Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwa / 2019-11-12 21:27
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam paczka do Anglii szła ponad tydzień czasu i była rozwalona
  • ~jag / 2019-11-12 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Czekam od 6 listopada, dziś 12 listopada i nadal nie wiadomo, gdzie jest paczka. Na infolinii mówią, że trzeba czekać. Czekać od rana do wieczora. Na ich stronie brak informacji o śledzonej paczce. Nie polecam !!!
  • ~robert / 2019-11-07 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka dotarła z USA do Gdańska w niecałe 24h i była we wtorek o 3ciej nad ranem w GD. Miejsce doręczenia 5km od bazy.
    W czwartek po południu okazało się, że paczka jest w Słupsku. Ocena poniżej jakiejkolwiek skali.
    Wadyżenujący system obsługi klientów
  • ~danjar / 2019-11-06 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma, nie ma zadnej kontroli nad odbiorem przesyłek, paczki nie da sie przekierować, ie wiadomo o ktorej kurier bedzie, nie wiadono tez kiedy bedzie w dniu następnym, nie wiadomo czy zadzwoni, nie wiadomo czy ew. zostawi u właściwego sąsiada jesli go wskaże, tragedia, najlepiej siedzieć w domu i nie pracować tylko czekać na kuriera, jesli bede mial wybór nie wybiorę wiecej tej firmy, do infolinii dzwoniłem sie po 30 min, obsluga arogancka.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~K / 2019-11-06 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostajemy informację o tym w jakim dniu będzie kurier, ale nie ma opcji kontaktu z kurierem, ani kurier oczywiście nie kontaktuje się z informacją o czasie odbioru (jesteśmy totalnie zależni od widzimisie kuriera) Pół godziny po tym jak kurier u mnie był dowiedziałem się ze strony ze śledzeniem paczki, że próba dostarczenia paczki nieudana, druga próba nastąpi w następnym dniu roboczym. Żadnego telefonu, żadnego smsa, jakby kurier zadzwonił to by się dowiedział, że domofon nie działa, ale to nieważne przecież, prawda? Dzwonię więc do biura obsługi klienta (bo numeru do kuriera oczywiście nigdzie nie ma) i dowiaduję się, że nic nie mogę z tym zrobić. Że to moja wina i następnym razem mam zadzwonić do nich wcześniej i powiedzieć, że mają się ze mną kontaktować XD Pani z obsługi bardzo niemiła i zupełnie, kompletnie niepomocna powiedziała mi, że paczka dojdzie do mnie następnego dnia I KONIEC, a jak mi się nie podoba to mogę sobie sam jechać do magazynu odebrać XD I jeszcze mimo tego, że miałem ją na telefonie i powiedziałem jej, że domofon nie działa i kurier ma się ze mną skontaktować to nie chciało się najwyraźniej pani tego zapisywać i powiedziała mi, że mam zadzwonić następnego dnia z samego rana do nich i im przypomnieć o tym, że kurier ma się ze mną skontaktować przed próbą dostarczenia paczki XDD Niesamowita firma, nigdy więcej.
  • ~jm / 2019-11-05 16:14
    Ocena: 1.00 / 5

    Wielki negatyw
    Cały dzień czekałem na przesyłkę, oczywiście kurier się nie pojawił i nie zadzwonił. Dostałem Sms z informacją że kurier był ale nikogo nie zastał. Byłem w domu, bez żadnej informacji zaniósł paczkę do punktu . Porażka ta firma.
    Zaletybrak
    Wadynieodpowiedzialność
  • ~Dominika / 2019-11-05 10:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień czekałam na przesyłkę, oczywiście kurier się nie pojawił. Dopiero po kontakcie z firma w której kupowałam zamówiona rzecz dostałam informację że kurier był ale nikogo nie zastał. Byłam w domu, a kurier nawet nie zadzwonił, nie wysłał smsa a nawet nie zostawił awizo, po prostu bez żadnej informacji zniósł paczkę do jakiegoś punktu i miałam się sama domyśleć gdzie ona jest...... Żenada
    ZaletyBrak
  • ~Jan / 2019-11-04 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z ta firmą, pomijając infolinie z automatem od którego aby coś się dowiedzieć trzeba być cholernie upartym i mieć czasu jak emeryt. Nigdy nie zamówię więcej przez up i nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiegokolwiek kontaktu
  • ~Janusz / 2019-10-31 18:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Przesyłka została nadana firmie UPS w poniedziałek rano 28.10.2019 w Warszawie do Olsztyna (do adresata) miała dotrzeć 29.10.2019. Był podany adresat, adres i telefon kontaktowy. UPS wkładając przesyłkę do swojego firmowego opakowania obok adresu nie podała telefonu kontaktowego.
    Samochód UPS 29 października przyjechał na podaną w adresie ulicę ale minął nasz dom, co widziałam przez okno. Samochód nie zatrzymując się nigdzie po drodze pojechał pod sklep usytuowany na końcu ulicy skąd po krótkim czasie zawrócił i ponownie minął mój dom. Czekałam na przesyłkę cały dzień.
    Następnego dnia (30.10) około godz. 9.00 powiadomiłam nadawcę, że przesyłki nie otrzymałam. Nadawca zwrócił się o wyjaśnienie w firmie kurierskiej skąd otrzymał odpowiedź, że przesyłka została odebrana pod wskazanym adresem i że jest elektroniczny podpis potwierdzający jej przyjęcie. Przyjęcie to było oznaczone godziną o której samochód UPS mijał dom w którym mieszkam. Podano nieznane mi nazwisko odbiorcy. W naszym domu jest tylko 6 mieszkań więc było możliwe szybkie sprawdzenie, że nikt przesyłki nie odebrał.
    Zaginięcie przesyłki, która była dla mnie ważna i pilna, bardzo mnie zaniepokoiło i nadawca przesyłki zażądał od Firmy szybkiego wyjaśnienia. Po tej interwencji przesyłkę otrzymałam kilka godzin później. Okazało się, że została pozostawiona w sklepie u postronnej osoby pod innym adresem niż wskazany na przesyłce. Mój mąż był akurat w sklepie i widział jak podjechał samochód UPS odebrał tę przesyłkę i odwiózł ją prosto pod nasz adres.
    Na moje pytanie jak to możliwe, że bez powiadomienia mnie czy nadawcy. przesyłkę zostawiono w miejscu, które nie miało nic wspólnego ani ze mną ani z podanym adresem doręczenia, kurier udzielił mi informacji „wczoraj przesyłki rozwoził kolega” i przeprosił za powstały problem.
    Takie podejście do powierzonych przesyłek jest zdumiewające gdyż świadczy o braku kompetencji i zwykłej zawodowej rzetelności. Niepokoi fakt, że firma, której powierza się w zaufaniu przesyłkę i która za swe usługi pobiera opłaty może z takim lekceważeniem podejść do wykonywanych zadań. Jeżeli nadawca podaje imię, nazwisko i dokładny adres odbiorcy oraz jego telefon kontaktowy to można chyba od firmy przewozowej oczekiwać, że oczywiste dla niej jest dowiezienie przesyłki do rąk adresata.
    Niestety dla UPS nie jest to oczywiste i z tego powodu straciłam zaufanie do Jej usług. Przed nierzetelnością UPS przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów.
    E.Szwałkiewicz Olsztyn
  • ~Antek / 2019-10-30 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu porażka! Zamówiłem części do roweru które pilnie potrzebowałem, będąc w szkole o godzinie 10:30 kurier do mnie dzwonił z prośbą o odebranie przesyłki. Wiadomo było ze w tej chwili nie mogłem tego zrobić. Wróciłem o 15:00. Po trudach z połączeniem się z kurierem w końcu się udało po czym zostałem poinformowany, że przesyłka dopiero jutro, ponieważ nie ma już czasu. Porażka
    ZaletyBrak!!
