Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KliJEnt DGL / 2019-10-01 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bardzo nie miły opóźniony czas dostawy
    Dzwonisz do centrali ze skargą to Oni jeszcze ci mówią że to twoja wina
    Dno totalne
  • ~KlientOstatniRaz / 2019-09-30 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Dostawa zaplanowana na konkretny dzień, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił. I na koniec wiadomość sms, że dostawa będzie następnego dnia i mogę sobie łaskawie przekierować do innego punktu odbioru.
    Wadywszystko
  • ~Jacek / 2019-09-30 15:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo i chamstwo . Przy wysłaniu paczki wybierasz przedział czasowy w którym kurier ma odebrać paczkę z domu ( opcja dodatkowo płatna ) , a 5 minut przed upływem czasu w którym powinien dokonać się odbiór paczki , dzwonią z pretensjami ze kurier nie odbiera w tym przedziale czasowym z tego Miasta . Pytam się to po co w formularzu mam możliwość wyboru tego okna czasowego ????????. Oczywiście jak się nie podoba ze kurier będzie później mogę zrezygnować z ich usług albo zadzwonić na infolinie i złożyć reklamacje , wiec dzwonię żeby ktoś mi powiedział o co tu chodzi . Noni po 20 minutach na infolini przechodzeniu przez głupie pytania i wybory opcji Wkoncu ktoś odbiera . No i Pani która obdarowala mnie swoim czasem , z pretensja mówi ze nie widzi problemu w tym ze kierowca zamiast między 8-12 będzie pomiędzy 15-18 . Przecież zostałem poinformowany ze nie jeżdżą w tych godzinach , to się kurw. pytam jej grzecznie , Dlaczego na stronie jest możliwość wybrania tego przedziału czasowego ?? A ona ze to tylko planowany czas odebrania i nie jest zobowiązujący ????‍♂️????‍♂️ .
    Miałem doczynienia z firma UPS ale w Irlandii i Anglii i tam ta firma znaczy naprawdę wiele , rzetelność , miła obsługa i terminowość . Jeśli masz okienko czasowe w którym kurier ma do ciebie dotrzeć lub odebrać od ciebie paczkę to nawet jeśli będzie apokalipsa on do ciebie dojedzie w wyznaczonym czasie . No ale oczywiście ze u nich tez się zdarzają spóźnienia , ale za spóźnieniem idzie anulowanie kosztów wysyłki a nawet zadość uczynienie . Bo tam wiedza jak ceny jest czas klijenta . Czego nie można powiedzieć o polskim oddziale , mam nadzieje ze Wkoncu ta światowa firma zrobi porządek z tymi pseudo pracownikami .
    Zaletybrak
    WadyChamstwo
    Nie terminowość
    Kompetencja
    Kłamstwo pracowników
    I można tak w nieskonczonosc
  • ~xXx / 2019-09-30 10:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Uzyskałam informację odnośnie dnia dostarczenia.Czekałam na kuriera, który nawet nie podjął próby doręczenia i podał fałszywe informacje odnośnie mojej nieobecności.Paczkę od razu skierował do punktu odbioru. Niepoważne traktowanie klienta i więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    Zaletybrak
  • ~Dawid / 2019-09-27 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie podjął żadnej próby doręczenia, status zmienił się na "nieudana próba doręczenia" dla kogoś kto czeka na paczkę cały dzień kiepska informacja. Dodam, że drugi raz taka sytuacja z tą firmą w przeciągu miesiąca. Inne jakoś doręczają. Nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~koolos / 2019-09-27 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i jeszcze raz tragedia. Wg statusu na ich stronie paczka w doreczeniu czyli dostawa potwierdzona na bizeacy dzien ("Planowane doręczenie piątek 27.09.2019") , ale juz na infolini twierdza, ze paczka jest na bazie i dostawa na dzien nastepny. Kpina
    ZaletyBrak
    WadyAby cokolwiek sie dowiedziec trzeba podac wszystkie dane osobowe
    Numerow do kuriera nie podadza - sa ich prywatne
  • ~koolos / 2019-09-27 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia i jeszcze raz tragedia. Wg statusu na ich stronie paczka w doreczeniu czyli dostawa potwierdzona na bizeacy dzien ("Planowane doręczenie piątek 27.09.2019") , ale juz na infolini twierdza, ze paczka jest na bazie i dostawa na dzien nastepny. Kpina
    ZaletyBrak
    WadyAby cokolwiek sie dowiedziec trzeba podac wszystkie dane osobowe
    Numerow do kuriera nie podadza - sa ich prywatne
  • ~Odradzający UPS / 2019-09-27 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuriozalne, 3 próby dostarczenia i przesyłka zwrócona do nadawcy o czym dowiedziałam się...po fakcie... Nikt nie próbował się ze mną skontaktować ani telefonicznie ani mailowo pomimo ze nadawca podał moje dane kontaktowe! Nie zostawili awizo! Totalny brak informacji! Co więcej, pani w infolinii twierdzi ze właśnie tak działa ich system! W XXI w! Chyba jest oparty na jasnowidzeniu bo jak mam wiedzieć cokolwiek o paczce ...? W dodatku pisza na stronie ze niby próbowali się skontaktować na co pani w infolinii mówi, ze raczej nie, ale nie jest w stanie tego sprawdzić, ani danych kontaktowych ani nic a w ogóle i ze maja taki system ze to nadawca cośtam powinien kliknąć przy generowaniu listu.... Kliknąć o powiadomieniu o paczce odbiorcy...? Przecież to oczywiste ze powinno być powiadomienie, bo jak inaczej się dowiem? A nadawca nie był fizyczna osoba tylko globalna firma, która generuje automatycznie listy i nic nie klika! Porażka! To już poczta polska chyba lepsza
  • ~Akkut / 2019-09-27 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka została zamówiona do sklepu który otwarty jest cały dzień, w południe otrzymałem informację że paczka nie została dostarczona ponieważ kurier nie zastał nikogo na miejscu (?) Moja interwencja była błyskawiczna, 10 min później zawiadomienie zostało zgłoszone do biura obsługi klienta. Po kolejnych 20 min dowiedziałem się że przesyłkę otrzymam w następny dzień roboczy i nie ma możliwości odbioru w punkcie ponieważ, i teraz uwaga, PACZKA JUŻ JEST W INNYM MIEŚCIE ! I pytam się jakim cudem ? Jestem w stanie zrozumieć że kurier nie kontaktuje się z klientem, chociaż w tych czasach to mało profesjonalne, ale że nie raczy nawet podejść pod adres na który paczka była zamawiana ? Dodatkowo brak możliwości kontaktu z kurierem nawet od strony zamawiającego ponieważ klient nie dostaje numeru kuriera. Żałosne. Przy takim podejściu wcale nie dziwi że firma tak szybko traci klientów.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z klientem, Arogancja osób pracujących w biurze obsługi klienta, Nieprofesjonalne podejście do zawodu kuriera,
  • ~zig / 2019-09-27 12:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie trzeci dzień oczekuje na przesyłką krążącą po trzech moich interwencjach między Stalową Wolą, a Sandomierzem. Sciemniaja cos przez telefon, a le nic nie pomaga. Ludzi jak najdalej od tej dziadowskiej firmy
    Zaletybrak
    Wadyobsługa, czas dostarczenia, kontakt z kurierem - w zasadzie wszystko
  • ~Akiinomik / 2019-09-26 21:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dostałam ani smsa, że kurier będzie danego dnia, ani nie dostałam żadnego maila. Byłam w szoku, gdy kurier zadzwonił do drzwi. Nie dostałam informacji, że paczka jest już nadana, czy można ją w jakikolwiek sposób śledzić. Ale jak mogę śledzić paczki skoro nie dostałam numeru paczki. To był pierwszy i ostatni raz z tą firmą
    ZaletySzybko, ale tutaj to nie zaleta bo nie wiedziałam że mam się spodziewać kuriera
    WadyWszystko, jak można nie napisać że paczka jest juz w transporcie?! Jak można nie napisać numeru paczki, numeru kuriera?!
  • ~Klaudia / 2019-09-25 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Rzadko kiedy dodaje negatywne opinie ale w tym momencie nie mam innego wyjścia.
    Czekam pierwszy dzień w domu do wieczora miał przyjść rzekomo kurier. Przychodzi informacja że kurier był ale nikogo nie zastał.. kolejny raz tak samo, kolejny również... Aż przesyłka trafia do nadawcy.
