Wadybrak kontaktu
strona 19 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~bellona / 2023-05-25 09:06
drugi raz sytuacja ze byla proba dostarczenia. Trzeba dzwonic na infolinie, dlugo czekac na polaczenie i prosic aby nastepnym razem kurier skontaktowal sie telefonicznie (prawdopobnie pomylil klatki schodowe). W innych firmach kurierskich nigdy sie z tym nie spotkalam, zawsze kurier dzwonil jesli nie mogl trafic -
-
~Oli / 2023-05-25 00:08
Nie polecam. Kurier nie przyjechał, nie zadzwonił tylko zawiózł paczkę do punktu twierdząc że nie tylko nikogo w domu. Ja pół dnia czekałam na paczkę. Jak zadzwoniłam na infolinię to pani powiedziała że nie ma wpływu na kuriera i jedynie może mi przywieść paczkę za trzy dni albo mam sobie sama odebrać z punktu. Beznadziejna firma a koszt dostawy nie był tani. -
~zbyk / 2023-05-24 19:51
Wyślij komuś iPhona Ups-em to dostanie owszem ale somo pudełko, niestety ale sam tego doświadczylem tak że trafiony jestem 5 tys. Teraz też firma wysłała mi zakup przez UPS czekam i nic w końcu dostałem wiadomość że kurier zostawił gdzieś w jakiejś e-pace na drugim końcu miasta i teraz dokladaj do do interesu na komunikację. Niestety nie można dać 0 gwiazdek. ZaletyBrakWadyza mało miejsca żeby wymienić -
~Maciek / 2023-05-24 19:18
Tak nieprzyjemnego i niesympatycznego kuriera nie spotkałem.Na pewno nie skorzystam więcej z UPS. -
~Kuba / 2023-05-24 18:49
Zamówiłem kuriera i cały dzień nigdzie nie wychodziłem ponieważ zależało mi na wysłaniu paczki. Nikt nie przyjechał więc po godz. 18 zadzwoniłem na infolinię w celu wyjaśnienia sprawy. Dowiedziałem się że kurier skończył pracę i poszedł do domu. Dodatkowo nie ma z nim kontaktu, ani żadnego wyjaśnienia dlaczego nie wykonał zlecenia. W związku z tym mogę sam podjechać do punktu i wysłać paczkę lub znowu zamawiać kuriera i siedzieć cały dzień w domu z nadzieją że może tym razem przyjedzie.
Dno.... Nie polecam.ZaletyPani z infolinii sprawiała wrażenie osoby przejętej zaistniałą sytuacją i była miła. Lecz nie zmienia to faktu, że firma nie zrobiła jedynej rzeczy jaką oferuje.WadyNie wiem po co ustalają terminy skoro kurier sam decyduje kiedy przyjedzie o ile w ogóle się zjawi. -
~Ewa / 2023-05-24 13:21
kurier to jakaś porazka, nie slucha co sie do niego mówi, prosiłam aby wjechał windą i zostawił paczke pod drzwiami a on zawiózł moja przesyłke do jakiegos tureckiego marketu kilka przystanków od miejsca dostawy, chociaz obok jest zabka i kilka metrów dalej poczta, rozmawiałam z nim telefonicznie to oswiadczył ze nia ma obowiazku dzwonienia do klienta i umawiania dostawy i moge pisać tysiąc skarg i negatywnych opinii a i tak mu nic nie zrobią, PACZKA BYŁA ZAMAWIANA NA ALLEGRO SKONTAKTUJE SIĘ ZE SPRZEDWCĄ ABY NIE KORZYSTAŁ Z USŁUG TEJ FIRMY. -
~Kasia_będzin / 2023-05-24 12:01
Kurier nie przyszedł pod adres , tylko zostawił paczkę w punkcie odbioru, zero powiadomienia, gdybym nie napisała do sprzedającego nawet bym nie wiedziała gdzie jest paczka. Po to jest kurier żeby dostarczyć paczkę pod wskazany adres WadyLeniwy kurier -
~Wojtek / 2023-05-24 10:10
4 dni wysyłają ze kurier bedzoe w danych godzinach z przesyłką wiec czekam, kuriera nie ma, zero kontaktu. W nastepnym dniu napisalem do ups co z moja paczka, tlumacza ze kurier byl dwa razy u mnie i nikogo nie bylo, nie ma tez obowiazku zadzwonić. To po co wysylaja te wiadomości kiedy bedzie jak przyjezdza kiedy chce i nawet nie dzwoni że bedzie. Mam chyba przez tydzień siedzieć w domu i czekać na kuriera. W końcu moja paczke odeslali do nadawcy takze bardziej nie polecam, jak jest opcja wysylki ups to lepiej w ogóle nie zamawiam i poszukać opcji z innym kurierem czy paczkomatem. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu
Wysylaja przewidywane godziny dostarczenia a w tym czasie kurier sie nie pojawia
Wiadomość ze kurier bedzie miedzy 8:50 - 11:00 przychodzi np o godzinke 8:00, potem kuriera w tym czasie i tak nie ma, rzekomo miał być o 13.. -
-
~Gregor-Went / 2023-05-23 12:57
Fatalna dostawa, z resztą od tygodnia nie ma paczki i nikt nie potrafi powiedzieć gdzie jest. Brak konkretnych informacji na infolinii. Brak kontaktu z kurierem. Brak przesyłki. NIE POLECAMY ZaletyBrakWadyBrak kontaktu - tylko infolinia, która nie posiada żadnych konkretnych informacji. Długi czas dostawy. -
~ko / 2023-05-21 20:24
Beznadzieja. Kurier nie dostarcza przesyłki. Nie informuje o tym i pozostawia ją w punkcie o nieznanym klientowi adresie. A klient czeka na kuriera i ma się najwyraźniej domyślić, że przesyłka jest do odbioru i na dodatek ma się domyślić gdzie. To skandaliczna praktyka. A mówię praktyka, bo zdarza się to stale. -
~Anka22 / 2023-05-18 16:40
Aż szkoda słów, zero kontaktu ze strony kuriera, widełki czasu odbioru na cały dzień. Na infolinii dostać się do konsultanta ciężej niż do papieża. MASAKRA ZaletybrakWadyups -
~Klientka / 2023-05-17 17:25
Żenada, cały dzień czeka się na paczkę a szanowny pan kurier doręczy ją do punktu ponad kilometr ode mnie. Ostatni raz waszą firma coś zamawiam. Uczucie się od InPosta, obawiam się że z waszym poziomem IQ nawet sprzedaż pieczywa by was przerosła, banda nieuków. ZaletyBrakWadyCała firma jest jedną wielką wadą. -
~Karol / 2023-05-17 14:10
Zdecydowanie najgorsza firma kurierska na rynku!!! ZaletyBrakWadyWszystko co może pójść nie tak i jakie problemy można mieć z dostawca to tutaj jest to wszystko!! -
~Monika / 2023-05-17 12:59
Nie znam gorszej firmy kurierskiej, długi czas oczekiwania, żadnego kontaktu ani z firmą ani z kurierem, paczki zostawiane w przypadkowych miejscach. Masakra!!!! Zaletynie ma żadnych -
~weronika / 2023-05-12 18:23
Najgorszy dostawca ever! Tutaj nawet ta firma kurierska nie zasługuje na jedna gwiazdkę. Paczka zamówiona w piatek 05.05.2023-dzisiaj 12.05.05, a Pani kurier informuje ze dopiero prawdopodobnie będzie w poniedziałek. Wczoraj w rozmowie Pani wielce obiecywała ze jutro od 8 do 17.30 się zjawi, nawet pofatygowałam się by załatwić sobie znajomą by przyszła i poczekała, ponieważ paczka jest na inne nazwisko niż domofon ( o czym Pani kurier wie OD WCZORAJ tzn czwartku). Dziś dzwonie o 18 i dostaje informacje ze trzeba czekać do poniedziałku... super! Lot w poniedziałek o 15:) Gdyby nie fakt ze mój mąż do południa wtorku jest w domu, (również potem ma lot) nie wiem co bym zrobiła. Paczka jest prezentem który miałam dostarczyć na wtorek 16.05... a do domu wracam 10 czerwca. MAM NADZIEJE NA MILE ZAKONCZENIE TEJ SPRAWY. Nie polecam, wolałabym nic nie zamawiać niż się denerwowac i łaskawie czekać na paczkę za która zapłaciłam. -
~Grzegorz / 2023-05-12 17:12
Uwaga !!!
UPS zgubiło moja paczkę o wartości 9 tys zł . Proces reklamacji trwał ponad miesiąc , w tym czasie wypełniałem różne deklaracje , włączałem faktury itd . Po 40 dniach dostałem maila ze zawartość paczki była nie zgodna z regulaminem przesyłek i że nie dostanę odszkodowania . Dodam że przed wysyłką dzwoniłem na infolinię i Pani sprawdzała że nie ma żadnych przeciw wskazań do wysyłki srebrnych monet . Wręcz kazała na przesyłce jasno określić jej zawartość . Nie odpuszczę idę że sprawą do sądu. -
-
~Krzysztof / 2023-05-12 09:12
Idioci awizują a człowiek czeka w domu, nigdy więcej tej nieprofesjonalnej firmy. UPS w Przemyśu jest denny, nie pozdrawiam -
~Jacek / 2023-05-12 08:30
Najgorsza Firma kurjerska UPS . Bardzo długi okres oczekiwania na paczkę żenada. Firmy konkurencyjne bez problemu potrafią dostarczyć paczkę i to w dwa dni. Firmie UPS zajmuje to ponad dwa tygodnie ŻENADA. Nie Polecam Firmy UPS ZaletyBrakWadyBardzo długi okres dostawy -
~Jarosław Łódź / 2023-05-11 22:46
Zgubili paczkę.... dosłownie, leżała na parkingu w Łodzi przy Pojezierskiej 1...
Znalazł ją kurier inpost i skontaktował się ze mną...
Powiadomiłem UPS o sytuacji i o tym że musiałem jechać fo centrali Inpost hy grzecznościowo odebrać ją....
A oni nic.... zero reakcji...zero odpisu...zero reklamacji...
Niech im ziemia lekką będzie.
Nigdy więcej UPS -
~Robert / 2023-05-11 10:31
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem doczynienia. Same problemu i zero pomocy. NIE POLECAN ZaletyŻadnychWadyNa każdej płaszczyźnie problem.
strona 19 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »