Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jakub / 2019-02-21 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjal proby dostarczenia paczki, a do tego zostawil ja 200m od miejsca dostarczenia nie informujac mnie o tym, ze paczke mozna gdzies odebrac. Gdyby nie to, ze wartosc byla podobna do sredniej krajowal, to bym to olal. Niepowazna firma. Chcac zglosic skarge na kuriera na infolinii sie rozlaczali, a na messengerze odpisano mi, ze kurier nie ma obowiazku informowania mnie gdzie zostawia paczke.
  • ~Marek / 2019-02-20 16:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam firmy. Nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Zostawiaja przesyłki w access pointach czyli w styly Paczkomatów tylko za kuriera trzeba wiecej płacic. Kurierom nie chce się nawet wrucić awizo do skrzynki tylko rzucają gdzie popadnie często na podłogę. Obsługa tragedia.
  • ~kasiau4 / 2019-02-19 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka była w moim mieście, ale nie wiem czy kurier był u mnie, gdyż nie zostawił mi żadnej wiadomości, gdzie ewentualnie miałabym odebrać przesyłkę.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni przedstawiciele
  • ~Anxej / 2019-02-15 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która miała dotrzeć w czwartek, dotarła w Poniedziałek. Kiedy było juz po sprawie.
  • ~Katarzyna / 2019-02-14 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    WROCŁAW
    paczka ważąca ponad 30kg, kurier - zgodnie z regulaminem nie ma prawa zostawić jej w access point. 5.02 pierwsza próba doręczenia, faktycznie nie ma mnie w domu - kurier dzwoni, pytam o mozliwość doręczenia kolejnego dnia. Kurier wyraża zgodę. 3h później dzwoni kolejny kurier i informuje mnie, że zostawił paczkę w access point, na moją uwagę, że to ponad 30kg i nie powinien jej tam zostawiać, usłyszałam tylko, że nie ma obowiązku w ogóle do mnie dzwonić, po czym zwyczajnie się rozłączył. Zatem infolinia, dostaję informację, że następnego dnia kurier odbierze paczkę z AP idostarczy ją tego samego, max kolejnego dnia (środa lub czwartek). w piątek przesyłki nadal nie ma. po połdudniu dzwonię na infolinię, dostaję informację, że kurier nie odebrał paczki z AP i próba doręczenia nastąpi w poniedziałek. Kolejny dzień zostaję w domu uczekując na kuriera. po godzinie 12 na stronie śledzenia przesyłki informacja, że została podjęta próba doręczenia, a mnie nie było w domu(!!!!) Znów infolinia. Oni nie wiedzą co się stało, to pewnie błąd systemu. Mają oddzwonić za 10 minut. Niestety nikt nie oddzwania. Dzwonię jeszcze raz, w tym czasie dzwoni domofon -kurier z moją upragnioną przesyłką. Niestety - paczka jest rozszarpana, części przesyłki wystają z kartonu. Proszę kuriera o protokuł uszkodzenia, on go nie posiada, może dowieźć jutro i albo paczkę odbieram, albo on ją zabiera. Odbieram, ale od razu dzwonie na infolinię, żeby zgłosić reklamację. Otrzymuję informację, że przepraszają, przyjmują zgłoszenie, kurier kolejnego dnia przyjedzie z dokumentami. Oczywiście nikt nie p[rzyjeżdża, 13.02 kolejny kontakc z infolinią - moje zgłoszenie nie zostało zarejestrowane, pewnie przez błąd systemu, ale już ton naprawiają. na pytanie o numer zgłoszenia pani odpowiada, że takowego nie ma. proszę o potwierdzenie mailowe, ona nie ma dostępu do skrzynki, więc jaką mam gwarancję, że tym razem zgłoszenie zostanie przyjęte?? W końcu dostaję adres mailowy, na który mogę napisać skargę.
    Wadybrak konktaktu z kurierem
    infolinia nie jest w stanie udzielić informacji
    fałszywe informacje w linku do śledzenia przesyłki
    płatna infolinia
  • ~Tsunami / 2019-02-12 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    37 zł za paczkę na którą złożyłem zamówienie w czwartek miała być w piątek(raptem 80km).czekam jak głupi cały dzień,dzwonię do nich wieczorem i słyszę że nie przyjęli mojego zlecenia.zamawiam kolejny raz ma być na poniedziałek.siedze jak cep w domu i czekam a tu nic,echo.sprawdzam na śledzeniu przesyłek a tam opis że nikogo nie było w domu i nastepnego dnia zostanie doręczona.kolejny wolny dzień czekam godzin.16sta krew mnie zalewa.sprawdzam śledzenie przesyłki :::opadam z sił paczka czeka na mnie w sklepie o nazwie która słyszę po raz pierwszy.po prostu tragedia
    ZaletyZero zalet
    WadyBrak potwierdzenia przybycia zero SMS,avizo lub czegokolwiek.po za tym oszukują że w ogóle dostarczają
