Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2019-11-28 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!! obsługa nie dostarczyła paczki, dzownilam 3 razy i 3 razy usłyszałam inne zdanie od innych pracowników na temat mojej niedostarczone paczki. Nie chcieli za następnym razem wysłać paczki na mój adres. "nie mogą" tak usłyszałam od obsługi. Natomiast inna paczkę do mojgo chłopaka już mogli wysłać na ten sam adres. Gdy już podałam im inny adres powiedzieli mi, że moja paczka jedzie już do nadawcy. Różnica 10 minut między 2 wykonanymi telefonami. Po paru godzinach dostałam wiad, że moja paczka jednak będzie następnego dnia. I więcej co? Dalej jej nie mam. Przepraszam, ale muszę napisać to znowu. TRAGEDIA
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~Helena / 2019-11-28 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz zamawiałam przez tą pseudo firmę kurierską. Kurier nawet nie podjął próby doręczenia tylko dostałam smsa ze mnie nie zastał! Kpina byłam w domu cały dzien! Paczkę zostawił na 2 końcu miasta. Zgłosiłam skargę na kariera w firmie. Żenada
    WadyBrak kontaktu z kurierem.
  • ~Patrycja / 2019-11-28 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam na kuriera który niby miał być w środę ... nie było .
    Później miał być w czwartek czyli dziś i nie było jego cały dzień a w opisie przesyłki pisze : nieudana próba doręczenia akurat dziś gdy siedziałam cały dzień w domu :) chamskie zachowanie !! Czekam nadal na przesyłkę która może łaskawie dojdzie po 5 dniach :)
    Najgorsza firma !
  • ~JACK4660 / 2019-11-28 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy nie maja nad sobą bata! 1 SMS - paczka będzie doręczona jutro do godziny 14: 2 SMS - mimo ze z żona byliśmy obydwoje w domu to o godz. 13.30 przyszła wiadomość ,,paczka nie doręczona odbiorcy nie ma w domu,,! Paczka do odbioru na drugim końcu miasta! Żadnego kontaktu z kurierem, napisać reklamacje do UPS to gimnastyka umysłowa! ZDECYDOWANIE NIE POLECAM KORZYSTAĆ Z USŁUG TEJ FIRMY!
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak kontaktu z kurierem, biurem UPS w celu złożenia reklamacji, umysłowa rozrywka przy pisaniu reklamacji na stronie UPS!
  • ~groah / 2019-11-28 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia - kurierzy nie maja obowiązku kontaktować się z klientem co do godziny doręczenia, co więcej po raz kolejny zdarzyło się, że mimo iż byłam w domu przez cały dzień dostałam sms, że kurier nie zastał nikogo w domu i w efekcie po przesyłkę musiałam pojechać. Zdecydowanie nie polecam.
    Zaletyżadne
    Wadyjw
  • ~Domcia / 2019-11-28 13:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak kontaktu, brak awiza w skrzynce. Niekompetencja kuriera
    Pierwszy i ostatni raz skorzystałam z ich przewozu
    ZaletyBrak
  • ~Niezadowolony / 2019-11-27 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Daremna firma brak kontaktu z kurierem jak ktoś ma psa niech nie zamawia bo się może minąć z kurierem a potem SMS że do odbioru
    Jak narazie najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia -5
    ZaletyNiema
    WadyWszystkie bo zalet niema
  • ~alan / 2019-11-27 22:21
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, kurier nawet nie zadzwoni o której będzie a ja mam chyba czekać od 8 do 18 w domu...
  • ~Danuta / 2019-11-27 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier podobno był trzy razy. Oczywiście w godzinach w których ludzie pracują, nie zostawił informacji, że był, nie zadzwonił na komórkę. Z maili wynika, że na 3 próby doręczenia dwa razy bylam w domu więc to jedno wielkie oszustwo. Paczka została zwrócona do nadawcy. Oczywiście na infolinii dowiedziałam się, że kurier nie ma obowiązku dzwonić więc pozostaje wróżyć z fusów kiedy przyjdzie.
    WadyOszustwo
    Nierzetelnosc
    Bezczelność
  • ~Ewelina / 2019-11-27 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Miałam dziś otrzymać paczkę. Specjalnie czekałam w domu, nigdzie nie wychodziłam. Dostałam smsa, że kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem. Sytuacja powtarza się poraz kolejny. W innych firmach kurierskich kurier dzwoni czy ktoś będzie dostępny i czy może podjechać. A tu nic żadnego kontaktu tylko info, że nikogo nie ma w domu. Za co bierze pieniądze skoro kurier nie dostarcza przesyłek. Bierzcie przykład z innych firm kurierskich. UPS to dno!!!!!!!!
    ZaletyŻadne
    WadyBrak jakiekolwiek odpowiedzialnoaci
  • ~Katarzyna / 2019-11-26 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjalnie siedziałam w domu cały dzień, żeby nie przegapić kuriera, a popołudniu dostaję informację o zmianie statusu, że nie zastał mnie on w domu, dlatego teraz muszę specjalnie tarmosić się z maleńkim dzieckiem nie wiadomo gdzie, żeby sobie paczkę przywieźć z powrotem. Widzę jednak, że wiele osób skarży się na to samo, dlatego lepiej zamknijcie tę żenującą firmę i dajcie zarobić tym, które szanują czas innych ludzi...
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele, żeby się nad nimi rozwodzić...
  • ~Mikołaj / 2019-11-26 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS działa już identycznie jak Poczta Polska. Kurier awizuje przesyłkę nie pojawiając się pod adresem doręczenia. Firma przesyła sms, że paczkę można odebrać na drugim końcu Warszawy. Po złożeniu reklamacji przesyłka miała dojechać następnego dnia - nie dojechała.
  • ~Niezadowolona klientka / 2019-11-26 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, żadnego kontaktu ze strony kuriera! Czekalam pół dnia w domu, nie ma kuriera, wyszłam tylko po dziecko bach paczka niedoreczona, na infolinii żadnych konkretów nie potrafią powiedzieć. Śmiech na sali!
    ZaletyBrak
    WadyDramat a nie firma!
  • ~Awesome / 2019-11-26 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    1 to za dużo syf kiła i mogiła totalny brak jakiegokolwiek zadowolenia
  • ~Anna / 2019-11-25 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała dotrzeć na mój adres domowy. Dostałam maila, że dotrze na drugi dzień. Nie dotarła. Nie dostałam też żadnego smsa ani telefonu. Po dwóch dniach odnalazłam maila, w którym był link, w którym była informacja, że paczka czeka do odbioru w punkcie UPS, 10km od mojego domu...
    ZaletyBRAK
    Wadyopisane wyżej
  • ~Marcin / 2019-11-22 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Absolutnie żadnej informacji ze strony firmy na temat zmiany statusu paczki, po mimo maila i telefonu adresata. Nadawca dostarczył nam numer paczki i po tym musieliśmy dochodzić
    Ulubione "nikogo nie było w domu"
    Access Point to jakiś schowany mięsny 20 osiedli dalej i oczywiście ni jak odebrać przez kogoś innego.
    Zastanawiam się jak to jeszcze się trzyma w dobie internetu i ułatwionej komunikacji
    ZaletyCzas RZEKOMEJ dostawy
    WadyKontakt (a raczej jego brak)
    Infolinia (Ani nikt nie odbiera, ani nie słychać co jest mówione)
  • ~Teusz / 2019-11-21 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Kurierzy mają w poważaniu odbiorców. Chociaż byłem w domu cały tydzień to kurier twierdzi że podjął dwie próby dostarczania paczki. Po nieudanej drugiej próbie paczka została odesłania do nadawcy. Żeby odebrać paczkę musiałem przejechać 18 km przez zakorkowane miasto w czasie jednej godziny, w przeciwnym wypadku odesłaliby paczkę. To już druga taka sytuacja.
    Odradzam wszystkim tej firmy(jeśli można ich tak nazwać).
    ZaletySame wady
  • ~xxx / 2019-11-21 15:45
    Ocena: 2.33 / 5
    O ile odnośnie czasu dostawy nie mam żadnych zarzutów, to uważam UPS za NAJGORSZĄ firmę kurierską, która wielokrotnie przysporzyła mi wiele nerwów i kłopotów.
    Mimo założenia konta w UPS My Choice (co nie jest szybkim i przyjemnym procesem, ponieważ login przychodzi pocztowo) nie mogę dodać ŻADNYCH odpowiadających mi opcji dostawy. W przypadku nieobecności w domu paczka zawsze zostaje przekierowywana do małego sklepiku (czynnego od 10-17, kiedy jestem w pracy), który jest daleko od mojego miejsca zamieszkania i zupełnie dla mnie nie po drodze. Jak paczka już tam trafi to nie mogę poprosić o ponowne jej doręczenie. Można chyba jedynie wybrać dzień oraz ramy czasowe przed próbą doręczenia, jednak to nie jest zbytnio pomocne jeżeli ma się mało wolnego czasu w ciągu dnia. Z kurierami nie ma ŻADNEGO kontaktu - ani oni nie kontaktują się ze mną, ani ja nie mogę z nimi ponieważ nie ma podanych numerów. W przypadku innych firm kurierskich mogę dodać jako alternatywne miejsce doręczenia pobliską Żabkę lub kurier dzwoni wspólnie ustalamy gdzie zostawi paczkę- tutaj nie ma na to szans, ostatecznie kończy się zawsze tym, że wściekła muszę kombinować jak odebrać paczkę z wcześniej wspomnianego sklepiku.
    + dochodzi jeszcze sprawa infolinii, na której połowę czasu rozmawia się z automatyczną sekretarką, której trzeba podawać słownie, cyferkaliterka po literce podawać numer przesyłki (po czym często trzeba powtarzać).....
  • ~Esskeetit / 2019-11-21 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo duże spóźnienie
    Pognieciona i porwana paczka
    ZaletyBrak
  • ~Jasemin / 2019-11-21 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety to już drugi raz zamawiam przesyłkę z tą firmą i drugi raz historia się powtarza, brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem, zero telefonu, nie sposób trafić na spotkanie z kurierem, a przecież nikt nie siedzi cały dzień w domu, paczki są odsylane ż powrotem. Nie polecam, nigdy ż tą firmą!
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z kurierem
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979