Tragedia....... Nie polecam, kurierzy nie raczą pofatygować się pod wskazany adres, przesyłka ląduje od razu w punkcie kilka kilometrów dalej. Pytam więc za co płacę?
ZaletyBrak
WadyNie wywiązują się z umowy
~Selenia / 2019-09-18 14:50
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM! Tragedia zero kontaktu ze strony kuriera. Trzy dni temu dostałam wiadomość, że przesyłkę wysłano. Żadnego SMS od UPS o terminie dostarczenia przesyłki, żadnej próby kontaktu od kuriera, chociażby, że stoi pod drzwiami, nawet domofonem nie zadzwonił, a dzisiaj dowiedziałam się, że przesyłkę zwrócono ponieważ jej nie odebrałam. Reklamacji nie mogę złożyć, ponieważ jestem adresatem przesyłki a nie nadawcą. Według Pani z biura obsługi klienta ( bardzo niemiłej) powinnam siedzieć w domu od momentu jak się dowiedziałam, że wysłano przesyłkę. I pewnie jeszcze nie powinnam korzystać z łazienki, bo kurier zadzwoni domofonem za długo będzie czekał i się biedna ptaszyna spłoszy i odleci. Ta firma to kpiną aż dziwne, że nadal istnieje na rynku.
ZaletyBrak
WadySame wady
~Piotr / 2019-09-18 13:20
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia.Zero profesjonalizmu.Kurier po prośbie o pomoc odpowiedział ,że NIC NIE MUSI.Pod infolinią podobnie.Brake kontaktu z kurierem.TO NAJGORSZA FIRMA Z JAKĄ MIAŁRM DO CZYNIENIA.NIE POLECAM!!!
ZaletyZero
WadySame wady
~Pan B / 2019-09-18 12:45
Ocena: 1.00 / 5
Pseudo Kurier nie raczył wysiąść z samochodu bo mu się spieszyło,stanął na środku ulicy i tak zostałem obsłużony.
Był niemiły i arogancki,z takim nastawieniem do ludzi to słabo...bardzo słabo... Same chamy w tym Ups.
ZaletyBrak
WadyChamstwo i brak poszanowania innych ludzi
~Vestra / 2019-09-17 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Prawdopodobnie jeden z najdroższych kurierów na polskim rynku.
Zaletybrak
Wadypotwornie drogo
~Olo33 / 2019-09-17 18:58
Ocena: 3.00 / 5
Masakra !nie polecam zdecydowanie dzień przed dostarczeniem dostałem sms-a że przesyłka będzie dostarczona bez zakresu godziny. Kurier nie był łaskawy zadzwonić przed dostawą do mnie (byśmy jakoś się dogadali i sprawa załatwiona) zadzwonił domofonem ale tak się szybko zmył się, że nawet nie zdążyłem otworzyć drzwi...I szybciutko bez klopotu zostawił paczkę w jakimś punktcie zbiorczym, gdzie mam sobie sam odebrać Nie po to wybieram kuriera żeby potem jezdzic gdzieś po Poznaniu,tylko dlatego ,że kurier ma gdzieś klienta
BIURO KLIENTA -23min czekania na lini na zgloszenie się
Tlumaczę na biurze obsługi klienta dlaczego kurier nie zadzwonił otrzymałem odpowiedź że nie musi...( jakby zadzwonił na pewno by dostarczył paczkę a tak będzie mi dostarczal drugi A może trzeci raz, kiedy mnie wreszcie trafi mnie w domu bo ja wolnego nie będę brał z powodu tego żeby odbierać paczkeA normalna firma kurierska kontaktuje się z klientem przed dostawą,albo w razie nie zastania kogoś pod adresem,ale widocznie nie w ups(moze kurier ma placone nie od dostarczenia a od km:0)
~Arti / 2019-09-17 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Chyba kur...a żart nie firma kurierska
Kurierzy nie informują kiedy i o której godzinie raczą się pojawić, robią to gdy stoją pod drzwiami...
