Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magda / 2019-07-11 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieprofesjonalna firma. Według UPS nie istnieją budynki, w których się mieszka i jednocześnie prowadzi firmę. Kurier dojeżdżając pod wskazany adres zobaczył reklamę firmy na płocie. Zaznaczył więc błędny adres w systemie, ponieważ uznał że to adres jakiejś firmy, a paczka nadana jest na osobę prywatną. Takie właśnie absurdy są tam na porządku dziennym. Nie próbował nawet zadzwonić na domofon ani zadzwonić na telefon. Według firmy UPS nie może istnieć budynek, w którym ktoś mieszka i jednocześnie ma tam siedzibę firmy - taką informację otrzymałam na infolinii. Firma nie raczyła skontaktować się aby zweryfikować adres, który był prawidłowy. Codziennie przesuwano dzień dostarczenia paczki. Osoba na infolinii opryskliwa i bezczelna. Poinformowano mnie że mogę jedynie odebrać paczkę w ich siedzibie firmy.
  • ~Andrzej / 2019-07-11 16:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Zapłaciłem za doręczenie przesyłki na konkretny adres. Nie próbowano nawet jej doręczyć, tylko prosto dotarła do punktu ups po drugiej stronie miasta. Kompletnie żadnej możliwości przesłania skargi. Usługa za którą zapłaciłem nie została wykonana i nie ma możliwości jakiegokolwiek kontaktu w tej sprawie. Odradzam korzystanie z ich 'usług'. Oszustwo.
  • ~Katarzyna / 2019-07-11 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam 2 dni na przesyłkę ale niestety nie została doręczona tylko pozostawiona w punkcie odbioru. Dowiedziałam się z maila że paczka czeka do odbioru w jakimś kiosku czy coś w tym rodzaju. Nie po to płaci się za przesyłkę aby teraz jeździć przez pół miasta aby ją odebrać. Od teraz będę starać się pomijać tą firmę!!!!!
  • ~Eliszeba / 2019-07-11 11:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada mało powiedziane,jestem osobą niepracujaca, cały czas można mnie zastac w domu. Wczoraj od UPS SMS że dziś kurier będzie, a dziś dnia 11.07.2019 godz 11:07 że mnie nie zastali. Chciałem zadzwonić z reklamacja ,ale nr telefonu to tylko fikcja podana na ich stronie
  • ~rysiek / 2019-07-10 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    wielkie dno UPS , brak kontaktu z kurierem , na info lini mówią , że kurier nie zastał nikogo w domu a to nie prawda żenada.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Zawiedziony użytkownik / 2019-07-10 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam styczność. W dzień, w którym miała być doręczona paczka cały czas byłam w domu. Jednak paczka nie doszła mimo, że dostałam wiadomość powtwiedzającą dostarczenie. Po dodzwonienu się do strony, z której dana rzecz była zamawiana dowiedziałam się, że kurier nie zastał nikogo w domu (?!) i dał paczkę to ponktu odbioru. Informacje o adresie gdzie się znajduje paczka otrzymałam dopiero od firmy, z której zamawiałam. Z firmą kurierską kontakt zerowy.
  • ~Piotr / 2019-07-10 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dołączam się do negatywnych opinii o firmie UPS. Zamówiłem żywność w opakowaniu termicznym (koszt 38 zł) i czekałem w domu na przesyłkę. Kuriera nie było, a dostałem informację na telefon i email, że próba doręczenia się nie powiodła. Ani numeru tel do kuriera, ani on nie dzwonił, że ma przesyłkę, po prostu zawiózł ją od razu do punktu UPS. Jako osoba niepełnosprawna musiałem zejść z 4-ego piętra i pojechać po przesyłkę żeby żywność się nie popsuła. Przed tym dzwoniłem do ich BOK-u i powiedzieli, że mogą nadać paczkę znowu z punktu i trzeba czekać 2 dni. Odmówiłem, bo nie po to brałem opakowanie termiczne żeby czekać kolejne 2 dni... Drugi raz coś takiego w tej firmie. Od tamtej pory starałem się omijać tą firmę kurierską, ale w tym sklepie co zamawiałem tylko ta opcja była, więc zamówię z innego sklepu następnym razem, który ma umowę z inną firmą kurierską.
  • ~Klient001 / 2019-07-10 12:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia to chyba najlepsze słowo... Kurier nie zastał mnie w domu (co jest logiczne o godzinie 10 rano w tygodniu) i bez żadnej informacji, telefonu zawiózł moja przesyłkę do punktu UPS, który oddalony jest od mojego mieszkania o kilka kilometrów więc muszę specjalnie po nią jechać. Zaznaczam, że kurier mógł do mnie zadzwonić ponieważ podałem swój numer telefonu, mogłem w każdej chwili podjechać i odebrać paczkę w rejonie. Nie zrobił tego bo pewnie mu się nie chciało. O ile prościej jest wpisać w rejestr, że adresata nie było w domu i heja... Po moim telefonie na infolinię usłyszałem, że pani nie może mi podać numeru telefonu do kuriera ponieważ jest to prywatny numer.. Kolejna żenada. Numer telefonu nie jest daną osobową pod klauzulą "ściśle tajne" i w normalnych firmach nie ma problemu z uzyskaniem numeru kuriera. Zaoferowała mi przesyłkę w dniu kolejnym... no przepraszam bardzo to ja zamawiając od nich paczkę mam się dostosowywać do nich czy oni do mnie? Naprawdę UPS może śmiało konkurować z DHL o miano najbardziej beznadziejnej firmy kurierskiej. Na koniec słowo o aktualizacjach dotyczących śledzenia przesyłek, które pojawiają się z opóźnieniem 2-4 godzin. Żenada po raz trzeci.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyKurierzy, Obsługa, Reklamacje, Infolinia, Kontakt... można tak wymieniać w nieskończoność
  • ~Katarzyna / 2019-07-10 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku.
    Nie dość że człowiek siedzi w domu i czeka na paczkę to kurier oszukuje że nikogo nie było w domu i zostawia paczkę w punkcie. Sytuacja taka miała miejsce dwa razy. Po tel na infolinię usłyszałam tylko że może kurier przyjechać następnego dnia. Taka firma i taka obsługa klienta to po prostu żenada!!!!
    Zero szacunku dla klienta. Nigdy więcej.
    ZaletyBRAK
  • ~Janek / 2019-07-10 10:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety ale to moja ostatnia paczka nadana przez UPS. Kurier agresywny, rzucił paczkę w sekretariacie i poszedł sobie. Z infolinii dowiedziałem się, że nie dostarczają odbiorcy tylko pod wskazany adres. Czyli paczkę może odebrać złodziej bo nie pytają, kto odbiera. Podobno, aby odbiorca otrzymał paczkę trzeba wykupić dodatkową opcję. Takiej dziadowskiej firmy to jeszcze nie spotkałem. Wysyłając za ich pośrednictwem paczkę, nawet nie wiadomo komu ją doręczą.
    Zaletybrak
    Wadyjak w opisie
  • ~Rozczarowany / 2019-07-09 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i kilometr mułu. Odbiorca niby odmówił odebrania paczki, problem w tym, że odbiora znajdował się 100 kilometrów od miejsca w którym ostatni raz tą paczkę widziano. Śmiech na sali. UPS powinien być usunięty z rynku polskiego do tego czasu, dopóki nie będą funkcjonować jak normalna firma.

    W celu uzyskania pomocy starałem się dodzwonić przez 10 minut do siedziby UPS; niestety, jedyne co uzyskałem, to dźwięk próby uzyskania połączenia.
    ZaletyNic
    WadyBrak obsługi klienta
    Paczka nigdy nie dotarła
  • ~Michal01075 / 2019-07-09 00:34
    Ocena: 2.67 / 5
    Ciągle braki z internetem oraz telewizji zero powiadomien ze strony ups ,koszmar ostatni raz????


    Zalety3 dekodbr
    WadyBrak telwizji i internetu
  • ~pb / 2019-07-08 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno!!! Nigdy więcej!!!
    2 próby doręczenia jak twierdzą i żadnego kontaktu ze strony kuriera, dopiero później wchodząc na stronę dowiadujesz się że kurier był, ale chyba wirtualny bo nikt go nie widział i nie słyszał, wg pani na infolinii żeby odebrać przesyłkę trzeba być w domu w tak zwanym "oknie czasu doręczenia" od godz 9 do 19, czyli krótko mówiąc bierz Pan urlop i czekaj na swoją paczkę. Dziwię się że to "coś" świadczy w Polsce jeszcze jakiekolwiek usługi.
    ZaletyBRAK
    Wadytylko i wyłącznie WADY!
  • ~Zawiedziona2019 / 2019-07-08 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu telefonicznego. Po pierwszej próbie doręczenia od razu przekazują do punktu. Nie po to zamawiam do domu, aby jeździć po punktach. A wystarczyłby telefon/sms. Można coś uzgodnić,no ale po co być dla klienta w usługach... lepiej napisać tego dnia będziemy i czekaj w domu cały dzień aż przyjedzue kurier... Skandaliczna firma... Szkoda, że jeszcze wiele sklepów korzysta z ich usług i nie ma wyboru innej formy przesyłki.
    ZaletyŻadnej
    WadyWszystkie w opisie
  • ~123 / 2019-07-07 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska bardzo mnie rozczarowała. Paczka, na ktorej bardzo mi zależało nie dotarla do mnie tylko została zwrócona do nadawcy. Kontakt z kurierem zerowy, po zgloszeniu tego fakt na infolinii, zostalam zapewniona, że moja przesyłka dotrze na nastepny dzień, niestety tak się nie stało. Nie polecam tej firmy kurierskiej.
    ZaletyZero zalet
    WadyBrak kontaktu z kurierem
  • ~Kowalska / 2019-07-05 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie ma jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Kurier przychodzi kiedy chce. Jesli chcesz dostać paczkę uwięź sie w domu na tydzień (nie masz prawa nawet wyjsc z psem)
    WadyBrak kontaktu z klientem
  • ~polak / 2019-07-05 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Olewają już kompletnie dostarczanie paczek do klientów indywidualnych. Nie dotarły do mnie w ogóle paczki i wróciły do nadawcy. Osobiście bym wsadził na dożywocie wszystkich z tej firmy.
  • ~Klientka / 2019-07-04 16:21
    Ocena: 2.67 / 5
    UPS mnie rozczarowało. Dostawa spóźniła się o 3 dni, paczka miała być w poniedziałek a dziś mamy czwartek. Dostałam komunikat, że podano zły adres co było nieprawdą. Po kontakcie z Panią z UPS na Facebooku, udało się poprawić adres i paczka doszła. Akcja kuriera była szybka, zadzwonił gdy był już w pobliżu. Mogło być lepiej jeśli chodzi o dostawę tą firmą, postaram się jej unikać.
    ZaletyZadzwonili
    Dojechali
    Dostarczyli
    WadyFałszywe informacje o niepoprawnym adresie
    Długi czas dostawy
    Niejasne przedstawienie danych na monitorowaniu przesylki
  • ~asd / 2019-07-03 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przychodzi jakiś łysy pan. Na pytanie czy wie gdzie ma zawieźć paczkę oczywiście mówi nie. Więc dylemat, którą z pięciu paczek mu dać. I co zrobił, ulotnił się podczas gdy sprawdzałem pocztę w poszukiwaniu listu przewozowego. Pawiany z zoo by sobie lepiej poradziły
    ZaletyZERO
  • ~Nie Dariusz i nie adresat paczki / 2019-07-03 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelny kurier UPS chce mi wcisnąć czyjąś przesyłkę za ponad 1000 zł. I to już zapłaconą wcześniej przez adresata. Pewnie, co go to obchodzi, czy tak droga paczka w ogóle trafi w ręce adresata, który za nią już komuś całkowicie zapłacił! Adresat nikogo nie upoważnil do odbioru paczki i czekał na telefon w sprawie jej ostatecznego dostarczenia, bo tak był zapewniony wcześniej przez SMS, że będzie telefon. Jest to nieprawda, nagle pojawił się kurier i łapał każdego, kogo zobaczył przy posesji wskazanej przez adresata paczki, do jej odbioru. Równie dobrze mógł zaczepić robotnika, który akurat by wjeżdżał na te posesję do jakichś robót lub z jakąś nawet ofertą - też by mu dał czyjąś paczkę?! A gdyby ten człowiek zaraz z nią sobie pojechał z tej posesji i zniknął? Te info od nich jak to cudownie dostarczają paczki to jest w d.. ę uprzejmość i udawanie standardów. Nie zastał adresata paczki, tak drogiej paczki, a mimo tego koniecznie chciał ją komuś innemu niż adresat wcisnąć. Co to jest?! On by chciał, żeby jego już zapłaconą dużo wcześniej paczkę za ponad 1000 zł kurier wcisnął komukolwiek przy jego adresie? Na podwórku mógł zastać u nas każdego, bo już nam tu wchodzili nawet jechowcy, czy żebrzący o pieniądze. Też by im dał, byle odwalić paczkę i się jej pozbyć? Ważne, że on dostarczył?! Na odmowę przyjęcia jej przez osoby trzecie rzucił przez okno auta, bo nawet mu się w cywilizowany sposób nie chciało porozmawiać ani poczekać na telefon do adresata paczki, skoro do niego nikt nie raczył zadzwonić zgodnie z zapewnieniem firmy, że "czy w takim razie odmawiamy tu odbioru paczki?" Adresat paczki mu nie odmówił odbioru paczki! Tego mu zgodnie z prawem odmówiły inne osoby niż adresat paczki. Zapytałam go, czy wyglądam jak Dariusz (czyli facet, dla którego jest ta paczka ) - stałam ubrana wybitnie kobieco, bo w lekkiej bluzeczce z dekoltem i SPÓDNICY W KWIATKI. Ja mogę, ale nie mam obowiązku odbierać komukolwiek paczek, bo adresat ma prawo tego absolutnie nie chcieć. Tak samo on MOŻE przekazać paczkę innej osobie z danego adresu, ale nie ma prawa nikogo do tego zmuszać! Na to musi mieć zgodę osoby innej niż adresat, aby jej tę paczkę zostawić i ma obowiązek dokładnie sprawdzić z kim w ogóle rozmawia na temat paczki podając dane osobowe adresata - mamy RODO. Nie ma prawa pisać w adnotacji, że adresat odmówił odbioru paczki, bo adresata w ogóle nie zastał i adresat paczki niczego takiego nie stwierdził.
    ZaletyŻadne
    WadyUdawanie standardów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12549
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981