Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomek / 2019-01-28 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten cały "UPS" to totalne dno!
    Paczkę wysłano do mnie 15.01.19.
    16.01 już przekazano do doręczenia. Po dostaniu smsa chciałem zmienić adres doręczenia na stronie ale oczywiście "ta opcja nie działała chwilowo"
    Tego samego dnia kurier do mnie zadzwonił czy będę w domu. Odpowiedziałem mu, że dziś mnie nie ma ale będę pojuturze. Kurier zaproponował mi zmianę adresu doręczenia na co się zgodziłem i podałem adres pracy, dopytałem jeszcze czy w takim razie paczka przyjdzie jutro bo jak nie to pojutrze będę w domu. Powiedział, że paczka będzie jutro.
    Ale oczywiście paczki się nie doczekałem a na stonie śledzącej przesyłkę był wpis:

    "16.01.2019 - 21:18
    Warsaw, Poland
    Odbiorca się przeprowadził. Próbujemy uzyskać nowy adres doręczenia dla tego odbiorcy. / Doręczenie zostanie zaplanowane na inny termin."

    I zero kontaktu!
    Po telefonie do sklepu, który wysłał do mnie paczkę tym pseudo kurierem, adres nareszczcie został zmieniony

    "22.01.2019 - 12:12
    Warsaw, Poland
    Zmiana doręczenia tej paczki jest w toku. / Paczka zostanie dostarczona na inny adres."

    Dziś jest 28.01.2019 i do tej pory kuriera ani widu ani słychu.

