strona 175 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- nastepna »
-
~Kamil / 2019-09-06 16:47
Zamówiłem książkę i nie została ona dostarczona. Cały dzień byliśmy w domu, po godzinie 15.00 dostaje sms-a że paczki nie udało się doręczyć bo kurier nikogo nie zastał. Paczka zamiast do mnie zostaje dostarczona do drogerii kilka kilometrów dalej bo kurierowi tak wygodniej. Zaro kontaktu z kurierem a po 20 minutowej probie kontaktu z infolinia nie dodzwoniłem się. UPS Rybnik dno i wodorosty. Ostatni raz skorzystałem z ich usług. -
-
~Plus / 2019-09-06 12:56
Nie mam większego nieszczęścia niż UPS w Pile. Fikcyjne informacje o nieudanej próbie doręczenia wpisywane na stronę, odbiór paczki w sklepie warzywnym, brak możliwości skontaktowania się z kurierem i otrzymania info w biurze (waląca się rampa GS) o miejscu aktualnego pobytu kuriera lub przekierowania paczki. Dno! Żadnego sms, maila czy jakiejkolwiek informacji o przewidywanym doręczeniu. Zaletymoże wkrótce splajtująWadyFakt, że nadal są w obrocie gospodarczym -
~Wojtek / 2019-09-06 08:32
Socjalizm pełną gębą. Kurier sierota, nie potrafi doręczyć paczki, pomimo pobrania z magazynu, infolinia nie potrafi udzielić informacji o kurierze i o paczce. ZaletyBRAK !WadySam fakt istnienia tej firmy ! -
~kapuc / 2019-09-05 15:30
czekam już 2 tygodnie na paczkę i nie odpisują na maile. Strona jest bardzo nie nieintuicyjna -
~Jarek83 / 2019-09-05 15:30
Szybka dostawa z awizo do skrzynki... żadnego telefonu SMS nic. -
~anonymouse / 2019-09-05 02:02
Kurier udaje, że nikogo nie zastał i potem otrzymuję wiadomość, że próba doręczenia nie powiodła się. Potem odbiór w punkcie- wszystko przeciąga się z głupiego powodu. Nie wiem, czy mają słabych pracowników czy zwyczajnie mało im płacą i mają gdzieś to wszystko. Myślałem, że UPS reprezentuje jakiś standard, a jednak nie różni się jakością od tańszych firm. Zaletywysyłka do stanówWadycena nie odzwierciedla jakości. -
~K / 2019-09-04 14:23
Brak doręczenia przesyłki z informacją otrzymaną na e-mail " nieudana próba doręczenia"- dodam, że próba, której nie było.
Konsultant z infolinii bardzo arogancki.
Cała firma stanowcze NIE.
PIERWSZY I OSTATNI RAZ.ZaletyBrak -
~Ayoub / 2019-09-04 11:40
Najgorsza firma kurierska na rynku!
Kurier mial dostarczyc paczke w Piatek - pomimo czekania pol dnia na niego, nagle dostane SMS z centrali ze kurier byl u mnie ale moj adres jest "niekompletny" i dlatego paczka nie zostanie doreczona!
Od razu zadzwonilem do centrum obslugi klienta - potwierdzili ze moj adres jest kompletny i nie wiedza dlaczego kurier tak zrobil.
Blagalem zeby mi dali numer telefonu do kuriera, albo powiedziec mu zeby do mnie zadzwonil. Ale mi odmowiono, z pretekstem ze "Kurier nie ma obowiazku zadzwonic do klientow!"
Ponadto - konsultant powiedzial ze teraz paczka bedzie dopiero doreczona w Poniedzialek!
Prosilem konsultanta zeby mi skierowal do przelozonego bo to mi nie pomoze. Konsultant potwierdzil ze przelozony zadzwoni do mnie w ciagu godziny... (minal juz tydzien i jeszcze czekam na telefon).
Napisalem jeszcze e-mail do UPS w tej sprawie - i znowu napisali: Przekazałam wiadomość do magazynu UPS. Pracownik skontaktuje się z Panem do 24 godzin w tej sprawie.
Minely juz 2 dni i nic.
Juz nigdy nie skorzystam z tej firmy. Zero profesjonalizmu.Zaletynie maWadyZero profesjonalizmu.
Brak kontaktu z klientem.
Kurier nie potrawi szukac adresu.
Ich platforma do rekamacji nie dziala.
-
-
~ANDAR / 2019-09-04 09:28
Najgorsza firma kurierska.Po zamówieniu i opłaceniu wysyłki nie doczekałem się kuriera(jestem w domu cały czas).Zadzwoniłem i zrezygnowałem z ich usług.W odpowiedzi poinformowano mnie że kurier był ale zamiast dzwonić do mnie zadzwonił do swojej firmy że mnie nie zastał w domu(!).Poprosiłem o zwrot wpłaconych pieniędzy.Poinformowano mnie że oddadzą po 10 dniach.Do tej pory(od 17 08 2019 nie wpłynęła żadna kwota ale przyszła faktura o którą nie zabiegałem.Faktura nie opiewała na kwotę którą wpłaciłem (kwota jest niższa).Przekręt?.
Dzisiaj dostałem SMS-a(paczka z Allegro) "Paczka ************ już dziś do Ciebie dotrze.Wybierz sposób dostawy(?)https://u.dpd.com.pl/*******dalej jest kod 32 znaki które nic nie oznaczają bo po wpisaniu wyskakuje informacja o wpisaniu kodu 25 znaków.Wpisuję zatem kod podany wcześniej- błąd(?).Nie jestem kryptologiem i rozwiązanie tego szyfru jest ponad moją wiedzę.Zdarzało się że inne firmy olewały termin odbioru ale żadna nie robiła takiego przekrętu.Może kiedyś prawo Polskie będzie karało za nie wykonanie usługi ale jak na razie to mogą nas robić w ...ZaletyŻadnych.WadyNie solidność,brak profesjonalizmu.matactwo,nie uczciwość. -
~Maria / 2019-09-03 19:58
Otrzymałam e-mail od UPS z informacją o dostawie przesyłki następnego dnia "Przewidywana data dor.: Wtorek - Szacowany czas do końca dnia". Czekam cały dzień. Nic. Po godz. 18.30 zmiana w śledzeniu przesyłki "Planowane doręczenie: środa , Szacowany czas do końca dnia" Dzwonię na infolinię. Po 15 minutach rozpierdzielającej normalny system nerwowy, rozmowy z robotem, jeszcze 10 minut oczekiwania na połączenie z konsultantem. Na moje pytanie dlaczego nie otrzymałam przesyłki na którą czekam cały dzień, pani beztrosko pyta czemu czekałam dzisiaj skoro oni dopiero przed godziną odebrali paczkę od nadawcy. Wyjaśniam, że dostałam e-mail z terminem doręczenia. Po kilkuminutowej rozmowie przypominającej "rozmowę głuchego z niemową" dowiedziałam się, że mają taki system w firmie, który wysyła powiadomienia o terminie doręczenia po wydrukowaniu naklejki z numerem przesyłki a nie po odbiorze od nadawcy. Dowiedziałam się również, że powinnam wiedzieć, że muszę sprawdzając "Przebieg wysyłki", powinnam znać ich system informacyjny a nie wierzyć w treści e-maili, które wysyła do mnie firma UPS. Poprosiłam również o nr telefonu do kuriera i usłyszałam, że nie mają, bo kurierzy nie posiadają telefonów służbowych. A poza tym to oni mają 3 dni robocze i mam te 3 dni czekać - może kurier dojedzie. Jednym słowem - DNO i brak zwykłego szacunku do klienta, który im płaci. Nigdy więcej kontaktu z tą firmą! ZaletyŻadnychWadySame, a najważniejszy bezczelność infolinii i brak możliwości kontaktu z kurierem. -
~jestemzkrakowa / 2019-09-03 19:50
Kurier miał zjawić się po odbiór przesyłki w określonym z wcześniejszym wyprzedzeniem terminie. Kurier nie pojawił się od dwóch dni. Nie mam pojęcia co myśli sobie firma do której ma zostać dostarczona przesyłka skoro kurier nawet nie raczył ruszyć się żeby zabrać ją od nadawcy. Nie po to zapłaciłam za usługę żeby jej nie otrzymać, Na razie mogę to uznać to jedynie za oszustwo. Zaletybrak zaletWadytotalna porażka, nie polecam -
~unikać jak ognia / 2019-09-03 13:04
Najgorszy kurier z jakim miałem do czynienia. I to nie była jedna sytuacja!
Raz czekałem na towar w domu, aż to nagle dostaję maila, że przesyłka została doręczona, a nie było nawet kuriera! Dzwonię na infolinie z reklamacją i paczka cudownie się odnalazła po paru dniach.
Wysyłałem towar do klienta ze Szwajcarii i niestety tylko UPS był dostępny, ale nic myślę, ze i tak nie mam wyjścia. Zamówiłem ekspresową przesyłkę w poniedziałek (nadanie w oddziale we wtorek) dostarczona miała być już w środę koszt ok. 1900 zł - dobra warto dopłacić bo sprawa była pilna, ale zanim wypełniłem wszystkie wymagane pola o dokumenty i miało dojść do płatności to data dostarczenia została przesunięta na czwartek (mimo iż od początku zaznaczyłem opcję, że nadam w oddziale jutro, ale myślę sobie, że tańsza przesyłka może mieć jeszcze większy poślizg, więc zamówiłem. Kolejny problem pojawił się z FV a właściwie jej brakiem. początkiem następnego miesiąca (niektóre firmy kurierskie wysyłają faktury na koniec miesiąca - wiec czekałem)dzwonię do UPS w tej sprawie i dowiedziałem się, że faktura jest wystawiona (choć jej nie dostałem), ale na moje prywatne dane (przyznaję, że ich serwis jest tak nie czytelny, że nie znalazłem miejsca do podania danych do faktur)ale myślę sobie to nie problem, przecież mogą wystawić korektę, a tu kolejna niespodzianka, ponieważ NIE MOGĄ i mam składać reklamację, czas rozpatrzenia co najmniej 4 tygodnie!ZaletyJedyna zaleta to sprawne odprawy celne (importowa i eksportowa)Wady- nieczytelny serwis
- niemiła obsługa (w przypadku zgłaszanych problemów do się wyczuć ton "po co frajerze korzystałeś z naszych usług"
- niesolidni -
~byniuuu / 2019-09-03 11:56
Jedna wielka zenada.Unikac tej firmy jak ognia.W systemie poazuje sie Nieudana proba doreczenia.Jstem rencista i przebywam caly dzien w domu ,wraz z niewidoma matka. ZaletyBrakWadysame -
~wiesława / 2019-09-02 16:28
Najgorsza firma .Po miesiącu kazali dopłacić za paczkę bo waga się nie zgadzała ? -
~Agatha / 2019-09-02 13:05
Nadawca zamówił usługę w godz. 9-19. Nie został poinformowany, że w rejonie adresata usługa jest realizowana tylko w godz. 9-11. Mimo prośby o kontakt przed dostarczeniem (popsuty domofon), kurier się nie skontaktował, zostawił awizo w skrzynce na listy, paczkę zostawił w punkcie odbioru.
Zapłaciłam za dostarczenie paczki do domu. Firma kurierska nie poinformowała ani mnie, ani nadawcy, że może paczkę dostarczyć tylko w godz. 9-11, kiedy nikogo z domowników nie ma teraz w domu. Nie jest rozwiązaniem pozostawienie u sąsiadów albo dowiezienie do biura, bo zapłaciłam za dostarczenie do domu, m.in.żeby nie dźwigać.
Usługa dno. Obsługa klienta- pani jak nierozgarnięta powtarza w kółko to samo nie słuchając klienta.
NIE POLECAM.ZaletyBrakWadyBrak informacji o godzinach pracy, niekompetentna obsługa klienta, nie realizowanie zamówionych usług zgodnie z ustaleniami. -
~elo benc23480 / 2019-09-02 11:57
Nie wiem czemu jest tu tyle negatywnych opinii. Nie bylo mnie w domu, kurier zadzwonil powiedzialem zeby przelozyc termin na nastepny poniedzialek, po czym paczka mi przyszla i bylo wszystko git -
-
~Arek / 2019-08-31 09:49
Najgorsza firma kurierska na ziemi i jako jedyna gdzie jest brak kontaktu tel. z kurierem.Dno,dno,dno ZaletyBrakWadyBrak kontaktu telefonicznego z kurierem.Kto bedzie czekał cały dzień.Dno -
~Mateusz / 2019-08-30 20:29
Żałosna firma, brak kontaktu z kurierem. Odeslali moja paczkę po 2 dniach teoretycznych prób dostarczenia (podejrzewam pomylony adrs) WadyNie polecam nikomu -
~UPS_FAN / 2019-08-30 14:17
Co do poprzedniej opinii, jak się okazuje podane informacje na infolinii były błędne. Po telefonie do oddziału okazało się że pracują i nie ma najmniejszych problemów z odbiorem paczki na miejscu. Duży plus dla oddziału. Nie radzę dzwonić na infolinię. Fatalne podejście do klienta ZaletyKurier i oddział okWadyInfolinia -
~UPS_FAN / 2019-08-30 13:54
Nie polecam, paczka przez pół dnia wg strony znajduje się w doręczeniu, o 13 zmienia status na tranzyt a infolinia informuje, że paczka leży na magazynie i kurier jej nie zabrał, bo tranzyt za późno przyjechał. Kiedy chcę pojechać 35km po jej odbiór, bo jest piątek i nie mogę czekać do poniedziałku to twierdzą, że i tak mi jej nie wydadzą bo za dnia nikogo tam nie ma, a na pytanie czy mogę odebrać w nocy twierdzą, że nie bo usługa standard pozwala na dostarczenie w ciągu 3 dni roboczych i nikt mi jej nie wyda. Najlepiej dowieźcie w środę. DNO ! Najgorsza firma kurierska!!! ZaletybrakWadysame wady DNO !!!
strona 175 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- nastepna »