Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Yeti / 2018-12-17 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier na Śląsku. Kompletny brak profesjonalizmu. Nikt za nic nie odpowiada, nieustająca wymiana pracowników, bałagan. Brak kontaktu z klientem - zero powiadomień, zero informacji. Na stronie www informacje szczątkowe, aktualizowane co 6h. Nigdy nie wiadomo czy przesyłka przyjedzie czy nie i kiedy. Na tle konkurencji UPS zdecydowanie negatywnie odstaje od normy. Reasumując - stanowczo odradzam.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE WADY
  • ~anna / 2018-12-14 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy serwis w warszawie, kurier nie dzwoni do adresata przed doreczeniem, nie ma kontaktu centrali z kurierem, musisz caly dzien czekac a noz moze uda ci sie odebrac przesylke!!!! nigdy wiecej !!! NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KONTAKTU Z KURIEREM
  • ~Robert / 2018-12-13 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał bo nawet nie miał zamiaru podjeżdżać pod mój dom a ja ze względu na chorobę siedzę w domu non stop. Mało tego, mimo woli mam okno obok łóżka i widzę każdy samochód który przejeżdża albo się zatrzymuje pod moim domem. W zeszłym roku na przesyłke czekałem tydzień czasu.
    Wadyniekompetentni kurierzy
  • ~Iwona / 2018-12-13 14:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Już 3 raz zostałam żle obsłużona! Jestem w domu , nikt nie podjeżdża po czym dostaję SMS że nie mona było
    dostarczyć przesyłki bo nikogo nie było.
    Kurier nie traci czasu na dostawę tylko od razu wiezie przesyłkę do punktu odbioru.
    To za co się płaci? Teraz chora muszę jechać do miasta odebrać przesyłkę za dostawę której zapłacono!
    Czy taki proceder uprawiają również KURIERZY innych firm?
    Zwykła bezczelność a nie ma możliwości w normalnym trybie złożenia skargi- telefon do firmy fikcja!
    WadyNie właściwa praca kurierów i brak możliwości reklamowania usługi!!!!!
  • ~Marek / 2018-12-13 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Na terenie Ożarowa Mazowieckiego i Pruszkowa nie ma gorszej firmy kurierskiej. Typowa sytuacja, ktoś czeka na przesyłkę cały dzień i a tu sms z "centrum dowodzenia zła UPS" Kurier nie zastał nikogo w domu.... Nosz KUR*** MAĆ ! Po raz drugi kurier UPS odje*** taki nr.
    ZaletyŚmiech na sali...
    WadyNie dostarczają paczek
  • ~ANKA / 2018-12-13 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty. Najgorsza firma kurierska w Polsce. Właśnie jestem po rozmowie z konsultantką, która na dzień dobry zaczęła od kłótni ze mną. NIesamowite, bo poprosiłam o pomoc: czekam na paczkę od kilku dni, znalazłam w końcu możliwość śledzenia paczki i tam informacja, że były dwie próby doręczenia i dziś zostanie podjęta ostatnia. Dzwonię więc i pytam, co mam zrobić żeby dziś tę paczkę otrzymać, czy pan kurier mógłby do mnie zadzwonić, czy ja mogę się z nim jakoś umówić. Odpowiedź pani, uwaga: NIE.
    Słucham? NIE. Nie świadczymy takich usług. Nikogo nie było, więc paczka nie jest dostarczona. Pani była wyjątkowo niemiła, jak sądzę ma tyle trudnych rozmów, że nauczyła się po prostu chamstwa, bo inaczej się nie da. Ponad to kultura firmy jest taka: oprócz różnych dziwnych rzeczy, dowiedziałam się, że kliencie mają zawsze pretensję i piszą złe opinie.... czytaj: klient powinien się odczepić, bo się czepia. LUDZIE, MOŻNA TO ZROBIĆ TYLKO W JEDEN SPOSÓB: POWIADOMIĆ FIRMĘ, KTÓRA KORZYSTA Z USŁUG UPS I POWIADOMIĘ ICH JAKI BŁĄD ROBIĄ. TO JEST BIZNES, A NIE ZABAWA. TUTAJ TRZEBA UDERZYĆ, BRAK ZLECEŃ ICH OTRZEŹWI.
    Wciąż nie mogę wyjść z szoku jak zostałam potraktowana. WOW... w dzisiejszych czasach, gdzie biznes stoi na opinii klienta.
    ZaletyBRAK
    WadyTAK WIELE, ŻE CIĘŻKO NAPISAĆ KRÓTKO. NADE WSZYSTKO TRAKTOWANIE KLIENTA JAK ZŁO KONIECZNE!
  • ~LCA / 2018-12-12 03:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona pod koniec dnia pracy kuriera wg. wiadomości email. Kurier przyjechał między 8 a 9 rano w te 15 min co mnie nie było. Osoba z infolinii pokazywała jak bardzo mają klientów w dupie. W dodatku punk odbioru paczek w sobotę miał być otwarty do 16. Będąc o 14:30, pocalowalem klamkę... Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, zakłamane godziny dostawy, nieaktualne godziny pracy punktu odbioru paczek,
  • ~ZłyKlient / 2018-12-11 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna żenada. Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z usług tej firmy. Kurier nie przyjechał ale na infolinii twierdza że był ale to mnie nie było w domu choć byłam cały czas. Paczka za którą zapłaciłam żeby była doręczona do domu w Słupsku czeka do odbioru w Gdańsku.
    Sprawę zgłaszam do rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTa firma nie posiada żadnych zalet. Wada to to że istnieje ta firma. Współczuję ludziom którzy musieli skorzystać z usług tej niekompetentnej firmy.
  • ~Zly_klient / 2018-12-11 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie próbował nawet dostarczyć paczki, odrazu zawiózł na punkt odbioru po czym kolejnego dnia (przypomnę- paczka która dawno byla na punkcie odbioru) ponoć próbował dostarczyć
    Zaletybrak
  • ~Mariusz / 2018-12-11 11:58
    Ocena: 1.33 / 5
    To już nie pierwszy raz zostaję przez tę firmę postawiony na ostrzu noża. Ważna przesyłka - powinna być w piątek dostarczona. W poniedziałek dostaję informację, że czeka w punkcie. W punkcie dostaję kolejną informację, że żadnej przesyłki o takim numerze nie było i muszę dzwonić do firmy kurierskiej. Najgorzej!!!
    Odbieram po kilka paczek tygodniowo od lat, ale UPS to naprawdę najniższy standard usług - zero komunikacji i brak poszanowania klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame problemy
  • ~Paweł / 2018-12-11 10:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Otrzymałem od UPS mail: "Paczka nadchodzi.Ta wiadomość została wysłana do Ciebie na żądanie GRZEGORZ CUPRIAK GC LOGISTICS w celu powiadomienia o przesłaniu do firmy UPS poniższych informacji o przesyłce elektronicznej." Nazwisko, adres.
    Podano numer do śledzenia. Żadnej informacji o dacie doręczenia, żadnego esemesa. Później był weekend i po czterech dniach drugi mail: "Witamy, nie mogliśmy pozostawić paczki pod podanym adresem. Nowe miejsce dostawy: SKLEP SPOZYWCZY IZA".
    Ostatecznie zrobiłem sobie spacer ponad 2 km w obie strony i paczkę mam.
    Nigdy już nie kupię w sklepie gdzie nie będzie alternatywy dla tego globalnego monstrum.

    Paweł



    ZaletyTylko jedna: można z nich nie korzystać.
  • ~Andrzej / 2018-12-10 21:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Ta firma "kurierska" to jakaś pomyłka. Zero kontaktu telefonicznego z odbiorcą, by ustalić termin dostarczenia paczki. Przyjeżdżają w godzinach pracy i ździwienie, że nikogo nie było w domu. Czyżby na kurierów UPS trzeba było wyczekiwać jak na księdza po kolędzie? Oczywiście paczka trafiła do punktu odbioru. A zaplacone zostało za OSOBISTE DOSTARCZENIE paczki. Jakbym chciał bawić się w kuriera, to bym wybrał odbiór w Ruchu lub inny debilny paczkomat. Zaplaciłem za pełnowartościowy obiad, a otrzymałem zlewki. Co ciekawsze jest opcja ponownego wyznaczenia terminu dostawy... jak zarejestujemy się w ich bazie. I teraz konia z rzędem temu, komu ta sztuka się udała? Bo UWAGA przy rejestracji, nie logowaniu, lecz rejestracji jest wymagane HASŁO, które otrzymać powinnismy PO REJESTRACJI?! Kwadratura koła i robienie klienta w... (nie dopowiem). Wiem jedno. Obecnie będę wyraźnie zaznaczał przy zakupach internetowych, że nie życzę sobie korzystania z usług (a właściwie braku usług) UPS. Dla mnie ta firma nie istnieje. I powinna jak naszybciej zniknąć z naszego rynku. Widzę dla nich miejsce na Ukrainie, Rosji, a najlepiej Kirgizji. Tam bejsbolami wyćwiczą logistykę kurierską UPS.
    ZaletyStać ich na wysłanie jednego sms-a z informacją, że pomimo wykupienia opcji dostawy kurierskiej samemu trzeba dryłować po paczkę. Przy mojej stawce godzinowej 40zł/h. Licząc minimum stratę 30 minut na zawracanie głowy, paliwo, płatny parking. Rachunek... koszt dostawy dzięki UPS urósł do 35 złotych?!!!
    WadyBrak jakiejkolwiek. Zero kontaktu. Nawet maila nie da się tam wysłać, w XXI wieku???
  • ~Paula / 2018-12-10 13:24
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwszy raz korzystam z usług tej firmy, ponieważ nie było innej opcji do wyboru. Jest to zdecydowanie pierwszy i ostatni raz. Zero informacji na temat kiedy otrzymam paczkę, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, gdzie kurierzy z konkurencyjnych firm potrafią zadzwonić nawet kilka razy. Po prostu brak informacja gdzie jest paczka i kiedy zostanie dostarczona. Nadal czekam czy zostanie mi doręczona, choć wolałabym już odebrać ją w jakimś punkcie.
    Zaletybrak
    Wadyzbyt wiele żeby pisać
  • ~Dominika / 2018-12-10 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Nigdy nie wiem gdzie jest moja paczka. Najpierw kurier zawiózł ją do jakiegoś punktu, o czym nie byłam w ogóle poinformowana. Tym razem dostałam smsa, że dostanę paczkę. 5 dni temu był sms, a paczki nie mam do teraz. Denerwuje mnie to, że nie wiem gdzie jest mój towar wart kilka dobrych stów. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyZERO KONTAKTU, NIE WIEM, GDZIE MOJA PACZKA; NIECZYTELNY TRACKING
  • ~Cała Firma jest woda / 2018-12-07 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma to jest jedna wielka pomyłka na początku zgubili paczkę następnie potem dostarczyli ją całkowicie w inne miejsce czy po trzech dniach nagle Paczka się znalazła
    ZaletyFirma to jest jedna wielka pomyłka na początku zgubili paczkę następnie potem dostarczyli ją całkowicie w inne miejsce czy po trzech dniach nagle Paczka się znalazła
    WadyCała Firma jest woda
  • ~Ala / 2018-12-07 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczek czekam już tydzień i muszę czekać kolejne trzy dni bo ludzie pracujący w tej firmie nie potrafią czytać adresu
    Brak mi slow najgorsza firma jaka znam i to nie jest pierwszy raz kiedy mam problem z paczka od nich
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Ala / 2018-12-07 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczek czekam już tydzień i muszę czekać kolejne trzy dni bo ludzie pracujący w tej firmie nie potrafią czytać adresu
    Brak mi slow najgorsza firma jaka znam i to nie jest pierwszy raz kiedy mam problem z paczka od nich
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Gatta / 2018-12-07 14:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Pani Magda bardzo poztywna osoba, mila i kulturalna. Uśmiechnięta, dostawa szybko i bez problemu. Wrocław śródmieście
    ZaletyUsmiech na twarzy, szybko i bez problemowo
    WadyBrak kontaktu z kurierem ( brak numeru telefonu)
  • ~BWG / 2018-12-07 12:07
    Ocena: 1.67 / 5
    Dział handlowy w tej firmie to jakaś totalna porażka i kpina, mam z nimi umowę na świadczenie usług od 3 lat i właśnie dziś moje w****wienie sięgnęło zenitu, poniżej powody tak niskiej oceny ich usług (niżej jest już tylko rów mariański):
    - opiekun handlowy jest bardzo pomocny... oczywiście do czasu podpisania umowy, później kontakt jest bardzo utrudniony, a w zasadzie zależny od dobrego humoru opiekuna

    - opiekun handlowy przedstawi Ci ofertę na wysyłki np. zagraniczne, ale dział faktur i tak nie weźmie jej pod uwagę i wystawi fakturę w/g swojego "widzimisię" tłumacząc to tym że mail z cenami od handlowca to nie oferta handlowa ... czy aby na pewno? czy może UPS nie zna polskiego prawa?

    - dział windykacji działa bardzo prężnie, zanim dostaniesz odpowiedź na reklamację do faktury, która jest źle wystawiona zdążysz dostać 5 monitów o zaległości, zablokują Ci możliwość nadawania paczek - ale według firmy UPS to nic dziwnego, przecież zawsze możesz wysyłać jak frajer bez umowy paczki po 40zł, które u konkurencji kosztują 20zł ... tu jednak kontakt na 5+, dział windykacji jest chyba jedynym działem w UPS do którego można się bez problemu dodzwonić, choć to i tak na niewiele się zda, ponieważ pracownicy tego działu jak na windykację przystało są raczej mało kontaktowi

    - mimo zapewnienia podczas podpisywania umowy, że otrzymasz od nich materiały do pakowania przesyłek odmawiają ich dostawy bez podania przyczyny - uczciwość przez duże UUUUU ...

    - handlowiec nie jest pomocny w rozwiązywaniu problemów dotyczących błędów ze strony UPS, jeśli coś jest nie tak to mówi "ja nie mam na to wpływu, proszę napisać reklamację", którą i tak z góry rozpatrzą pozytywnie dla siebie nawet jak ewidentnie zawini kurier - na 7 złożonych reklamacji przez 3 lata dostawałem zawsze negatywną dla mnie odpowiedź mimo, że ewidentnie za problemy odpowiadała firma UPS

    - kurierzy potrafią sami podpisywać odbiór paczki i zostawiać ją pod drzwiami adresata (nawet na deszczu), sytuacja miała miejsce wielokrotnie w okresie przedświątecznym - UPS nie widzi w tym problemu a wręcz twierdzi, że taka sytuacja nie mogła mieć miejsca

    - rutyną jest zostawianie paczek przez kurierów "u sąsiada", w firmie "drzwi obok", w sytuacjach skrajnych nawet przypadkowej osobie spotkanej pod drzwiami firmy bez żadnej weryfikacji czy to paczka dla tej osoby

    - dopisywanie jakichś dziwnych nieznanych dopłat do wysyłek to standard, np. za doręczenie paczki na teren centrum handlowego UPS pobiera dodatkową opłatę o czym handlowiec świadomie nie informuje przy podpisywaniu umowy

    - dają adresatowi możliwość przeadresowania paczki bez konsultacji z firmą która ma z nimi umowę i która za taką usługę płaci ekstra!!!

    Generalnie po 3 latach współpracy dziś mówię dość, paczki wysyłam konkurencją, a jeszcze dziś lecę na pocztę z listem do UOKiK, żeby zainteresowali się "Hamerykańskim" modelem biznesowym UPS
  • ~Hrabia / 2018-12-06 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy w okolicach Sułkowic, masakra, brak kompetencji, chamstwo i pogarda. Rzucają paczkami na lewo i prawo, są nie kulturalni. Po zwróceniu uwagi "TRZEBA SE BYŁO W INNEJ FIRMIE ZAMÓWIĆ KURIERA" --- PO PROSTU CHAMSTWO I PROSTACTWO (Przecież to sklep mi takiego kuriera narzucił)
    ZaletyBRAK
    WadyCHAMSTWO, PROSTACTWO KURIERÓW
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12680
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4735
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3068