strona 172 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- nastepna »
-
~STEFAN / 2019-10-08 19:12
Brak kontaktu z kurierem. Zmiana terminu bez uzgadnania tego z odbiorca. Tragedia -
-
~znowu zawalilismy... ups... / 2019-10-08 18:34
Kurier przekierowal paczke do punktu po rzekomej probie dostarczenia, problem w tym ze caly dzien bylem w domu, nikt nie pukal, nie dzwonil, kurier duch :) no ale przeciez probowal :) ZaletyBrakWadyLeniwi kurierzy -
~Robert / 2019-10-08 18:09
Ta firma to jakaś porażka buty miały być u mnie wczoraj a jakimś cudem wylądowały 400 km dalej do podanego adresu.
Po prostu żenada.ZaletyBrakWadyTermin dostawy.
Kontakt z kurierem. -
~jc / 2019-10-08 14:48
Firma jest żałosna, informacja jest, że przesyłka będzie w poniedziałek, po 2 dniach dostaje informacje że jest nieprawidłowy adres, który jest prawidłowy, ale żeby go zatwierdzić mam czekać SIEDEM DNI ROBOCZYCH ponieważ ich strona jest fatalna -
~Gosia / 2019-10-08 11:37
Strona nieczytelna , brak możliwości kontaktu z kurierem -
~Gość123 / 2019-10-07 23:42
Ciężki kontakt z kurierem jak i z sama firma kurierska. Czas oczekiwania codziennie zmieniał się na kolejny dzień. Były niby próby doręczenia jednak nikt nie kontaktował się ze mną. Nie polecam. -
~wen / 2019-10-04 16:10
bardzo słaba usługa, nie ma kontaktu z kurierem, kilka razy prosiłam to jest adres firmowy, żeby dostarczy do godziny pracy, po 4 razy rozmowy, nadal jest informacje że otrzymuje paczkę o godz.19....
nie polecam!!! -
~Krzysztof / 2019-10-04 13:41
Brak kontaktu z odbiorcą. Kurier nie zostawił nawet awizo -
-
~E / 2019-10-04 11:54
Firmie UPS zwykle nie chce się dostarczać paczek na wskazany adres, więc zostawia je w swoich Access Pointach, po czym wysyła kłamliwe SMSy o nieudanej próbie doręczenia. Oczywiście - zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera, a awizo brak. -
~Danuta / 2019-10-04 11:02
...transakcja szybka i bezproblemowa,zamówienie dostarczono bez żadnych uwag...bardzo polecam,firma godna zaufania !!! Zalety...szybość,kompetentność,bardzo miła obsługa !!!Wadynie mam żadnych uwag -
~msi / 2019-10-03 18:49
Tragedia !!! Brak możliwości kontaktu z kurierem bo firma nie posiada numeru - żałosne. Brak kontaktu ze strony "kurierzyny" cały dzień w domu i pod telefonem, pod koniec dnia sms o pozostawieniu paczki w punkcie.
Szczerze odradzam to dziadostwoZaletybrakWady- kontakt
- rzetelność
- kłamstwa -
~Ania / 2019-10-01 20:41
W mailu była informacja o dostareczniu paczki w następnym dniu. W domu był zarówno mąż, jak i babcia. Domofon włączony, ja pod telefonem. Niestety otrzymałam smsa,że nikogo w domu nie było i paczka czeka w punkcie. Inne firmy dzwonią, piszą, że dostarcza w tych i tych godzinach, albo dzownia czy jest ktoś w domu,ewentualnie zostawia u sąsiada. A tu nic,zero. Nie polecam tej firmy. Widząc po innych komentarzach nie tylko ja ich nie polecam. -
~Paweł / 2019-10-01 19:34
napierw sms: planowana dostawa do godziny 23:30, myślę sobie że to trochę śmieszne, ale sprawdzam śledzenie paczki a tam: "Numer budynku jest błędny. Może to spowodować opóźnienie doręczenia. Próbujemy zaktualizować adres. / Doręczenie zostanie zaplanowane na inny termin." No to sprawdzam, adres poprawny, nikt jeszcze nie wymyślił podobnej wymówki. ZaletybrakWadykłamstwa
nierzetelność
opóźnienia -
~En Es / 2019-10-01 12:19
Korzystam z usług wielu kurierów i nigdy nie było problemu, UPS odradzam! Otrzymałem sms-a o planowanym dostarczeniu przesyłki o godzinie 12.00, w dniu dostarczenia kolejny sms po 9 rano że paczka jest do odebrania w sklepie spożywczym do którego muszę udać się osobiście, oczywiście ze strony kuriera zero prób kontaktu telefonicznego. Po 13 we wskazanym przez nich lokalu dowiaduję się że przesyłkę mogę odebrać dopiero w godzinach wieczornych! Zdecydowanie lepiej wypadają paczkomaty. Nigdy więcej tej przereklamowanej firmy ups. WadyBrak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera, długi czas oczekiwania na możliwość odbioru przesyłki -
~KliJEnt DGL / 2019-10-01 10:59
Kurier bardzo nie miły opóźniony czas dostawy
Dzwonisz do centrali ze skargą to Oni jeszcze ci mówią że to twoja wina
Dno totalne -
~KlientOstatniRaz / 2019-09-30 20:45
Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Dostawa zaplanowana na konkretny dzień, nikt nie przyszedł, nikt nie dzwonił. I na koniec wiadomość sms, że dostawa będzie następnego dnia i mogę sobie łaskawie przekierować do innego punktu odbioru. Wadywszystko -
-
~Jacek / 2019-09-30 15:02
Oszustwo i chamstwo . Przy wysłaniu paczki wybierasz przedział czasowy w którym kurier ma odebrać paczkę z domu ( opcja dodatkowo płatna ) , a 5 minut przed upływem czasu w którym powinien dokonać się odbiór paczki , dzwonią z pretensjami ze kurier nie odbiera w tym przedziale czasowym z tego Miasta . Pytam się to po co w formularzu mam możliwość wyboru tego okna czasowego ????????. Oczywiście jak się nie podoba ze kurier będzie później mogę zrezygnować z ich usług albo zadzwonić na infolinie i złożyć reklamacje , wiec dzwonię żeby ktoś mi powiedział o co tu chodzi . Noni po 20 minutach na infolini przechodzeniu przez głupie pytania i wybory opcji Wkoncu ktoś odbiera . No i Pani która obdarowala mnie swoim czasem , z pretensja mówi ze nie widzi problemu w tym ze kierowca zamiast między 8-12 będzie pomiędzy 15-18 . Przecież zostałem poinformowany ze nie jeżdżą w tych godzinach , to się kurw. pytam jej grzecznie , Dlaczego na stronie jest możliwość wybrania tego przedziału czasowego ?? A ona ze to tylko planowany czas odebrania i nie jest zobowiązujący ????♂️????♂️ .
Miałem doczynienia z firma UPS ale w Irlandii i Anglii i tam ta firma znaczy naprawdę wiele , rzetelność , miła obsługa i terminowość . Jeśli masz okienko czasowe w którym kurier ma do ciebie dotrzeć lub odebrać od ciebie paczkę to nawet jeśli będzie apokalipsa on do ciebie dojedzie w wyznaczonym czasie . No ale oczywiście ze u nich tez się zdarzają spóźnienia , ale za spóźnieniem idzie anulowanie kosztów wysyłki a nawet zadość uczynienie . Bo tam wiedza jak ceny jest czas klijenta . Czego nie można powiedzieć o polskim oddziale , mam nadzieje ze Wkoncu ta światowa firma zrobi porządek z tymi pseudo pracownikami .ZaletybrakWadyChamstwo
Nie terminowość
Kompetencja
Kłamstwo pracowników
I można tak w nieskonczonosc -
~xXx / 2019-09-30 10:50
Uzyskałam informację odnośnie dnia dostarczenia.Czekałam na kuriera, który nawet nie podjął próby doręczenia i podał fałszywe informacje odnośnie mojej nieobecności.Paczkę od razu skierował do punktu odbioru. Niepoważne traktowanie klienta i więcej nie skorzystam z usług tej firmy. Zaletybrak -
~Dawid / 2019-09-27 16:55
Kurier nie podjął żadnej próby doręczenia, status zmienił się na "nieudana próba doręczenia" dla kogoś kto czeka na paczkę cały dzień kiepska informacja. Dodam, że drugi raz taka sytuacja z tą firmą w przeciągu miesiąca. Inne jakoś doręczają. Nie polecam. ZaletyBrak -
~koolos / 2019-09-27 15:18
Tragedia i jeszcze raz tragedia. Wg statusu na ich stronie paczka w doreczeniu czyli dostawa potwierdzona na bizeacy dzien ("Planowane doręczenie piątek 27.09.2019") , ale juz na infolini twierdza, ze paczka jest na bazie i dostawa na dzien nastepny. Kpina ZaletyBrakWadyAby cokolwiek sie dowiedziec trzeba podac wszystkie dane osobowe
Numerow do kuriera nie podadza - sa ich prywatne
strona 172 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 170
- 171
- 172
- 173
- 174
- nastepna »