Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4127 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~K / 2019-09-04 14:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak doręczenia przesyłki z informacją otrzymaną na e-mail " nieudana próba doręczenia"- dodam, że próba, której nie było.
    Konsultant z infolinii bardzo arogancki.
    Cała firma stanowcze NIE.
    PIERWSZY I OSTATNI RAZ.
    ZaletyBrak
  • ~Ayoub / 2019-09-04 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku!
    Kurier mial dostarczyc paczke w Piatek - pomimo czekania pol dnia na niego, nagle dostane SMS z centrali ze kurier byl u mnie ale moj adres jest "niekompletny" i dlatego paczka nie zostanie doreczona!
    Od razu zadzwonilem do centrum obslugi klienta - potwierdzili ze moj adres jest kompletny i nie wiedza dlaczego kurier tak zrobil.
    Blagalem zeby mi dali numer telefonu do kuriera, albo powiedziec mu zeby do mnie zadzwonil. Ale mi odmowiono, z pretekstem ze "Kurier nie ma obowiazku zadzwonic do klientow!"
    Ponadto - konsultant powiedzial ze teraz paczka bedzie dopiero doreczona w Poniedzialek!
    Prosilem konsultanta zeby mi skierowal do przelozonego bo to mi nie pomoze. Konsultant potwierdzil ze przelozony zadzwoni do mnie w ciagu godziny... (minal juz tydzien i jeszcze czekam na telefon).
    Napisalem jeszcze e-mail do UPS w tej sprawie - i znowu napisali: Przekazałam wiadomość do magazynu UPS. Pracownik skontaktuje się z Panem do 24 godzin w tej sprawie.

    Minely juz 2 dni i nic.

    Juz nigdy nie skorzystam z tej firmy. Zero profesjonalizmu.
    Zaletynie ma
    WadyZero profesjonalizmu.
    Brak kontaktu z klientem.
    Kurier nie potrawi szukac adresu.
    Ich platforma do rekamacji nie dziala.

  • ~ANDAR / 2019-09-04 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Po zamówieniu i opłaceniu wysyłki nie doczekałem się kuriera(jestem w domu cały czas).Zadzwoniłem i zrezygnowałem z ich usług.W odpowiedzi poinformowano mnie że kurier był ale zamiast dzwonić do mnie zadzwonił do swojej firmy że mnie nie zastał w domu(!).Poprosiłem o zwrot wpłaconych pieniędzy.Poinformowano mnie że oddadzą po 10 dniach.Do tej pory(od 17 08 2019 nie wpłynęła żadna kwota ale przyszła faktura o którą nie zabiegałem.Faktura nie opiewała na kwotę którą wpłaciłem (kwota jest niższa).Przekręt?.
    Dzisiaj dostałem SMS-a(paczka z Allegro) "Paczka ************ już dziś do Ciebie dotrze.Wybierz sposób dostawy(?)https://u.dpd.com.pl/*******dalej jest kod 32 znaki które nic nie oznaczają bo po wpisaniu wyskakuje informacja o wpisaniu kodu 25 znaków.Wpisuję zatem kod podany wcześniej- błąd(?).Nie jestem kryptologiem i rozwiązanie tego szyfru jest ponad moją wiedzę.Zdarzało się że inne firmy olewały termin odbioru ale żadna nie robiła takiego przekrętu.Może kiedyś prawo Polskie będzie karało za nie wykonanie usługi ale jak na razie to mogą nas robić w ...
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie solidność,brak profesjonalizmu.matactwo,nie uczciwość.
  • ~Maria / 2019-09-03 19:58
    Ocena: 1.67 / 5
    Otrzymałam e-mail od UPS z informacją o dostawie przesyłki następnego dnia "Przewidywana data dor.: Wtorek - Szacowany czas do końca dnia". Czekam cały dzień. Nic. Po godz. 18.30 zmiana w śledzeniu przesyłki "Planowane doręczenie: środa , Szacowany czas do końca dnia" Dzwonię na infolinię. Po 15 minutach rozpierdzielającej normalny system nerwowy, rozmowy z robotem, jeszcze 10 minut oczekiwania na połączenie z konsultantem. Na moje pytanie dlaczego nie otrzymałam przesyłki na którą czekam cały dzień, pani beztrosko pyta czemu czekałam dzisiaj skoro oni dopiero przed godziną odebrali paczkę od nadawcy. Wyjaśniam, że dostałam e-mail z terminem doręczenia. Po kilkuminutowej rozmowie przypominającej "rozmowę głuchego z niemową" dowiedziałam się, że mają taki system w firmie, który wysyła powiadomienia o terminie doręczenia po wydrukowaniu naklejki z numerem przesyłki a nie po odbiorze od nadawcy. Dowiedziałam się również, że powinnam wiedzieć, że muszę sprawdzając "Przebieg wysyłki", powinnam znać ich system informacyjny a nie wierzyć w treści e-maili, które wysyła do mnie firma UPS. Poprosiłam również o nr telefonu do kuriera i usłyszałam, że nie mają, bo kurierzy nie posiadają telefonów służbowych. A poza tym to oni mają 3 dni robocze i mam te 3 dni czekać - może kurier dojedzie. Jednym słowem - DNO i brak zwykłego szacunku do klienta, który im płaci. Nigdy więcej kontaktu z tą firmą!
    ZaletyŻadnych
    WadySame, a najważniejszy bezczelność infolinii i brak możliwości kontaktu z kurierem.
  • ~jestemzkrakowa / 2019-09-03 19:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier miał zjawić się po odbiór przesyłki w określonym z wcześniejszym wyprzedzeniem terminie. Kurier nie pojawił się od dwóch dni. Nie mam pojęcia co myśli sobie firma do której ma zostać dostarczona przesyłka skoro kurier nawet nie raczył ruszyć się żeby zabrać ją od nadawcy. Nie po to zapłaciłam za usługę żeby jej nie otrzymać, Na razie mogę to uznać to jedynie za oszustwo.
    Zaletybrak zalet
    Wadytotalna porażka, nie polecam
  • ~unikać jak ognia / 2019-09-03 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier z jakim miałem do czynienia. I to nie była jedna sytuacja!
    Raz czekałem na towar w domu, aż to nagle dostaję maila, że przesyłka została doręczona, a nie było nawet kuriera! Dzwonię na infolinie z reklamacją i paczka cudownie się odnalazła po paru dniach.
    Wysyłałem towar do klienta ze Szwajcarii i niestety tylko UPS był dostępny, ale nic myślę, ze i tak nie mam wyjścia. Zamówiłem ekspresową przesyłkę w poniedziałek (nadanie w oddziale we wtorek) dostarczona miała być już w środę koszt ok. 1900 zł - dobra warto dopłacić bo sprawa była pilna, ale zanim wypełniłem wszystkie wymagane pola o dokumenty i miało dojść do płatności to data dostarczenia została przesunięta na czwartek (mimo iż od początku zaznaczyłem opcję, że nadam w oddziale jutro, ale myślę sobie, że tańsza przesyłka może mieć jeszcze większy poślizg, więc zamówiłem. Kolejny problem pojawił się z FV a właściwie jej brakiem. początkiem następnego miesiąca (niektóre firmy kurierskie wysyłają faktury na koniec miesiąca - wiec czekałem)dzwonię do UPS w tej sprawie i dowiedziałem się, że faktura jest wystawiona (choć jej nie dostałem), ale na moje prywatne dane (przyznaję, że ich serwis jest tak nie czytelny, że nie znalazłem miejsca do podania danych do faktur)ale myślę sobie to nie problem, przecież mogą wystawić korektę, a tu kolejna niespodzianka, ponieważ NIE MOGĄ i mam składać reklamację, czas rozpatrzenia co najmniej 4 tygodnie!
    ZaletyJedyna zaleta to sprawne odprawy celne (importowa i eksportowa)
    Wady- nieczytelny serwis
    - niemiła obsługa (w przypadku zgłaszanych problemów do się wyczuć ton "po co frajerze korzystałeś z naszych usług"
    - niesolidni
  • ~byniuuu / 2019-09-03 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka zenada.Unikac tej firmy jak ognia.W systemie poazuje sie Nieudana proba doreczenia.Jstem rencista i przebywam caly dzien w domu ,wraz z niewidoma matka.
    ZaletyBrak
    Wadysame
  • ~wiesława / 2019-09-02 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma .Po miesiącu kazali dopłacić za paczkę bo waga się nie zgadzała ?
  • ~Agatha / 2019-09-02 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nadawca zamówił usługę w godz. 9-19. Nie został poinformowany, że w rejonie adresata usługa jest realizowana tylko w godz. 9-11. Mimo prośby o kontakt przed dostarczeniem (popsuty domofon), kurier się nie skontaktował, zostawił awizo w skrzynce na listy, paczkę zostawił w punkcie odbioru.
    Zapłaciłam za dostarczenie paczki do domu. Firma kurierska nie poinformowała ani mnie, ani nadawcy, że może paczkę dostarczyć tylko w godz. 9-11, kiedy nikogo z domowników nie ma teraz w domu. Nie jest rozwiązaniem pozostawienie u sąsiadów albo dowiezienie do biura, bo zapłaciłam za dostarczenie do domu, m.in.żeby nie dźwigać.
    Usługa dno. Obsługa klienta- pani jak nierozgarnięta powtarza w kółko to samo nie słuchając klienta.
    NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o godzinach pracy, niekompetentna obsługa klienta, nie realizowanie zamówionych usług zgodnie z ustaleniami.
  • ~elo benc23480 / 2019-09-02 11:57
    Ocena: 4.67 / 5
    Nie wiem czemu jest tu tyle negatywnych opinii. Nie bylo mnie w domu, kurier zadzwonil powiedzialem zeby przelozyc termin na nastepny poniedzialek, po czym paczka mi przyszla i bylo wszystko git
  • ~Arek / 2019-08-31 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na ziemi i jako jedyna gdzie jest brak kontaktu tel. z kurierem.Dno,dno,dno
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu telefonicznego z kurierem.Kto bedzie czekał cały dzień.Dno
  • ~Mateusz / 2019-08-30 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosna firma, brak kontaktu z kurierem. Odeslali moja paczkę po 2 dniach teoretycznych prób dostarczenia (podejrzewam pomylony adrs)
    WadyNie polecam nikomu
  • ~UPS_FAN / 2019-08-30 14:17
    Ocena: 3.67 / 5
    Co do poprzedniej opinii, jak się okazuje podane informacje na infolinii były błędne. Po telefonie do oddziału okazało się że pracują i nie ma najmniejszych problemów z odbiorem paczki na miejscu. Duży plus dla oddziału. Nie radzę dzwonić na infolinię. Fatalne podejście do klienta
    ZaletyKurier i oddział ok
    WadyInfolinia
  • ~UPS_FAN / 2019-08-30 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, paczka przez pół dnia wg strony znajduje się w doręczeniu, o 13 zmienia status na tranzyt a infolinia informuje, że paczka leży na magazynie i kurier jej nie zabrał, bo tranzyt za późno przyjechał. Kiedy chcę pojechać 35km po jej odbiór, bo jest piątek i nie mogę czekać do poniedziałku to twierdzą, że i tak mi jej nie wydadzą bo za dnia nikogo tam nie ma, a na pytanie czy mogę odebrać w nocy twierdzą, że nie bo usługa standard pozwala na dostarczenie w ciągu 3 dni roboczych i nikt mi jej nie wyda. Najlepiej dowieźcie w środę. DNO ! Najgorsza firma kurierska!!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady DNO !!!
  • ~EWA / 2019-08-30 12:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługowe dno. Po raz kolejny nie dostarczają przesyłki. Info - kurier, który nie pofatygował się pod adres przesyłki...pozostawia przesyłkę na mieście. ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyZERO
    WadyMNÓSTWO WAD
  • ~Ewa / 2019-08-30 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma dostarczająca przesyłki. W Olsztynie kurierzy UPS nie dostarczają przesyłek do domu mimo, iż przesyłka została zamówiona na adres domowy. W systemie jest informacja, że nikogo kurier nie zastał, mimo, iż byłam w domu. Zwykle zostawiają w punkcie odbioru, a ja nie po to zamawiam przesyłkę na adres domowy!! Trzeba jechać do centrum miasta po odbiór w sklepie alkoholowym. Myślę, że to jest powszechna praktyka w dużych miastach, nie chce im się jeździć po osiedlach. Na wsi potrafią dostarczyć przesyłkę do domu,
  • ~Queen / 2019-08-30 10:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak zadzwoni to nie czeka aż ktoś drzwi otworzy tylko z podziela. A później dostajesz wiadomość że cię w domu nie było.
    WadyBrak kontaktu bezpośrednio z kurierem.
  • ~Ktoś / 2019-08-29 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma porażka i koszmar. Nie wysyłają numerów przesylki przez co nie można sprawdzić gdzie znajduje się paczka ani zmienić miejsca dostarczenia. Brak jakiejkolwiek kontaktu z kurierem, infolinia bezużyteczna.
    ZaletyBrak
    WadyBrak informacji o przesyłce i kontaktu z kurierem. Cena za dostarczenie nieproporcjonalna do usługi.
  • ~Nigdy więcej UPS / 2019-08-29 17:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Potwierdzam! Wszystkie negatywne komentarze są w pełni uzasadnione. Szkoda słów, strata czasu. Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
  • ~Natalia / 2019-08-28 14:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Podzielam wszystkie negatywne opinie. Ta firma to DRAMAT!!!! Zero kontaktu z kurierem. Trzeba cały dzień czekać w domu, po czym kuriera brak, a SMS przychodzi, że kurier nie zastał nikogo w domu. Po prostu żart! Teraz muszę sama odebrać przesyłkę, która waży 20kg. Omijajcie tą firmę szerokim łukiem!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12679
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8078
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7719
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4127
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4117
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2434
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065