Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4116 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jolanta / 2020-05-11 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę z dwóch powodów. Po pierwsze, kurierzy UPS nie noszą masek. Nie przyjmują również płatności drogą elektroniczną. Tzn, mają aplikację do takich płatności, ale aplikacja nie działa. Po drugie, pani z Obsługi Klienta nie poczuła się do odpowiedzialności, żeby przeprosić za niedogodności w imieniu firmy, choćby z powodów wizerunkowych. W dość nieprzyjemny sposób oświadczyła, że kurier nie nosi maski zapewne z powodu astmy /jak rozumiem, jest to powszechny problem w UPS/. Firma, która nie umie szybko dostosować się do okoliczności ma małe szanse na sukces. Nie polecam usług UPS.
  • ~Leszek B / 2020-05-09 13:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Brak kontaktu - 0 telefonu, 0 @, właśnie się dowiedziałem ze zamówienie wraca do nadawcy gdyż odmówiłem przyjęcia paczki - kuriera nie widziałem na oczy.
    Zadzwoniłem na infolinie i dowiedziałem się że: kurier nie dzwoni, skoro napisał że nie chciałem odebrać to tak jest bo kurier nie może przecież skłamać. Nie mogę złożyć reklamacji bo tylko nadawca może. Teraz muszę prosić nadawcę żeby wysłał znowu i .....czekał pod bramą na kuriera żeby znów mnie nie olał.
    To moja pierwsza napisana opinia w życiu.
    UPS - DNO
    ZaletyChyba nie jechał długo. Ciężko stwierdzić bo wiedzę mam tylko z śledzenia przesyłki.
    WadyBrak kontaktu.
  • ~Marek / 2020-05-07 15:23
    Ocena: 1.00 / 5
    100 metrów poniżej dna. Brak kontaktu z kurierem, po nieodebraniu z ich winy każą jechać 40 km po paczkę. Unikajcie tej firmy jak ognia.
    Wadywszystko
  • ~Warmiak / 2020-05-06 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    UPS Oddział Olsztyn. Paczka od tygodnia jest w oddziale bo kurier kłamie w aplikacji i wymyśla nowe sposoby nie dostarczenia przesyłki. Najpierw stwierdził że uzgodnił ze mną obiór z oddziału. Po reklamacji telefonicznej do UPS obiecanki że będzie dostarczona następnego dnia. Następnego dnia kurier wpisał że błędny adres (six!). Kolejny telefon do UPS i kolejna obietnica że będzie następnego dnia. Kurier wpisuje że uzgodnił dostarczenie na inny termin. ....!
    Zabawa trwa.
    Kontakt do UPS to tragedia oddzielna. Dodzwonić się bardzo trudno. Jeden nr telefonu. Konsultant wpisuje do systemu bzdury czyli potwierdza w systemie kłamstwa kuriera.
    Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług UPS.
    ZaletyNie ma żadnych zalet.
    WadyNikt nie panuje nad kurierami. Nikt kompetentny nie kontaktuje się po złożeniu reklamacji na infolinii. Infolinia wpisuje kłamstwa kuriera do systemu.
  • ~Joanna / 2020-05-06 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wysyłki poprzez tą firmę kurierską. Paczki odsyłane są do nadawcy, bo kurier nie ma obowiązku dzwonić do odbiorcy. Logiczne jest, że większość ludzi pracuje, ale inni kurierzy dzwonią, pytają, czy ktoś jest w domu, zawsze można się dogadać i zostawić paczkę u sąsiada, w osiedlowym sklepie, zawsze, o ile to nie kurier UPS, bo on nie ma obowiązku dzwonić i nie dzwoni, awizuje paczkę, po czym odsyła do nadawcy. Brawo!!!
    Wady- brak jakiegokolwiek kontaktu z kurierem
  • ~A / 2020-05-05 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się dodzwonić - 40 min cały czas automat.

    2 miesiące paczka była w kontroli celnej po czym wystawiony został rachunek na 500 zł przekraczający wielokrotnie wartość paczki - paczka była ubezpieczona i opłacona ze wszystkimi szczegółami... Nie dostałem żadnej informacji co składa się na cenę opłaty ani przez maila ani przez kuriera... DNO i 1000000 metrów mułu.

    KOMPLETNIE NIE POLECAM...
    ZaletyŻadne
    WadyDŁUGI CZAS OCZEKIWANIA
    BRAK KONTAKTU
    OLBRZYMIE OPŁATY BEZ INFORMACJI O POWODACH NALICZENIA (Magiczne znaczki)
  • ~Anna Szczerbińska / 2020-05-05 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza Firma kurierska w Polsce. Kurier rzekomo dwa razy próbował dostarczyć paczkę, podczas gdy cały dzień byłam w domu. Oczywiście żadnego kuriera nie było a domofon działa. Zgłosiłam reklamację, dzwoniąc wcześniej i czekają 40 min na połączenie. Bardzo miła pani powiedziała że doręczenie będzie kolejnego dnia a potem Paczka wróci do nadawcy. Oczywiście żaden kurier nie dojechał. A jest to środek Warszawy. Oczywiście żaden kurier nie dojechał. A jest to środek Warszawy. Koszmarny kurier
    WadySame wady brak zalet. Kurierzy nie odbierają telefonu przede wszystkim ich nie mają, nie dzwonił do klientów, nie ma powiadomień o dostarczeniu przesyłki, na infolinię nie sposób się dodzwonić
  • ~Wkurwiona klientka / 2020-05-04 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest epidemia i wszyscy siedzą w domu ale według kuriera nikogo nie ma ;) Przy próbie kontaktu z biurem obsługi nie ma możliwości dodzwonienia się do kogokolwiek... Informacji o przesyłce brak. Nie wiadomo czy kurier dostarczy paczkę dziś czy jutro czy może znowu KIEDY NIKOGO NIE BĘDZIE W DOMU? Za tak chujową obsługę powinni już dawno przestać istnieć...
    ZaletyXDDDDDD
    WadyWszystko
  • ~Beata / 2020-04-30 15:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam
    otrzymałam dzisiaj przesyłkę jednak bez wcześniejszej informacji o terminie jej przekazania, nawet na sledzeniu przesyłki nie było informacji o planowanym czasie jej dostarczenia
  • ~Wkurzona. / 2020-04-30 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałam na przesyłkę i codziennie ja monitorowałam. Wczoraj jeszcze była w drodze. Dziś komunikat że odesłano do nadawcy. Od paru dni ciągle siedziałam w domu i czekałam więc niemożliwe jest żeby był kurier a ja bym nie odebrała. Próba zdzwonienia do obsługi klienta zakończyła się fiaskiem. Po 20min oczekiwania poddałam się. Nie polecam. Pierwszy i ostatni raz korzystałam z tej firmy kurierskiej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu z firmą, niedostarczanie przesyłek, same wady
  • ~Jacek / 2020-04-30 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka zawedrowala do innego miasta gdzie po " probie doreczenia" zostala zwrocona do nadawcy... Do konsultanta dodzwonienie graniczy z cudem ( czekalem 30 minut). A jak i tak sie dodzwonicie to nie da rady nic juz zrobic. Firma dno
    Zalety...
    Wady...
  • ~Ola / 2020-04-30 09:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak informacji o terminie dostarczenia paczki. Natomiast na stronie monitorowania przesyłki fikcyjne wpisy o braku dostarczenia, podczas gdy czekałam w mieszkaniu (domofon działa - w międzyczasie dwóch innych kurierów bez przeszkód dostarczyło inne przesyłki). Brak kontaktu od firmy kurierskiej. Firma oferuje usługi, których nie realizuje.
