Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Brand / 2019-05-12 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno! Trzeba zmienić nazwe. Nie UPS a złapaj kuriera jak dasz radę, albo DNO. 29 kwietnia musiałem dostać przesyłkę, a dostałem tylko 8 mają. Kurier może dostarczyć przesyłkę tylko w ciągu 1,5 godziny od 13:30 do 15. W innym czasie nie może bo to jest za daleko jechać 1 km! Musiałem jechać osobiście na adres gdzie on w tym czasie byl i gps pokazaw że muszę przejechać aż 1,5 km! Co to jest za firma kurierska ktora nie może przywieźć przesyłki za 1,5 km? Nie ma możliwości złożenia skargi przez telefon. Oddział Tychy/Mikołów.
    ZaletyBrak
    WadyJest tylko jedna wada - że ta firma w ogóle isnuje
  • ~kuba / 2019-05-12 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najpierw przysłali SMS o doręczeniu przesyłki w dniu następnym. Następnego dnia koło południa zmienili zdanie i na stronie trackingowej napisali, że zminiono termin doręczenia ze względu na dzień wolny (9 maja Rosjanie świętują dzień zwycięstwa, to chyba o ten dzień chodziło, bo w Polsce był to normalny dzień roboczy). 10 maja napisali, że były dwie nieudane proby doręczenia. Zwykłe oszustwo, wyciąganie pieniędzy na usługi, które nie są w rzeczywistości realizowane. Tą firmą powinien zajć się prokurator, bo na takie oszustwo jest paragraf w kodeksie karnym. Skontaktować z nimi się nie można, bo w formularzu żądają podania nowego adresu dostawy (?), a przekierowanie przesyłki, które u konkurencji zajmuje chwilę i trzeba podac jedynie nr telefonu i PIN przysyłany SMS-em, w UPS wymaga rejestracji i podania tylu danych jakbym starał się u nich o kredyt na 30 lat. W sumie dno, wodorosty i 10 metrów mułu.
    Zaletybrak
    Wadywyłącznie
  • ~Olenka / 2019-05-11 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Niezwykle rzadko wystawiam opinie w internecie, ale to jest sytuacja gdzie nie jestem w stanie milczeć. W piątek wieczorem badałam kopertę z Warszawy do Poznania w usłudze expres z dostarczeniem do 12:00 w sobotę. Adres hotelowy, podany numer pokoju oraz recepcja. Próba doręczenia była o 9:33, osoba była w hotelu w tym momencie, kurier o ile w ogóle był to nawet nie zadzwonił do odbiorcy ( a na infolinii powiedzieli, ze to zależy od kuriera czy dzwoni bo nie musi).Przesyłka wróciła na magazyn strasznie szybko.W wyniku wszystkiego stracone pieniądze i nerwy, bo to były strasznie ważne dokumenty. Ostatni raz korzystam z ich usług i wszystkich przestrzegam nie ufajcie im!!!!Jeżeli się korzysta z usługi expres u za to dodatkowo się płaci to chyba jest oczywiste żebyś przesyłka MUSI być w tym dniu u odbiorcy!!!Za takie pieniądze uważam że można wykonać jeden telefon.
    ZaletyBrak
  • ~Adam / 2019-05-10 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma żenada. Standard obsługi 00000 . Kłamstwo , oszukiwanie klientów , rozbieżne informacje. Status przesyłek niezgodny z wyświetlaniem.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Jola / 2019-05-09 17:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście kuriera. Nie kontaktują się wcześniej w celu ustalenia czasu odebrania przesyłki. Kurier zadzwonił po godz. 17. Nie mogłam odebrać, oddzwoniłam po 20 minutach. Dowiedziałam się, że kurier skonczył pracę i z powodu nieodebranego telefonu mam odebrać przesyłkę w siedzibie firmy. Wynika z tego, iż w dniu odbioru przesyłki powinnam siedzieć w domu i czekać. Nie polecam
  • ~Klient / 2019-05-08 16:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaka miałem do czynienia ...kurier nawet nie pojawia się pod adresem... specjalnie wziąłem 2 dni wole i kurier nie dał rady dostarczyć mojej paczki...
    ZaletyŻadna !
    WadyNie ma kontaktu z kurierem
    Kurier nie dzwoni jak nie zastanie kogoś w domu nawet się nie pojawia pod adresem
    Infolinia i ich system głosowy to jakas porażka
  • ~Krzysztof / 2019-05-08 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie rozumiem polityki tej firmy. Po co kurier, z którym nie ma kontaktu, który nie jest w stanie zadzwonić i umówić się na dogodną do odbioru porę doręczenia przesyłki? Nie polecam.
  • ~RL / 2019-05-05 20:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nigdy wybierać firmę UPS !!!!Paczki zostawia gdzie popadnie,nie dzwoni,nie pojawia w wyznaczonych godzinach a co jeszcze gorsze-panie z obsługi telefonicznej są bardzo niemile i nie potrafią pomoc ,jeżeli nie chcecie przejmować się wasza paczka to nie wybierajcie ta firmę jako opcja dostawy !
  • ~lawliczek / 2019-05-02 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakaś tragedia. Mieszkam w dużym mieście w bloku, a kurier zamiast zadzwonić i dostać się na klatkę to nakleja naklejkę z awizem na drzwi wejściowe do bloku. Smsa o tym, że paczka jest w puncie nie dotarła. W ten sposób nie otrzymałam paczki, na która czekałam i która była mi potrzebna do pracy.
    ZaletyŻadne zalety
    Wadyniewysyłanie smsów o awizacji, zostawianie awiza w miejscach ogólnodostępnych, kurier nie kontaktuje się z odbiorcą
  • ~Agata Alicja / 2019-05-02 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem. Przesylka oddana do sklpu znajdujacego sie dwa osiedla dalej mimo zamowienia pod adres dla osoby niepelnosprawnej-niemobilnej. Trzeba bylo oplacic odbior paczki z punktu oraz dostarczenie do adresata. Taki brak szacunku wobec klienta i osoby niepelnosprawnej jest naprawde karygodny. NIEPOLECAM!
    WadyBRAK KONTAKTU, PRZESYLKI NIE DOSTARCZANE POD ADRES
  • ~Piotr / 2019-05-02 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna. Kurier mogąc zostawić paczkę na recepcji nie robi tego. Nie dzwoni, infolinia i strona internetowa leży. Szczerze Państwu odradzam tą firmę.
    Zaletybrak
    WadyJeśli miałbym scharakteryzować najgorszą firmę kurierską... odpowiem ups
  • ~Damian / 2019-04-30 18:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Nawet nie próbują doręczać. Dostajesz tylko sms, że paczka czeka w UPS Acces Point...
    I to nawet kilka km od ciebie...
    Zaletyżadne
  • ~pio / 2019-04-30 09:51
    Ocena: 1.00 / 5
    nieterminowo, brak kontaktu, nie można się dodzwonić. NIGDY WIĘCEJ
    Zaletybrak
    Wadysame.
  • ~KarolC / 2019-04-29 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier UPS bez kontaktu z klientem pomimo załączonej notki. Przesyłka dostarczona do punktu odbioru który według Google nie istnieje. Na miejscu inne godziny otwarcia. Numer telefonu do punktu nie istnieje, to samo numer na Warszawę zarejestrowany jako UPS Access Point Warsaw.
  • ~Andrzej / 2019-04-29 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletne dno!!! w czwartek dostalem e-mail z informnacja ze w piatek bedzie paczka wzialem wolne, caly dzien czekalem paczki nie ma, zadzwonilem okazuje sie ze bedzie w poniedzialek, w poniedzialek dzwonie, a oni mowia ze bedzie moze we wtorek.Szkoda nerwów i pieniędzy na te firme sa nienormalni ostatni raz skorzystalem z ich uslug i wszystkim odradzam korzystanie z uslug UPS
    Zaletybrak zalet poza dobrze brzmiaca nazwa
    Wadycena, terminowoc, obsluga i reklamacje....
  • ~Marcin / 2019-04-29 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia - dno totalne.
    śledzenie przesyłki to farsa bo to są takie ogólniki, że nic ci nie mówią. Kontakt z klientem zerowy.
    Piszą mi w czwartek, że przesyłka będzie w piątek, czekam cały dzień i echo. Nie przyjeżdżaja, nawet im się nie chce
    napisać czy zadzwonić.Napiszą na odwal o 18, że paczka będzie w dniu kolejnym ( ale jak sobie tego sam nie sprawdzić to się nie dowiesz). Dziś poniedziałek, nie było mnie tylko chwile, ale byłem na terenie miasta, I co ?. Nawet się kurierowi nie chciało zadzwonić czy napisać. Wysłali @ ze mnie nie było i dupa , muszę czekać kolejny dzień, Jak ja czekam przez nich dwa dni w domu to ok. A im się nawet nie chce zadzwonić. Dla innych firm to nie problem. Najgorsza firma kurierska jaką znam
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko
  • ~Krzysztof / 2019-04-27 09:22
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia paczka ma 3 dni opóźnienia a gdy rozmawiam z konsultantem i mówię że jestem w stanie sam odebrać bo paczka jest miasto obok to nie dostaje takiej możliwości i paczka idzie jeszcze kolejne 2 dni
  • ~Wkurzony / 2019-04-26 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, czekam na paczkę już piąty dzień, która do pokonania miała zaledwie 85km. Monitorując przesyłkę można tylko przeczytać kolejny raz że zmieniono datę dostarczenia z powodu dnia wolnego i tak w kółko, do południa piszą że jedzie a potem że mają dzień wolny. Nie polecam
    ZaletyNic
  • ~siwy666 / 2019-04-26 18:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Ogólnie nie mam wiele do zarzucenia tej firmie, ogólnie sprawnie dostarczają paczkę, Jedyne co bym proponował to poprawienie systemu śledzenia paczki.
    ZaletyCzas dostawy obsługa,
    Wadymożliwość śledzenia paczki
  • ~Damian / 2019-04-26 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie odradzam! Kolejna zgubiona przesyłka - tym razem pół palety, waga ok. 70 kg
    ZaletyBRAK
    WadyUPS - Utracona Paczka Standardowo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12549
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981