Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Loel / 2019-08-16 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Odbiór paczki przez firmę UPS polega na bieganiu za kurierem po całym osiedlu i łapaniu każdego kuriera jakiego się minie na ulicy, po czym i tak stwierdzą, że była nieudana próba przekazania paczki.... nie polecam tego kuriera.
  • ~Patrycja / 2019-08-16 12:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Informacja ze strony o dacie dostarczenia nie ma nic wspólnego z tym, kiedy paczka zostanie faktycznie dostarczona. Na infolinii kazdy podaje inna informacje. Żenada, nie polecam.
  • ~Edek / 2019-08-15 21:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Zawsze kurier się spóźnia o kilka dni.Paczka długo czeka w magazynie.
    WadySpóźnienie o kilka dni a nawet tygodni
  • ~Jacek / 2019-08-14 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletne zero, pozostawienie przesyłki w punkcie, potem ustalenie ponownego doręczenia i paczka ląduje na drugim końcu miasta pod innym adresem,.... Schizofrenia totalna...
    ZaletyZero
    WadyDno
  • ~Adrianna / 2019-08-14 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłam za kuriera a i tak sama musiałam odebrać, bo kurierowi nie chciało się zadzwonić do drzwi mimo, ze wg GPS na infolinii był pod umówionym adresem. Oczywiście otrzymałam informacje, ze nikogo nie ma w domu (a był) po 2godzinach i kurier ponownie z paczka mógł się zjawić dopiero w poniedziałek, czyli cały tydzień później.... żenada
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Lidia / 2019-08-14 14:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Kurier bardzo miły i życzliwy :) poczekal pod domem chyba z 5 min. (gmina liszki)
  • ~Joanna / 2019-08-14 14:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma UPS miała dostarczyć mi paczkę nadaną z USA. Bardzo długo czekałam na paczkę. W końcu otrzymałam informację od siostry z USA, że paczka czeka w punkcie odbioru, ponieważ kurier nie zastał nikogo w domu. Ze strony kuriera nie otrzymałam żadnej informacji, że był i nikogo nie zastał. Nie było też żadnego telefonu z taką informacją mimo, że mój nr telefonu był podany. Żenujące jest podrjśvud tej firmy fi klientów. Stanowczo odradzam korzystanie. Ja z ich usług ba pewno już nie skorzystam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu z odbiorcą.
  • ~Sylwia / 2019-08-14 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier niemiły wręcz złośliwy
    Zero kontaktu tel przed przyjazdem i według niego tak musi byc czyli człowiek cały dzien siedzi i czeka
    Na drugi dzien przyjechał dzwoniI ze za 5 minut będzie
    Wracałam właśnie do domu i pan musiał zACzekac 3 minuty za które zażyczył sobie 5zł
    To jest jakiś żart !
    Kalisz
  • ~Damian / 2019-08-14 09:17
    Ocena: 1.67 / 5
    BRAK MOŻLIWOŚCI ZDOBYCIA NR. TEL DO KURIERA - ZERO INFORMACJI W JAKICH GODZINACH MNIEJ WIĘCEJ BĘDZIE TYLKO OD 9-18 .. CZYLI KLIENT MUSI SIEDZIEĆ CAŁY DZIEŃ W DOMU NIGDZIE NIE WYCHODZĄC BO NIE MOŻNA NIC SIĘ DOWIEDZIEĆ ...
    Zalety....
    Wady....
  • ~Imper / 2019-08-13 21:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadzieja!!!!
    Totalny brak kontaktu z kurierem a na dodatek po całym dniu czekania dostaję SMS z informacją że przesyłka czeka na poczcie bo nikogo w domu nie zastali co oczywiście było bzdurą gdyż sam osobiście czekałem na odbiór paczki i specjalnie zachowywałem się cicho żeby móc usłyszeć domofon. Mało tego, paczka przyszła do mnie w paskudnym stanie mimo iż nadawca wysłał ją w stanie idealnym.
    Po raz pierwszy i ostatni transportowałem cokolwiek u tego przewoźnika.
    NIE POLECAM
    ZaletySzybki czas dostawy do miasta
    WadyCena nieadekwatna do jakości usług.
    Kurier nie pojawił się pod wskazanym adresem mimo że został on podany.
    SMSy i mejle z zakłamanymi informacjami że kurier był i nikogo nie zastał mimo iż domownicy byli w domu.
    Źle przechowywane paczki, które potem wyglądają tragicznie przy odbiorze.
  • ~Grzegorz / 2019-08-13 14:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Kurier nie zadzwonił domofonem do mieszkania w bloku, do którego miał doręczyć paczkę, natomiast został wpuszczony na klatkę schodową prawdopodobnie przez innego lokatora, ponieważ w skrzynce na listy zostawił awizo, skrzynka mieści się 2 metry od drzwi do mieszkania (na parterze), nie pofatygował się, żeby zadzwonić dzwonkiem przy drzwiach. Przez cały czas obecni byli w mieszkaniu dorośli mieszkańcy. To nie pierwszy taki przypadek z firmą UPS.
    Zaletybrak
    WadyNierzetelność
  • ~Ewa / 2019-08-13 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie był pod wskazanym adresem , odbiorca był cały dzień w domu i czekał na przesyłkę, odbiorca nie otrzymał żadnej informacji- telefonu, sms-a z informacją o dostarczeniu, nie dostarczeniu, możliwości odbioru z punktu gdzie pozostawiono przesyłkę bez jakiejkolwiek informacji dla odbiorcy.
    Zaletybrak
    Wadybrak jakichkolwiek informacji dla odbiorcy o dostarczeniu/ niedostarczeniu/ odbiorze z punktu
  • ~PM / 2019-08-09 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakieś nieporozumienie. Nigdy więcej żadnych przesyłek UPS-em!!!!!
    Paczka z Hiszpani dotarła do Strykowa po 3 dniach, mimo 2 przeładunków: we Francji i w Niemczech. Od 2 dni leży w Strykowie i jest sobie tam dalej... i nic nie można się dowiedzieć kiedy w końcu dotrze do mnie, mimo ze odległość do mojego miasta to 300 km. O infolinii nie wspominam bo nie ma nawet o czym. Szkoda pieniędzy na połączenia z nimi. Takiego burdelu to jeszcze nie widziałem!!! Skoro nie wiedzą jak wysyłać przesyłki w ciągu 1 dnia do klienta (a tak ładnie mają opisane, że dostarczają przesyłki krajowe w 1 dzień, dbają o terminy i ble ble) to niech te kierowniki i menadżery ze Strykowa...może jakieś studia...polecam Wyższą Szkołę Logistyki w Poznaniu, może do betonów coś dotrze...
    Cóż, wysyłałem do Szwecji firmą DPD - 4 dni, paczka u odbiorcy. Informacja monitorowania sms, e-email, żadnych problemów, przejrzystoś przesyłki. To samo GLS do Anglii....3 dni. Paczka z Chin, z odprawą celną - 2 tygodnie, ale pełen monitoring...a tu...zero informacji, zero, dno, dno totalne!!!!! Przesyłka krajowa w InPost na 2 dzień do odbioru z 2 końca Polski. Widocznie UPS Polska potrzebuje tygodnia na przewiezienie paczki na dystansie 300 km (a gdzie jeszcze przeładunek po drodze !? )...no ale nie zapominajmy że nie mogą skręcać w lewo bo więcej benzyny spalają hehehe...poczytajcie o tych kretyństwach. Cóż, czekam na kuriera może za tydzień się zjawi, też mu przygotuję niespodziankę...że UPS bokiem mu wyjdzie, tak jak mi.
  • ~Atorodis / 2019-08-09 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS jest jedną z tych firm kurierskich, które uważają, że po to oszczędza się czas i robi zakupy przez internet, żeby potem mieć czas na czekanie całymi dniami na ich kuriera. Zero informacji, kiedy kurier będzie, o kontakcie do kuriera nie wspominając, ostatecznie ciężka paczka wylądowała w jakimś Access poincie, mimo, że pół dnia czekalismy na nią domu.
  • ~Nikola / 2019-08-09 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA! Ciagle bylam w domu i czekalam na przesyłkę i sie nie doczekałam, na maila dostałam informacje ze kurier niby byl ale nikt mu nie otworzył! Śmiech na sali, zapłaciłam specjalnie wiecej bo mi zależało na wcześniejszej dostawie ;_; ale i tak dlugo sibie poczekała bo musialam przekierować....
    WadyWszytsko
  • ~Tomasz / 2019-08-08 23:03
    Ocena: 1.00 / 5
    11-06-2019 Przesyłka odebrana przez UPS od nadawcy
    17-06-2019 Email z prośbą o podaniu danych przesyłki bo zginęła (odpowiedziałem bardzo szybko ze szczegółami)
    21-06-2019 przesyłka zlokalizowana email z zapytaniem czy zwrócić do mnie (do nadawcy).
    21-06-2019 Na stronie UPS widnieje takie coś: godz 19.42 Wólka Kosowska-Odbiorca odmówił przyjęcia paczki-bzdura paczka miała jechać na Śląsk
    24-06-2019 godz 15.57 i 20.26 Kalisz? odbiorca nie chciał produktu i nie przyjął dostawy 2x bzdura-znowu inna miejscowość poz tym dysponuję monitoringiem z całego dnia i żaden samochód UPS nie wjechał na teren firmy!!!)
    26-06-2019 godz 6.23 Kalisz? odbiorca nie chciał produktu i nie przyjął dostawy-znowu bzdura , do miejsca docelowego bardzo daleko a godzina też ciekawa (na monitoringu nikogo o tej godzinie nie było)
    26-06-2019 godz 11.46 zwrot odebrany przeze mnie (nadawcę z dnia 11-06 czyli po 15 dniach od odebrania przesyłki przez kuriera UPS) osobiście-jedyna sytuacja która miała naprawdę miejsce i zgadza się z monitoringiem na stronie UPS

    Zapłaciłem za wysyłkę 89.32zł plus za zwrot drugie tyle a UPS dwa razy odrzucił reklamację i nie chce zwrócić ani złotówki. Nie wspomnę o tym że opakowanie towaru do wyrzucenia po całej tej akcji. Mój największy błąd w życiu że nie sprawdziłem przy kurierze UPS przedmiotu który okazał się również uszkodzony.
  • ~Zuza / 2019-08-08 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze kilka lat temu UPS była moją ulubioną firmą kurierską, teraz jest wprost przeciwnie. Kiedyś kurier kontaktował się przed dostarczeniem przesyłki i odbierałam ją od niego. Od pewnego czasu regularnie dostaję SMS z informacją, że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem - co jest kłamstwem - i przesyłkę mam odebrać w sklepie spożywczym kilometr od mojego miejsca zamieszkania. Nie płacę za to, by odbierać paczkę od sprzedawczyni. W sumie stracony dzień. Co za lekceważenie klienta! Może w innych regionach Polski UPS działa jak dawniej, ale w Zagłębiu już nie. Ostatni raz skorzystałam z usług tej firmy i zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyNie zauważam.
    WadyBrak kontaktu z kurierem.
    Powtarzające się kłamstwa, że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem.
    Strata czasu na czekanie, później chodzenie po odbiór przesyłki.
  • ~Justyna / 2019-08-08 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nic zamawiac z firma kurierska UPS. Zadnego kontaktu ze strony kuriera, przyjezdzaja kiedy chcą. Kurier nie miły.
  • ~whb / 2019-08-08 09:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najpierw sms, że przesyłka zostanie dostarczona następnego dnia, następnego dnia tuż po 7 rano telefon, że dzisiaj zostanie dostarczona przesyłka. Czekałam cały dzień w domu i co się okazało, że nikt się nie zjawił. Na stronie monitorowania przesyłek pozostawiono informację, że była próba dostarczenia.



    Wadywprowadzanie w błąd
  • ~Peter / 2019-08-07 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zły kontak właściwie brak. Kurier nie podjął żadnej próby dostarczenia następnie odesłał przesyłkę do nadawcy, nie wysłał żadnej wiadomości nie zadzwonił. Odradzam UPS Opole i okolice. Przesyłkę otrzymałem dopiero po ponad tygodniu i powtórnym wysłaniu przez nadawcę.
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z kurierem,
    Brak przesyłki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981