    Zaletybrak
    Wady- brak kontaktu z klientem,
    - brak informacji o przesyłce,
    - fikcyjne próby dostarczenia,
    - brak wykonania opłaconej usługi
  • ~Marcin / 2020-04-29 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska!!!! Brak kontaktu z kurierem. Trzeba brać dzień wolny w pracy żeby móc odebrać paczkę.
  • ~Klient / 2020-04-29 16:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiły kurier. Pretensjonalna obsługa klienta. Paczka nie na czas, a kurier najlepiej zostawiłby tam gdzie mu najwygodniej, a nie pod miejscem dostarczenia. Pierwszy i ostatni raz korzystam z UPS. Nie polecam.
  • ~Marianna / 2020-04-29 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma gorzej niż fatalna. Nie dostarczają przesyłek w terminie ani pod wskazany adres. Sami zmieniają adres doręczenia i podają , że klienta wskazał adres alternatywny, w moim przypadku było to odległość 100 km.
    Ja jako nadawca nie wydawałam żadnego polecenia ani nie deklarowałam że przesyłkę odbiorę sama z tak oddalonej miejscowości. Po moich licznych interwencjach przesyłka w końcu dotarła z 6 dniowym opóźnieniem. Za dostarczenie w terminie 6 dni w wersji Standard zapłaciłam wyższą kwotę.
    Na złożoną reklamację i żądanie zwrotu poniesionych kosztów otrzymałam lakoniczną odpowiedź, że usługa nie była objęta gwarancją zwrotu kosztów transportu w przypadku nieterminowej dostawy i zwrot mi się nie należy.
    Natomiast na pytanie kto dokonał zmiany adresu i zadeklarował za mnie że sama odbiorę przesyłkę z innej miejscowości oddalonej o 100 km nie otrzymałam żadnego wyjaśnienia.
    Nigdy więcej nie skorzystam z tak fatalnie świadczonych usług i braku poszanowania klienta.
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM TEJ FIRMY.
  • ~kac / 2020-04-29 14:24
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dzwonią, nie zostawiają awizo, paczkę pozostawiają w punkcie odbiorczym w żaden sposób o tym odbiorcy nie informując. Punkty w miejscach gdzie nie ma możliwości zaparkowania. Tragedia za każdym razem, gorąco odradzam.
    Zaletynie znam
    Wadysposób działania i traktowania klientów jest skandaliczny
  • ~ktosik / 2020-04-29 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    zero możliwości kontaktu 0 mniej niz zero infolinia po to żeby wpędzić klienta w błędne koło robienie wariatów z ludzi zasłużone mniej niż 0 czas oczekiwania na infolinii ponad godzinę i nic zero prędzej do Klintona bym się dodzwonił
    Zaletysame wady
    Wadywady same
  • ~Bolek / 2020-04-28 09:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Ta firma to jakaś porażka a dokładnie zatrudnieni w niej ludzie,ten twór nie nie powinien istnieć na rynku.Nie słyszałem jeszcze czegoś takiego że w obecności kuriera nie sprawdzam zawartości paczki czy towar nie jest uszkodzony.Nie wiem skąd ta firma bierze tych ludzi ale na szczęscie to był mój pierwszy raz a napewno ostatni.Może należało by zatrudnić Ukraińców żeby podniesć morale tej firmy.
    ZaletyNa zalety trzeba zapracowac
    WadyKurierzy do wymiany
  • ~Kate / 2020-04-28 08:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, kontakt z nimi graniczy z cudsm. Nie odebrali paczki na czas i nawet tego nie zgłosili. Paczka została idebrana w czwartek z Legnicy a odorawa celna odbyła się dopiero w poniedziałek po południu no ciekawe.
    DHL, Dachser i inne sledycje - zero tego typu problemow.
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt
  • ~Grazynka123 / 2020-04-27 19:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo niemiła obsługa, brak kontaktu z kurierem, raz odjechał z przesyłką, chamsko zostawił awizo. Na jedną paczkę czekam już bardzo długo. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12609
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8042
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7684
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4116
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4106
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2428
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4489
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009