Nie polecam...gdy wróciłam kartka w drzwiach że był, nie dzwonił, nie było z nim żadnego kontaktu, w biurze obsługi ups nie wiedzą gdzie jest kurier w tym momencie, mogę sobie odebrać paczkę w innej miejscowości, ale Pani z obsługi nie wie czy znajdę "na bazie" mojego kuriera z moja paczką, więc wyjazd po nią bezsensowny...
Muszę na jutro wziąć urlop bo kurier będzie jeszcze raz próbował dostarczyć paczkę, ale nikt nie wie w jakich godzinach...
WadyBrak kontaktu z kurierem !!!
~Olaaaaaaaaaaaaaa / 2019-04-10 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Kurier przyjechał bez żadnej informacji, zadzwonił ale nie zdążyłam odebrać oddzwonilam po minucie nie raczył już odebrać. Paczkę oddał do jakiegoś punktu żeby odebrać sobie samemu ale nie zostawił żadnej informacji o tym. W związku ze jestem w 9 miesiacu ciazy nie jestem w stanie sama sobie przynieźść paczki ( wózek dziecięcy) wiec ponowiłam dostarczenie do domu co miało nastąpić w ciągu 2 dni. Kurier się nie pojawił w ciągu tych dni i nie dostałam żadnej informacji o opóźnieniu. Znowu musiałam dzwonic do obsługi klienta ale tam nie udzielono mi żadnej konkretnej informacji tylko tyle że kurierowi nie wydano paczki z punktu odbioru i nie wiedzą dlaczego. I mogą ponowić prośbę o dostarczenie w ciągu kolejnych 2 dni . Więc kolejne 2 dni mam siedzieć i czekać na kuriera który niewiadomo kiedy i czy w ogóle się pojawi. Brak jakiegoś kontaktu bezpośredniego do kuriera, brak konkretnych danych. Jeszcze z taką słabą obsługą się nie spotkałam.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, brak informacji
~Magda / 2019-04-10 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Najpierw otrzymuję powiadomienie, że paczka zostanie doręczona w poniedziałek, potem kolejne powiadomienie, że ze względu na urlop przesyłka dotrze we wtorek, po czym, jednak w poniedziałek, kurier zostawia awizo. Ok. Czekam na wtorek i ponowną próbę doręczenia. Nikt z domowników kuriera nie zobaczył, a tu następne powiadomienie: odbiorca nie chciał paczki i w związku tym zostala zwrócona do nadawcy. Nawet nie miałam szansy na odbiór w innym miejscu. Obsługa klienta - masakra. O ile jedna pani z infolinii jeszcze w miarę kulturalnie zapewniła o przekazanie sprawy do oddziału regionalnego, o tyle dwie kolejne pretensjonalnym tonem oznajmiły mi, że to nie ich wina, że kurier się pomylił i mam sobie zamówić produkt po raz kolejny, mając za nic to, że komuś może najzwyczajniej zależeć na czasie. Dziękuję. Od dziś wykluczam wszelkie sklepy, które oferują przesyłkę kurierską poprzez UPS.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta na dramatycznie niskim poziomie
Brak kontaktu z kurierem
Brak możliwości odbioru paczki (co jest następstwem braku kontaktu z kurierem)
~Asia / 2019-04-09 18:16
Ocena: 3.67 / 5
W dniu 9.04.2019 miała przyjść do mnie przesyłka, z racji tego, że nie mogłam cały dzień siedzieć w domu poprosiłam babcie żeby czekała na kuriera. Babcia siedziała cały dzień w domu a kurier zostawił paczkę u sąsiadów. Myślę że sklep euro rtv agd powinien pomyśleć o zmianie firmy kurierskiej. A mieszkam na 4 piętrze bez windy a sąsiad u którego kurier zostawił przesyłkę na parterze
~Kociak247 / 2019-04-09 11:58
Ocena: 1.33 / 5
Komplentne dno! Nie idzie się dogadać z kurierami i szkoda w sumie coś więcej komentować. Nic dziwnego w końcu to amerykańska firma.
ZaletyNic
WadyWszystko to czego tu nie ma a powinno być
~Przemek / 2019-04-08 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Niestety sklepy i firmy korzystające z usług UPS bardzo wiele tracą ponieważ mimo, że kupiłem towar w sklepie który ma dobrą obsługę firma transportującą towar jest beznadziejna.
Obsługa klienta to dramat - brak kontaktu z kurierem i nie wiadomo kiedy przesyłka dotrze,
Kolejne próby doręczenia to tez tajemnica. Firma dedykowana dla bezrobotnych i emerytów którzy całe zycie sioedzą w domu.
Nie polecam.
WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem fatalna obsługa, która mie ma pojęcia kiedy przesyłka dotrze
~Zła / 2019-04-08 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma kurierska. Na sledzeniu przesylki jest napisane -nieudana proba doreczenia.Ciekawe jakim cudem skoro caly dzien bylam w domu. Nawet awizo nie zostalo zostawione... Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyKurier widmo
~I.K. / 2019-04-08 14:46
Ocena: 1.00 / 5
Masakra, kurier się nie pofatygował, chociaż cały dzień byłam w domu, następnie otrzymałam maila, że przesyłka została dostarczona (dokładnie tego dnia, kiedy na nią czekałam) i że ją odebrałam. Pojechałam po przesyłkę do "siedziby" firmy. Waląca się, opuszczona chałupa, myślałam,że pomyliłam adresy, pani, która wydawała mi paczkę nie sprawdziła mojego dowodu (!) i stwierdziła, że kurier musiał się pomylić skoro dostałam maila, a nie wezwanie do odbioru.
~Kamil / 2019-04-05 22:34
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia najgorsza firma kurierska!. Siedzisz w domu cały dzień czekasz na przesyłke a i tak musisz dymac do jakiegos punktu odbioru, bo w końcu piątek i kurier nie będzie się przemęczał i dowoził paczki bezpośrednio do klienta DNO!
Zaletybrak
Wadycena, jakość usługi
~Tiger / 2019-04-05 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firma tragedia ktoś czeka na odbiór paczki przychodzi SMS że nikogo nie zastał w domu jak nawet pod nim to nie było bo specjalnie czekałem na ławce pod domem
ZaletyTragedia
WadyDramat
~Poirytowana / 2019-04-04 22:10
Ocena: 1.00 / 5
Kurier odwozi paczkę do najdalej oddalonego Access Pointu; sms, że paczka jest do odbioru w punkcie - w punkcie paczki brak; ich infolinia to żenada. W życiu nie spotkałam się z tak nieprofesjonalną 'firmą' kurierską.
~Marvel / 2019-04-04 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Zero kontaktu z kurierem nie dokładne informacje o godzinach przyjazdu godzinach
~Serek / 2019-04-04 06:31
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba obsługa. Kurier nie zadzwonił do drzwi (cały czas ktoś byl w domu), nie zadzwonił na telefon i zostawił awizo A następnie bez zadnego pytania wywiózł paczkę do innego miasta do jakiegoś punktu który jest niby czynny do 18, po dojechabiy na miejscu karta że czynne do 9-12. I jak to odebrać?
~DHL All the way / 2019-04-03 15:39
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Obsługa klienta to dno. Maszyna odbierająca telefon nie rozumie 90% poleceń. Kiedy już połączyłem się z obsługą, Pani była opryskliwa i bardzo mało pomocna. Dowiedziałem się, że kurierzy dostarczają paczki między 13 a 16. Doskonale! Przecież wszyscy są wtedy w domu..... Jakim debilem trzeba być, żeby dostarczać paczki tylko od 13 do 16 kiedy wszyscy są w pracy?!
ZaletyZERO
WadyWSZYSTKO. NIE KORZYSTAJCIE Z UPS
~Ola / 2019-04-02 17:30
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT!!!!! zamowilam parę dni temu buty, wczoraj otrzymałam e-maila z informacja, że kurier nie może znaleźć adresu. Natychmiastowo na niego odpowiedziałam i podałam właściwy adres (ten sam, tylko kurier nie mogł go znaleźć), a także kontaktowałam się telefonicznie i Pani mnie zapewnila, ze dzis otrzymam paczkę. Po paczce ani widu, ani słychu, zero informacji! Próbuję się też dodzwonić na infolinię, wiec nie mam nawet jak się skontaktować z tą firmą kurierską!
~Szkiełko / 2019-04-02 15:23
Ocena: 1.00 / 5
Wojtek ulanecki z biura to zwykly szmaciarz i nie da sie z nim dogadac
Zaletybrak
Wadybeznadziejna firma
~Patryk / 2019-04-01 17:39
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem zwrócić paczkę z alufelgami do nadawcy. Zapakowane były w karton i stretch, zamówiłem kuriera, który przyjechał po paczkę zabrał i na drugi dzień mi ją zwrócił, bo 'opakowanie' było niewłaściwe. Tak otóż opakowanie, choć nawet dopłaciłem za przesyłkę niestandardową, żeby nie było problemu. Problem się narodził gdy zadzwoniłem na infolinie dowiedzieć się co z moimi pieniędzmi za przesyłkę. Bardzo opryskliwa Pani bezczelnie mnie olała i powiedziała, że pieniędzy nie oddadzą oraz kazała dzwonić do pośrednika allekurier przez którego zamawiałem paczkę. Po dodzwonieniu się na drugą infolinie kazali czekać, aż na koniec miesiąca dostaną fakturę od ups. Oczywiście allekurier dostał fakturę na której jest do zapłacenia jeszcze 54zł. Za wysyłkę zapłaciłem z góry 80zł, która pojezdziła na busie po moim mieście a nie pojechała na drugi koniec Polski, czyli w sumie 134zł za przejażdżkę po mieście.
ODRADZAM TĘ FIRMĘ KURIERSKĄ, BO SĄ TO ZWYKLI WYZYSKIWACZE.
WadyOszukiwanie konsumenta, kobieta na infolinii bardzo opryskliwa, firma, której nic nie interesuje tylko czubek swojego nosa.
~Anna / 2019-04-01 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie dzwoni, ani nie zostawia paczki na recepcji. Poczta Polska ma już lepszy poziom. Nigdy wiecej...
ZaletyBrak
WadyJak w tytule
~Zawiedziony. / 2019-03-29 12:57
Ocena: 1.00 / 5
Godziny dostawy mało konkretne, paczka wydana kurierowi rano, miała zostać dostarczona między godziną 9 rano a 19. Brak kontaktu z kurierem. Przesyłka mimo wydania nie została doręczona. Potem okazało się że kurier o godzinie 18:34 wpisał próbę doręczenia, a minutę puźniej przekazał paczkę do punktu kilometr dalej. Cały dzień byłem w domu i ani kuriera ani kontaktu z jego strony nie było. Totalna żenada, gdybym wiedział że tak załatwiają sprawy wybrał bym pocztę.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu z kurierem.
Brak dostawy przesyłki.
Oszukiwanie klienta względem próby doręczenia i przekazanie do punktu na koniec dnia.
~Jacek / 2019-03-28 14:27
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna Firma Kurierska DZIADOSTWO. Po raz kolejny Kurier odwala robotę i przesyłka wraca do nadawcy.
ZaletyBRAK
WadyBeznadziejna obsługa klienta i dostarczanie przesyłek.