    A jak by tego było mało to system kontaktu mają tak rozwiązany, że nie sposób porozmawiać z jakąś żywą osobą tylko z robocikiem co nic nie rozumie i nic sie z nim nieda załatwić.
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu (nawet nie ma do kogo zadzwonić bo wszystko obsługuje robot)
    Terminy doręczenia jak 20 lat temu na poczcie polskiej.
    I wogóle totalne dno.
  • ~Boychik / 2019-01-25 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS który miał dostarczyć paczke do domu zostawił ją w punkcie odbioru.
    Wysłał do odbiorcy powiadomienie, ze nikogo nie zastał.
    Jest to oczywistym KŁAMSTWEM!!!
    DWIE OSOBY oczekiwaly pod wskazazym adresem i nikt nawet nie próbował dostarczyc przesylki.
    W tym dniu padal śnieg a na nim nie bylo zadnych śladów opon samochodowych lub butow dostawcy!
    Odebralem przesyłkę w punkcie gdzie nieuczciwy kierowca ją zostawił.
    Pracownik punktu poinformował nas, ze to "normalka" szczególnie przy kiepskiej pogodzie!
    Podsumowując:
    jesli Panstwo chcecie miec problem z dostawą użyjcie UPS.
    W każdym innym przypadku, polecam innych kurierów.
    ZaletyBRAK !!!
    WadyJak wyzej!
  • ~Kkk / 2019-01-25 10:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedna z gorszych firm kurierskich! Kurier się pojawił w wyznaczonym terminie ale u sąsiadki i twierdzi że był u mnie. Ani nie dzwonił na dzwonek ani na telefon a w informacji o monitoringu jest że próbował podjąć próbę dostarczenia. Żenada. Pani z obsługi klienta twierdzi że nie mają obowiązku dzwonić wystarczy że będą pod domem. Koszmar jakiś! Nigdy więcej!
  • ~zawiedziona / 2019-01-25 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam styczność. A obsługa infolini KATASTROFA.
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~OLO / 2019-01-23 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier zamiast zadzwonic jak robią to w DPD i DHL postał 2 sekundy przed drzwiami i pojechał ŻAŁOSNE
  • ~Femi / 2019-01-23 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    wyszłam do sklepu, wróciłam i zastałam awizo, żadnego kontaktu z kurierem, musiałam jechać na drugi koniec miasta do punktu, pomimo, że opłaciłam dostawę pod wskazany przez mnie adres, dodzwonienie się do obsługi klienta graniczy z cudem, totalne lekcewazenie klienta, nigdy więcej UPS
  • ~RUDA / 2019-01-23 13:47
    Ocena: 1.00 / 5
    jakaś masakra firma oszustów ,kłąmstwa związane z doręczeniem paczki kurier twierdzi że był haha tylko chyba u kogoś innego ,żadnych informacji na @ lub numer telefonu z informacją że danego dnia nastąpi próba doręczenia paczki ,pracują tylko do 15 haha ,dzwoniąc na infolinię otrzymałam info że paczkę muszę odebrać sama w głownej siedzibie pod Łodzią ,żenada całe szczęście że była za pobraniem więc nie zamierzam nigdzie jeździć.Ogólnie odradzam UPS
  • ~Ann / 2019-01-21 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To był pierwszy i ostatni raz jak zamawiałam przez ta firmę kurierską. Dostawa miała być w jeden dzień roboczy, niestety błędnie zweryfikowano paczkę co spowodowało opóźnienie i brak dostarczenia przesyłki na czas, w tym wypadku to był prezent. Po kontakcie z infolinia okazało się, że nie mogą nic zrobić w tej sprawie, ponieważ nie mają takiej usługi jak kontakt z kurierem.
    Zaletybrak
    Wadybłędne zweryfikowanie paczki, opóźniona dostawa, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie
  • ~KATARZYNA / 2019-01-17 08:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Szukałam swojej przesyłki na 3 recepcjach.Znalazlam swoją prywatną przesyłkę w biurze które zajmuje się firmową korespondencją. Kurier UPS nie zadzwonił. To był mój pierwszy i ostatni raz z UPS.
    ZaletyPrzesyłka dotarła w stanie idealnym.
    WadyBrak smsa z informacją o dostawie,
    Brak telefonu od kuriera, że za chwilę będzie,
    Brak maila z informacją kto i kiedy dostarczy przesyłkę wraz z nr. tel. do kuriera ( DPD to wszystko ma)
  • ~Gajus / 2019-01-16 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się ze wszystkimi negatywnymi opiniami - nierzetelność, nie dostarczanie w terminie lub fałszywe dostarczenia, kontakt tylko z infolinią (nie ma nawet maila) która jest czynna teoretycznie do 20 ale już od 16 są na wolnym bo dodzwonić się nie da
    Zaletybrak
    Wadytylko
  • ~mario / 2019-01-15 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Tam gdzie nie ma opcji dostawy do paczkomatu korzystam z usług firm kurierskich. Jedyną firmą, która pomyliła się z "powołaniem" jest zdecydowanie UPS. Zgadzam się i potwierdzam znakomitą większość zgłaszanych problemów takich jak fikcyjna dostawa, zostawianie przesyłek gdzie popadnie itp. Nie polecam tej firmy. Szukam pomysłu czym mogliby się zajmować, myślę, że dostarczanie "złych wiadomości" byłoby dla nich w sam raz.
    ZaletyBRAK
    WadyWYŁĄCZNIE
  • ~Suzi / 2019-01-14 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską z jakąkolwiek współpracowałam.Paczki nie są doręczane do odbiorców, zostawiane są komu popadnie. Same problemy z tą firmą. Kurierzy mają wszystko w nosisz nie można się z nimi dogadać
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwem
  • ~Michał / 2019-01-14 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem sobie rzeczy na stronie i jedyną opcją było ups, więc wyboru nie miałem... Paczka miała przyjść po kilku dniach w piątek. Podawałem adres babci, ponieważ ona częściej jest w domu niż ja. Trzy razy adres sprawdzałem czy wszystko się zgadza. Było okej. W piątek piszę do babci czy była paczka, która odpowiedź. Nie. Patrzę na stronę, problem z doręczeniem, a paczka w miejscowości oddalonej o 38 km jest... No to dzwonię do nich. Tak, tak wszystko się zgadza, przepraszamy, będzie w poniedziałek. Przekazałem informację babci. Jest magiczny poniedziałek, patrzę dostarczenie nie udane. Pytam babci czy była cały dzień w domu. Tak, była. Dzwonię do nich. Okazało się, że pomylili adres niby i zanieśli do bloku obok, ale nikogo nie było. Idę do sąsiadów spytać czy jakiejś kartki nie dostali. Nic. Dzwonię do nich, paczka będzie jutro, w punkcie odbioru, bo przecież ktoś adresu nie potrafi przeczytać dobrze kolejny raz. Jeszcze nigdy takich problemów nie miałem.
    WadyWszystko
  • ~Nikki / 2019-01-13 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS to jest jakiś dramat a nie firma kurierska, przedstawie moja historie z kurierem dzień doręczenia mojej przesyłki kurier o ile można nazwać tego pana przyjeżdża pod mój dom wykonuje do mnie dwa połączenia żebym wyszła po paczkę niestaty nie odebrałam telefonu w tym czasie nie słyszałam ponieważ opiekowałam się swoim dzieckiem kurier odjeżdża z moja przesyłka . Jest dzwonek furtka otwarta wystarczy wejść i zapukac oczywiście się nie chce , dzwonie do kuriera ze opiekowałam się dzieckiem i nie słyszałam telefonu i kiedy mogę się spodziewać przesylki a ten pan mi odpowiada następująco dziś między 14.00 a 15.00 czekam teraz cierpliwie na kuriera kurier się nie zjawił dzwonie do tego pana pytam a kurier do mnie nie wiem to pani przesyłka a nie moja wiec odpowiedziałam ze dziękuję za pana i państwa usługi i więcej nie skorzystam z państwa firmy . DHL zawsze mi raz w tygodniu paczkę przynosi pod drzwi i nigdy nie mam problemu a gdy nie odbiere 1 dnia to 2 dnia ponownie pan z przesyłka jest a do tego UPS przyjeli samych niedobitków. ... Proponuje trzymać się z dala od tej firmy kurierskiej nie wykonują swoich obowiązków należycie.
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa klienta
    Problem z doręczeniem przesyłki
  • ~Krakowiak / 2019-01-11 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Widać to samo co u mnie, co i u innych. DRAMAT!! Na pilną paczkę czekała specjalnie osoba w mieszkaniu w bloku (m. Kraków) na stronie śledzenia widzę, że rzekomo nikogo nie zastano, a paczkę przekierowano do AccessPointa. Kurier robi ze mnie debila, na infolinii dowiedziałem się, że nikogo nie zastano w domu, że dzwonił domofonem, tyle tylko, że nikt nie dzwonił... Ponadto miał również rzekomo zostawić awizo przed drzwiami na klatkkę schodową, tylko ja się pytam, jak można zostawić awizo dosłownie na chodniku, gdzie byle wiatr może ją sobie porwać, pani sprzątająca wyrzucić, czy ktoś sobie zabrać?? Równie dobrze mógł je wyrzucić od razu do kosza. To się dzieje już kolejny raz. Uważam, że kurier mógł nawet nie być pod wskazanym adresem, tylko hurtowo zostawić kilka przesyłek w Access Pint'cie. Na infolinii usłyszałem, że kurier nie ma obowiązku dzwonić do klienta przed dostarczeniem paczki, czy też jak klienta nie ma w domu, szkoda że firmy konkurencyjne stosują taki zabieg i są bardziej profesjonalne jeżeli chodzi o ten aspekt. Pod kątem dostarczenia przesyłek firma ta jest tragiczna, bo z tego co czytam nie wyciąga żadnych konsekwencji, widać to zresztą po ilości negatywnych komentarzy i potraktowaniu w taki sposób wielu osób. Nie polecam! Nie polecę ! Nie skorzystam!
    Wady-dramat z dostarczaniem przesyłek
    -przekierowanie paczek do punktów odbioru mimo iż jest ktoś w domu
    -okłamywanie klienta
  • ~Marta / 2019-01-10 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja paczka była z góry opłacona więc kurierowi nawet nie chciało się do mnie przyjsc i ją doręczyć do rąk własnych więc od razu zaniósł ją do punktu odbioru. Oczywiście nie dostałam żadnego powiadomienia na temat gdzie znajduje sie moja paczka, musialam sama sie tym zainteresowac. Po dwóch dniach poszłam po odbiór paczki i jak sie okazalo karton był całkowicie zniszczony a Pani w punckie powiedziała że zwróciła uwagę kurierowi, ten jednak zaśmiał się i wyszedł. Kurier poprostu nie chciał mi jej doreczyc bo wiedzialm że moze miec problem...To jest zachowanie chamskie i ponizej krytyki. Szczyt! Nie polecam tej firmy kurierskiej.
    ZaletyJedyny plus to taki, że moje spodnie na szczęście dotrały cało.
    WadyBrak wiadomości o wysłaniu, i brak informacji gdzie znajduje sie przesyłka, brak kontaktu ze strony kuriera, zniszczony karton.
  • ~Dawid / 2019-01-09 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet nie próbuje doręczyć paczki! Pomimo, że jestem w domu dostaję informację, że kurier był i nikogo nie zastał! NIE POLECAM NIKOMU
    Zaletybrak
    Wady- rzekome próby doręczenia paczki
    - fatalna strona internetowa !
  • ~Lotel / 2019-01-09 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS leci sobie w ch*ja jeśli chodzi o zmienianie adresu doręczenie czy zakładania konta na ich stronie
    Nie polecam tej firmy
    ZaletyBrak
    WadyFirma UPS
  • ~Gregor 330 / 2019-01-08 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesyłka miała być zwrotną firma 4 razy wysłała przesyłkę z powrotem do mnie i 4 razy kurier twierdzi że nikogo nie ma w domu pod tym adresem ale niestety nie ma takiego adresu więc pytam co kurier miał na myśli przyjeżdża pod nieistniejący adres a następnie jeszcze 3 razy przyjeżdża pod nieistniejący adres i za to obciążają mnie kosztami
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta
  • ~Łukasz / 2019-01-07 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę po pracy w domu czekam na paczkę a kurier ma to gdzieś i oddaje ja do pktu odbioru. Dzwoniłem kilka godzin wcześniej na infolinię gdyż chciałem złapać kuriera na mieście, ale się nie udało gdyż nie przekazano mi nru telefonu. Infolinia UPS tragiczna, ponieważ zamiast prostego wyboru tematu rozmowy poprzez klawiaturę człowiek musi rozmawiać z jakimś automatem.
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, czas, cena
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981