Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2019-02-27 01:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska , nie ma żadnej informacji danego dnia w jakim przedziale czasowym ma być paczka , kurierzy w tych czasach nie raczą zadzwonić i poinformować o dostawie ,według nich trzeba wziąc wolny dzień w pracy i wyczekiwać w oknie aż raczy się pojawiać a jak już się pojawi to trzeba sprintem biedź do domofonu jak Husain Bolt bo po 3 sygnałach nastaje cisza !! ŻENADA
  • ~jola / 2019-02-26 21:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nawet nie wysyłają informacji ze będzie przesyłka i potem wysyłają do punktu odbioru pare kilometrów dalej. Nawet poczta ma lepsze usługi...
    ZaletyBrak
    WadyMnostwo
  • ~Ghuliwer / 2019-02-26 05:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Brak kontaktu kłamią dostarczanie min. tydzień.
    ZaletyBrak
    Wadyjw.
  • ~Monika / 2019-02-22 16:55
    Ocena: 3.33 / 5
    kurier nie zadzwonił przed dostarczeniem przesyłki, paczkę zostawił pod drzwiami domu gdy nikogo nie było, nie wiem jak długo paczka leżała przed domem, każdy mógł ją ukraść. Jednym słowem: NIGdY WIĘCEJ, NIE POLECAM!!!!!
  • ~Hhfxjicbi / 2019-02-22 15:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Wygląda na to że wszystko ok. Mam na razie dobre doświadczenia związane z tą firmą kurierską.
    ZaletyCzas dostarczenia
  • ~NINA / 2019-02-22 12:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma masakra... strona internetowa ledwo działa, a jak już działa to i tak nie można na niej niczego załatwić. Pani na infolinii niekompetentna, nie potrafiła odpowiedzieć na żadne pytanie. Kurier skontaktował się ze mną dopiero po fakcie twierdząc, że nikogo nie ma w domu i nie może mi zmienić adresu dostawy bo on juz sobie tam zaznaczył, że paczka jest w punkcie odbioru i trudno. Nie po to płace za kuriera żeby po paczkę jechać przez całe miasto... Tragedia!
  • ~Jakub / 2019-02-21 22:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjal proby dostarczenia paczki, a do tego zostawil ja 200m od miejsca dostarczenia nie informujac mnie o tym, ze paczke mozna gdzies odebrac. Gdyby nie to, ze wartosc byla podobna do sredniej krajowal, to bym to olal. Niepowazna firma. Chcac zglosic skarge na kuriera na infolinii sie rozlaczali, a na messengerze odpisano mi, ze kurier nie ma obowiazku informowania mnie gdzie zostawia paczke.
  • ~Marek / 2019-02-20 16:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam firmy. Nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Zostawiaja przesyłki w access pointach czyli w styly Paczkomatów tylko za kuriera trzeba wiecej płacic. Kurierom nie chce się nawet wrucić awizo do skrzynki tylko rzucają gdzie popadnie często na podłogę. Obsługa tragedia.
  • ~kasiau4 / 2019-02-19 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka była w moim mieście, ale nie wiem czy kurier był u mnie, gdyż nie zostawił mi żadnej wiadomości, gdzie ewentualnie miałabym odebrać przesyłkę.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentni przedstawiciele
  • ~Anxej / 2019-02-15 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka która miała dotrzeć w czwartek, dotarła w Poniedziałek. Kiedy było juz po sprawie.
