Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola / 2020-01-12 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻARTY!!! Biorę wolne w Pracy bo nie mam innej możliwości i czekam na Kuriera. Nagle SMS, że kurier podjął próbę dostarczenia paczki. A Królewicz nawet nie podjął próby wyjścia z busa, sąsiedzi widzieli że się zatrzymał, zjadł w aucie kanapkę po czym odjechał.
    ZaletyŻadne!!!
    WadyFirma to wada !!!
  • ~Nie dam się / 2020-01-11 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałem paczkę o masie 30 kg i dokładnie zmierzonych gabarytach podanymi z naddatkiem (masa także). Po miesiącu otrzymałem wezwanie do dopłaty 569 zł do tejże paczki. Szczerze odradzam usługi tej pseudo-firmy. W tym przypadku ma miejsce próba wyłudzenia znacznych pieniędzy, patrząc na to ,że paczka kosztowała 32 zł.
    ZaletyNie ma zalet.
    WadyCała ta firma jest wadą!
  • ~Anna / 2020-01-09 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    ta firma to jakaś KPINA! Pierwszy raz skorzystałam i NIGDY WIĘCEJ tego nie zrobię. Wysłałam paczkę, która została opłacona kwotą 101,35 zł i odebrana przez kuriera. Następnie po tygodniu, firma obciążyła moje konto o wartość większą niż paczka była przeze mnie opłacona. Z konta upłynęło mi ponad 133,33 zł. Po wypłynięciu pieniędzy z mojego konta, dostałam list z informacją, że wymiar wysyłanej paczki był większy niż podałam. A więc, UWAGA:

    wymiary wprowadzone przeze mnie to:
    140 x 65 x 15 cm

    A o to wymiary, które podał kurier:
    144 x 71 x 19 cm.

    Jak widać wymiary paczki mogły ulec zniekształceniu 4 - 5 cm!!!! Kurier osobiście znosił paczkę i umieścił ją do busa. Więc paczka w trakcie mogła się lekko zniekształcić. Mimo takich spekulacji uważam, że UPS ŻERUJE NA SWOICH KLIENTACH i mierzy paczkę w najbardziej odstających miejscach, aby ściągnąć z konta klienta pieniądze.
    Proszę również zwrócić uwagę, iż kurier przy pakowaniu paczki do busa, nie zwrócił mi uwagi, iż paczka jest większa, lecz tylko ją załadował… Jeśli paczka rzeczywiście przekroczyłaby wymiary i wiedziałabym o ile więcej musiałabym zapłacić, aby ją wysłać do innego miasta w Polsce, to automatycznie bym zrezygnowała. Ale firma ups informuje o takich sprawach po fakcie…
    Prosząc firmę o dowód potwierdzający, iż paczka rzeczywiście była większa o kilka cm, dostałam tylko informacje o ile podanych wymiarach zmierzonych przez kuriera. Żadnego zdjęcia, niczego nie otrzymałam.

    W tej sprawie, kontaktowałam się z firmą telefonicznie jak i droga mejlową. Oczywiście, zostałam przekierowywana bez przerwy do tych samych osób i tak w kółko, aż złożyłam reklamację. Reklamacja trwa 30 dni, a zatem - tutaj rownież musiałam się upominać o decyzje, bo firma nie była na tyle profesjonalna, aby przed upływem 30 dni wysłać odpowiedź.

    NIE POLECAM NIKOMU USŁUG Z UPS!!!
    Jeśli jednak ktoś uparcie chce skorzystać z usług, polecam pakować paczkę w stalowe opakowanie, dzięki któremu firma nie będzie dodawać sobie cm, aby wyłudzić pieniądze od klienta…

    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzero
    Wady- obsługa klienta
    - zero profesjonalizmu
    - żerowanie na pieniądzach klienta
    - zero informacji w sprawie dodatkowych opłat za przesyłkę
  • ~Ala / 2020-01-09 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie pofatygował się żeby dostarczyć paczkę do domu. Leniwy kurier zostawił paczkę w jakieś placówce do odbioru, nie informując mnie. Dopiero po monitorowaniu paczki na stronie UPS dowiedziałam się, że ktoś obcy ją odebrał. Kurier jeszcze bezczelnie napisał, że nikogo w domu nie zastał. Mąż cały dzień zmarnował czekając na nią. Pani z placówki mówiła, że to u nich normalne, że tu zostawiają paczki, bo im się nie chce jeździć po domach, a my płacimy za przesyłkę z doręczeniem do domu.
  • ~Irena / 2020-01-09 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka, z taką obsługą jeszcze się nie spotkałam. Brak informacji od kuriera,brak awiza .Szukanie przesyłki na własną rękę. Zero odpowiedzialności. Zdecydowanie nie polecam tej firmy kurierskiej.
  • ~Krzysztof / 2020-01-09 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, nadałem paczkę w wtorek i mówili że może jeszcze dzisiaj będzie kurier a jeżeli nie to na pewno w środę i co jest czwartek i kuriera jak nie było tak nie ma
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Hubert / 2020-01-08 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie mają wogule pojęcia co to jest czas. Piszą dziś będzie paczka a jej nie ma cały dzien stracony bo musiałem być w domu. Już raczej nigdy nie zkorzystam z tej firmy, dpd tak nigdy nie zrobiło.
  • ~Niezadowolony klient / 2020-01-08 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kontakt graniczący z cudem. W przeciągu trzech tygodni dwa razy ta sama sytuacja. SMS ze podjęto próbę doreczenia, ze nikogo nie zastali w domu. W obu przypadkach byłam. Kpina i żart. Świadomie nie wybrałabym tej firmy. Czasem nie ma się wplywu. A mam nadzieje niegdy już nie mieć z nimi do czynienia ! Już nie wspomnę ze żeby się dodzwonić na infolinie to trzeba sobie zrobić kawę i uzbroić w cierpliwość żeby wytrzymać te miliony przekierowań i pytań.
  • ~Gosia / 2020-01-08 09:13
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier nie trafił na podany adres i napisał sms że nikogo nie ma w domu, a ja cały dzień byłam w domu. Nawet nie zadzwonił przed dostarczeniem towaru.Musiałam odebrać paczkę z punktu odbioru. Nie liczą się z klientem, a ponoć klient jest najważniejszy. Nie polecam tej firmy.
  • ~Sara / 2020-01-08 08:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień czekałam na kuriera UPS, który nawet nie próbował doręczyć przesyłki. Zostawił ją od razu w punkcie do odbioru. Napisałam wiadomość email do UPS. Sprawa miała zostać wyjaśniona, jednak nigdy do tego nie doszło.
    WadyBrak odpowiedzialności
  • ~Paulina / 2020-01-07 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozmawiałam z Pania na infolini. Zero pomocy, jedynie opryskliwe odpowiedzi. Prosiłam o chwile cierpliwości ponieważ nie znałam nr klienta, Pani w międzyczasie bardzo się niecierpliwiła. Zadałam jej pytanie i powiedziałam, że coś jest nie tak z mojej lub jej strony, bo nie słyszę jej wyraźnie. Postanowiła się rozłączyć bez słowa. :)
    Poza tym kontakt z infolinią jest tragiczny, trzeba długo czekać aż dojdziesz do opcji łączenia z konsultantem.
    Nie polecam i nie pozdrawiam Pani, która pracuję najwyraźniej za karę.
    Zaletykurierzy sympatyczni, czas przesyłki szybki
    WadyINFOLINIA-tragedia
  • ~Klaudia / 2020-01-03 23:03
    Ocena: 4.67 / 5
    Zamówiłam przesyłkę z Warszawy do Białegostoku przyszła już następnego dnia natomiast o 8 rano, wszystko wydaje się super natomiast szkoda że kurier nie zadzwonił wcześniej na telefon lub nie zadzwonił gdy był już na miejscu ponieważ byłam w domu jednak nie słyszałam żeby ktoś pukal. Potem zobaczyłam jedynie awizo w skrzynce. Być może moja wina że nie słyszałam lub kurier wcale nie pukal? Ale po za tym wszystko w porządku miła obsługa w punkcie odbioru.
    ZaletySzybki czas dostawy
    Przyzwoita cena
    Miła obsługa
    Łatwe śledzenie paczki w aplikacji
    WadyBrak telefonu od kuriera
  • ~tr101010 / 2020-01-03 14:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza firma przesyłkowa jaką znam. Kolejna przesyłka jaką zamawiałam nie została mi dostarczona ( za przyczynę podali brak mojej obecności w domu) mimmo, że czekałam na nią cały dzień w mieszkaniu. Wieczorem dostałam powiadomienia, że paczka jest w punkcie UPS przez co kolejny raz musiałam odbierać ją sama. KPINA!!!!
