strona 179 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- nastepna »
-
~Mila / 2019-07-23 11:51
Kurier nie dostarczył paczki pod podany adres, nawet nie próbował się skontaktować. Dodam że byłam cały czas w miejscu dostarczenia. -
-
~Kornelia / 2019-07-23 11:19
Nie polecam firmy UPS. Bardzo słaba obsluga klienta w porównaniu do konkurencji. Nie dość, że cena za doreczenie jest horrendalna, to jeszcze Panie z obslugi telefonicznej są bardzo niemiłe. Zobaczyłam, ze moja przesyłka znajduje sie w miescie do ktorego miala byc dostarczona. Zadzwonilam do UPS z prosba o to, aby ja jak najszybciej dostarczyc. Powiedziałam, że moge podjechac do kuriera nawet jesli bedzie gdzies w poblizu, bo zalezy mi na jak najszybszym otrzymaniu przesyłki. Jako powód podałam, że jest to prezent urodzinowy, a urodziny są dzisiaj! Prezent zostal zamowiony z wyprzedzeniem, ale niestety firma od ktorej został zamówiony miała problemy na etapie produkcji, stad wyszlo ogromne opoznienie. Po wytłumaczeniu zdarzenia otrzymalam informacje, ze dla firmy UPS to nie jest wyjatkowa sytuacja. Wyjatkowa sytuacja jest wtedy, kiedy paczka ma uratowac komus zycie.
Nie dosc ze Pani nie pomogla mi w zaden sposob (wystarczylo podac kontakt do kuriera, ja bym sie z nim sama sprobowala dogadac), to jeszcze zasugerowano mi, że problem z ktorym do firmy sie zwracam, nie jest wystarczajaco wazny dla firmy UPS. Oczywsice rozumiem, ze zdarzaja sie na prawde sytuacje, w ktorych paczka moze uratowac zycie, i absolutnie nie neguje ważnosci tego faktu, ale firma UPS chyba zapomniala, ze oprocz takich sytuacji, zdarzaja sie inne, nie zagrazajace zyciu ludzi, ale rowniez wazne dla ich klientow.
Bardzo przykro mi to stwierdzic, ale nie zamierzam nigdy wiecej korzystac z tej drogiej i jakze nieprzyjemnej i stresogennej usługi.ZaletyBrakWadyBrak mozliwosci zmiany adresu dostarczenia przesyłki (bez przejscia na jakas wersje premium, ktorej nie moglam uruchomic, bo wyskakiwał bład). Brak kontaktu do kuriera - jest to juz standard w innych konkurencyjnych firmach kurierskich. Brak elastycznosci i dopasowania do potrzeb klienta. Wysoka cena - słaba jakosc obsługi. -
~Zamawiacz / 2019-07-22 17:17
Odradzam korzystania z usług. Kurier miał być w czwartek, cały dzień czekałem na doręczenie w włączanym domofonem żeby dowiedzieć się o nieudanej próbie doręczenia. Następnego dnia to samo i przesyłka zwrócona do nadawcy. Dodam, że była to bardzo ważna paczka. ZaletyCzasWadyObsługa
Infolinia -
~Rafał / 2019-07-22 16:53
Kurierzy widma, jeszcza ani razu nie udało mi się odebrać paczki wysłanej przez UPS, z każdą inną firmą nie miałem jakichkolwiek problemów. Wadywszystko -
~Mariusz / 2019-07-22 06:23
UPS średni termin dostawy dwa tygodnie a cena najwyższa na świecie, to wielka pomyłka i skandal !!! Zaletynie ma żadnych zaletWadysame wady czas dostawy, cena , reklamacja -
~Klient / 2019-07-22 00:03
W Gdańsku ta firma ma renomę najgorszego kuriera. Nie wiem.. jak można tak upaść? Pamiętam czasy gdy ups kojarzył się z drogim prestiżowym dostawcą. Nic z tego już nie zostało... Kurier przyjeżdża kiedy chce o ile w ogóle przyjedzie bo od jakiegos roku jest moda na to że tylko dostajemy powiadomienie o przekazaniu paczki do access point. Taka sytuację miałem w środę. Bylem na urlopie i przebywałem cały dzień w okolicy wejścia do domu. Kuriera brak. Sprawdzam wieczorem maila i o dziwo nie było mnie w domu! :o i teraz muszę jechać 34 min (wg Google maps) tramwajem i odbierać moją paczkę za którą zapłaciłem w jakims monopolowym na końcu miasta! Skandal! -
~Arkadiusz / 2019-07-21 09:19
Najgorsza i najdroższa firma kurierska z jakiej skorzystałem, nigdy więcej. Paczka 1 kg krajowa 52 zł czas dostawy 8 dni, kurierzy chyba na piechotę po Polsce roznoszą paczuszki Zaletynie ma żadnych zaletWadywysoka cena, bardzo długi czas doręczenia, nie jasny i trudne do wypełnienia dokumenty przewozowe -
~PM / 2019-07-19 12:58
Tragedia! Paczka ubezpieczona a kurier z tekstem, że nie wolno mi jej obejrzeć. Oczywiście poziom rozwoju umysłowego tego gościa nie pozwala odróżnić słowa obejrzeć a otworzyć. W przypadku jakiegoś uszkodzenia miałem prawo nie przyjąć przesyłki i zgłosìć to do sklepu. Waga przesyłki to ok 35kg. Odbierała to starsza kobieta i oczekiwanie na pomoc ze strony kuriera to strata czasu. Usłyszała tylko że "on nie jest tragarzem" ZaletyBrakWadyTragiczna obsługa klienta -
-
~Dagny / 2019-07-19 08:32
Katastrofa. Człowiek czeka na paczkę, praktycznie 4 dni nigdzie się nie może ruszyć bo dostał email że przyjdzie a tu nikt nie przychodzi a na koniec okazuje się że paczka zwrócona nadawcy :/ :/ katastrofa :/ nigdy w życiu nie chcę już skorzystać z ich oferty :/ tfu tfu -
~Krymal / 2019-07-18 09:53
Wczoraj dnia 17.07.2019 miały przyjść mi buty od Adidasa (brałem za pobraniem) i przywieść miał je właśnie kurier UPS. Butów nie zobaczyłem i już nie zobacze, ponieważ według kuriera odrzuciłem paczke. Choć byłem cały dzień w domu i kuriera nigdzie nie było. Po 10 minutach męczenia sie z botem i wciskaniem numerów, w końcu udało mi się dodzwonić do nich przez telefon. Powiedzieli mi że nie podałem numeru telefonu i że był zły adres. Numer telefonu jak i POPRAWNY adres wpisałem na adidasie gdy zamawiałem, także nie wiem dlaczego numeru nie mają a adres jest zły. Dzisiaj jeszcze zadzwoniłem do adidasa i powiedzieli że pełno osób skarży sie na tą firmę kurierską. Zdecydowanie nie polecam ZaletyBrakWadyPełno -
~Robert / 2019-07-17 21:25
To jest obrzydliwe. Czekam na przesyłkę. Ma być jutro. I co? Żeby otrzymać czas dostawy muszę sie zalogować przez portal społecznościowy. I za co się płaci? Jakim prawem stawiają takie warunki? To czysty szantaż. -
~wiwi / 2019-07-17 18:27
Jestem niezadowolona z usługi tej firmy kurierskiej. Zamówiłam przesyłkę do pracy, po czym dostałam smsa, że kurier nikogo nie zastał pod podanym adresem. W tym czasie oczywiście byłam w pracy, tak jak i pozostałych przeszło 400 osób i kurier nikogo nie zastał... Po drugie, nie było nawet żadnej próby kontaktu, żadnego telefonu od kuriera - tylko od razu sms - proszę odebrać przesyłkę z punktu odbioru. Żenada. Nie polecam. Wadybrak kontaktu z kurierem, brak próby doręczenia przesyłki -
~Bea63 / 2019-07-17 17:01
Jestem bardzo niezadowolona, ale jak widzę, nie ja jedna. Wczoraj dostałam sms z informacją o próbie doręczenia przesyłki ( trochę wazy bo tam jest żwirek i karma dla 3 kotów). Sęk w tym, że w domu jest moja Mama (CAŁY CZAS). Próbowałam odkrecić tę sprawę, ale dodzwonienie się i rozmowa z konsultantem to doprawdy droga przez mękę. Udalo mi się to w 4 próbie... cała zabawa trwała prawie 9 minut, ale jakimś cudem udało mi się porozmawiac z zywym człowiekiem - nie z automatem. Paczka miała być dostarczona dzisiaj między 9:00 a 13:00. Hmmm, mamy 16:58. Paczki nie ma, automat nie był w stanie zlokalizować co się z nią dzieje. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Zaletynie potrafię dostrzecWadynierzetelność -
~Anonim / 2019-07-17 16:19
Porażka to mało powiedziane... zamówiłam paczkę do pracy, portier do mnie zadzwonił że kurier przyjechał (Nie wiem dlaczego nie zadzwonił bezpośrednio do mnie). Poinformowałam żeby zaczekał, bo muszę pójść po gotówkę, gdy wróciłam już to nie było, bo jak zostało mi przekazane, nie ma czasu by czekać!!
Co to ma wogole znaczyć?!
Później zadzwonił ktoś z UPS żeby mnie poinformować, że była nieskuteczna próba doręczenia przesyłki. Długo jeszcze można by opisywać dalszy rozwój sytuacji ale szkoda czasu.
Jednym słowem PORAŻKA -
~Odbiorca / 2019-07-17 15:11
Dno, dno i jeszcze raz dno. Kurier niby podjął dwie próby doręczenia. Guzik prawda, bo w obydwa dni ktoś był w domu cały dzień. Klatka schodowa jest otwarta, więc można wrzucić awizo do skrzynki, zadzwonić domofonem, czy nawet zapukać do drzwi. Teraz muszę jechać na drugi koniec miasta po odbiór paczki...
W dodatku na stronie UPS nie można złożyć skargi.ZaletyBRAKWadyWada jest jedna - brak zalet -
~Oskar / 2019-07-17 09:49
Paczka miała dotrzeć we wtorek "pod koniec dnia" jak było napisane na tracking-u paczki. O godz 12 w dniu w którym miała dotrzeć przesyłka, na śledzeniu paczki pojawiła się informacja o zmianie adresu,ze względu na "błędny kod pocztowy", pomimo poprawnego podania go na stronie. UPS nie odpisuje na maile w celu uzyskania informacji o paczce. Firma nie przesyła także telefonu do kuriera, jak ma to miejsce w przypadku DHL-a i nie ma jak dowiedzieć się kompletnie nic o paczce. Nie polecam. Najgorsza firma. Zamawialem wiele razy z DPD, DHL-em, a nawet Pocztą polską i nigdy nie było problemów takich jak tu. Odradzam stanowczo. ZaletyJedyny raz musiałem korzystać z ich usługWady-Czas dostawy
-Zmiana danych przesyłki bez zgody zamawiającego
-Brak kontaktu -
-
~Ola / 2019-07-16 17:36
Zawsze się zastanawiam jak po co podaje się numer kontaktowy w zamówieniu skoro i tak kurier go nie wykorzystuje. Kurier niczym samochód widmo był i odjechał, dziwne cały dzień byłam w domu i nikogo nie było. Dla mnie beznadzieja.... -
~siwulec6666 / 2019-07-16 14:36
Ogólnie kurier bezproblemowy, uprzejmy , przesyłka dostarczana na czas , dzwoni przed dostarczeniem , ogólnie rewelacja ZaletyWszystkoWadyBrak -
~Gdansk / 2019-07-15 15:53
Brak kontaktu z ups, brak kontaktu do kuriera, niemila obsluga, zero szans na polubowne zalatwienie problemu, firma zaslania sie procedurami, plac a my i tak mamy cie w tylku... ZaletyBrak zaletWadyGdyby ups prowadzil stacje benzynowe lali by torf i piach -
~Aneta / 2019-07-12 15:05
Karygodna obsługa klienta. Jest wiele firm na rynku zdecydowanie nie polecam rozpoczynac wspolpracy z ta firma.
Pracowalam z innymi frimamy i z nimi zostaje i wpsolpracuje dalej jest to jedyna firma z ktora niestety nie idalo nam sie porozumiec
strona 179 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 177
- 178
- 179
- 180
- 181
- nastepna »