Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anka / 2020-02-21 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tą firma to jakiś koszmar. Żadnego kontaktu, zostawi awizo i zero kontaktu. A jak się umawiają nie przyjezdzaja. Jak to możliwe że przy takiej konkurencji w tym kraju funkcjonuje coś takiego....
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Izabela / 2020-02-21 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na polskim rynku! Na paczkę czekałam prawie tydzień. Żaden kurier nie skontaktował się ze mną, nawet 1 nie było go pod moim adresem . Paczkę pozostawiono w sklepie o czym poinformowano mnie mailowo w... JĘZYKU ANGIELSKIM. Na litość boską ja mieszkam w Polsce i nie mam obowiązku znać innych języków !!! To usługodawca powinien się dostosować , tak samo jak ludzie z naszego kraju dostosowują się i uczą języka wyjeżdżając za granicę. Poza tym ja za usługę dostarczenia paczki płacę z własnej kieszeni ! Dziękuję , więcej nie skorzystam .
  • ~Fill / 2020-02-20 19:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Termin realizacji błyskawiczny.
    Jako jeden z nielicznych kurierów bez oporów
    poczekał na rozpakowanie przesyłki.
    Nie oceniam kwoty , bo nie płaciłem .
    ZaletySpokojnie poczekał, aż sprawdzę towar.
    Bardzo szybko.
    WadyBrak
  • ~Karo / 2020-02-20 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobno nie zastano odbiorcy. Masakra jakaś. Na infolini że kurier nie na obowiązku powiadamiać o przyjeździe. Masakra siedź w domu od zakupu bo nie wiesz kiedy przyjadą.
    ZaletySame wady.
    WadySame wady
  • ~Agnieszka / 2020-02-20 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Kurier nie przyjechał po paczkę umówionego dnia, nie odbierał telefonu, zero kontaktu. Przyjechał dnia następnego. Niestety większość rzeczy została uszkodzona,a niektóre nawet zaginęły. Nie polecam.
    WadyUszkodzenie i zaginięcie rzeczy zawartych w paczce i brak kontaktu z kurierem.
  • ~Ania / 2020-02-19 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    To są zwykle gnoje przyjechał gościu z przesyłka mówię do niego idę po pieniądze wracam po paru minutach a on pojechał normalnie krew mnie zalala
    ZaletyŻadnych ta firma nie ma zalet!!!
  • ~Paweł / 2020-02-19 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Koszmarna firma. Zgubili mi przesyłkę i przeciągają maksymalnie reklamację. W ciągu miesiąca dostałem tylko powiadomienie z UPS Global., z polskiej filii nic, nada. Pracownicy infolinii wugno wiedzą, pracownicy działu reklamacji podobnie wugno pomagają. Nie polecam, omijać z daleka, w sprawach reklamacji od razu uderzać do Rzecznika Praw Konsumentów.
    Zaletyżadnych zalet
    WadyZa to wszystkie wady
  • ~Gross / 2020-02-19 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ogólnie firma kurierską tragiczna. Kurier miał być 14 po czym dzwoni w ten dzień i oznajmia że będzie w poniedziałek, mówię ok poczekam i cały poniedziałek czekam a kuriera niema.. we wtorek z rana dzwoni i znowu tekst że będzie jutro, po czym i tak paczkę dał do punktu - tragedia.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Edyta / 2020-02-18 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza firma kurierską z jaką miałam do czynienia..
    Zero informacji..telefonów..i problem z wydawaniem reszty..
    Nigdy już nie skorzystam z tej firmy..
    ZaletyBrak
    WadyBrak info..
    Problem z wydaniem złotówki..
    Brak telefonu..
  • ~Patryk888 / 2020-02-18 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej żenująca firma kurierska w tym kraju. Otrzymałem E-mail, że przesyłka zostanie dostarczona dnia dzisiejszego - przed końcem dnia ( bardzo precyzyjne określenie) i oczywiście nie została dostarczona. Straciłem cały dzień czekając na przesyłkę. Następnego dnia, nie będąc idiota postanowiłem nie spędzić całego dnia wypatrując kierowcy. W ten dzień przyjechał. Biegłem na złamanie karku pod natrętny adres na trasie kuriera, jednak nie był wstanie zaczekać 30 sek i odjechał.
    ZaletyBrak
  • ~dir tirp / 2020-02-17 21:19
    Ocena: 3.67 / 5
    szefostow pewnie kawał h.... procesy pewnie skur....... ale na koncu są zawsze zwykli ludzie którzy dostają pod upie... Co do zasady w obenych czasach PODSTAWOWĄ zaletą nadawania paczek bezpośrednio w firmie kórierskiej jest to że pośrednicy od 6m tną małe firmy na naliczaniu dodatkowych opłat za niestandard/zły pomiar... rekordziści dostają korekty na 50tys ... zajwisko nagminne dotyka wszystkie małe firmy.. w plecy od 200zł wzywż -dotyczy ok 25/40% paczek... poczytaj w internecie zanim zdecydujesz sie na takie cuś jak TANIEJNIEBEDZIE.PL, sendit, furgonetka czy inny badziew... - znieszczenie paczki czy brak kompetencji doręczyciela w takich sytacjach to pikuś...
  • ~Rafal / 2020-02-17 17:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Paczki notorycznie dostarczane do punktow odbioru bez zadnej komunikacji wczesniej z klientem. Brak telefonu, smsa.

