Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mp / 2019-08-07 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Mam nadzieję, że nie będę musiała korzystać z usług tej firmy. Wysyłają informacje o dniu dostawy co ma się nijak do rzeczywistości. Paczka dochodzi z co najmniej jedno dniowym opoznieniem. Konsultant nie jest w stanie powiedzieć nic oprócz informacji, że do końca dnia paczka dojdzie,ewentualbie że jest im przykro a paczkę można sobie odebrać w ich punkcie. To po co zamawiać kuriera? W końcu po to korzystamy z ich usług przy braku czasu na samodzielne odbieranie paczek.
    ZaletyBrak
    WadySAME WADY
  • ~Jarjar69 / 2019-08-06 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna firma... Słaby kontakt... Brak telefonu do kuriera...
  • ~J / 2019-08-02 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilkakrotnie czekałem na kuriera tej firmy (pracodawca mnie zmuszał bo z niej korzysta). Nigdy nie dojechał na czas. Raz nie dojechał w ogóle. Nigdy nie dzwonią, nie umawiają się. Na numer płatnika osobiście nie można nadać bo przyjmują tylko w największych miastach. Beznadzieja
    ZaletyBrak
  • ~Ewelina / 2019-08-01 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Czekałam w domu na paczkę od rana, po chwili dostałam SMS, że kurier nikogo w domu nie zastał, jak się nie chciało wchodzić na pierwsze piętro to mógł zadzwonić, człowiek by zszedł..
  • ~Niezadowolona klientka / 2019-08-01 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier moją paczkę dał randomowej osobie(była to osoba o innym nazwisku niż moje) która, była na podwórku, a ta osoba stwierdziła, że paczka jest przerwana i jej nie przyjmie. Paczka wraca do adresata. W śledzeniu przesyłki nie ma nawet informacji, że była w moim mieście ani że byĺa uszkodzona. Gdyby ta osoba nie powiedziała mi o tej sytuacji nie wiedziałabym co dzieje się z tą paczką. Kiedy skontaktowałam się z infolinią nieuprzejma pani miała pretensje, że nie zadzwoniłam wczoraj, mimo że dowiedziałam się o sytuacji kiedy infolinia była już nieczynna, bo nawet nie wysłano maila z informacją. Jakim cudem obca osoba może zadecydować za mnie, czy paczka ma być odesłana, a kurier nie ma z tym problemu i nawet nie zaznacza nigdzie, że była uszkodzona. Zastanawiam się tylko czy jeśli ktoś przechodził by ulicą i powiedział, że mieszka tu to kurier też dałby mu moją paczkę !? ŻENADA
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem
    Brak kompetencji u kuriera
  • ~Henryk / 2019-07-31 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier okazał się kłamcą . Miał dostarczyć przesyłkę 1Z1E54397998122435 . Bez wcześniejszego uprzedzenia w dn 30.07 próbował ją dostarczyć . Po uzgodnieniu z adresatką miał dostarczyć w dn 31,07 . Nie dostarczył ponieważ w domu przez cały dzień czekała osoba aby ją odebrać . To świadczy o jakości pracy firmy .
    Wadyignorancja ze str kuriera
  • ~Jan M. / 2019-07-30 17:01
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS Polska popełniła kardynalne błędy w wyniku których paczka nie została dostarczona zgodnie ze zleceniem. Pomimo tego, że paczka nie została dostarczona, firma żąda zapłaty. Obsługa klienta: fatalna.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet.
    WadyZbyt mało miejsca aby opisać. Pracownicy wykazują się nieprawdopodobną wręcz nieprofesjonalnością.
  • ~MJ / 2019-07-30 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska . Sterczeć w domu do 19 bo kurier nie może zadzwonić jak będzie w pobliżu , bo oni takiej opcji nie maja . Żenada . Jest wiele firm które szanują klienta a ta do niej nie należy
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Przemek / 2019-07-29 18:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka niby przywozona 3 razy, gdzie w domu ktoś był. Zero kontaktu z kurierem.
  • ~Kamil / 2019-07-29 10:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszna firma, zero kompetencji zero kontaktu z kurierem. Paczkę niby przywoził o ago nie było .
  • ~Krakus / 2019-07-29 08:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety u tego przewoźnika pracują sami niekompetentni pracownicy. Już drugi raz nie otrzymałem przesyłki na czas z powodu wyjątku tz błędny adres, który błędnym nie był bo dzisiaj dzwoniłem na infolinię tylko najwyraźniej kurierowi nie chciało się już pracować. Kupiłem przedmiot z wysyłką darmową przez UPS, sam już nigdy nie skorzystam z ich usług.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTermin dostawy, opóźnienie 3 dni.Brak telefonu do kuriera taką mają politykę firmy, najlepiej sami odbierajcie paczki z magazynu.
  • ~Elth / 2019-07-26 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo sie zjawił, poczekał maksymalnie pół minuty tak że nie dało się zejść ze schodów i odjechał. Paczka na drugim końcu miasta mimo że po drodze były 4 inne access pointy. Już równie dobrze mogłem brać darmową przesyłkę do kiosku ruchu, mniej był się nalatał po mieście i oszczędził.
    Zaletyprzynajmniej przyjechał...
    Wadyale mniej cierpliwy od osoby z adhd
    brak możliwości ustalenia access pointu w przypadku "negatywnej próby doręczenia"
    jak na taką cenę to 0 opłacalności
  • ~Kris / 2019-07-26 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.

    Kurier miał dostarczyć paczkę do miejsca, gdzie byłem przez cały dzień. Uznał, że mnie nie ma (bez kontaktu) i zawiózł gdzieś paczkę. Po interwencji miał ją odebrać i przywieźć następnego dnia. Nie przywiózł. Po interwencji sklepu miałem czekać znowu kolejny dzień. Niestety znowu się nie pojawił.

    Okazało się, że kurier nie pofatygował się w ogóle po paczkę...
    Zaletybrak
    WadyCały proces obsługi, reklamacji fatalny. Najbardziej fatalny jednak sam kurier
  • ~Mariola / 2019-07-25 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier cham i prostak przyjechal dopiero po interwencji telefonicznej mimo ze przesylka juz byla opozniona, na odchodne pokazal srodkowy palec. Nowa praktyka w UPS Rzeszow????
    ZaletyBrak
  • ~Edyglo / 2019-07-25 16:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Przesyłka doszła szybko i to tyle na plus. W dzień dostawy dzięki śledzeniu paczki dowiedziałam się że paczka do odebrania jest w punkcie. I ok, myślę sobie, trochę daleko, ale podjadę. Tylko że za chwilę otrzymałam smsa że kurier próbował się skontaktować ale mnie według niego nie bylo(podczas gdy pół dnia siedziałam w domu w oczekiwaniu) więc przekierował paczkę do punktu. Jednym słowem, nie chce im się dowodzić paczek pod konkretny adres, łatwiej podrzucić do punktu a klient sam się pofatyguje. Dla mnie to zwykle oszustwo. Nie po to zamawiam kuriera, żeby biegać do punktu. Na minus również brak numeru do kuriera podczas gdy np.w DPD kontakt jest czymś naturalnym. Nie polecam
  • ~Jasmin / 2019-07-24 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaku. Przyjechal, nie poczekal, nie zadzwonil awizo do skrzynki wrzucil bez nr kontaktowego i pojechal w nieznane. Zenada placimy za doreczenie do domu, a teraz pol miasta muszę przemierzać i szukac jakiegos lumpeksu, bo tam podobno moja przesylka.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kontaktu-place za dostawe do domu, a musze osobiscie po miescie biegac w poszukiwaniu paczki.
  • ~Eve / 2019-07-24 12:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier przyjechał po czasie, pan bardzo niemiky, opryskliwy, powstal probkem z etykieta, pan nie chcial poczekac minutki na do drukowanie, wykrzykujac ze nie ma czasu. nie płacimy złotówki za usługę tylko sporo wiecej. pan ktory ma rejon Sosnowiec.
  • ~Klaudia / 2019-07-24 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia! Zero kontaktu. Kurier twierdzi, ze był pod adresem, a jest to kłamstwo. Niejednokrotnie się zawiodłam!
    ZaletyBRAK!
  • ~Janusz M / 2019-07-23 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 22.07.2019 po godzinie 16 znalazłem w skrzynce na listy awizo UPS, na którym poza datą i godziną (22.07.2019; 10.04) próby doręczenia, nadawcą oraz zaznaczonym kwadratem, że jest to ostatnia próba, nie było nic. Ani numeru przesyłki, ani gdzie jej szukać. Odwiedziłem dwa najbliższe Acces Pointy, salon sklepu, w którym dokonałem zakupu przez internet i przesyłki nie znalazłem. Skontaktowałem się z infolinią i po numerze InfoNotice ustalono, że jest ona pozostawiona do odbioru w magazynie UPS. Na awizo jest informacja o trzech próbach doręczenia i o tym poinformowałem rozmówczynię. Otrzymałem odpowiedź, że od maja bieżącego roku są tylko dwie, i że pierwsza próba doręczenia była 19.07.2019 a kurier powinien zostawić awizo. Otóż 19.07 od około 6.30 do 23 nie wychodziłem ani na minutę z domu i w tym czasie nie było żadnej próby doręczenia ani awiza. Reasumując: UPS jest zdominowany przez kurierów-cwaniaków i aż ciśnie się na usta by powiedzieć, że UPS nie zajmuje się doręczaniem tylko kasowaniem za rzekome doręczenie. Jest to kolejny mój problem z tą firmą. Od tej pory każdy sklep, który zaoferuje usługi UPS, będę informował o rezygnacji z zakupów z powodu niewiarygodności tego kuriera. UPS jako wzór głębokiej komuny.
    ZaletyPowrót do KOMUNY w najgorszym wydaniu, rodem z głębokiego PRL-u.
    WadyLekceważenie klienta, pobieranie opłat za niewykonane usługi, kłamliwe i pokrętne wyjaśnienia, brak kontroli nad samowolą kurierów.
  • ~Karol / 2019-07-23 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry

    Jak jest dobrze to jest dobrze, niestety jeśli masz pecha i Twoja przesyłka się zgubiła to masz problem i zostajesz z nim sam, Dział obsługi klienta działa tak: "Szanowni Państwo,
    Uprzejmie informujemy, że zgłoszenie dotyczące wskazanego przez Państwa numeru monitorowania przesyłki jest procesowane przez UPS.
    Dołożymy wszelkich starań, by niezwłocznie otrzymali Państwo odpowiedź. Prosimy oczekiwać na wiadomość."- sprawę zgłosiłem 05.07.19r.,dziś jest 23.07.19r., paczka ubezpieczona, wartość 7000PLN i dalej nie wiadomo gdzie jest pomimo, że na stronie ups.com widnieje status, że kurier odebrał przesyłkę.

    Zaletyśmiech
    Wadymało profesjonalne podejście do klient, dzwoniąc na infolinie można dostac różne odpowiedzi na te same pytania.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981