Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2020-03-20 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Poerwszy raz spotykam sie ze kurier nie dzwoni przed przyjazdem. Misialem zerwac sie z pracy i szukac go. Nie pokwapil sie o zabranie przesylki. Brak kontaktu i nieprzejmosc. Jak loes szkolenie z obsligi klienta przydaloby sie. Wiecej nie skorzystam z tej firmy.
  • ~Paulina / 2020-03-20 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Przesyłka nadana jako priorytet z dostarczeniem do konkretnej godziny ze względu na zawartość. Na stronie monitorowania przesyłka cały czas w dostarczeniu, nawet po ustalonej godzinie. Jak się w końcu dodzwoniłam na obsługę klienta (a długo z tym schodzi) okazało się, że kurier zgłosił brak adresu pomimo że był podany co potwierdziła konsultantka, a przesyłka została zwrócona do magazynu (w innym mieście) i można sobie po nią podjechać albo dostarczą 4 dni później. W konsekwencji paczka do wyrzucenia, bo zawartość się już nie nadaje. Do kuriera numer nie do zdobycia
    Zaletybrak
    Wadykontakt, monitorowanie, dostarczenie
  • ~Sly / 2020-03-20 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można zmienić adresu odbioru ani uzyskać kontaktu do kuriera, kurier też nie pokwapi się zadzwonić do klienta. Firma porażka
  • ~Bubu / 2020-03-19 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkałem 8 lat w USA i tam poznałem tą firmę. Nie wiem kto wpuścił tych baranów do Polski. Zamówiłem ostatnio paczkę na Allegro, po czym z niepokojem zauważyłem, że sprzedawca wysyła firmą UPS. Na stronie śledzenia paczki, była w doręczeniu 2 tygodnie temu. Nadal nie dotarła. Po interwencji sprzedawcy okazało się, że zaginęła. UPS po kilka dniach od stwierdzenia zaginięcią wszczął "dochodzenie" :) Paczki nadal nie mam. Kontakt w UPS praktycznie nie istnieje. Taka firma nie powinna posiadac pozwolenia na działalność w Polsce. To kuźwa nie USA tylko Europa! Przyzwyczailismy się tu do trochę innych standartów. Za amerykańskie dziękujemy.
  • ~Natasza / 2020-03-19 08:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten UPS to jakaś porażka. Nie dość że nie skontaktuje się telefonicznie to kurier dzwoni domofonem ja otwieram a on nagle znika. A następnego dnia nawet nie przyjeżdża pod dom i przy monitorowaniu paczki pokazuje że odbiorca był nie dostępny. A do siedziby nie idzie się dodzwonić trzeba ponad 40 minut czekać ,aż ktoś się skontaktuje
  • ~2115gang / 2020-03-18 18:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam wysyłają meila z datą kiedy dostawa
    Kurier podjeżdża pod dom , czeka 5 sec i odjeżdża
    I tak przez 2 dni
  • ~Ilona / 2020-03-18 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa fatalna! Po raz któryś jestem skazana na usługi danej firmy kurierskiej. Jeszcze nigdy nie doręczono mi przesyłki, zawsze jest komunikat że odbiorcy nie było w domu, kontakt za pomocą wiadomosci na stronie internetowej jest również niemożliwy. Wkurza sam fakt że nadal ta firma istnieje i że ktoś nadal korzysta z jej usług ! Konkurencja jest kilkakrotnie lepsza!
    ZaletyZero zalet!
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Darek / 2020-03-16 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, nigdy więcej ups, powiadomienie mailowe, że dwukrotnie usiłowano dreczyc mi paczkę ok. Godz.12.00 w dniu roboczym. Kurier nie zadzwonił, nie wysłał sms-a, zdziwienie na infolinii że nie oczekiwałem kuriera w wyznaczonym dniu i ze pracuje w tych godzinach. Paczka odeslana do magazynu oddalonego o 60 km od mojej miejscowości.
    ZaletyBrak
  • ~Dominika / 2020-03-16 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie została dostarczona w dniu, w którym był przewidywany dzień dostawy. Następnego dnia skontaktował się ze mną kurier, po umówieniu się z nim na konkretną godzinę kurier nie dał już znać. Zostawił przesyłkę w punkcie odbioru na krańcu miasta. Nie zostawił żadnego awizo, przez co nie dało się przekierować internetowo paczki. Nie polecam!
  • ~lila / 2020-03-16 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    W monitorowaniu przysyłki wyświetliło mi, że była próba dostarczenia a nie jest to możliwe oraz nie otrzymałam żadnego awizo do dalszego śledzenia
  • ~Rozczarowana / 2020-03-16 13:02
    Ocena: 1.00 / 5
    MASAKRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    W związku z sytuacją jaka się dzieje na Świecie, z obawy przed corona wirusem, zamówiłam jeszcze w zeszłym tygodniu środki dezynfekujące. Termin dostarczenia piątek 12 marca. W domu jestem i się z niego nie ruszam, bo tak zalecono. Szkoła zamknięta, więc z jestem z małym dzieckiem w domu!!!!!
    Około poludnia dostaję wiadomość na tekefon, że paczka nie mogła być dostarczona ze względu na brak kontaktuz klientem... WTF? Ja się pytam!!! Na wszelki wypadek sprawdzilam domofon - działa!!! Dzwonię do nich, a oni mi mowią, że nikogo niebylo w domu... No byłam, jestem i będę przez najbliższe dwa tygodnie! To chyba domofon Pani nie działa... Człowieku, działa, bo sprawdziłam!!! To ja niewiem proszę Pani. Okazało się, że Pan zrzucił wszystkie paczki do jakiegoś pawilonu - dorabianie kluczy, który znahjduje się na bazarku. Skupisko ludzi...
    No żesz kur....... SNie poto zamówilam kurierem, żeby łazić z małym dzieckiem w dobie dzisiejszej masakry!!!! Uważam, że w takiej sytuacji mniejsze jest ryzyko, gdyby Pan zostawił mi paczkę pod drzwiami niż miałabym ruszać się z domu.
    Generalnie podziwiam i szanuję ludzi, którzy muszą dzisiaj pracować, ale róbmy to rozsądnie!!!!
    Poza tym to nie pierwszy raz, kiedy muszę sama jeździć i odbierać sama!!!!
    NIE POLECAM!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyLekceważenie, opieszałość, oszustwo, kłamstwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Oczekująca / 2020-03-13 15:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Standardowo kurierzy zamiast dostarczać przesyłki nie ruszają się nawet z samochodu. Pomijam, że specjalnie wiedząc o dostawie przesyłki dziś wzięłam wolne, gdyż była to ważna PRIORYTETOWA dla mnie przesyłka. Pomijam, że przez cały dzień od godziny 7 czekam i nasłuchuje kiedy zadzwoni dzwonek do drzwi. Pomijam, że o "próbie doręczenia" dowiedziałam się przypadkiem bo ponad 3h po "planowanej godzinie dostarczenia" zaczęłam się martwić i weszłam w śledzenie paczki. Obecnie jutro biorę ślub, obrączki są Bóg wie gdzie bo do centrali nie można się dodzwonić. Czy to jest firma godna zaufania ?! Nigdy więcej nie skorzystam z oferty UPC, będę odradzać komu tylko można, a opinia pójdzie dalej.
  • ~Ewelina / 2020-03-12 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier w żaden sposób nie podjął próby uprzedzenia o terminie i godzinie dostawy, ani tym bardziej nie był zainteresowany po probie dostarczenie dogadać się w tym temacie. Kurier stwierdził, że skoro mnie nie ma w domu to dostarcza przesyłkę (dużą i ciężką) po prostu do punktu odbioru - podkreślę że ani się nie przedstawił z jakiej jest firmy ani dokładnie gdzie jest punkt odbioru. Po tym po sms uprzedzającym o wystawieniu negatywnej opinii podał adres oraz nazwę sklepu, w którym zostawił przesyłkę (błędny szyld przez co i tak szukanie było wydłużone) oraz z jakiej firmy kurierskiej jest. Próba kontaktu z infolinią - bezcelowa, zdecydowanie nie zależy im na rozwiązaniu sprawy ani opinii klientów. Natomiast po rozmowie w punkcie odbioru podobno ten kurier notorycznie podrzuca przesyłki jako nieodebrane. Co najzabawniejesze odbierając przesyłkę z punktu 3 godz. po rozmowie z kurierem dosłownie w tej lokalizacji widziałam owego kuriera w pobliżu bloku. Reausumując: ODRADZAM!!!
    Zaletybrak
    Wadyjw
  • ~Ala / 2020-03-12 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier dwukrotnie zamówiony - dwukrotnie nie odebrał paczki w wyznaczonym dniu. Nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności. Po złożeniu oficjalnej reklamacji, Klient otrzymuje tylko "przepraszamy, dołożymy wszelkich starać, aby podwyższyć jakość usług". Jaką jakość? UPS to zero jakości.
    ZaletyBRAK
    WadyKurierzy nie odbierają przesyłek w wyznaczonym dniu. Dopiero do wielu interwencjach i awanturach, Klient jest w stanie cokolwiek wyegzekwować!!!
  • ~Kuba / 2020-03-12 13:11
    Ocena: 3.33 / 5
    Kurier był bardzo nie miły byłem w pracy 2 ulice dalej a kurierowi nawet nie chciało się przyjść cena nie warta usług nigdy więcej nie skorzystam z UPC dlatego wole INPOST ❤️❤️❤️
    WadyOkropne
  • ~Wojtek / 2020-03-12 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem chęć wyrazić moją krytykę, ale to co tu czytam, to sama krytyka, którą potwierdzam. Dziwi mnie tylko to, że są jeszcze firmy, które chcą korzystać z ich usług. Już kilkakrotnie przesyłki zamiast być do mnie dostarczone, zostawiane były na punkcie odbioru. Żadnych możliwości kontaktu z kurierem, ani biurem obsługi - tylko komunikat czekać!!. Problem ma także dostawca wysyłający do mnie paczki. Podobno nie ma żadnej możliwości kontroli, tylko może napisać skargę.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyBrak możliwości kontaktu z kurierem i biurem obsługi. Brak możliwości reklamacji w trakcie transportu, BO - FIRMA NIE MA KONTAKTU ZE SWYM KURIEREM, można tylko pisać skargi, a co mi po tym, jak cherbata już wylana.
  • ~BigDzig / 2020-03-11 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W dzień wysyłki dostałem informacje o anulowanie wysyłki, nie dostałem żadnych informacji kiedy łaskawie ją dostarczą
    WadyWszystko
  • ~Witold / 2020-03-11 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z usług, której korzystałem. Jeżeli nadawca nie poda adresu firmy to kurierzy takich paczek nie dostarczają mimo podanego numeru telefonu. Jakoś konkurencyjni dostawcy DPD, DHL nie mają z tym problemu. Polecam omijać UPS szerokim łukiem. Infolinia to kolejne słabe ogniwo w ich łańcuchu dostaw.
  • ~Polak / 2020-03-11 11:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonię do UPS zapytać się o dostawę przesyłki- mniej więcej kiedy można się spodziewać kuriera. Pańcia na infolini stwierdziła, że nie posiadają kontaktu z kurierem(w jaki sposób się kontaktują tego nie wie nikt). Mało tego stwierdziła, że ponieważ pracownik jest z firmy zewnętrznej to ona w ogóle nie ma wpływu ani kontaktu z pracownikiem firm zewnętrznej. Tym bardziej nie jest w stanie pomoc bo to jakiś obcy człowiek jest i koniec. Jakiś z łapanki z ulicy zabrał paczki z magazynu i pojechał rozwozić. Takiego olewania klienta ze strony firmy kurierskiej nie ze strony kuriera ale ze strony firmy kurierskiej to nie spotkałem. Firma UPS a nie kurier z automatu mają podejście lekceważące i owlecze.
  • ~Szewczor / 2020-03-11 09:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Co za buc z tego kuriera UPS. Wczoraj podobno był, ani nie zadzwonił ani żadnego awizo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978