strona 17 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2023-06-26 16:01
Nie polecam tej firmy towar kupiłem w czwartek miał przyjść w piątek ,w piątek dostałem wiadomość że paczka nie dotrze że będzie w poniedziałek ,w poniedziałek paczka nie dotarła .Nigdy już nie będę zamawiał poprzez UPSa masakra -
-
~Niezadowolona / 2023-06-25 00:28
Najgorsza firma kurierska. Prawie cały dzień czekałam na kuriera, nie wyszłam z domu nawet na minutę bo bardzo zależało mi na paczce. Kilkukrotnie sprawdzałam monitorowanie paczki, nagle pojawiła się adnotacja że była podjęta nieudana próba dostarczenia paczki. Szok bo cały czas czekam na kuriera. Na infolinii dowiedziałam się że kurier rzekomo nikogo nie zastał. Wiem że to niemożliwe !! Sprawdziłam dokładnie monitoring który mam zamontowany(skierowany na jedyne wejście do bloku).Kurier nawet nie przejeżdżał obok domu a co dopiero mówić że próbował dostarczyć przesyłkę. Sytuacje absurdalna. Brak szacunku dla klienta i dla jego czasu. Kurier zwykły oszust. -
~Kencho-1 / 2023-06-24 15:12
Najgorsza firma zajmująca się transportem przesyłek w Polsce. Na miano firmy kurierskiej nie zasługuje, bo nie dba o jakość usług. A kierowcy nie mają prawa być nazywani "kurierami" bo to banda nierobów i lamerów którzy mają wszystko w doopie !! Przesyłka międzynarodowa zawierając główny podzespół komputera ( procesor ;) ), który miał być złożony w weekend. Dociera w piątek nad ranem do Wrocławckiego magazynu w Mirkowie. Kierowca zabiera przesyłkę do dostarczenia, ale ma ją w doopie i stwierdza że nie zastano odbiorcy !! Mimo że czekał cały dzień na dostawę !! Robi przekierowanie do tzw. "UPS Acces Point" czyli punktu odbioru. Nie wybiera jednak tego który jest nabliżej ( około 500m ), tylko inny oddalony od miejsca dostawy o około 5km, bo pewnie tak mu wygodniej !! Mimo to że przekierowuje ta paczkę do punktu odbioru, zaznacza w systemie że punkt odbioru był zamknięty o 14:27, mimo tego że jest otwarty w godzinach 11:00-18:00 !! Totalna parodia, bo nie ma żadnego kontaktu z kierowcą ( SMS, telefon, mail ) !! Dopiero po utworzeniu konta w UPS i zalogowaniu się do ich systemu widać te wszystkie informacje. Ja kierując się informacją z Trackingu ze strony UPS udaję się do punktu odbioru i dowiaduję się że tej paczki tam NIEMA, bo jest nadal u kierowcy na samochodzie. Po kontakcie z tragiczną infolinią dowiaduję się że będzie tam w następny dzień roboczy, czyli w PONIEDZIAŁEK !! Totalna żenada. Najgorsza firma logistyczna na Polskim rynku. Nigdy więcej nic nie zamówię przez UPS, bo to tylko będzie jedo wielkie "ups nie da rady tego dotarczyć, może za kilka dni Pan otrzyma przesyłkę. NIGDY NIKOMU NIE POLECAJCIE ZAMAWIANIA PRZESYŁEK PRZEZ UPS !! UPS to totalna parodia firmy "kurierskiej" i totalna żenada. WadyKierowcy mają wszystko w "doopie", co z tego że ktoś czeka na odbiór jak oni nawet nie chcą dostarczyć przesyłki tylko od razu ją wrzucają na jakiś punkt odbioru, bo im tak wygodniej, Zapomnij że będzie to twój najbliższy punkt odbioru, nie, nie, nie ; ma on być wygodny dla kierowcy, a nie dla ciebie. BRAK JAKIEGOKOLWIEK KONTAKTU I INFORMACJI O DOSTAWIE ( ZERO SMS, TELEFONÓW, lub powiadomień na MAIL !! -
~MY / 2023-06-23 14:22
Totalny dramat - kurier stał pod firmą i nawet głowy nie wychylił z samochodu i odjechał z przesyłką. Na infolinii otrzymałam informację, że UWAGA!!!! "kurier nie ma obowiązku wchodzenia na posesję w celu dostarczenia przesyłki ". Sytuacja z Gorzowa Wlkp. OMIJAJCIE Z DALEKA!!!!!!!!!!!! Zaletybrak!!!!Wadywszystkie możliwe -
~Magda / 2023-06-23 14:18
Wysoka to tylko mają cenę, nieterminowość, brwi kontaktu z klientem(po co biorą nr telefonu?) i informacji dla nadawcy,że próbowano doręczyć paczke.Dzięki tej firmie kurierskiej nie udała się niespodzianka... -
~Łukasz / 2023-06-23 11:29
kurier nie kontaktuje się,
Dzwoniąc na infolinię aby umówić się z kurierem odbiłem się od ściany.
Tłumaczę, że mogę podjechać do kuriera i poproszę o jego numer albo, żeby do mnie zadzwonił. W odpowiedzi usłyszałem, że dziś już jest awizo i nie mogę sobie odebrać paczki od kuriera a numeru mi nie poda bo kurier ma tylko prywatny tel ale napiszę prośbę o kontakt (nie dziś PT), tylko w poniedziałek przy kolejnej próbie doręczenia.ZaletybrakWadybrak kontaktu z kurierem,
automatyczna infolinia, przez którą ciężko się dostać do konsultanta,
Niemiła pani konsultantka na infolinii,
Firmie nie zależy na skuteczności,
Brak chęci pomocy,
Brak chęci współpracy. -
~Magda / 2023-06-23 08:52
Kurier orientujący się że nie ma przesyłki odznacza w systemie że nie zastał właściciela. Nie jest podejmowana próba doręczenia przesyłki w następnym dniu roboczym,przesyłka od razu trafia do punktu odbioru przesyłek.
UPS to firma świadcząca najniższą jakość usług kurierskich dostępnych na rynku.
Zastanawiające,że są sprzedawcy którzy z niej korzystają. -
~Rafi / 2023-06-22 13:43
Porażka 3 dzień paczką rusza do mnie a po godzinie juz jest alert opuznienie a najlepsze że to się dzieje w promieniu 10 km.kuriera to chyba na dzień dobry przywitam klapsem i powiem żeby zmienili nazwę OPUZNIENI W ROZWOJU.TAK CZY INACZEJ NA MNIE TRAFILO ŹLE I NIE POLECAM ZaletyNiedorozwojeWadyJakie są tylko możliwe -
-
~Grześ / 2023-06-21 18:30
Kurier nie dostarczył paczki we planowanych godzinach. Prawdopodobnie w ogóle nie było próby dostarczania, późnym popołudniem dostałem informację, że paczkę pozostawiano w punkcie odbioru, który jest dosyć daleko. Pojechałem do punktu odbioru, okazało się, że podano nieprawidłowe godziny otwarcia, punkt był już zamknięty, straciłem cza i paliwo. ZaletyBrakWadyNieterminowość, Przesyłanie informacji wprowadzających w błąd. -
~Upsdramt / 2023-06-21 13:32
Dzowni do mnie kurier i bawi się w gluchy telefon rozłącza się i jak oddzwaniam to leci poczta głosowa i patrze a minute później, na stronie nieudana próba doręczenia zadzwoniłam jeszcze raz ale też zbywa po paru sygnałach, jakiś dramat to jest. Gdańsk zadbajcie o lepszą obsługę ZaletyŻadneWadyKurierzy do wywalenia -
~Valdi / 2023-06-21 09:43
Przesyłkę miałem otrzymać we wtorek, cały dzień siedziałem w domu wieczorem sprawdzam status a tam pisze że nie było mnie w domu i przesyłka będzie dostarczona dnia następnego. Ważne jest to że w tej przesyłce jest żywy towar WadyKurierzy nie dostarczają przesyłek twierdząc że nikogo nie zastali -
~Dorota / 2023-06-20 18:57
Brak kontaktu do kuriera i od kuriera. Widełki godzinowe to coś zupełnie niezgodnego z rzeczywistością. Żadnych powiadomień. Zupełnie nic. Nie ma drugiego takiego gów*na na rynku. Nie wiem jak szanująca się firma Apple może współpracować z czymś takim. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Elżbieta / 2023-06-20 18:16
Jestem bardzo zadowolona z usługi. Polecam.
