Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2020-03-10 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy kurierskiej. Banda oszustów. Doliczają niesamowite koszty za wysyłkę w moim przypadku wysłanie wozka 2w1 kosztowało 270 zł i wg firmy mój wózek ważył 51 kg gdzie rzeczywista waga była 22 kg. Miałam stara nalepke na pudełku i były podane parametry paczki. Została zawyżone waga jak i wymiary paczki !!! Reklamacja nie uznana i straszą sądem!! Odradzam każdemu usugi tej firmy
    ZaletyŻadnych zalet
  • ~Barbara / 2020-03-10 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    dostawa to jakieś żarty,status paczki - odebrana, brak kontaktu z kurierem, dostawa nie wiadomo gdzie. do dnia dzisiejszego nie dostarczono do firmy przesyłki, która wg ups jest odebrana... pytanie powstaje tylko gdzie??
    kontakt oczywiście zerowy, infolinia - brak pomocy, w mojej gestii jest ustalenie gdzie
    jest paczka. BRAK PROFESJONALIZMU !!!!!!!!!!!!!!POMOCY !!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Tola / 2020-03-09 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurierzy z tej firmy robią sobie jakieś żarty. Nie dość, że nie informują o swoim przybyciu to odsylaja paczki które ani razu nie trafiły do domów odbiorców.
    ZaletyNie ma
  • ~Nates / 2020-03-09 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka znam kurierzy obrażają ludzi,nie koniecznie swoich klientów. Kiedy chce się złożyć skargę trzeba się liczyć że niekompetencja i spychologia ze strony góry. (pani konsultantka super przyjęła skargę i przekazała ją dalej).
    ZaletyBrak
  • ~jimmy / 2020-03-09 11:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów na niekompetencje tej Firmy... Paczka zamówiona z Hiszpanii z towarem dotarła z uszkodzonym opakowaniem -pognieciona. Osoba będąca w biurze przed obawą, że zawartość została uszkodzona poprosiła kuriera, by pojawił się następnego dnia gdy będę w Firmie. Kurier zapewnił, że ponownie przyjedzie z paczką - po czym jednak odesłał ją do nadawcy. Koszt oczywiście ponoszę ja. Na próbę złożenia reklamacji przez telefon - dostałem informację iż można to zrobić tylko online, co niestety ku mojego zaskoczeniu nie działa "kłopoty techniczne - spróbuj później" Zapytana konsultantka czy może dać info by paczka ponownie była wysłana odpowiada, że nie bo jest już wydrukowana etykieta zwrotna przez ich sortowanie... Jedyne wyście to ponownie opłacenie przesyłki... żarty
    Zaletybrak
    Wadypraktycznie wszystko - dbałość o przesyłkę, podejście do klienta, możliwość złożenia reklamacji itp.
    Będę szeroko omijał tę Firmę i odradzał zarówno biznesowo jak i prywatnie
  • ~Wlb28 / 2020-03-09 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska.Korzystam z rożnych i takiego hamstwa jeszcze nie spotkałam.Dwa razy zdazylo mi się, że kurier zadzwonił dzwonkiem do drzwi i nawet nie zdążyłam dojść a on juz odjeżdża zabierając ze sobą paczkę.Dzwoniłam na infolinię,zgłosiłam to i pani powiedziała że skontaktuje się z kurierem po czym później mi oddzwonila i powiedziała, że kurier powiedział,ze dzwonil wwcześniej do mnie co jest niestety nieprawda.Inni kurierzy z konkurencji zawsze wcześniej dzwonią i pytaja czy ktoś jest w domu a tu nic.Jest to bardzo niepoważne podejście ze strony UPS
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem. Niedostarczanie paczki na czas
  • ~jimmy / 2020-03-07 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości wykonania reklamacji - wyświetla się komunikat o awarii systemu.
    kurier bez kontaktu ze mną - napisał iż odmówiłem przyjęcia przesyłki i mam teraz status o zwrocie do nadawcy
    co więcej o godzinie, której pisze kurier w Firmie byli jeszcze pracownicy w oczekiwaniu m.in. na paczkę dla mnie.
    Jest to bardzo niepoważne podejście ze strony UPS
    Zaletybrak
    Wadynie dostarczenie paczki, narażenie na dodatkowe koszta, konieczność ponownej zapłaty za wysyłkę w sklepie internetowym, brak możliwości założenia reklamacji
  • ~pawel / 2020-03-07 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie musisz nie korzystaj. Co kolwiek innego wybierz. Najgorsza firma kurierska
  • ~Arkadiusz / 2020-03-07 09:35
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS Piła. Wystawiłem zlecenie wysyłki przez portal Sendit wybierając UPS. Kurier obsługujący w Pile al. Poznańską ma wyrąbane na klientów. Księciu nie zatelefonuje aby się umówić na odbiór przesyłki. Ma na to wyrąbane. W regulaminie oferty jest informacja, że UPS odbiera przesyłki w godzinach pomiędzy 8:00 a 18:00 i cały ten czas musiałbym kwitnąć w domu czekając na księcia z UPS. Tego dowiedziałem się na infolinii. Żenada. Kto ma czas by czekać cały dzień w domu na UPS??? Czekałem 3 dni żeby ktoś odebrał przesyłkę. Nikt nie dał żadnej informacji ze strony UPS, żadnej kartki informacyjnej, żadnego telefonu, Zero zainteresowania. Ostatecznie usunąłem zlecenie i UPS nie zarobi a wartość opłaty za przesyłkę to 65 zł. W dupie mają klienta. Kurier z DPD bo najczęściej z usług tej firmy korzystam, potrafi zatelefonować aby się umówić. Można "szanowne" UPS??? Druga sprawa to kontakt. Nic nie załatwisz przez infolinię. Procedury, procedury i reszta w dupie. Żadnych telefonów do oddziału nie podadzą, a w internecie wszystkie ich telefony są ściśle tajne. Gdybym nawet zesrał się próbując zdobyć kontakt aby się umówić z lokalnym UPS, nie ma kur... szans. Walcie się, nigdy więcej UPS i wszystkim będę odradzał. Mam nadzieję że ktoś to przeczyta.
    Zaletybrak
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Monika / 2020-03-06 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    do kuriera nie da się zadzwonić, paczka dostarczona w innym terminie niż podano, bez wcześniejszego poinformowania. Kurier zaznaczył, że doręczył paczkę po godzinie 15 a w punkcie doręczenia była już o po 14
  • ~Beata / 2020-03-05 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nieprzyjemny,przed zamówieniem prosiłam o przekazaniu kurierowi że bardzo proszę o dostawę po godz.15-tej bo wcześniej jestem w pracy,zamówione przezemnie 5 zamówień woził codziennie,mimo rozmowy telefonicznej przy pierwszej dostawie,kiedy o 10godz stał pod bramą prosiłam że zgłaszałam i bardzo prosiłam że po 15-tej,powiedział że oni tak nie pracują,i że zostawi paczkę w punkcie,ten punkt jest oddalony o ok 20km od mojego miejsca zamieszkania,mieszkam poza granicami miasta,od mojego domu do punktu niema połączenia komunikacyjnego,w dodatku zaznaczył że odbiór w punkcie po 15-tej tego samego dnia lub następnego,niewykorzystane ponowne dostarczenie,i robił tak codziennie przysyłajac mi sms,po czym ja odpisywałam że niemam możliwości odbioru tam tej paczki,duza odległość ,brak połączenia,oczywiście paczek nie odebrałam,wszystkie zamówione rzeczy przepadły,był to odbiór za pobraniem ,i mimo to mieli gdzieś,uważam to za skandal,gdyż w tygodniu większość ludzi pracuje do 15,tylko z tymi kurierami tak jest z innymi wielokrotnie zamawiałam i niebyło problemu,odradzam zdecydowanie UPS
    ZaletyBrak
    WadyKurier brak kultury,lekceważenie klienta,niedostarczenie przesyłki,robienie nazłość
  • ~San2qu / 2020-03-05 13:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia, kurier potrafi kłamać w żywe oczy, że dzwonił do domofonu.
    WadyBrak wiadomości mailowych
    Brak sms
    Jeden telefon
  • ~PAWEŁ / 2020-03-04 16:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia ,kurierzy są cwaniakami robią wielką łaskę czy wniesie paczkę czy nie najlepiej odebrać ją już w samochodzie chodzi głownie o odebranie podpisu , są opryskliwi niemili .Chyba firma Ups nie ma pojęcia jak zachowują się ich pracownicy, na prawdę przydała by się jakaś ankieta dla klientów , oczywiście jeżeli firma myśli o dalszym rozwoju. Według mojej osoby dostarczenie paczki powinno wyglądać ,tak jak przychodzi tzw. listonosz rodzinny tam nikt nie narzeka na brak kultury i nie ma pretensji warto brać przykład .Zaznaczam że współpracuję też z innymi firmami kurierskimi gdyż wysyła co dziennie sporo przesyłek.
    WadyOgromny pośpiech ,brak poszanowania klienta, wielka łaska kuriera że się zjawił .Robią jak im się podoba, sytuacja wygląda tak jak by to kurierzy mi płacili wynagrodzenie .Korzystam jeszcze z trzech firm kurierskich ale UPS, jeżeli chodzi o obsługę kurierów wygląda słabo i tragicznie.
  • ~Robert / 2020-03-04 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Operator UPS bardzo nieprzyjemny, opryskliwy. Korzystam z usług wielu firm kurierskich a tylko z nimi wiecznie jest jakiś problem.
  • ~Shee16 / 2020-03-03 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelni kurierzy, którzy kłamią. Dzwoniąc na infolinię nie podają żadnych konkretów tylko przepraszają i jeszcze pyskuja. Osoby tam pracujące są nie wykwalifikowane
  • ~Iwka / 2020-03-03 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy UPS. Brak informacji z firmy i od kuriera że doręczy przesyłkę danego dnia. Telefon wykonał dopiero gdy stał pod drzwiami. Pięć minut później sms że paczka do odebrania w punkcie. Gdy oddzwoniłam i poprosiłam by poczekał usłyszałam że nie ma czasu. Chodziło o 10 minut.
    Żenada ..................
  • ~Kimi / 2020-03-03 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest absurd żeby dostawca podjął jedną próbę dostarczenia przesyłki bez wcześniejszego uprzedzenia czy to telefonicznie czy mailowo, po czym przesyłka trafiła do punktu ups także bez zawiadomienia mnie o tym. Nie dostałam nr do kuriera, awizo, czy innej formy komunikacji. Okazało się, że sklep z którego była wysyłka dał w mailu możliwość śledzenia paczki i tylko na tej podstawie mogę się czegoś więcej dowiedzieć. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyKomunikacja
  • ~Zbyszek / 2020-03-03 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero wyrobienie się w czasie terminu przywiezienia przesyłki. Zero informacji do kuriera.
    Niestety firmy nadają mi paczki przez Ups i stąd ten dramat. Nigdy! Nigdy jeszcze nie przyjechali z przesyłką bez problemów. Zaczynam wybierać nadawców, którzy wysyłają przez inne firmy!
  • ~Damian / 2020-03-02 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kurierska ups to jakaś kpina. Zero jakiejkolwiek informacji o nadaniu przesyłki.,zero jakiegokolwiek telefonu czy adresat jest obecny w miejscu zamieszkania. Widocznie ktoś z firmie uważa że adresat jest bezrobotny. Po co mi taki kurier jak po przesyłkę muszę jechać sam???!!!!!
    Kompletna klapa i jedynie do czego mogą się nadawać to rozwozenie listów po firmach od 8-15
    ZaletyTotalne olewanie
    WadyJak wyżej
  • ~aska / 2020-03-01 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to firma z najbardziej chamskim (systemowo) podejściem do klienta. Na infolinii nie dowiesz się niczego więcej niż na stronie śledzenia. Pracownica odmawia dzwonienia do kuriera, aby podać dokładniejszy czas dostawy. "Czekać do 19.00" A potem mail, ze dostawa jest zaplanowana na następny dzień.
    Kurier odmawia wjazdu na działkę z ciężką przesyłką, chce zostawić pod płotem.
    Wadylekceważący stosunek do klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978