Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4156 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aneta / 2020-05-29 19:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka, niekompetentny, arogancki kurier. Okłamuje klienta, a tym samym swoich pracodawców. Korzystam z różnych firm kurierskich, ale ta ....żenada. Przykro, że firma nad tym nie panuje.
  • ~Guguś / 2020-05-29 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Będę unikać jak ognia.
    Paczka miała być wczoraj, oczywiście ZERO informacji o której więc siedź człowieku w domu i czekaj. Paczka nie dotarła, dzień zmarnowany oczekiwaniem.
    Dziś rano mail, że dzisiaj paczka dotrze a że już dzisiaj w domu zostać nie mogłam to dzwonię na infolinię aby zapytać o numer do kuriera i ustalić w jakich godzinach ma zamiar mnie zaszczycić swoją obecnością. Pani na infolinii „nie podam numeru, nie umiem pomóc, niech pani przekieruje paczkę”. Poinformowałam, że taka opcja jest niedostępna dla mojej paczki- komunikat ze strony monitorowania przesyłki. Pani bardzo peofesjonalnie „proszę klikać może coś się zacieło”. Żenada.
    Wyszłam dosłownie na 30 min w pilnej sprawie z myślą, że kurier użyje mózgu i przedzwoni, na wszelki wypadek pieniądze zostawiłam u sąsiadki. Kurier jeszcze bardziej niemyślący niż pani na infolinii. Zostawił w drzwiach karteczke z numerem telefonu (wow czyli jednak można?!) i z godziną o której się zjawił. Było to dosłownie 10 min przed moim powrotem do domu. Dzwonię i informuję, że jestem w domu, był pan u mnie dosłownie chwile temu, dlaczego pan nie zadzwonił. Kurier odpowiada tylko że dostarczy przesyłkę w poniedziałek i się rozłącza.

    NIE POLECAM, najgorsza firma kurierska jaka istnieje.
    ZaletyBRAK
  • ~Kaska21 / 2020-05-29 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Paczka miała przyjść wczoraj,a doszła dzisiaj. Dwa dni z życia ujęte i urlop w pracy, żeby czekać na jesnie Pana. Brak kontaktu od strony kuriera, dodatkowo zero informacji, że kurier nie dojedzie tego dnia w którym była zaplanowana dostawa. Kilo mułu i na to 2 metry gnoju. Nie polecam!
    ZaletyBrak. Chociaż paczka dotarła po czasie.
    WadyNie będę pisać książki na ten temat
  • ~Dusi / 2020-05-29 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier myśląc że jak zatrąbi klaksonem od samochodu to odbiorca przyleci do niego, zero informacji gdzie jest paczka
    ZaletyBrak
    WadyMogłabym wymieniać ale szkoda mojego czasu
  • ~Gosia / 2020-05-28 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, przesyłka dotarła w zniszczonym opakowaniu, zawartość przesyłki została uszkodzona a w reklamacji otrzymałam uzasadnienie ze to moja wina bo ja odpowiadam za jakość opakowania. Wykorzystam karton którym inna firma bez problemu dostarczyła mi inna paczkę.
    Bardzo słaba jakość usług i podejścia do klioenta.
  • ~Ewela / 2020-05-28 17:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Bardzo nieprzyjemny kurier.Kurier który powinien poinformować o godzinie kiedy mniej więcej będzie u klienta , tego nie robi . Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyBardzo nie miły kurier . Nie umiejacy korzystać z smartfona .
  • ~Ksawery / 2020-05-28 12:50
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier nie dzwoni i brak informacji gdzie znajduje sie paczka
    Zaletyżadne
    Wadyistnienie tej firmy
  • ~Anna / 2020-05-28 07:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Zero kontaktu z kurierem.Niemiła obsługa na infolinii. W porównaniu z innymi kurierami gdzie można się skontaktować umówić termin dostawy UPS wypada bardzo kiepsko.Paczkę próbuje odebrać już 3 raz,jsstem cały dzień w domu.o wejściu na stronę monitoringu otrzymuję informację,że była nieudana próba doręczenia.
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem, niemiła obsługa na infolinii
  • ~Tite / 2020-05-27 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś masakra, nikt nic nie wie, na kuriera można czekać i czekać, brak kontaktu, brak informacji jasnej i klarownej o terminie i orientacyjnej godzinie dostawy. By odebrać paczkę musisz wziąść urlop na żądanie minimum na 2 dni i siedzieć w oknie wyczekujac jaśnie wielmożnego pana kuriera. Firma która ma klienta w głębokim poważaniu. Obsługa klienta także tragedia. Na pytanie skoro kurier był i nie zastał mnie w domu dlaczego nie pozostawił awiza? Usłyszałam A czy skrzynki są ogólno dostepne? Od kiedy to w blokach wiszą na drzewach przed klatka schodowa???? NIE POLECAM
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Ewa / 2020-05-26 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka, drogo. Jest wiele innych firm, które realizują swoje usługi taniej, ale przede wszystkim szybko. Czekałam cały dzień a miało być dostarczone rano. Zero kontaktu i nawet nie wiadomo do kogo zadzwonić żeby uzyskać informacje.
    ZaletyBrak
    WadyCałe mnóstwo
  • ~Monika Zeligowska / 2020-05-26 10:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwsza raz zamawialam kuriera od tej firmy. Strona nie ma jasno wytkumaczone gdzie powinno sie zaznaczyc albo wpisac odbior przez kuriera z miejsca udogodnionego. Jak sie okazalo Pani w informacji powiedziala ze czasami sie przeacza ta opcje I placi tylko za jedna usluge - wyslanie.
    UPS jest za duza firma ktora absolutnie nie powinna tak funjcjonowac. Jezeli juz byly takie zgloszenia przeoczenia zaplaty za kuriera powinno to byc szybko udoskonalone na stronie internetowej I czarne na bialym napisane za co jest oplacone I co jeszcze powinno sie oplacic. Zaoszczedzi to nerwy szczegolnie jak sie nadaje z zagranicy I nie ma mozliwosci samemu dostarczyc przesylke do punktu odbioru.
    ZaletyLadne kolory na stronie internetowej
    WadyInformacje ukryte,
    Bran komunikacji z klientem
    Konkretne informacje sa nie jasno okreslone

  • ~Jarek / 2020-05-25 19:54
    Ocena: 2.67 / 5
    W porównaniu do innych firm kurierskich jest beznadziejna. Nie informują SMS lub telefonie o przybliżonej godzinie dostarczenia przesyłki. Raptem na e-mailu dowiaduje się, że podjęto próbę dostarczenia przesyłki. Kolejny termin następnego dnia roboczego. A czy nikt nie pracuje i waruje w domu czekając na kuriera. Bzdura
    WadyBrak kontaktu kuriera z odbioracą
  • ~Iza / 2020-05-23 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada zamówiłam buty 12 mają dzisiaj jest 23 maj kurier zamiast zadzwonić do mnie, że ma przesyłkę z nie zgadza mu się adres mój zero kontaktu i do tej pory nie dostałam przesyłki dwa razy dzwoniłam na centrale aby mi przekierowali paczkę w dupie to mieli dopiero kolejny telefon przyniósł skutek Pani mi pomogła... Żenada UPS ostatni raz zamawiałam kuriera u Was, patologia
  • ~Hanaaaa / 2020-05-22 11:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Kurier dzisiaj przyszedł z paczką. Zero uprzedzenia. Zero telefonu, że będzie żebym mogła przygotować pieniądze. Nic. Przez to nie wiedziałam, że przyjdzie nie miałam pieniędzy. Co z tego wyszło? Zapytałam czy może przyjść późnej, albo chociaż zaczekać minutkę. Co usłyszałam? " Wiedziała pani że paczka przyjdzie, więc trzeba było się przygotować. Jak się zamawia paczę to pieniądze się ma. " I jeszcze ten ton takiej pogardy. Szczerze? Nic mu nie odpowiedziałam, bo aż zaniemówiłam. Jak go spotkam to mu wygarnę.
  • ~Agawa / 2020-05-21 17:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Obliczanie cen paczek jest celowo nieprzejzyste.
    Strona, na ktorej zamawia sie nadanie przesylki, celowo wprowadza w bald.
    Cena moje przesylki wzrosla o 300%
    WadyBrak formuly na stronie pozwalajacej ustalic faktyczna cene rozliczeniowa wg. wagi miarowej.
  • ~Nika / 2020-05-21 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma, która ma klienta głęboko w.... Kurier się nie kontaktuje, bo po co, albo ma problemy z telefonem. A po co podać nr do kuriera?? Przesyłka oddawana do magazynu z powodu adresu, który nie istnieje. Wystarczy wpisać w mapy Google i można dojechać pod sam płot. Ale kurier nie korzysta z takiej możliwości, bo nie widzi potrzeby. Klient czeka i się nie doczeka. Mam nadzieję, że każdy kto ma takie przeboje z ups ???? da znać firmie, która z nich korzysta. Może zwiną żagle, czego im życzę.
    ZaletyBRAK!!!
    WadyZbyt wiele, żeby wszystkie opisać !!!
  • ~osulik / 2020-05-21 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska! Żałuję, że nie sprawdziłam czym Adidas wysyła zamówienia, bo najpewniej bym nie złożyła zamówienia. Brak kontaktu, telefonu, nic. Mimo że przecież teraz cały czas siedzę w domu, dostałam maila o zwrocie przesyłki do nadawcy z powodu dwóch nieudanych prób doręczenia. Pytam - kiedy i do kogo? Próby kontaktu z biurem obsługi tak samo żałosne, chciałam odebrać paczkę z sortowni, ale niestety nie otrzymałam informacji czy można tak zrobić. Ale już wiem, że nie można, bo paczka wraca do Niemiec.
    ZaletyBRAK. To już drugi raz, w którym firma rozczarowuje.
    WadyBrak kontaktu, brak możliwości złożenia reklamacji, brak próby dostarczenia przesyłki.
  • ~jaa / 2020-05-21 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny poniżej jakiekolwiek poziomu. Nawet myślę, że sprawa sprawa nadaje się gdzieś wyżej.. jak można w trakcie dostawy zmienić ot tak sobie po prostu numer paczki i w dodatku nie informować o tym klienta??? który poszukuje jej i się niepokoi. Ta firma to dno, jakie jeszcze nie widziałam na rynku. NIE POLECAM!!!!!!
  • ~HANNA / 2020-05-21 12:18
    Ocena: 3.67 / 5
    1Z858AF66899371666


    dlaczego kurier stanął aż ........na wycieraczce drzwi bez maski i rękawiczek ??????????????????
  • ~Mateusz / 2020-05-20 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt klienta beznadziejny, rozmowy z kurierem brak
    Zaletybrak
    WadyNieodpowiedzialnosc, nieczasowosc , nie polecam
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12795
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8219
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7804
Pocztex
Ocena: 1.28, ilość opinii: 4162
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4156
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2490
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171