma mnie w domu i nie mogę po prostu zostać i czekać ani umówić się gdzie indziej. Brak chęci przełożenia pory przybycia kuriera. Brak chęci doprecyzowania, którego dokładnie dnia kurier się pojawi, żebym mogła ewentualnie próbować wykombinować coś w kwestii zostania w domu specjalnie na tę okazję. Dotąd nie dotarł.
Jestem w kontakcie ze sklepem - nadawcą. Zachowanie pracowników firmy UPS woła o pomstę. -
~Rosi / 2018-12-04 22:34
Będąc cały czas w domu dostałam informację, że był u mnie kurier, nikogo nie zastał, więc zostawia paczkę (laptop) w jakiejś kawiarni gdzieś tam. Pani z infolinii obiecała, że w przeciągu godziny ktoś oddzwoni z wyjaśnieniami. Nikt nie zadzwonił. Paczka zmieniła status na doręczaną na pierwotny adres, po czym znów wyladowała w kawiarni. Pani z infolinii wyjaśniła, ,że kurier nie mógł dotyczyć paczki, gdyż miał za dużo paczek... Myślę, że tylko skargi do sklepów coś dadzą. Może zrezygnują z tej firmy WadyKurier nie przyjeżdża, brak pomocy od firmy -
~Marek / 2018-12-04 20:49
Firma nieodpowiedzialna paczki nie otrzymałem , wróciła do nadawcy. Nie polecam są inne odpowiedzialne ZaletyŻadnychWadySame -
~Anna / 2018-12-04 16:06
Od tygodnia nie mogę się doprosic o moją paczkę. Kurier sama osobiście otworzyłam drzwi na klatce schodowej (szłam do domu) i bezczelnie nawet nie zadzwonił na domofon nie mówią o pofatygowaniu się na górę tylko dał awizo z dopiskiem że nikogo nie zastano, od tygodnia próbuje się doprosic o ponowne doręczenie bo nie po to zapłaciłam trzy razy więcej niż za odbiór w punkcie żeby teraz odbierać w punkcie odbioru ale ups. Kurier nie odbiera od tygodnia mojej paczki z punktu odbioru chociaż dyspozycja jest wydana. Panie z infolinii twierdzą że nic nie mogą z tym zrobić. Jedna wielka kpina a nie firma kurierska. Za rozmowy z infolinia co najmniej potroilam kwote wydana na tą przesyłkę. Nie polecam. Szkoda nerwów i twojego czasu już poczta polska szybciej by doszło... ZaletyŻadnychWadyBrak komunikacji, brak wymiany informacji między pracownikami, brak szacunku do klienta -
~mikołaj / 2018-12-04 14:45
Kurier przyjechał pod blok (gps wykaże, że był), ale do mnie już się nie pofatygował,odjechał, chwilę później internetem przyszło awizo - gdybym tak chciał odbierać - to zamówiłbym paczkomaty lub odbiór w punkcie - wychodzi taniej i bez czekania. -
~Zawiedziony / 2018-12-04 12:20
Co najwyżej dla osób, które nie opuszczają swoich mieszkań. -
-
~the.olaxx / 2018-12-04 12:06
Paczka szła ponad tydzień, kurier „próbował” doręczyć paczkę, byłam cały dzień w domu, a nie dostałam nawet awizo o rzekomej próbie doręczenia. Próbowałam złożyć reklamacje, powiedziano mi, że oddzwonią w ciągu godziny i nie oddzwonili.
Nie polecam tej firmy!WadyCzas dostawy, jakość dostawy, śledzenie przesyłki -
~Misselle / 2018-12-04 09:34
Nie podają godzin,w jakich należy spodziewac się przesyłki, czyli trzeba czekać na kuriera jak na święta krowę cały dzień. Zadzwonił do domofonu RAZ. Mam 40m mieszkanie i wyskoczyłam z łóżka i poszłam otworzyć. Nim doszłam - kurier się ulotnił. Zadzwoniłam więc - powiedziano, że jest w punkcie do odbioru. Naprawdę mam siedzieć i czekać - nie można ustalić telefonicznie jak inne normalne firmy "będę o tej i o tej u Pani w okolicy czy zastanę kogoś, czy przyjechac później". Nie mam słów...dzwoniłam niecałe 10 minut później - już mi powiedział, że ma mnie gdzieś i nie podejdzie do mnie z przesyłką... Wadybrak kontaktu wcześniejszego do kuriera. Brak godzin, kiedy przesyłka się pojawi. Kurierzy STARAJĄ się, żeby odbierać paczki w punkcie. -
~Agnieszka / 2018-11-30 20:40
okropna firma!!!paczka idzie do tygodnia!!! I nie wiedzą kiedy będzie....????
obsługa na infolinii nie ma w ogóle ochoty pomoc żeby rozwiązać szybko problem.
