Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~PojebaneUPS / 2020-05-19 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma kurierska? Nie, to są jacyś pajace, którym się wiele wydaje. Żadnego kontaktu z kurierem. ŻADNEGO!!! Pierwszy raz od lat zdarza mi się, że nie wiem kiedy jaśnie Pan będzie. Może będzie, może nie będzie. Do tego wszelkie reklamacje, które mogę składać dopiero po założeniu jakiegoś konta.
    Zaletyżadnej.
    Wadywszystkie możliwe.
  • ~Marcin Kanski / 2020-05-19 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia mail z informacja kiedy dotrze paczka mowi ze dzis do wieczora , pojecie dosc wzgledne . brak kontaktu z kurierem jakiego kolwiek
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
  • ~Kamil / 2020-05-18 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem przedmiot 11.05 wszystkie informacje były podane. Po 2 dniach dostałem wiadomość że brakuje danych do wysyłki. Udało mi się dodzwonić do UPS i dostałem informacje że przesyłka będzie dziś. Dziś dzwoniąc kolejny raz nadal nie dostałem informacji kiedy dostanę przesyłkę.
  • ~Katarzyna / 2020-05-18 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości kontaktu z obsługą klienta - czekałam na infolinii ponad 10 minut, po czym zostałam automatycznie rozłączona. Przesyłka dotarła po prawie dwóch tygodniach od momentu otrzymania powiadomienia, że dotrze w ciągu 2-3 dni. Przy czym warto zaznaczyć, iż dotarła w ciągu 2 dni od momentu złożenia reklamacji u nadawcy. Nie jest to pierwszy raz, kiedy ta firma kurierska zawiodła kompletnie, w tym momencie jestem skłonna do rezygnacji z zamówienia, jeżeli sklep nie będzie miał innej firmy kurierskiej w opcjach dostawy. Żałuję, że nie ma minusowych gwiazdek.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, dostawa niewyobrażalnie powolna, bardzo zła jakość dostawy, obsługa klienta na najniższym poziomie - a właściwie jej brak
  • ~Waldek / 2020-05-15 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Większość zakupów dokonuję przez internet, zatem korzystam z firm kurierskich. Jednak pierwszy raz miałem do czynienia z UPS i bardzo się rozczarowałem. Najpierw dostałem maila, że przesyłka dojdzie w czwartek. Nie doszła! Zadzwoniłem rano i dowiedziałem się, że kurier "nie mógł znaleźć adresu", choć mieszkam przy powszechnie znanej ulicy, i że będzie na pewno w godzinach 13-16. Nie przyjechał! Zadzwoniłem ponownie po południu i dowiedziałem się, że przesyłka jest w magazynie i może być dostarczona dopiero w poniedziałek. 5 dni na dostarczenie zwykłej prostej przesyłki. Inne firmy kurierskie dostarczały mi zakupy nawet z drugiego końca Polski w 1 dzień, nawet często w soboty. Jestem wyjątkowo rozczarowany moim pierwszym kontaktem z UPS i na przyszłość dokonując zakupów będę sprawdzał, która firma kurierska obsługuję sprzedawcę.
    WadyWprowadzanie w błąd oczekującego na paczkę nieprawdziwymi informacjami o "błędnym adresie" i brak kontaktu telefonicznego ze strony kuriera, co inne firmy zazwyczaj praktykują.
  • ~sxpg / 2020-05-15 17:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Firma podchodzi z żartem do tego, pierwsze co to paczka zostanie dostarczona w czwartek, później w piątek, a następnie w poniedziałek ponieważ "adres dostawy jest błędny" ZAWSZE podawałem ten adres i jakoś poczta polska;DHL nie miało takich problemów.
    Zalety+ na akumulatorze w aucie
  • ~ata / 2020-05-15 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma UPS świadczy usługi na poziomie Poczty Polskiej z tą różnicą, ze z Pocztą Polska można się skontaktować.
    Kurier nie dostarcza przesyłki, zostawia awizo w skrzynce na listy. Z kurierem nie można się skontaktować, z magazynek również, na stronie jest tylko robot. Podsumowując, nie mam możliwości ustalenia terminu dostawy. Kliencie masz siedzieć i czekać aż kurier zaszczyci Cię swoja obecnością.
    Zaletybrak zalet
    Wadyskrajnie niekompetentna firma
  • ~Edek / 2020-05-15 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Koncertowo olewają klienta.Kontaktu z nimi zero, poskarżyć się nie ma komu, infolinia ich rozłącza rozmowy w sprawie monitorowania. Czekam na paczkę już 10 godzin i jej nie ma. Ta paczka ma numer:1Z97A4W46819841650.Tragedia, takie "firmy" należy eliminować z rynku. Pomyśleć, że DPD potrafi podać czas doręczenia przesyłki w przedziale 2 godzin. UPS nic nie potrafi,a są bardzo drodzy.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady!!! - wszystko!!
  • ~Roksi / 2020-05-14 10:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Baardzo polecam! Pan w okularach prze miły. Żaden inny by się tak nie fatygował. 10/10 więcej takich kurierów !
  • ~Siwy / 2020-05-14 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska, nie chodzi o kuriera lecz o siedzibę w Pile, Pan który ze mną rozmawiał był nie miły arogancki gdy poprosiłem by zadzwonił do kuriera czy ma dla mnie paczkę odpowiedział mi że nie jest infolinią, zero pomocy z ich strony
  • ~Ro / 2020-05-14 10:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kompletny burdel, niemiła obsługa, beznadziejny obieg informacji. Nikt nic nie wie, informacje o czasie dostarczenia w żaden sposób nie pokrywają się z faktycznym przyjazdem kuriera. Żeby zlokalizować paczkę trzeba obdzwonić kilkanaście osób, którzy kierują i tak do kolejnej. Kompletnie nie polecam.
  • ~wejron / 2020-05-13 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier uszkodził urządzenie podczas odbioru . nastepnego dnia nie zgłosił sie po odbiór paczki. Dzisiaj trzeci dzien i nadal kuriera nie ma .
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z UPS ,śledzenie praktycznie niemozliwe , reakcja na reklamacje - żadna .
  • ~Magdalenka / 2020-05-13 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier nie chcial wniesc przesylki w sytuacji gdzie mam malutkiego noworodka i nie moge go zostawic samego. Z wielkimi pretensami jednak przesylke dostarczyl do mieszkania. Pierwszy raz sie spotykam z takim nieprzyjemnym kurierem, a zamawiam duzo i jeszcze nie mialam tak nieprzyjemnej sytuacji. Nie polecam ten firmy.
  • ~Darek / 2020-05-12 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Żadnej informacji o próbie dostarczenia przesyłki. Żadnego awiza bym mógł odebrać u nich w oddziale. Koszmar. Paczka wróciła do nadawcy w 24 godziny po 2-giej próbie doręczenia. Omijajcie tę firmę z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyTo najbardziej nieprzyjazna firma kurierska dla swoich klientów.
  • ~kcckkcp / 2020-05-12 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat I nieporozumienie. To słowa które opisuje ta „firmę kurierska”
    ZaletyBrak
  • ~aniew / 2020-05-12 11:01
    Ocena: 1.67 / 5
    kurier twierdzi ze paczkę dostarczył rzucając ja pod drzewo -tak robią kurierzy . Brak jakichkolwiek namiarów na kuriera. po zadzwonieniu do ups i wyczekaniu 40min na połączenie z konsulatem kurier oddzwoni do mnie i bezczelnie mnie informując ze paczkę rzucił pod drzewo wogole nie przepraszając za to . wstyd nigdy wiecej nie skorzystam z uslug firmy UPS .
  • ~Mat / 2020-05-11 19:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier oczywiście zostawił awizo, nie przyszło mu do głowy żeby spróbować zadzwonić. Pomijam już fakt, że dostawa miała być pod koniec dnia a na awizo jest godzina próby doręczenia ok.9:35. Nie polecam absolutnie, człowiek ustawia sobie caly dzien pod odebranie paczki, która jest mu niezbędna do pracy a tu taka obsługa... Już lepiej zamówić tradycyjna poczta.
    ZaletyBrak.
    WadyCaloksztalt obsługi.
  • ~Jolanta / 2020-05-11 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę z dwóch powodów. Po pierwsze, kurierzy UPS nie noszą masek. Nie przyjmują również płatności drogą elektroniczną. Tzn, mają aplikację do takich płatności, ale aplikacja nie działa. Po drugie, pani z Obsługi Klienta nie poczuła się do odpowiedzialności, żeby przeprosić za niedogodności w imieniu firmy, choćby z powodów wizerunkowych. W dość nieprzyjemny sposób oświadczyła, że kurier nie nosi maski zapewne z powodu astmy /jak rozumiem, jest to powszechny problem w UPS/. Firma, która nie umie szybko dostosować się do okoliczności ma małe szanse na sukces. Nie polecam usług UPS.
  • ~Leszek B / 2020-05-09 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak kontaktu - 0 telefonu, 0 @, właśnie się dowiedziałem ze zamówienie wraca do nadawcy gdyż odmówiłem przyjęcia paczki - kuriera nie widziałem na oczy.
    Zadzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się że: kurier nie dzwoni, skoro napisał że nie chciałem odebrać to tak jest bo kurier nie może przecież skłamać. Nie mogę złożyć reklamacji bo tylko nadawca może. Teraz muszę prosić nadawcę żeby wysłał znowu i .....czekał pod bramą na kuriera żeby znów mnie nie olał.
    To moja pierwsza napisana opinia w życiu.
    UPS - DNO
    ZaletyChyba nie jechał długo. Ciężko stwierdzić bo wiedzę mam tylko z śledzenia przesyłki.
    WadyBrak kontaktu.
  • ~Marek / 2020-05-07 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    100 metrów poniżej dna. Brak kontaktu z kurierem, po nieodebraniu z ich winy każą jechać 40 km po paczkę. Unikajcie tej firmy jak ognia.
    Wadywszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171