W dniu 22.07.2019 po godzinie 16 znalazłem w skrzynce na listy awizo UPS, na którym poza datą i godziną (22.07.2019; 10.04) próby doręczenia, nadawcą oraz zaznaczonym kwadratem, że jest to ostatnia próba, nie było nic. Ani numeru przesyłki, ani gdzie jej szukać. Odwiedziłem dwa najbliższe Acces Pointy, salon sklepu, w którym dokonałem zakupu przez internet i przesyłki nie znalazłem. Skontaktowałem się z infolinią i po numerze InfoNotice ustalono, że jest ona pozostawiona do odbioru w magazynie UPS. Na awizo jest informacja o trzech próbach doręczenia i o tym poinformowałem rozmówczynię. Otrzymałem odpowiedź, że od maja bieżącego roku są tylko dwie, i że pierwsza próba doręczenia była 19.07.2019 a kurier powinien zostawić awizo. Otóż 19.07 od około 6.30 do 23 nie wychodziłem ani na minutę z domu i w tym czasie nie było żadnej próby doręczenia ani awiza. Reasumując: UPS jest zdominowany przez kurierów-cwaniaków i aż ciśnie się na usta by powiedzieć, że UPS nie zajmuje się doręczaniem tylko kasowaniem za rzekome doręczenie. Jest to kolejny mój problem z tą firmą. Od tej pory każdy sklep, który zaoferuje usługi UPS, będę informował o rezygnacji z zakupów z powodu niewiarygodności tego kuriera. UPS jako wzór głębokiej komuny.ZaletyPowrót do KOMUNY w najgorszym wydaniu, rodem z głębokiego PRL-u.
WadyLekceważenie klienta, pobieranie opłat za niewykonane usługi, kłamliwe i pokrętne wyjaśnienia, brak kontroli nad samowolą kurierów.