porównując firmie DPD zajęło.2 dni na dostarczenie paczki.A zamawiałam tego samego dnia obie przesyłki tylko z różnych sklepów.ZaletyBrak -
~Karolina / 2018-11-30 20:23
Po prostu najgorsza firma, nie polecam. Moje doświadczenia z tą firmą są zapewne identyczne jak innych. Podobno nie było mnie w domu, zero informacji, zero kontaktu, firma krzak. ZaletyZeroWadyWszystko -
~Andżelika / 2018-11-30 19:49
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje, mam nadzieję że jak najszybciej zakonczy swoją działalność lub firmy przestaną korzystać z jej usług, takiej ignroacji i bezczelność nie spotka się w żadnej innek firmie kurierskiej więc nieiwem jakim cudem ta jeszcze funkcjonuje ZaletyŻadnych!WadyNajwiększa to że taka firma wogole istnieje! -
~Artur / 2018-11-30 14:18
Kurier w porządku dostarczył przesyłkę pod wskazany adres, a jak mnie nie zastał zostawił w punkcie odbioru. Po otwarciu okazało się, że przesyłka o numerze 1Z7F60W96873307891 jest kompletnie zniszczona. Drukarka miała oderwany panle, wgniecenia na rogu w środku opakowania zalegały fragmenty luźnego plastiku. Panel sterowania oderwany oraz prowadnica do papieru wyłamana. Na infolinii wisiałem blisko 15 minut żeby się skontaktować. ZaletyKontakt z kurierem, sposób doręczenia przesyłki i odbiór.WadyZniszczona zawartość przesyłki, połamana drukarka, nie dbanie o zawartość paczek na sortowni. -
~agiara / 2018-11-30 13:42
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia... Czekam na paczkę od 4 dni. Próby doręczenia podobno były, co ciekawe nawet w innym mieście. Brak możliwości kontaktu z kurierem. Robia z ludzi głupków. UPS to jedna wielka ściema. Paczki nadal nie mam więc mam obawy co do jej stanu. -
~Od x-kom / 2018-11-30 12:11
3 dni kurier jeździ po Warszawie i nie potrafi dostarczyć przesyłki, brak numeru do kuriera, kilka razy komunikowałem się z infolinią, nic nie pomogło. Paczki od wtorku (dzisiaj piątek) dalej nie ma. Zdecydowanie nie polecam ZaletyBrakWadyCzas dostawy, infolinią, kurier, jak z przesyłką to nie wiem bo dalej jej nie ma -
-
~Jason / 2018-11-29 23:15
Od poniedziałku czekam na paczkę. Dziś skontaktowałem się ze sklepem w którym złożyłam zamówienie żeby dostać numer listu. Okazało się ze według UPS kurier zostawił paczkę w jakimś punkcie bo nie zastał odbiorcy. Jest to totalna bzdura bo oczywiście kuriera nie było. Specjalnie zamówiłem paczkę do pracy żeby nie było problemów z odbiorem. Jestem w tym miejscu od 8-16 a kurier niby był o 10. Do firmy codziennie przyjeżdżają kurierzy z rożnych firm i nigdy nie mieli problemów ze znalezieniem firmy. Zadzwoniłem na infolinie tam czekałem 30 min na połączenie. Pani która ze mną rozmawiała nie widzi problemu w tej sytuacji, co więcej stwierdziła ze jest to "standardowa procedura" firmy. Jeżeli tak wyglądają standardy w tej firmie to jest to firma bez standardów
Serdecznie nie polecamZaletyBrak zaletWadykurier nie dowozi paczek, konsultanci na infolinia nie odbierają telefonów -
~Kaczor / 2018-11-29 08:17
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem nie przyjemność współpracować. Podobno były 2 próby doręczenia, a za żadnym razem nie było kuriera, na statusie śledzenia "nieudana próba doręczenia". NIE POLECAM! Zero kontaktu od kuriera, brak numeru do kuriera, po prostu tragedia. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO -
~Niezadowolona / 2018-11-28 18:46
Jedno wielkie g**no a nie firma kurierska jako jedyni nie podaja numeru do kuriera, zero jakiegokolwiek kontaktu, inni dzwonią gdy nie zastana w domu odbiorcy i nie ma problemu z zostawieniem paczki gdzie indziej a te gamonie robią wszystko żeby się nie przepracowac, zero dobrych chęci, czekają do końca pracy żeby poinformowac o błędach w adresie żeby czasem nie musieć dostarczyc paczki danego dnia, omijać wielkim łukiem bo szkoda nerwów szczególnie gdy zależy Wam na otrzymaniu przesylki! NIE POLECAM!!!! ODRADZAM WadyJedna wielka wada -
~upsFakker / 2018-11-28 16:08
Ściemnienie, że był u mnie. Wziąłem wolny dzień, czekałem cały czas. Dzwoniłem ... i w końcu pod numer śledzenie był napisane, że BYŁ o 18:10! ---> nieprawda!
Nawet nie da się przekierować przesyłki, jeśli ktoś w twoim imieniu (gwarancjyjny sprzęt)Zaletyzero?Wadynieprawda informacji z strony kuriera (Warszawa - Okęcie)
strona 195 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- nastepna »