Firma dno. Kurier nie raczył skontaktować się, że jest pod blokiem. Zero kontaktu. Pani na infolinii opryskliwa. Paczka zostawiona w punkcie ponad 4km od miejsca docelowego. Zamienione cyfry w adresie ponowie jak ktoś poniżej napisał - nie do przejścia, mimo zostawionego telefonu. Pierwszy i ostatni raz. Szkoda nerwów. Następnym razem wybierzcie DHL albo DPD, to są solidne firmy!
ZaletyBrak zalet!
WadyCałokształt usługi - D N O
~mario45 / 2020-03-26 15:10
Ocena: 1.00 / 5
Paczka z dwoma parami butów dotarła w stanie takim, jakbyś ktoś grał nią w rugby. Widać że buty wypadły z pudełka, ponieważ były ślady brudu a także pary zostały zamienione miejscami. Pomimo telefonu do firmy UPS i informacji o zepsutym domofonie i prośbie kontaktu telefonicznego, kurier nie podjął żadnej próby kontaktu (wystarczyło wejść i zapukać, gdyż przez zepsuty domofon drzwi do kamienicy są cały czas otwarte) i zaznaczył, że odbiorcy nie było na miejscu. Absolutnie nie polecam, brak odpowiedzialności, brak przepływu informacji pomiędzy pracownikami firmy, żenująca jakość usług.
~Klaudia / 2020-03-26 14:27
Ocena: 1.00 / 5
W czasie koronawirusa wybrałam kuriera do domu, bo siedzę w domu i mam jak przyjąć tu paczkę. Kurier nie podjął ŻADNEJ próby doręczenia (nie dostałam sms, maila, telefonu, nikt nie zadzwonił domofonem). Chciałam zadzwonić na infolinię, ale po 8 minutach czekania coś się rozłączyło, napisałam maila, ale nikt nie odpisał. Kurier zostawił przesyłkę 3,6km od miejsca dostarczenia, czyli dla mnie dwa tramwaje lub 40 min spaceru w temperaturze 1 st. Nie polecam, totalnie nieodpowiedzialni, dno.
ZaletyBRAK
WadyWszystko, zwłaszcza nieodpowiedzialność
~Rafał / 2020-03-26 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Porażka nie firma.. kurier nawet sie nie zjawił w okolicach bloku a o próbie doreczenia dowiedziałem się z maila...
Na infolinii oczywiscie zero informacji wielkie zdziwienie i absolutny zakaz podawania numeru do kuriera..
Dupki
ZaletyBRAK
WadyPARTACZE
~nick / 2020-03-25 16:10
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiony towar miał być dostarczony na adres podany w zamówieniu.Nie było możliwości wyboru innego miejsca dostawy. Po paru dniach dostałem od sprzedawcy email z wiadomością iż przesyłka została dostarczona.GDZIE ???Na pewno nie do mnie!!!Przewoźnik nie poinformował mnie o zmianie punktu dostawy,żadnej informacji gdzie mam jej szukać.Sam musiałem szukać i dowiadywać się gdzie jest do odbioru paczka.Pierwszy raz korzystałem z tej firmy kurierskiej i NIE POLECAM!!!!
Zaletybrak
~Monika / 2020-03-25 08:59
Ocena: 2.00 / 5
W dobie epidemii chciałabym wyrazić moje oburzenie odnośnie wyposażenia kurierów a raczej jego braku.
Żadnych rękawiczek, maseczki zero środków ostrożności a do tego brak możliwości płatności kartą! Firma ups nie dosc, że nie dba o klientow to i o swoich pracowników a do tego zmuszanie do płatności gotówką... ewidentnie zostali mentalnie i organizacyjnie w latach 90tych.
Jedyny plus dostawy to jej szybkość natomiast wolę poczekac niż zeby mnie kurier narazal na zachorowanie.
~Paweł / 2020-03-24 13:25
Ocena: 1.00 / 5
Nie poinformował o tym, że podjechał pod dom. Trzeba samemu odebrać paczkę w punkcie odbioru.
~Anonim / 2020-03-24 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie zadzwonił, nie dał znaku że podjechał. Paczkę trzeba sobie samemu odebrać z punktu odbioru na drugim końcu miasta. O próbie dostarczenia dowiedziałam się z maila, mimo obecności w domu i oczekiwania na przesyłkę.
~MARIUSZ / 2020-03-24 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką przyszło mi współpracować. Kurier nie dzwoni, jest złośliwy, pracownicy nie przekazują sobie informacji. Problem źle zapisanego adresu 83 zamiast 8/3 jest dla tej firmy nie do pokonania pomimo dostępnych telefonów. paczka idzie już 7 dni
~Diana / 2020-03-24 10:34
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nawet się nie pofatygował do mnie .Musiałam sma ja odbierać z bazy która nie istnieje ciekawe prawda.Nie uczciwa firma nie polecam
~Iza / 2020-03-23 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Kurier nie przywiózł paczki na dany adres, nie napisał smsa, nie otrzymałam maila, że nie zastano mnie w domu, brak awizo. W domu siedziałam cały dzien...po paczkę oczywiście muszę jechać sama, bo nie ma się z wami jak skontaktować. Każdemu odradzam tę firmę.
~Kinga / 2020-03-23 17:15
Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny kurier nawet nie zadzwonił domofonem. Paczka od razu trafila do punktu odbioru. Zero informacji gdyby nie fakt, że czekam na nia półtora tygodnia i sprawdzałam często co sie z nia dzieje to bym nawet nie wiedziala ze juz jest. Fatalnie. Zero kontaktu z kurierem. Najgorsza firma.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu
Brak doręczenia do domu
Kłamstwa ze nikogo w domu nie bylo
~Ta ktora się upomni / 2020-03-23 14:39
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam przesylek z tej firmy!!!! Nie podjezdzaja pod dom, a wpisują ze nikogo nie bylo w domu:/ ostatni raz skorzystalam z ich uslug!! Zreszta widać po ocenach innych ze nie tylko ja narzekam :)
ZaletyNie ma żadnych.
WadyKłamstwo.
~norman / 2020-03-23 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Kurier czeka 3s pod domofonem, później znika, przesyłka opóźniona i tak. Brak kontaktu do kuriera.
~Janek / 2020-03-21 09:34
Ocena: 1.00 / 5
Paczka miała być w czwartek później miała być w piątek a będzie w poniedziałek
~szafa / 2020-03-20 23:07
Ocena: 1.00 / 5
codziennie przesuwana data dostarczenie przesyłki, pierwsze środa, później czwartek, następnie piątkiem a w końcu poniedziałek, nie polecam tego kurira
~xyyzzz / 2020-03-20 16:48
Ocena: 2.00 / 5
Kurierzy wiecznie nie mogą odnaleźć adresu i twierdzą, że nikt nie odbiera telefonu mimo, że nie wykonują żadnych połączeń do odbiorcy paczki.
Zaletymili pracownicy na infolinii
~Wojtek / 2020-03-20 15:09
Ocena: 1.00 / 5
Poerwszy raz spotykam sie ze kurier nie dzwoni przed przyjazdem. Misialem zerwac sie z pracy i szukac go. Nie pokwapil sie o zabranie przesylki. Brak kontaktu i nieprzejmosc. Jak loes szkolenie z obsligi klienta przydaloby sie. Wiecej nie skorzystam z tej firmy.
~Paulina / 2020-03-20 09:46
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Przesyłka nadana jako priorytet z dostarczeniem do konkretnej godziny ze względu na zawartość. Na stronie monitorowania przesyłka cały czas w dostarczeniu, nawet po ustalonej godzinie. Jak się w końcu dodzwoniłam na obsługę klienta (a długo z tym schodzi) okazało się, że kurier zgłosił brak adresu pomimo że był podany co potwierdziła konsultantka, a przesyłka została zwrócona do magazynu (w innym mieście) i można sobie po nią podjechać albo dostarczą 4 dni później. W konsekwencji paczka do wyrzucenia, bo zawartość się już nie nadaje. Do kuriera numer nie do zdobycia
Zaletybrak
Wadykontakt, monitorowanie, dostarczenie
~Sly / 2020-03-20 09:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie można zmienić adresu odbioru ani uzyskać kontaktu do kuriera, kurier też nie pokwapi się zadzwonić do klienta. Firma porażka