strona 155 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~mefa326 / 2020-02-27 20:03
Oszuści zostałem okradziony na paczkę!!!!
Odradzam wystrzegajcie się tej firmy kurierskiej!!!
Śmieszna firma brak poszanowania klienta sprawa do dziś nie została wyjaśniona -
-
~Bartosz / 2020-02-27 17:19
Kurier postał chwilę pod domem, nie zadzwonił nawet do drzwi. Chwilę później wpisał do aplikacji że próba doręczenia się nie powiodła. ZaletyŻadnych zaletWadyKontakt z kurierem
Rzetelność
Jakość obsługi -
~sdds / 2020-02-27 16:25
inpost i tylko sadcscsdcCzscZSDCzsdctoOpiniujUsługiKurierzy
UPS
Dodaj opinię
Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.
Oceń parametry produktu / usługi:
Czas dostawy:12345Obsługa i reklamacje:12345Cena/Jakość:12345
Twoja opinia:
Pisz jasno, konkretnie i bez błędów. Nie używaj agresywnego języka i nie ujawniaj swoich ani cudzych danych osobowych.
inpost i tylko sadcscsdcCzscZSDCzsdcto
Zalety (opcjonalnie):
sssssdsddssdsd
Wady (opcjonalnie):
sddsdsds
Twoje imię / nick:
Nie ujawniaj swoich danych osobowych!
sdds
Twój e-mail (nie będzie widoczny na stronie):
zczc@edcslcf.pl
Jeśli podasz nieprawdziwy lub nieistniejący adres e-mail, Twoja opinia zostanie usunięta
Dodając opinię akceptujesz zapisy regulaminu i polityki prywatności
Jak napisać opinię
Pamiętaj, że celem napisania opinii jest pomoc innym użytkownikom w podjęciu dobrych decyzji zakupowych.
Pisz wyłącznie o swoich doZaletysssssdsddssdsdWadysddsdsds -
~Ewa / 2020-02-27 16:04
Paczke musialam odebrac osobiscie w punkcie odbioru. Nie za to place 17 zl zebym i tak musiala jechac osobiscie. Ups twierdzi ze kurier byl ale mnie nie zastal. Zadnego awizo ( dhl kurierzy dzwonia wczesniej a jak nikkgo nie ma zostawiaja awizo. Ups tez w regulaminie ma ze zostawia awizo) kurier po prostu nie przyjechal ze wzgledu na utrudniony dojazd. A centrala wyslala wiadomosc ze nikogo nie bylo w domu. Dno totalne . Rece sobie podac z DPD ZaletyZadnych zaletWadyKontakt z klientem
Nie wywiazywanie sie z obowiazku uslugi za ktora pobralo sie pieniadze -
~Tomasz / 2020-02-27 13:52
Wysłałem w jednej przesyłce trzy takie same drukarki, jako przesyłkę wielopaczkową jakież było moje zdziwienie gdy na fakturze po audycie „nowoczesnymi urządzeniami posiadającymi międzynarodowe certyfikaty” każda z fabrycznie zapakowanych przez firmę Epson paczek została zmierzona inaczej i każda niezgodnie z rzeczywistością. Odchylenie dochodziło nawet do 8,5 cm, a przypomnę że przekroczenie o nawet 1 cm granicznych wymiarów w UPS może nas kosztować nawet kilkaset złotych dopłaty do jednej paczki, czego wielokrotnie doświadczyłem. Dwie reklamacje tej przesyłki zostały odrzucone Wysyłałem kilkaset paczek w miesiącu, ale po sprawdzeniu faktur i doliczonych specjalnych opłat za przekroczone wymiary im podziękowałem.
Żeby było jasne, to bardzo dobrze że UPS audytuje wymiary paczek, szkoda tylko że ich urządzenia podają inne wymiary niż jakikolwiek inny przyrząd służący do mierzenia dostępny na rynku.
Odradzam wszystkim nadawcomZaletyTerminowośćWadyNie rozpatrywanie ewidentnych reklamacji
Audyty sprzętem mierzącym „na oko” -
~TomiX / 2020-02-26 15:21
Zamówiłem buty pan zamiast przynieść do domu zostawil w paczkomacie..
I nawet nie zadzwnil do mnie ze paczka jest w paczkomacie patrzalem w wiadomosciach(nic)
I doperio po po 6 dniach dowidzialem sie ze jeat w paczkomacie bo zadzwonilem
Masakra a zawsze propsowałem UPS -
~wojox / 2020-02-26 06:58
Kurier nawet nie dzwoni, tylko wali prosto do punktu i daje informację, że nie zastano odbiorcy.
Jak w 2020 przy takiej konkurencji może funkcjonować takie g. -
~DP / 2020-02-25 16:14
Dramat! Dwie próby dostarczenia paczki nieudane chociaż przez cały czas byłam na miejscu. Nawet po rozmowie z kurierem, który stwierdził, że już jest na miejscu -czekam, czekam i nic. Następnie dostaję informację o nieudanej ostatniej próbie doręczenia przesyłki. Jeśli chce się złożyć reklamację, można to zrobić jedynie z dwóch przyczyn: zagubienia lub uszkodzenia przesyłki. Nie można polegać na tej formie w żadnym wypadku. Pracuję w branży budowlanej i nieterminowość dostarczenia przesyłki może spowodować poważne opóźnienia i straty finansowe. Odradzam korzystanie z usług UPS! ZaletybrakWadyniepodjęcie próby doręczenia, brak kontaktu z kurierem, opóźnienia w dostawach -
-
~M / 2020-02-25 13:29
Po dostaniu informacji mailowo o dniu dostawy, cały dzień siedzę w domu, a tu nawet żadnej próby doręczenia tylko od razu informacja mailowa O braku odbiorcy pod wskazanym adresem i dostareczniu paczki do punktu odbioru! Nigdy więcej! Kurier nawet się nie pofatygowal zadzwonić domofonem! Wady-Brak kontaktu z kurierem
-brak próby doręczenia przesyłki -
~patusia0626 / 2020-02-25 08:59
Zwykła mała paczka po wykonaniu audytu firmy kosztowała 500 zl. Nawet wartość taka nie była. TRAGEDIA. NIE POLECAM -
~Aleksandra / 2020-02-24 14:29
jedna wielka tragedia!!!!
