strona 174 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- nastepna »
-
~Ol.ga / 2019-09-13 12:53
To już kolejna paczka ... Szkoda słów ...Człowiek czeka z radością na coś czego zakup ma sprawić przyjemność ... Niby nieistotne , ale jednak. A największą porażką jest fakt że otrzymuje informację że kurier próbował paczkę doręczyć. Tylko jak i kiedy? Czekałam cały poranek aż tu nagle wiadomość że była podjęta próba dostarczenia , że co ? Przecież słuch mam jeszcze sprawny , wzrok również. Próby nie było ale najłtwiej jest gdzieś w systemie oznaczyć że człowieka nie było i po problemie. Ale ja lekko zawzięta jestem i po telefonie nagle kurier się pojawi. Można ? A i owszem można :)
Co nie zmienia faktu że nie polecam. Łaskę robią że dowiozą paczkę ! -
-
~Arek / 2019-09-13 12:13
W tej firme pracują ludzie ograniczeni umysłowo. Kurier nawet nie sprawdza czy ktoś jest w domu tylko zostawia awizo.
Awizo zosawione jest w na ziemi przy skyrznce pocztowej w bloku ze wszystkimi danymi osobowymi do wglądu.
Po telefonie na infolinie uzyskuje informacje że oni nie mają obowiązku dzwonić, sprawdzac czy jest odbiorca w domu.
Brak słów mam nadzeje, że szyko znikną z rynku.ZaletynicWadywszystko -
~kdkj / 2019-09-13 11:50
RZUCAJCIE BARDZIEJ TYMI PACZKAMI A LUDZIE BĘDĄ ODSYLAC, BANDA...... ZaletyNICWadyKURIERZY, PODEJŚCIE DO KLIENTA -
~DorX21 / 2019-09-12 15:14
Bardzo szybko dostarczone przesyłki lecz jak na firmę kurierska w XXI w. i współczesnych możliwościach nie informują swoich klientów o dostarczeniu przesyłki kiedy i w jakich godzinach będzie dostarczona, kurier zwalił to na winę zamawiającego i wysyłającego ponieważ jak to ujął ,że nie umówią się dogadać , na dodatek kurier okazał się nie miły, arogancki, wręcz okazał się chamski jak by był panem całego świata co nie wpływa to na jego korzyść. Osoba pracująca w terenie i na dodatek w bezpośrednim kontakcie z klientem nie powinna posiadać takich cech. -
~Niezadowolony klient / 2019-09-12 14:57
Najgorsza firma kurierska ze wszystkich, kurierzy nigdy nie dzwonia przed doreczeniem, przychodza kiedy chca bez zapowiedzi lub w ogole nie przychodza, a pozniej czlowiek sie dowiaduje, ze byla nieudana proba doreczenia. Jest XXI wiek, inne firmy maja powiadomienia sms, email, opcje przekierowania paczek, zmian godzin doreczenia, ale UPS utknelo w poprzedniej epoce. -
~Agnieszka / 2019-09-12 13:22
Człowiek czeka cały dzień na przesyłkę, rezygnując przy tym z własnych planów. W zamian otrzymuje awizo, bo kurierowi nie chciało się nawet zadzwonić domofonem. ZaletybrakWadyKurierzy -
~Jenny / 2019-09-12 09:50
Paczka podobno dotarła o 10.25, bo dostałam e-mail z potwierdzeniem o 15.16, jednak mnie nie było w domu w godzinach 9-17.00, wiec byłam przekonana, ze paczkę zostawiono u sąsiadki obok, która słyszała domofon u mnie. Jednak nikt się nie pofatygował zanieść zamówione buty na 3 piętro lub zostawić paczkę u sąsiada, ani nawet nie zapytał, kiedy jestem w domu. Paczka została zostawiona, w punkcie, którego nazwę ciężko było odczytać na awizie, które jakimś sposobem wylądowało w skrzynce, wiec kurier musiał dostać się do środka budynku jakoś a dokładniej dodzwonić się domofonem do kogoś. Niestety paczka jest teraz w sklepie z farbami otwartym od 9 do 17.00 i oddalonym 7 km, od mojego miejsca zamieszkania, kiedy w okolicy jest mnóstwo innych punktów odbioru. Chyba jednak to miejsce było mu po drodze. Kurierzy! Jeśli nie potraficie wykonywać waszej pracy lepiej i rzetelnie, to się zwolnijcie i nie psujcie ludziom nerwów! Wadybrak kontaktu żeby ustalić termin dostarczenia -
~Karin / 2019-09-11 17:16
Dramat!!!!najgorsza firma kurierska ,brak kontaktu z kurierem, przesyłka nie dotarła na czas ZaletyNie ma żadnychWadyBrak kontaktu z kurierem ,przesyłka nie na czas -
-
~daw89 / 2019-09-11 15:52
Masakra , po zamówieniu adidas tiro 19 ( spodnie dresowe ) na następny dzień napisali że paczka ma być jutro ... czekam już tydzień i teraz dowiedziałem się że byli podobno „2 razy” u mnie i nikt nie odebrał więc zwrócili towar do magazynu adidas , gorszej firmy kurierskiej jeszcze nie widziałem. -
~MARCIN / 2019-09-11 15:01
Spóźnienia i masakrycznie słaba obsługa klienta. -
~Konrad / 2019-09-11 12:00
Od paru dni paczka tkwi w statusie "nieprawdidłowy adres", mimo że wcześniej doręczyli dokładnie taki sam produkt na ten sam adres.
Wsparcie i kontakt z nimi to kpina, nie można wysłać normalnego maila, tylko przez formularz, który traktuje klienta jak debila i na siłę odsyła do FAQ. Nie można do nich normalnie zadzwonić, bo uruchamia się maszyna która prosi o milion informacji.
DNO!!!ZaletybrakWadywszystko -
~bk / 2019-09-10 14:49
beznadzieja, caly dzien bylem w domu ale nie doreczono z mojego powodu, po rozmowie z kurierem, ktory po interwencji BOK oddzwonil to powiedzial ze przeoczyl paczke i nie chce mu sie wracac ZaletybrakWadywszystko -
~Ariel / 2019-09-10 13:23
już drugi dzień dzwonie do ups po to by móc odebrać przesyłkę a oni przyjeżdżają podobno w godzinach o których nikogo nie ma pod adresem umówienie na inną godzinę nie jest możliwe kurier pracuje od 9:40 do 12:40 na moim adresie i jak tu być zadowolonym płacisz za przesyłkę kurierską z doręczeniem a oni jej nie doręczają i tyle jak to odebrać? ZaletybrakWadykurierzy którzy nie doręczają przesyłek ! -
~Andy / 2019-09-10 13:20
Nigdy więcej.
Przez 2 dni z rzędu wiadomość o planowanym dostarczeniu przesyłki zaznaczam ze przez całe 2 dni byłam w domu, kuriera brak.
Po telefonie na infolinię dowiedziałam się że kurier u mnie był ale niestety nie miałam przy sobie gotówki. Następny telefon od kierownika który poinformował mnie że skontaktował się z kurierem który przyznał że nie było go pod tym adresem ponieważ miał inną paczkę do dostarczenia w innym miejscu.ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z kurirem
Lekceważenie klienta -
~Aro / 2019-09-09 17:30
Terminowość jak w średniowieczu. Reklamacja na zasadzie odwołaj się Pan przez okno.. dno -
~Arek / 2019-09-09 16:33
Firma beznadziejna totalnie nie życiową. Kurier dostarcza przesyłkę o godzinie 12.00 w dzień pracujący nie uprzedza nie próbuje zostawić przesyłki u sąsiada. Zostawia awizo leżące poza skrzynka pocztowa z danymi osobowymi. Dramat.
Nie polecam.ZaletyNicWadyJak wyzej -
-
~X / 2019-09-06 20:08
Witam. Firmy UPS absolutnie nie polecam. Przez ostatnie 8 dni próbuję ustalić gdzie znajduje się paczka, którą nadałam niespełna dwa tygodnie temu. Ponieważ paczka jest wartościowa telefonuję do firmy 3’razy dziennie. Za każdym razem otrzymuję inną informację. Dzisiaj poprosiłam o kontakt z przełożonym konsultantów, który poinformował mnie, że informacje które były mi przekazywane są nieprawdziwe a firma nie wie gdzie jest moja przesyłka a ponadto nie jestem uprawniona do uzyskiwania przedmiotowyxh informacji ponieważ list przewozowy został wygenerowany przez kurierzypl. Poza tym w trakcie rozmów z konsultantami zostałam poinformowana, ze informacje znajdujące się w linki dot. Śledzenia paczki niejak się mają do rzeczywistości. W związku z powyższym nadal nie mam informacji gdzie jest moja paczka, czy w ogóle jest i czy zostanie doręczona, że o terminie doręczenia nie wspomnę. WadyNierzetelne informacje -
~Martyna / 2019-09-06 19:37
Nie polecam ups, kurier potwierdził doręczenie paczki, zostawił w innym miejscu, nawet nie powiadomił o zmieniane miejsca dostawy i nie raczył nawet zadzownic do bramy -
~Bartek / 2019-09-06 18:36
Witam, pisze ponieważ firma ups to najgorsza firma jaką miałem okazje korzystać. dziś np miała przyjść do mnie paczka zamówiona z Orlenu. niestety cały dzień byłem w domu i nikt nie przyjechał. wobec tego spraedziłem na necie co się stało, okazało się że paczka trafiła do acces pointu upsa w moim mieście a kurier zaznaczył że nie było mnie pod adresem. Dla pewności sprawdziłem monitoring. nikogo przez cały dzień nie było. Kurier po prostu nie chciał przyjechać, stwierdził że po co jeździć skoro można wszytskjo do punktu dowieźć, zamaist tego pewnie pojechał nażreć się pizzy(bo jest przy accespoincie) lub tanie wino z biedry obalić. Pr óbowałem złożyć reklamacje na kuriera, ale nic z tego, komunikat : poczekaj 24h na aktualizacje informacji o przesyłcer. bezsens. dodatkowo nie można zgłosić reklamacji na zachwanie kuriera. dramat. Dziś poświęce się i napisze gdzie sie tylko da : Ludzie, jak zamawiacie dostawy do tłuszcza wybierajcie innego dostawce : inposta lub coś podobnego. Kurierzy ups'a oszukują klientów. ZaletybrakWadysame wady -
~Natalia / 2019-09-06 17:44
Masakra, czekam cały piątek na paczkę i nagle okazuje (dopiero o 18:00) ze paczka będzie w poniedziałek. Cały dzien zmarnowany. Bardzo nie lubie Ups
strona 174 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 172
- 173
- 174
- 175
- 176
- nastepna »