strona 150 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- nastepna »
-
~Niezadowolony klient / 2020-04-08 15:02
Pan kurier nie miał ochoty wejść na 3 piętro i dostarczyć przesyłkę. Zadzwonił i zarządał aby po nią zejść. Po czym Kurier położył przesyłkę na chodniku i wskazał palcem żeby ją wziąć (słuchawki do telefonu zapakowane w kopertę). W rękach trzymał czyjeś pudełko z butami. Na pytanie od kiedy tak się doręcza, odpowiedział od zawsze. -
-
~Niezadowolona / 2020-04-07 21:05
Mieszkam w małej wiosce, 2km od głównej drogi. Dostałam telefon od kuriera,że nie da rady mi dowieźć i mam odebrać paczkę z domu jakiejś pani w wiosce obok (3km musiałam rowerem podjechać) ZaletyBardzo szybko -
~Paulina / 2020-04-07 18:20
Zero kontaktu z kurierem, nawet nie zadzwonił do mnie i zostawił paczkę w punkcie, który jest daleko od domu. Tragedia. Najgorsza firma kurierska. Nie możba dodzwonić się na infolinię. Nigdy z życiu! -
~Ewa / 2020-04-07 15:13
Wszystko sprawnie 6 04 2020 paczka odebrana przez kuriera /bardzo sympatyczny i pomocny/ a 7 04 2020 już była u adresata dotarła zgodnie z harmonogramem bez żadnych problemów.Polecam Zaletyszybko sprawnie -
~W / 2020-04-07 13:58
Kurier nawet tyłka nie ruszy pod adres, żadnego sms-a ani telefonu, po prostu informacja na stronie śledzenia gdzie można odebrać paczkę po nieudanej (!!!) próbie doręczenia. Reklamacje? Nie da się zadzwonić, trzeba się w ich systemie rejestrować, żeby wzbogacić ich bazę danych o nasz e-mail. Partacze, nastrój zepsuty od rana. Ciekawe jak wytłumaczę policji, że w czasie zarazy i zakazu spacerów te (...) zmusiły mnie do wyjścia z domu! UNIKAĆ JAK OGNIA!!! ZaletyBRAK!WadyWyłącznie wady, paczka moim zdaniem nigdy nie była pod adresem, kurier nawet nie podjął próby kontaktu sms-em czy telefonem. -
~Wzburzona / 2020-04-07 13:53
Najgorsza firma kurierska ze wszystkich dostępnych na rynku!!! Po raz kolejny kurier odsyła moją paczkę do punktu ponieważ mam nieczynny domofon i jest zaznaczone, że proszę o kontakt telefoniczny w momencie przyjazdu kuriera, a ten ani razu nie raczył tego wykonać. dzwoniąc na infolinie za każdym razem dowiaduję się że kurierzy nie mają obowiązku dzwonić do klienta. Ludzie co za dziadowska firma, która w dzisiejszych czasach nie informuje klientów telefonicznie o tym, że będzie kurier albo chociaż w przypadku nie odbierania domofonu że już jest. Wolę zaplacić drożej za przesyłkę w innej firmie niż tracić nerwy i czas na otrzymanie własnej przesyłki!!! Niestety nie zawsze jest wybór gdy się coś zamawia. I szczerze, niejednokrotnie rezygnuje z zakupu w jakimś sklepie jak widzę że przez tą firmę dostarczają przesyłki.
Przestrzegam, nie ma gorszej firmy od UPS.
To jest po prostu DRAMAT!!!!ZaletybrakWadywszystko, brak kontaktu z kurierem, brak powiadomień, nie dostarczanie przesyłek -
~JS / 2020-04-07 13:49
Niestety, muszę zgodzić się z opiniami, że kurier nie próbuje dostarczyć paczki, potem trzeba wydzwaniać i prosić, żeby może jednak. Po co podawać nr telefonu, skoro nikt nawet nie próbuje się skontaktować.. A potem przy telefonie trzeba czekać i tłumaczyć, że po to proszę o dostawę kurierem, żeby nie wychodzić z domu. Szału można dostać. Nie polecam!!!! -
~ZŁY BURKPURK / 2020-04-07 01:13
Tragedia, kurier nawet nie próbuje dostarczyć paczki do domu, od razu zostawia w punkcie. Z całego serca nie polecam -
-
~naast / 2020-04-06 17:53
Koszmar , pracuje w szpitalu i jeden jedyny dzień jaki mam wolny poświęciłam na patrzenie w okno i wypatrywanie kuriera . Nie dotarł choć samochód ups widziałam na terenie osiedla . Żadnego dzwonka do drzwi ani próby kontaktu telefonicznego co najprawdopodobniej wynika z lenistwa kurierów i gabarytów paczki (44kg) zadzwoniłam na infolinie , żeby wyjaśnić sytuacje , pan mi powiedział że kurier próbował się skontaktować co jest oczywiście nieprawdą , zaproponowano mi odbiór osobisty paczki lub zmianę adresu dostawy . Płakać mi się chce bo czekam na ta paczkę ponad tydzień a nie wiem czy jak pójdę do pracy to z niej wyjdę , poprosiłam pana aby paczkę dostarczono jeszcze dziś , co zostało skwitowane słowami „ to niemożliwe „ . Brak słów . ZaletyBrakWadyJak wyżej . -
~Magda / 2020-04-06 10:36
Najgorsza firma kurierska! Nie polecam nikomu. Oszukują ludzi, a kiedy się z nimi rozmawia są bardzo niesympatyczni. -
~Bonnie / 2020-04-04 23:00
Ciężkie czasy nastały i paczki to często wybawienie-książki, zabawki, gry, specjalne jedzenie dla zwierząt dla rodziny etc. Zamawiam bardzo często- a, że mieszkam w centrum miasta ( Wrocław) w budynku w których jest recepcja- tam najczęściej kurierzy zostawiają paczki- nie muszą się fatygować- jeśli nie chcą. Poza tym jestem w domu 24/24 h- taka wyjątkowa sytuacja. Dokonałam kilka zamówień z Empik - 14 dni temu i jeszcze żadne nie dotarło, bo paczka jest w punkcie odbioru- daleko, nie mam możliwości tam się dostać i mam pod opieką małe dzieci. Nie było żadnej próby doręczenia- jestem w domu 24/24! Żenada! Tylko UPS tak działa. Przestrzegam! ZaletyŻadneWadyLenistwo kurierów! -
~Monika / 2020-04-03 20:19
Pomimo wpisania adresu dostawy paczka została zostawiona punkcie na drugim końcu miasta. ZaletyBrakWadySame wady -
~wiktoria / 2020-04-03 11:14
Kurier podjechał wg relacji sąsiada pod dom, nie raczył zadzwonić nawet dzwonkiem, o telefonie już nawet nie mówię i odjechał. Brak słów, na infolinii odesłano mnie z kwitkiem że no cóż mi poradzą że kurier był i odjechał, nie zapukał no drzwi, zadzwonić nie mogę , bo nie mają w zwyczaju podawania nr telefonu do kurierów, no jakaś żenada totalnna, najgorsza firma kurierska, ludzie narzekają na pocztę polską, a to wzór w porównaniu do tej firmy, wiecznie z nią problemy, kurier jest w pracy za karę? Zaletybrak -
~Michał / 2020-04-02 18:50
Oszuści najgorsza firma. Nie polecam nikomu trzymać się z daleka od tej patologi ZaletyBrakWadyWszystko -
~Marcin / 2020-04-02 11:14
Telefony to w dupe powinni sobie wsadzisz próbuje znaleźć swoją paczkę przez telefon a tu jakieś wirtualne ścierwo mi gada a żeby się połączyć z człowiekiem to chyba po 4 lub 8 godzinach ta firma to porostu poraszaka jakąś!!!!!!!!! WadyTelefon wirtualny to jakaś pomylka -
~Kuba / 2020-04-02 09:07
Nie ma śladu, że kurier próbował doręczać paczkę. Na drzwiach zostawiłem kartkę 'zaraz wracam' i podany mój numer. Pan na infolinii mówi, że ich kurierzy nie mają w zwyczaju dzwonić. No rewelacja! Paczka niepotrzebnie wraca do Niemiec.
Do d... taka firma kurierska.ZaletybrakWadydziała gorzej niż poczta polska -
-
~Kasia / 2020-04-01 15:54
to nie powinna być firma kurierska to jakieś nieporozumienie ZaletybrakWadyBrak kontaktu z kurierem, barak informacji o przesyłce, nie można dodzwonić się na infolinii -
~Ziemniak / 2020-04-01 15:51
gowno, najgorsza firma kurierska z jaka mialem stycznosc Wadywszystko -
~Matylda / 2020-04-01 13:11
Brak szacunku do klienta, brak pewności, że kurier był żeby dostarczyć przesyłkę. Obiecałam sobie, że jeśli jakakolwiek firma będzie towary rozwoziła przez UPS nigdy nic nie zamówię.
Nie odbierają tel, tylko automatyczna obsługa podczas której automat nie radzi sobie z podanym nr listu przewozowego.
Uważam, że takie podejście powinno eliminować firmę na polskim rynku. Gdzie jest UOiK.
UPS traktuje klienta jak śmiecia. Niedopuszczalne.ZaletyżadneWadynie odbieranie tel od klientów
brak pozostawiania w skrzynce inf, że kurier próbował dostarczyć przesyłkę -
~Zofia / 2020-04-01 08:22
Brak kontaktu z kurierem, niemoc obslugi (telefon), po co to to itnieje, chyba po to, by uprzykrzyc zakupy. Nigdy wiecej z tym kurierem!!!!!!! ZaletybrakWadywszystkie
strona 150 z 207
- « poprzednia
- 1 ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- nastepna »