Dotłaczam się do pozostałych negatywnych opinii. Opłacony kurier, z którym nie ma kontaktu, infolinia, która nie odbiera telefonu i wreszcie paczka, którą trzeba odebrać samemu pomimo, że dostawa jest opłacona. Tragiczna obsługa z brakiem szacunku do klienta szczególnie w wypadku kiedy nie ma możliwości odbioru przesyłki z punktu.
Pierwszy i ostatni raz korzystałam z tej usługi i nie polecam tej firmy nikomu.
ZaletyŻadnych
WadySame
~Szymon / 2019-10-21 10:31
Ocena: 1.00 / 5
Generalnie mam dobre opinie na temat firm kurierskich - może dlatego, że pracuję z domu.
Niestety odebranie paczki z UPS mimo pracy z domu graniczy z cudem. Po dwóch próbach doręczenia pani na info linii proponuje zmianę adresu doręczenia ew. odbiór osobisty z magazynu oddalonego ode mnie o 20 km (mieszkam we centrum Wrocławia).
Tak jak ktoś już tutaj napisał - staram się trzymać zasady, że jeśli jedyną opcją doręczenia mojego zakupu internetowego jest UPS, po prostu rezygnuję z transakcji.
Z tego co widać klienci indywidualni nie są "targetem" firmy UPS i zastanawiające, że taka usługa jest ciągle dostępna.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Kasia / 2019-10-18 19:19
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam tej firmy. Kurier nie dostarczył przesyłki pisząc, że nie było nikogo w domu co było nieprawdą. Paczka z świeżym chlebem bezglutenowym dla mojego chorego dziecka dotrze dopiero w poniedziałek za 3 dni. Infolinia żenada, arogancjia i buta
~ChujwDupeUPS / 2019-10-18 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie umieją zadzwonic przed dostarczeniem biorą odjeżdżają nie poinformują
WadySą jeddną wielką wadą
~jadwiga2008 / 2019-10-17 17:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie powinna taka firma istnieć na rynku.2 razy wysyłałam przez e-paka.porażka. 8 dni i nie dostarczona .blef i niekompetencja firmy która jest pośrednikiem. UPS brak słów. nigdy z tej firmy kurierskiej nie skorzystam. radzę tym co chcą z niech skorzystać niech się zastanowią 2 razy zanim po nich zadzwonią .
Zaletyżadnych wręcz przeciwnie odradzam
Wadyw/w
~kinga / 2019-10-17 17:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska, z jaką do tej pory miałam do czynienia. Mimo wielokrotnych próśb o doręczeniu paczki po 15, kurier ciągle próbuje dostarczyć ją przed południem, nie informując o tym w żaden sposób. Na infolinii o godzinie 17 włącza się automat informujący o tym, że infolinia jest już zamknięta, a w kolejnym zdaniu o tym, że infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:30 - 20:00. Po dodzwonieniu się kilka dni później pani poinformowała mnie, że mogę przyjechać 120 km i wtedy będę mogła odebrać swoją paczkę. Brak słów.
Zaletybrak
~dzudi / 2019-10-17 14:15
Ocena: 1.00 / 5
Dziwne że coś takiego jeszcze funkcjonuje na rynku ;(
ZaletyBrak
WadyWszystko na ---
~biegan / 2019-10-16 18:45
Ocena: 1.00 / 5
To jest najgorsza firma kurierska jaka kolwiek istnieje. Kurier w ogóle nie skontaktował się z moim chłopakiem o doręczenie przesyłki, nie zostawił nawet awiza. Próbując złożyć reklamację wywala informacja "spróbuj później". Klientów innym słowem mają w głębokim poważaniu.
~odbiorca paczki / 2019-10-16 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Wynalazek telefonii komórkowej jest im obcy. Pierwsza próba doręczenia nieudana, chociaż byłem w domu. Po drugiej próbie doręczenia też bez żadnego kontakt, bez zostawionego awizo i możliwości odbioru osobistego - odesłali towar do nadawcy zagranicę! Bez żadnej próby kontaktu z ich strony! Próbowałem się kontaktować, lecz ich "infolinia techniczna" czy inne numery, które obsługiwane są przez boty, działają tylko w teorii. Kontakt przez internet? Można zapomnieć - trzeba powołać się na nr, który dostaje się przy awizo. Reasumując - nigdy więcej, nie kupuję przez internet gdy dostawcą jest ta firma.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu w jakiejkolwiek formie. Archaiczna strona i funkcjonalności na stronie. Kurierzy wożący paczki a nie je dostarczający.
~Wąski / 2019-10-15 17:56
Ocena: 5.00 / 5
Najgorszy przewoźnik jaki jest dostępny na rynku. Jak można próbować dostarczać przesyłki dzwoniąc domofonem zamiast na telefon. Próba doręczenia paczki. Następna w kolejnym dniu roboczym. To są jakieś żarty. Nie podają godziny doręczenia, kurier nie kontaktuje się w żaden sposób z odbiorcą paczki. MASAKRA
ZaletyBrak
~upsshit / 2019-10-15 13:32
Ocena: 1.00 / 5
niemili,opryskliwi, chamscy. stanowczo odradzam. o gpsie chyba nie slyszeli tępota
Wadysame wady
~Skuld / 2019-10-15 03:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy przewoźnik na rynku.
Wystarczy mi argument, że zamawiany towar ma dostarczyć ta gówniane firma, aby z transakcji zrezygnować.
ZaletyZero
WadySame wady
~Pioter / 2019-10-14 19:50
Ocena: 1.00 / 5
Za każdym razem problemy z dostawą. Ciężko się dodzwonić, jak już się uda to słaba kompetencja konsultantów, punkty odbioru wybierane daleko od domu. A wszystko za nasze pieniążki. Nie polecam!
