Dziwne że coś takiego jeszcze funkcjonuje na rynku ;(
ZaletyBrak
WadyWszystko na ---
~biegan / 2019-10-16 18:45
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza firma kurierska jaka kolwiek istnieje. Kurier w ogóle nie skontaktował się z moim chłopakiem o doręczenie przesyłki, nie zostawił nawet awiza. Próbując złożyć reklamację wywala informacja "spróbuj później". Klientów innym słowem mają w głębokim poważaniu.
~odbiorca paczki / 2019-10-16 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Wynalazek telefonii komórkowej jest im obcy. Pierwsza próba doręczenia nieudana, chociaż byłem w domu. Po drugiej próbie doręczenia też bez żadnego kontakt, bez zostawionego awizo i możliwości odbioru osobistego - odesłali towar do nadawcy zagranicę! Bez żadnej próby kontaktu z ich strony! Próbowałem się kontaktować, lecz ich "infolinia techniczna" czy inne numery, które obsługiwane są przez boty, działają tylko w teorii. Kontakt przez internet? Można zapomnieć - trzeba powołać się na nr, który dostaje się przy awizo. Reasumując - nigdy więcej, nie kupuję przez internet gdy dostawcą jest ta firma.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu w jakiejkolwiek formie. Archaiczna strona i funkcjonalności na stronie. Kurierzy wożący paczki a nie je dostarczający.
~Wąski / 2019-10-15 17:56
Ocena: 5.00 / 5
Najgorszy przewoźnik jaki jest dostępny na rynku. Jak można próbować dostarczać przesyłki dzwoniąc domofonem zamiast na telefon. Próba doręczenia paczki. Następna w kolejnym dniu roboczym. To są jakieś żarty. Nie podają godziny doręczenia, kurier nie kontaktuje się w żaden sposób z odbiorcą paczki. MASAKRA
ZaletyBrak
~upsshit / 2019-10-15 13:32
Ocena: 1.00 / 5
niemili,opryskliwi, chamscy. stanowczo odradzam. o gpsie chyba nie slyszeli tępota
Wadysame wady
~Skuld / 2019-10-15 03:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik na rynku.
Wystarczy mi argument, że zamawiany towar ma dostarczyć ta gówniane firma, aby z transakcji zrezygnować.
ZaletyZero
WadySame wady
~Pioter / 2019-10-14 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Za każdym razem problemy z dostawą. Ciężko się dodzwonić, jak już się uda to słaba kompetencja konsultantów, punkty odbioru wybierane daleko od domu. A wszystko za nasze pieniążki. Nie polecam!
ZaletyNajwiększą zaletą jest możliwość wybrania jakiegokolwiek innego kuriera. No chyba, że nie ma takiej opcji. Wtedy jest LIPA.
WadyJest taki wachlarz, że szkoda pisać.
~gawenda / 2019-10-14 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam przesyłkę do firmy, w której pracuję. Kurier się nie pojawił, a ja dostałam SMS o "nieudanej próbie doręczenia przesyłki". Po takiej jednej "próbie" przesyłka od razu trafia do punktu odbioru, gdzie trzeba udać się osobiście. Oczywiście kurier nie zadzwonił, gdy "nie został" mnie pod wskazanym adresem. Nie po to wybieram opcję doręczenia przesyłki kurierem za 12 zł, by odbierać ją osobiście, bo taką opcję miałam do wyboru za 0 zł.
Przez stronę WWW też nie da się nic wskórać - przekierować paczkę, poprosić o ponowną próbę doręczenia... Nic. Chyba, że jest się zarejestrowanym użytkownikiem, a to nie wiąże się z elektroniczną rejestracją, ale tradycyjną - pocztową (!). Trzeba poczekać aż przyjdzie list od UPS z kodem weryfikacyjnym. Można się domyślić ile to trwa i do tego czasu paczka pewnie wróci do nadawcy.
Najgorsza firma kurierska. Nigdy więcej.
Czekałem na zamówienie 6 dni, mimo, że zamówienie szło z Polski oczywiście - inni kurierzy sprawę załatwiają w średnio 2 dni. Brak informacji, że przesyłka dotarła do punktu.. Podsumowujac zero kontaktu, rekordowo powolne dostarczanie przesyłek, mam nadzieję, że towar dotarł w jednym kawałku (zaraz ide do tego punktu). Nie polecam.
~Magda / 2019-10-11 14:26
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka miała być dostarczona dwa dni temu na mój adres domowy. Specjalnie zarezerwowałam ten dzień na pracę zdalną, aby być dostępną w godzinach dostarczenia. Kurier się nie pojawił. Po wykonaniu telefonu na adres UPS okazało się, że kurier miał problem ze znalezieniem mojego adresu (mimo, że podany adres dostawy był prawidłowy). Wykonanie telefonu do odbiorcy okazało się widocznie być ponad siły kuriera. Poinformowałam więc, że podany adres dostawy jest prawidłowy. Podałam też jeszcze raz mój numer telefonu i zastrzegłam, że przez godzinę w ciągu kolejnego dnia dostawy będę niedostępna. Osoba, z którą rozmawiałam przez telefon powiedziała, że zostanie to uwzględnione. Czekam dziś na dostawę. Sprawdzam status zamówienia i co widzę? Kolejna nieudana próba dostawy. Oczywiście wykonanie telefonu po raz kolejny okazało się przerosnąć kuriera. Czy mam wziąć tygodniowy urlop w pracy, aby w końcu przesyłka została skutecznie dostarczona?