  • ~Piotr / 2019-02-08 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca przesyłek z jakiego korzystałem. Paczka miała być dostarczona do końca dnia gdzie siedząc cały dzień w domu kuriera nie zastałem. Na infolinii zapewniali mnie że paczka dotrze do końca dnia. Oczekując dalej na paczkę w domu otrzymałem wiadomość że kurier nie zastał mnie w domu o godzinie 20:12 i że paczka zostanie pozostawiona w sklepie spożywczym. Stwierdzając że sklep jest po drugiej stronie i spotkam się z kurierem poszedłem do sklepu gdzie w informacji od UPS otrzymałem informację że jest czynny do 22:00 Jednak sklep był czynny do 20. Jakim cudem kurier podjął dostawę do mnie o godzinie 20:12 po czym zostawił ją w sklepie spożywczym o godzinie 20:20 gdzie sam sklep był do godziny 20:00. Pomijając to paczki w sklepie były rzucone na ladę kasową bez żadnego zabezpieczenia. Jestem strasznie zawiedziony waszymi usługami bo nie tak się postępuje z klientami gdzie specjalnie zmieniałem plany tylko po to aby otrzymać dziś przesyłkę. Dodatkowo jakim prawem kurier wpisał że próbował doręczyć przesyłkę gdzie go nawet u mnie nie było
    Jeśli ktoś chce skorzystać z ich usług to odradzam. Strata czasu czekając na przesyłkę dodatkowo nie zostanie ona tak i tak dostarczona w ten dzień kiedy powinna bo mimo czekania będziecie państwo mieli że nie było państwa w domu
  • ~Mariusz / 2019-02-08 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz nie potrafią na czas dostarczyć przesyłki. Cały dzień oczekiwania na ważne dokumenty i oczywiście kurier nie dotarł. Omijać ich z daleka.
    Zaletybrak
    WadyNagminnie nie wywiązują się z zobowiązań.
  • ~Asik / 2019-02-08 15:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko doszło bez zastrzeżeń, ale pierwszy raz spotkałam się z takimi odzywkami ze strony kuriera. Ja rozumiem, że można mieć gorszy dzień, ale szanujmy się na litość...
  • ~Klarka / 2019-02-05 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekasz na paczkę ( jesteś w domu) i dostajesz SMS ze paczka czeka w danym miejscu (jakiś sklep) do odbioru bo cię nie było w domu, jedziesz pod wskazany adres a paczki brak bo pan kierowca jeździ jeszcze i rozwozi. Po co wysyłać SMS ze można już odebrać paczkę. Pani na infolinii również nic nie wie i nie ma kontaktu z kierowcą.....bo kierowca nie ma telefonu służbowego. Z innymi firmami nigdy nie ma problemu. PORAŻKA !!!!!!!!!!!
    Zaletysą jakieś????
    WadyTa firma to wada
  • ~Liza / 2019-02-04 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niestety nigdy nie doszła (za pobraniem) ponieważ kurier stwierdził że nikogo nie zastał w domu. Rozumiem że trzeba czekać w oknie cały dzień, ponieważ kurier nie zadzwoni tak jak robią to w innych firmach (dpd, DHL zawsze dzwonią i nie ma problemu) Najgorsza firma kurierska
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Ruda Śląska / 2019-01-31 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS który miał dostarczyć paczkę do domu zostawił ją w punkcie odbioru.
    Wysłał do odbiorcy powiadomienie, ze nikogo nie zastał.
    Jest to oczywistym KŁAMSTWEM!!!
    Najgorsza firma z jaką miałam styczność
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o wizycie kuriera, brak awizo, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie
  • ~marszo / 2019-01-29 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie firma kurierska, to amatorska hobbystyczna działalność. Od nadawcy otrzymałem informację, że kurier rzekomo podejmował próbę dostarczenia paczki 4-krotnie. Tylko on chyba o tym wiedział, bo ja nie miałem pojęcia. Zero kontaktu, zero informacji... generalnie ZERO.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak informacji o wizycie kuriera, brak awizo, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie
  • ~Mariusz / 2019-01-28 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat - mieszkam za miastem dom stoi dość daleko od drogi asfaltowej, nie ma żadnej ulicy tylko numer domu - Niestety w takim układzie UPS nie potrafi dostarczyć przesyłki. Kurier jak powiedziano nie ma obowiązku dzwonić ni szukac adresu, czysta amatorszczyzna - nie polecam - trzeba siedzieć ciurkiem 24 h w domu i polować na kuriera pilnowac własnej paczki !!!!
    na dodatek wiem, że jak nie zadzwoni to nie trafii.
    Pani w obsłudze klienta powiedziała, że oni tak dostarczają, że nie dzwonią do klientów nie informują w jakich godzinach będą dostaczać nie podają numerów do kurierów - masakra
    NIE POLECAM - KOSZMAR
  • ~Tomek / 2019-01-28 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten cały "UPS" to totalne dno!
    Paczkę wysłano do mnie 15.01.19.
    16.01 już przekazano do doręczenia. Po dostaniu smsa chciałem zmienić adres doręczenia na stronie ale oczywiście "ta opcja nie działała chwilowo"
    Tego samego dnia kurier do mnie zadzwonił czy będę w domu. Odpowiedziałem mu, że dziś mnie nie ma ale będę pojuturze. Kurier zaproponował mi zmianę adresu doręczenia na co się zgodziłem i podałem adres pracy, dopytałem jeszcze czy w takim razie paczka przyjdzie jutro bo jak nie to pojutrze będę w domu. Powiedział, że paczka będzie jutro.
    Ale oczywiście paczki się nie doczekałem a na stonie śledzącej przesyłkę był wpis:

    "16.01.2019 - 21:18
    Warsaw, Poland
    Odbiorca się przeprowadził. Próbujemy uzyskać nowy adres doręczenia dla tego odbiorcy. / Doręczenie zostanie zaplanowane na inny termin."

    I zero kontaktu!
    Po telefonie do sklepu, który wysłał do mnie paczkę tym pseudo kurierem, adres nareszczcie został zmieniony

    "22.01.2019 - 12:12
    Warsaw, Poland
    Zmiana doręczenia tej paczki jest w toku. / Paczka zostanie dostarczona na inny adres."

    Dziś jest 28.01.2019 i do tej pory kuriera ani widu ani słychu.

    A jak by tego było mało to system kontaktu mają tak rozwiązany, że nie sposób porozmawiać z jakąś żywą osobą tylko z robocikiem co nic nie rozumie i nic sie z nim nieda załatwić.
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu (nawet nie ma do kogo zadzwonić bo wszystko obsługuje robot)
    Terminy doręczenia jak 20 lat temu na poczcie polskiej.
    I wogóle totalne dno.
  • ~Boychik / 2019-01-25 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS który miał dostarczyć paczke do domu zostawił ją w punkcie odbioru.
    Wysłał do odbiorcy powiadomienie, ze nikogo nie zastał.
    Jest to oczywistym KŁAMSTWEM!!!
    DWIE OSOBY oczekiwaly pod wskazazym adresem i nikt nawet nie próbował dostarczyc przesylki.
    W tym dniu padal śnieg a na nim nie bylo zadnych śladów opon samochodowych lub butow dostawcy!
    Odebralem przesyłkę w punkcie gdzie nieuczciwy kierowca ją zostawił.
    Pracownik punktu poinformował nas, ze to "normalka" szczególnie przy kiepskiej pogodzie!
    Podsumowując:
    jesli Panstwo chcecie miec problem z dostawą użyjcie UPS.
    W każdym innym przypadku, polecam innych kurierów.
    ZaletyBRAK !!!
    WadyJak wyzej!
  • ~Kkk / 2019-01-25 10:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Jedna z gorszych firm kurierskich! Kurier się pojawił w wyznaczonym terminie ale u sąsiadki i twierdzi że był u mnie. Ani nie dzwonił na dzwonek ani na telefon a w informacji o monitoringu jest że próbował podjąć próbę dostarczenia. Żenada. Pani z obsługi klienta twierdzi że nie mają obowiązku dzwonić wystarczy że będą pod domem. Koszmar jakiś! Nigdy więcej!
  • ~zawiedziona / 2019-01-25 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką miałam styczność. A obsługa infolini KATASTROFA.
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~OLO / 2019-01-23 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier zamiast zadzwonic jak robią to w DPD i DHL postał 2 sekundy przed drzwiami i pojechał ŻAŁOSNE
  • ~Femi / 2019-01-23 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    wyszłam do sklepu, wróciłam i zastałam awizo, żadnego kontaktu z kurierem, musiałam jechać na drugi koniec miasta do punktu, pomimo, że opłaciłam dostawę pod wskazany przez mnie adres, dodzwonienie się do obsługi klienta graniczy z cudem, totalne lekcewazenie klienta, nigdy więcej UPS
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12680
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8080
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3071