strona 156 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- nastepna »
-
~Flavour / 2020-02-12 18:48
Masakra kurier nie dojechal z towarem a wpisal ze nikogo nie zastal.prezent na urodziny trzeba bylo kupic drugi. firma gra w kulki i infolinia tez. -
-
~Agnieszka / 2020-02-12 17:44
Dramat!!!!!jak taka firmą może w ogóle istnieć w dzisiejszych czasach! zero kontaktu z kurierem, infolinia pożal się Boże(Pani rozmawiając ze mną coś akurat jadła)Jestem meeeega rozczarowana najbardziej tym, że zero przybliżonej informacji o której będzie kurier) na zasadzie czekaj cały dzień -
~Gabriela / 2020-02-12 14:49
Nie dostałam żadnego powiadomienia kiedy przesyłka zostanie dostarczona, kurier się ze mną nie kontaktował i sam podjął za mnie decyzje o odwiezieniu paczki do punktu odbioru. Nie polecam i już nigdy nie skorzystam z usług ten firmy -
~Jakub / 2020-02-11 20:28
Kupiłem buty poprzez stronę adidas w czwartek(6 lutego), buty po 5 dniach pojawiły się jako odebrane 'przeze mnie'. Okazało się że kurier podjął za mnie decyzję i zostawił buty w najbliższym punkcie odbioru ,pomimo podania przeze mnie adresu na który ma dostarczyć. Żadnej próby kontaktu nie było. Co to za firma ,która nie dba o swojego klienta i jej pracownicy podejmują decyzje za klienta. ZaletyBrakWadyBrak możliwości zrobienia reklamacji na stronie ups ze względu na to że paczka jest odebrana.
Długi czas dostawy.
Brak kontaktu.
Podejmowanie decyzji za mnie ,gdzie chcę odebrać paczkę. -
~Marta / 2020-02-11 10:36
Od zawsze problemy. Brak jakiegokolwiek kontaktu telefonicznego z kurierem. Brak informacji w jakim czasie można się go spodziewać. Kurier zostawia paczki przed wejściem bez żadnej informacji albo stoi pod domem, patrzy w tablet i odjeżdża. Biegam dziś nawet za autem ale Pan kurier jak, to wytłumaczyła Pani w centrali w Gadansku "Nie widział bo nie patrzy w lusterka" PORAŻKA. Więcej nie korzystam z tej firmy. ZaletyJak dla mnie ŻadneWadyZdecydowana większość -
~Adrian / 2020-02-11 10:35
Nie polecam tej firmy przewozowej. Dostarczają paczki pod inny adres niż podany na przesyłce. ZaletySzybka dostawaWadyMylą adresy i nie pytają kto odbiera. -
~Agnieszka / 2020-02-11 08:01
Najgorsza firma z jaką kiedykolwiek się spotkałam.Siedząc w domu dostałam dwa powiadomienia jednego smsa na telefon,drugie powiadomienie na maila,że kurier nie zastał mnie w domu.To już drugi raz tak się kurier zachował.Zatrudniają tam obiboków i kłamców. ZaletyBrak zalet w tej firmieWadyKłamstwo kuriera,że nikogo nie zastał domu.
Brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem.
Brak powiadomienia o terminie doręczenia.
Brak złożenia skargi na kuriera,bo nie ma gdzie na stronie Ups można tylko złożyć reklamację tylko w przypadku zniszczenia lub zagubienia przesyłki.
-
~Maciek / 2020-02-10 15:48
Serdecznie nie polecam tej firmy kurierskiej, ponieważ po ustaleniu godziny przyjazdu przyjeżdżają o której chcą bądź wogole i zostawiają kartkę z napisem nikogo nie zastano pomimo iż osoby było w tym czasie oraz zamiast zadzwonić i się upewnić to zlewają to ZaletyBrak -
-
~Aga / 2020-02-10 11:10
Miała przyjść dostawa w piątek. Po całym dniu czekania wchodzę na stronę a tam "próba doręczenia nieudana" musiałam czekać cały weekend na paczkę.. jeszcze żeby dali znać że będzie w poniedziałek albo żeby zadzwonił kurier jak nie wiedział gdzie trafić.. chociaż już nie raz zamawiałam przez tego kuriera. Dramat nie chce im się to wpiszą że nieudana próba doręczenia.. a ktoś czeka i czeka tego dnia i się denerwuje ZaletyBrakWadyBrak telefonu do kuriera
Brak jakiegokolwiek powiadomienia kiedy będzie przesyłka
Oszukiwanie klienta poprzez wpisywanie ' ' nieudana próba doręczenia ' -
~Norbert / 2020-02-10 09:05
Nie polecam. Zgubili przesyłkę i nawet się nie zainteresowali, dopiero po moich monitach i pismach coś się ruszyło. UPS ma na reklamację 30 dni, więc odbiorca nic nie dostał, a ja czekam na ich łaskawą reklamację. Obsługa koszmarna, pracownicy mają klientów w głębokim... poważaniu. NIE KORZYSTAĆ Z DZIADOSTWA. ZaletyŻADNEWadyWSZYSTKIE -
