WadyUszkodzenie i zaginięcie rzeczy zawartych w paczce i brak kontaktu z kurierem.
strona 155 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~Agnieszka / 2020-02-20 14:58
Najgorsza firma kurierska. Kurier nie przyjechał po paczkę umówionego dnia, nie odbierał telefonu, zero kontaktu. Przyjechał dnia następnego. Niestety większość rzeczy została uszkodzona,a niektóre nawet zaginęły. Nie polecam. -
-
~Ania / 2020-02-19 23:29
To są zwykle gnoje przyjechał gościu z przesyłka mówię do niego idę po pieniądze wracam po paru minutach a on pojechał normalnie krew mnie zalala ZaletyŻadnych ta firma nie ma zalet!!! -
~Paweł / 2020-02-19 18:03
Koszmarna firma. Zgubili mi przesyłkę i przeciągają maksymalnie reklamację. W ciągu miesiąca dostałem tylko powiadomienie z UPS Global., z polskiej filii nic, nada. Pracownicy infolinii wugno wiedzą, pracownicy działu reklamacji podobnie wugno pomagają. Nie polecam, omijać z daleka, w sprawach reklamacji od razu uderzać do Rzecznika Praw Konsumentów. Zaletyżadnych zaletWadyZa to wszystkie wady -
~Gross / 2020-02-19 12:48
Ogólnie firma kurierską tragiczna. Kurier miał być 14 po czym dzwoni w ten dzień i oznajmia że będzie w poniedziałek, mówię ok poczekam i cały poniedziałek czekam a kuriera niema.. we wtorek z rana dzwoni i znowu tekst że będzie jutro, po czym i tak paczkę dał do punktu - tragedia. ZaletyBrakWadySame wady -
~Edyta / 2020-02-18 11:52
Najgorsza firma kurierską z jaką miałam do czynienia..
Zero informacji..telefonów..i problem z wydawaniem reszty..
Nigdy już nie skorzystam z tej firmy..ZaletyBrakWadyBrak info..
Problem z wydaniem złotówki..
Brak telefonu.. -
~Patryk888 / 2020-02-18 11:49
Najbardziej żenująca firma kurierska w tym kraju. Otrzymałem E-mail, że przesyłka zostanie dostarczona dnia dzisiejszego - przed końcem dnia ( bardzo precyzyjne określenie) i oczywiście nie została dostarczona. Straciłem cały dzień czekając na przesyłkę. Następnego dnia, nie będąc idiota postanowiłem nie spędzić całego dnia wypatrując kierowcy. W ten dzień przyjechał. Biegłem na złamanie karku pod natrętny adres na trasie kuriera, jednak nie był wstanie zaczekać 30 sek i odjechał. ZaletyBrak -
~dir tirp / 2020-02-17 21:19
szefostow pewnie kawał h.... procesy pewnie skur....... ale na koncu są zawsze zwykli ludzie którzy dostają pod upie... Co do zasady w obenych czasach PODSTAWOWĄ zaletą nadawania paczek bezpośrednio w firmie kórierskiej jest to że pośrednicy od 6m tną małe firmy na naliczaniu dodatkowych opłat za niestandard/zły pomiar... rekordziści dostają korekty na 50tys ... zajwisko nagminne dotyka wszystkie małe firmy.. w plecy od 200zł wzywż -dotyczy ok 25/40% paczek... poczytaj w internecie zanim zdecydujesz sie na takie cuś jak TANIEJNIEBEDZIE.PL, sendit, furgonetka czy inny badziew... - znieszczenie paczki czy brak kompetencji doręczyciela w takich sytacjach to pikuś... -
~Rafal / 2020-02-17 17:12
Paczki notorycznie dostarczane do punktow odbioru bez zadnej komunikacji wczesniej z klientem. Brak telefonu, smsa.
Potwierdzam, UPS nie dostarcza paczek pod adres!!!!! I robi to celowo.ZaletyBrakWadyPaczki niedostarczane pod adres, Tylko prosto do punktu odbioru. -
-
~zizitop901 / 2020-02-17 17:10
nie wiem z czego to wynika w świecie rozmów w abonamencie bez dodatkowych opłat ale ze strony kuriera zero odezwu o planowanej obecności i td.
Najgorsza firma z jaką mam styczność i nigdy więcej nie wybiorę ich usług. wolę pocztę polską albo opcję paczkomatu.
ze wszystkich innych firm dzwonią przed planowana obecnością i można z kurierem nawet pod innym adresem się zgrać czy gdzieś na parkingu i td a tu zero kontaktu cisza.
mało tego piszą w opcji doręczenia że nie zastano o danej godzinie odbiorcy w domu a odbiorca o wskazanej godzinie był ale kurier jakoś się nie zjawił......
