strona 190 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- nastepna »
-
~Robert / 2019-02-27 01:00
Najgorsza firma kurierska , nie ma żadnej informacji danego dnia w jakim przedziale czasowym ma być paczka , kurierzy w tych czasach nie raczą zadzwonić i poinformować o dostawie ,według nich trzeba wziąc wolny dzień w pracy i wyczekiwać w oknie aż raczy się pojawiać a jak już się pojawi to trzeba sprintem biedź do domofonu jak Husain Bolt bo po 3 sygnałach nastaje cisza !! ŻENADA -
-
~jola / 2019-02-26 21:45
Dramat. Nawet nie wysyłają informacji ze będzie przesyłka i potem wysyłają do punktu odbioru pare kilometrów dalej. Nawet poczta ma lepsze usługi... ZaletyBrakWadyMnostwo -
~Ghuliwer / 2019-02-26 05:27
Tragedia. Brak kontaktu kłamią dostarczanie min. tydzień. ZaletyBrakWadyjw. -
~Monika / 2019-02-22 16:55
kurier nie zadzwonił przed dostarczeniem przesyłki, paczkę zostawił pod drzwiami domu gdy nikogo nie było, nie wiem jak długo paczka leżała przed domem, każdy mógł ją ukraść. Jednym słowem: NIGdY WIĘCEJ, NIE POLECAM!!!!! -
~Hhfxjicbi / 2019-02-22 15:12
Wygląda na to że wszystko ok. Mam na razie dobre doświadczenia związane z tą firmą kurierską. ZaletyCzas dostarczenia -
~NINA / 2019-02-22 12:56
Firma masakra... strona internetowa ledwo działa, a jak już działa to i tak nie można na niej niczego załatwić. Pani na infolinii niekompetentna, nie potrafiła odpowiedzieć na żadne pytanie. Kurier skontaktował się ze mną dopiero po fakcie twierdząc, że nikogo nie ma w domu i nie może mi zmienić adresu dostawy bo on juz sobie tam zaznaczył, że paczka jest w punkcie odbioru i trudno. Nie po to płace za kuriera żeby po paczkę jechać przez całe miasto... Tragedia! -
~Jakub / 2019-02-21 22:17
Kurier nie podjal proby dostarczenia paczki, a do tego zostawil ja 200m od miejsca dostarczenia nie informujac mnie o tym, ze paczke mozna gdzies odebrac. Gdyby nie to, ze wartosc byla podobna do sredniej krajowal, to bym to olal. Niepowazna firma. Chcac zglosic skarge na kuriera na infolinii sie rozlaczali, a na messengerze odpisano mi, ze kurier nie ma obowiazku informowania mnie gdzie zostawia paczke. -
~Marek / 2019-02-20 16:11
Nie polecam firmy. Nie ma możliwości kontaktu z kurierem. Zostawiaja przesyłki w access pointach czyli w styly Paczkomatów tylko za kuriera trzeba wiecej płacic. Kurierom nie chce się nawet wrucić awizo do skrzynki tylko rzucają gdzie popadnie często na podłogę. Obsługa tragedia. -
-
~kasiau4 / 2019-02-19 14:27
Paczka była w moim mieście, ale nie wiem czy kurier był u mnie, gdyż nie zostawił mi żadnej wiadomości, gdzie ewentualnie miałabym odebrać przesyłkę. ZaletybrakWadyniekompetentni przedstawiciele -
~Anxej / 2019-02-15 13:29
Paczka która miała dotrzeć w czwartek, dotarła w Poniedziałek. Kiedy było juz po sprawie. -
~Katarzyna / 2019-02-14 14:53
WROCŁAW
paczka ważąca ponad 30kg, kurier - zgodnie z regulaminem nie ma prawa zostawić jej w access point. 5.02 pierwsza próba doręczenia, faktycznie nie ma mnie w domu - kurier dzwoni, pytam o mozliwość doręczenia kolejnego dnia. Kurier wyraża zgodę. 3h później dzwoni kolejny kurier i informuje mnie, że zostawił paczkę w access point, na moją uwagę, że to ponad 30kg i nie powinien jej tam zostawiać, usłyszałam tylko, że nie ma obowiązku w ogóle do mnie dzwonić, po czym zwyczajnie się rozłączył. Zatem infolinia, dostaję informację, że następnego dnia kurier odbierze paczkę z AP idostarczy ją tego samego, max kolejnego dnia (środa lub czwartek). w piątek przesyłki nadal nie ma. po połdudniu dzwonię na infolinię, dostaję informację, że kurier nie odebrał paczki z AP i próba doręczenia nastąpi w poniedziałek. Kolejny dzień zostaję w domu uczekując na kuriera. po godzinie 12 na stronie śledzenia przesyłki informacja, że została podjęta próba doręczenia, a mnie nie było w domu(!!!!) Znów infolinia. Oni nie wiedzą co się stało, to pewnie błąd systemu. Mają oddzwonić za 10 minut. Niestety nikt nie oddzwania. Dzwonię jeszcze raz, w tym czasie dzwoni domofon -kurier z moją upragnioną przesyłką. Niestety - paczka jest rozszarpana, części przesyłki wystają z kartonu. Proszę kuriera o protokuł uszkodzenia, on go nie posiada, może dowieźć jutro i albo paczkę odbieram, albo on ją zabiera. Odbieram, ale od razu dzwonie na infolinię, żeby zgłosić reklamację. Otrzymuję informację, że przepraszają, przyjmują zgłoszenie, kurier kolejnego dnia przyjedzie z dokumentami. Oczywiście nikt nie p[rzyjeżdża, 13.02 kolejny kontakc z infolinią - moje zgłoszenie nie zostało zarejestrowane, pewnie przez błąd systemu, ale już ton naprawiają. na pytanie o numer zgłoszenia pani odpowiada, że takowego nie ma. proszę o potwierdzenie mailowe, ona nie ma dostępu do skrzynki, więc jaką mam gwarancję, że tym razem zgłoszenie zostanie przyjęte?? W końcu dostaję adres mailowy, na który mogę napisać skargę.Wadybrak konktaktu z kurierem
infolinia nie jest w stanie udzielić informacji
fałszywe informacje w linku do śledzenia przesyłki
płatna infolinia -
~Tsunami / 2019-02-12 17:46
37 zł za paczkę na którą złożyłem zamówienie w czwartek miała być w piątek(raptem 80km).czekam jak głupi cały dzień,dzwonię do nich wieczorem i słyszę że nie przyjęli mojego zlecenia.zamawiam kolejny raz ma być na poniedziałek.siedze jak cep w domu i czekam a tu nic,echo.sprawdzam na śledzeniu przesyłek a tam opis że nikogo nie było w domu i nastepnego dnia zostanie doręczona.kolejny wolny dzień czekam godzin.16sta krew mnie zalewa.sprawdzam śledzenie przesyłki :::opadam z sił paczka czeka na mnie w sklepie o nazwie która słyszę po raz pierwszy.po prostu tragedia ZaletyZero zaletWadyBrak potwierdzenia przybycia zero SMS,avizo lub czegokolwiek.po za tym oszukują że w ogóle dostarczają -
~Piotr / 2019-02-08 21:18
Najgorszy dostawca przesyłek z jakiego korzystałem. Paczka miała być dostarczona do końca dnia gdzie siedząc cały dzień w domu kuriera nie zastałem. Na infolinii zapewniali mnie że paczka dotrze do końca dnia. Oczekując dalej na paczkę w domu otrzymałem wiadomość że kurier nie zastał mnie w domu o godzinie 20:12 i że paczka zostanie pozostawiona w sklepie spożywczym. Stwierdzając że sklep jest po drugiej stronie i spotkam się z kurierem poszedłem do sklepu gdzie w informacji od UPS otrzymałem informację że jest czynny do 22:00 Jednak sklep był czynny do 20. Jakim cudem kurier podjął dostawę do mnie o godzinie 20:12 po czym zostawił ją w sklepie spożywczym o godzinie 20:20 gdzie sam sklep był do godziny 20:00. Pomijając to paczki w sklepie były rzucone na ladę kasową bez żadnego zabezpieczenia. Jestem strasznie zawiedziony waszymi usługami bo nie tak się postępuje z klientami gdzie specjalnie zmieniałem plany tylko po to aby otrzymać dziś przesyłkę. Dodatkowo jakim prawem kurier wpisał że próbował doręczyć przesyłkę gdzie go nawet u mnie nie było
Jeśli ktoś chce skorzystać z ich usług to odradzam. Strata czasu czekając na przesyłkę dodatkowo nie zostanie ona tak i tak dostarczona w ten dzień kiedy powinna bo mimo czekania będziecie państwo mieli że nie było państwa w domu -
~Mariusz / 2019-02-08 20:50
Kolejny raz nie potrafią na czas dostarczyć przesyłki. Cały dzień oczekiwania na ważne dokumenty i oczywiście kurier nie dotarł. Omijać ich z daleka. ZaletybrakWadyNagminnie nie wywiązują się z zobowiązań. -
~Asik / 2019-02-08 15:45
Wszystko doszło bez zastrzeżeń, ale pierwszy raz spotkałam się z takimi odzywkami ze strony kuriera. Ja rozumiem, że można mieć gorszy dzień, ale szanujmy się na litość... -
~Klarka / 2019-02-05 13:29
Czekasz na paczkę ( jesteś w domu) i dostajesz SMS ze paczka czeka w danym miejscu (jakiś sklep) do odbioru bo cię nie było w domu, jedziesz pod wskazany adres a paczki brak bo pan kierowca jeździ jeszcze i rozwozi. Po co wysyłać SMS ze można już odebrać paczkę. Pani na infolinii również nic nie wie i nie ma kontaktu z kierowcą.....bo kierowca nie ma telefonu służbowego. Z innymi firmami nigdy nie ma problemu. PORAŻKA !!!!!!!!!!! Zaletysą jakieś????WadyTa firma to wada -
-
~Liza / 2019-02-04 07:38
Paczka niestety nigdy nie doszła (za pobraniem) ponieważ kurier stwierdził że nikogo nie zastał w domu. Rozumiem że trzeba czekać w oknie cały dzień, ponieważ kurier nie zadzwoni tak jak robią to w innych firmach (dpd, DHL zawsze dzwonią i nie ma problemu) Najgorsza firma kurierska ZaletyNie maWadyWszystko -
~Ruda Śląska / 2019-01-31 08:04
Kurier UPS który miał dostarczyć paczkę do domu zostawił ją w punkcie odbioru.
Wysłał do odbiorcy powiadomienie, ze nikogo nie zastał.
Jest to oczywistym KŁAMSTWEM!!!
Najgorsza firma z jaką miałam stycznośćZaletyBrakWadyBrak informacji o wizycie kuriera, brak awizo, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie -
~marszo / 2019-01-29 09:31
To nie firma kurierska, to amatorska hobbystyczna działalność. Od nadawcy otrzymałem informację, że kurier rzekomo podejmował próbę dostarczenia paczki 4-krotnie. Tylko on chyba o tym wiedział, bo ja nie miałem pojęcia. Zero kontaktu, zero informacji... generalnie ZERO. ZaletyBRAKWadybrak informacji o wizycie kuriera, brak awizo, brak możliwości kontaktu z kurierem, brak wcześniejszego powiadomienia o dostawie -
~Mariusz / 2019-01-28 17:09
Dramat - mieszkam za miastem dom stoi dość daleko od drogi asfaltowej, nie ma żadnej ulicy tylko numer domu - Niestety w takim układzie UPS nie potrafi dostarczyć przesyłki. Kurier jak powiedziano nie ma obowiązku dzwonić ni szukac adresu, czysta amatorszczyzna - nie polecam - trzeba siedzieć ciurkiem 24 h w domu i polować na kuriera pilnowac własnej paczki !!!!
na dodatek wiem, że jak nie zadzwoni to nie trafii.
Pani w obsłudze klienta powiedziała, że oni tak dostarczają, że nie dzwonią do klientów nie informują w jakich godzinach będą dostaczać nie podają numerów do kurierów - masakra
NIE POLECAM - KOSZMAR
strona 190 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 188
- 189
- 190
- 191
- 192
- nastepna »