Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4112 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Przemysław / 2020-03-27 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy raz mi się cos takiego zdarzyło. Paczka odesłana do nadawcy, bo nie odebrałem jej na czas z punku. Nawet nie wiedziałem, że tam czeka. Zero informacji, ani SMS, ani e-mail. A miła pani na infolinii stwierdziła, że to ja powinienem monitorować na bieżąco gdzie jest paczka i ją w odpowiedniej chwili odebrać....
  • ~Daria / 2020-03-27 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam paczkę, specjalnie zapłaciłam za kuriera żeby przywieźli mi do domu. Wczoraj została ona dostarczona do punktu jakiś kilometr od mojego domu i nie została przysłana żadna wiadomość. Według mnie to skandal, ponieważ gdybym chciała i mogła wyjść to bym zamówiła do paczkomatu a nie dwa razy drożej kuriera.
  • ~Dis strem / 2020-03-26 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka ma 3 dni spuźnienia
    Nie polecam miqło być 25 nie było miało być 26 nie było znów pisze że ma być 27 zobaczymy
    ZaletyNie zamawiać u nich Xd
    WadyStworzenie firmy
  • ~Paola1234 / 2020-03-26 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma dno. Kurier nie raczył skontaktować się, że jest pod blokiem. Zero kontaktu. Pani na infolinii opryskliwa. Paczka zostawiona w punkcie ponad 4km od miejsca docelowego. Zamienione cyfry w adresie ponowie jak ktoś poniżej napisał - nie do przejścia, mimo zostawionego telefonu. Pierwszy i ostatni raz. Szkoda nerwów. Następnym razem wybierzcie DHL albo DPD, to są solidne firmy!
    ZaletyBrak zalet!
    WadyCałokształt usługi - D N O
  • ~mario45 / 2020-03-26 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka z dwoma parami butów dotarła w stanie takim, jakbyś ktoś grał nią w rugby. Widać że buty wypadły z pudełka, ponieważ były ślady brudu a także pary zostały zamienione miejscami. Pomimo telefonu do firmy UPS i informacji o zepsutym domofonie i prośbie kontaktu telefonicznego, kurier nie podjął żadnej próby kontaktu (wystarczyło wejść i zapukać, gdyż przez zepsuty domofon drzwi do kamienicy są cały czas otwarte) i zaznaczył, że odbiorcy nie było na miejscu. Absolutnie nie polecam, brak odpowiedzialności, brak przepływu informacji pomiędzy pracownikami firmy, żenująca jakość usług.
  • ~Klaudia / 2020-03-26 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    W czasie koronawirusa wybrałam kuriera do domu, bo siedzę w domu i mam jak przyjąć tu paczkę. Kurier nie podjął ŻADNEJ próby doręczenia (nie dostałam sms, maila, telefonu, nikt nie zadzwonił domofonem). Chciałam zadzwonić na infolinię, ale po 8 minutach czekania coś się rozłączyło, napisałam maila, ale nikt nie odpisał. Kurier zostawił przesyłkę 3,6km od miejsca dostarczenia, czyli dla mnie dwa tramwaje lub 40 min spaceru w temperaturze 1 st. Nie polecam, totalnie nieodpowiedzialni, dno.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko, zwłaszcza nieodpowiedzialność
  • ~Rafał / 2020-03-26 09:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka nie firma.. kurier nawet sie nie zjawił w okolicach bloku a o próbie doreczenia dowiedziałem się z maila...
    Na infolinii oczywiscie zero informacji wielkie zdziwienie i absolutny zakaz podawania numeru do kuriera..
    Dupki
    ZaletyBRAK
    WadyPARTACZE
  • ~nick / 2020-03-25 16:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiony towar miał być dostarczony na adres podany w zamówieniu.Nie było możliwości wyboru innego miejsca dostawy. Po paru dniach dostałem od sprzedawcy email z wiadomością iż przesyłka została dostarczona.GDZIE ???Na pewno nie do mnie!!!Przewoźnik nie poinformował mnie o zmianie punktu dostawy,żadnej informacji gdzie mam jej szukać.Sam musiałem szukać i dowiadywać się gdzie jest do odbioru paczka.Pierwszy raz korzystałem z tej firmy kurierskiej i NIE POLECAM!!!!
    Zaletybrak
  • ~Monika / 2020-03-25 08:59
    Ocena: 2.00 / 5
    W dobie epidemii chciałabym wyrazić moje oburzenie odnośnie wyposażenia kurierów a raczej jego braku.

    Żadnych rękawiczek, maseczki zero środków ostrożności a do tego brak możliwości płatności kartą! Firma ups nie dosc, że nie dba o klientow to i o swoich pracowników a do tego zmuszanie do płatności gotówką... ewidentnie zostali mentalnie i organizacyjnie w latach 90tych.

    Jedyny plus dostawy to jej szybkość natomiast wolę poczekac niż zeby mnie kurier narazal na zachorowanie.
  • ~Paweł / 2020-03-24 13:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie poinformował o tym, że podjechał pod dom. Trzeba samemu odebrać paczkę w punkcie odbioru.
  • ~Anonim / 2020-03-24 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie zadzwonił, nie dał znaku że podjechał. Paczkę trzeba sobie samemu odebrać z punktu odbioru na drugim końcu miasta. O próbie dostarczenia dowiedziałam się z maila, mimo obecności w domu i oczekiwania na przesyłkę.
  • ~MARIUSZ / 2020-03-24 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką przyszło mi współpracować. Kurier nie dzwoni, jest złośliwy, pracownicy nie przekazują sobie informacji. Problem źle zapisanego adresu 83 zamiast 8/3 jest dla tej firmy nie do pokonania pomimo dostępnych telefonów. paczka idzie już 7 dni
  • ~Diana / 2020-03-24 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nawet się nie pofatygował do mnie .Musiałam sma ja odbierać z bazy która nie istnieje ciekawe prawda.Nie uczciwa firma nie polecam
  • ~Iza / 2020-03-23 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie przywiózł paczki na dany adres, nie napisał smsa, nie otrzymałam maila, że nie zastano mnie w domu, brak awizo. W domu siedziałam cały dzien...po paczkę oczywiście muszę jechać sama, bo nie ma się z wami jak skontaktować. Każdemu odradzam tę firmę.
  • ~Kinga / 2020-03-23 17:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny kurier nawet nie zadzwonił domofonem. Paczka od razu trafila do punktu odbioru. Zero informacji gdyby nie fakt, że czekam na nia półtora tygodnia i sprawdzałam często co sie z nia dzieje to bym nawet nie wiedziala ze juz jest. Fatalnie. Zero kontaktu z kurierem. Najgorsza firma.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
    Brak doręczenia do domu
    Kłamstwa ze nikogo w domu nie bylo
  • ~Ta ktora się upomni / 2020-03-23 14:39
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam przesylek z tej firmy!!!! Nie podjezdzaja pod dom, a wpisują ze nikogo nie bylo w domu:/ ostatni raz skorzystalam z ich uslug!! Zreszta widać po ocenach innych ze nie tylko ja narzekam :)
    ZaletyNie ma żadnych.
    WadyKłamstwo.
  • ~norman / 2020-03-23 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier czeka 3s pod domofonem, później znika, przesyłka opóźniona i tak. Brak kontaktu do kuriera.
  • ~Janek / 2020-03-21 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka miała być w czwartek później miała być w piątek a będzie w poniedziałek
  • ~szafa / 2020-03-20 23:07
    Ocena: 1.00 / 5
    codziennie przesuwana data dostarczenie przesyłki, pierwsze środa, później czwartek, następnie piątkiem a w końcu poniedziałek, nie polecam tego kurira
  • ~xyyzzz / 2020-03-20 16:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Kurierzy wiecznie nie mogą odnaleźć adresu i twierdzą, że nikt nie odbiera telefonu mimo, że nie wykonują żadnych połączeń do odbiorcy paczki.
    Zaletymili pracownicy na infolinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12545
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8015
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7655
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4112
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4093
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2417
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978