strona 193 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- nastepna »
-
~Vicky / 2018-12-19 13:53
Cały dzień oczekiwalam na kuriera, aczkolwiek zamiast paczki dostałam SMS, że kurier nie zastal nikogo w mieszkaniu (sprawny domofon i dzwonek do drzwi, aktualny numer telefonu) i zostawił paczkę w punkcie, a ja mogę ją sobie tam odebrać. Poniekąd nie dziwi mnie fakt, że wstydził się wręczyć mi ją osobiście. Na paczce napis "elektronika" a paczka cała w błocie! To jakiś żart! Nie skorzystam już z usług tej firmy. -
-
~alusia / 2018-12-19 09:44
Kurier poinformował klienta, że nie jest od spełniania prywatnych życzeń klientów i nie ma obowiązku uzgadniać pory dnia dostarczenia przesyłki. Dodał, że nie ma również obowiązku informować go, że już jedzie i wkrótce będzie. Kiedy proszę o porę popołudniową, przywozi paczkę przed południem do domu. Informuję go, że do południa jestem w pracy, więc proszę o dostarczenie paczki do mojego miejsca pracy. Kurier przywozi ją o godzinie 15.20. W statusie przesyłki jako powód niedostarczenia podał: "Kierowca nie był w stanie zebrać funduszy". Firma podsumowała, że dostarczenie paczki jest problematyczne. Później kierowca miał czas zadzwonić do mnie z pretensjami, że został źle przeze mnie potraktowany. Poinformował, że nie odpowiada za jakość przesyłki i jak będzie uszkodzona, to kontakt z firmą, a nie z nim. ZaletyBrakWadyPaczki wciąż nie odebrałam. -
~Kosa / 2018-12-19 00:28
Zmarnowałem cały dzień. Napisali,że przesyłka będzie we wtorek. Czekałem cały dzień tylko po to, żeby o g.23 dowiedzieć się, że przesyłka będzie(?) następnego dnia.
To mój pierwszy kontakt z UPS i będę się starał abym nie musiał korzystać więcej z ich usług! -
~Weronika / 2018-12-18 12:45
Firma kurierska najgorsza z jaką się spotkałam, ile razy nie zamawiam, paczka nigdy nie została dostarczona do domu, zawsze oddawana do punktu odbioru, a przecież nie na tym mi zależy, skoro wybieram kuriera. Brak kontaktu z kurierem ani żadnej informacji o przewidywanym terminie dostarczenia. WadyDostarczenie paczki do punktu zamiast wybranego adresu, cena -
~anja / 2018-12-17 18:44
Firma koszmar, brak kontaktu z kurierem, panienki z infolinii, mówią co chcą, jedna zaprzecza drugiej.Dostawa do firmy / czyli np.do miejsca pracy klienta/, w której recepcja nie ma możliwości wywołania pracownika, praktycznie niemożliwa bo kurier nie zadzwoni do klienta i nie powie.że jest na dole - jedna opcja dostawy w takiej sytuacji to kurier pier.... rzuca paczkę na podlogę i sam sie podpisuje,ze doręczył.Firma światowa a w Polsce standardy jak w PRL. ZaletybrakWadysame wady -
~(niestety) stały klient / 2018-12-17 13:30
Pracuje w firmie w Świętokrzyskim, często dostajemy duże dostawy i zawsze mam problem z tą firmą. Obsługa fatalna, ludzie nie mili. Kurier zaczął mnie dzisiaj obrażać że nie można dojechać do firmy (podkreślę że żaden inny dostawca nie ma problemu). Zostawił mi przesyłkę +- 130 kg przed firmą i mówi do mnie że sama sobie mam to wnieść (jestem młodą kobietą i zazwyczaj pracuje w tym miejscu sama). Najgorsza firma kurierska jaką znam. Nie mają odpowiedniego sprzętu. Skoro przyjmują zlecenie to powinni wiedzieć jaki sprzęt zabrać ze sobą. Śmiechu warte. Gdyby zależało to od naszej firmy, dawno przestalibyśmy korzystać z usług UPS Zaletynie posiadająWadyobsługa niemiła i niewyszkolona, niezorganizowanie, niedostosowanie sprzętu, nieterminowość, wszystko fatalnie -
~Yeti / 2018-12-17 12:47
Najgorszy kurier na Śląsku. Kompletny brak profesjonalizmu. Nikt za nic nie odpowiada, nieustająca wymiana pracowników, bałagan. Brak kontaktu z klientem - zero powiadomień, zero informacji. Na stronie www informacje szczątkowe, aktualizowane co 6h. Nigdy nie wiadomo czy przesyłka przyjedzie czy nie i kiedy. Na tle konkurencji UPS zdecydowanie negatywnie odstaje od normy. Reasumując - stanowczo odradzam. ZaletyBRAKWadyWSZYSTKIE MOŻLIWE WADY -
~anna / 2018-12-14 13:56
najgorszy serwis w warszawie, kurier nie dzwoni do adresata przed doreczeniem, nie ma kontaktu centrali z kurierem, musisz caly dzien czekac a noz moze uda ci sie odebrac przesylke!!!! nigdy wiecej !!! NIE POLECAM !!! ZaletyBRAKWadyBRAK KONTAKTU Z KURIEREM -
-
~Robert / 2018-12-13 17:47
Kurier nie przyjechał bo nawet nie miał zamiaru podjeżdżać pod mój dom a ja ze względu na chorobę siedzę w domu non stop. Mało tego, mimo woli mam okno obok łóżka i widzę każdy samochód który przejeżdża albo się zatrzymuje pod moim domem. W zeszłym roku na przesyłke czekałem tydzień czasu. Wadyniekompetentni kurierzy -
~Iwona / 2018-12-13 14:27
Już 3 raz zostałam żle obsłużona! Jestem w domu , nikt nie podjeżdża po czym dostaję SMS że nie mona było
dostarczyć przesyłki bo nikogo nie było.
Kurier nie traci czasu na dostawę tylko od razu wiezie przesyłkę do punktu odbioru.
To za co się płaci? Teraz chora muszę jechać do miasta odebrać przesyłkę za dostawę której zapłacono!
Czy taki proceder uprawiają również KURIERZY innych firm?
Zwykła bezczelność a nie ma możliwości w normalnym trybie złożenia skargi- telefon do firmy fikcja!WadyNie właściwa praca kurierów i brak możliwości reklamowania usługi!!!!! -
~Marek / 2018-12-13 10:51
Na terenie Ożarowa Mazowieckiego i Pruszkowa nie ma gorszej firmy kurierskiej. Typowa sytuacja, ktoś czeka na przesyłkę cały dzień i a tu sms z "centrum dowodzenia zła UPS" Kurier nie zastał nikogo w domu.... Nosz KUR*** MAĆ ! Po raz drugi kurier UPS odje*** taki nr. ZaletyŚmiech na sali...WadyNie dostarczają paczek -
~ANKA / 2018-12-13 09:34
Dno i wodorosty. Najgorsza firma kurierska w Polsce. Właśnie jestem po rozmowie z konsultantką, która na dzień dobry zaczęła od kłótni ze mną. NIesamowite, bo poprosiłam o pomoc: czekam na paczkę od kilku dni, znalazłam w końcu możliwość śledzenia paczki i tam informacja, że były dwie próby doręczenia i dziś zostanie podjęta ostatnia. Dzwonię więc i pytam, co mam zrobić żeby dziś tę paczkę otrzymać, czy pan kurier mógłby do mnie zadzwonić, czy ja mogę się z nim jakoś umówić. Odpowiedź pani, uwaga: NIE.
Słucham? NIE. Nie świadczymy takich usług. Nikogo nie było, więc paczka nie jest dostarczona. Pani była wyjątkowo niemiła, jak sądzę ma tyle trudnych rozmów, że nauczyła się po prostu chamstwa, bo inaczej się nie da. Ponad to kultura firmy jest taka: oprócz różnych dziwnych rzeczy, dowiedziałam się, że kliencie mają zawsze pretensję i piszą złe opinie.... czytaj: klient powinien się odczepić, bo się czepia. LUDZIE, MOŻNA TO ZROBIĆ TYLKO W JEDEN SPOSÓB: POWIADOMIĆ FIRMĘ, KTÓRA KORZYSTA Z USŁUG UPS I POWIADOMIĘ ICH JAKI BŁĄD ROBIĄ. TO JEST BIZNES, A NIE ZABAWA. TUTAJ TRZEBA UDERZYĆ, BRAK ZLECEŃ ICH OTRZEŹWI.
Wciąż nie mogę wyjść z szoku jak zostałam potraktowana. WOW... w dzisiejszych czasach, gdzie biznes stoi na opinii klienta.ZaletyBRAKWadyTAK WIELE, ŻE CIĘŻKO NAPISAĆ KRÓTKO. NADE WSZYSTKO TRAKTOWANIE KLIENTA JAK ZŁO KONIECZNE! -
~LCA / 2018-12-12 03:59
Paczka miała być dostarczona pod koniec dnia pracy kuriera wg. wiadomości email. Kurier przyjechał między 8 a 9 rano w te 15 min co mnie nie było. Osoba z infolinii pokazywała jak bardzo mają klientów w dupie. W dodatku punk odbioru paczek w sobotę miał być otwarty do 16. Będąc o 14:30, pocalowalem klamkę... Nie polecam! ZaletyBrakWadyInfolinia, zakłamane godziny dostawy, nieaktualne godziny pracy punktu odbioru paczek, -
~ZłyKlient / 2018-12-11 19:45
Totalna żenada. Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z usług tej firmy. Kurier nie przyjechał ale na infolinii twierdza że był ale to mnie nie było w domu choć byłam cały czas. Paczka za którą zapłaciłam żeby była doręczona do domu w Słupsku czeka do odbioru w Gdańsku.
Sprawę zgłaszam do rzecznika praw konsumenta.ZaletyBrak zaletWadyTa firma nie posiada żadnych zalet. Wada to to że istnieje ta firma. Współczuję ludziom którzy musieli skorzystać z usług tej niekompetentnej firmy. -
~Zly_klient / 2018-12-11 18:58
Kurier nie próbował nawet dostarczyć paczki, odrazu zawiózł na punkt odbioru po czym kolejnego dnia (przypomnę- paczka która dawno byla na punkcie odbioru) ponoć próbował dostarczyć Zaletybrak -
~Mariusz / 2018-12-11 11:58
To już nie pierwszy raz zostaję przez tę firmę postawiony na ostrzu noża. Ważna przesyłka - powinna być w piątek dostarczona. W poniedziałek dostaję informację, że czeka w punkcie. W punkcie dostaję kolejną informację, że żadnej przesyłki o takim numerze nie było i muszę dzwonić do firmy kurierskiej. Najgorzej!!!
Odbieram po kilka paczek tygodniowo od lat, ale UPS to naprawdę najniższy standard usług - zero komunikacji i brak poszanowania klienta.ZaletybrakWadysame problemy -
-
~Paweł / 2018-12-11 10:57
Otrzymałem od UPS mail: "Paczka nadchodzi.Ta wiadomość została wysłana do Ciebie na żądanie GRZEGORZ CUPRIAK GC LOGISTICS w celu powiadomienia o przesłaniu do firmy UPS poniższych informacji o przesyłce elektronicznej." Nazwisko, adres.
Podano numer do śledzenia. Żadnej informacji o dacie doręczenia, żadnego esemesa. Później był weekend i po czterech dniach drugi mail: "Witamy, nie mogliśmy pozostawić paczki pod podanym adresem. Nowe miejsce dostawy: SKLEP SPOZYWCZY IZA".
Ostatecznie zrobiłem sobie spacer ponad 2 km w obie strony i paczkę mam.
Nigdy już nie kupię w sklepie gdzie nie będzie alternatywy dla tego globalnego monstrum.
Paweł
ZaletyTylko jedna: można z nich nie korzystać. -
~Andrzej / 2018-12-10 21:22
Ta firma "kurierska" to jakaś pomyłka. Zero kontaktu telefonicznego z odbiorcą, by ustalić termin dostarczenia paczki. Przyjeżdżają w godzinach pracy i ździwienie, że nikogo nie było w domu. Czyżby na kurierów UPS trzeba było wyczekiwać jak na księdza po kolędzie? Oczywiście paczka trafiła do punktu odbioru. A zaplacone zostało za OSOBISTE DOSTARCZENIE paczki. Jakbym chciał bawić się w kuriera, to bym wybrał odbiór w Ruchu lub inny debilny paczkomat. Zaplaciłem za pełnowartościowy obiad, a otrzymałem zlewki. Co ciekawsze jest opcja ponownego wyznaczenia terminu dostawy... jak zarejestujemy się w ich bazie. I teraz konia z rzędem temu, komu ta sztuka się udała? Bo UWAGA przy rejestracji, nie logowaniu, lecz rejestracji jest wymagane HASŁO, które otrzymać powinnismy PO REJESTRACJI?! Kwadratura koła i robienie klienta w... (nie dopowiem). Wiem jedno. Obecnie będę wyraźnie zaznaczał przy zakupach internetowych, że nie życzę sobie korzystania z usług (a właściwie braku usług) UPS. Dla mnie ta firma nie istnieje. I powinna jak naszybciej zniknąć z naszego rynku. Widzę dla nich miejsce na Ukrainie, Rosji, a najlepiej Kirgizji. Tam bejsbolami wyćwiczą logistykę kurierską UPS. ZaletyStać ich na wysłanie jednego sms-a z informacją, że pomimo wykupienia opcji dostawy kurierskiej samemu trzeba dryłować po paczkę. Przy mojej stawce godzinowej 40zł/h. Licząc minimum stratę 30 minut na zawracanie głowy, paliwo, płatny parking. Rachunek... koszt dostawy dzięki UPS urósł do 35 złotych?!!!WadyBrak jakiejkolwiek. Zero kontaktu. Nawet maila nie da się tam wysłać, w XXI wieku??? -
~Paula / 2018-12-10 13:24
Pierwszy raz korzystam z usług tej firmy, ponieważ nie było innej opcji do wyboru. Jest to zdecydowanie pierwszy i ostatni raz. Zero informacji na temat kiedy otrzymam paczkę, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, gdzie kurierzy z konkurencyjnych firm potrafią zadzwonić nawet kilka razy. Po prostu brak informacja gdzie jest paczka i kiedy zostanie dostarczona. Nadal czekam czy zostanie mi doręczona, choć wolałabym już odebrać ją w jakimś punkcie. ZaletybrakWadyzbyt wiele żeby pisać -
~Dominika / 2018-12-10 10:12
Najgorsza firma kurierska z jaką kiedykolwiek miałam do czynienia. Nigdy nie wiem gdzie jest moja paczka. Najpierw kurier zawiózł ją do jakiegoś punktu, o czym nie byłam w ogóle poinformowana. Tym razem dostałam smsa, że dostanę paczkę. 5 dni temu był sms, a paczki nie mam do teraz. Denerwuje mnie to, że nie wiem gdzie jest mój towar wart kilka dobrych stów. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyZERO KONTAKTU, NIE WIEM, GDZIE MOJA PACZKA; NIECZYTELNY TRACKING
strona 193 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 191
- 192
- 193
- 194
- 195
- nastepna »