Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4130 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurwiona klientka / 2020-05-04 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest epidemia i wszyscy siedzą w domu ale według kuriera nikogo nie ma ;) Przy próbie kontaktu z biurem obsługi nie ma możliwości dodzwonienia się do kogokolwiek... Informacji o przesyłce brak. Nie wiadomo czy kurier dostarczy paczkę dziś czy jutro czy może znowu KIEDY NIKOGO NIE BĘDZIE W DOMU? Za tak chujową obsługę powinni już dawno przestać istnieć...
    ZaletyXDDDDDD
    WadyWszystko
  • ~Beata / 2020-04-30 15:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam
    otrzymałam dzisiaj przesyłkę jednak bez wcześniejszej informacji o terminie jej przekazania, nawet na sledzeniu przesyłki nie było informacji o planowanym czasie jej dostarczenia
  • ~Wkurzona. / 2020-04-30 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam na przesyłkę i codziennie ja monitorowałam. Wczoraj jeszcze była w drodze. Dziś komunikat że odesłano do nadawcy. Od paru dni ciągle siedziałam w domu i czekałam więc niemożliwe jest żeby był kurier a ja bym nie odebrała. Próba zdzwonienia do obsługi klienta zakończyła się fiaskiem. Po 20min oczekiwania poddałam się. Nie polecam. Pierwszy i ostatni raz korzystałam z tej firmy kurierskiej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z firmą, niedostarczanie przesyłek, same wady
  • ~Jacek / 2020-04-30 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zawedrowala do innego miasta gdzie po " probie doreczenia" zostala zwrocona do nadawcy... Do konsultanta dodzwonienie graniczy z cudem ( czekalem 30 minut). A jak i tak sie dodzwonicie to nie da rady nic juz zrobic. Firma dno
    Zalety...
    Wady...
  • ~Ola / 2020-04-30 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji o terminie dostarczenia paczki. Natomiast na stronie monitorowania przesyłki fikcyjne wpisy o braku dostarczenia, podczas gdy czekałam w mieszkaniu (domofon działa - w międzyczasie dwóch innych kurierów bez przeszkód dostarczyło inne przesyłki). Brak kontaktu od firmy kurierskiej. Firma oferuje usługi, których nie realizuje.
    Zaletybrak
    Wady- brak kontaktu z klientem,
    - brak informacji o przesyłce,
    - fikcyjne próby dostarczenia,
    - brak wykonania opłaconej usługi
  • ~Marcin / 2020-04-29 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska!!!! Brak kontaktu z kurierem. Trzeba brać dzień wolny w pracy żeby móc odebrać paczkę.
  • ~Klient / 2020-04-29 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiły kurier. Pretensjonalna obsługa klienta. Paczka nie na czas, a kurier najlepiej zostawiłby tam gdzie mu najwygodniej, a nie pod miejscem dostarczenia. Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPS. Nie polecam.
  • ~Marianna / 2020-04-29 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma gorzej niż fatalna. Nie dostarczają przesyłek w terminie ani pod wskazany adres. Sami zmieniają adres doręczenia i podają , że klienta wskazał adres alternatywny, w moim przypadku było to odległość 100 km.
    Ja jako nadawca nie wydawałam żadnego polecenia ani nie deklarowałam że przesyłkę odbiorę sama z tak oddalonej miejscowości. Po moich licznych interwencjach przesyłka w końcu dotarła z 6 dniowym opóźnieniem. Za dostarczenie w terminie 6 dni w wersji Standard zapłaciłam wyższą kwotę.
    Na złożoną reklamację i żądanie zwrotu poniesionych kosztów otrzymałam lakoniczną odpowiedź, że usługa nie była objęta gwarancją zwrotu kosztów transportu w przypadku nieterminowej dostawy i zwrot mi się nie należy.
    Natomiast na pytanie kto dokonał zmiany adresu i zadeklarował za mnie że sama odbiorę przesyłkę z innej miejscowości oddalonej o 100 km nie otrzymałam żadnego wyjaśnienia.
    Nigdy więcej nie skorzystam z tak fatalnie świadczonych usług i braku poszanowania klienta.
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY.
  • ~kac / 2020-04-29 14:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dzwonią, nie zostawiają awizo, paczkę pozostawiają w punkcie odbiorczym w żaden sposób o tym odbiorcy nie informując. Punkty w miejscach gdzie nie ma możliwości zaparkowania. Tragedia za każdym razem, gorąco odradzam.
    Zaletynie znam
    Wadysposób działania i traktowania klientów jest skandaliczny
  • ~ktosik / 2020-04-29 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    zero możliwości kontaktu 0 mniej niz zero infolinia po to żeby wpędzić klienta w błędne koło robienie wariatów z ludzi zasłużone mniej niż 0 czas oczekiwania na infolinii ponad godzinę i nic zero prędzej do Klintona bym się dodzwonił
    Zaletysame wady
    Wadywady same
  • ~Bolek / 2020-04-28 09:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta firma to jakaś porażka a dokładnie zatrudnieni w niej ludzie,ten twór nie nie powinien istnieć na rynku.Nie słyszałem jeszcze czegoś takiego że w obecności kuriera nie sprawdzam zawartości paczki czy towar nie jest uszkodzony.Nie wiem skąd ta firma bierze tych ludzi ale na szczęscie to był mój pierwszy raz a napewno ostatni.Może należało by zatrudnić Ukraińców żeby podniesć morale tej firmy.
    ZaletyNa zalety trzeba zapracowac
    WadyKurierzy do wymiany
  • ~Kate / 2020-04-28 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, kontakt z nimi graniczy z cudsm. Nie odebrali paczki na czas i nawet tego nie zgłosili. Paczka została idebrana w czwartek z Legnicy a odorawa celna odbyła się dopiero w poniedziałek po południu no ciekawe.
    DHL, Dachser i inne sledycje - zero tego typu problemow.
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~Grazynka123 / 2020-04-27 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła obsługa, brak kontaktu z kurierem, raz odjechał z przesyłką, chamsko zostawił awizo. Na jedną paczkę czekam już bardzo długo. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Maniek / 2020-04-27 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem informacje w piątek że paczka będzie w poniedziałek, nie dostałem zwanej wiadomości o tym ze jej nie będzie. Wszedł w śledzenie paczki i w poniedziałek o godz 14:21 wyjechała z Mirowa do Warszawy.
    Druga sytuacja paczka była uszkodzona ale zawartość była cała
    ZaletyTa firma to poraszka
    WadyNie mam zamiaru pisać pracy magisterskiej o i wadach
  • ~Azibeel / 2020-04-27 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to istna komedia. Czekałem w domu na kuriera, po czym dostałem informacje o zmianie statusu przesyłki. Według kuriera nie było mnie w domu, jak się dowiedziałem w rozmowie z konsultantem, kurier nie ma obowiązku się kontaktować z klientem. Żenada, szkoda czasu i pieniedzy
  • ~Majowy / 2020-04-27 12:35
    Ocena: 1.67 / 5
    W porównaniu z innymi firmami kurierskimi kompletny brak profesjonalizmu-wystawienie ciężkich paczek na chodnik 20m od bramy.Arogancja kuriera ogromna ale i tak jestem zadowolony,że w ogóle paczka została dostarczona.Popracujcie trochę w tej waszej firmie nad kulturą zatrudnianych pracowników.Na pewno nie skorzystam więcej z usługi UPS.
  • ~Madziora / 2020-04-27 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia olewaja klijenta!!!!Zglaszalam ze domofon nie dziala paczka nie dojechala sama musialam po nią jechac poraszka totalna najgorsza firma kurierska.
  • ~rozdrażniony klient / 2020-04-25 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, olewają klienta. Twierdzą,że nikogo nie było w domu, gdzie byli wszyscy. Twierdzą, że nie muszą się kontaktować. Dodzwonić się do infolini trwa parędziesiąt minut. DNO
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~miszczyn / 2020-04-25 12:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Ostatnio zamówiłem produkt który długo nie przychodził sprawdziłem po numerze przesyłki i okazało się że jest w drodze do nadawcy bo rzekomo kurier próbował ją 2 razy dostarczyć chociaż coś takiego nie miało miejsca.
    ZaletyBrak
    WadyNie dostarczają przesyłek
  • ~DwaJedenIks / 2020-04-24 19:59
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwszy raz jest mi coś dostarczane prze UPS i nigdy więcej, szkoda tylko że strona nike.com nie ma możliwości wyboru dostawcy, może w innych krajach ta firma serio robi robotę ale u nas to żenada. Byłem pod swoim blokiem chwilę przed 14:40, żadnego awizo w skrzynce które jest potrzebne do przekierowania a kuriera żadnego w mojej okolicy nie widziałem. Na infolinii nie ma możliwości od razu połączenia się z konsultantem tylko najpierw rozmawia się z przygłupim botem, po długiej drodze i wybraniu w końcu połączenia z konsultantem nagle jakość rozmowy strasznie spadła, ledwo słyszałem co mówiła do mnie kobieta a to na pewno nie wina mojego telefonu bo robota słyszałem idealnie, nawet przyciszyłem telefon. Koniec końców powiedziałem że sam odbiorę paczkę, na infolinii zostałem poinformowany że punkt działa do 18tej, kiedy oddzwonili do mnie z punktu była 15:45 i zostałem poinformowany że dzisiaj już nie będzie możliwe odebranie paczki bo kurier będzie na bazie za 40 min a oni za 15 zamykają o_O no paranoja i cyrk na kółkach. Nie polecam a wręcz zalecam omijać szerokim łukiem.
    Wady>brak kuriera w danej godzinie a mimo to informacja na stronie że to mnie nie było w domu
    >najgorszy bot na info jakiego w życiu spotkałem (a jestem graczem więc spotkałem wiele złych)
    >brak kontaktu z klientem przed dostawą (w innych firmach z reguły kurier sam dzwoni lub puszcza sms)
    >różne informacje na infolinii a w centrum w moim mieście
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12692
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8086
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7729
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4120
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2440
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078