Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan M. / 2019-07-30 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS Polska popełniła kardynalne błędy w wyniku których paczka nie została dostarczona zgodnie ze zleceniem. Pomimo tego, że paczka nie została dostarczona, firma żąda zapłaty. Obsługa klienta: fatalna.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyZbyt mało miejsca aby opisać. Pracownicy wykazują się nieprawdopodobną wręcz nieprofesjonalnością.
  • ~MJ / 2019-07-30 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska . Sterczeć w domu do 19 bo kurier nie może zadzwonić jak będzie w pobliżu , bo oni takiej opcji nie maja . Żenada . Jest wiele firm które szanują klienta a ta do niej nie należy
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Przemek / 2019-07-29 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niby przywozona 3 razy, gdzie w domu ktoś był. Zero kontaktu z kurierem.
  • ~Kamil / 2019-07-29 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna firma, zero kompetencji zero kontaktu z kurierem. Paczkę niby przywoził o ago nie było .
  • ~Krakus / 2019-07-29 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety u tego przewoźnika pracują sami niekompetentni pracownicy. Już drugi raz nie otrzymałem przesyłki na czas z powodu wyjątku tz błędny adres, który błędnym nie był bo dzisiaj dzwoniłem na infolinię tylko najwyraźniej kurierowi nie chciało się już pracować. Kupiłem przedmiot z wysyłką darmową przez UPS, sam już nigdy nie skorzystam z ich usług.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTermin dostawy, opóźnienie 3 dni.Brak telefonu do kuriera taką mają politykę firmy, najlepiej sami odbierajcie paczki z magazynu.
  • ~Elth / 2019-07-26 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo sie zjawił, poczekał maksymalnie pół minuty tak że nie dało się zejść ze schodów i odjechał. Paczka na drugim końcu miasta mimo że po drodze były 4 inne access pointy. Już równie dobrze mogłem brać darmową przesyłkę do kiosku ruchu, mniej był się nalatał po mieście i oszczędził.
    Zaletyprzynajmniej przyjechał...
    Wadyale mniej cierpliwy od osoby z adhd
    brak możliwości ustalenia access pointu w przypadku "negatywnej próby doręczenia"
    jak na taką cenę to 0 opłacalności
  • ~Kris / 2019-07-26 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.

    Kurier miał dostarczyć paczkę do miejsca, gdzie byłem przez cały dzień. Uznał, że mnie nie ma (bez kontaktu) i zawiózł gdzieś paczkę. Po interwencji miał ją odebrać i przywieźć następnego dnia. Nie przywiózł. Po interwencji sklepu miałem czekać znowu kolejny dzień. Niestety znowu się nie pojawił.

    Okazało się, że kurier nie pofatygował się w ogóle po paczkę...
    Zaletybrak
    WadyCały proces obsługi, reklamacji fatalny. Najbardziej fatalny jednak sam kurier
  • ~Mariola / 2019-07-25 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier cham i prostak przyjechal dopiero po interwencji telefonicznej mimo ze przesylka juz byla opozniona, na odchodne pokazal srodkowy palec. Nowa praktyka w UPS Rzeszow????
    ZaletyBrak
  • ~Edyglo / 2019-07-25 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka doszła szybko i to tyle na plus. W dzień dostawy dzięki śledzeniu paczki dowiedziałam się że paczka do odebrania jest w punkcie. I ok, myślę sobie, trochę daleko, ale podjadę. Tylko że za chwilę otrzymałam smsa że kurier próbował się skontaktować ale mnie według niego nie bylo(podczas gdy pół dnia siedziałam w domu w oczekiwaniu) więc przekierował paczkę do punktu. Jednym słowem, nie chce im się dowodzić paczek pod konkretny adres, łatwiej podrzucić do punktu a klient sam się pofatyguje. Dla mnie to zwykle oszustwo. Nie po to zamawiam kuriera, żeby biegać do punktu. Na minus również brak numeru do kuriera podczas gdy np.w DPD kontakt jest czymś naturalnym. Nie polecam
  • ~Jasmin / 2019-07-24 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaku. Przyjechal, nie poczekal, nie zadzwonil awizo do skrzynki wrzucil bez nr kontaktowego i pojechal w nieznane. Zenada placimy za doreczenie do domu, a teraz pol miasta muszę przemierzać i szukac jakiegos lumpeksu, bo tam podobno moja przesylka.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kontaktu-place za dostawe do domu, a musze osobiscie po miescie biegac w poszukiwaniu paczki.
  • ~Eve / 2019-07-24 12:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier przyjechał po czasie, pan bardzo niemiky, opryskliwy, powstal probkem z etykieta, pan nie chcial poczekac minutki na do drukowanie, wykrzykujac ze nie ma czasu. nie płacimy złotówki za usługę tylko sporo wiecej. pan ktory ma rejon Sosnowiec.
  • ~Klaudia / 2019-07-24 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Zero kontaktu. Kurier twierdzi, ze był pod adresem, a jest to kłamstwo. Niejednokrotnie się zawiodłam!
    ZaletyBRAK!
  • ~Janusz M / 2019-07-23 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 22.07.2019 po godzinie 16 znalazłem w skrzynce na listy awizo UPS, na którym poza datą i godziną (22.07.2019; 10.04) próby doręczenia, nadawcą oraz zaznaczonym kwadratem, że jest to ostatnia próba, nie było nic. Ani numeru przesyłki, ani gdzie jej szukać. Odwiedziłem dwa najbliższe Acces Pointy, salon sklepu, w którym dokonałem zakupu przez internet i przesyłki nie znalazłem. Skontaktowałem się z infolinią i po numerze InfoNotice ustalono, że jest ona pozostawiona do odbioru w magazynie UPS. Na awizo jest informacja o trzech próbach doręczenia i o tym poinformowałem rozmówczynię. Otrzymałem odpowiedź, że od maja bieżącego roku są tylko dwie, i że pierwsza próba doręczenia była 19.07.2019 a kurier powinien zostawić awizo. Otóż 19.07 od około 6.30 do 23 nie wychodziłem ani na minutę z domu i w tym czasie nie było żadnej próby doręczenia ani awiza. Reasumując: UPS jest zdominowany przez kurierów-cwaniaków i aż ciśnie się na usta by powiedzieć, że UPS nie zajmuje się doręczaniem tylko kasowaniem za rzekome doręczenie. Jest to kolejny mój problem z tą firmą. Od tej pory każdy sklep, który zaoferuje usługi UPS, będę informował o rezygnacji z zakupów z powodu niewiarygodności tego kuriera. UPS jako wzór głębokiej komuny.
    ZaletyPowrót do KOMUNY w najgorszym wydaniu, rodem z głębokiego PRL-u.
    WadyLekceważenie klienta, pobieranie opłat za niewykonane usługi, kłamliwe i pokrętne wyjaśnienia, brak kontroli nad samowolą kurierów.
  • ~Karol / 2019-07-23 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry

    Jak jest dobrze to jest dobrze, niestety jeśli masz pecha i Twoja przesyłka się zgubiła to masz problem i zostajesz z nim sam, Dział obsługi klienta działa tak: "Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, że zgłoszenie dotyczące wskazanego przez Państwa numeru monitorowania przesyłki jest procesowane przez UPS.
    Dołożymy wszelkich starań, by niezwłocznie otrzymali Państwo odpowiedź. Prosimy oczekiwać na wiadomość."- sprawę zgłosiłem 05.07.19r.,dziś jest 23.07.19r., paczka ubezpieczona, wartość 7000PLN i dalej nie wiadomo gdzie jest pomimo, że na stronie ups.com widnieje status, że kurier odebrał przesyłkę.

    Zaletyśmiech
    Wadymało profesjonalne podejście do klient, dzwoniąc na infolinie można dostac różne odpowiedzi na te same pytania.
  • ~Mila / 2019-07-23 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie dostarczył paczki pod podany adres, nawet nie próbował się skontaktować. Dodam że byłam cały czas w miejscu dostarczenia.
  • ~Kornelia / 2019-07-23 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy UPS. Bardzo słaba obsluga klienta w porównaniu do konkurencji. Nie dość, że cena za doreczenie jest horrendalna, to jeszcze Panie z obslugi telefonicznej są bardzo niemiłe. Zobaczyłam, ze moja przesyłka znajduje sie w miescie do ktorego miala byc dostarczona. Zadzwonilam do UPS z prosba o to, aby ja jak najszybciej dostarczyc. Powiedziałam, że moge podjechac do kuriera nawet jesli bedzie gdzies w poblizu, bo zalezy mi na jak najszybszym otrzymaniu przesyłki. Jako powód podałam, że jest to prezent urodzinowy, a urodziny są dzisiaj! Prezent zostal zamowiony z wyprzedzeniem, ale niestety firma od ktorej został zamówiony miała problemy na etapie produkcji, stad wyszlo ogromne opoznienie. Po wytłumaczeniu zdarzenia otrzymalam informacje, ze dla firmy UPS to nie jest wyjatkowa sytuacja. Wyjatkowa sytuacja jest wtedy, kiedy paczka ma uratowac komus zycie.

    Nie dosc ze Pani nie pomogla mi w zaden sposob (wystarczylo podac kontakt do kuriera, ja bym sie z nim sama sprobowala dogadac), to jeszcze zasugerowano mi, że problem z ktorym do firmy sie zwracam, nie jest wystarczajaco wazny dla firmy UPS. Oczywsice rozumiem, ze zdarzaja sie na prawde sytuacje, w ktorych paczka moze uratowac zycie, i absolutnie nie neguje ważnosci tego faktu, ale firma UPS chyba zapomniala, ze oprocz takich sytuacji, zdarzaja sie inne, nie zagrazajace zyciu ludzi, ale rowniez wazne dla ich klientow.

    Bardzo przykro mi to stwierdzic, ale nie zamierzam nigdy wiecej korzystac z tej drogiej i jakze nieprzyjemnej i stresogennej usługi.
    ZaletyBrak
    WadyBrak mozliwosci zmiany adresu dostarczenia przesyłki (bez przejscia na jakas wersje premium, ktorej nie moglam uruchomic, bo wyskakiwał bład). Brak kontaktu do kuriera - jest to juz standard w innych konkurencyjnych firmach kurierskich. Brak elastycznosci i dopasowania do potrzeb klienta. Wysoka cena - słaba jakosc obsługi.
  • ~Zamawiacz / 2019-07-22 17:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam korzystania z usług. Kurier miał być w czwartek, cały dzień czekałem na doręczenie w włączanym domofonem żeby dowiedzieć się o nieudanej próbie doręczenia. Następnego dnia to samo i przesyłka zwrócona do nadawcy. Dodam, że była to bardzo ważna paczka.
    ZaletyCzas
    WadyObsługa
    Infolinia
  • ~Rafał / 2019-07-22 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy widma, jeszcza ani razu nie udało mi się odebrać paczki wysłanej przez UPS, z każdą inną firmą nie miałem jakichkolwiek problemów.
    Wadywszystko
  • ~Mariusz / 2019-07-22 06:23
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS średni termin dostawy dwa tygodnie a cena najwyższa na świecie, to wielka pomyłka i skandal !!!
    Zaletynie ma żadnych zalet
    Wadysame wady czas dostawy, cena , reklamacja
  • ~Klient / 2019-07-22 00:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W Gdańsku ta firma ma renomę najgorszego kuriera. Nie wiem.. jak można tak upaść? Pamiętam czasy gdy ups kojarzył się z drogim prestiżowym dostawcą. Nic z tego już nie zostało... Kurier przyjeżdża kiedy chce o ile w ogóle przyjedzie bo od jakiegos roku jest moda na to że tylko dostajemy powiadomienie o przekazaniu paczki do access point. Taka sytuację miałem w środę. Bylem na urlopie i przebywałem cały dzień w okolicy wejścia do domu. Kuriera brak. Sprawdzam wieczorem maila i o dziwo nie było mnie w domu! :o i teraz muszę jechać 34 min (wg Google maps) tramwajem i odbierać moją paczkę za którą zapłaciłem w jakims monopolowym na końcu miasta! Skandal!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12679
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7719
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4117
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2434
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3067