Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2018-12-20 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie po to zamawiam kuriera zeby jeździć za nim jak za króliczkiem, aby moc odebrać paczke, kurier był skrzyżowanie dalej od miejsca dostarczenia paczki, podjechałam, ale nie było możliwości płatności karta, ani ze poczeka 5 min na gotówkę, nie mogl podjechać pod wyznaczony adres dostawy (choć zajęłoby mu to minutę, ani zeby mogl podjechać jutro). Odesłał paczke do punktu odbioru. Nie dlatego, ze sie nie zgodziłam, ale ze nie dał innej możliwości. Brak informacji kiedy bedzie kurier (choćby orientacyjne godziny)
    ZaletySzybka dostawa, choć do odbioru nie doszło. Wiec trudno uznać to za zaletę.
    WadyDużo. Napisałam juz.
  • ~rol / 2018-12-20 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja z Gdyni - Po ok 4 dniach dobijania się do UPS pan KURIER raczył przywiezc przesyłkę.
    Wysiadł jakiś młody wyjątkowo chamski i agresywny młodzik i oświadczył, ze ten adres nie istnieje w GPS i on nie ma obowiązku dostarczenia przesyłki. Adres istnieje w Gdyni od ok 30 lat - fakt, ze nie ma go w GPS ale to nie jest chyba wyznacznikiem.
    Szkoda, ze na stronie UPS nie ma zakładki opinie/ reklamacje.
    Jestem wyjątkowo zniesmaczony i rozczarowany jakością usługi UPS.
    Zaletyna razie ani jednej
    Wadysame
  • ~Zła / 2018-12-20 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Po czterech próbach kurier nie zjawił się nawet w mieszkaniu. Mimo WSPÓLNIE umówionej godziny kiedy odbiorę po 9:30 o 8:50 już rzekomo kurier próbował doręczyć, a mnie nie było. Nie polecam. Zero kontaktu, a nawet jak się uda go nawiązać, to kurier i tak zrobi inaczej.
    WadyBrak kontaktu, nie doręcza przesyłek
  • ~Adam / 2018-12-19 15:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Cały dzień czekania na kuriera, zamiast paczki SMS, że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem, zostawił paczkę w punkcie, gdzie można ją sobie tam odebrać. Po interwencji telefonicznej dostałem informację, że kurier już dziś nie dostarczy paczki bo zjeżdża na bazę - a jest godzina 15:45, więc pewnie jest już zmęczony. Nie skorzystam już z usług tej firmy i jej NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyKurier dostarcza paczki do punktu odbioru a nie na wskazany adres doręczenia.
  • ~Vicky / 2018-12-19 13:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Cały dzień oczekiwalam na kuriera, aczkolwiek zamiast paczki dostałam SMS, że kurier nie zastal nikogo w mieszkaniu (sprawny domofon i dzwonek do drzwi, aktualny numer telefonu) i zostawił paczkę w punkcie, a ja mogę ją sobie tam odebrać. Poniekąd nie dziwi mnie fakt, że wstydził się wręczyć mi ją osobiście. Na paczce napis "elektronika" a paczka cała w błocie! To jakiś żart! Nie skorzystam już z usług tej firmy.
  • ~alusia / 2018-12-19 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier poinformował klienta, że nie jest od spełniania prywatnych życzeń klientów i nie ma obowiązku uzgadniać pory dnia dostarczenia przesyłki. Dodał, że nie ma również obowiązku informować go, że już jedzie i wkrótce będzie. Kiedy proszę o porę popołudniową, przywozi paczkę przed południem do domu. Informuję go, że do południa jestem w pracy, więc proszę o dostarczenie paczki do mojego miejsca pracy. Kurier przywozi ją o godzinie 15.20. W statusie przesyłki jako powód niedostarczenia podał: "Kierowca nie był w stanie zebrać funduszy". Firma podsumowała, że dostarczenie paczki jest problematyczne. Później kierowca miał czas zadzwonić do mnie z pretensjami, że został źle przeze mnie potraktowany. Poinformował, że nie odpowiada za jakość przesyłki i jak będzie uszkodzona, to kontakt z firmą, a nie z nim.
    ZaletyBrak
    WadyPaczki wciąż nie odebrałam.
  • ~Kosa / 2018-12-19 00:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zmarnowałem cały dzień. Napisali,że przesyłka będzie we wtorek. Czekałem cały dzień tylko po to, żeby o g.23 dowiedzieć się, że przesyłka będzie(?) następnego dnia.
    To mój pierwszy kontakt z UPS i będę się starał abym nie musiał korzystać więcej z ich usług!
  • ~Weronika / 2018-12-18 12:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma kurierska najgorsza z jaką się spotkałam, ile razy nie zamawiam, paczka nigdy nie została dostarczona do domu, zawsze oddawana do punktu odbioru, a przecież nie na tym mi zależy, skoro wybieram kuriera. Brak kontaktu z kurierem ani żadnej informacji o przewidywanym terminie dostarczenia.
    WadyDostarczenie paczki do punktu zamiast wybranego adresu, cena
  • ~anja / 2018-12-17 18:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma koszmar, brak kontaktu z kurierem, panienki z infolinii, mówią co chcą, jedna zaprzecza drugiej.Dostawa do firmy / czyli np.do miejsca pracy klienta/, w której recepcja nie ma możliwości wywołania pracownika, praktycznie niemożliwa bo kurier nie zadzwoni do klienta i nie powie.że jest na dole - jedna opcja dostawy w takiej sytuacji to kurier pier.... rzuca paczkę na podlogę i sam sie podpisuje,ze doręczył.Firma światowa a w Polsce standardy jak w PRL.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~(niestety) stały klient / 2018-12-17 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracuje w firmie w Świętokrzyskim, często dostajemy duże dostawy i zawsze mam problem z tą firmą. Obsługa fatalna, ludzie nie mili. Kurier zaczął mnie dzisiaj obrażać że nie można dojechać do firmy (podkreślę że żaden inny dostawca nie ma problemu). Zostawił mi przesyłkę +- 130 kg przed firmą i mówi do mnie że sama sobie mam to wnieść (jestem młodą kobietą i zazwyczaj pracuje w tym miejscu sama). Najgorsza firma kurierska jaką znam. Nie mają odpowiedniego sprzętu. Skoro przyjmują zlecenie to powinni wiedzieć jaki sprzęt zabrać ze sobą. Śmiechu warte. Gdyby zależało to od naszej firmy, dawno przestalibyśmy korzystać z usług UPS
    Zaletynie posiadają
    Wadyobsługa niemiła i niewyszkolona, niezorganizowanie, niedostosowanie sprzętu, nieterminowość, wszystko fatalnie
  • ~Yeti / 2018-12-17 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier na Śląsku. Kompletny brak profesjonalizmu. Nikt za nic nie odpowiada, nieustająca wymiana pracowników, bałagan. Brak kontaktu z klientem - zero powiadomień, zero informacji. Na stronie www informacje szczątkowe, aktualizowane co 6h. Nigdy nie wiadomo czy przesyłka przyjedzie czy nie i kiedy. Na tle konkurencji UPS zdecydowanie negatywnie odstaje od normy. Reasumując - stanowczo odradzam.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKIE MOŻLIWE WADY
  • ~anna / 2018-12-14 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy serwis w warszawie, kurier nie dzwoni do adresata przed doreczeniem, nie ma kontaktu centrali z kurierem, musisz caly dzien czekac a noz moze uda ci sie odebrac przesylke!!!! nigdy wiecej !!! NIE POLECAM !!!
    ZaletyBRAK
    WadyBRAK KONTAKTU Z KURIEREM
  • ~Robert / 2018-12-13 17:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przyjechał bo nawet nie miał zamiaru podjeżdżać pod mój dom a ja ze względu na chorobę siedzę w domu non stop. Mało tego, mimo woli mam okno obok łóżka i widzę każdy samochód który przejeżdża albo się zatrzymuje pod moim domem. W zeszłym roku na przesyłke czekałem tydzień czasu.
    Wadyniekompetentni kurierzy
  • ~Iwona / 2018-12-13 14:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Już 3 raz zostałam żle obsłużona! Jestem w domu , nikt nie podjeżdża po czym dostaję SMS że nie mona było
    dostarczyć przesyłki bo nikogo nie było.
    Kurier nie traci czasu na dostawę tylko od razu wiezie przesyłkę do punktu odbioru.
    To za co się płaci? Teraz chora muszę jechać do miasta odebrać przesyłkę za dostawę której zapłacono!
    Czy taki proceder uprawiają również KURIERZY innych firm?
    Zwykła bezczelność a nie ma możliwości w normalnym trybie złożenia skargi- telefon do firmy fikcja!
    WadyNie właściwa praca kurierów i brak możliwości reklamowania usługi!!!!!
  • ~Marek / 2018-12-13 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Na terenie Ożarowa Mazowieckiego i Pruszkowa nie ma gorszej firmy kurierskiej. Typowa sytuacja, ktoś czeka na przesyłkę cały dzień i a tu sms z "centrum dowodzenia zła UPS" Kurier nie zastał nikogo w domu.... Nosz KUR*** MAĆ ! Po raz drugi kurier UPS odje*** taki nr.
    ZaletyŚmiech na sali...
    WadyNie dostarczają paczek
  • ~ANKA / 2018-12-13 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i wodorosty. Najgorsza firma kurierska w Polsce. Właśnie jestem po rozmowie z konsultantką, która na dzień dobry zaczęła od kłótni ze mną. NIesamowite, bo poprosiłam o pomoc: czekam na paczkę od kilku dni, znalazłam w końcu możliwość śledzenia paczki i tam informacja, że były dwie próby doręczenia i dziś zostanie podjęta ostatnia. Dzwonię więc i pytam, co mam zrobić żeby dziś tę paczkę otrzymać, czy pan kurier mógłby do mnie zadzwonić, czy ja mogę się z nim jakoś umówić. Odpowiedź pani, uwaga: NIE.
    Słucham? NIE. Nie świadczymy takich usług. Nikogo nie było, więc paczka nie jest dostarczona. Pani była wyjątkowo niemiła, jak sądzę ma tyle trudnych rozmów, że nauczyła się po prostu chamstwa, bo inaczej się nie da. Ponad to kultura firmy jest taka: oprócz różnych dziwnych rzeczy, dowiedziałam się, że kliencie mają zawsze pretensję i piszą złe opinie.... czytaj: klient powinien się odczepić, bo się czepia. LUDZIE, MOŻNA TO ZROBIĆ TYLKO W JEDEN SPOSÓB: POWIADOMIĆ FIRMĘ, KTÓRA KORZYSTA Z USŁUG UPS I POWIADOMIĘ ICH JAKI BŁĄD ROBIĄ. TO JEST BIZNES, A NIE ZABAWA. TUTAJ TRZEBA UDERZYĆ, BRAK ZLECEŃ ICH OTRZEŹWI.
    Wciąż nie mogę wyjść z szoku jak zostałam potraktowana. WOW... w dzisiejszych czasach, gdzie biznes stoi na opinii klienta.
    ZaletyBRAK
    WadyTAK WIELE, ŻE CIĘŻKO NAPISAĆ KRÓTKO. NADE WSZYSTKO TRAKTOWANIE KLIENTA JAK ZŁO KONIECZNE!
  • ~LCA / 2018-12-12 03:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być dostarczona pod koniec dnia pracy kuriera wg. wiadomości email. Kurier przyjechał między 8 a 9 rano w te 15 min co mnie nie było. Osoba z infolinii pokazywała jak bardzo mają klientów w dupie. W dodatku punk odbioru paczek w sobotę miał być otwarty do 16. Będąc o 14:30, pocalowalem klamkę... Nie polecam!
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, zakłamane godziny dostawy, nieaktualne godziny pracy punktu odbioru paczek,
  • ~ZłyKlient / 2018-12-11 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna żenada. Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z usług tej firmy. Kurier nie przyjechał ale na infolinii twierdza że był ale to mnie nie było w domu choć byłam cały czas. Paczka za którą zapłaciłam żeby była doręczona do domu w Słupsku czeka do odbioru w Gdańsku.
    Sprawę zgłaszam do rzecznika praw konsumenta.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTa firma nie posiada żadnych zalet. Wada to to że istnieje ta firma. Współczuję ludziom którzy musieli skorzystać z usług tej niekompetentnej firmy.
  • ~Zly_klient / 2018-12-11 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie próbował nawet dostarczyć paczki, odrazu zawiózł na punkt odbioru po czym kolejnego dnia (przypomnę- paczka która dawno byla na punkcie odbioru) ponoć próbował dostarczyć
    Zaletybrak
  • ~Mariusz / 2018-12-11 11:58
    Ocena: 1.33 / 5
    To już nie pierwszy raz zostaję przez tę firmę postawiony na ostrzu noża. Ważna przesyłka - powinna być w piątek dostarczona. W poniedziałek dostaję informację, że czeka w punkcie. W punkcie dostaję kolejną informację, że żadnej przesyłki o takim numerze nie było i muszę dzwonić do firmy kurierskiej. Najgorzej!!!
    Odbieram po kilka paczek tygodniowo od lat, ale UPS to naprawdę najniższy standard usług - zero komunikacji i brak poszanowania klienta.
    Zaletybrak
    Wadysame problemy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12605
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8039
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009