Ostatni raz z tą firmą. Korzystam z ich usług tylko przy mega awaryjnych sytuacjach, kiedy potrzebuję pilnie przewieźć jakąś przesyłkę. Cena 2 razy wyższa niż u konkurencji ale dotychczas mnie nie zawiedli. Natomiast wczoraj od 9 do 15 wiszę na infolinii żeby łaskawie kurier odebrał paczkę od nadawcy, a dzisiaj mimo tego że paczka o 14 miała być u mnie.... jest dostępna do odbioru w UPS Access Point. Kurier oczywiście "nie ma w swoich obowiązkach telefonu do klienta". Bareja by tego nie wymyślił, a na infolinii oczywiście nie mogą przekazać numeru do kuriera. Jeśli ktoś ma ochotę bawić się w takie przepychanki jak z każdym innym przewoźnikiem tylko za 2 razy wyższą kasę to to jest dobry wybór.
Zaletycud że nie zgubili tej paczki
Wadyfatalna obsługa na infolinii, nieuprzejmi kurierzy, błędnie przekazywane informacje na infolinii, kurier nie podejmuje próby dostawy, zero kontaktu ze strony firmy
~Kapciur / 2019-12-05 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Paczka nie dotarła do mnie przez "Złe waruni pogodowe", chciałbym zaznaczyć że mieszkam przy głównej drodzę, a śniegu nie ma
Wady1. Zero kontaktu z ogsługą klienta
2. W życiu nie mialem sytuacji zeby paczka z polski 5 dni roboczych szla
~Marta / 2019-12-05 10:44
Ocena: 1.00 / 5
Tydzień czekam za paczką, dzwonię na infolinię na którą oczywiście nie da się dodzwonić, bo wirtualny asystent po 8 minutach dopuszcza Cię do połączenia z konsultantem a konsultant nie ma pojęcia gdzie jest moja paczka i kiedy dotrze...
Nie polecam.
Wady1. Wirtualny asystent, przez który nie można dodzwonić się do konsultanta,
2. Zerowa wiedza konsultanta na temat obiegu paczki, gdzie jest i kiedy dotrze,
3. Czas oczekiwania, tydzień i wciąż nie wiadomo kiedy paczka dotrze...
~zenio / 2019-12-05 10:34
Ocena: 1.00 / 5
oszusci, gubia paczki i maja problem z oddaniem. beznadziejna firma
Zaletyzero
Wadywszystko
~tomasz / 2019-12-05 10:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy mozliwy wybor. NIE POLECAM WYBIERANIA UPS!
ZaletyNIE MA ZADNYCH
WadyTragedia, brak mozliwosci polaczenia z konsultantem po 20 min wciaz nie odbiera telefonu
~Edyta / 2019-12-05 08:51
Ocena: 1.00 / 5
masakra, najgorszy przewoźnik, nigdy nie ma przesyłki na czas, termin dostawy zmieniany jak im pasuje, dają komentarze że to klient zmienił. Niemiła obsługa. Dodzwonić się graniczy z cudem
Zaletybrak
~Em / 2019-12-05 05:36
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam 4 paczki - nie mając możliwości wyboru innego kuriera, żadnej z nich kurier nie raczył nawet próbować doręczyć, wszystkie paczki od razu zostały przekazane do punktu odbioru. Najlepsze, że w statusie widniała informacja o nieudanej próbie doręczenia, podczas gdy za każdym razem w tym czasie oczekiwałam kuriera w domu. Szkoda, że tak trudno zgłosić tego typu reklamację u dostawcy, ale pewnie nie jest to przypadkowe.. ODRADZAM STANOWCZO!!
ZaletyBrak?
WadyBrak dostarczania paczek pod wskazany adres.
Brak kontaktu do kuriera.
Kurier widmo.
~entireexistence / 2019-12-05 00:08
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się do nikogo dodzwonić, ludzie tam pracujący chyba nie wiedza co się wokół nich dzieje. Nie rozumiem pytania o numer przesyłki tylko po to żeby przekierować do kogoś innego (15 min czekania), kto znowu prosi o numer przesyłki. Jaki w tym sens?
Kurier nie przyjechał, a status przesyłki zmieniono na „doręczono”. Dopiero po 2 dniach prób skontaktowania się dostałam swoją przesyłkę.
Jeden wielki burdel, serdecznie nie polecam.
ZaletyBrak
WadyXD
~Ewelina / 2019-12-04 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Kolejny raz dostałam SMS-a z informacją o nieudanej próbie doręczenia przesyłki i o przekierowaniu jej do punktu access point mimo, że byłam cały czas w domu a kurier nawet się nie pojawił. Oczywiście na infolinii nikt nie odbiera a kontaktu do kuriera nie ma. Jedna wielka ściema a nie firma.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Hanna / 2019-12-04 15:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska na rynku. Brak kontaktu z kurierem. Pusta kartka wrzucona do skrzynki na listy "niestety nikogo nie zastaliśmy" a brat mieszka obok i miał odebrać paczkę ale niestety kurier nie dzwoni do klienta. To nie jest pierwszy raz. Telefon do firmy obsługuje automat. Porażka
WadySame wady
~Miłosz / 2019-12-04 15:25
Ocena: 1.67 / 5
Kurierzy z UPSA to chyba lecą sobie w kulki. Ta firma chyba myśli, że każdy ich klient jest bezrobotny i spokojnie siedzi sobie w domu oczekując paczki.
W dodatku niechlujni kurierzy, którzy nie potrafią w sposób czytelny napisać swojego numeru telefonu na karteczce, która i tak ląduje byle gdzie.
~Ed Red / 2019-12-04 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Firma, która nie ma w zwyczaju informować klientów o planowanym terminie dostarczania przesyłek (ani mailowo ani smsowo).
Dostawa jest jedną wielką zagadką.
Nie polecam.
ZaletyBrak
~Zuzia / 2019-12-03 22:55
Ocena: 1.00 / 5
Paczka została dostarczona na inne nazwisko I do innej miejscowość niż została nadana.
ZaletyBrak
WadyFAŁSZOWANIE RZECZYWISTOŚCI,
BRAK KONTAKTU Z KURIEREM
~Maze / 2019-12-03 22:54
Ocena: 1.00 / 5
kurier nie dostarczył paczki pod adres mimo, ze w domu cały dzień ktoś byl, dzwonił domofonem ale sie nie pofatygował wejść na 4 piętro(paczka była leciutka) i zostawił w punkcie do odebrania. Tłumaczył się tym ze domofon nie działał i drzwi nie zostały otworzone co było oczywiście nieprawdąNie polecam.
~pablo / 2019-12-03 18:17
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie zadzwonil, po 1 nieudanej probie dostarczenia ( o 15.00 w godzinach pracy), paczke musze sam odebrać w punkcie access point. Odradzam te firmę. Poza tym brak możliwości kontaktu z kurierem, a do UPS nie można się dodzwonić. Ogolnie zenada.
~OLGA82 / 2019-12-03 17:35
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM,ŻENADA OBSŁUGA NA POZIOMIE ZEROWYM.BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA.ODRADZAM!!!!!!
ZaletyBRAK ZALET
WadyBARDZO DUŻO WAD,PRZEDE WSZYSTKIM OBSŁUGA
~piotr / 2019-12-03 14:56
Ocena: 1.00 / 5
zenada nie polecam tej firmy kurierskiej mimo ze caly dzien bylem w domu kurier nawet nie raczyl zadzwonic i od razu przekierowal przesylke do punktu odbioru
~Ags / 2019-12-03 08:22
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy kurierskiej. Kurier nawet się nie pofatygowal dostarczyć paczkę pod adres( byłam cały dzień w domu) odrazu przekierowal paczkę do punktu...
~Alicja / 2019-12-02 22:04
Ocena: 1.00 / 5
Firma kurierska ups to jakaś wielkie nie porozumienie nigdy wicej już nic z tego nie zamówię koleją porażka jest dodzwonienie się na infolinia czas oczekiwania na konsultanta to ok 20 minut !! NIE POLACEMA ????????
ZaletyNie ma
~Michał / 2019-12-02 17:18
Ocena: 1.00 / 5
Człowiek siedzi cały dzień w domu. Po 17 dostaje SMS, że nie zastali odbiorcy i odbiór paczki z sąsiedniego miasta. Szczyt chamstwa.