firma ups to gówno i odradzamZaletysame wadyWadysame wady -
~kama / 2020-02-17 14:17
Paczki notorycznie dostarczane do punktow odbioru bez zadnej komunikacji wczesniej z klientem. Brak telefonu, smsa. -
~Konrad / 2020-02-17 11:45
Tragedia, zamówienie na 6 tysięcy a firma nie dokłada żadnych starań aby cokolwiek załatwić, kurier podobno próbował dostarczyć paczkę 3 razy... Specjalnie brałem wolne od pracy aby te paczkę odebrać i nic. Mija właśnie 11 dzień. Konsultant się jąka nie wie co powiedzieć i na koniec dodał tylko „Paczka została zwrócona do nadawcy to już nie leży w naszym interesie” po czym się rozłączył. Nigdy nie spotkałem się z taką sytuacja. Co się stało z ta firmą? ZaletyBrakWady-Brak kontaktu telefonicznego oraz mailowego
-Bardzo niemiła obsługa
-Lenistwo tłumaczone „próbą dostarczenia” -
~Tadeusz / 2020-02-14 18:01
Moją paczkę podrzucili do sklepu w innej części miasta w Pile i powiadomili SMS i mailowo, gdzie mogę ją sobie odebrać. Żadnego kontaktu telefonicznego od kuriera ZaletybrakWadybrak powiadomienia telefonicznego przed dostawą około godz. 13:40 -
~Michalina / 2020-02-14 15:28
Najgorsza firma z którą kiedykolwiek miałam do czynienia. Strona nie do obsługi, pełno problemów, przełączanie się na język angielski, błędy przy rejestracji do UPS My Choice. Nie można dodzwonić się na telefon, kurier nie dał znać przy doręczeniu paczki. -
~Beata / 2020-02-13 18:06
To najgorsza firma kurierska, a miałam już do czynienia chyba że wszystkimi.
Przede wszystkim kontakt zerowy. Inni kurierzy dzwonią lub podają telefon, można zadzwonić i dogadać się co do terminu doręczenia.
W UPS nie ma takiej możliwości. Kiedy już dodzwonisz się na ich infolinię, możesz pogadać wyłącznie z automatem.
Moją paczkę podrzucili do miejscowego sklepu z częściami samochodowymi i powiadomili SMS i mailowo, gdzie mogę ją sobie odebrać.
Tylko czy to można nazwać doręczeniem?
Beznadziejna firma, nie polecam.Zaletynie maWadytylko wady -
~EternalSH / 2020-02-13 15:04
Nie miałem jak dotąd żadnych problemów z UPS. ZaletyKontakt Telefoniczny przed doręczeniem -
~ajka / 2020-02-13 11:31
zero możliwości kontaktu z kurierem (inne firmy nie robią tu problemów) Brak informacji o przesyłce, gdzie jest, kiedy będzie dostarczona( cały czas widnieje info "w transporcie")
Za tą cenę inne firmy dostarczają na drugi dzień. Infolinia bardzo mało pomocna, usłyszałam że kurier sie nie wyrobił i teoretycznie mają 3 dni na dostarczenie. Oczywiście dostarczyli na 3 dzień. To już poczta polska szybciej działa. Przykre bo infolinia nastawiona jest bardzo niefajnie na Klienta pragnącego wyjaśnić sprawę. Reasumując - nie polecam. Dodam ze nie był to czas świąt, dnia dziecka czy inny ciezki dla firm przewozowych okres. -
-
~Flavour / 2020-02-12 18:48
Masakra kurier nie dojechal z towarem a wpisal ze nikogo nie zastal.prezent na urodziny trzeba bylo kupic drugi. firma gra w kulki i infolinia tez. -
~Agnieszka / 2020-02-12 17:44
Dramat!!!!!jak taka firmą może w ogóle istnieć w dzisiejszych czasach! zero kontaktu z kurierem, infolinia pożal się Boże(Pani rozmawiając ze mną coś akurat jadła)Jestem meeeega rozczarowana najbardziej tym, że zero przybliżonej informacji o której będzie kurier) na zasadzie czekaj cały dzień -
~Gabriela / 2020-02-12 14:49
Nie dostałam żadnego powiadomienia kiedy przesyłka zostanie dostarczona, kurier się ze mną nie kontaktował i sam podjął za mnie decyzje o odwiezieniu paczki do punktu odbioru. Nie polecam i już nigdy nie skorzystam z usług ten firmy -
~Jakub / 2020-02-11 20:28
Kupiłem buty poprzez stronę adidas w czwartek(6 lutego), buty po 5 dniach pojawiły się jako odebrane 'przeze mnie'. Okazało się że kurier podjął za mnie decyzję i zostawił buty w najbliższym punkcie odbioru ,pomimo podania przeze mnie adresu na który ma dostarczyć. Żadnej próby kontaktu nie było. Co to za firma ,która nie dba o swojego klienta i jej pracownicy podejmują decyzje za klienta. ZaletyBrakWadyBrak możliwości zrobienia reklamacji na stronie ups ze względu na to że paczka jest odebrana.
Długi czas dostawy.
Brak kontaktu.
Podejmowanie decyzji za mnie ,gdzie chcę odebrać paczkę.
strona 155 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »