Tragedia, olewają klienta. Twierdzą,że nikogo nie było w domu, gdzie byli wszyscy. Twierdzą, że nie muszą się kontaktować. Dodzwonić się do infolini trwa parędziesiąt minut. DNO
ZaletyBrak
WadyWszystko
~miszczyn / 2020-04-25 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Ostatnio zamówiłem produkt który długo nie przychodził sprawdziłem po numerze przesyłki i okazało się że jest w drodze do nadawcy bo rzekomo kurier próbował ją 2 razy dostarczyć chociaż coś takiego nie miało miejsca.
ZaletyBrak
WadyNie dostarczają przesyłek
~DwaJedenIks / 2020-04-24 19:59
Ocena: 1.33 / 5
Pierwszy raz jest mi coś dostarczane prze UPS i nigdy więcej, szkoda tylko że strona nike.com nie ma możliwości wyboru dostawcy, może w innych krajach ta firma serio robi robotę ale u nas to żenada. Byłem pod swoim blokiem chwilę przed 14:40, żadnego awizo w skrzynce które jest potrzebne do przekierowania a kuriera żadnego w mojej okolicy nie widziałem. Na infolinii nie ma możliwości od razu połączenia się z konsultantem tylko najpierw rozmawia się z przygłupim botem, po długiej drodze i wybraniu w końcu połączenia z konsultantem nagle jakość rozmowy strasznie spadła, ledwo słyszałem co mówiła do mnie kobieta a to na pewno nie wina mojego telefonu bo robota słyszałem idealnie, nawet przyciszyłem telefon. Koniec końców powiedziałem że sam odbiorę paczkę, na infolinii zostałem poinformowany że punkt działa do 18tej, kiedy oddzwonili do mnie z punktu była 15:45 i zostałem poinformowany że dzisiaj już nie będzie możliwe odebranie paczki bo kurier będzie na bazie za 40 min a oni za 15 zamykają o_O no paranoja i cyrk na kółkach. Nie polecam a wręcz zalecam omijać szerokim łukiem.
Wady>brak kuriera w danej godzinie a mimo to informacja na stronie że to mnie nie było w domu
>najgorszy bot na info jakiego w życiu spotkałem (a jestem graczem więc spotkałem wiele złych)
>brak kontaktu z klientem przed dostawą (w innych firmach z reguły kurier sam dzwoni lub puszcza sms)
>różne informacje na infolinii a w centrum w moim mieście
~Paulina / 2020-04-24 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska. Zawsze zamawialam z zalando i zawsze paczka byla u mnie, nagle firma UPS ma niekompletny adres. Po 4 dniach codziennego zgłaszania przez infolinię poprawnego adresu panie zapewniały, że już jest wszystko ok. 3 dni temu pani zapewniała, że kurier ma paczkę w aucie i tego samego dnia ją dostanę. Na drugi dzień usłyszałam, ze kurier nie zdążył poprzedniego dnia i paczka dotrze do mnie na sto procent dzisiaj. 10 dnia walki z UPS moja paczka została zwrócona do nadawcy.
~vxc / 2020-04-24 16:01
Ocena: 1.00 / 5
Lipa zero kontaktu byłem w domu a kuriera nie było a na stronie pize ze niby kurier prubował doręczyć paczkę jak
Zaletyvxv
Wadyvxv
~Marcin / 2020-04-24 13:13
Ocena: 1.00 / 5
Paczka byla juz w transporcie planowany termin dostawy na dzis wszystko ok, nagle zmiana statusu na :Wymagane informacje adresowe
Podany adres jest nieprawidłowy lub niekompletny.
Numer budynku jest błędny. Może to spowodować opóźnienie doręczenia. Próbujemy zaktualizować adres.
Wczesniej mieli adres wszystko bylo ok paczka miala byc na dzis a nagle adres zgubili i mogą byc opoznienia?
Jesli tak wystarczylo zadzwonic do mnie lub dostawcy i zaktualizowac adres ale oczywiscie cos wpisac trzeba przesylka nie przyszla kontakt niemożliwy nie da rady telefonicznie mailowo.
Zaletybrak
Wadywszystko
~Dawid / 2020-04-24 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo marny przewoznik
Dlugi czas oczekiwania oraz wysoka cena
~Kacper / 2020-04-23 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Firma ups najgorsza na rynku, kurier nawet nie raczył zadzwonic dzwonkiem, nie kontaktuja sie z klientem w zaden sposob, nie polecilbym nawet tesciowej.
ZaletyNie ma
WadyUps to jedna wielka wada
~EK / 2020-04-23 14:41
Ocena: 1.00 / 5
Zamówienie złożone prawidłowo, opłacone z góry, kurier przesyłki nie odebrał. UPS nie umożliwia złożenia reklamacji w tej sytuacji. Firma oszukuje ludzi, pobiera pieniądze, a później nie chce ich oddać, stwarza ogromne problemy. Nie można liczyć nawet na słowo przepraszam. Dno dna.
Zaletybrak zalet
Wadypocząwszy od formularzy do zamówień po sposób obsługi klienta.
~ozweego / 2020-04-23 14:32
Ocena: 1.00 / 5
Brak informacji o możliwym dostarczeniu paczki, brak możliwości kontaktu z kurierem, dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem a jak już się uda to proszę nie oczekiwać miłej obsługi :)))))) z wielka chęcią złożyłabym skargę ale to pewnie oznacza kolejny telefon na infolinie.
~Katarzyna / 2020-04-22 10:46
Ocena: 2.33 / 5
Zostałam oszukana przez ups. Pobrano mi dodatkowe pieniądze z konta, chociaż nie wyraziłam na to zgody, twierdząc, że podałam zły wymiar i wagę paczki. Nadawałam 4 identyczne paczki, a ups twierdzi, że jedna z nich ważyła 12kg więcej! Oszustwo w biały dzień. Nie polecam nikomu.
WadyBrak jasnych opłat
~Grzegorz / 2020-04-21 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, nie polecam nikomu wybierać dostawy za pośrednictwem tej śmiesznej firmy. Jak macie do wyboru odbiór osobisty towaru ze sklepu na drugim końcu Polski albo dostawę UPS to nawet się nie zastanawiajcie nad wyborem drugiej opcji, bo na rowerze obrócicie szybciej niż ta pajacarska firma łaskawie dostarczy wam waszą paczkę. Jak już cudem dożyjecie tego aż kurier dostarczy paczkę to będzie ona cała połamana, poobijana, a towar w środku do wymiany.
Zaletybrak
Wadyczas dostawy
jakość obsługi
biuro obsługi klienta
właściwie to cała ta firma jest jedną wielką wadą
~JJ / 2020-04-21 08:48
Ocena: 1.33 / 5
Nos dla tabakiery! "Jaśniekurier" dzwoni, gdy jest już pod drzwiami!!!!! Tak było wczoraj - smarkacz nie ma obowiązku! powiadomić !! Cały dzień trzeba warować!!!!!!
W innych firmach wysyłają sms, dzwonią z 1 godz. wyprzedzenia, człowiek się nie stresuje, może pozałatwiać sprawy, gdy jest wiadomość od kuriera, zdąży dotrzeć do domu.
Zaletyw tej sytuacji nie widzę
WadyNie powiadamiają z odpowiednim wyprzedzeniem, trzeba warować przy oknie cały dzień!!!!!
~IwoO / 2020-04-20 12:43
Ocena: 1.67 / 5
Zero kontaktu z kurierem, brak informacji się o dostawie: kiedy będzie, że paczka już dostarczona
Kurier zostawia paczkę pod drzwiami!! Bez pytania, czy może, czy w środku nie ma cennych przedmiotów, zero kontaktu. Paczka leży pod drzwiami, dostępna dla każdego przechodnia.
Złożenie reklamacji trwa wieki, do uzupełnienia masa niepotrzebnych informacji, żeby zniechęcić.
~Kaś / 2020-04-20 11:50
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam firmy!
Zero kontaktu z firmą
Zero kontaktu z kurierem
Rozmowa z robotem na infolinii, to jest hit!
Żenada i brak profesjonalizmu
Bardzo ciężko uzyskać jakiekolwiek informacje
o dostarczeniu paczki.
Nie wiem czy będzie mi dane w ogóle ją odebrać.
Zaletybrak
Wadybrak kontaktu z firmą, robot na infolinii,
~Nie powiem bo jest RODO / 2020-04-18 15:27
Ocena: 1.00 / 5
To jest bardzo słabe. Od mięsiąca czekam już na moją paczkę. Nawet nie dostałem powiadomienia tym że paczka została wysłana. Ups jest NAJGORSZE EVER
ZaletyNie ma zalet
WadyTa cała firma jest wadą
~Sebastian / 2020-04-17 14:35
Ocena: 1.33 / 5
OKROPNE!!! Czekam miesiąc na paczkę I dalej jej nie mam... Ciężko jest się skontaktować bo zazwyczaj nikt nie odbiera...
~tomt / 2020-04-16 20:52
Ocena: 2.00 / 5
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia. Zero kontaktu z kurierem. Znikomy kontakt mailowy i jeszcze moją przesyłkę oznaczyli jako doręczoną, choć nie dotarła.
~Anna / 2020-04-16 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia to co się dzieje z waszą firmą to jakaś masakra!!! Ostatni raz cokolwiek zamawialismy z dostawą od was. Zacznijcie stawiać na kurierów, którzy się do tego nadają. DZIS dostałam informację że albo nas nie było w domu albo kurier miał zły adres!!! Co za oszust! Kolejny raz to samo z waszą firmą. Płacimy wam za dostawę!!!! A wy nawet nie szanujecie swoich klientów. Następnym razem będę wnosila o to aby następna przesyłka była wysłana inna firmą kurierską!!!
WadyBrak kompetencji
~normalnyczlowiek / 2020-04-16 10:25
Ocena: 1.00 / 5
brak informacji o szacowanych godzinach dostawy, brak numeru do kuriera, brak możliwości łatwej zmiany miejsca dostawy