Nawet gdy jest odbiera w domu i czeka na kuriera specjalnie biorąc dzień wolny od pracy potrafią się nie pojawić a na ich stronie widnieje wiadomość o podjętej próbie doręczenia...
Dwa razy w ciągu kilku dni ta sama sytuacja
Reklamacji złożyć się nie da bo strona internetowa oczywiście się nie otwiera gdy dajemy zakładkę ,,reklamacje,,...
Porażka totalna nie polecam a wręcz radzę trzymać się z daleka od partaczy...????
~Iza / 2019-09-17 09:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z której nigdy więcej nie skorzystam. Jednego dnia otrzymuje info ze w dniu następnym będzie dostarczona paczka - ,,do końca dnia”. Organizuje czas, siedzę w domu a o 16:00 przychodzi info ze przyjdzie w dniu następnym. Dostaje info ze mogę przekierować do dogodnego dla mnie punktu, ale opcja jest nieaktywna. Dzwonię do Warszawy i okazuje się ze nie mogę tego zrobić bo paczka jest za pobraniem. Nie rozumiem to dlaczego otrzymuje taką informację?? Nawet nie mogę zlecić ze odbiorę sama w siedzibie bo musi być pierwsza próba doręczenia. Dopiero wtedy mam ponownie dzwonić czekać 20 minut jak zostanę połączona z konsultantem i dopiero to zgłosić. Firma kompletnie nie szanuje czasu klienta. Nie polecam i będę rezygnować z zakupu jeśli dostawę będzie obsługiwać ta firma.
ZaletyŻadnych
WadySame
~Ania / 2019-09-16 16:57
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia!W zeszłym tygodniu kurierzy odbierali przez pięć dni ode mnie paczkę i rzekomo nikogo nie było w domu, taką bynajmniej wpisywali notatkę co oczywiście było nie prawdą. Jak głupia siedziałam, i wypatrywalam przez okno. Dziś natomiast mieli mi dostarczyć paczkę i co? Powtórka, standard. Znowu informacja, że nikogo nie zastał ???? znowu głupia czekałam. Wysylam tą firmą z nie własnego wyboru, gdyż robię to przez servis Lidla. Innym firmą kurierskim też się zdarzyło, ale rzadko a w ups to standard. Nie polecam!
ZaletyNieznam
WadyOlewanie klienta
~Paulina / 2019-09-16 15:35
Ocena: 2.33 / 5
Śmiech na sali. Co prawda kurier przyjechał w odpowiednim dniu, ale bez uprzedzenia. Zadzwonił do mnie w momencie jak był u mnie pod domem, gdy powiedziałam żeby poczeka bo max za 15min będę to powiedział, że on nie ma czasu i że JA mam za nim jeździć po mieście żeby odebrać paczkę.
Coś jest tu nie tak.. Klient płaci za to żeby otrzymać paczkę na podany adres a musi jeździć sam za swoją paczka.
Róbcie tak dalej!
~Nika / 2019-09-14 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Przesyłka nie dotarła, dwa dni czekałam na paczkę i za każdym razem dostawałam tylko wiadomość, że kurier już był lecz nikogo nie zastał w domu, co nie było zgodne z prawdą. Tym samym paczkę odesłali do nadawcy.
~Edyta p / 2019-09-13 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Przesylka nie dostarczona na czas. Czekałam jak debil cały dzień w domu po to aby dowiedzieć się na koniec dnia że paczka nie będzie dostarczona. Paczka przejechała może 10 procent trasy nigdy nie wyruszyła w dalszą drogę a informacja o tym jest dostępna na koniec dnia. Następny termin dostawy poniedziałek wiec przełęczy cały weekend w magazynie. W poniedziałek mam również czekać jak debil cały dzień aż się łaskawie zjawia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
ZaletyNie ma
WadyTotalna olewka klienta
~Agata / 2019-09-13 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Usługa droga jak na to, ze klient nie dostaje informacji kiedy będzie kurier!!! Kurier nie dzwoni do klienta!!!! W ten sposób dostaje się awizo SMS i trzeba samemu jeździć i odbierać paczkę!!!! Żarty istne sobie z klientów robią!!!!! Żenada ta firma. Nie na 21 wiek!!!!
ZaletyNie ma!!!!!!!
WadyWszystko najgorsze!!!!
~Weronika / 2019-09-13 13:14
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu, brak jakichkolwiek informacji ze kurier probuje dostarczyc przesyłke, zdecydownaie nie polecam!!!!!!
UPS- jestescie kiepscy
Zaletyzero!!!!
Wadybrak kontaktu, jak na firme kurierska baaaaardzo długo czeka sie na przesyłke,
~Ol.ga / 2019-09-13 12:53
Ocena: 2.00 / 5
To już kolejna paczka ... Szkoda słów ...Człowiek czeka z radością na coś czego zakup ma sprawić przyjemność ... Niby nieistotne , ale jednak. A największą porażką jest fakt że otrzymuje informację że kurier próbował paczkę doręczyć. Tylko jak i kiedy? Czekałam cały poranek aż tu nagle wiadomość że była podjęta próba dostarczenia , że co ? Przecież słuch mam jeszcze sprawny , wzrok również. Próby nie było ale najłtwiej jest gdzieś w systemie oznaczyć że człowieka nie było i po problemie. Ale ja lekko zawzięta jestem i po telefonie nagle kurier się pojawi. Można ? A i owszem można :)
Co nie zmienia faktu że nie polecam. Łaskę robią że dowiozą paczkę !
~Arek / 2019-09-13 12:13
Ocena: 1.00 / 5
W tej firme pracują ludzie ograniczeni umysłowo. Kurier nawet nie sprawdza czy ktoś jest w domu tylko zostawia awizo.
Awizo zosawione jest w na ziemi przy skyrznce pocztowej w bloku ze wszystkimi danymi osobowymi do wglądu.
Po telefonie na infolinie uzyskuje informacje że oni nie mają obowiązku dzwonić, sprawdzac czy jest odbiorca w domu.
Brak słów mam nadzeje, że szyko znikną z rynku.
Zaletynic
Wadywszystko
~kdkj / 2019-09-13 11:50
Ocena: 1.67 / 5
RZUCAJCIE BARDZIEJ TYMI PACZKAMI A LUDZIE BĘDĄ ODSYLAC, BANDA......
ZaletyNIC
WadyKURIERZY, PODEJŚCIE DO KLIENTA
~DorX21 / 2019-09-12 15:14
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo szybko dostarczone przesyłki lecz jak na firmę kurierska w XXI w. i współczesnych możliwościach nie informują swoich klientów o dostarczeniu przesyłki kiedy i w jakich godzinach będzie dostarczona, kurier zwalił to na winę zamawiającego i wysyłającego ponieważ jak to ujął ,że nie umówią się dogadać , na dodatek kurier okazał się nie miły, arogancki, wręcz okazał się chamski jak by był panem całego świata co nie wpływa to na jego korzyść. Osoba pracująca w terenie i na dodatek w bezpośrednim kontakcie z klientem nie powinna posiadać takich cech.
~Niezadowolony klient / 2019-09-12 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska ze wszystkich, kurierzy nigdy nie dzwonia przed doreczeniem, przychodza kiedy chca bez zapowiedzi lub w ogole nie przychodza, a pozniej czlowiek sie dowiaduje, ze byla nieudana proba doreczenia. Jest XXI wiek, inne firmy maja powiadomienia sms, email, opcje przekierowania paczek, zmian godzin doreczenia, ale UPS utknelo w poprzedniej epoce.
~Agnieszka / 2019-09-12 13:22
Ocena: 1.00 / 5
Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, rezygnując przy tym z własnych planów. W zamian otrzymuje awizo, bo kurierowi nie chciało się nawet zadzwonić domofonem.