Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zła / 2019-04-08 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma kurierska. Na sledzeniu przesylki jest napisane -nieudana proba doreczenia.Ciekawe jakim cudem skoro caly dzien bylam w domu. Nawet awizo nie zostalo zostawione... Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyKurier widmo
  • ~I.K. / 2019-04-08 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, kurier się nie pofatygował, chociaż cały dzień byłam w domu, następnie otrzymałam maila, że przesyłka została dostarczona (dokładnie tego dnia, kiedy na nią czekałam) i że ją odebrałam. Pojechałam po przesyłkę do "siedziby" firmy. Waląca się, opuszczona chałupa, myślałam,że pomyliłam adresy, pani, która wydawała mi paczkę nie sprawdziła mojego dowodu (!) i stwierdziła, że kurier musiał się pomylić skoro dostałam maila, a nie wezwanie do odbioru.
  • ~Kamil / 2019-04-05 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia najgorsza firma kurierska!. Siedzisz w domu cały dzień czekasz na przesyłke a i tak musisz dymac do jakiegos punktu odbioru, bo w końcu piątek i kurier nie będzie się przemęczał i dowoził paczki bezpośrednio do klienta DNO!
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość usługi
  • ~Tiger / 2019-04-05 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firma tragedia ktoś czeka na odbiór paczki przychodzi SMS że nikogo nie zastał w domu jak nawet pod nim to nie było bo specjalnie czekałem na ławce pod domem
    ZaletyTragedia
    WadyDramat
  • ~Poirytowana / 2019-04-04 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier odwozi paczkę do najdalej oddalonego Access Pointu; sms, że paczka jest do odbioru w punkcie - w punkcie paczki brak; ich infolinia to żenada. W życiu nie spotkałam się z tak nieprofesjonalną 'firmą' kurierską.
  • ~Marvel / 2019-04-04 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z kurierem nie dokładne informacje o godzinach przyjazdu godzinach
  • ~Serek / 2019-04-04 06:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaba obsługa. Kurier nie zadzwonił do drzwi (cały czas ktoś byl w domu), nie zadzwonił na telefon i zostawił awizo A następnie bez zadnego pytania wywiózł paczkę do innego miasta do jakiegoś punktu który jest niby czynny do 18, po dojechabiy na miejscu karta że czynne do 9-12. I jak to odebrać?
  • ~DHL All the way / 2019-04-03 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Obsługa klienta to dno. Maszyna odbierająca telefon nie rozumie 90% poleceń. Kiedy już połączyłem się z obsługą, Pani była opryskliwa i bardzo mało pomocna. Dowiedziałem się, że kurierzy dostarczają paczki między 13 a 16. Doskonale! Przecież wszyscy są wtedy w domu..... Jakim debilem trzeba być, żeby dostarczać paczki tylko od 13 do 16 kiedy wszyscy są w pracy?!
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO. NIE KORZYSTAJCIE Z UPS
  • ~Ola / 2019-04-02 17:30
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT!!!!! zamowilam parę dni temu buty, wczoraj otrzymałam e-maila z informacja, że kurier nie może znaleźć adresu. Natychmiastowo na niego odpowiedziałam i podałam właściwy adres (ten sam, tylko kurier nie mogł go znaleźć), a także kontaktowałam się telefonicznie i Pani mnie zapewnila, ze dzis otrzymam paczkę. Po paczce ani widu, ani słychu, zero informacji! Próbuję się też dodzwonić na infolinię, wiec nie mam nawet jak się skontaktować z tą firmą kurierską!
  • ~Szkiełko / 2019-04-02 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wojtek ulanecki z biura to zwykly szmaciarz i nie da sie z nim dogadac
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna firma
  • ~Patryk / 2019-04-01 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem zwrócić paczkę z alufelgami do nadawcy. Zapakowane były w karton i stretch, zamówiłem kuriera, który przyjechał po paczkę zabrał i na drugi dzień mi ją zwrócił, bo 'opakowanie' było niewłaściwe. Tak otóż opakowanie, choć nawet dopłaciłem za przesyłkę niestandardową, żeby nie było problemu. Problem się narodził gdy zadzwoniłem na infolinie dowiedzieć się co z moimi pieniędzmi za przesyłkę. Bardzo opryskliwa Pani bezczelnie mnie olała i powiedziała, że pieniędzy nie oddadzą oraz kazała dzwonić do pośrednika allekurier przez którego zamawiałem paczkę. Po dodzwonieniu się na drugą infolinie kazali czekać, aż na koniec miesiąca dostaną fakturę od ups. Oczywiście allekurier dostał fakturę na której jest do zapłacenia jeszcze 54zł. Za wysyłkę zapłaciłem z góry 80zł, która pojezdziła na busie po moim mieście a nie pojechała na drugi koniec Polski, czyli w sumie 134zł za przejażdżkę po mieście.
    ODRADZAM TĘ FIRMĘ KURIERSKĄ, BO SĄ TO ZWYKLI WYZYSKIWACZE.
    WadyOszukiwanie konsumenta, kobieta na infolinii bardzo opryskliwa, firma, której nic nie interesuje tylko czubek swojego nosa.
  • ~Anna / 2019-04-01 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dzwoni, ani nie zostawia paczki na recepcji. Poczta Polska ma już lepszy poziom. Nigdy wiecej...
    ZaletyBrak
    WadyJak w tytule
  • ~Zawiedziony. / 2019-03-29 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Godziny dostawy mało konkretne, paczka wydana kurierowi rano, miała zostać dostarczona między godziną 9 rano a 19. Brak kontaktu z kurierem. Przesyłka mimo wydania nie została doręczona. Potem okazało się że kurier o godzinie 18:34 wpisał próbę doręczenia, a minutę puźniej przekazał paczkę do punktu kilometr dalej. Cały dzień byłem w domu i ani kuriera ani kontaktu z jego strony nie było. Totalna żenada, gdybym wiedział że tak załatwiają sprawy wybrał bym pocztę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem.
    Brak dostawy przesyłki.
    Oszukiwanie klienta względem próby doręczenia i przekazanie do punktu na koniec dnia.
  • ~Jacek / 2019-03-28 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna Firma Kurierska DZIADOSTWO. Po raz kolejny Kurier odwala robotę i przesyłka wraca do nadawcy.
    ZaletyBRAK
    WadyBeznadziejna obsługa klienta i dostarczanie przesyłek.
  • ~Matylda / 2019-03-27 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam z Adidas Pl 2 paczki .1 dotarła a 2 odesłali .Pytam z jakiej racji odpowiedzi nie otrzymałam .Dodam ze 2 paczki zamówione w jednym terminie.Ta firma to istna żenada.Nie raz musiałam użerać się z baranami którzy to obsługują .Im nawet do domofonu nie chce się podejść.A hit jest taki ze jak nawet paczki nie dostarcza a wpiszą ze adresata nie było to się im liczy jako dostarczone .Zglaszam sprawę do uokik i namawiam innych z podobnymi sprawami jak dostaną mega karę do zapłacenia to może nie będę traktować klientów jak bydła .Szczerze nie polecam tej firmy
  • ~Xyz / 2019-03-27 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Codzienne przekładanie daty doręczenia, jeśli nie umiecie szybko dostarczyć paczki to po prostu podajcie późniejszy termin a nie róbcie złudnej nadziei ludziom którzy nie mają możliwości siedzenia w domu 24/7 i czekania aż kurierowi łaskawie zechce sie dowieść przesyłkę która juz dawno zdążyła zajść kurzem!!!
    ZaletyŻadnych zalet!
    WadyCzas dostawy i lekceważenie klienta
  • ~Kra / 2019-03-26 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!! Mieszkam w małej miejscowości i kurier nawet nie fatyguje się przyjechać i zobaczyć czy odbiorca jest w domu, od razu awizo! Ta firma kurierska to jakaś kpina. Ile razy mam do wyboru tylko UPS to jestem przerażona ze moja paczka do mnie dojdzie po 2 tygodniach bo kurier omija małe miejscowości.
  • ~Tomek / 2019-03-26 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to masakra. Zamawiam towar kurier dzwoni niby A wcale go nie było i potem że nikogo nie było. Dzwonię na infolinię oczywiście to Pani sprawdza i że będzie w godz 14.30 do 17.30 czekam jak się okazało był o 13.30. Nawet nie potrafią zadzwonić to banda matołów. NIE DOSC ZE PLACUSZ ZA PRZESYLKE TO JESZCZE ICH PROSCIC TRZEBA .BRAK SLOW JA BYM ICH ZAJ...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko na nie
  • ~Janusz / 2019-03-26 12:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Co do wczesniejszego, obsługa 10/10 czasami może być problem ale wszytsko już git więc jest dobrze
    ZaletyKontakt z obsługą jest utrudniony ale jest
    WadyCzas oczekiwania
  • ~Janusz / 2019-03-26 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Słaba obsługa zero kontaktu, nie można nic z nimi ustalić
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12681
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8080
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7720
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4119
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2435
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3072