    Potwierdzam, UPS nie dostarcza paczek pod adres!!!!! I robi to celowo.
    ZaletyBrak
    WadyPaczki niedostarczane pod adres, Tylko prosto do punktu odbioru.
  • ~zizitop901 / 2020-02-17 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    nie wiem z czego to wynika w świecie rozmów w abonamencie bez dodatkowych opłat ale ze strony kuriera zero odezwu o planowanej obecności i td.

    Najgorsza firma z jaką mam styczność i nigdy więcej nie wybiorę ich usług. wolę pocztę polską albo opcję paczkomatu.

    ze wszystkich innych firm dzwonią przed planowana obecnością i można z kurierem nawet pod innym adresem się zgrać czy gdzieś na parkingu i td a tu zero kontaktu cisza.

    mało tego piszą w opcji doręczenia że nie zastano o danej godzinie odbiorcy w domu a odbiorca o wskazanej godzinie był ale kurier jakoś się nie zjawił......


    firma ups to gówno i odradzam
    Zaletysame wady
    Wadysame wady
  • ~kama / 2020-02-17 14:17
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki notorycznie dostarczane do punktow odbioru bez zadnej komunikacji wczesniej z klientem. Brak telefonu, smsa.
  • ~Konrad / 2020-02-17 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, zamówienie na 6 tysięcy a firma nie dokłada żadnych starań aby cokolwiek załatwić, kurier podobno próbował dostarczyć paczkę 3 razy... Specjalnie brałem wolne od pracy aby te paczkę odebrać i nic. Mija właśnie 11 dzień. Konsultant się jąka nie wie co powiedzieć i na koniec dodał tylko „Paczka została zwrócona do nadawcy to już nie leży w naszym interesie” po czym się rozłączył. Nigdy nie spotkałem się z taką sytuacja. Co się stało z ta firmą?
    ZaletyBrak
    Wady-Brak kontaktu telefonicznego oraz mailowego
    -Bardzo niemiła obsługa
    -Lenistwo tłumaczone „próbą dostarczenia”
  • ~Tadeusz / 2020-02-14 18:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Moją paczkę podrzucili do sklepu w innej części miasta w Pile i powiadomili SMS i mailowo, gdzie mogę ją sobie odebrać. Żadnego kontaktu telefonicznego od kuriera
    Zaletybrak
    Wadybrak powiadomienia telefonicznego przed dostawą około godz. 13:40
  • ~Michalina / 2020-02-14 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z którą kiedykolwiek miałam do czynienia. Strona nie do obsługi, pełno problemów, przełączanie się na język angielski, błędy przy rejestracji do UPS My Choice. Nie można dodzwonić się na telefon, kurier nie dał znać przy doręczeniu paczki.
  • ~Beata / 2020-02-13 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To najgorsza firma kurierska, a miałam już do czynienia chyba że wszystkimi.
    Przede wszystkim kontakt zerowy. Inni kurierzy dzwonią lub podają telefon, można zadzwonić i dogadać się co do terminu doręczenia.
    W UPS nie ma takiej możliwości. Kiedy już dodzwonisz się na ich infolinię, możesz pogadać wyłącznie z automatem.
    Moją paczkę podrzucili do miejscowego sklepu z częściami samochodowymi i powiadomili SMS i mailowo, gdzie mogę ją sobie odebrać.
    Tylko czy to można nazwać doręczeniem?
    Beznadziejna firma, nie polecam.
    Zaletynie ma
    Wadytylko wady
  • ~EternalSH / 2020-02-13 15:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie miałem jak dotąd żadnych problemów z UPS.
    ZaletyKontakt Telefoniczny przed doręczeniem
  • ~ajka / 2020-02-13 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    zero możliwości kontaktu z kurierem (inne firmy nie robią tu problemów) Brak informacji o przesyłce, gdzie jest, kiedy będzie dostarczona( cały czas widnieje info "w transporcie")
    Za tą cenę inne firmy dostarczają na drugi dzień. Infolinia bardzo mało pomocna, usłyszałam że kurier sie nie wyrobił i teoretycznie mają 3 dni na dostarczenie. Oczywiście dostarczyli na 3 dzień. To już poczta polska szybciej działa. Przykre bo infolinia nastawiona jest bardzo niefajnie na Klienta pragnącego wyjaśnić sprawę. Reasumując - nie polecam. Dodam ze nie był to czas świąt, dnia dziecka czy inny ciezki dla firm przewozowych okres.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12612
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8043
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3010