Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nie ujawniam / 2019-12-23 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiłem hoverboarda dwa tygodnie temu i jeszcze go nie ma a kase wpłaciłem 649
    Złotych
    NIE POLECAM
    ZaletyZLE LUDZIE
    WadyDLUGI CZAS DOSTAWY
  • ~Karol 0210 / 2019-12-22 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiony kurier (Norwegia, k. Trondheim) nie odbiera paczki mimo powtórnego zlecenia. Po założeniu nowego numeru zamówienia kurier dalej się nie pojawia. W tym czasie dostaję list z Norweskiej poczty żeby do nich zawieść paczkę. Na infolinii nie wiedzą gdzie jest kurier i jedyne co mogą zrobić to wygenerować nowe zlecenie odbioru paczki. W dziale rejalamcji Pani ma mnie w d i informuje że muszę dzwonić na Norweska infolinię. Ostecznie po tygodniowym opóźnieniu w wysyłce paczkę ma norweska poczta a status paczki wg. UPS to niezmiennie od początku 'przetwarzana w agencji celnej'. NIE POLECAM DLA PRZESYŁEK MIĘDZYNARODOWYCH.
    Wady1. Fatalny system informatyczny - nie wiedza gdzie jest kurier i dlaczego nie odbiera paczki
    2. Brak jakichkolwiek powiadomień
    3. Fatalna obsługa reklamacji
  • ~Karolina / 2019-12-21 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Zamówiłam kuriera i miałam do wysyłki bardzo ważna rzecz i zależało mi na czasie. Kurier przez 4 dni nie odebrał przesyłki, a konsultanci którymi rozmawiałam zapewniali przez kolejne dni zapewniali mnie, że kurier odbierze przesyłkę co oczywiście się nie stało!!!! Najgorsza firma kurierską z jaką współpracowałam
  • ~klient UPS / 2019-12-21 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Najgorsza firma kurierska na polskim rynku. Cały dzień byłam w domu a wieczorem na śledzeniu przesyłki pojawiła się informacja o próbie doręczenia, której nie było. Od nieuprzejmego Pana z obsługi telefonicznej otrzymałam informację, że kurier na pewno był u mnie, tylko pewnie dzwonek nie działał, albo ja kłamię, że byłam. Kolejna próba dostarczenia będzie następnego dnia roboczego i mam oczekiwać "wizyty" kuriera od 9.00 do 12.00 Nie zadzwonią wcześniej żeby dokładniej określić czas, bo nie świadczą takiej usługi! A klient przecież nie ma nic innego do roboty tylko oczekiwać w domu aż łaskawy Pan kurier raczy się pojawić i łaskawie dostarczy zamówioną i opłaconą paczkę! A jak mi się nie podoba to mogę sobie paczkę odebrać w oddziale (10 km od centrum miasta). To jest jawne i bezczelne lekceważenie klienta. Nie miałam możliwości wyboru innej firmy kurierskiej, ale na drugi raz nie kupię nic u sprzedawcy, który korzysta z usług wyłącznie firmy kurierskiej UPS.
    ZaletyBrak
  • ~Ania / 2019-12-20 23:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam!!! Na paczke czekałam cały dzien po czym wieczorem dostalam wiadomość ze przesylka zostala dostarczona!! Tylko szkoda ze nie do mnie !!! Kurier nawet sie nie pofatygowal zadzwonic tylko zostawil paczke w punkcie UPS. Masakra.Najgorsza firma przesyłkowa jaką znam.(To nie było pierwszy raz)
    ZaletyBrak
    WadyZero kontaktu z zamawiającym
  • ~Michalina / 2019-12-20 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania o dzień dłuższy niż zamierzony. Brak kontaktu kuriera z klientem. Nie pozostawił paczki, w czasie gdy osoby był w domu. Brak kontaktu telefonicznego.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, opóźnienie.
  • ~Katarzyna / 2019-12-20 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma kurierska jaka istnieje na polskim rynku. Pracuja wredni niewyszkoleni ludzie. Zarówno kurierzy jak i pracownicy infolinii. Kontaktu z kurierem brak. Planowane dostarczenie paczki od 8:00 do 19:00. Po całym dniu oczekiwania paczki, kurier zaznacza, ze paczki nie odebrano ( gdzie w ogole nie zjawił sie pod adresem). Nastepny dzien ta sama sytuacja, po czym paczka zostaje zwrócona do nadawcy, poniewaz kurier wpisał informacje, ze pierwszego dnia została zaznaczona odmowa przyjecia paczki, gdzie tak na prawde nie było kuriera. Infolinia gubi sie w swoich kłamstwach.
    Zaletybrak
  • ~Kacper / 2019-12-20 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług tej firmy. 2 razy otrzymałem powiadomienie że mogę odebrać paczkę łez gdy chciałem to zrobić 2 razy zostało mi powiedziane że paczki jeszcze nie ma.
  • ~Weronika / 2019-12-20 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy zamówiłam paczkę, kurier przyjechał pod mieszkanie, mnie oraz nikogo innego w tym czasie tam nie było. Przedzwonił do mnie iż czeka przed blokiem i prosi aby się pośpieszyć z przyjazdem. Kiedy podjechałam zauważyłam iż kurier odjeźdża, minęłam się z nim. Zadzwoniłam do niego raz jeszcze od razu po jego odjeździe, dostałam tylko informację zwrotną w której zostało powiedziane iż za późno przyjechałam oraz Pan szanowny kurier znajduje się już gdzieś indziej i nie ma zamiaru zawracać. Naprawdę pierwszy raz spotkałam się z tak chamskim podejściem w stosunku do klienta, nie polecam. Zresztą nie tylko po swojej opinii widzę iż często Panowie kurierzy z UPS nie są uprzejmi. Mam nadzieję iż w najbliższym czasie się to zmieni. Pozdrawiam.
    ZaletyŻadnych w moim przypadku
    WadyBezczelne, chamskie i niestosowne zachowanie ze strony kuriera
  • ~Dominik / 2019-12-20 11:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Po sprawdzeniu statusu doręczenia doznałem niemiłego zaskoczenia gdy okazało się że ~15 minut temu kurier "niby" próbował doręczyć paczkę. żadnego kontaktu ze strony kuriera, na infolinii gdy zapytałem czemu kurier się nie kontaktował telefonicznie dowiedziałem się tylko że oni nie mają telefonów służbowych i jak kurier nie może dostać się do drzwi to nie może doręczyć paczki i paczka leci do jakiegoś ich punktu na odbiór własny.
    Przerobiłem wiele beznadziejnych firm kurierskich ale UPS wywaliło niekompetencję i lekceważenie klienta poza skalę (Siedzę aktualnie na L4, nie mogę wychodzić z domu i zapłaciłem ~11zł za to że i tak będę musiał sobie dymać po paczkę samemu...)
    Nie polecam nikomu tak niekompetentnej i beznadziejnej firmy. Jak na razie to mój nr.1 wśród najgorszych i ciężko będzie to przebić
    Zaletyabsolutnie nic
    WadyLekceważenie klienta
    Kompletny brak kontaktu kurier-klient
  • ~Krzysztof / 2019-12-20 09:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam, nie widziałem tak złośliwych i leniwych kurierów. Otworzyłem drzwi chwile po dzwonku do drzwi, kurier już wchodził do auta i widząc mnie nie cofnął się tylko pojechał
    Wady2 razy korzystałem z usług tej firmy i 2 razy miałem nieprzyjemność z kurierem
  • ~Ola / 2019-12-20 08:38
    Ocena: 5.00 / 5
    A ja dla odmiany pochwalę tę firmę - miałam okazję zamawiać chyba we wszystkich dostępnych na rynku i ta jest najlepsza. Paczka wysłana 17.12 o godz. 18.00, dostarczona 18.12 o godz. 12.00. Nie wierzyłam, że tak szybko przed świętami się uda, a jednak. Szybko, miło, kulturalnie. Polecam rejon Warszawa płd-wsch.
  • ~iruloid / 2019-12-20 08:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Od pewnego czasu kurier nie dostarcza przesyłek pod adres zamawiającego tylko do punktu. Twierdząc że nikogo nie zastał. Bezczelny kłamcą. Składanie reklamacji to totalna porażka. Unikać firmy.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyLeniwi i bezczelni kurierzy. Nie można praktycznie złożyć reklamacji.
  • ~Aleksandra / 2019-12-19 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier rzekomo podjął próbę doręczenia przesyłki, a faktycznie skłamał, ponieważ o danej godzinie mój mąż był w domu, a nasz domofon jest sprawny. Przed rzekomą próbą doręczenia i po rzekomym niezastaniu nikogo w domu - zero kontaktu telefonicznego. Po 1,5 godziny od momentu rzekomej próby doręczenia - SMS z informacją, że paczka będzie do odbioru w sklepie spożywczym. Zmuszanie kobiety w ciąży bez samochodu do wędrowania zimą po mieście i dźwigania ciężarów po wzięciu pieniędzy za usługę jest zwyczajnie podłe. Ostatecznie po paczkę poszedł mój mąż z moim dowodem osobistym. Takie traktowanie i to tuż przed Bożym Narodzeniem? Sprawa nadaje się do Urzędu Ochrony Konsumenta.
    ZaletyŻadne
    WadyKłamstwo, brak szacunku, niezrealizowanie usługi
  • ~kurier / 2019-12-19 21:45
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałbym odnieść się do opinii tutaj zamieszczonych. Pracowałem niedawno jako kurier UPS. Wiele opinii opiera się na błędnych założeniach i mirażach. Dla wyjaśnienia wszystkim zanim coś napiszą:
    1.Kurier nie ma obowiązku dokonywać wcześniejszego kontaktu telefonicznego. Może ale nie musi, żadne prawo do tego go nie obliguje. Część kurierów to robi, gdy np. ma płacone za doręczoną paczkę lub wykonuje usługi kurierskie na zasadzie prowadzenia działalności gospodarczej, wtedy zależy mu na jak największej ilości paczek doręczonych. Jednak w UPS większość pracuje u podwykonawców, którzy zgarniają większość zysku, nie ma zatem żadnej motywacji do doręczenia jak największej ilości paczek. Szczególnie w okresach np. przedświątecznych, gdy jest dużo przesyłek i każda sekunda jest cenna. Kurier działa na zasadach jak listonosz - nie ma adresata w domu, awizo i odbiór w punkcie.
    2. Kurier nie ma obowiązku dostarczenia przesyłki w godzinach, gdy adresat jest w domu. Są opcje dodatkowo płatne, uściślające godziny doręczenia ale głównie stosowane przez firmy. Trzeba zatem z nadawcą uzgodnić taki fakt i zapłacić więcej.
    3. Kurier nie ma obowiązku posiadać reszty do wydania gotówki w przypadku przesyłki t zw. pobraniowej. Ten aspekt akurat reguluje prawo i jest nie do podważenia.Dla dociekliwych nadmienię, że nawet w sklepie sprzedawca nie ma takiego obowiązku, należność musi być uiszczona w kwocie wymagalnej.
    Każde odstępstwo od w/w reguł jest tylko dobrą wolą kuriera. Należy o tym pamiętać już w momencie zamawiania przesyłki u nadawcy. Niestety spora części klientów ma tylko roszczenia i są to roszczenia nie tylko w stosunku do kurierów ale do całego świata.Malkontent zawsze jest malkontentem.
  • ~Anka / 2019-12-19 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dzisiejszym miała zostać dostarczona paczka. Musiałam wyjść z dzieckiem i po powrocie zapytałam na recepcji budynku czy był kurier. Odpowiedź że nie było nikogo. Po czym 2h później sprawdzam status paczki, a tam że nikogo nie zastali w domu przy próbie doręczenia (10min wcześniej zanim wróciłam) tylko jakim cudem nawet awiza nie zostawił
    ZaletyBrak
    WadyMasakra najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia
  • ~Rafał / 2019-12-19 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciłem za dostarczenie zamówienia do domu. Niestety kurier nie pofatygował się pod mój adres i od razu zawiózł zamówienie do Access Pointu, a ja dostałem smsa z UPS-u z informacją że nikogo nie zastał pod podanym adresem, co jest oczywiście kłamstwem, bo od rana w mieszkaniu ktoś czekał na kuriera.
    Gdyby SMS przyszedł od samego kuriera, to jeszcze można by do niego oddzwonić i powiedzieć co się o tym myśli, niestety wiadomość przychodzi po prostu z centrali UPS.
    Dobrze że do wskazanego Access Pointu miałem tylko 1,5km. Gdybym był osobą starszą, albo kobietą w zaawansowanej ciąży, to chyba po prostu bym tego nie odebrał.
    Towar przyszedł w całości, nie uszkodzony (ale umówmy się, dowiezienie ciężkiej skrzynki to żadna sztuka, w końcu to nie szkło). Teoretycznie kategorie cena/jakość mógłbym ocenić wyżej, ale ze względu na oczywiste kłamstwo ze strony kuriera, wystawiam im najniższą ocenę w każdej kategorii.
    Razem z narzeczoną wysyłamy/odbieramy po kilka przesyłek każdego miesiąca i póki co InPost chyba jako jedyny nie sprawił nigdy problemu, a w szczególności opcja dostawy do paczkomatu którą polecam.
  • ~Mateusz / 2019-12-19 14:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Do mnie kurier dotarł na czas, miły kulturalny oraz rano zadzwonił że dowiezie paczke zeby ktoś był w domu
    Zaletyok
    Wadynie ma
  • ~Monika / 2019-12-19 14:24
    Ocena: 5.00 / 5
    A mi się bardzo podoba, paczka dostarczona na czas rano kurier zadzwonił że będzie w określonych godzinach i był.
    ZaletyWszystkie
    Wadybrak
  • ~odbiorca paczki przez ups / 2019-12-19 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    niekompetentni dreczyciele, dzoniac dwa razy tego samego dnia itrzymalem całkowicie odmienne a wrecz sprzeczne informacje od dwoch różnych osób z obsługi klienta,

    BRAK JAKICHKOLWIEK OZNAK POMOCY KLIENTOWI, BRAK PROFESJONALIZMU, MAJA WY..... E NA JAKIEKOLWIEK OPINIE,
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12546
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979