Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Cała Firma jest woda / 2018-12-07 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to jest jedna wielka pomyłka na początku zgubili paczkę następnie potem dostarczyli ją całkowicie w inne miejsce czy po trzech dniach nagle Paczka się znalazła
    ZaletyFirma to jest jedna wielka pomyłka na początku zgubili paczkę następnie potem dostarczyli ją całkowicie w inne miejsce czy po trzech dniach nagle Paczka się znalazła
    WadyCała Firma jest woda
  • ~Ala / 2018-12-07 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczek czekam już tydzień i muszę czekać kolejne trzy dni bo ludzie pracujący w tej firmie nie potrafią czytać adresu
    Brak mi slow najgorsza firma jaka znam i to nie jest pierwszy raz kiedy mam problem z paczka od nich
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Ala / 2018-12-07 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczek czekam już tydzień i muszę czekać kolejne trzy dni bo ludzie pracujący w tej firmie nie potrafią czytać adresu
    Brak mi slow najgorsza firma jaka znam i to nie jest pierwszy raz kiedy mam problem z paczka od nich
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Gatta / 2018-12-07 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Magda bardzo poztywna osoba, mila i kulturalna. Uśmiechnięta, dostawa szybko i bez problemu. Wrocław śródmieście
    ZaletyUsmiech na twarzy, szybko i bez problemowo
    WadyBrak kontaktu z kurierem ( brak numeru telefonu)
  • ~BWG / 2018-12-07 12:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Dział handlowy w tej firmie to jakaś totalna porażka i kpina, mam z nimi umowę na świadczenie usług od 3 lat i właśnie dziś moje w****wienie sięgnęło zenitu, poniżej powody tak niskiej oceny ich usług (niżej jest już tylko rów mariański):
    - opiekun handlowy jest bardzo pomocny... oczywiście do czasu podpisania umowy, później kontakt jest bardzo utrudniony, a w zasadzie zależny od dobrego humoru opiekuna

    - opiekun handlowy przedstawi Ci ofertę na wysyłki np. zagraniczne, ale dział faktur i tak nie weźmie jej pod uwagę i wystawi fakturę w/g swojego "widzimisię" tłumacząc to tym że mail z cenami od handlowca to nie oferta handlowa ... czy aby na pewno? czy może UPS nie zna polskiego prawa?

    - dział windykacji działa bardzo prężnie, zanim dostaniesz odpowiedź na reklamację do faktury, która jest źle wystawiona zdążysz dostać 5 monitów o zaległości, zablokują Ci możliwość nadawania paczek - ale według firmy UPS to nic dziwnego, przecież zawsze możesz wysyłać jak frajer bez umowy paczki po 40zł, które u konkurencji kosztują 20zł ... tu jednak kontakt na 5+, dział windykacji jest chyba jedynym działem w UPS do którego można się bez problemu dodzwonić, choć to i tak na niewiele się zda, ponieważ pracownicy tego działu jak na windykację przystało są raczej mało kontaktowi

    - mimo zapewnienia podczas podpisywania umowy, że otrzymasz od nich materiały do pakowania przesyłek odmawiają ich dostawy bez podania przyczyny - uczciwość przez duże UUUUU ...

    - handlowiec nie jest pomocny w rozwiązywaniu problemów dotyczących błędów ze strony UPS, jeśli coś jest nie tak to mówi "ja nie mam na to wpływu, proszę napisać reklamację", którą i tak z góry rozpatrzą pozytywnie dla siebie nawet jak ewidentnie zawini kurier - na 7 złożonych reklamacji przez 3 lata dostawałem zawsze negatywną dla mnie odpowiedź mimo, że ewidentnie za problemy odpowiadała firma UPS

    - kurierzy potrafią sami podpisywać odbiór paczki i zostawiać ją pod drzwiami adresata (nawet na deszczu), sytuacja miała miejsce wielokrotnie w okresie przedświątecznym - UPS nie widzi w tym problemu a wręcz twierdzi, że taka sytuacja nie mogła mieć miejsca

    - rutyną jest zostawianie paczek przez kurierów "u sąsiada", w firmie "drzwi obok", w sytuacjach skrajnych nawet przypadkowej osobie spotkanej pod drzwiami firmy bez żadnej weryfikacji czy to paczka dla tej osoby

    - dopisywanie jakichś dziwnych nieznanych dopłat do wysyłek to standard, np. za doręczenie paczki na teren centrum handlowego UPS pobiera dodatkową opłatę o czym handlowiec świadomie nie informuje przy podpisywaniu umowy

    - dają adresatowi możliwość przeadresowania paczki bez konsultacji z firmą która ma z nimi umowę i która za taką usługę płaci ekstra!!!

    Generalnie po 3 latach współpracy dziś mówię dość, paczki wysyłam konkurencją, a jeszcze dziś lecę na pocztę z listem do UOKiK, żeby zainteresowali się "Hamerykańskim" modelem biznesowym UPS
  • ~Hrabia / 2018-12-06 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w okolicach Sułkowic, masakra, brak kompetencji, chamstwo i pogarda. Rzucają paczkami na lewo i prawo, są nie kulturalni. Po zwróceniu uwagi "TRZEBA SE BYŁO W INNEJ FIRMIE ZAMÓWIĆ KURIERA" --- PO PROSTU CHAMSTWO I PROSTACTWO (Przecież to sklep mi takiego kuriera narzucił)
    ZaletyBRAK
    WadyCHAMSTWO, PROSTACTWO KURIERÓW
  • ~Niezadowolony klient / 2018-12-06 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Opowiem moją historię związana z firmą kurierską UPS. Potrzebowałem wysłać wniosek wizowy wraz z wymaganą dokumentacją do Konsulatu w Krakowie. Miałem na to trzy dni. Wykupiłem usługę UPS Express umożliwiająca doręczenie paczki następnego dnia do godziny 12:00. Przesyłkę przygotowałem na czas w punkcie według instrukcji. Monitorowałem przesyłkę i wiedziałem, że odebrano ją z punktu oraz dostarczono do siedziby regionalnej. Stamtąd miała trafić w wyznaczone przeze mnie miejsce o określonej godzinie. Pomimo zobowiązania firma nie dostarczyła przesyłki na czas, co uniemożliwiło mi zdobycie wymaganej wizy. W wyniku opóźnienia straciłem kilkaset euro na rezerwację hotelu i wykupienie ubezpieczenia do Rosji, gdzie musiałem się wybrać. Straciłem też możliwość wzięcia udziału w imprezie sportowej pomimo przygotowań. Do tego Firma zajmująca się wyrabianiem wizy odesłała mi paszport na mój koszt, co generuje kolejne koszty.
  • ~whisper / 2018-12-05 22:13
    Ocena: 1.50 / 5
    MASAKRA! pan, rozwozacy przesylki tejze firmy na terenie Kisielic totalnie nie szanuje klientow, swojego pracodawcy zreszta tez nie, jest bezczelny i opryskliwy, a w dodatku ma bujna wyobraznie! Za brame nie wejdzie, bo boi sie psow, no a skoro wisi na niej tabliczka to na pewno psy sa - i to naprawde jestem w stanie zrozumiec, ale telefonu nie uzyje, bo nie ma takiego obowiazku - co jest bardzo ciekawe, bo przeciez nr telefonu jest wrecz zadany, zreszta zadna inna firma kurierska nie ma z tym problemu, paczki (z laptopem w srodku) nie pozwolil mi otworzyc, zeby sprawdzic czy laptop nie jest uszkodzony, a jego kontakt z klientem to trwajacy moze ... 2 sec ? dzwiek klaksonu i tyle, nikt nie wyszedl to w dluga, bo czas pedzic dalej, no ale kto zdazy w dwie secundy - doslownie! wyjsc z domu, tym bardziej jesli ma do pokonania 2 pietra? no mi sie to nie udalo, ale jego tumaczenia i klamstwa, ze byl, ze dzwonil, ze bal sie psow (w co akurat wierze, bo sama sie ich boje, dlatego na mojej posesji w ciagu dnia pies jest zawsze uwiazany) zawazyly na mojej opinii...
    Zaletyladny samochod
    Wadyza dlugo by pisac
