Nie dzwonią na numer telefonu, gdy kogoś nie ma w mieszkaniu. Gdyby nie poczta elektroniczna to nawet nie widziałbym,że paczka została doręczona. Inni kurierzy potrafią zostawiać przesyłkę u sąsiada, albo zadzwonić, czemu nas nie ma. Totalna porażka
ZaletyBrak
WadyDenerwujący kurierzy
~Dagmara / 2019-04-17 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Porażk! Jeżeli jest numer podany na przesyłce to kurier powinien zadzwonić jak nie może znaleźć wejścia a nie pisać że nie udana próba doręczenia! Pani z informacji tak samo "firma nie świadczy usługi dzonienia" co to w ogole znaczy?! Numer jesy po to że jak kirier ma problem to żeby skorzystać a osoba zamawiajaca była zadowolna że jak zamawia w konkretne miejsc to chce w konkretne miejsce a nie kurier ma problem zadzwonić, nie polecam! Z innymi korporacjami nie mialam tego problemu. Jak ktoś chce dostać paczke pod dany adres niech skorzysta z innej.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~jjj / 2019-04-17 14:21
Ocena: 2.33 / 5
totalna klapa! paczka, która jest bez pobrania a kurier nie zastanie cię w domu trafia do jakiegoś punktu....
pomimo,że płacisz za dostarczenie do drzwi musisz sobie sam odebrać paczkę!!!
to nie poczta polska!!!
bardziej logiczne jest gdy kurier nie zastaje nikogo to próbuje następnego dnia! jakoś inne firmy kurierskie nie mają z tym problemu!!!
~Łukasz / 2019-04-17 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze ścierwo wśród kurierów.
Buty nie dojechały, kurier nie dzwonił, nie można zmienić adresu, nie można się skontaktować bo infolinia jest gorzej niż zła. Nikomu nie polecę nigdy UPS
Zaletyzero zalet
Wadyzero kontaktu od kuriera, beznadziejny system statusu zamówienia, najgorsza infolinia na jaką dzwoniłem, już nigdy nie skorzystam z usług UPS
~Anna / 2019-04-17 11:46
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!! Przed chwilą zerknęłam na śledzenie a tam informacja "Nie zast. klienta przy pr. doręcz.; paczka zost. dost. do pobliskiego UPS Access Point™ (do odbioru przez klienta). Ruda slaska". Cały dzień siedzę w domu, bo obecnie piszę pracę doktorską. Kurier nawet nie zadzwonił na domofon, więc rozumiem, że jest wróżbitą i stąd przewidział, że mnie nie ma. A tu szok, bo jednak na niego czekam. Gdybym chciała odbierać z punktów, bym wybrała paczkomat. Do tego kontakt z ups to jakiś żart. Trzeba oszukać w wybieraniu, że chce się zamówić kuriera, bo inaczej ciągle się gada z automatem. Nigdy więcej!
ZaletyBrak
WadyKurier, Dostawa, Kontaky
~Tranceok / 2019-04-16 19:05
Ocena: 1.50 / 5
Internet działa nie stabilnie. Dzisiaj maksymalnie co pokazuje to 1,5 Mb, tak jak było 10 lat temu.
Ruter jest jakiś stary, duży, ale dobra z tym, w sąsiednim pokoju już nie ma zasięgu.
ZaletyNie ma
WadyWszystkie
~Dominika / 2019-04-16 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Tym samym dołączyłam do grona klientów widm. Czekam w domu na paczkę, a tu SMS, że nikogo nie ma pod danym adresem i paczka powędrowała do punktu odbioru. Kolejnego dnia również jej nie było. Może jutro? Niestety nie będę kupowała u sprzedawców, którzy korzystają z usług UPS.
ZaletyAbsolutnie żadnych
WadyNieuczciwe podejście kurierów, brak kontaktu z kurierem i to nie tylko klienta, ale samej firmy UPS
~maarzenkaa / 2019-04-15 14:08
Ocena: 1.00 / 5
To jakie podejście do klienta ma firma UP(a konkretniej jej kurierzy) to jakaś kpina. Zamawiałam na dzisiaj paczkę dla babci. Specjalnie wybrałam opcję z dostawą do domu żeby nie musiała ona wychodzić z domu ze względu na wiek i liczne schorzenia. Dostałam od Państwa SMS, że kurier nie zastał nikogo w domu co jest bardzo ciekawe zważywszy na to, że w tym momencie w domu znajdowały się AŻ 4 osoby! Nie po to jest wprowadzona przez Państwa opcja dowozu do domu żeby teraz ktoś musiał się fatygować odbierać tą paczkę we wskazanym punkcie. Co więcej kurier prawdopodobnie nie zajechał nawet pod wskazany adres o czym świadczy brak pozostawienia jakiejkolwiek wiadomości/awiza w skrzynce pocztowej co nastręcza dodatkowych trudności dla mnie, bo w tym momencie muszę upoważniać jakąś osobę do odbioru paczki ze względu na nieobecność w miejscowości dostawy. No a wybaczą Państwo nie po to zamawiam babci paczkę do domu z racji tego, że jest osobą bardzo schorowaną żeby tak czy siak musiała udać się po odbiór paczki. W mojej opinii Państwa podejście do klienta to jedna wielka kpina i zdecydowanie był to pierwszy i ostatni raz kiedy korzystam z usług Państwa firmy. Ciekawym faktem jest to, że z żadną inną firmą kurierską nie miałam nigdy problemów, a co więcej jest u nich możliwy KONTAKT Z KURIEREM, czego u Państwa również brakuje. Pozdrawiam.
~Ysztyty / 2019-04-15 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, dziś dostałem SMS z informacją że nie zastano mnie w domu i mogę odebrać paczkę w jakimś punkcie. Kurier nie kontaktuje się z klientem z tego co powiedziała mi miła pani z infolinii. XXI wiek a firma kurierska UPS stanęła na średniowieczu gdzie aby odebrać paczkę z rąk kuriera należy czekać na niego w domu cały dzień jak na zasranego gołębia. Pozostałe firmy kurierskie zawsze kontaktują się z klientem chwilę przed dostawą, można wtedy umówić się z kurierem na czas i miejsce odbioru paczki bądź też spokojnie na czas wrócić do domu by ją odebrać. Nie polecam tej firmy, chyba że są tu jacyś królowie..
ZaletyBrak
~Zbigniew / 2019-04-13 22:27
Ocena: 2.00 / 5
Od dwóch tygodni przesyłka czeka na odprawę celną. Dokumenty złożone w ciągu dwóch godzin, z potwierdzeniem z UPS. Zadowolony z dostaw wewnątrzwspólnotowych zleciłem dostawę via UPS. Dotychczas TNT to było max 24 godziny. Od wielu dni - "w odprawie" i nie można przekierować do innej agencji...
Zaletybezbłędne dostawy wewnątrz UE
Wadyto pierwsza wada, ale katastrofalna. Klienci już nie wierzą w opóźnienia w UC
~Kondi / 2019-04-12 17:29
Ocena: 1.00 / 5
W środę kurier nie dostarczył przesyłki po żekomo nikogo nie zastał mimo że 5 osób było w domu... Po rozmowie z waszym biurem obsługi zapewniono mnie że kolejna próba doręczenia będzie do 2 dni roboczych czyli dzisiaj między godziną 9.30 a 11.30... Zadzwoniłem do waszego bok o godzinie 13 i zapewniono mnie że paczka jest w doręczeniu a kurier ma czas do 19 na doręczenie... Przed chwilą zadzwoniłem ponownie na wasz bok i dowiedziałem się że paczka będzie dostarczona w poniedziałek...!!! Ja jak debil siedzę od rana w domu i czekam na waszego kuriera który jest anonimowy bo nikt od was nie ma żadnego z nim kontaktu.... Robicie sobie jaja!!! Współpracuję z różnymi firmami dpd, gls i z żadną firmą nie miałem nigdy żadnych problemów. To co wy wyprawiacie jest po prostu żałosne.... Pierwszy raz coś zamawiam przez was i na pewno ostatni i każdemu odradze.... Żenada.... Stanowczo nie polecam!
ZaletyBrak zalet
WadyWszystkie możliwe
~Małgorzata / 2019-04-12 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo nie polecam. Omijać szerokim łukiem!!! UPS uznało, że jak nie ma numeru mieszkania, to adres jest niekompletny (mieszkam w segmencie szeregowym i nie ma nr mieszkania, zresztą to pierwszy taki przypadek, by były problemy z doręczeniem zamówionych przesyłek). Dlatego też UPS pomimo interwencji mojej i nadawcy, odesłał przesyłkę z powrotem do nadawcy. Poza tym prawie niemożliwy kontakt z firmą kurierską (nie można wysłać e-maila bez rejestracji, nie można się dodzwonić - 25 minut oczekiwania na połączenie to za mało, tylko raz udało mi się dodzwonić, potem gdy chciałam poinformować UPS o rezultatach mojej rozmowy z nadawcą, bo wcześniej UPS kazało mi samej wyjaśniać tę sprawę), nie udało mi się z UPS skontaktować. TRAGEDIA. Rezultat = UPS odesłało do nadawcy, pomimo moich zapewnień, że adres jest kompletny i mimo interwencji firmy, która wysłała do mnie produkt!
WadyCóż dodać? Same wady
~Janusz / 2019-04-12 07:50
Ocena: 1.00 / 5
Ostatni raz korzystam z usług tej firmy- nie miałem wyboru.
Brak komunikacji z kurierem . Infolinia to jakieś nieporozumienie .Chciałem podać inny numer kontaktowy aby przekazano go kurierowi. Prosta operacja jest niemożliwa- paranoja
Kurier potrafi zostawić jakąś informacje na domofonie (łamiąc tym samym Ustawę o danych osobowych)
mimo obecności odbiory.
~Minia / 2019-04-11 15:20
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam...gdy wróciłam kartka w drzwiach że był, nie dzwonił, nie było z nim żadnego kontaktu, w biurze obsługi ups nie wiedzą gdzie jest kurier w tym momencie, mogę sobie odebrać paczkę w innej miejscowości, ale Pani z obsługi nie wie czy znajdę "na bazie" mojego kuriera z moja paczką, więc wyjazd po nią bezsensowny...
Muszę na jutro wziąć urlop bo kurier będzie jeszcze raz próbował dostarczyć paczkę, ale nikt nie wie w jakich godzinach...
WadyBrak kontaktu z kurierem !!!
~Olaaaaaaaaaaaaaa / 2019-04-10 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Kurier przyjechał bez żadnej informacji, zadzwonił ale nie zdążyłam odebrać oddzwonilam po minucie nie raczył już odebrać. Paczkę oddał do jakiegoś punktu żeby odebrać sobie samemu ale nie zostawił żadnej informacji o tym. W związku ze jestem w 9 miesiacu ciazy nie jestem w stanie sama sobie przynieźść paczki ( wózek dziecięcy) wiec ponowiłam dostarczenie do domu co miało nastąpić w ciągu 2 dni. Kurier się nie pojawił w ciągu tych dni i nie dostałam żadnej informacji o opóźnieniu. Znowu musiałam dzwonic do obsługi klienta ale tam nie udzielono mi żadnej konkretnej informacji tylko tyle że kurierowi nie wydano paczki z punktu odbioru i nie wiedzą dlaczego. I mogą ponowić prośbę o dostarczenie w ciągu kolejnych 2 dni . Więc kolejne 2 dni mam siedzieć i czekać na kuriera który niewiadomo kiedy i czy w ogóle się pojawi. Brak jakiegoś kontaktu bezpośredniego do kuriera, brak konkretnych danych. Jeszcze z taką słabą obsługą się nie spotkałam.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta, brak informacji
~Magda / 2019-04-10 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Najpierw otrzymuję powiadomienie, że paczka zostanie doręczona w poniedziałek, potem kolejne powiadomienie, że ze względu na urlop przesyłka dotrze we wtorek, po czym, jednak w poniedziałek, kurier zostawia awizo. Ok. Czekam na wtorek i ponowną próbę doręczenia. Nikt z domowników kuriera nie zobaczył, a tu następne powiadomienie: odbiorca nie chciał paczki i w związku tym zostala zwrócona do nadawcy. Nawet nie miałam szansy na odbiór w innym miejscu. Obsługa klienta - masakra. O ile jedna pani z infolinii jeszcze w miarę kulturalnie zapewniła o przekazanie sprawy do oddziału regionalnego, o tyle dwie kolejne pretensjonalnym tonem oznajmiły mi, że to nie ich wina, że kurier się pomylił i mam sobie zamówić produkt po raz kolejny, mając za nic to, że komuś może najzwyczajniej zależeć na czasie. Dziękuję. Od dziś wykluczam wszelkie sklepy, które oferują przesyłkę kurierską poprzez UPS.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta na dramatycznie niskim poziomie
Brak kontaktu z kurierem
Brak możliwości odbioru paczki (co jest następstwem braku kontaktu z kurierem)
~Asia / 2019-04-09 18:16
Ocena: 3.67 / 5
W dniu 9.04.2019 miała przyjść do mnie przesyłka, z racji tego, że nie mogłam cały dzień siedzieć w domu poprosiłam babcie żeby czekała na kuriera. Babcia siedziała cały dzień w domu a kurier zostawił paczkę u sąsiadów. Myślę że sklep euro rtv agd powinien pomyśleć o zmianie firmy kurierskiej. A mieszkam na 4 piętrze bez windy a sąsiad u którego kurier zostawił przesyłkę na parterze
~Kociak247 / 2019-04-09 11:58
Ocena: 1.33 / 5
Komplentne dno! Nie idzie się dogadać z kurierami i szkoda w sumie coś więcej komentować. Nic dziwnego w końcu to amerykańska firma.
ZaletyNic
WadyWszystko to czego tu nie ma a powinno być
~Przemek / 2019-04-08 19:36
Ocena: 1.00 / 5
Niestety sklepy i firmy korzystające z usług UPS bardzo wiele tracą ponieważ mimo, że kupiłem towar w sklepie który ma dobrą obsługę firma transportującą towar jest beznadziejna.
Obsługa klienta to dramat - brak kontaktu z kurierem i nie wiadomo kiedy przesyłka dotrze,
Kolejne próby doręczenia to tez tajemnica. Firma dedykowana dla bezrobotnych i emerytów którzy całe zycie sioedzą w domu.
Nie polecam.
WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem fatalna obsługa, która mie ma pojęcia kiedy przesyłka dotrze
~Zła / 2019-04-08 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna firma kurierska. Na sledzeniu przesylki jest napisane -nieudana proba doreczenia.Ciekawe jakim cudem skoro caly dzien bylam w domu. Nawet awizo nie zostalo zostawione... Nie polecam.