Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4130 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Piotr / 2020-06-10 09:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekałem na paczkę ponad tydzień. W końcu napisałem maila do sklepu z którego kupiłem produkt i dowiedziałem się, że z powodu braku odbiorcy przesyłka została zwrócona z powrotem...do Holandii. Była to dla mnie bardzo ważna przesyłka i drugi raz już nie zostanie wysłana!!! Jestem bardzo rozczarowany, zły na UPS! Zero kontaktu z ich strony, telefon, mail, SMS...nic! Cały czas siedziałem w domu i na pewno kurier się u mnie nie pojawił, a podobno próbował dwa razy. A potem tydzień paczka leżała u nich na magazynie...wystarczyło mnie poinformować to bym sam podjechał!!!! Jestem bardzo zły i już nigdy nie skorzystam z usługi UPS i nikomu nie polecam!
  • ~Joanna / 2020-06-09 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przesylka, ktora miala byc dostarczona po 2 dniach roboczych NIE zostala dostarczona po siedmiu dniach - kurier zostawil pilna przesylke w skrzynce na listy bez powiadomienia o tym - dopiero na
    internecie zorientowalam sie, ze mam przesylke w skrzynce w bloku - firma nie powinna sie zajmowac przesylkami kurierskimi.
    WadySame wady - dlugie oczekiwanie na rozmowe z obsluga klienta, zadnej checi pomocy
  • ~Vandrad / 2020-06-09 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jeden wielki ŻART! Czekam na przesyłkę dwa tygodnie i nadal nic..
    ZaletyNie ma takich zalet
    WadyFIRMA
  • ~Maciuś / 2020-06-09 17:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to wielkie dno, czekanie na przesyłkę 2 tygodnie to przesada.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma
  • ~Przedsiębiorca / 2020-06-09 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiedzieliśmy, że to firma krzak, jednak mieliśmy nadzieję, że tym razem będzie inaczej, sytuacja, która nas spotkała, jest po prostu niewiarygodna, ponieważ to duża firma międzynarodowa, pracownik, który dokonywał odprawy celnej z Chin, wysłał błędne zgłoszenie celne przez co naliczono nam ogromną ilość podatku VAT oraz cła, nie jesteśmy w stanie odebrać przesyłki, opiekun dokonujący odprawy od tygodnia ma wyłaczony telefon i nie odpisuje na maile, w biurze obsługi klienta w głównej siedzibie w Warszawie już 3 razy nam obiecywali, że do godziny 16.00 ktoś się z nami skontaktuje, bez skutku, zero odzewu, w dodatku zawsze po każdym kontakcie nie mamy możliwości ponownego kontaktu, to już 3 numer, który nam zablokowali, brzmi niewiarygodnie ale teraz siedzę z telefonem, z którego wykonywaliśmy połączenie i nie ma możlwości kontaktu, ze ,,świeżego", nie używanego numeru łączy od razu, jutro musimy iść zgłosić sprawę na policję i sprawa zapewne skończy się w sądzie
    Zaletybrak zalet
    Wadyta firma to jedna wielka wada
  • ~P.T. / 2020-06-09 16:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Jeśli pracujesz w magazynie w Dobrej k/Łodzi to jest tam taki zap ierdzel że wohoho.Placa słabo.Rece muszą ci same ci chodzić i to bardzo szybko.minusem przerwa po godzinie pracy .jest jeden koordynator Pioyr C. Jak mu nie podpisujesz to będzie ci robił pod górkę.
    Szkolenie mija się z celem co dzieje się na hali.
    Pozdrawiam
    ZaletyPraca nocna
    WadyPraca na magazynie bardzo ciezka
  • ~Pedro / 2020-06-09 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Długie opóźnienie, paczka miała być wczoraj, nie ma jej do dziś i zero odzewu
    ZaletyNie ma zalet
    WadyStraszne opóźnienie
  • ~Alicja / 2020-06-09 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystałam z usług kilku firm kurierskich. Z żadną, oprócz UPS, nie miałam problemów. W centrali podają błędne informacje. Na moją prośbę podania innego adresu dostawy paczki usłyszałam, że nie trzeba, bo będzie próba doręczenia paczki na drugi dzień. Po czym otrzymałam maila, że mam paczkę do odbioru w ich punkcie. Po moim interwencyjnym telefonie podobno mam ją dostać w piątek. Zobaczymy. Ja z siebie kpić nie pozwolę.
  • ~greg / 2020-06-06 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    W wysłanym mailu napisali "Przewidywany czas doręczenia: Koniec dnia" (Również w wersji po angielsku "End od day") Co jest w obu językach równoznaczne z późnymi godzinami wieczornymi. W UPS oznacza to najwyraźniej "około 13:00". Ostatecznie musiałem sam pofatygować się po przesyłkę z dwudniowym opóźnieniem. Oczywiście nie ma żadnej sensownej metody złożenia reklamacji.
  • ~Ewa / 2020-06-05 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jelenia Góra - kurier arogancki , kazał zejść po paczkę inaczej odjedzie, było mi bardzo ciężko zejść po operacji. Napewno nigdy nie skorzystam z ich usług
  • ~Ewa / 2020-06-05 01:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska na rynku. Nie informują o terminie dostawy, nie podają kontaktu do kuriera, w przypadku nieobecności odbiorcy w domu kurier nie próbuje się skontaktować i odjeżdża. Na stronie śledzenia przesyłki niepełne i nieaktualne informacje. Stanowczo odradzam korzystanie.
  • ~Wiktoria / 2020-06-04 14:17
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier niekulturalny, arogancki i bezczelny. Na samym wstępie nie spodobało mu się to że kazałam wnieść dwie paczki na gore(mieszkam na pierwszym piętrze) z którymi bez problemu by sobie poradził. Weszłam do domu po pieniądze i wychodząc z nimi kurier wcale nie położył a wręcz rzucił paczkę na drugą paczkę, mimo i z w środku znajdowały się talerze, które ostatecznie były zbite. Po zwróceniu uwagi kurierowi zaczął się ze mną kłócić że wcale tak nie było, że zmyślam i jak mogłam widzieć skoro byłam w domu. Wmówił mi że to nie jego wina, bo przecież skoro by rzucił paczka to zbilyby się wszystkie talerze a nie tylko ten jeden, co jest oczywiście absurdalne. Niestety nie chciał podać swojego nazwiska, ale moja przygoda z firmą UPS zaczęła i skończyła się w tym samym czasie. Wszystkim znajomym będę niepolecane ta firmę.
    ZaletyŻadne
    WadyZbyt mało miejsca by tu napisac
  • ~Neeq / 2020-06-04 10:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu z firma poza stroną która ledwo działa
  • ~UPS HATER / 2020-06-03 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier zadzwonił dzwonkiem i odjechał...

    Zalety:
    -Brak
    _____________________
    Wady:
    -Dodatkowy dzień czekania na przesyłkę
    -brak jakiegokolwiek kontaktu

    Wady
  • ~ENDY / 2020-06-02 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest XXI wiek, telefon komórkowy jest tanim narzędziem pracy, umówienie na godzinę nie powinno stanowić problemu. Z powodu bezmyślnej organizacji muszę siedzieć cały dzień, wg informacji telefonicznej do 19 wg strony internetowej nawet do 21. Operator rozłącza rozmowę.
    Dołożę wszelkich starań aby nie zlecać tej firmie żadnych przesyłek.


    Zaletynie stwierdzono
    WadyJeszcze raz to co mi się nie podoba:

    organizacja doręczeń
    czas oczekiwania
    brak możliwości umówienia się na przedział 2h - 3h, a teraz jest 12
    kto zapłaci za stracony czas
  • ~Mirek / 2020-06-01 12:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Kurier poruszający się po gminie Raszków w maju 2020 r beszczelnie zawyża cenę nie podajac prawdziwej kwoty.Gdy spojrzysz we fakturę to jego już nie ma.To nie pierwszy raz tak nam zrobił ten młody człowiek.
  • ~Aneta / 2020-05-29 19:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Porażka, niekompetentny, arogancki kurier. Okłamuje klienta, a tym samym swoich pracodawców. Korzystam z różnych firm kurierskich, ale ta ....żenada. Przykro, że firma nad tym nie panuje.
  • ~Guguś / 2020-05-29 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka. Będę unikać jak ognia.
    Paczka miała być wczoraj, oczywiście ZERO informacji o której więc siedź człowieku w domu i czekaj. Paczka nie dotarła, dzień zmarnowany oczekiwaniem.
    Dziś rano mail, że dzisiaj paczka dotrze a że już dzisiaj w domu zostać nie mogłam to dzwonię na infolinię aby zapytać o numer do kuriera i ustalić w jakich godzinach ma zamiar mnie zaszczycić swoją obecnością. Pani na infolinii „nie podam numeru, nie umiem pomóc, niech pani przekieruje paczkę”. Poinformowałam, że taka opcja jest niedostępna dla mojej paczki- komunikat ze strony monitorowania przesyłki. Pani bardzo peofesjonalnie „proszę klikać może coś się zacieło”. Żenada.
    Wyszłam dosłownie na 30 min w pilnej sprawie z myślą, że kurier użyje mózgu i przedzwoni, na wszelki wypadek pieniądze zostawiłam u sąsiadki. Kurier jeszcze bardziej niemyślący niż pani na infolinii. Zostawił w drzwiach karteczke z numerem telefonu (wow czyli jednak można?!) i z godziną o której się zjawił. Było to dosłownie 10 min przed moim powrotem do domu. Dzwonię i informuję, że jestem w domu, był pan u mnie dosłownie chwile temu, dlaczego pan nie zadzwonił. Kurier odpowiada tylko że dostarczy przesyłkę w poniedziałek i się rozłącza.

    NIE POLECAM, najgorsza firma kurierska jaka istnieje.
    ZaletyBRAK
  • ~Kaska21 / 2020-05-29 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka! Paczka miała przyjść wczoraj,a doszła dzisiaj. Dwa dni z życia ujęte i urlop w pracy, żeby czekać na jesnie Pana. Brak kontaktu od strony kuriera, dodatkowo zero informacji, że kurier nie dojedzie tego dnia w którym była zaplanowana dostawa. Kilo mułu i na to 2 metry gnoju. Nie polecam!
    ZaletyBrak. Chociaż paczka dotarła po czasie.
    WadyNie będę pisać książki na ten temat
  • ~Dusi / 2020-05-29 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier myśląc że jak zatrąbi klaksonem od samochodu to odbiorca przyleci do niego, zero informacji gdzie jest paczka
    ZaletyBrak
    WadyMogłabym wymieniać ale szkoda mojego czasu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12691
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8086
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7729
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4120
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2439
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078