Przesyłka miała być dostarczona dwa dni temu na mój adres domowy. Specjalnie zarezerwowałam ten dzień na pracę zdalną, aby być dostępną w godzinach dostarczenia. Kurier się nie pojawił. Po wykonaniu telefonu na adres UPS okazało się, że kurier miał problem ze znalezieniem mojego adresu (mimo, że podany adres dostawy był prawidłowy). Wykonanie telefonu okazało do odbiorcy okazało się widocznie być ponad siły kuriera. Poinformowałam więc, że podany adres dostawy jest prawidłowy. Podałam też jeszcze raz mój numer telefonu i zastrzegłam, że oprócz godziny w ciągu kolejnego dnia dostawy będę niedostępna. Osoba, z którą rozmawiałam przez telefon powiedziała, że zostanie to uwzględnione. Czekam dziś na dostawę. Sprawdzam status zamówienia i co widzę? Kolejna nieudana próba dostawy. Oczywiście wykonanie telefonu po raz kolejny okazało się przerosnąć kuriera. Czy mam wziąć tygodniowy urlop w pracy, aby w końcu przesyłka została prawidłowo dostarczona?
Zaletyna razie brak
Wadyzły serwis, lenistwo kurierów
~Małgorzata / 2019-10-11 01:12
Ocena: 1.67 / 5
Oczekuję na zamówienie za pobraniem ze sklepu internetowego z dostawą do biura. Byłam w pracy (pod adresem dostawy) od 11tej do 21szej. Kurier się nie pojawił, nie dzwonił, nie zostawił awizo. Wpisując nr do śledzenia na str. UPS dowiaduję się, że o 13:59 "Kierowca nie mógł pobrać opłaty przy pierwszej próbie doręczenia. Podjęta zostanie druga próba." Brak słów...
~Justi / 2019-10-10 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska! Kurier nie dzowni przed dostarczeniem paczki. Po rozmowie z Panią na infolinii uzyskuje się informację, że kurier ma możliwość kontaktu tylko przez domofon lub dzwonek do drzwi. Co za kurier nie posiada nr telefonu do klienta> W rezultacie, paczkę muszę odebrać w punkcie, gdzie została odwieziona.
Nie polecam.
~miki / 2019-10-10 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo do potęgi. Kurier nie dostarczył przesyłki pod wskazany adres. Brak awiza, sms czy czegokolwiek. Lenie śmierdzące. Paczka wylądowała w punkcie odbioru o którym nawet nie wiedziałem, że taki istnieje. Nadawca mnie poinformował o tym miejscu,że paczka czeka od trzech dni.Żenada i jeszcze raz żenada. To ma być firma kurierska ?
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~K77777 / 2019-10-09 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Paczka od 2 dni czeka na odbiór pierw problemy w systemie później problem z kurierem bo nie chciało się wejść po paczkę.
Absolutnie nie polecam - 0 pomocy ze strony UPS- głupie tłumaczenie ze nie było nadawcy paczki tylko nadawca nawet nie wiedział ze przyjechał... trzeba było podejść....
ZaletyŻadnych
WadyBrak zapewnienia ze paczka dojdzie na czas
~Anna G. / 2019-10-09 16:19
Ocena: 3.00 / 5
Kurier po prostu nie przychodzi do domu. Jestem na urlopie macierzyńskim, ciągle siedzę w domu, miałam pięć przesyłek w ciągu dwóch miesięcy I żadnego razu kurier nie dostarczył przesyłkę do domu.
WadyKurier nie przychodzi do domu
~Aleksandra / 2019-10-09 16:01
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Drugi raz w przeciągu miesiąca kurier do mnie nie dotarł musiałam paczkę odbierać w punkcie. Tym razem miał pecha bo mam nogę w gipsie i ma ją dostarczyć do mnie jutro... Bezczelnie okłamał konsultantkę, że w mieście jest remont skrzyżowania i do mnie droga była zamknięta i wylądował przez to na drugim końcu miasta. Dodam, że mieszkam w Leżajsku, które jest tak małym miastem że można je przejść wzdłuż na nogach i nie ma żadnego remontu skrzyżowania a dojazd do mojego bloku jest możliwy z 3 stron. Omijajcie ups ! Pani również nie miała mi nic do powiedzenia oprócz tego ze paczka będzie u mnie jutro. NIE POLECAM
WadyWadą są leniwi kurierzy
~Filson / 2019-10-09 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Oddali moją paczkę do zwrotu po 2 nieodebranych próbach dostarczenia, mimo tego że cały czas byłem pod adresem gdzie przesyłka miała zostać dostarczona. Po prostu śmiechu warte
~Nick / 2019-10-09 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Chcesz wysłać paczkę? Wywal ją do kosza. Wyjdzie taniej, sprawniej, szybciej.