  • ~Katarzyna / 2019-02-14 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    WROCŁAW
    paczka ważąca ponad 30kg, kurier - zgodnie z regulaminem nie ma prawa zostawić jej w access point. 5.02 pierwsza próba doręczenia, faktycznie nie ma mnie w domu - kurier dzwoni, pytam o mozliwość doręczenia kolejnego dnia. Kurier wyraża zgodę. 3h później dzwoni kolejny kurier i informuje mnie, że zostawił paczkę w access point, na moją uwagę, że to ponad 30kg i nie powinien jej tam zostawiać, usłyszałam tylko, że nie ma obowiązku w ogóle do mnie dzwonić, po czym zwyczajnie się rozłączył. Zatem infolinia, dostaję informację, że następnego dnia kurier odbierze paczkę z AP idostarczy ją tego samego, max kolejnego dnia (środa lub czwartek). w piątek przesyłki nadal nie ma. po połdudniu dzwonię na infolinię, dostaję informację, że kurier nie odebrał paczki z AP i próba doręczenia nastąpi w poniedziałek. Kolejny dzień zostaję w domu uczekując na kuriera. po godzinie 12 na stronie śledzenia przesyłki informacja, że została podjęta próba doręczenia, a mnie nie było w domu(!!!!) Znów infolinia. Oni nie wiedzą co się stało, to pewnie błąd systemu. Mają oddzwonić za 10 minut. Niestety nikt nie oddzwania. Dzwonię jeszcze raz, w tym czasie dzwoni domofon -kurier z moją upragnioną przesyłką. Niestety - paczka jest rozszarpana, części przesyłki wystają z kartonu. Proszę kuriera o protokuł uszkodzenia, on go nie posiada, może dowieźć jutro i albo paczkę odbieram, albo on ją zabiera. Odbieram, ale od razu dzwonie na infolinię, żeby zgłosić reklamację. Otrzymuję informację, że przepraszają, przyjmują zgłoszenie, kurier kolejnego dnia przyjedzie z dokumentami. Oczywiście nikt nie p[rzyjeżdża, 13.02 kolejny kontakc z infolinią - moje zgłoszenie nie zostało zarejestrowane, pewnie przez błąd systemu, ale już ton naprawiają. na pytanie o numer zgłoszenia pani odpowiada, że takowego nie ma. proszę o potwierdzenie mailowe, ona nie ma dostępu do skrzynki, więc jaką mam gwarancję, że tym razem zgłoszenie zostanie przyjęte?? W końcu dostaję adres mailowy, na który mogę napisać skargę.
    Wadybrak konktaktu z kurierem
    infolinia nie jest w stanie udzielić informacji
    fałszywe informacje w linku do śledzenia przesyłki
    płatna infolinia
  • ~Tsunami / 2019-02-12 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    37 zł za paczkę na którą złożyłem zamówienie w czwartek miała być w piątek(raptem 80km).czekam jak głupi cały dzień,dzwonię do nich wieczorem i słyszę że nie przyjęli mojego zlecenia.zamawiam kolejny raz ma być na poniedziałek.siedze jak cep w domu i czekam a tu nic,echo.sprawdzam na śledzeniu przesyłek a tam opis że nikogo nie było w domu i nastepnego dnia zostanie doręczona.kolejny wolny dzień czekam godzin.16sta krew mnie zalewa.sprawdzam śledzenie przesyłki :::opadam z sił paczka czeka na mnie w sklepie o nazwie która słyszę po raz pierwszy.po prostu tragedia
    ZaletyZero zalet
    WadyBrak potwierdzenia przybycia zero SMS,avizo lub czegokolwiek.po za tym oszukują że w ogóle dostarczają
  • ~Piotr / 2019-02-08 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca przesyłek z jakiego korzystałem. Paczka miała być dostarczona do końca dnia gdzie siedząc cały dzień w domu kuriera nie zastałem. Na infolinii zapewniali mnie że paczka dotrze do końca dnia. Oczekując dalej na paczkę w domu otrzymałem wiadomość że kurier nie zastał mnie w domu o godzinie 20:12 i że paczka zostanie pozostawiona w sklepie spożywczym. Stwierdzając że sklep jest po drugiej stronie i spotkam się z kurierem poszedłem do sklepu gdzie w informacji od UPS otrzymałem informację że jest czynny do 22:00 Jednak sklep był czynny do 20. Jakim cudem kurier podjął dostawę do mnie o godzinie 20:12 po czym zostawił ją w sklepie spożywczym o godzinie 20:20 gdzie sam sklep był do godziny 20:00. Pomijając to paczki w sklepie były rzucone na ladę kasową bez żadnego zabezpieczenia. Jestem strasznie zawiedziony waszymi usługami bo nie tak się postępuje z klientami gdzie specjalnie zmieniałem plany tylko po to aby otrzymać dziś przesyłkę. Dodatkowo jakim prawem kurier wpisał że próbował doręczyć przesyłkę gdzie go nawet u mnie nie było
    Jeśli ktoś chce skorzystać z ich usług to odradzam. Strata czasu czekając na przesyłkę dodatkowo nie zostanie ona tak i tak dostarczona w ten dzień kiedy powinna bo mimo czekania będziecie państwo mieli że nie było państwa w domu
  • ~Mariusz / 2019-02-08 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny raz nie potrafią na czas dostarczyć przesyłki. Cały dzień oczekiwania na ważne dokumenty i oczywiście kurier nie dotarł. Omijać ich z daleka.
    Zaletybrak
    WadyNagminnie nie wywiązują się z zobowiązań.
  • ~Asik / 2019-02-08 15:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko doszło bez zastrzeżeń, ale pierwszy raz spotkałam się z takimi odzywkami ze strony kuriera. Ja rozumiem, że można mieć gorszy dzień, ale szanujmy się na litość...
  • ~Klarka / 2019-02-05 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekasz na paczkę ( jesteś w domu) i dostajesz SMS ze paczka czeka w danym miejscu (jakiś sklep) do odbioru bo cię nie było w domu, jedziesz pod wskazany adres a paczki brak bo pan kierowca jeździ jeszcze i rozwozi. Po co wysyłać SMS ze można już odebrać paczkę. Pani na infolinii również nic nie wie i nie ma kontaktu z kierowcą.....bo kierowca nie ma telefonu służbowego. Z innymi firmami nigdy nie ma problemu. PORAŻKA !!!!!!!!!!!
    Zaletysą jakieś????
    WadyTa firma to wada
  • ~Liza / 2019-02-04 07:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niestety nigdy nie doszła (za pobraniem) ponieważ kurier stwierdził że nikogo nie zastał w domu. Rozumiem że trzeba czekać w oknie cały dzień, ponieważ kurier nie zadzwoni tak jak robią to w innych firmach (dpd, DHL zawsze dzwonią i nie ma problemu) Najgorsza firma kurierska
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Ruda Śląska / 2019-01-31 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS który miał dostarczyć paczkę do domu zostawił ją w punkcie odbioru.
    Wysłał do odbiorcy powiadomienie, ze nikogo nie zastał.
    Jest to oczywistym KŁAMSTWEM!!!
    Najgorsza firma z jaką miałam styczność
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o wizycie kuriera, brak awizo, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie
  • ~marszo / 2019-01-29 09:31
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie firma kurierska, to amatorska hobbystyczna działalność. Od nadawcy otrzymałem informację, że kurier rzekomo podejmował próbę dostarczenia paczki 4-krotnie. Tylko on chyba o tym wiedział, bo ja nie miałem pojęcia. Zero kontaktu, zero informacji... generalnie ZERO.
    ZaletyBRAK
    Wadybrak informacji o wizycie kuriera, brak awizo, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie
  • ~Mariusz / 2019-01-28 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat - mieszkam za miastem dom stoi dość daleko od drogi asfaltowej, nie ma żadnej ulicy tylko numer domu - Niestety w takim układzie UPS nie potrafi dostarczyć przesyłki. Kurier jak powiedziano nie ma obowiązku dzwonić ni szukac adresu, czysta amatorszczyzna - nie polecam - trzeba siedzieć ciurkiem 24 h w domu i polować na kuriera pilnowac własnej paczki !!!!
    na dodatek wiem, że jak nie zadzwoni to nie trafii.
    Pani w obsłudze klienta powiedziała, że oni tak dostarczają, że nie dzwonią do klientów nie informują w jakich godzinach będą dostaczać nie podają numerów do kurierów - masakra
    NIE POLECAM - KOSZMAR
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12550
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981