- brak informacji o dostarczeniu paczki
- brak możliwości kontaktu z kurierem
- paczka nie dostarczona na czas do acces point
- paczka przekazana do acces point o bardzo dużą odległość od miejsca zamieszkania gdzie w pobliżu (2 minuty pieszo) jest punktZaletybrakWady- brak informacji o dostarczeniu paczki
- brak możliwości kontaktu z kurierem
- paczka nie dostarczona na czas do acces point
- paczka przekazana do acces point o bardzo dużą odległość od miejsca zamieszkania gdzie w pobliżu (2 minuty pieszo) jest punkt -
~M.S. / 2020-02-24 13:20
Cena wysłania paczki wzrasta z miesiąca na miesiąc - na początku współpracy 2 lata temu płaciłam niecałe 15,00 zł za większość paczek nadawanych w kraju (umowa firmowa) teraz najczęściej cena wynosi ponad 20,00 zł. UPS przed świętami bez poinformowania mnie o tym naliczył za dostarczenie projektora ponad 1300,00 zł. Dowiedziałam się o tym dopiero z faktury. Zrobili podwójne doliczenia w związku wielkością paczki, jakieś kosmiczne dopłaty za okres przedświąteczny. Nikt się ze mną nie skontaktował w tej sprawie. Reklamację odrzucili. Zdecydowanie nie polecam tej firmy. Kurierzy często zostawiają paczki w kioskach, kwiaciarniach nie informując o tym odbiorcy choć numer telefonu widnieje na paczce. Zaletydostawa paczki w ciągu 1 dniaWadywysokie ceny, tragiczny client service -
~aaaa / 2020-02-21 21:04
Żenada, kurier nawet nie raczył spróbować dostarczyć paczki, zwrócił do nadawcy z informacją, że odbiorca odmówił przyjęcia paczki. -
~Anka / 2020-02-21 18:07
Tą firma to jakiś koszmar. Żadnego kontaktu, zostawi awizo i zero kontaktu. A jak się umawiają nie przyjezdzaja. Jak to możliwe że przy takiej konkurencji w tym kraju funkcjonuje coś takiego.... ZaletyBrak zaletWadySame wady -
~Izabela / 2020-02-21 13:43
Najgorsza firma kurierska na polskim rynku! Na paczkę czekałam prawie tydzień. Żaden kurier nie skontaktował się ze mną, nawet 1 nie było go pod moim adresem . Paczkę pozostawiono w sklepie o czym poinformowano mnie mailowo w... JĘZYKU ANGIELSKIM. Na litość boską ja mieszkam w Polsce i nie mam obowiązku znać innych języków !!! To usługodawca powinien się dostosować , tak samo jak ludzie z naszego kraju dostosowują się i uczą języka wyjeżdżając za granicę. Poza tym ja za usługę dostarczenia paczki płacę z własnej kieszeni ! Dziękuję , więcej nie skorzystam . -
~Fill / 2020-02-20 19:41
Termin realizacji błyskawiczny.
Jako jeden z nielicznych kurierów bez oporów
poczekał na rozpakowanie przesyłki.
Nie oceniam kwoty , bo nie płaciłem .ZaletySpokojnie poczekał, aż sprawdzę towar.
Bardzo szybko.WadyBrak -
-
~Karo / 2020-02-20 17:05
Podobno nie zastano odbiorcy. Masakra jakaś. Na infolini że kurier nie na obowiązku powiadamiać o przyjeździe. Masakra siedź w domu od zakupu bo nie wiesz kiedy przyjadą. ZaletySame wady.WadySame wady -
~Agnieszka / 2020-02-20 14:58
Najgorsza firma kurierska. Kurier nie przyjechał po paczkę umówionego dnia, nie odbierał telefonu, zero kontaktu. Przyjechał dnia następnego. Niestety większość rzeczy została uszkodzona,a niektóre nawet zaginęły. Nie polecam. WadyUszkodzenie i zaginięcie rzeczy zawartych w paczce i brak kontaktu z kurierem. -
~Ania / 2020-02-19 23:29
To są zwykle gnoje przyjechał gościu z przesyłka mówię do niego idę po pieniądze wracam po paru minutach a on pojechał normalnie krew mnie zalala ZaletyŻadnych ta firma nie ma zalet!!! -
~Paweł / 2020-02-19 18:03
Koszmarna firma. Zgubili mi przesyłkę i przeciągają maksymalnie reklamację. W ciągu miesiąca dostałem tylko powiadomienie z UPS Global., z polskiej filii nic, nada. Pracownicy infolinii wugno wiedzą, pracownicy działu reklamacji podobnie wugno pomagają. Nie polecam, omijać z daleka, w sprawach reklamacji od razu uderzać do Rzecznika Praw Konsumentów. Zaletyżadnych zaletWadyZa to wszystkie wady
strona 155 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »