ZaletyBrak!!!
strona 163 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »
-
~bbox / 2019-12-18 19:53
Najgorsza firma kurierska, a myślałam ze niżej niż DPD upaść nie można! Paczka miała być dostarczona we wtorek „do końca dnia” - nie została. Po telefonie na infolinie usłyszałam ze oni maja 3 dni na dostawę wiec mam czekać. Dzisiaj zmiana statusu na „w doręczeniu” - do wieczora znowu paczka nie przyszla. Kolejny telefon na infolinie (masakra, przedyktowane nr paczki botowi graniczy z cudem!!!) - oj, paczka się zgubiła. Mogliby chociaż nie kłamać i informować o tym od razu!!! -
-
~Mm / 2019-12-18 18:29
Kiepska firma. Maile interpretują jak chcą, gadanie z maszyną przez 10 min i kurierzy, którzy nie kontaktują się z odbiorcami, a czas doręczenia w rozstrzale 12 godzin. Mamy brać wolne w pracy i warować? WadySame wady. -
~Jarek / 2019-12-18 17:31
Tragedia !!!! Brak mi słów. Po dwoch próbach dostarczenia paczki bez zostawienia awizo, przesyłka została odrazu przesłana do nadawcy. -
~Sylw1991 / 2019-12-18 06:49
Witam
Nie polecam tej firmy z całego serca. To jakaś kpin żeby wielce szanowny Pan kurier miał problem żeby dwa dni nie mógł odebrać paczki. Infolinia tragiczna, dodzwonić się tam graniczy z cudem a jak już uda to obsługa opryskliwa, niemiła i nierzetelna. Moje zamówienie to 1Z2F28E36806673016. Podaję żeby każdy mógł sprawdzić moje słowa.ZaletyBrakWadyNieterminowość, nierzetelność,niesłowność, olewactwo, brak odpisywania na mejle, długi czas oczekiwania na infolinię. -
~Michał / 2019-12-17 20:20
Zdecydowanie odradzam korzystania z usług tej firmy. Kurier nie pojawił się pod wskazanym adresem oraz nie zadzwonił na podany numer telefonu, a na e-mail przyszła wiadomość o nieudanej próbie dostarczenia przesyłki z powodu nieobecności odbiorcy. Sytuacja miała miejsce w piątek. Po kontakcie z mojej strony na infolinie, zostałem poinformowany że mogę odebrać paczkę w punkcie lub poczekać do poniedziałku na ponowienie próby. Zdecydowałem się odebrać przesyłkę osobiście, gdyż zależało mi na czasie. Udałem się pod wskazany adres przez pana na infolinii. Niestety w siedzibie okazało się, że paczka znajduje się pod innym adresem. Notabene ok. 14 km dalej. Po dotarciu na miejsce, udało się odebrać przesyłkę. Jednak jej stan pozostawiał wiele do życzenia. Paczka była rozerwana. Na szczęście, po oględzinach nie stwierdziłem uszkodzenia sprzętu. ZaletyBrakWadyBrak organizacji pracy, niekompetentni pracownicy -
~Dobry Dóch / 2019-12-17 20:16
To chyba norma, że kurierzy z tej firmy nie dostarczają pod wskazany adres tylko od razu zostawiają w punkcie odbioru. Gdybym chciał biegać po punktach odbioru to bym sobie raczej wybrał paczkomat, który mam bliżej.NIE POLECAM TEGO DOSTAWCY -
~Marta / 2019-12-17 08:17
UPS i jej kurierzy to najgorsza firma kurierska w Polsce. W dniu wczorajszym będąc w pracy (Wojewódzki Sąd Administracyjny w Poznaniu) do której była zamawiana paczka otrzymałam smsa od kuriera ze nikogo nie zastano pod adresem! Nadmieniam że w tym czasie wystarczyło wejść do budynku Sądu i zostawić paczkę u ochrony. Kurier jednak się nie pofatygował i od razu dostałam wiadomosc iż mogę sobie odebrać paczkę z centrali.
Chciałam złożyć skargę i reklamacje jednak okazało się po rozmowie z konsultantem ze taka reklamacje może złożyć tylko nadawca paczki. Firma robi wszystko żeby uniemozliwic zlożenie skargi. Pani konsultant byla bardzo nie mila i opryskliwa. Zamawiam mnóstwo przesyłek za pośrednictwem wszystkich firm kurierskich do Sądu (pierwszy raz UPS) i jeszcze mi się taka sytuacja nie zdarzyła! Ja nie po to płace za przesyłkę żeby odbierać ją z drugiego końca miasta idodatkowo płacić za benzynę oraz tracić czas na stanie wZaletyBrak -
~Margfan x / 2019-12-16 17:54
UPS jest najgorszą firmą kurierską jaką kiedykolwiek spotkałem. Już drugi raz zmieniają datę dostawy cena/jakość i Obsługa i reklamacje dałem 3 gwiazdki bo nie wiem czego się spodziewać. ZaletyNie ma zadnychWadyDługi czas przesyłki -
-
~Justyna / 2019-12-14 12:31
Oszuści paczka powinna być u mnie wczoraj po czym wchodzę na stronę gdzie UPS samo sobie zmienilo dzień przesyłki o czym nawet nie zostałam poinformowana. Umowę i ruter który do mnie miał trafić z Canal + miałam otrzymać w piątek po czym dzwonię na infolinię odbiera jakąś niedoświadczona lalunia i mówi że ona nic nie może także od piątku do wtorku bo tak rzekomo do mnie trafi ruter i antena jestem bez telewizora . Brawo dla was gamonie .... ZaletyBrakWadyBanda niedoświadczonych kurierów. -
~be / 2019-12-13 23:36
Nie mam informacji, co się dzieje z moim zamówieniem. Nie dostałam powiadomienia o wysłaniu. Dziś po wejściu na zamówienie na stronie widzę, że zostało wysłane. Wchodzę na stronę UPS, wklepuję numer przesyłki i okazuje się, że rzekomo była próba doręczenia i dostarczono do jakiejś lokalizacji UPS. Trudno podjąć próbę dostarczenia, jak się nie poinformuje, że chce się coś dostarczyć. Trudno oczekiwać, że odbiorę z jakiegoś punktu, skoro się nie powiadomi, że gdzieś paczka została złożona i czeka, ani gdzie jest ten punkt. To już kolejne takie doświadczenie z tą firmną. Jak to się dzieje, że ciągle istnieją???? ZaletyżadnychWadynierzetelni, niekontaktowi, nieterminowi, -
~Jo / 2019-12-13 21:55
Kurier nie zastał mnie w domu (akurat wyszłam na kilka minut do warzywniaka), nie zadzwonił, nie zamejlował, nie zostawił awiza że był. Paczke zostawil w centrum UPS, gdzie czekała na mnie kilka ,a ja nie wiedząc o sytuacji dalej czekałam na paczke w domu. Kiedy dostałam smsa od UPS że paczka wkrotce będzie dostarczona byłam zadowolona. Niestety okazało się że to była pomyłka, bo okazało się ze paczka juz była w drodze z powrotem do nadawcy. Czyli paczka ta nigdy do mnie nie trafiła. Brawo oni ???????? -
~Slawek / 2019-12-13 16:23
Jestem niezadowolony,nikt nie wykonał do mnie telefonu że kurier przyjedzie z paczką .Nie zostawiono w skrzynce awizo.Zaplaciłem za usługę którą nie została wykonana.Sam musiałem odebrać przesyłkę. Nikt nie wpadł na pomysł aby odpisać na mojego maila. -
~Kornezz / 2019-12-13 16:18
To jest jakaś kpina nie dość ze czekam za butami już około tygodnia co chwile zmieniają datę dostarczenia paczki i kiedy dziś kurier podjechał pod mój dom nie raczył nawet wysiąść z auta i zadzwonić dzwonkiem tylko zatrzymał się na parkingu i po 30 sekundach odjechał wyszedłem z domu a on odjechał i zaznaczył próbę dostarczenia paczki straszne dno ???? -
~Beata / 2019-12-13 15:27
Buty zamówione w Stanach, dla córki. Obsługa UPS - masakra. OD 5. grudnia były gdzieś w magazynie w Warszawie
Nie wiadomo gdzie. Kontakt telefoniczny niemożliwy. Automat ciągle powtarzał, że nie zrozumiał numeru przesyłki. Kontakt e-mailowy również nie wchodzi w grę. Firma, która plecami odwraca się do klienta. Mąż, który akurat był w Warszawie 12 grudnia
zaczął szukać paczki. Nie wiedzieli, gdzie jest. Odwiedził dwa magazyny tej cudownej firmy. Butów nie było. 13.12, dzień po poszupkiwaniach, nagle odnalazły się. Kurier zapukał do drzwi, zapłaciłam VAT. Nie wiem tylko, kto w moim imieniu wypełnił deklarację celną!!! Nie przysłali mi dokumentów! Oburzające. Poprzednia przesyłka szła za pośrednictwem Fedexu. Zupełnie inna bajka.ZaletyŻadnychWadyLekceważenie klienta, nieuczciwość, brak możliwości kontaktu z firmą. -
~Burnf / 2019-12-13 14:07
Aplikacja to kompletny nie wypał, nic się nie da u nich załatwić -
~Katarzyna / 2019-12-13 13:42
Brak kontaktu z klientem. Kurier nie raczy nawet zadzwonić domofonem. Siedzę cały dzień w domu i nagle dostaje maila ze nie było nikogo... Podobno był 3 razy a awizo wystawione tylko jedno (przy dwóch osobnych paczkach) i nie podpisane do jakiego zamówienia się to tyczy. Infolinia dramat, rozmawiasz z komputerem a na koniec dowiadujesz się, że nie może zlokalizowac przesyłki..... W efekcie paczki wróćiły do nanadawcy. NIGDY WIECEJ! Zaletyzero zaletWadybrak kontaktu z klientem, jakiegokolwiek! -
-
~Obys74 / 2019-12-13 13:22
Brak kontaktu z klientem. Tylko maile po czasie. Dwie próby dostawy bez informacji o terminie i przesyłka wraca do nadawcy. Chyba jedyna firma tak traktująca klienta. Odradzam. WadyBrak info o czasie dostawy. Odbiorca ma się z nimi kontaktować a nie oni z odbiorcą. -
~Emila / 2019-12-13 12:45
Gdybym chciała odbierać paczkę w punkcie, to zamówiłabym wysyłkę do paczkomatu, która jest tańsza. Kurier nawet się nie pofatygował, dostałam maila z informacja, ze nie mógł dostarczyć paczki, bo nikogo nie zastal w miejscu doręczenia. Co tam, ze wszyscy byli w domu.. nie polecam. ZaletyBrakWadyKurier nie przywozi paczki do miejsca doręczenia, tylko automatycznie zawozi ja do punktu odbioru. -
~Anna / 2019-12-12 20:04
Drugi mój kontakt UPS i potwierdzenie że to dziadostwo nie firma. Przesyłka pobraniowa od niemal tygodnia chyba im się zapętliła w czasoprzestrzeni. Niby wydana a za chwilę jednak nie, cofnięta z datą dostarczenia chyba na koniec świata i tak sobie widnieje informacja od tygodnia. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Szerokim łukiem omijać ZaletyŻadnych,WadyBrakło by miejsca aby wymienić... -
~Żenada / 2019-12-12 15:06
Nie da się skontaktować z kurierem, jak się udało to za 10min będzie i to 10min nigdy nie nadchodzi bo kurier cytując "zapomniał" . Rozumiem że natężenie pracy ale to jest jakaś kpina. Paczka zniszczona więc jej nie przyjęłam ZaletyBrakWady2 dni czekania w domu by zobaczyć zniszczony sprzęt
strona 163 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 161
- 162
- 163
- 164
- 165
- nastepna »