  • ~TheS. / 2018-12-05 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Powiem tak: dotąd UPS był moją ulubioną firmą kurierską, chwaliłam sobie ich profesjonalizm, czas dostawy i jakość obsługi - do czasu, kiedy wszystko szło rutynowo i nie pojawiały się żadne problemy.
    Zamówioną w listopadzie br. paczkę z zagranicy otrzymałam rozkradzioną i potraktowaną taśmą klejącą. Nie wyglądało to źle na pierwszy rzut oka, kiedy paczkę odbierała osoba upoważniona i zaufana; gorzej, że kiedy przyjechałam na miejsce i otworzyłam paczkę, okazało się, że 3/4 zamówionych rzeczy (wśród nich prezenty na Gwiazdkę) zniknęły, a taśma znamionuje otwarcie paczki i nieudolną próbę ukrycia tego. Kontakt z konsultantami jest bardzo mierny, są średnio poinformowani, do tego większość z nich prezentuje podejście olewcze, nie są chętni do pomocy. Kurier pojawi się, aby spisać protokół szkody - nieważne, że w ciągu trzech dni spróbuje o tej samej porze, zawsze, kiedy nie ma mnie w domu i nie mogę po prostu zostać i czekać ani umówić się gdzie indziej. Brak chęci przełożenia pory przybycia kuriera. Brak chęci doprecyzowania, którego dokładnie dnia kurier się pojawi, żebym mogła ewentualnie próbować wykombinować coś w kwestii zostania w domu specjalnie na tę okazję. Dotąd nie dotarł.
    Jestem w kontakcie ze sklepem - nadawcą. Zachowanie pracowników firmy UPS woła o pomstę.
  • ~Rosi / 2018-12-04 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc cały czas w domu dostałam informację, że był u mnie kurier, nikogo nie zastał, więc zostawia paczkę (laptop) w jakiejś kawiarni gdzieś tam. Pani z infolinii obiecała, że w przeciągu godziny ktoś oddzwoni z wyjaśnieniami. Nikt nie zadzwonił. Paczka zmieniła status na doręczaną na pierwotny adres, po czym znów wyladowała w kawiarni. Pani z infolinii wyjaśniła, ,że kurier nie mógł dotyczyć paczki, gdyż miał za dużo paczek... Myślę, że tylko skargi do sklepów coś dadzą. Może zrezygnują z tej firmy
    WadyKurier nie przyjeżdża, brak pomocy od firmy
  • ~Marek / 2018-12-04 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nieodpowiedzialna paczki nie otrzymałem , wróciła do nadawcy. Nie polecam są inne odpowiedzialne
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Anna / 2018-12-04 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Od tygodnia nie mogę się doprosic o moją paczkę. Kurier sama osobiście otworzyłam drzwi na klatce schodowej (szłam do domu) i bezczelnie nawet nie zadzwonił na domofon nie mówią o pofatygowaniu się na górę tylko dał awizo z dopiskiem że nikogo nie zastano, od tygodnia próbuje się doprosic o ponowne doręczenie bo nie po to zapłaciłam trzy razy więcej niż za odbiór w punkcie żeby teraz odbierać w punkcie odbioru ale ups. Kurier nie odbiera od tygodnia mojej paczki z punktu odbioru chociaż dyspozycja jest wydana. Panie z infolinii twierdzą że nic nie mogą z tym zrobić. Jedna wielka kpina a nie firma kurierska. Za rozmowy z infolinia co najmniej potroilam kwote wydana na tą przesyłkę. Nie polecam. Szkoda nerwów i twojego czasu już poczta polska szybciej by doszło...
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak komunikacji, brak wymiany informacji między pracownikami, brak szacunku do klienta
  • ~mikołaj / 2018-12-04 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przyjechał pod blok (gps wykaże, że był), ale do mnie już się nie pofatygował,odjechał, chwilę później internetem przyszło awizo - gdybym tak chciał odbierać - to zamówiłbym paczkomaty lub odbiór w punkcie - wychodzi taniej i bez czekania.
  • ~Zawiedziony / 2018-12-04 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Co najwyżej dla osób, które nie opuszczają swoich mieszkań.
  • ~the.olaxx / 2018-12-04 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka szła ponad tydzień, kurier „próbował” doręczyć paczkę, byłam cały dzień w domu, a nie dostałam nawet awizo o rzekomej próbie doręczenia. Próbowałam złożyć reklamacje, powiedziano mi, że oddzwonią w ciągu godziny i nie oddzwonili.
    Nie polecam tej firmy!
    WadyCzas dostawy, jakość dostawy, śledzenie przesyłki
  • ~Misselle / 2018-12-04 09:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie podają godzin,w jakich należy spodziewac się przesyłki, czyli trzeba czekać na kuriera jak na święta krowę cały dzień. Zadzwonił do domofonu RAZ. Mam 40m mieszkanie i wyskoczyłam z łóżka i poszłam otworzyć. Nim doszłam - kurier się ulotnił. Zadzwoniłam więc - powiedziano, że jest w punkcie do odbioru. Naprawdę mam siedzieć i czekać - nie można ustalić telefonicznie jak inne normalne firmy "będę o tej i o tej u Pani w okolicy czy zastanę kogoś, czy przyjechac później". Nie mam słów...dzwoniłam niecałe 10 minut później - już mi powiedział, że ma mnie gdzieś i nie podejdzie do mnie z przesyłką...
    Wadybrak kontaktu wcześniejszego do kuriera. Brak godzin, kiedy przesyłka się pojawi. Kurierzy STARAJĄ się, żeby odbierać paczki w punkcie.
  • ~Agnieszka / 2018-11-30 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    okropna firma!!!paczka idzie do tygodnia!!! I nie wiedzą kiedy będzie....????
    obsługa na infolinii nie ma w ogóle ochoty pomoc żeby rozwiązać szybko problem.
    porównując firmie DPD zajęło.2 dni na dostarczenie paczki.A zamawiałam tego samego dnia obie przesyłki tylko z różnych sklepów.
    ZaletyBrak
  • ~Karolina / 2018-11-30 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu najgorsza firma, nie polecam. Moje doświadczenia z tą firmą są zapewne identyczne jak innych. Podobno nie było mnie w domu, zero informacji, zero kontaktu, firma krzak.
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Andżelika / 2018-11-30 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska jaka istnieje, mam nadzieję że jak najszybciej zakonczy swoją działalność lub firmy przestaną korzystać z jej usług, takiej ignroacji i bezczelność nie spotka się w żadnej innek firmie kurierskiej więc nieiwem jakim cudem ta jeszcze funkcjonuje
    ZaletyŻadnych!
    WadyNajwiększa to że taka firma wogole istnieje!
  • ~Artur / 2018-11-30 14:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Kurier w porządku dostarczył przesyłkę pod wskazany adres, a jak mnie nie zastał zostawił w punkcie odbioru. Po otwarciu okazało się, że przesyłka o numerze 1Z7F60W96873307891 jest kompletnie zniszczona. Drukarka miała oderwany panle, wgniecenia na rogu w środku opakowania zalegały fragmenty luźnego plastiku. Panel sterowania oderwany oraz prowadnica do papieru wyłamana. Na infolinii wisiałem blisko 15 minut żeby się skontaktować.
    ZaletyKontakt z kurierem, sposób doręczenia przesyłki i odbiór.
    WadyZniszczona zawartość przesyłki, połamana drukarka, nie dbanie o zawartość paczek na sortowni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8016
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981