strona 161 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- nastepna »
-
~nu / 2019-12-24 14:37
Otrzymałam błędne informacje na temat statusu przesyłki, została oznaczona jako przekazana kurierowi, mimo że w rzeczywistości nie opuściła sortowni. Kurier powiedział że nikogo nie zastal, po chwili przyznał, ze w ogóle nie przyjechał. Bardzo zależało mi na odebraniu przesyłki w terminie, zaproponowałam że odbiorę ją osobiście, ale to również okazało się niemożliwe. -
-
~K / 2019-12-24 13:23
W regionie doręczania Kalisz posiadacie państwo bardzo niekompetentny zespół doręczeń. Nie tylko przyjechał do mnie bardzo chamski kurier, który nazwał mnie głupkiem ponieważ chciałem sprawdzić zawartość przesyłki przy nim. Ale również Pan który rozwozi paczki prawie nie mówi po polsku. Dla firmy o tak wysokiej reputacji jest to niedopuszczalne, ponieważ Pan Kurier nie potrafił wyjaśnić dlaczego muszę najpierw podpisać a potem mogę otworzyć paczkę - potem sobie to sprawdziłem.
Szczytem jednak jest to że po zgłoszeniu uszkodzenia paczki przyjechał ten sam kurier aby wypełnić protokół szkody. Protokół ten może być bardzo łatwo zafałszowany w takim przypadku.Oczywiście dogadanie się z panem było prawie nie możliwe bo posługiwał się mieszaniną polsko-ukraińskiego. Nie mam nic przeciwko pracownikom ze wschodu, jednak niedopuszczalne jest aby kurier nie potrafił posługiwać się językiem polskim. Tym bardziej, że pracownikowi wsparcia wyraźnie było powiedziane że ma przyjechać osoba mówiąca w języku polskim. Kurier doręczający paczki w Kaliszu powinien co najwyżej pracować na magazynie, a nie z klientami.
Gorycz jest tym większa biorąc pod uwagę fakt, że kilka dni wcześniej ten sam Pan oszukał moją mamę na 100 zł, bo uwaga, poszedł liczyć pieniądze do swojego busa. By następnie wrócić z niewłaściwą resztą. W momencie gdy Pan usłyszał że mama chce wezwać policję Pan Ukrainiec uciekł do busa i odjechał. Najśmieszniejsze jest to , że panu w jego komputerku pojawia się bilans kasowy na koniec dnia, czego dowiedzieliśmy się po kontakcie ze wsparciem technicznym. W każdym innym przedsiębiorstwie jest to nie do pomyślenia z uwagi że jest to jedyna forma skontrolowania pracownika czy nie dokonał oszustw.
Edit or delete this
Like
· Reply · 55mZaletyBrakWady- Kurierzy z Ukrainy, którzy nie mówią po polsku, prawdopodobnie również oszuści, ponieważ ich 'komputerki' pokazują kurierom bilans pieniędzy na bieżąco, co jest absurdem.
- Chamstwo, obsługa klienta zapewniała że przyjedzie polak na reklamację, przyjechał ten sam ukrainiec XDDDDDDDD -
~Wojtek / 2019-12-24 08:51
Kontakt na infolinii zerowy. Nic nie mogą, pomóc, nic niewiedzą. Nie ma możliwości skontaktowania się z kurierem dostarczającym. Sam kurier kilkukrotnie nie dostarczał paczki jako powód podając, że nie ma mnie w domu A BYŁEM. Dno WadyInfolinia nic nie pomoże -
~Beb03 / 2019-12-23 17:47
Wysłano do mnie dwie przesylki w dwóch różnych terminach z jednej firmy. Zero kontaktu i telefonu od kuriera,żadnego kontaktu ze strony przewoźnika.Przesyłki wracały więc do nadawcy. Ten kontaktowal sie ze mną, wyjaśniliśmy i przesylki znów zostaly nadane z andotacją na paczce proszę o kontakt z adresatem. Takiego okropnego, wrednego, obraźliwego kontaktu z wpychaniem mi ze nie chcę odbierac paczki nie spotkałam. I dalej czekam na przesyłkę. ZaletyŻadnychWadyLenistwo, brak kontaktu, nie dostarczanie przesyłek. -
~Nie ujawniam / 2019-12-23 12:54
Zamówiłem hoverboarda dwa tygodnie temu i jeszcze go nie ma a kase wpłaciłem 649
Złotych
NIE POLECAMZaletyZLE LUDZIEWadyDLUGI CZAS DOSTAWY -
~Karol 0210 / 2019-12-22 18:39
Zamówiony kurier (Norwegia, k. Trondheim) nie odbiera paczki mimo powtórnego zlecenia. Po założeniu nowego numeru zamówienia kurier dalej się nie pojawia. W tym czasie dostaję list z Norweskiej poczty żeby do nich zawieść paczkę. Na infolinii nie wiedzą gdzie jest kurier i jedyne co mogą zrobić to wygenerować nowe zlecenie odbioru paczki. W dziale rejalamcji Pani ma mnie w d i informuje że muszę dzwonić na Norweska infolinię. Ostecznie po tygodniowym opóźnieniu w wysyłce paczkę ma norweska poczta a status paczki wg. UPS to niezmiennie od początku 'przetwarzana w agencji celnej'. NIE POLECAM DLA PRZESYŁEK MIĘDZYNARODOWYCH. Wady1. Fatalny system informatyczny - nie wiedza gdzie jest kurier i dlaczego nie odbiera paczki
2. Brak jakichkolwiek powiadomień
3. Fatalna obsługa reklamacji -
~Karolina / 2019-12-21 17:05
Nie polecam!!! Zamówiłam kuriera i miałam do wysyłki bardzo ważna rzecz i zależało mi na czasie. Kurier przez 4 dni nie odebrał przesyłki, a konsultanci którymi rozmawiałam zapewniali przez kolejne dni zapewniali mnie, że kurier odbierze przesyłkę co oczywiście się nie stało!!!! Najgorsza firma kurierską z jaką współpracowałam -
~klient UPS / 2019-12-21 11:47
Nie polecam!!! Najgorsza firma kurierska na polskim rynku. Cały dzień byłam w domu a wieczorem na śledzeniu przesyłki pojawiła się informacja o próbie doręczenia, której nie było. Od nieuprzejmego Pana z obsługi telefonicznej otrzymałam informację, że kurier na pewno był u mnie, tylko pewnie dzwonek nie działał, albo ja kłamię, że byłam. Kolejna próba dostarczenia będzie następnego dnia roboczego i mam oczekiwać "wizyty" kuriera od 9.00 do 12.00 Nie zadzwonią wcześniej żeby dokładniej określić czas, bo nie świadczą takiej usługi! A klient przecież nie ma nic innego do roboty tylko oczekiwać w domu aż łaskawy Pan kurier raczy się pojawić i łaskawie dostarczy zamówioną i opłaconą paczkę! A jak mi się nie podoba to mogę sobie paczkę odebrać w oddziale (10 km od centrum miasta). To jest jawne i bezczelne lekceważenie klienta. Nie miałam możliwości wyboru innej firmy kurierskiej, ale na drugi raz nie kupię nic u sprzedawcy, który korzysta z usług wyłącznie firmy kurierskiej UPS. ZaletyBrak -
-
~Ania / 2019-12-20 23:24
Nie polecam!!! Na paczke czekałam cały dzien po czym wieczorem dostalam wiadomość ze przesylka zostala dostarczona!! Tylko szkoda ze nie do mnie !!! Kurier nawet sie nie pofatygowal zadzwonic tylko zostawil paczke w punkcie UPS. Masakra.Najgorsza firma przesyłkowa jaką znam.(To nie było pierwszy raz) ZaletyBrakWadyZero kontaktu z zamawiającym -
~Michalina / 2019-12-20 15:31
Czas oczekiwania o dzień dłuższy niż zamierzony. Brak kontaktu kuriera z klientem. Nie pozostawił paczki, w czasie gdy osoby był w domu. Brak kontaktu telefonicznego. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, opóźnienie. -
~Katarzyna / 2019-12-20 14:58
Najgorsza Firma kurierska jaka istnieje na polskim rynku. Pracuja wredni niewyszkoleni ludzie. Zarówno kurierzy jak i pracownicy infolinii. Kontaktu z kurierem brak. Planowane dostarczenie paczki od 8:00 do 19:00. Po całym dniu oczekiwania paczki, kurier zaznacza, ze paczki nie odebrano ( gdzie w ogole nie zjawił sie pod adresem). Nastepny dzien ta sama sytuacja, po czym paczka zostaje zwrócona do nadawcy, poniewaz kurier wpisał informacje, ze pierwszego dnia została zaznaczona odmowa przyjecia paczki, gdzie tak na prawde nie było kuriera. Infolinia gubi sie w swoich kłamstwach. Zaletybrak -
~Kacper / 2019-12-20 14:46
Nie polecam usług tej firmy. 2 razy otrzymałem powiadomienie że mogę odebrać paczkę łez gdy chciałem to zrobić 2 razy zostało mi powiedziane że paczki jeszcze nie ma. -
~Weronika / 2019-12-20 13:36
Kiedy zamówiłam paczkę, kurier przyjechał pod mieszkanie, mnie oraz nikogo innego w tym czasie tam nie było. Przedzwonił do mnie iż czeka przed blokiem i prosi aby się pośpieszyć z przyjazdem. Kiedy podjechałam zauważyłam iż kurier odjeźdża, minęłam się z nim. Zadzwoniłam do niego raz jeszcze od razu po jego odjeździe, dostałam tylko informację zwrotną w której zostało powiedziane iż za późno przyjechałam oraz Pan szanowny kurier znajduje się już gdzieś indziej i nie ma zamiaru zawracać. Naprawdę pierwszy raz spotkałam się z tak chamskim podejściem w stosunku do klienta, nie polecam. Zresztą nie tylko po swojej opinii widzę iż często Panowie kurierzy z UPS nie są uprzejmi. Mam nadzieję iż w najbliższym czasie się to zmieni. Pozdrawiam. ZaletyŻadnych w moim przypadkuWadyBezczelne, chamskie i niestosowne zachowanie ze strony kuriera -
~Dominik / 2019-12-20 11:39
Po sprawdzeniu statusu doręczenia doznałem niemiłego zaskoczenia gdy okazało się że ~15 minut temu kurier "niby" próbował doręczyć paczkę. żadnego kontaktu ze strony kuriera, na infolinii gdy zapytałem czemu kurier się nie kontaktował telefonicznie dowiedziałem się tylko że oni nie mają telefonów służbowych i jak kurier nie może dostać się do drzwi to nie może doręczyć paczki i paczka leci do jakiegoś ich punktu na odbiór własny.
Przerobiłem wiele beznadziejnych firm kurierskich ale UPS wywaliło niekompetencję i lekceważenie klienta poza skalę (Siedzę aktualnie na L4, nie mogę wychodzić z domu i zapłaciłem ~11zł za to że i tak będę musiał sobie dymać po paczkę samemu...)
Nie polecam nikomu tak niekompetentnej i beznadziejnej firmy. Jak na razie to mój nr.1 wśród najgorszych i ciężko będzie to przebićZaletyabsolutnie nicWadyLekceważenie klienta
Kompletny brak kontaktu kurier-klient -
~Krzysztof / 2019-12-20 09:39
Nie polecam, nie widziałem tak złośliwych i leniwych kurierów. Otworzyłem drzwi chwile po dzwonku do drzwi, kurier już wchodził do auta i widząc mnie nie cofnął się tylko pojechał Wady2 razy korzystałem z usług tej firmy i 2 razy miałem nieprzyjemność z kurierem -
~Ola / 2019-12-20 08:38
A ja dla odmiany pochwalę tę firmę - miałam okazję zamawiać chyba we wszystkich dostępnych na rynku i ta jest najlepsza. Paczka wysłana 17.12 o godz. 18.00, dostarczona 18.12 o godz. 12.00. Nie wierzyłam, że tak szybko przed świętami się uda, a jednak. Szybko, miło, kulturalnie. Polecam rejon Warszawa płd-wsch. -
-
~iruloid / 2019-12-20 08:36
Od pewnego czasu kurier nie dostarcza przesyłek pod adres zamawiającego tylko do punktu. Twierdząc że nikogo nie zastał. Bezczelny kłamcą. Składanie reklamacji to totalna porażka. Unikać firmy. ZaletyŻadnych zaletWadyLeniwi i bezczelni kurierzy. Nie można praktycznie złożyć reklamacji. -
~Aleksandra / 2019-12-19 23:38
Kurier rzekomo podjął próbę doręczenia przesyłki, a faktycznie skłamał, ponieważ o danej godzinie mój mąż był w domu, a nasz domofon jest sprawny. Przed rzekomą próbą doręczenia i po rzekomym niezastaniu nikogo w domu - zero kontaktu telefonicznego. Po 1,5 godziny od momentu rzekomej próby doręczenia - SMS z informacją, że paczka będzie do odbioru w sklepie spożywczym. Zmuszanie kobiety w ciąży bez samochodu do wędrowania zimą po mieście i dźwigania ciężarów po wzięciu pieniędzy za usługę jest zwyczajnie podłe. Ostatecznie po paczkę poszedł mój mąż z moim dowodem osobistym. Takie traktowanie i to tuż przed Bożym Narodzeniem? Sprawa nadaje się do Urzędu Ochrony Konsumenta. ZaletyŻadneWadyKłamstwo, brak szacunku, niezrealizowanie usługi -
~kurier / 2019-12-19 21:45
Chciałbym odnieść się do opinii tutaj zamieszczonych. Pracowałem niedawno jako kurier UPS. Wiele opinii opiera się na błędnych założeniach i mirażach. Dla wyjaśnienia wszystkim zanim coś napiszą:
1.Kurier nie ma obowiązku dokonywać wcześniejszego kontaktu telefonicznego. Może ale nie musi, żadne prawo do tego go nie obliguje. Część kurierów to robi, gdy np. ma płacone za doręczoną paczkę lub wykonuje usługi kurierskie na zasadzie prowadzenia działalności gospodarczej, wtedy zależy mu na jak największej ilości paczek doręczonych. Jednak w UPS większość pracuje u podwykonawców, którzy zgarniają większość zysku, nie ma zatem żadnej motywacji do doręczenia jak największej ilości paczek. Szczególnie w okresach np. przedświątecznych, gdy jest dużo przesyłek i każda sekunda jest cenna. Kurier działa na zasadach jak listonosz - nie ma adresata w domu, awizo i odbiór w punkcie.
2. Kurier nie ma obowiązku dostarczenia przesyłki w godzinach, gdy adresat jest w domu. Są opcje dodatkowo płatne, uściślające godziny doręczenia ale głównie stosowane przez firmy. Trzeba zatem z nadawcą uzgodnić taki fakt i zapłacić więcej.
3. Kurier nie ma obowiązku posiadać reszty do wydania gotówki w przypadku przesyłki t zw. pobraniowej. Ten aspekt akurat reguluje prawo i jest nie do podważenia.Dla dociekliwych nadmienię, że nawet w sklepie sprzedawca nie ma takiego obowiązku, należność musi być uiszczona w kwocie wymagalnej.
Każde odstępstwo od w/w reguł jest tylko dobrą wolą kuriera. Należy o tym pamiętać już w momencie zamawiania przesyłki u nadawcy. Niestety spora części klientów ma tylko roszczenia i są to roszczenia nie tylko w stosunku do kurierów ale do całego świata.Malkontent zawsze jest malkontentem. -
~Anka / 2019-12-19 20:11
W dniu dzisiejszym miała zostać dostarczona paczka. Musiałam wyjść z dzieckiem i po powrocie zapytałam na recepcji budynku czy był kurier. Odpowiedź że nie było nikogo. Po czym 2h później sprawdzam status paczki, a tam że nikogo nie zastali w domu przy próbie doręczenia (10min wcześniej zanim wróciłam) tylko jakim cudem nawet awiza nie zostawił ZaletyBrakWadyMasakra najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia
strona 161 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 159
- 160
- 161
- 162
- 163
- nastepna »