strona 174 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- nastepna »
-
~Nika / 2019-09-14 12:36
Przesyłka nie dotarła, dwa dni czekałam na paczkę i za każdym razem dostawałam tylko wiadomość, że kurier już był lecz nikogo nie zastał w domu, co nie było zgodne z prawdą. Tym samym paczkę odesłali do nadawcy. -
-
~Edyta p / 2019-09-13 18:58
Przesylka nie dostarczona na czas. Czekałam jak debil cały dzień w domu po to aby dowiedzieć się na koniec dnia że paczka nie będzie dostarczona. Paczka przejechała może 10 procent trasy nigdy nie wyruszyła w dalszą drogę a informacja o tym jest dostępna na koniec dnia. Następny termin dostawy poniedziałek wiec przełęczy cały weekend w magazynie. W poniedziałek mam również czekać jak debil cały dzień aż się łaskawie zjawia. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. ZaletyNie maWadyTotalna olewka klienta -
~Agata / 2019-09-13 14:55
Usługa droga jak na to, ze klient nie dostaje informacji kiedy będzie kurier!!! Kurier nie dzwoni do klienta!!!! W ten sposób dostaje się awizo SMS i trzeba samemu jeździć i odbierać paczkę!!!! Żarty istne sobie z klientów robią!!!!! Żenada ta firma. Nie na 21 wiek!!!! ZaletyNie ma!!!!!!!WadyWszystko najgorsze!!!! -
~Weronika / 2019-09-13 13:14
Brak kontaktu, brak jakichkolwiek informacji ze kurier probuje dostarczyc przesyłke, zdecydownaie nie polecam!!!!!!
UPS- jestescie kiepscyZaletyzero!!!!Wadybrak kontaktu, jak na firme kurierska baaaaardzo długo czeka sie na przesyłke, -
~Ol.ga / 2019-09-13 12:53
To już kolejna paczka ... Szkoda słów ...Człowiek czeka z radością na coś czego zakup ma sprawić przyjemność ... Niby nieistotne , ale jednak. A największą porażką jest fakt że otrzymuje informację że kurier próbował paczkę doręczyć. Tylko jak i kiedy? Czekałam cały poranek aż tu nagle wiadomość że była podjęta próba dostarczenia , że co ? Przecież słuch mam jeszcze sprawny , wzrok również. Próby nie było ale najłtwiej jest gdzieś w systemie oznaczyć że człowieka nie było i po problemie. Ale ja lekko zawzięta jestem i po telefonie nagle kurier się pojawi. Można ? A i owszem można :)
Co nie zmienia faktu że nie polecam. Łaskę robią że dowiozą paczkę ! -
~Arek / 2019-09-13 12:13
W tej firme pracują ludzie ograniczeni umysłowo. Kurier nawet nie sprawdza czy ktoś jest w domu tylko zostawia awizo.
Awizo zosawione jest w na ziemi przy skyrznce pocztowej w bloku ze wszystkimi danymi osobowymi do wglądu.
Po telefonie na infolinie uzyskuje informacje że oni nie mają obowiązku dzwonić, sprawdzac czy jest odbiorca w domu.
Brak słów mam nadzeje, że szyko znikną z rynku.ZaletynicWadywszystko -
~kdkj / 2019-09-13 11:50
RZUCAJCIE BARDZIEJ TYMI PACZKAMI A LUDZIE BĘDĄ ODSYLAC, BANDA...... ZaletyNICWadyKURIERZY, PODEJŚCIE DO KLIENTA -
~DorX21 / 2019-09-12 15:14
Bardzo szybko dostarczone przesyłki lecz jak na firmę kurierska w XXI w. i współczesnych możliwościach nie informują swoich klientów o dostarczeniu przesyłki kiedy i w jakich godzinach będzie dostarczona, kurier zwalił to na winę zamawiającego i wysyłającego ponieważ jak to ujął ,że nie umówią się dogadać , na dodatek kurier okazał się nie miły, arogancki, wręcz okazał się chamski jak by był panem całego świata co nie wpływa to na jego korzyść. Osoba pracująca w terenie i na dodatek w bezpośrednim kontakcie z klientem nie powinna posiadać takich cech. -
-
~Niezadowolony klient / 2019-09-12 14:57
Najgorsza firma kurierska ze wszystkich, kurierzy nigdy nie dzwonia przed doreczeniem, przychodza kiedy chca bez zapowiedzi lub w ogole nie przychodza, a pozniej czlowiek sie dowiaduje, ze byla nieudana proba doreczenia. Jest XXI wiek, inne firmy maja powiadomienia sms, email, opcje przekierowania paczek, zmian godzin doreczenia, ale UPS utknelo w poprzedniej epoce. -
~Agnieszka / 2019-09-12 13:22
Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, rezygnując przy tym z własnych planów. W zamian otrzymuje awizo, bo kurierowi nie chciało się nawet zadzwonić domofonem. ZaletybrakWadyKurierzy -
~Jenny / 2019-09-12 09:50
Paczka podobno dotarła o 10.25, bo dostałam e-mail z potwierdzeniem o 15.16, jednak mnie nie było w domu w godzinach 9-17.00, wiec byłam przekonana, ze paczkę zostawiono u sąsiadki obok, która słyszała domofon u mnie. Jednak nikt się nie pofatygował zanieść zamówione buty na 3 piętro lub zostawić paczkę u sąsiada, ani nawet nie zapytał, kiedy jestem w domu. Paczka została zostawiona, w punkcie, którego nazwę ciężko było odczytać na awizie, które jakimś sposobem wylądowało w skrzynce, wiec kurier musiał dostać się do środka budynku jakoś a dokładniej dodzwonić się domofonem do kogoś. Niestety paczka jest teraz w sklepie z farbami otwartym od 9 do 17.00 i oddalonym 7 km, od mojego miejsca zamieszkania, kiedy w okolicy jest mnóstwo innych punktów odbioru. Chyba jednak to miejsce było mu po drodze. Kurierzy! Jeśli nie potraficie wykonywać waszej pracy lepiej i rzetelnie, to się zwolnijcie i nie psujcie ludziom nerwów! Wadybrak kontaktu żeby ustalić termin dostarczenia -
~Karin / 2019-09-11 17:16
Dramat!!!!najgorsza firma kurierska ,brak kontaktu z kurierem, przesyłka nie dotarła na czas ZaletyNie ma żadnychWadyBrak kontaktu z kurierem ,przesyłka nie na czas -
~daw89 / 2019-09-11 15:52
Masakra , po zamówieniu adidas tiro 19 ( spodnie dresowe ) na następny dzień napisali że paczka ma być jutro ... czekam już tydzień i teraz dowiedziałem się że byli podobno „2 razy” u mnie i nikt nie odebrał więc zwrócili towar do magazynu adidas , gorszej firmy kurierskiej jeszcze nie widziałem. -
~MARCIN / 2019-09-11 15:01
Spóźnienia i masakrycznie słaba obsługa klienta. -
~Konrad / 2019-09-11 12:00
Od paru dni paczka tkwi w statusie "nieprawdidłowy adres", mimo że wcześniej doręczyli dokładnie taki sam produkt na ten sam adres.
Wsparcie i kontakt z nimi to kpina, nie można wysłać normalnego maila, tylko przez formularz, który traktuje klienta jak debila i na siłę odsyła do FAQ. Nie można do nich normalnie zadzwonić, bo uruchamia się maszyna która prosi o milion informacji.
DNO!!!ZaletybrakWadywszystko -
~bk / 2019-09-10 14:49
beznadzieja, caly dzien bylem w domu ale nie doreczono z mojego powodu, po rozmowie z kurierem, ktory po interwencji BOK oddzwonil to powiedzial ze przeoczyl paczke i nie chce mu sie wracac ZaletybrakWadywszystko -
-
~Ariel / 2019-09-10 13:23
już drugi dzień dzwonie do ups po to by móc odebrać przesyłkę a oni przyjeżdżają podobno w godzinach o których nikogo nie ma pod adresem umówienie na inną godzinę nie jest możliwe kurier pracuje od 9:40 do 12:40 na moim adresie i jak tu być zadowolonym płacisz za przesyłkę kurierską z doręczeniem a oni jej nie doręczają i tyle jak to odebrać? ZaletybrakWadykurierzy którzy nie doręczają przesyłek ! -
~Andy / 2019-09-10 13:20
Nigdy więcej.
Przez 2 dni z rzędu wiadomość o planowanym dostarczeniu przesyłki zaznaczam ze przez całe 2 dni byłam w domu, kuriera brak.
Po telefonie na infolinię dowiedziałam się że kurier u mnie był ale niestety nie miałam przy sobie gotówki. Następny telefon od kierownika który poinformował mnie że skontaktował się z kurierem który przyznał że nie było go pod tym adresem ponieważ miał inną paczkę do dostarczenia w innym miejscu.ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurirem
Lekceważenie klienta -
~Aro / 2019-09-09 17:30
Terminowość jak w średniowieczu. Reklamacja na zasadzie odwołaj się Pan przez okno.. dno -
~Arek / 2019-09-09 16:33
Firma beznadziejna totalnie nie życiową. Kurier dostarcza przesyłkę o godzinie 12.00 w dzień pracujący nie uprzedza nie próbuje zostawić przesyłki u sąsiada. Zostawia awizo leżące poza skrzynka pocztowa z danymi osobowymi. Dramat.
Nie polecam.ZaletyNicWadyJak wyzej
strona 174 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- nastepna »