  • ~Oskar / 2019-10-30 19:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Dostałem paczkę dzień później z powodu jak to twierdzą złego podania adresu, adres był dobry zadzwoniłem na infolinię i powiedzieli że to jednej oni źle nadali przesyłkę w dodatku paczka przyszła uszkodzona
  • ~Patryk / 2019-10-30 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy przy transporcie paletowym.
    Uszkodzili paletę łącznie z produktem - totalne zniszczenie

    Złożyłem reklamację i co? To przecież moja wina bo źle zabezpieczone... Przesyłka była spięta taśmami PP, ale to nie ma znaczenia dla nich. To twoja wina, nic nie wypłacimy, bujaj się - to właśnie firma UPS i ich podejście do klienta.

    UWAŻAJCIE NA TĘ FIRMĘ !!!
    WadyFIRMA UPS JEST JEDNĄ WIELKĄ WADĄ
  • ~Emilia / 2019-10-30 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam odczynienia. Ludzie z infolini- CHAMY i nic więcej. Zadzwoniłam, żeby się dowiedzieć kiedy będzie moja paczka to uzyskałam odpowiedz „gowno mnie to interesuje” Oszukują jak można. Adres wysyłki podany był prawidłowy, a wciskają kita ze nie prawidłowy, żeby tylko paczki nie przywieść klijentowi.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~Konrad / 2019-10-29 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie potrafi zadzwonić i powiadomić o przesyłce, brak punktu gdzie można zostawić paczkę
  • ~Kuba / 2019-10-29 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu NIE polecam! Jak chcesz zamówić paczkę to typom się nie chce wejść i podjechać pod dom tylko dostarczają ją gdziekolwiek indziej, brak słów po prostu, nic a nie firma, tyle!
    ZaletyZero
    WadyCała firma transportowa to pomyłka i jedna WIELKA wada
  • ~Mason / 2019-10-29 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy kurier paczka miała być 29.10.2019 a od 4 rano była w Częstochowie z czego o 17 wyświetlono że błędny adres kontaktu 0 nic się nie chce po prostu śmiech na. Sali takich ludzi trzymać w firmie!
    ZaletyBrak!!!
    WadyLenistwo i nic więcej!
  • ~Artur / 2019-10-29 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt zerowy z kurierem jakąś żenada jedna pani na infolinii mówi coś a druga kompletnie coś innego i jakieś czasy amerykanskie
    ZaletyNiema
    WadyWiele 100 lat za murzynami
  • ~metradzio / 2019-10-29 15:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier standardowo zaznacza, brak osoby w mieszkaniu, choć całe dwa dni na niego czekałem. Drugiego dnia nawet nie odkliknął w systemie, że próbował doręczyć przesyłkę. Pomimo rozmowy na infolinii i zapewnienia ze strony centrum dystrybucji, że kurier jest w rejonie i ma mi dostarczyć przesyłkę w ciągu godziny, nie pojawił się wcale. W końcu zupełnie zrezygnowałem z tej firmy na rzecz paczkomatu. Szkoda nerwów i czasu.
    Wadyzaznaczanie, że nie ma nikogo w domu,
    brak próby doręczenia przesyłki
  • ~aa / 2019-10-29 15:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak kontaktu ze strony kuriera. Na infolinii tylko zaprogramowany automat, który ma niewiele funkcji. Nie wiem co z moją przesyłką, nie można jej zlokalizować.
  • ~Jaro / 2019-10-29 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA! Omijajcie szerokim łukiem tych NIEUDACZNIKÓW ! Szczególnie grubasa kuriera wysoki dziad - rzuca paczkami i ma gdzies ,że opakowania są wgniecone i przesylke zostawia za bramą ! GRUBY,WYSOKI DZIAD kurier z Zielonej Góry!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979