UPS przez trzy dni próbował odebrać paczkę, jednak kurier firmy współpracującej (rzecz działa się za granicą) odmawiał odbioru ze względu na nieprawidłową etykietę. Jak już wziął, to czas dostawy miał wynosić tydzień. Paczka szła ponad miesiąc. UPS (australijski) wystawiał ciągle faktury z różnymi błędami. Na koniec poprosili o wyciąg z konta, bo nie wiedzieli, ile pobrali za przesyłkę. Następnie polsku UPS wystawił błędne faktury za opłaty celne. Wielokrotne telefoniczne prośby o korektę nie przyniosły efektu. Maile bez odpowiedzi.
ZaletyBRAK!
WadyWadą jest samo istnienie UPS.
~Kacper / 2019-10-08 20:04
Ocena: 5.00 / 5
No dojechali w 2 dni z drugiego końca panstwa
I jest bardzo dobre miły kurier pomógł wnieś ciężka paczke
~STEFAN / 2019-10-08 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z kurierem. Zmiana terminu bez uzgadnania tego z odbiorca. Tragedia
~znowu zawalilismy... ups... / 2019-10-08 18:34
Ocena: 1.67 / 5
Kurier przekierowal paczke do punktu po rzekomej probie dostarczenia, problem w tym ze caly dzien bylem w domu, nikt nie pukal, nie dzwonil, kurier duch :) no ale przeciez probowal :)
ZaletyBrak
WadyLeniwi kurierzy
~Robert / 2019-10-08 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś porażka buty miały być u mnie wczoraj a jakimś cudem wylądowały 400 km dalej do podanego adresu.
Po prostu żenada.
ZaletyBrak
WadyTermin dostawy.
Kontakt z kurierem.
~jc / 2019-10-08 14:48
Ocena: 1.00 / 5
Firma jest żałosna, informacja jest, że przesyłka będzie w poniedziałek, po 2 dniach dostaje informacje że jest nieprawidłowy adres, który jest prawidłowy, ale żeby go zatwierdzić mam czekać SIEDEM DNI ROBOCZYCH ponieważ ich strona jest fatalna
~Gosia / 2019-10-08 11:37
Ocena: 1.67 / 5
Strona nieczytelna , brak możliwości kontaktu z kurierem
~Gość123 / 2019-10-07 23:42
Ocena: 1.00 / 5
Ciężki kontakt z kurierem jak i z sama firma kurierska. Czas oczekiwania codziennie zmieniał się na kolejny dzień. Były niby próby doręczenia jednak nikt nie kontaktował się ze mną. Nie polecam.
~wen / 2019-10-04 16:10
Ocena: 1.00 / 5
bardzo słaba usługa, nie ma kontaktu z kurierem, kilka razy prosiłam to jest adres firmowy, żeby dostarczy do godziny pracy, po 4 razy rozmowy, nadal jest informacje że otrzymuje paczkę o godz.19....
nie polecam!!!
~Krzysztof / 2019-10-04 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z odbiorcą. Kurier nie zostawił nawet awizo
~E / 2019-10-04 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Firmie UPS zwykle nie chce się dostarczać paczek na wskazany adres, więc zostawia je w swoich Access Pointach, po czym wysyła kłamliwe SMSy o nieudanej próbie doręczenia. Oczywiście - zero kontaktu telefonicznego ze strony kuriera, a awizo brak.
~Danuta / 2019-10-04 11:02
Ocena: 5.00 / 5
...transakcja szybka i bezproblemowa,zamówienie dostarczono bez żadnych uwag...bardzo polecam,firma godna zaufania !!!