~Sławek / 2020-02-09 09:07
To samo co opinie poniżej . Kurier podobnież był aż 3 razy i nie zastał nikogo w domu , na stronie widnieje doręczenie paczki w innej miejscowości niż adres podany do doręczenia . Czekałem na paczkę przez dwa dni . Żadnego powiadomienia nic nie otrzymałem . Tragedia nie firma przewozowa , nadaje się do rozwożenia ziemniaków i tak nie wiadomo czy dojadą -
~Ewa / 2020-02-08 08:22
Dwa razy miałam dostawę z Niemiec i dwa razy byli to porażka. Pierwszy raz dostałam wiadomość, ze nie ma mojego adresu, a wczoraj (07.02.) mimo, ze byłam w domu, dostałam wiadomość, ze kurier nikogo nie zastal. Gdybym miała wybór, nigdy nie wybrałabym UPS jako dostawce przesyłki. ZaletyBrak -
~P. / 2020-02-07 16:47
Radzę wymienić firmie pracowników. Kurierów oraz konsultantów. Dziś miała dojść do mnie paczka. Za której wysyłkę ekspresowa zapłaciłam aż 45 zł! Czekajac już kilka godzin do 16, weszłam na śledzenie paczki, gdzie zastałam informacje o nieudanej próbie doręczenia o godzinie 11. BZDURA, nie było nikogo. Żadnego pukania do drzwi, zadnego telefonu. Po około 25 minutach oczekiwania aż jakiś konsultant ŁASKAWIE ODBIERZE, dowiedziałam się, ze kurier nie wiedział na jaki adres dostarczyć paczkę (?!?!?!) niby jak? Konsultant od razu przeczytał adres i notatkę jaka to firma. a kurier co?! To dajecie kurierom paczki bez adresów?! No tragedia. Nigdy więcej. WadyKurierzy i konsultanci. -
~Karol / 2020-02-06 18:19
Dno. Kurier kłamie ze nie ma nikogo w domu a nie chce mu się nawet wysiąść z auta i zadzwonić dzwonkiem. Zero kontaktu z kurierem i jakiegokolwiek powiadomienia że należy się go spodziewać. Dramat nie polecam. -
~Gosia / 2020-02-06 15:06
Omijać szerokim łukiem.!!!!!!!!!!!!!!!! Niefachowa obsluga ani kuriera ani pani na infolinii. ŻENADA. WadyPersonel do wymiany. -
~Gosia / 2020-02-06 13:49
Najgorsze firma kurierska z jakiej niestety musiałam korzystać. Zawsze jakiś problem, przez który jeszcze nigdy nie udało mi się odebrać przesyłki w zaplanowanym terminie. Zdecydowanie nie polecam. -
-
~Agnieszka / 2020-02-06 11:21
Błyskawiczna i fachowa obsługa kuriera C10.
W dniu którym zamówiłam kuriera i opłaciłam przesyłkę w bardzo szybkim tempie przyjechał kurier i odebrał paczkę.ZaletySzybki odbiór dostawy i profesjonalna obsługa. -
~Marion / 2020-02-04 19:47
Kurier nie zastał mnie w domu, owszem zadzwonił , ale byłam w pracy i nie było również w domu sąsiadów . Nie raczył oddać paczki do punktu odbioru, który jest na drugiej ulicy. Paczka została odesłana o czym tez nie zostałam poinformowana . Po kilku dniach telefonuje do sklepu i okazuje się , że odeślą mi pieniądze za 14 dni roboczych, Mogę dokonać ponownie zakupu !!!! Skoro sklepu nie stać na porządna firmę kurierską to ja nie będę już nigdy ich klientem. Zamawiałam drogi towar z najwyższej półki cenowej, Zawsze będę sprawdzać jaka firma obsługuje dany sklep. To już mój drugi nieudany kontakt z UPS. UPS nigdy więcej !!!!! ZaletyBrakWadySame wady -
~Przemysław / 2020-02-04 14:20
Przewidywany czas doręczenia na stronie "Do końca dnia"
siedzę po nocnej zmianie i czekam na kuriera. O godz. 11:30 dzwoni domofon, odbieram i otwieram drzwi ale ani nikt się nie odzywa ani nie słychać by ktoś wchodził do klatki schodowej.
o godzinie 12 dostaję maila że kurier nikogo nie zastał. Po długiej próbie skontaktowania się z kimś kto mi całą sytuację wyjaśni, koordynator owego kuriera broni go i jego lenistwo komentując jeszcze sytuacje że kurierzy nie po to biorą paczki by z nimi wracać do bazy i że kolejna próba doręczenia nastąpi dopiero następnego dnia bo już czasu nie ma (rozmowa miała miejsce o godz. mniej więcej 13:40)Zalety- szybkość, paczka była po 1 dniu od wysyłki...Wady- ...po 2 dniach licząc lenistwo kuriera
- podejście obsługi klienta -
~michał / 2020-02-04 13:29
Byłem w domu, domofon zepsuty. Mieli telefon nawet nie zadzwonili. Każda inna firma kurierska jakoś potrafi załatwić dostawę do końca.
strona 156 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 154
- 155
- 156
- 157
- 158
- nastepna »