Jestem bardzo zadowolona z usługi UPS.Zamówiłam w czerwcu przesyłkę do Bułgarii do Słonecznego Brzegu. UPS ma czytelną i przyjazną stronę do wypełnienia danych i obliczenia kosztu przesyłki. Paczkę dostarczono w terminie. W między czasie dostałam info o przesyłce a w dniu dostarczenia rano odebrałam telefon i e.maila o przybliżonej godzinie dostawy. Zdecydowanie Polecam !!! ElżbietaZaletyTerminowa dostawa,powiadomienia o przesyłce na e: maila i telefoniczneWadybrak -
~Aleksandra / 2023-06-17 09:34
Dno, wodorosty i 5 metrów mułu. Totalna żenada. Kurier przychodzi kiedy chce, zupełnie nie w podanych widełkach godzinowych doręczenia. Żadnego kontaktu, że będzie wcześniej-później, oczekują od klienta warowania na paczkę przez cały dzień.
Brak choćby informacji o numerze telefonu, żeby móc się z kurierem skontaktować i ustalić odbiór przesyłki.ZaletyCałkowity brak zalet.WadyWszystko. Począwszy od bezmyślnego kuriera, a skończywszy na aroganckim panu z infolinii. -
~Janusz Biznesu / 2023-06-15 19:08
Tak beznadziejnej firmy jak ta ze świecą szukać. Nie informują o przesyłkach, zamiast do domu zostawiają je w punktach odbioru. Do kurierów nie można się dodzwonić i nie podają do nich numerów. Zgubili mi też paczkę i znalazła się pomiętolona po ... 4 miesiącach. Nie polecam. ZaletyBrakWadyWszystko -
~Krystyna / 2023-06-15 18:28
Termin dostarczenia paczki na dziś. W pewnym momencie przychodzi mail o treści: "Próbowaliśmy dostarczyć paczkę, jednak nie mogliśmy pozostawić jej bez podpisu". Brak tel. od kuriera, brak dzwonka do drzwi, brak czegokolwiek. Runda do punktu odbioru, w którym nikt mnie o rzeczony konieczny podpis nie poprosił. Zupełnie bez sensu, bo nie po to opłaciłam kuriera, żeby dyndać po paczkę. W punkcie odbioru pani odpowiedziała, że nie ja pierwsza opisuję taką sytuację. Kurier w ogóle nie próbuje doręczyć przesyłki, tylko jedzie od razu do punktu odbioru i zostawia tam paczki. Wadybrak próby doręczenia przesyłki, brak próby kontaktu ze strony kuriera -
-
~Patrycja / 2023-06-14 20:34
Żenada. Mieszkam w województwie świętokrzyskim, koło Nowin, wioska Szewce. Kurier miał dojechać rano, później zmienił doręczenie na godz 20 a o 19 coś wbił dostawę na kolejny dzień! Czekałam cały dzień na ta przesyłkę!!!!! Jutro mnie nie ma!!!!! Ani nr do kuriera ani kuriera!!! Jak kurier może sobie tak wybierać klientow do których jedzie albo nie! Proszę go ukarać!
-
~Tomasz / 2023-06-14 19:51
Dramat,dawno nie miałem takich doświadczeń z firmą kurierską.
Dwa dni siedziałem w domu.
Od sprzedawcy dowiedziałam się, że kurier zrzucił przesyłkę w e paka nawet nie fatygując się na adres. Żadnego info czy SMS, przesyłka w stanie fatalnym.
Kurier Dąbrowa Górnicza.
Nie korzystać!!!ZaletyNic, arogancją, brak i foWadyWszystko -
~Oli / 2023-06-14 10:30
Kurier chyba nie potrafiący czytać. Zostawił opłaconą przesyłkę pod zupełnie innym adresem i tylko dzięki uczciwości osoby tam zamieszkującej paczka do mnie dotarła. Wystarczyło zadzwonić.Zgłoszę to do sklepu który nadał paczkę aby zmienili firmę kurierską jeśli nie chcą stracić klientów. ZaletyŻadnychWadyNieprofesjonalizm -
~DarkSoul / 2023-06-13 17:09
Firma porażka , zatrudniają pracowników którym nie chce się pracować, kurier wstawia status podjęta próba dostarczenia paczki gdzie w rozmowie telefonicznej przyznaje się że w ogóle go nie było. Jedna wielka porażka ZaletybrakWadylenistwo kuriera,
strona 17 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »