Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Emila / 2019-12-13 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdybym chciała odbierać paczkę w punkcie, to zamówiłabym wysyłkę do paczkomatu, która jest tańsza. Kurier nawet się nie pofatygował, dostałam maila z informacja, ze nie mógł dostarczyć paczki, bo nikogo nie zastal w miejscu doręczenia. Co tam, ze wszyscy byli w domu.. nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyKurier nie przywozi paczki do miejsca doręczenia, tylko automatycznie zawozi ja do punktu odbioru.
  • ~Anna / 2019-12-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Drugi mój kontakt UPS i potwierdzenie że to dziadostwo nie firma. Przesyłka pobraniowa od niemal tygodnia chyba im się zapętliła w czasoprzestrzeni. Niby wydana a za chwilę jednak nie, cofnięta z datą dostarczenia chyba na koniec świata i tak sobie widnieje informacja od tygodnia. Dodzwonić się do nich graniczy z cudem. Szerokim łukiem omijać
    ZaletyŻadnych,
    WadyBrakło by miejsca aby wymienić...
  • ~Żenada / 2019-12-12 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się skontaktować z kurierem, jak się udało to za 10min będzie i to 10min nigdy nie nadchodzi bo kurier cytując "zapomniał" . Rozumiem że natężenie pracy ale to jest jakaś kpina. Paczka zniszczona więc jej nie przyjęłam
    ZaletyBrak
    Wady2 dni czekania w domu by zobaczyć zniszczony sprzęt
  • ~Marek / 2019-12-12 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszyscy inni kurierzy jeżeli nie ma cię w domu dają paczki sąsiadom ale po c*uj UPS ma się babrać z roznoszeniem jeżeli można zawieść paczkę na drugi koniec miasta do walonego punktu odbioru
    P.S.ups (specjalnie z małej bo to brak szacunku tak jak wasi kurierzy i cała firma dla czasu i nerwów klientów) nie próbujcie nawet kopiować inposta bo wszystko co robicie to porażka
    ZaletyNie muszę widzieć kuriera i tego dostawczaka w kolorze gówna na oczy
    WadyWszystko co możliwe nawet szatan nie jest tak c*umowy jak ups
  • ~Moher Security / 2019-12-12 07:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna obsługa i dostawa. Kurier nie zjawił się z paczką i twierdził, że ja jej nie odebrałem.

    Pani w obsłudze klienta była nie miła i opryskliwa, sugerowała, że to moja wina
  • ~Norbert Senior / 2019-12-12 00:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Do firmy UPS miałem właściwie tylko jedno zastrzeżenie:

    Niszczą przesyłany sprzęt - właściwie naklejenie ostrzegawczej naklejki albo taśmy jakby prowokuje ich do rzucania paczkami. Czasem skutkiem jest paczka rozbita, czasem z zewnątrz nienaruszona a w środku uszkodzona. Nigdy nie uznają własnej winy: np. rozbili telewizor i oświadczyli, że "przedmiot miał takie właściwości" czyli chyba wyrwał się pracownikowi UPS i rzucił się rogiem o beton.

    Ale dziś doszła druga sprawa: dostałem fakturę z informacją, że to za przekroczenie ciężaru paczki - ja podałem 18 kg a paczka ważyła 54,5 To jest próba wyłudzenia pieniędzy - najgorsze jest to, że tym razem także nie przyznają się do pomyłki, bo taką mają naturę.
    ZaletySą dość punktualni z dostawami, kurier do odbioru paczki także przyjeżdża tego dnia, co ustalone
    WadyPracownicy UPS niszczą przesyłki, prawdopodobnie z powodu zatrudniania na najniższych stawkach. Nie ma jasnych kryteriów odbierania i dostarczania paczki (protokoły odbioru i dostarczenia).
  • ~Piotr / 2019-12-11 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo iż człowiek jest w domu cały dzień to przesyłki trafiają do punktu po informacji że kurier nikogo nie zastał w domu. 4 przesyłki e ciągu tygodnia i żadna nie doręczone pod adres. Region Sosnowiec
    ZaletyBrak
    WadyBrak skuteczności, obsługa dramatyczna, brak konsekwencji, kłamcy
  • ~Pozdrawiam serdecznie :) / 2019-12-11 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak jakichkolwiek informacji o przesyłce. Osoba z którą była prowadzona rozmowa na infolinii uważała że to moja wina że przesyłka została skierowana do punktu gdyż nie było mnie pod wskazanym adresem. Godziny możliwej dostawy to 9-19 wiec cały dzień powinno zostać się w miejscu podanego adresu. Polecam wprowadzić usługę powiadomień telefonicznych (inne firmy kurierskie taką mają i nigdy nie miałam problemy z przesyłką). Pierwszy raz skorzystałam z tej firmy i więcej tego nie zrobię.
  • ~Aleksandra / 2019-12-11 09:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadziwiające standardy obsługi klienta jak na dzisiejsze czasy. Kurier nie kontaktuje się przed dostarczeniem przesyłki, po rzekomej próbie doręczenia, paczka została przekierowana do punktu odbioru. O tym też nie było żadnej informacji, można sobie tylko wejść na stronę i śledzić paczkę. Infolinia tragedia, pani powiedziała mi, że kurier dostarcza paczkę w godzinach 9-19.00, czyli trzeba siedzieć w domu przez 10h, żeby mieć szansę otrzymać przesyłkę.
    Nigdy więcej ni skorzystam z UPS i nie polecam! Jest teraz tyle opcji do wyboru i każda jest lepsza od kuriera UPS.
  • ~Cezary / 2019-12-10 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny dostawca. Już po raz trzeci sytuacja, że bez żadnego telefonu paczka zostawiana jest w punkcie odbioru. jakbym chciał dostawę do punktu to wybrałbym paczkomat. Czekałem cały dzień w domu a kurier nawet nie raczył przejechać obok. Skandal. Odradzam tą firmę !
    ZaletyBRAK
    Wady- brak jakiejkolwiek próby kontaktu
    - paczka kierowana od razu do punktu odbioru zamiast na wskazany adres
  • ~RA / 2019-12-10 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, wręcz przestrzegam. Oszukańcy. Pobierają haracz za przedłużenie umowy na tych samych zasadach. Uważajcie podczas prowadzenie rozmowy telefonicznej z naganiaczami, zwłaszcza na słowa o aktywacja usługi. Dla nich aktywacją usługi jest przedłużeni umowy na tych samych zasadach.
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze
  • ~Pol / 2019-12-10 12:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam. Nie po to kieruje paczkę w punkcie odbioru po to żeby jej później nie moc odebrać! Jeżeli podaje wszystkie informacje dot. Paczki to chyba jestem na tyle wiarygodna aby udowodnić swoją tożsamość. Kurier w drzwiach jakoś nigdy nie prosi o dowód! To jest śmiech na sali! Nigdy więcej nie będę korzystać z usług tej firmy. A kurier nie zawsze dociera pod wskazany adres bo łatwiej mu dostarczyć do punktu, bez żadnej informacji ! Żenada
  • ~ariamar / 2019-12-10 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny dostawca.Nie dostarczono paczki na adres firmy.Kurier nawet nie wykonał telefonu kontaktowego. Centrala w Tarnowie również nie powiadomiła o zwrocie paczki na magazyn.Absolutnie nie polecam.
    Wadysame wady
  • ~Marcin / 2019-12-10 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się beznadziejna firma. Najgorsza . Dno.
    Brak informacji o próbie doręczenia a w necie fałszywe informacje i rzekomej próbie doręczenia niby o 17.45 - gdy były 4 osoby w domu.
    Kłamać trzeba umieć.
    Do tego dziady po 3 dniach zwrócili paczkę do nadawcy.

    Tragiczna obsługa przez internet aby zobaczyć pełny status trzeba założyć konto , potwierdzić mailem i uzupełnić profil i dać kilka zgód.
    Mam nadzieję że kto z zagranicy wywali kierownictwo tej firmy aby wprowadzić porządne standardy
    ZaletyBrak
    WadyWszystko jest na 0. Ogólnie dno.
  • ~Tadziu / 2019-12-09 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w kraju!!!!!
    Brak informacji kiedy kurier się zjawi, żądają nr telefonu klienta do kontaktu którego nie ma!!!!
    Wysyłają tylko kłamliwe informacje że 20 minut temu była próba dostawy której faktycznie nie było!!!!!!!
    Człowiek czeka cały dzień na kuriera który może przyjedzie może nie.Kolejny SMS że paczka czeka w punkcie odbioru, idę odebrać paczkę do punktu ale paczki tam nie ma jeszcze nie dotarła chociaż SMS wysłali że jest, koszmar. Ktoś z punktu dzwoni aby ustalić gdzie jest paczka okazuje się że kurier ją ma.
    Infolinia to kolejna porażka, kilkudziesięcio minutowe oczekiwanie aż łaskawie ktoś odbierze następnie kłamie jak z nut, zero profesjonalizmu myślą że z idiotą rozmawiają.
    Zdecydowanie NIE POLECAM!!!!
    ZaletyBrak
    WadyZa mało miejsca aby wymieniać.
  • ~Bob / 2019-12-09 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Są fatalni, nie dość że kurier nie doręczył przesyłki, choć wszyscy byli w domu w dniu, który napisał na avizo, a opłata za doręczenie została uiszczona, to zostawił ją pół miasta dalej bez naszej zgody. Avizo zostawiono bez podpisu, numery telefonu. W dodatku ich strona internetowa jest tak skonstruowana, że wykluczone jest złożenie skargi na kuriera. Odradzam korzystanie z ich usług. Żaden kurier mnie tak nie zdenerwował, abym pisała o nim opinię na tym portalu. Fatalni, Życzę Firmie aby upadła.
  • ~Andre / 2019-12-09 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska w całej Polsce. Bardzo odradzam z korzystania z ich usług.
  • ~Maxtoob97 / 2019-12-07 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Intrenet od ups jest taki dobry mając niby prędkość 300mb/s mam wyrażenie że mój internet z telefonu jest od niego lepszy .Ale szkoda używać neta w telefonie który może zwolinić .W piątek przyszedł jakiś monter i odłączył internet który "działał" już pół roku,po kontakcie z UPS dowiedziałem sie ze internet który został przeniesiony z innego mieszkania 6 miesiecy temu nie jeat jeszcze przepisany na ten adres i monter przyjedzie go podłączyć dopiero w środę bo nie ma wolnych terminów
    ZaletyBRAK
    WadyIdiotyzm obsługi klijenta, brak monterów ,niedorozwinięta baza danych , zabujcza predkość internetu .
  • ~Natalia / 2019-12-07 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To już chyba piąta taka sytuacja, gdy kuriera nie ma na czas, wciskają mi kit, że niby był, gdzie byłam cały dzień specjalnie w domu i nikogo nie było, gdy po 20 minutach próby udało mi się do nich dodzwonić, mówią, że następnego dnia przywiozą, następnego dnia nikogo nie widać, zero kontaktu. Odradzam, nie rozumiem czemu większość stron z odzieżą lub elektroniką ma UPS jako docelową firmę kurierską, najgorsza jaka istnieje.
    ZaletyBrak
    WadyBrak przyjazdu na czas, zero kontaktu, wciskanie kitu, że niby była próba doręczenia.
  • ~Niktos / 2019-12-07 11:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Kompletnie niekompetentna firma, powinni ja zamknac. Paczki sa przetrzymywane. W reklamacji mowia co innego a co innego dzieje sie z paczka. Maja problem ze znalezieniem adresu. Inne firmy bija ich na glowe. W ups pracuja same lenie.
    ZaletyZadnych
    WadyDlugi czas dostawy
    Informacja kompletne dno.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12548
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7656
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979