strona 146 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »
-
~Aneta / 2020-05-29 19:58Ocena: 1.33 / 5
Porażka, niekompetentny, arogancki kurier. Okłamuje klienta, a tym samym swoich pracodawców. Korzystam z różnych firm kurierskich, ale ta ....żenada. Przykro, że firma nad tym nie panuje. -
-
~Guguś / 2020-05-29 13:53Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka. Będę unikać jak ognia.
Paczka miała być wczoraj, oczywiście ZERO informacji o której więc siedź człowieku w domu i czekaj. Paczka nie dotarła, dzień zmarnowany oczekiwaniem.
Dziś rano mail, że dzisiaj paczka dotrze a że już dzisiaj w domu zostać nie mogłam to dzwonię na infolinię aby zapytać o numer do kuriera i ustalić w jakich godzinach ma zamiar mnie zaszczycić swoją obecnością. Pani na infolinii „nie podam numeru, nie umiem pomóc, niech pani przekieruje paczkę”. Poinformowałam, że taka opcja jest niedostępna dla mojej paczki- komunikat ze strony monitorowania przesyłki. Pani bardzo peofesjonalnie „proszę klikać może coś się zacieło”. Żenada.
Wyszłam dosłownie na 30 min w pilnej sprawie z myślą, że kurier użyje mózgu i przedzwoni, na wszelki wypadek pieniądze zostawiłam u sąsiadki. Kurier jeszcze bardziej niemyślący niż pani na infolinii. Zostawił w drzwiach karteczke z numerem telefonu (wow czyli jednak można?!) i z godziną o której się zjawił. Było to dosłownie 10 min przed moim powrotem do domu. Dzwonię i informuję, że jestem w domu, był pan u mnie dosłownie chwile temu, dlaczego pan nie zadzwonił. Kurier odpowiada tylko że dostarczy przesyłkę w poniedziałek i się rozłącza.
NIE POLECAM, najgorsza firma kurierska jaka istnieje.ZaletyBRAK -
~Kaska21 / 2020-05-29 12:13Ocena: 1.00 / 5
Porażka! Paczka miała przyjść wczoraj,a doszła dzisiaj. Dwa dni z życia ujęte i urlop w pracy, żeby czekać na jesnie Pana. Brak kontaktu od strony kuriera, dodatkowo zero informacji, że kurier nie dojedzie tego dnia w którym była zaplanowana dostawa. Kilo mułu i na to 2 metry gnoju. Nie polecam! ZaletyBrak. Chociaż paczka dotarła po czasie.WadyNie będę pisać książki na ten temat -
~Dusi / 2020-05-29 07:27Ocena: 1.00 / 5
Kurier myśląc że jak zatrąbi klaksonem od samochodu to odbiorca przyleci do niego, zero informacji gdzie jest paczka ZaletyBrakWadyMogłabym wymieniać ale szkoda mojego czasu -
~Gosia / 2020-05-28 18:53Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, przesyłka dotarła w zniszczonym opakowaniu, zawartość przesyłki została uszkodzona a w reklamacji otrzymałam uzasadnienie ze to moja wina bo ja odpowiadam za jakość opakowania. Wykorzystam karton którym inna firma bez problemu dostarczyła mi inna paczkę.
Bardzo słaba jakość usług i podejścia do klioenta. -
~Ewela / 2020-05-28 17:58Ocena: 1.33 / 5
Bardzo nieprzyjemny kurier.Kurier który powinien poinformować o godzinie kiedy mniej więcej będzie u klienta , tego nie robi . Nie polecam ZaletyBrakWadyBardzo nie miły kurier . Nie umiejacy korzystać z smartfona . -
~Ksawery / 2020-05-28 12:50Ocena: 1.00 / 5
kurier nie dzwoni i brak informacji gdzie znajduje sie paczka ZaletyżadneWadyistnienie tej firmy -
~Anna / 2020-05-28 07:10Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.Zero kontaktu z kurierem.Niemiła obsługa na infolinii. W porównaniu z innymi kurierami gdzie można się skontaktować umówić termin dostawy UPS wypada bardzo kiepsko.Paczkę próbuje odebrać już 3 raz,jsstem cały dzień w domu.o wejściu na stronę monitoringu otrzymuję informację,że była nieudana próba doręczenia. ZaletybrakWadybrak kontaktu z kurierem, niemiła obsługa na infolinii -
-
~Tite / 2020-05-27 19:11Ocena: 1.00 / 5
To jakaś masakra, nikt nic nie wie, na kuriera można czekać i czekać, brak kontaktu, brak informacji jasnej i klarownej o terminie i orientacyjnej godzinie dostawy. By odebrać paczkę musisz wziąść urlop na żądanie minimum na 2 dni i siedzieć w oknie wyczekujac jaśnie wielmożnego pana kuriera. Firma która ma klienta w głębokim poważaniu. Obsługa klienta także tragedia. Na pytanie skoro kurier był i nie zastał mnie w domu dlaczego nie pozostawił awiza? Usłyszałam A czy skrzynki są ogólno dostepne? Od kiedy to w blokach wiszą na drzewach przed klatka schodowa???? NIE POLECAM ZaletyŻadnychWadySame wady -
~Ewa / 2020-05-26 12:02Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka, drogo. Jest wiele innych firm, które realizują swoje usługi taniej, ale przede wszystkim szybko. Czekałam cały dzień a miało być dostarczone rano. Zero kontaktu i nawet nie wiadomo do kogo zadzwonić żeby uzyskać informacje. ZaletyBrakWadyCałe mnóstwo -
~Monika Zeligowska / 2020-05-26 10:17Ocena: 2.33 / 5
Pierwsza raz zamawialam kuriera od tej firmy. Strona nie ma jasno wytkumaczone gdzie powinno sie zaznaczyc albo wpisac odbior przez kuriera z miejsca udogodnionego. Jak sie okazalo Pani w informacji powiedziala ze czasami sie przeacza ta opcje I placi tylko za jedna usluge - wyslanie.
UPS jest za duza firma ktora absolutnie nie powinna tak funjcjonowac. Jezeli juz byly takie zgloszenia przeoczenia zaplaty za kuriera powinno to byc szybko udoskonalone na stronie internetowej I czarne na bialym napisane za co jest oplacone I co jeszcze powinno sie oplacic. Zaoszczedzi to nerwy szczegolnie jak sie nadaje z zagranicy I nie ma mozliwosci samemu dostarczyc przesylke do punktu odbioru.ZaletyLadne kolory na stronie internetowejWadyInformacje ukryte,
Bran komunikacji z klientem
Konkretne informacje sa nie jasno okreslone
-
~Jarek / 2020-05-25 19:54Ocena: 2.67 / 5
W porównaniu do innych firm kurierskich jest beznadziejna. Nie informują SMS lub telefonie o przybliżonej godzinie dostarczenia przesyłki. Raptem na e-mailu dowiaduje się, że podjęto próbę dostarczenia przesyłki. Kolejny termin następnego dnia roboczego. A czy nikt nie pracuje i waruje w domu czekając na kuriera. Bzdura WadyBrak kontaktu kuriera z odbioracą -
~Iza / 2020-05-23 19:23Ocena: 1.00 / 5
Żenada zamówiłam buty 12 mają dzisiaj jest 23 maj kurier zamiast zadzwonić do mnie, że ma przesyłkę z nie zgadza mu się adres mój zero kontaktu i do tej pory nie dostałam przesyłki dwa razy dzwoniłam na centrale aby mi przekierowali paczkę w dupie to mieli dopiero kolejny telefon przyniósł skutek Pani mi pomogła... Żenada UPS ostatni raz zamawiałam kuriera u Was, patologia -
~Hanaaaa / 2020-05-22 11:50Ocena: 1.33 / 5
Kurier dzisiaj przyszedł z paczką. Zero uprzedzenia. Zero telefonu, że będzie żebym mogła przygotować pieniądze. Nic. Przez to nie wiedziałam, że przyjdzie nie miałam pieniędzy. Co z tego wyszło? Zapytałam czy może przyjść późnej, albo chociaż zaczekać minutkę. Co usłyszałam? " Wiedziała pani że paczka przyjdzie, więc trzeba było się przygotować. Jak się zamawia paczę to pieniądze się ma. " I jeszcze ten ton takiej pogardy. Szczerze? Nic mu nie odpowiedziałam, bo aż zaniemówiłam. Jak go spotkam to mu wygarnę. -
~Agawa / 2020-05-21 17:21Ocena: 1.67 / 5
Obliczanie cen paczek jest celowo nieprzejzyste.
Strona, na ktorej zamawia sie nadanie przesylki, celowo wprowadza w bald.
Cena moje przesylki wzrosla o 300%WadyBrak formuly na stronie pozwalajacej ustalic faktyczna cene rozliczeniowa wg. wagi miarowej. -
~Nika / 2020-05-21 17:03Ocena: 1.00 / 5
Firma, która ma klienta głęboko w.... Kurier się nie kontaktuje, bo po co, albo ma problemy z telefonem. A po co podać nr do kuriera?? Przesyłka oddawana do magazynu z powodu adresu, który nie istnieje. Wystarczy wpisać w mapy Google i można dojechać pod sam płot. Ale kurier nie korzysta z takiej możliwości, bo nie widzi potrzeby. Klient czeka i się nie doczeka. Mam nadzieję, że każdy kto ma takie przeboje z ups ???? da znać firmie, która z nich korzysta. Może zwiną żagle, czego im życzę. ZaletyBRAK!!!WadyZbyt wiele, żeby wszystkie opisać !!! -
-
~osulik / 2020-05-21 14:34Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma kurierska! Żałuję, że nie sprawdziłam czym Adidas wysyła zamówienia, bo najpewniej bym nie złożyła zamówienia. Brak kontaktu, telefonu, nic. Mimo że przecież teraz cały czas siedzę w domu, dostałam maila o zwrocie przesyłki do nadawcy z powodu dwóch nieudanych prób doręczenia. Pytam - kiedy i do kogo? Próby kontaktu z biurem obsługi tak samo żałosne, chciałam odebrać paczkę z sortowni, ale niestety nie otrzymałam informacji czy można tak zrobić. Ale już wiem, że nie można, bo paczka wraca do Niemiec. ZaletyBRAK. To już drugi raz, w którym firma rozczarowuje.WadyBrak kontaktu, brak możliwości złożenia reklamacji, brak próby dostarczenia przesyłki. -
~jaa / 2020-05-21 12:46Ocena: 1.00 / 5
Po raz kolejny poniżej jakiekolwiek poziomu. Nawet myślę, że sprawa sprawa nadaje się gdzieś wyżej.. jak można w trakcie dostawy zmienić ot tak sobie po prostu numer paczki i w dodatku nie informować o tym klienta??? który poszukuje jej i się niepokoi. Ta firma to dno, jakie jeszcze nie widziałam na rynku. NIE POLECAM!!!!!! -
~HANNA / 2020-05-21 12:18Ocena: 3.67 / 5
1Z858AF66899371666
dlaczego kurier stanął aż ........na wycieraczce drzwi bez maski i rękawiczek ?????????????????? -
~Mateusz / 2020-05-20 16:21Ocena: 1.00 / 5
Kontakt klienta beznadziejny, rozmowy z kurierem brak ZaletybrakWadyNieodpowiedzialnosc, nieczasowosc , nie polecam
strona 146 z 208
- « poprzednia
- 1 ...
- 144
- 145
- 146
- 147
- 148
- nastepna »
