Nie polecam tej firmy. Nawet nie dzwonią do domu tylko odrazu awizo.
ZaletyNie polecam
WadyBrak kontaktu kurier zostawia awizo i nie dzwoni do domu nie polecam nikomu.
~Zawiedziona / 2020-01-16 11:40
Ocena: 2.00 / 5
Firma nierzetelna. Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem. Przychodzi SMS , że paczka będzie dostarczona do końca dnia i......... pojawia się na drugi dzień pod innym adresem , brak profesjonalizmu, stanowczo odradzam korzystanie z usług tej firmy !!!!
Żadnego szacunku dla klienta - ŻENADA !!!!!!!!
Dostawa bez kontaktu z klientem, brak żadnej informacji o planowanym przyjeździe kuriera. Na awizo brak nadawcy i odbiorcy. Paczka dareczona w innym terminie niż było w planach.
~Beata / 2020-01-15 23:12
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska z jaką miała dotychczas do czynienia... Dostarczenie przysyłek odbywa się bez wcześniejszego powiadomienia, mam na myśli informacji że firma przejęła moje zamówienia i niebawem zostanie ona nadana na mój adres . Jedyne powiadomienie które otrzymałam to,że moja paczka nie została odebrana i została wysłana do innego punktu by móc ją samemu odebrać!!! Więc ja się pytam czy ktoś mnie k***a poinformował że w dniu dzisiejszym paczkaka zostanie dostarczona????!!!! Zero informacji na ten temat!!! To jest kpina.... NIE POLECAM!
ZaletyBrak zalet
WadyDezorganizacja.... Kpina z klientów
~Artur / 2020-01-15 22:57
Ocena: 1.00 / 5
Gówno nie firma kurierska, tydzień czekania na paczkę wysłaną w pierwszy dzień roboczy tygodnia.
Zaletynic
Wadyczas
~Slawek / 2020-01-15 19:47
Ocena: 1.00 / 5
Podobnie jak w przypadku poprzednich opinii, kompletne dno. Przesyłka, która była w doręczeniu nie została dostarczona, z powodu braku możliwości dostarczania, a cały dzień byłem w domu. Brak kontaktu do kuriera i brak informacji od kuriera. O godzinie doręczenia przesyłki zapomnijcie!
ZaletyŚwietnie ćwiczenia na wytrzymałość nerwową i cierpliwość
WadyBrak kontaktu ze strony ups, nierzetelnosc
~Klient / 2020-01-15 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Żenada i brak profesjonalizmu!!! Paczka została dostarczona pod inny adres niż podany (kurier nie kontaktuje się telefonicznie z odbiorcą nie potwierdza tożsamości odbiorcy), w dodatku z opóźnieniem. Po próbie złożenia reklamacji na stronie UPS konsultantka na infolini (długie oczekiwanie na rozmowę) okazuje sie osobą niekompetentną (delikatnie mówiąc), nie potrafi przyjąć właściwie reklamacji traktując klienta mało poważnie.
NIE POLECAM!!!
ZaletyBrak
WadyNiepoprawny adres doręczenia.
Brak kompetencji konsultanta na infolinii.
Profesjonalna obsługa klienta.
~Nie polecam / 2020-01-15 16:43
Ocena: 1.00 / 5
Kurier zadzwonil powiedzial z3 dzisiaj bedzie , nastepnie patrze w aplikacji ups napisane jest odbiorca nie chcial produktu i nie przyjal dostawy , jak jezeli kurier nawet nie przyjechal ?
Po godzinie pisze , ze paczka jest w tdakcie realizacji do nadawcy ! Nie polecam
ZaletyZadna
WadyKurier
~Andrzej / 2020-01-15 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Nie da się zalogować to strony i zmienić dane adresowe.
~Bożena / 2020-01-14 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Żenada! Wzięłam na dzisiaj urlop, bo wczoraj dostałam sms, że dziś będzie dostarczenie przesyłki. Dzień się kończy, przesyłki nie ma, zero możliwości skontaktowania się z firmą. Masakra!
Niestety, zamawiając książki za granicą nie miałam innej opcji wyboru i musiałam skorzystać z UPS. Teraz nie wiem, co począć. No co ja mam qrv_ jutro zrobić???
~Konrad / 2020-01-14 18:38
Ocena: 1.67 / 5
Z trzech prób doręczenia, które widnieją w systemie, w rzeczywistości miejsce miała tylko pierwsza. Zero kontaktu telefonicznego czy sms ze strony UPS.
~ZXCV / 2020-01-14 17:32
Ocena: 1.00 / 5
masakra, nie informują o przesyłce, terminie dostawy, żadnego awiza, mogę zakładać że kurier w ogóle nie dojechał pod adres.Finalnie paczka wróciła do nadawcy. Jeśli chcecie stracić pieniądze, wysyłajcie paczki UPS
Zaletyżadnych
Wadynie informują o przesyłce, terminie dostawy, żadnego awiza
~Konrad / 2020-01-14 16:17
Ocena: 2.00 / 5
Za dosłownie każdym razem z firmą UPS są problemy. Nie zdarzyło się aby kurier zadzwonił lub żeby zostawił awizo. Ostatnim razem skończyło się to powrotem przesyłki do nadawcy o czym dopiero od nadawcy się dowiedziałem.
Jakoś obsługi i obsługi reklamacji na najgorszym możliwym poziomie. Trzymajcie się z dale od tego badziewia!
Zaletybreak, dosłownie
Wadykłopoty z doręczeniem (za każdym razem)
~ola / 2020-01-14 13:38
Ocena: 1.00 / 5
Niestety kazdy przygoda z ta firma konczy sie stresem i opoznieniem w dostawie.
Kurier nie podejmuje wogole kontaktu, daje informacje ze nie ma kogos w domu. Mam wrazenie ze moze specjalnie bo przeciez jak ktos udowodni ze jest inaczej.
Zaletyzadne
Wadykurier, brak kontaktu, brak mozliwosci przekierowania na czas, slaby kontakt, platna infolinia
~Maciek / 2020-01-14 10:33
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to żart, przesyłka została zwrócona do niemiec bo nie było rachunku, druga paczka nadana z niemiec w czasie kiedy tamta wracała , dróga została zawrócona z powrotem do niemiec bo tym razem był jakiś błąd w adresie. Lokalna obsługa telefoniczna , ordynarna . Odniosłem wrażenie ze jak tak dalej będe dzwonił to mi nie dostarczą. Kpina i żenada.
ZaletyBrak
WadyWszystko: obsługa, polityka firmy, centrum telefoniczne
~Monika / 2020-01-13 20:21
Ocena: 1.00 / 5
Dostałam przesyłkę UPS z amazon niestety, co za tragiczna firma kurierska. Ciężko uwierzyć, że ktoś korzysta jeszcze z ich usług przy obecnej konkurencji. Po pierwsze brak informacji, że mają moją przesyłkę i będą ją dostarczać. Po drugie kurier nie zastawszy nikogo w domu zostawił awizo, że przesyłka została zostawiona w punkcie odbioru A. Następnego dnia w punkcie A dowiedziałam się, że nie ma tam mojej przesyłki i że będzie druga próba dostarczenia. Znowu awizo, tym razem że za 5 dni paczka wróci do nadawcy. Dzwonię do nich, paczkę można odebrać w magazynie w Długołęce w ciągu 5 dni. Po dłuższej rozmowie jest szansa na zmianę adresu i 3 próbę doręczenia. Ale tylko adres można zmienić, nie wiadomo kiedy będą, nie wiadomo o której godzinie, kurier nie może zadzwonić z informacją p, że jest(chciałam do firmy przekierować). Od teraz będę zawsze pisać w zamówieniu, że w żadnym wypadku nie UPS.
ZaletyBrak
WadySposób działania firmy.
~Ola / 2020-01-12 19:56
Ocena: 1.00 / 5
ŻARTY!!! Biorę wolne w Pracy bo nie mam innej możliwości i czekam na Kuriera. Nagle SMS, że kurier podjął próbę dostarczenia paczki. A Królewicz nawet nie podjął próby wyjścia z busa, sąsiedzi widzieli że się zatrzymał, zjadł w aucie kanapkę po czym odjechał.
ZaletyŻadne!!!
WadyFirma to wada !!!
~Nie dam się / 2020-01-11 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Wysłałem paczkę o masie 30 kg i dokładnie zmierzonych gabarytach podanymi z naddatkiem (masa także). Po miesiącu otrzymałem wezwanie do dopłaty 569 zł do tejże paczki. Szczerze odradzam usługi tej pseudo-firmy. W tym przypadku ma miejsce próba wyłudzenia znacznych pieniędzy, patrząc na to ,że paczka kosztowała 32 zł.
ZaletyNie ma zalet.
WadyCała ta firma jest wadą!
~Anna / 2020-01-09 23:17
Ocena: 1.00 / 5
ta firma to jakaś KPINA! Pierwszy raz skorzystałam i NIGDY WIĘCEJ tego nie zrobię. Wysłałam paczkę, która została opłacona kwotą 101,35 zł i odebrana przez kuriera. Następnie po tygodniu, firma obciążyła moje konto o wartość większą niż paczka była przeze mnie opłacona. Z konta upłynęło mi ponad 133,33 zł. Po wypłynięciu pieniędzy z mojego konta, dostałam list z informacją, że wymiar wysyłanej paczki był większy niż podałam. A więc, UWAGA:
wymiary wprowadzone przeze mnie to:
140 x 65 x 15 cm
A o to wymiary, które podał kurier:
144 x 71 x 19 cm.
Jak widać wymiary paczki mogły ulec zniekształceniu 4 - 5 cm!!!! Kurier osobiście znosił paczkę i umieścił ją do busa. Więc paczka w trakcie mogła się lekko zniekształcić. Mimo takich spekulacji uważam, że UPS ŻERUJE NA SWOICH KLIENTACH i mierzy paczkę w najbardziej odstających miejscach, aby ściągnąć z konta klienta pieniądze.
Proszę również zwrócić uwagę, iż kurier przy pakowaniu paczki do busa, nie zwrócił mi uwagi, iż paczka jest większa, lecz tylko ją załadował… Jeśli paczka rzeczywiście przekroczyłaby wymiary i wiedziałabym o ile więcej musiałabym zapłacić, aby ją wysłać do innego miasta w Polsce, to automatycznie bym zrezygnowała. Ale firma ups informuje o takich sprawach po fakcie…
Prosząc firmę o dowód potwierdzający, iż paczka rzeczywiście była większa o kilka cm, dostałam tylko informacje o ile podanych wymiarach zmierzonych przez kuriera. Żadnego zdjęcia, niczego nie otrzymałam.
W tej sprawie, kontaktowałam się z firmą telefonicznie jak i droga mejlową. Oczywiście, zostałam przekierowywana bez przerwy do tych samych osób i tak w kółko, aż złożyłam reklamację. Reklamacja trwa 30 dni, a zatem - tutaj rownież musiałam się upominać o decyzje, bo firma nie była na tyle profesjonalna, aby przed upływem 30 dni wysłać odpowiedź.
NIE POLECAM NIKOMU USŁUG Z UPS!!!
Jeśli jednak ktoś uparcie chce skorzystać z usług, polecam pakować paczkę w stalowe opakowanie, dzięki któremu firma nie będzie dodawać sobie cm, aby wyłudzić pieniądze od klienta…
NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!
Zaletyzero
Wady- obsługa klienta
- zero profesjonalizmu
- żerowanie na pieniądzach klienta
- zero informacji w sprawie dodatkowych opłat za przesyłkę
~Ala / 2020-01-09 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie pofatygował się żeby dostarczyć paczkę do domu. Leniwy kurier zostawił paczkę w jakieś placówce do odbioru, nie informując mnie. Dopiero po monitorowaniu paczki na stronie UPS dowiedziałam się, że ktoś obcy ją odebrał. Kurier jeszcze bezczelnie napisał, że nikogo w domu nie zastał. Mąż cały dzień zmarnował czekając na nią. Pani z placówki mówiła, że to u nich normalne, że tu zostawiają paczki, bo im się nie chce jeździć po domach, a my płacimy za przesyłkę z doręczeniem do domu.