Firma to jest jedna wielka pomyłka na początku zgubili paczkę następnie potem dostarczyli ją całkowicie w inne miejsce czy po trzech dniach nagle Paczka się znalazła
ZaletyFirma to jest jedna wielka pomyłka na początku zgubili paczkę następnie potem dostarczyli ją całkowicie w inne miejsce czy po trzech dniach nagle Paczka się znalazła
WadyCała Firma jest woda
~Ala / 2018-12-07 14:36
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam paczek czekam już tydzień i muszę czekać kolejne trzy dni bo ludzie pracujący w tej firmie nie potrafią czytać adresu
Brak mi slow najgorsza firma jaka znam i to nie jest pierwszy raz kiedy mam problem z paczka od nich
ZaletyBrak
WadyZa dużo by pisać
~Ala / 2018-12-07 14:36
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam paczek czekam już tydzień i muszę czekać kolejne trzy dni bo ludzie pracujący w tej firmie nie potrafią czytać adresu
Brak mi slow najgorsza firma jaka znam i to nie jest pierwszy raz kiedy mam problem z paczka od nich
ZaletyBrak
WadyZa dużo by pisać
~Gatta / 2018-12-07 14:31
Ocena: 5.00 / 5
Pani Magda bardzo poztywna osoba, mila i kulturalna. Uśmiechnięta, dostawa szybko i bez problemu. Wrocław śródmieście
ZaletyUsmiech na twarzy, szybko i bez problemowo
WadyBrak kontaktu z kurierem ( brak numeru telefonu)
~BWG / 2018-12-07 12:07
Ocena: 1.67 / 5
Dział handlowy w tej firmie to jakaś totalna porażka i kpina, mam z nimi umowę na świadczenie usług od 3 lat i właśnie dziś moje w****wienie sięgnęło zenitu, poniżej powody tak niskiej oceny ich usług (niżej jest już tylko rów mariański):
- opiekun handlowy jest bardzo pomocny... oczywiście do czasu podpisania umowy, później kontakt jest bardzo utrudniony, a w zasadzie zależny od dobrego humoru opiekuna
- opiekun handlowy przedstawi Ci ofertę na wysyłki np. zagraniczne, ale dział faktur i tak nie weźmie jej pod uwagę i wystawi fakturę w/g swojego "widzimisię" tłumacząc to tym że mail z cenami od handlowca to nie oferta handlowa ... czy aby na pewno? czy może UPS nie zna polskiego prawa?
- dział windykacji działa bardzo prężnie, zanim dostaniesz odpowiedź na reklamację do faktury, która jest źle wystawiona zdążysz dostać 5 monitów o zaległości, zablokują Ci możliwość nadawania paczek - ale według firmy UPS to nic dziwnego, przecież zawsze możesz wysyłać jak frajer bez umowy paczki po 40zł, które u konkurencji kosztują 20zł ... tu jednak kontakt na 5+, dział windykacji jest chyba jedynym działem w UPS do którego można się bez problemu dodzwonić, choć to i tak na niewiele się zda, ponieważ pracownicy tego działu jak na windykację przystało są raczej mało kontaktowi
- mimo zapewnienia podczas podpisywania umowy, że otrzymasz od nich materiały do pakowania przesyłek odmawiają ich dostawy bez podania przyczyny - uczciwość przez duże UUUUU ...
- handlowiec nie jest pomocny w rozwiązywaniu problemów dotyczących błędów ze strony UPS, jeśli coś jest nie tak to mówi "ja nie mam na to wpływu, proszę napisać reklamację", którą i tak z góry rozpatrzą pozytywnie dla siebie nawet jak ewidentnie zawini kurier - na 7 złożonych reklamacji przez 3 lata dostawałem zawsze negatywną dla mnie odpowiedź mimo, że ewidentnie za problemy odpowiadała firma UPS
- kurierzy potrafią sami podpisywać odbiór paczki i zostawiać ją pod drzwiami adresata (nawet na deszczu), sytuacja miała miejsce wielokrotnie w okresie przedświątecznym - UPS nie widzi w tym problemu a wręcz twierdzi, że taka sytuacja nie mogła mieć miejsca
- rutyną jest zostawianie paczek przez kurierów "u sąsiada", w firmie "drzwi obok", w sytuacjach skrajnych nawet przypadkowej osobie spotkanej pod drzwiami firmy bez żadnej weryfikacji czy to paczka dla tej osoby
- dopisywanie jakichś dziwnych nieznanych dopłat do wysyłek to standard, np. za doręczenie paczki na teren centrum handlowego UPS pobiera dodatkową opłatę o czym handlowiec świadomie nie informuje przy podpisywaniu umowy
- dają adresatowi możliwość przeadresowania paczki bez konsultacji z firmą która ma z nimi umowę i która za taką usługę płaci ekstra!!!
Generalnie po 3 latach współpracy dziś mówię dość, paczki wysyłam konkurencją, a jeszcze dziś lecę na pocztę z listem do UOKiK, żeby zainteresowali się "Hamerykańskim" modelem biznesowym UPS
~Hrabia / 2018-12-06 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Kurierzy w okolicach Sułkowic, masakra, brak kompetencji, chamstwo i pogarda. Rzucają paczkami na lewo i prawo, są nie kulturalni. Po zwróceniu uwagi "TRZEBA SE BYŁO W INNEJ FIRMIE ZAMÓWIĆ KURIERA" --- PO PROSTU CHAMSTWO I PROSTACTWO (Przecież to sklep mi takiego kuriera narzucił)
ZaletyBRAK
WadyCHAMSTWO, PROSTACTWO KURIERÓW
~Niezadowolony klient / 2018-12-06 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Opowiem moją historię związana z firmą kurierską UPS. Potrzebowałem wysłać wniosek wizowy wraz z wymaganą dokumentacją do Konsulatu w Krakowie. Miałem na to trzy dni. Wykupiłem usługę UPS Express umożliwiająca doręczenie paczki następnego dnia do godziny 12:00. Przesyłkę przygotowałem na czas w punkcie według instrukcji. Monitorowałem przesyłkę i wiedziałem, że odebrano ją z punktu oraz dostarczono do siedziby regionalnej. Stamtąd miała trafić w wyznaczone przeze mnie miejsce o określonej godzinie. Pomimo zobowiązania firma nie dostarczyła przesyłki na czas, co uniemożliwiło mi zdobycie wymaganej wizy. W wyniku opóźnienia straciłem kilkaset euro na rezerwację hotelu i wykupienie ubezpieczenia do Rosji, gdzie musiałem się wybrać. Straciłem też możliwość wzięcia udziału w imprezie sportowej pomimo przygotowań. Do tego Firma zajmująca się wyrabianiem wizy odesłała mi paszport na mój koszt, co generuje kolejne koszty.
~whisper / 2018-12-05 22:13
Ocena: 1.50 / 5
MASAKRA! pan, rozwozacy przesylki tejze firmy na terenie Kisielic totalnie nie szanuje klientow, swojego pracodawcy zreszta tez nie, jest bezczelny i opryskliwy, a w dodatku ma bujna wyobraznie! Za brame nie wejdzie, bo boi sie psow, no a skoro wisi na niej tabliczka to na pewno psy sa - i to naprawde jestem w stanie zrozumiec, ale telefonu nie uzyje, bo nie ma takiego obowiazku - co jest bardzo ciekawe, bo przeciez nr telefonu jest wrecz zadany, zreszta zadna inna firma kurierska nie ma z tym problemu, paczki (z laptopem w srodku) nie pozwolil mi otworzyc, zeby sprawdzic czy laptop nie jest uszkodzony, a jego kontakt z klientem to trwajacy moze ... 2 sec ? dzwiek klaksonu i tyle, nikt nie wyszedl to w dluga, bo czas pedzic dalej, no ale kto zdazy w dwie secundy - doslownie! wyjsc z domu, tym bardziej jesli ma do pokonania 2 pietra? no mi sie to nie udalo, ale jego tumaczenia i klamstwa, ze byl, ze dzwonil, ze bal sie psow (w co akurat wierze, bo sama sie ich boje, dlatego na mojej posesji w ciagu dnia pies jest zawsze uwiazany) zawazyly na mojej opinii...
Zaletyladny samochod
Wadyza dlugo by pisac
~TheS. / 2018-12-05 16:13
Ocena: 1.00 / 5
Powiem tak: dotąd UPS był moją ulubioną firmą kurierską, chwaliłam sobie ich profesjonalizm, czas dostawy i jakość obsługi - do czasu, kiedy wszystko szło rutynowo i nie pojawiały się żadne problemy.
Zamówioną w listopadzie br. paczkę z zagranicy otrzymałam rozkradzioną i potraktowaną taśmą klejącą. Nie wyglądało to źle na pierwszy rzut oka, kiedy paczkę odbierała osoba upoważniona i zaufana; gorzej, że kiedy przyjechałam na miejsce i otworzyłam paczkę, okazało się, że 3/4 zamówionych rzeczy (wśród nich prezenty na Gwiazdkę) zniknęły, a taśma znamionuje otwarcie paczki i nieudolną próbę ukrycia tego. Kontakt z konsultantami jest bardzo mierny, są średnio poinformowani, do tego większość z nich prezentuje podejście olewcze, nie są chętni do pomocy. Kurier pojawi się, aby spisać protokół szkody - nieważne, że w ciągu trzech dni spróbuje o tej samej porze, zawsze, kiedy nie ma mnie w domu i nie mogę po prostu zostać i czekać ani umówić się gdzie indziej. Brak chęci przełożenia pory przybycia kuriera. Brak chęci doprecyzowania, którego dokładnie dnia kurier się pojawi, żebym mogła ewentualnie próbować wykombinować coś w kwestii zostania w domu specjalnie na tę okazję. Dotąd nie dotarł.
Jestem w kontakcie ze sklepem - nadawcą. Zachowanie pracowników firmy UPS woła o pomstę.
~Rosi / 2018-12-04 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Będąc cały czas w domu dostałam informację, że był u mnie kurier, nikogo nie zastał, więc zostawia paczkę (laptop) w jakiejś kawiarni gdzieś tam. Pani z infolinii obiecała, że w przeciągu godziny ktoś oddzwoni z wyjaśnieniami. Nikt nie zadzwonił. Paczka zmieniła status na doręczaną na pierwotny adres, po czym znów wyladowała w kawiarni. Pani z infolinii wyjaśniła, ,że kurier nie mógł dotyczyć paczki, gdyż miał za dużo paczek... Myślę, że tylko skargi do sklepów coś dadzą. Może zrezygnują z tej firmy
WadyKurier nie przyjeżdża, brak pomocy od firmy
~Marek / 2018-12-04 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Firma nieodpowiedzialna paczki nie otrzymałem , wróciła do nadawcy. Nie polecam są inne odpowiedzialne
ZaletyŻadnych
WadySame
~Anna / 2018-12-04 16:06
Ocena: 1.00 / 5
Od tygodnia nie mogę się doprosic o moją paczkę. Kurier sama osobiście otworzyłam drzwi na klatce schodowej (szłam do domu) i bezczelnie nawet nie zadzwonił na domofon nie mówią o pofatygowaniu się na górę tylko dał awizo z dopiskiem że nikogo nie zastano, od tygodnia próbuje się doprosic o ponowne doręczenie bo nie po to zapłaciłam trzy razy więcej niż za odbiór w punkcie żeby teraz odbierać w punkcie odbioru ale ups. Kurier nie odbiera od tygodnia mojej paczki z punktu odbioru chociaż dyspozycja jest wydana. Panie z infolinii twierdzą że nic nie mogą z tym zrobić. Jedna wielka kpina a nie firma kurierska. Za rozmowy z infolinia co najmniej potroilam kwote wydana na tą przesyłkę. Nie polecam. Szkoda nerwów i twojego czasu już poczta polska szybciej by doszło...
ZaletyŻadnych
WadyBrak komunikacji, brak wymiany informacji między pracownikami, brak szacunku do klienta
~mikołaj / 2018-12-04 14:45
Ocena: 1.00 / 5
Kurier przyjechał pod blok (gps wykaże, że był), ale do mnie już się nie pofatygował,odjechał, chwilę później internetem przyszło awizo - gdybym tak chciał odbierać - to zamówiłbym paczkomaty lub odbiór w punkcie - wychodzi taniej i bez czekania.
~Zawiedziony / 2018-12-04 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Co najwyżej dla osób, które nie opuszczają swoich mieszkań.
~the.olaxx / 2018-12-04 12:06
Ocena: 1.00 / 5
Paczka szła ponad tydzień, kurier „próbował” doręczyć paczkę, byłam cały dzień w domu, a nie dostałam nawet awizo o rzekomej próbie doręczenia. Próbowałam złożyć reklamacje, powiedziano mi, że oddzwonią w ciągu godziny i nie oddzwonili.
Nie polecam tej firmy!
Nie podają godzin,w jakich należy spodziewac się przesyłki, czyli trzeba czekać na kuriera jak na święta krowę cały dzień. Zadzwonił do domofonu RAZ. Mam 40m mieszkanie i wyskoczyłam z łóżka i poszłam otworzyć. Nim doszłam - kurier się ulotnił. Zadzwoniłam więc - powiedziano, że jest w punkcie do odbioru. Naprawdę mam siedzieć i czekać - nie można ustalić telefonicznie jak inne normalne firmy "będę o tej i o tej u Pani w okolicy czy zastanę kogoś, czy przyjechac później". Nie mam słów...dzwoniłam niecałe 10 minut później - już mi powiedział, że ma mnie gdzieś i nie podejdzie do mnie z przesyłką...
Wadybrak kontaktu wcześniejszego do kuriera. Brak godzin, kiedy przesyłka się pojawi. Kurierzy STARAJĄ się, żeby odbierać paczki w punkcie.
~Agnieszka / 2018-11-30 20:40
Ocena: 1.00 / 5
okropna firma!!!paczka idzie do tygodnia!!! I nie wiedzą kiedy będzie....????
obsługa na infolinii nie ma w ogóle ochoty pomoc żeby rozwiązać szybko problem.
porównując firmie DPD zajęło.2 dni na dostarczenie paczki.A zamawiałam tego samego dnia obie przesyłki tylko z różnych sklepów.
ZaletyBrak
~Karolina / 2018-11-30 20:23
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu najgorsza firma, nie polecam. Moje doświadczenia z tą firmą są zapewne identyczne jak innych. Podobno nie było mnie w domu, zero informacji, zero kontaktu, firma krzak.
ZaletyZero
WadyWszystko
~Andżelika / 2018-11-30 19:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska jaka istnieje, mam nadzieję że jak najszybciej zakonczy swoją działalność lub firmy przestaną korzystać z jej usług, takiej ignroacji i bezczelność nie spotka się w żadnej innek firmie kurierskiej więc nieiwem jakim cudem ta jeszcze funkcjonuje
ZaletyŻadnych!
WadyNajwiększa to że taka firma wogole istnieje!
~Artur / 2018-11-30 14:18
Ocena: 3.00 / 5
Kurier w porządku dostarczył przesyłkę pod wskazany adres, a jak mnie nie zastał zostawił w punkcie odbioru. Po otwarciu okazało się, że przesyłka o numerze 1Z7F60W96873307891 jest kompletnie zniszczona. Drukarka miała oderwany panle, wgniecenia na rogu w środku opakowania zalegały fragmenty luźnego plastiku. Panel sterowania oderwany oraz prowadnica do papieru wyłamana. Na infolinii wisiałem blisko 15 minut żeby się skontaktować.
ZaletyKontakt z kurierem, sposób doręczenia przesyłki i odbiór.
WadyZniszczona zawartość przesyłki, połamana drukarka, nie dbanie o zawartość paczek na sortowni.