Zaletyna razie brak
Wadyzły serwis, lenistwo kurierów
~Magda / 2019-10-11 14:23
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka miała być dostarczona dwa dni temu na mój adres domowy. Specjalnie zarezerwowałam ten dzień na pracę zdalną, aby być dostępną w godzinach dostarczenia. Kurier się nie pojawił. Po wykonaniu telefonu na adres UPS okazało się, że kurier miał problem ze znalezieniem mojego adresu (mimo, że podany adres dostawy był prawidłowy). Wykonanie telefonu okazało do odbiorcy okazało się widocznie być ponad siły kuriera. Poinformowałam więc, że podany adres dostawy jest prawidłowy. Podałam też jeszcze raz mój numer telefonu i zastrzegłam, że oprócz godziny w ciągu kolejnego dnia dostawy będę niedostępna. Osoba, z którą rozmawiałam przez telefon powiedziała, że zostanie to uwzględnione. Czekam dziś na dostawę. Sprawdzam status zamówienia i co widzę? Kolejna nieudana próba dostawy. Oczywiście wykonanie telefonu po raz kolejny okazało się przerosnąć kuriera. Czy mam wziąć tygodniowy urlop w pracy, aby w końcu przesyłka została prawidłowo dostarczona?
Zaletyna razie brak
Wadyzły serwis, lenistwo kurierów
~Małgorzata / 2019-10-11 01:12
Ocena: 1.67 / 5
Oczekuję na zamówienie za pobraniem ze sklepu internetowego z dostawą do biura. Byłam w pracy (pod adresem dostawy) od 11tej do 21szej. Kurier się nie pojawił, nie dzwonił, nie zostawił awizo. Wpisując nr do śledzenia na str. UPS dowiaduję się, że o 13:59 "Kierowca nie mógł pobrać opłaty przy pierwszej próbie doręczenia. Podjęta zostanie druga próba." Brak słów...
~Justi / 2019-10-10 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska! Kurier nie dzowni przed dostarczeniem paczki. Po rozmowie z Panią na infolinii uzyskuje się informację, że kurier ma możliwość kontaktu tylko przez domofon lub dzwonek do drzwi. Co za kurier nie posiada nr telefonu do klienta> W rezultacie, paczkę muszę odebrać w punkcie, gdzie została odwieziona.
Nie polecam.
~miki / 2019-10-10 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo do potęgi. Kurier nie dostarczył przesyłki pod wskazany adres. Brak awiza, sms czy czegokolwiek. Lenie śmierdzące. Paczka wylądowała w punkcie odbioru o którym nawet nie wiedziałem, że taki istnieje. Nadawca mnie poinformował o tym miejscu,że paczka czeka od trzech dni.Żenada i jeszcze raz żenada. To ma być firma kurierska ?
ZaletyBrak zalet
WadySame wady
~K77777 / 2019-10-09 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Paczka od 2 dni czeka na odbiór pierw problemy w systemie później problem z kurierem bo nie chciało się wejść po paczkę.
Absolutnie nie polecam - 0 pomocy ze strony UPS- głupie tłumaczenie ze nie było nadawcy paczki tylko nadawca nawet nie wiedział ze przyjechał... trzeba było podejść....
ZaletyŻadnych
WadyBrak zapewnienia ze paczka dojdzie na czas
~Anna G. / 2019-10-09 16:19
Ocena: 3.00 / 5
Kurier po prostu nie przychodzi do domu. Jestem na urlopie macierzyńskim, ciągle siedzę w domu, miałam pięć przesyłek w ciągu dwóch miesięcy I żadnego razu kurier nie dostarczył przesyłkę do domu.
WadyKurier nie przychodzi do domu
~Aleksandra / 2019-10-09 16:01
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Drugi raz w przeciągu miesiąca kurier do mnie nie dotarł musiałam paczkę odbierać w punkcie. Tym razem miał pecha bo mam nogę w gipsie i ma ją dostarczyć do mnie jutro... Bezczelnie okłamał konsultantkę, że w mieście jest remont skrzyżowania i do mnie droga była zamknięta i wylądował przez to na drugim końcu miasta. Dodam, że mieszkam w Leżajsku, które jest tak małym miastem że można je przejść wzdłuż na nogach i nie ma żadnego remontu skrzyżowania a dojazd do mojego bloku jest możliwy z 3 stron. Omijajcie ups ! Pani również nie miała mi nic do powiedzenia oprócz tego ze paczka będzie u mnie jutro. NIE POLECAM
WadyWadą są leniwi kurierzy
~Filson / 2019-10-09 13:39
Ocena: 1.00 / 5
Oddali moją paczkę do zwrotu po 2 nieodebranych próbach dostarczenia, mimo tego że cały czas byłem pod adresem gdzie przesyłka miała zostać dostarczona. Po prostu śmiechu warte
~Nick / 2019-10-09 12:01
Ocena: 1.00 / 5
Chcesz wysłać paczkę? Wywal ją do kosza. Wyjdzie taniej, sprawniej, szybciej.
UPS przez trzy dni próbował odebrać paczkę, jednak kurier firmy współpracującej (rzecz działa się za granicą) odmawiał odbioru ze względu na nieprawidłową etykietę. Jak już wziął, to czas dostawy miał wynosić tydzień. Paczka szła ponad miesiąc. UPS (australijski) wystawiał ciągle faktury z różnymi błędami. Na koniec poprosili o wyciąg z konta, bo nie wiedzieli, ile pobrali za przesyłkę. Następnie polsku UPS wystawił błędne faktury za opłaty celne. Wielokrotne telefoniczne prośby o korektę nie przyniosły efektu. Maile bez odpowiedzi.
ZaletyBRAK!
WadyWadą jest samo istnienie UPS.
~Kacper / 2019-10-08 20:04
Ocena: 5.00 / 5
No dojechali w 2 dni z drugiego końca panstwa
I jest bardzo dobre miły kurier pomógł wnieś ciężka paczke