Kuriezy co tam pracuja to same debile ,podalem moj adres nie mogli trafic bo nieprawidlowy,adres doreczenia tez nie mogli trafic ,przyjechal kurier nr 2 bo pierwszy nie znalazl adresu chcoial mnie naciagnac na list przewozowy ktory nakleilem na paczke a on go nie widzial,paczka za pobraniem dotarla po 8 dniach a kurie nie wzia pieniedzy powiedzial ze wruci za 2-3 dni po pieniadze.
Poprostu żenada,nie polecam tej firmy.
ZaletySame wady
WadyŻenada
~Gabi97 / 2019-04-23 20:50
Ocena: 4.67 / 5
Chciałam podziękować kurierowi który postarał się by moja przesyłka dotarła :) zrobił wszystko by mi przesyłkę doręczyć :) Bardzo miła obsługa
~Wilku / 2019-04-23 13:44
Ocena: 1.00 / 5
Dno, dno i jeszcze raz dno. Z Niemiec do Polski szybciutko w 2 dni, w Polsce paczka nagle zwolniła. Minął już tydzień od wysłania z Niemiec i jeszcze do mnie nie doszła.
ZaletyBrak
WadyTa firma jest jedną wielką wadą
~nigdywiecejups / 2019-04-19 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam paczkę, którą miał mi przywieźć kurier UPS. Paczka miała dotrzeć w poniedziałek, ale nie dotarła, w zamian za to dostałam info na mailu że adres jest błędny. W tym mailu rownież byla informacja jaki adres im podałam i ten adres był wlasnie prawidlowy. Nie wiem o co im chodzi, moze kurier byl zbyt wielkim leniem zeby podjechac pod moj dom?
Pozniej zobaczylam ze podobno UPS sie ze mna kontaktowalo w sprawie zaktualizowania adresu i podobno im powiedziałam jaki jest adres. Śmiech na sali, nikt nawet do mnie nie zadzwonił! Potem dostałam maila ze paczka wraca do nadawcy, oczywiscie wkurzona zadzwonilam na infolinie ale rozmawia sie tam caly czas z automatem wiec sie gówno dowiedziałam. Jeszcze pozniej dostalam info ze moja paczka zostanie nastepnego dnia dostarczona do mnie. Ale to był nieprawdziwy mail bo paczka zostala zwrocona do nadawcy. Zenujaca firma, nie polecam.
Zaletybrak
Wadyżenująca infolinia
maile z informacja o paczce sa wysylane losowo
0 kontaktu z kurierem
~Ola / 2019-04-19 10:14
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Nie było informacji kiedy będzie kurier no i go nie było. Po czym dostaje maila, że kurier miał problem z pobraniem pieniędzy. Lekkie zdenerwowanie, bo przecież nie pobrał pieniędzy, bo nigdy go u mnie nie było. Następnego dnia wchodzę na numer śledzenia paczki, który mnie łaskawie informuje, że moja paczka wraca do nadawcy i opuszcza granice państwa. To naprawdę żenujące. Nie miałam nawet szansy ponownego odebrania, a raczej powinnam napisać, że nie miałam w ogóle szans na jej odebranie. Szczerze nie polecam.
~Slawek / 2019-04-19 09:31
Ocena: 1.00 / 5
Mierna firma. Z przypadku się dowiedziałem ze kurier był z paczka bo nie zadzwonił tylko sąsiad dał info. Śledzenie przesyłki na nic się zdało , a chcąc podjechać samemu po paczkę usłyszałem ze mam siedzieć w domu 12:19-15:19 bo kurier przyjedzie. Masakra i idiotyzm - niezadowolony klient i co za problem połączyć zkurierem i odebrać samemu paczkę pare ulic dalej .
~Ss / 2019-04-18 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Porażka najgorsza firma kurierska z jaką współpracowałem. Nie polecam nikomu!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko bez wyjątku!!
~bart16g / 2019-04-17 23:01
Ocena: 2.00 / 5
Nie dzwonią na numer telefonu, gdy kogoś nie ma w mieszkaniu. Gdyby nie poczta elektroniczna to nawet nie widziałbym,że paczka została doręczona. Inni kurierzy potrafią zostawiać przesyłkę u sąsiada, albo zadzwonić, czemu nas nie ma. Totalna porażka
ZaletyBrak
WadyDenerwujący kurierzy
~Dagmara / 2019-04-17 15:21
Ocena: 1.00 / 5
Porażk! Jeżeli jest numer podany na przesyłce to kurier powinien zadzwonić jak nie może znaleźć wejścia a nie pisać że nie udana próba doręczenia! Pani z informacji tak samo "firma nie świadczy usługi dzonienia" co to w ogole znaczy?! Numer jesy po to że jak kirier ma problem to żeby skorzystać a osoba zamawiajaca była zadowolna że jak zamawia w konkretne miejsc to chce w konkretne miejsce a nie kurier ma problem zadzwonić, nie polecam! Z innymi korporacjami nie mialam tego problemu. Jak ktoś chce dostać paczke pod dany adres niech skorzysta z innej.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~jjj / 2019-04-17 14:21
Ocena: 2.33 / 5
totalna klapa! paczka, która jest bez pobrania a kurier nie zastanie cię w domu trafia do jakiegoś punktu....
pomimo,że płacisz za dostarczenie do drzwi musisz sobie sam odebrać paczkę!!!
to nie poczta polska!!!
bardziej logiczne jest gdy kurier nie zastaje nikogo to próbuje następnego dnia! jakoś inne firmy kurierskie nie mają z tym problemu!!!
~Łukasz / 2019-04-17 13:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze ścierwo wśród kurierów.
Buty nie dojechały, kurier nie dzwonił, nie można zmienić adresu, nie można się skontaktować bo infolinia jest gorzej niż zła. Nikomu nie polecę nigdy UPS
Zaletyzero zalet
Wadyzero kontaktu od kuriera, beznadziejny system statusu zamówienia, najgorsza infolinia na jaką dzwoniłem, już nigdy nie skorzystam z usług UPS
~Anna / 2019-04-17 11:46
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!! Przed chwilą zerknęłam na śledzenie a tam informacja "Nie zast. klienta przy pr. doręcz.; paczka zost. dost. do pobliskiego UPS Access Point™ (do odbioru przez klienta). Ruda slaska". Cały dzień siedzę w domu, bo obecnie piszę pracę doktorską. Kurier nawet nie zadzwonił na domofon, więc rozumiem, że jest wróżbitą i stąd przewidział, że mnie nie ma. A tu szok, bo jednak na niego czekam. Gdybym chciała odbierać z punktów, bym wybrała paczkomat. Do tego kontakt z ups to jakiś żart. Trzeba oszukać w wybieraniu, że chce się zamówić kuriera, bo inaczej ciągle się gada z automatem. Nigdy więcej!
ZaletyBrak
WadyKurier, Dostawa, Kontaky
~Tranceok / 2019-04-16 19:05
Ocena: 1.50 / 5
Internet działa nie stabilnie. Dzisiaj maksymalnie co pokazuje to 1,5 Mb, tak jak było 10 lat temu.
Ruter jest jakiś stary, duży, ale dobra z tym, w sąsiednim pokoju już nie ma zasięgu.
ZaletyNie ma
WadyWszystkie
~Dominika / 2019-04-16 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Tym samym dołączyłam do grona klientów widm. Czekam w domu na paczkę, a tu SMS, że nikogo nie ma pod danym adresem i paczka powędrowała do punktu odbioru. Kolejnego dnia również jej nie było. Może jutro? Niestety nie będę kupowała u sprzedawców, którzy korzystają z usług UPS.
ZaletyAbsolutnie żadnych
WadyNieuczciwe podejście kurierów, brak kontaktu z kurierem i to nie tylko klienta, ale samej firmy UPS
~maarzenkaa / 2019-04-15 14:08
Ocena: 1.00 / 5
To jakie podejście do klienta ma firma UP(a konkretniej jej kurierzy) to jakaś kpina. Zamawiałam na dzisiaj paczkę dla babci. Specjalnie wybrałam opcję z dostawą do domu żeby nie musiała ona wychodzić z domu ze względu na wiek i liczne schorzenia. Dostałam od Państwa SMS, że kurier nie zastał nikogo w domu co jest bardzo ciekawe zważywszy na to, że w tym momencie w domu znajdowały się AŻ 4 osoby! Nie po to jest wprowadzona przez Państwa opcja dowozu do domu żeby teraz ktoś musiał się fatygować odbierać tą paczkę we wskazanym punkcie. Co więcej kurier prawdopodobnie nie zajechał nawet pod wskazany adres o czym świadczy brak pozostawienia jakiejkolwiek wiadomości/awiza w skrzynce pocztowej co nastręcza dodatkowych trudności dla mnie, bo w tym momencie muszę upoważniać jakąś osobę do odbioru paczki ze względu na nieobecność w miejscowości dostawy. No a wybaczą Państwo nie po to zamawiam babci paczkę do domu z racji tego, że jest osobą bardzo schorowaną żeby tak czy siak musiała udać się po odbiór paczki. W mojej opinii Państwa podejście do klienta to jedna wielka kpina i zdecydowanie był to pierwszy i ostatni raz kiedy korzystam z usług Państwa firmy. Ciekawym faktem jest to, że z żadną inną firmą kurierską nie miałam nigdy problemów, a co więcej jest u nich możliwy KONTAKT Z KURIEREM, czego u Państwa również brakuje. Pozdrawiam.
~Ysztyty / 2019-04-15 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, dziś dostałem SMS z informacją że nie zastano mnie w domu i mogę odebrać paczkę w jakimś punkcie. Kurier nie kontaktuje się z klientem z tego co powiedziała mi miła pani z infolinii. XXI wiek a firma kurierska UPS stanęła na średniowieczu gdzie aby odebrać paczkę z rąk kuriera należy czekać na niego w domu cały dzień jak na zasranego gołębia. Pozostałe firmy kurierskie zawsze kontaktują się z klientem chwilę przed dostawą, można wtedy umówić się z kurierem na czas i miejsce odbioru paczki bądź też spokojnie na czas wrócić do domu by ją odebrać. Nie polecam tej firmy, chyba że są tu jacyś królowie..
ZaletyBrak
~Zbigniew / 2019-04-13 22:27
Ocena: 2.00 / 5
Od dwóch tygodni przesyłka czeka na odprawę celną. Dokumenty złożone w ciągu dwóch godzin, z potwierdzeniem z UPS. Zadowolony z dostaw wewnątrzwspólnotowych zleciłem dostawę via UPS. Dotychczas TNT to było max 24 godziny. Od wielu dni - "w odprawie" i nie można przekierować do innej agencji...
Zaletybezbłędne dostawy wewnątrz UE
Wadyto pierwsza wada, ale katastrofalna. Klienci już nie wierzą w opóźnienia w UC
~Kondi / 2019-04-12 17:29
Ocena: 1.00 / 5
W środę kurier nie dostarczył przesyłki po żekomo nikogo nie zastał mimo że 5 osób było w domu... Po rozmowie z waszym biurem obsługi zapewniono mnie że kolejna próba doręczenia będzie do 2 dni roboczych czyli dzisiaj między godziną 9.30 a 11.30... Zadzwoniłem do waszego bok o godzinie 13 i zapewniono mnie że paczka jest w doręczeniu a kurier ma czas do 19 na doręczenie... Przed chwilą zadzwoniłem ponownie na wasz bok i dowiedziałem się że paczka będzie dostarczona w poniedziałek...!!! Ja jak debil siedzę od rana w domu i czekam na waszego kuriera który jest anonimowy bo nikt od was nie ma żadnego z nim kontaktu.... Robicie sobie jaja!!! Współpracuję z różnymi firmami dpd, gls i z żadną firmą nie miałem nigdy żadnych problemów. To co wy wyprawiacie jest po prostu żałosne.... Pierwszy raz coś zamawiam przez was i na pewno ostatni i każdemu odradze.... Żenada.... Stanowczo nie polecam!
ZaletyBrak zalet
WadyWszystkie możliwe
~Małgorzata / 2019-04-12 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Stanowczo nie polecam. Omijać szerokim łukiem!!! UPS uznało, że jak nie ma numeru mieszkania, to adres jest niekompletny (mieszkam w segmencie szeregowym i nie ma nr mieszkania, zresztą to pierwszy taki przypadek, by były problemy z doręczeniem zamówionych przesyłek). Dlatego też UPS pomimo interwencji mojej i nadawcy, odesłał przesyłkę z powrotem do nadawcy. Poza tym prawie niemożliwy kontakt z firmą kurierską (nie można wysłać e-maila bez rejestracji, nie można się dodzwonić - 25 minut oczekiwania na połączenie to za mało, tylko raz udało mi się dodzwonić, potem gdy chciałam poinformować UPS o rezultatach mojej rozmowy z nadawcą, bo wcześniej UPS kazało mi samej wyjaśniać tę sprawę), nie udało mi się z UPS skontaktować. TRAGEDIA. Rezultat = UPS odesłało do nadawcy, pomimo moich zapewnień, że adres jest kompletny i mimo interwencji firmy, która wysłała do mnie produkt!
WadyCóż dodać? Same wady
~Janusz / 2019-04-12 07:50
Ocena: 1.00 / 5
Ostatni raz korzystam z usług tej firmy- nie miałem wyboru.
Brak komunikacji z kurierem . Infolinia to jakieś nieporozumienie .Chciałem podać inny numer kontaktowy aby przekazano go kurierowi. Prosta operacja jest niemożliwa- paranoja
Kurier potrafi zostawić jakąś informacje na domofonie (łamiąc tym samym Ustawę o danych osobowych)
mimo obecności odbiory.