Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Natalia / 2019-12-06 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu, dostałam jedynie informację, że kurier nie zastał nikogo w domu i że paczkę mam odebrać sama, mimo że cały dzień się z domu nie ruszałam.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliw3 do wypisania
  • ~Kri / 2019-12-06 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z USA. wysłana 25.11 w Polsce 28 od 29.11 nie potrafią odprawić mając wszystkie dokumenty. jest dziś 06.12
    jak dzwonisz to podają ci automat który ma odpowiedzi z czapy. Takie koncerny powinny obligatoryjnie narzucone przez UKOIK wręcz wymuszone że na infolinii A) pracują ludzie B) kontakt z człowiekiem po tych ich śmiesznych sztucznych inteligencjach powinien następować po 30s. A nie 9 minut na automatach by sie dostukać do obsługi kóra 2 dni z rzędu zapewnia że celnicy będą dzwonić a nie dzwonią.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu, brak obsługi. 1.5 tygodniowe opóznienie w przesyłce.
  • ~Patryk / 2019-12-06 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka istnieje. Paczka miała do mnie dotrzeć w środę. Specjalnie wziąłem sobie w tym dniu wolne, po czym dostaje informacje, że kurier nikogo nie zastał w domu. Tego samego dnia zadzwoniłem na infolinię w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Dowiedziałem się, że kurier dzwonił pod inny numer domu niż miał i że będzie następnego dnia w godzinach 12:30-16:00. Kolejnego dnia znowu nie przyjechał więc znowu zadzwoniłem. Powiedziano mi, że będzie w piątek na 100% w tych samych godzinach. W piątek też nie przyjechał więc postanowiłem paczkę osobiście odebrać pod adresem, który mi podała Pani z infolinii. Okazało się, że adres jest błędny.
    Zaletynie ma
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Julia / 2019-12-06 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Po tygodniu oczekiwań otrzymałam wiadomość że paczka została dręczona dzień wcześniej. Okazało się że kurier źle zaznaczył przekazanie przesyłki a zamiast do domu paczkę od razu dostarczył do punktu bez jakiegokolwiek informowania mnie. Informacji o zagubionej przesylce nie otrzymalabym gdybym nie spędziła ponad 30min na linii telefonicznej.
    ZaletyNie ma
  • ~niepolecamups / 2019-12-06 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Śledziłam przesyłkę przez stronę internetową. W mieszkaniu, cały dzień specjalnie ze względu na kuriera ktoś czekał. Moje zdziwienie było ogromne, gdy przeczytałam, że była próba doręczenia lecz nikogo nie było w mieszkaniu... kolejny raz paczka miała zostać doręczona dzisiaj. Taka sama sytuacja, cały dzień ktoś czekał w mieszkaniu. Osoba, która czekała zauważyła samochód UPS przed budynkiem, kurier z paczką wszedł do klatki, za kilka sekund wyszedł, a ja zauważyłam informację o kolejnej nie udanej próbie dostarczenia przesyłki. Natychmiast zadzwoniłam na infolinię, opisałam sytuację. Po upłynięciu około 30 minut dostałam telefon, że kurier wczoraj i dzisiaj dzwonił domofonem, lecz nikt nie odbierał. Szczerze, gdy to usłyszałam nie wiedziałam co powiedzieć, śmiałam się. Wiele razy zamawiałam przesyłki kurierem i jeszcze nie zdarzyła mi się taka sytuacja! Domofon (widać na pierwszy rzut oka) jest uszkodzony poprzez spalenie, brakuje nawet części. Zrozumiałabym gdyby domofon wyglądał normalnie i po prostu nie działał lecz w sytuacji gdzie od razu widać, że domofon jest kompletnie spalony nie potrafię zrozumieć tłumaczenia kuriera. Tak jak wspomniałam wiele razy zamawiałam coś przez inne firmy kurierskie, od lat. Nigdy podobna sytuacja nie miała miejsca! Nie zamierzam snuć wniosków, natomiast myślę, że Pan Kurier sam wie najlepiej, że wystarczy powiedzieć "nie wiedziałem, że jest zepsuty" i będzie po sprawie. Nie miałam dziś możliwość odebrać przesyłki z punktu, więc wysłałam tam osobę z moje rodziny oraz znajomego. Paczka została odebrana, oczywiście Pan Kurier tylko przez chwilę się tłumaczył, myślę że doskonale wie, że nie udało się zrobić z nas głupich. Czy tak trudno kurierowi było złapać za klamkę od drzwi klatki schodowej? Rozumiem, że wyjście na trzecie piętro jest zbyt męczące i najlepiej pójść na łatwiznę czyli powiedzieć, że nie udana próba dostarczenia i że nie wiedział, że domofon jest zepsuty. Wiele nerwów mnie, i nie tylko mnie to kosztowało oraz straconego czasu mojej rodziny.

    WadyWszystko!
  • ~Devey / 2019-12-06 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostarczenia przesyłki i odesłanie z powrotem do nadawcy. Mając numer podany numer telefonu nie potrafią się skontaktować, A później twierdzą, że nie mogą trafić bo adres jest zły. Nie polecam.
  • ~Marek / 2019-12-06 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier przywozi przesyłkę w godzinach pracy, odmawia ponownej próby dostarczenia, podaje czas odbioru w punkcie obsługi nie właściwy - konieczne były dwie wizyty. W głosie kuriera totalne lekceważenie. Brak możliwości złożenia skargi na pracownika.
  • ~Adam / 2019-12-06 13:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie wiem po co podawać numer telefonu jak żadnego SMS się nie dostaje.
    ZaletyStronę chociaż mają
    WadyZero kontaktu i informacji o paczce
    Te punkty odbioru to ciężko trafić
  • ~Piotr / 2019-12-06 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem w celu umówienia się na godzinę doręczenia paczki. Niestety nie o to w tym chodzi żeby kurier przyjeżdżał tak jak się jemy podoba a odbiorca jest w pracy. Paczka z umową od nadawcy dp podpisania i za pobraniem. Ponowne próby dostarczenia wpisane w system, przy dwóch byłem dostępny w domu a kuriera faktycznie nie było. Brak możliwości kontaktu z kurierem, infolinia tragiczna. Nikt nie jest w stanie nic pomóc. Brak oddziału w Nowym Sączu i możliwości odbioru osobistego.
  • ~zażenowany w opór klient / 2019-12-06 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w szoku. Kurier dzwoni domofonem, otwieram mu, słyszę jak rozmawia z sąsiadem, po czym wsiada w samochód i odjeżdża. Na infolinii Pani stwierdziła ze to nie jej sprawa, bo kurierzy to firma zewnętrzna i nie maja kontaktu do kurierów. Najwyżej mogę napisać skargę na stronie. Paczka miała być już wczoraj, zero kontaktu z ich strony. O 20:30 (!) dostaje mejla, ze paczka będzie dziś (dostawa miala być w jeden dzień). Po tym co zrobił kurier, Pani na infolinii poinformowała mnie, ze kurier przyjedzie jeszcze raz w ciągu 3 (!!!!) dni, albo zostawi paczkę w punkcie odbioru i dziś, do końca dnia mogę ja odebrac. Wiec dziś, z angina będę musiała podróżować, dlatego, ze kurierowi najwidoczniej nie chciało się wjechac winda na 6 piętro :)
    ZaletyBrak
    Wadysame wady
  • ~Jaro / 2019-12-06 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Sami Ukraińcy którzy nie mają wydać żadnej kwoty.Firma nauczyła ich aby zarabiali na nie wydawaniu reszty. Za każdym razem sytuacja się powtarza.
  • ~Qebeq / 2019-12-06 09:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedys ich kurier chciał mi odebrać przekazaną mi paczkę siłą (bo bez podpisu nie jest jeszcze moja) a ja nie spieszyłem się z podpisem. Ostatnio podjechał pod zły adres gdzie akurat byłem, poprosiłem go o podjechanie po odbiór paczki pod właściwy bo tam na niego czekała, na co on odjechał mówiąc, że nie ma czasu. Pani na infolinii wierzy jemu, który powiedział, że był pod dobrym a nie było gotowej paczki...
    ZaletyBrak
    WadyKurierzy bez kultury
  • ~kasia / 2019-12-06 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak dostarczenia na dany adres zamawiałam 4 paczki i w różnych odstępach czasu wiec nikt mi nie wmówi że to mnie nie było w domu lub to przez to ze kurier się nie wrobił .
    Nie zamawiam paczki do domu aby po nią biegać po mieście . Pani pod telefonem na infolinii nie interesują takie zagadnienia i niema nic do powiedzenia .
    Zaletybrak
    Wadynie dostarczanie zamówienia na miejsce i czas .
  • ~N.L. / 2019-12-05 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Od czego zacząć? Może od tego, że dla UPS klienci to nieroby siedzące w domu. Kurier nie raczył nawet zadzwonić przed dostarczeniem przesyłki i pyk - paczuszka wraca do nadawcy. Odpowiedź pana z infolinii: "nasi kurierzy nie mają obowiązku dzwonienia". To co, mam siedzieć cały dzień w domu i nawet po zakupy nie wychodzić, bo "nasi kurierzy nie dzwonią"? Bez jaj, jakoś DHL i inni potrafią najpierw dać znać i to nie tylko mailowo. Można dać chociaż jakiś przedział godzinowy! A tu nic.
    WadyBrak kontaktu kuriera!
  • ~Ukryte / 2019-12-05 18:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurier nawet nie dzwoni do drzwi tylko trabi i odjeżdża(Bieruń) ????
  • ~Christo07 / 2019-12-05 13:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Przesylka dotarla szybko i jeszcze szybciej wrocila do nadawcy. Brak możliwości kontaktu z placówką w Ełku. Kurier mimo kontaktu z nim zwrócił przesyłkę z adnotacją odmowa odbioru. Nie polecam firmy Ups, a już na pewno Ups w Ełku.
  • ~Klaudia / 2019-12-05 11:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatni raz z tą firmą. Korzystam z ich usług tylko przy mega awaryjnych sytuacjach, kiedy potrzebuję pilnie przewieźć jakąś przesyłkę. Cena 2 razy wyższa niż u konkurencji ale dotychczas mnie nie zawiedli. Natomiast wczoraj od 9 do 15 wiszę na infolinii żeby łaskawie kurier odebrał paczkę od nadawcy, a dzisiaj mimo tego że paczka o 14 miała być u mnie.... jest dostępna do odbioru w UPS Access Point. Kurier oczywiście "nie ma w swoich obowiązkach telefonu do klienta". Bareja by tego nie wymyślił, a na infolinii oczywiście nie mogą przekazać numeru do kuriera. Jeśli ktoś ma ochotę bawić się w takie przepychanki jak z każdym innym przewoźnikiem tylko za 2 razy wyższą kasę to to jest dobry wybór.
    Zaletycud że nie zgubili tej paczki
    Wadyfatalna obsługa na infolinii, nieuprzejmi kurierzy, błędnie przekazywane informacje na infolinii, kurier nie podejmuje próby dostawy, zero kontaktu ze strony firmy
  • ~Kapciur / 2019-12-05 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła do mnie przez "Złe waruni pogodowe", chciałbym zaznaczyć że mieszkam przy głównej drodzę, a śniegu nie ma
    Wady1. Zero kontaktu z ogsługą klienta
    2. W życiu nie mialem sytuacji zeby paczka z polski 5 dni roboczych szla
  • ~Marta / 2019-12-05 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień czekam za paczką, dzwonię na infolinię na którą oczywiście nie da się dodzwonić, bo wirtualny asystent po 8 minutach dopuszcza Cię do połączenia z konsultantem a konsultant nie ma pojęcia gdzie jest moja paczka i kiedy dotrze...
    Nie polecam.
    Wady1. Wirtualny asystent, przez który nie można dodzwonić się do konsultanta,
    2. Zerowa wiedza konsultanta na temat obiegu paczki, gdzie jest i kiedy dotrze,
    3. Czas oczekiwania, tydzień i wciąż nie wiadomo kiedy paczka dotrze...
  • ~zenio / 2019-12-05 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci, gubia paczki i maja problem z oddaniem. beznadziejna firma
    Zaletyzero
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979