  • ~Czesiek / 2020-01-03 12:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Zastanawiałem się od dość dawna czy coś pisać w tej sprawie, dziś czara goryczy się przelała. Mieszkałem wcześniej w Puszczykowie i tam kurier UPS był rewelacyjny, super kontakt, zawsze można było się dogadać, zdzwonić i nie było problemu, paczki na czas i bezpośrednio od kuriera. Obecnie mieszkam w Poznaniu i to co tu się dzieje to jakiś dramat, już trzeci raz z rzędu jestem w domu kiedy przychodzi SMS że Pan kurier nikogo nie zastał, o co tutaj chodzi?? Najgorsza firma kurierska jaką znam, czegoś takiego nawet poczta polska nie robi, kpina z użytkowników
    ZaletyCzas realizacji, poza tym ta firma to pomyłka
    WadyKurierzy w dużych miastach to lenie, zostawiają awizo i mają w dupie swoją robotę, gdyby UPS miało paczkomatu to w środku zapewne zastał bym awizo a nie przesyłkę
  • ~Ma / 2020-01-03 11:40
    Ocena: 1.67 / 5
    Zero opcji skontaktowania sie na zywo z obsluga klienta. Kurierzy nie moga skontaktowac sie z klietem bo w większości nei rozmawiają po Polsku
  • ~Anna / 2020-01-02 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Długo myślałam, że to GLS jest najgorszą firma kurierską, ale nie-UPS pobija wszystkich na głowę. Notorycznie przekłamane informacje. Przesyłka miała być dostarczona 31.12. a 02.01 nowe info, że właśnie została wysłana. Zerowy kontakt zarówno z idiotyczną automatyczną infolinią, która niczego nie wnosi do sprawy klienta, jak i z samym klientem. Polecam brać przykład z innych firm przewozowych, gdzie kurier jest w kontakcie z klientem, zależy mu na dostarczeniu przesyłki a nie na odbębnieniu swoich godzin i zostawianie paczek w punkcie odbioru. A ty kliencie sobie drałuj na drugi koniec miasta, bo księciuniu łaskawie chociaż u sąsiada nie zostawi (o kontakcie do klienta już nawet nie wspomnę, w UPS nie wiedzą co to jest). Nie polecam, szczerze odradzam i omijam szerokim łukiem. Jeśli tylko mam wybór, nigdy nie jest to UPS. Przestrzegam!
  • ~Kerakso / 2020-01-01 04:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam firmy, przesyłka miała być 30 stycznia. Czekałem cały dzień w domu, a pod koniec dnia pojawiła się wiadomość, że zmieniono datę doręczenia, na następny dzień tak samo.
    ZaletyMają ładną szatę graficzną na stronie
    WadyAmerykańskie
    Nie dostarczają paczki na czas
  • ~Jacek / 2019-12-30 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Wybierzcie inną firmę. Pilna przesyłka do nadania, umówiony kurier i opłacony (a więc inne firmy odpuszczone) i co? Kurier którego tel. jest na stronie nie odbierze, bo to nie jego rejon. Kurier z rejonu nie odbierze bo nie dostałe informacji. Odbiorą jutro (chyba). 15 min na infolinii by usłyszeć, że "nic się nie da zrobić". Gdyby mi nie zależało na czasie wybrałbym pocztę polską. Jeden wielki bajzel. ODRADZAM
    Wadynie dotrzymanie terminu odbioru
    zła obsługa klienta na infolinii
    ogólny bałagan
  • ~Lol / 2019-12-30 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteście firmom która nie jest nastawiona frontem do klienta. Zapłaciĺam za ekspresową przesyłkę i mimo to sama muszę iść po paczkę do punktu w którym została zostawiona, bo nie było mnie w domu. A najlepsze jest to że nie dostałam żadnego powiadomienia kiedy mam się spodziewać paczki. Wy nie musicie wysyłac tego typu powiadomien to skoro np zamowie cos i będę na to czekać od 7 do 10dni to 10 dni mam nigdzie nie wychodzić?? Mało to nie miałam zostawionego awiza ani w skrzynce ani w drzwiach a powiadomienie na poczte że nie było mnie w domu mam.
    ZaletyŻadnych.
    WadyNie przemyślana organizacja i najwyraźniej leniwi kurierzy.
  • ~Adam / 2019-12-30 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma totalny absurd. Zamówiona paczka 17tego została wrzucona do punktu odbioru bez wizyty kuriera, bez informacji czy w ogóle się pojawi. Po 3 dniach pojawiła się automatyczna informacja o miejscu zmagazynowania paczki, po tej informacji została odbyta rozmowa telefoniczna z konsultantem który stwierdził że skoro wiemy gdzie jest paczka to sobie możemy odebrać ją własnoręcznie, a na pytanie o zwrot kosztów za kuriera konsultant stwierdził że mamy się kontaktować ze sklepem nadającym paczkę. Absurd, biurokracja, mam nadzieję że ta parafirma splajtuje.
    ZaletyW tej sytuacji brak
    WadyNiesumienność, spychologia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8043
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4107
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3014