    Nie polecam, lepiej wysłać pocztą polską lub DHL czyli firmą która jest kompetentna i wie co robić żeby klient był w pełni zadowolony.
    ZaletyBrak jakiej kolwiek zalety
    WadyWszystko opisanie w opinii. Zalet brak a wad zbyt wiele. Zróbcie coś z tym w końcu!!!!
  • ~Klientka / 2019-09-25 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mega zawiedziona i zła.domownicy w domu a oni piszą że próba doręczenia nie powiodła się . To jakiś żart. Nie polecam . Przyłączam się do tych wszystkich negatywnych opinii nie myślmy się że nas to nie spotka. Tak się dzieje. Warszawa. Milosna
    WadyBanda niekompetentnych nierobów.
  • ~olka / 2019-09-25 10:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Przesyłka miała dotrzeć w poniedziałek. Na stronie monitorowania przesyłek UPS zmieniono datę na wtorek, a następnie ustawiono status, że paczkę doręczono rzekomo o godzinie 14:24 - kurier się wtedy nie pojawił, mimo że go oczekiwałam. Po 16 wyjechałam na zakupy, zastałam awizo wystawione na godzinę 15:30.
    Kurier bezczelnie oszukuje, nie podejmuje próby kontaktu mimo podania numeru.
    ZaletyBrak
    WadyNiesłowność, brak kontaktu kuriera z klientem, dłuższy czas dostawy niż podany
  • ~pilanin / 2019-09-24 15:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Dotyczy UPS Piła ul. Krzywa. Arogancka niekompetentna obsługa, zrezygnowałem z usług tej firmy. Oprócz sielankowej atmosfery w samej firmie ja jako klient czuję że przeszkadzam w pracy i burzę dobrą atmosferę. Pan potrząsa paczką i pyta czy się nic nie rozsypie, po czym nie chce wysłać paczki na koszt odbiorcy. Dziwię sie że przy takim podejściu do klienta firma ma jeszcze co robić.
    Zaletybrak zalet
    Wadyarogancja niekompetencja brak pomocy przy załatwianiu spraw wysyłkowych.
  • ~Klaudisz / 2019-09-24 12:54
    Ocena: 1.00 / 5
    gówniania firma nie potrafi do 12 nawet przesylki dostarczyc nie polecam dhl lepsze
  • ~Tomek / 2019-09-24 07:10
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy Dpd lub innych firmach kurierskich Ups wypada najgorzej.
    WadySłaby kontakt z klientem.
    Długi czas oczekiwania.
  • ~Ewa / 2019-09-23 15:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może istnieć! Zamówiłam paczkę ze strony Rebook podałam swój adres, a UPS stwierdził, że adres jest błędny i paczka została odesłana... no po prostu SZCZYT! Czy tam pracują jacyś nienormalni ludzi? na jakiej podstawie stwierdzili, że adres jest błędny??? Co za banda idiotów!
    ZaletyNIE MA ZALET!
    Wady- nie otrzymałam paczki bo adres był rzekomo błędny, a był jak najbardziej PRAWIDŁOWY
  • ~Piki / 2019-09-20 18:19
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno. Fikcyjne informacje po rozmowie że nikogo nie bylo na miejscu pomimo rozmowy i uzgadniania godziny dostawy. Infolinia niekompetentna za każdym razem nie wiedzą o wszesniejszej rozmowie i ustaleniach. Tylko wziąć kasę i odbębnić przesyłkę. Brak słów. Po prostu duży pakunek i chyba się nie chciało doreczyc.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Lilia / 2019-09-20 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nigdy nic nie zamówię jak zobaczę, że kurier UPS dowozi. Dostaje SMS, że jutro paczka będzie. Siedzę cały dzień w domu. Godzina 18, kuriera brak. Na infolinii masakra, trzeba wybrać opcję wycena żeby konsultant się zgłosił. Zostalam poinformowana, że kurier i do 20 może przyjechać. Odmówiono skonsultowania się z kurierem, odmowiono podania mi numeru do kuriera. Oczywiście nie przyjechał. Paczka trafiła do jakiegoś punktu 8 km od mojego miejsca zamieszkania, ale i tak dobrze, że nie zaginęła
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981