ZaletyNajwiększą zaletą jest możliwość wybrania jakiegokolwiek innego kuriera. No chyba, że nie ma takiej opcji. Wtedy jest LIPA.
WadyJest taki wachlarz, że szkoda pisać.
~gawenda / 2019-10-14 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam przesyłkę do firmy, w której pracuję. Kurier się nie pojawił, a ja dostałam SMS o "nieudanej próbie doręczenia przesyłki". Po takiej jednej "próbie" przesyłka od razu trafia do punktu odbioru, gdzie trzeba udać się osobiście. Oczywiście kurier nie zadzwonił, gdy "nie został" mnie pod wskazanym adresem. Nie po to wybieram opcję doręczenia przesyłki kurierem za 12 zł, by odbierać ją osobiście, bo taką opcję miałam do wyboru za 0 zł.
Przez stronę WWW też nie da się nic wskórać - przekierować paczkę, poprosić o ponowną próbę doręczenia... Nic. Chyba, że jest się zarejestrowanym użytkownikiem, a to nie wiąże się z elektroniczną rejestracją, ale tradycyjną - pocztową (!). Trzeba poczekać aż przyjdzie list od UPS z kodem weryfikacyjnym. Można się domyślić ile to trwa i do tego czasu paczka pewnie wróci do nadawcy.
Najgorsza firma kurierska. Nigdy więcej.
Czekałem na zamówienie 6 dni, mimo, że zamówienie szło z Polski oczywiście - inni kurierzy sprawę załatwiają w średnio 2 dni. Brak informacji, że przesyłka dotarła do punktu.. Podsumowujac zero kontaktu, rekordowo powolne dostarczanie przesyłek, mam nadzieję, że towar dotarł w jednym kawałku (zaraz ide do tego punktu). Nie polecam.
~Magda / 2019-10-11 14:26
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka miała być dostarczona dwa dni temu na mój adres domowy. Specjalnie zarezerwowałam ten dzień na pracę zdalną, aby być dostępną w godzinach dostarczenia. Kurier się nie pojawił. Po wykonaniu telefonu na adres UPS okazało się, że kurier miał problem ze znalezieniem mojego adresu (mimo, że podany adres dostawy był prawidłowy). Wykonanie telefonu do odbiorcy okazało się widocznie być ponad siły kuriera. Poinformowałam więc, że podany adres dostawy jest prawidłowy. Podałam też jeszcze raz mój numer telefonu i zastrzegłam, że przez godzinę w ciągu kolejnego dnia dostawy będę niedostępna. Osoba, z którą rozmawiałam przez telefon powiedziała, że zostanie to uwzględnione. Czekam dziś na dostawę. Sprawdzam status zamówienia i co widzę? Kolejna nieudana próba dostawy. Oczywiście wykonanie telefonu po raz kolejny okazało się przerosnąć kuriera. Czy mam wziąć tygodniowy urlop w pracy, aby w końcu przesyłka została skutecznie dostarczona?
Zaletyna razie brak
Wadyzły serwis, lenistwo kurierów
~Magda / 2019-10-11 14:23
Ocena: 1.67 / 5
Przesyłka miała być dostarczona dwa dni temu na mój adres domowy. Specjalnie zarezerwowałam ten dzień na pracę zdalną, aby być dostępną w godzinach dostarczenia. Kurier się nie pojawił. Po wykonaniu telefonu na adres UPS okazało się, że kurier miał problem ze znalezieniem mojego adresu (mimo, że podany adres dostawy był prawidłowy). Wykonanie telefonu okazało do odbiorcy okazało się widocznie być ponad siły kuriera. Poinformowałam więc, że podany adres dostawy jest prawidłowy. Podałam też jeszcze raz mój numer telefonu i zastrzegłam, że oprócz godziny w ciągu kolejnego dnia dostawy będę niedostępna. Osoba, z którą rozmawiałam przez telefon powiedziała, że zostanie to uwzględnione. Czekam dziś na dostawę. Sprawdzam status zamówienia i co widzę? Kolejna nieudana próba dostawy. Oczywiście wykonanie telefonu po raz kolejny okazało się przerosnąć kuriera. Czy mam wziąć tygodniowy urlop w pracy, aby w końcu przesyłka została prawidłowo dostarczona?
Zaletyna razie brak
Wadyzły serwis, lenistwo kurierów
~Małgorzata / 2019-10-11 01:12
Ocena: 1.67 / 5
Oczekuję na zamówienie za pobraniem ze sklepu internetowego z dostawą do biura. Byłam w pracy (pod adresem dostawy) od 11tej do 21szej. Kurier się nie pojawił, nie dzwonił, nie zostawił awizo. Wpisując nr do śledzenia na str. UPS dowiaduję się, że o 13:59 "Kierowca nie mógł pobrać opłaty przy pierwszej próbie doręczenia. Podjęta zostanie druga próba." Brak słów...
~Justi / 2019-10-10 16:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska! Kurier nie dzowni przed dostarczeniem paczki. Po rozmowie z Panią na infolinii uzyskuje się informację, że kurier ma możliwość kontaktu tylko przez domofon lub dzwonek do drzwi. Co za kurier nie posiada nr telefonu do klienta> W rezultacie, paczkę muszę odebrać w punkcie, gdzie została odwieziona.
Nie polecam.
~miki / 2019-10-10 12:00
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo do potęgi. Kurier nie dostarczył przesyłki pod wskazany adres. Brak awiza, sms czy czegokolwiek. Lenie śmierdzące. Paczka wylądowała w punkcie odbioru o którym nawet nie wiedziałem, że taki istnieje. Nadawca mnie poinformował o tym miejscu,że paczka czeka od trzech dni.Żenada i jeszcze raz żenada. To ma być firma kurierska ?