Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPS opinie

Ocena na podstawie 4130 opinii

1.27 / 5

  • Parametry
    1.00
  • Cena
    1.54
  • Obsługa klienta
    1.38
  • Niezawodność
    1.50
  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Oferta
    1.37
  • Cena/Jakość
    1.25
  • Czas dostawy
    1.39

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kit / 2020-06-23 17:16
    Ocena: 2.33 / 5
    próba dodzwonienia się do konsultanta po odbiór paczki od nadawcy. w tej chwili mija 15 minuta połączenia, cały czas nadaje ze zaraz pierwszy wolny konsultant odbierze. albo ich tam nie ma albo potrzebują pracowników.
    Zaletyniewiedze
    Wadydługość oczekiwania na konsultanta
  • ~Smareq / 2020-06-22 16:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Paczka miała zostać doręczona w 3 dni robocze zamówiłem ją we wtorek, w na paczkę czekam już 2 tygodnie dzwoniłem na infolinię mówili że paczka będzie doręczona w ciągu 2 dni a minął już tydzień.
    WadyPaczka miała zostać doręczona w 3 dni robocze zamówiłem ją we wtorek, w na paczkę czekam już 2 tygodnie dzwoniłem na infolinię mówili że paczka będzie doręczona w ciągu 2 dni a minął już tydzień.
  • ~Kx / 2020-06-20 19:30
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia z automatem do rozmowy zanim płączysz sie z konsultantem jest jedną z najbardziej nieprzyjaznych klientowi ze wszystkich, na jakie miałem okazję dzwonić. Składanie zlecenia jest ok natomiast próba pomocy klientowi w przypadku problemów z przesyłką to poziom baaaaardzo słaby (wygłoszenie beznamiętnej formułki o możliwości złożenia reklamacji to trochę za mało jak na standard firmy szczycącej się podobno czymś więcej)
    ZaletyMożliwość dostarczenia w sobotę tam gdzie niektórzy nie jeżdżą
    WadyBrak jakiegokolwiek nastawienia do klienta w przypadku problemów z przesyłką (tak było w moim przypadku)
  • ~Olga / 2020-06-20 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu firmy UPS. Czekałam cały dzień w domu na ważną przesyłkę a dostalam awizo że kurier nie zastał mnie w domu! Pomoc na infolinii bez komentarza, cyniczny konsultant. Zamawiam z różnych dorm kurierskich i tylko z UPS mam problem!!! Porażka
    ZaletyBrak!!!
    WadyCala firma to porażka
  • ~Roman / 2020-06-19 21:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostawa paczki miała być 18.06.2020. Nie dotarła . 19.06.2020.zmieniono datę dostawy na inna datę nie kontaktując się z klientem . Informacja ups niekompetentna brak jakiegokolwiek kontaktu . Nie polecam.
  • ~Seba / 2020-06-19 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat! Najpierw informacja ze 18.06 próba doręczenia paczki nie powiodla się z powodu zamknietej firmy to nic że adres dorecznia to dom prywatny. 19.06 ostateczna próba doręczenia nieudana nieobecność klienta, gdzie akurat 2 osoby w domu gotowe odebrać pake. Zero kontaktu od kuriera.
    Takze dramat ????
  • ~Renata / 2020-06-18 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymałam przesyłki. Śledząc przesyłkę dowiedziałam się, że paczka jest w drodze do nadawcy. Próbowałam złożyć reklamację, ale musiałabym się zarejestrować.
    Przy rejestracji musisz zgodzić się na wszystko, co UPS z tym zrobi.
    Nigdy więcej.
    WadyNiesumienność, brak możliwości reklamacji
  • ~Damian / 2020-06-18 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Najgorsza firma kurierska z jaka miałam do czynienia. Nr telefonu podany dla kuriera. W ciągu dnia informacja na e-mail, że paczka zostanie dostarczona na koniec dnia, po czym ok godz. 19 przychodzi wiadomość, że paczka została dostarczona. Zero kontaktu od kuriera, żadna paczka nie został dostarczona. Po telefonach na infolinie okazuje się, ze przesyłka jest w punkcie UPC a nr telefonu nie został zweryfikowany przez kuriera. Nie było żadnej próby doręczenia przesyłki.NIE POLECAM.
  • ~Klient / 2020-06-18 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska. Odkąd pamiętam zawsze są problemy z kontaktem firmy kurierskiej (kuriera) z odbiorcą przesyłki. Cały dzień oczekiwania na przesyłkę i zero informacji od kuriera kiedy można się spodziewać dostarczenia. Mamy XXI wiek i tak trudno wysłać info z prawdopodobnym czasem dostarczenia przesyłki. Ewentualnie krótkim telefonem od kuriera, że np.za pół godziny będzie.
    WadyBrak kontaktu z odbiorcą jedyny kontakt przez e-mail z informacją na temat dostarczenia przesyłki, czytaj" spodziewany czas dostarczenia przesyłki - Koniec dnia"
  • ~Untersturmfuhrer / 2020-06-18 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachowanie godne Poczty Polskiej. Nie próbują dostarczyć paczki, tylko zostawiają awizo. Po co mi kurier który nie przywozi paczki pod wskazany adres? NIE POLECAM.
    ZaletyBrak
    WadyNIGDY nie dostarczają paczek pod wskazay adres
  • ~Oliwia / 2020-06-18 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam przesyłkę, którą dostarczyć miała firma UPS. Nie dostałam żadnego emaila ani SMS, że przesyłka zostanie dostarczona danego dnia. Po kilku dniach sprawdziłam, gdzie znajduje się moja przesyłka. Okazało się, że jest ok. 30 km od mojego miasta w innej miejscowości. Po dodzwonieniu się do konsultanta, okazało się, że przesyłka została dostarczona na taką samą ulicę, tylko w innym mieście. Nieprzytomny kurier zostawił paczkę u kogoś innego, kto ją odebrał (z niewiadomo jakich przyczyn). Na drugi dzień otrzymałam e-mail z wiadomością, że pieniądze zostaną zwrócone, a towar odesłany. Nie mam pojęcia, co stało się z przesyłką i czy w ogóle została odzyskana przez kuriera. Ewidentnie pracują tam niekompetentni i nieprzytomni ludzie. Nie rozumiem też, dlaczego nie zostałam poinformowana, że danego dnia zostanie dostarczona paczka(tak jak w przypadku innych firm, np. DHL, DPD).
    ZaletyBrak
    WadyBardzo słaba organizacja.
  • ~aslo / 2020-06-17 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier bezczelny, przywiózł paczkę 30 kg i wyładował ją na chodniku przed blokiem żądając, aby mu na chodniku potwierdzić odbiór. Na zwróconą uwagę, że nie mieszkam na chodniku, tylko mam adres- pan zaczął pakować paczkę z powrotem do samochodu. Wyzywał , ubliżał, szarpał się. Dopiero wykręcenie numeru 112 i zagrożenie zgłoszeniem Policji jego zachowania ostudziło jego brawurę, jednak paczki nie dostarczył pod drzwi adresu odbiorcy, tylko porzucił na chodniku. Nie polecam. Zatrudniają osoby chyba z marginesu, skoro możliwe jest takie zachowanie kuriera. NIGDY więcej
    Zaletybrak
    WadyChamstwo, brak anonsowania kuriera, porzucanie paczki na ulicy
  • ~Jan / 2020-06-17 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma kurierska z jakiej koszystałem. Kurier dwa razy z rzędu nie raczył zajść pod adres tylko zaznaczył, że nikogo nie ma w domu mimo że te dwa dni czekałem na paczkę. Nigdy więcej nie skorzystam z tych żenujących usług.
  • ~WnerwionyKlient / 2020-06-17 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna jakość usług.
    Kurier nawet nie raczył przyjść pod adres doręczenia. Nikt nie zadzwonił. Żadnego awizo. Żenada a nie firma kurierska.
    Nigdy więcej.
    Nie polecam.
    Wybierajcie konkurencję.
  • ~BS / 2020-06-17 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    kurier w przesyłkach miedzynarodowych- nie jest godny polecenia. Nieterminowe doręczenia oraz zagubienie przesyłek to prawie normalnośc. Dodatkowo bardzo drogi. Nie polecam tego przewoznika. Sama tego doswiadczyłam . Dodatkowo w podstawowym pakiecie nie ma ubezpieczenia przesyłki - dlatego odszkodowanie za zagubiona przesyłkę minimalistyczne. Do reklamacji załaczałam paragony zagubionych rzeczy - nie została kompletnie uwzgledniona.
    Zaletynie mam uwag do przesyłek klajowych.
    Wadyw przesyłkach miedzynarodowych - nie polecany.
  • ~podirytowany / 2020-06-16 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier (2x ten sam kierowca) przywiózł paczkę i na nic nie miał czasu, na wydanie reszty...a na dzwonek dzwonił jakby się PALIŁO!!!!
    Zaletybrak
    Wadyzgrzeda, kurier powinien zmienić prace
  • ~Klient / 2020-06-16 16:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Przesylka dostarczona szybko, ale kurierowi nawet nie chcialo sie zadzwonic. Pomimo oczekiwania na paczkę w domu, zastałam w drzwiach kartkę, że nikogo nie było. Musiałam sama odbierać z punktu. Niestety tylko z tą firmą tak się zdarza.
  • ~Ewe / 2020-06-12 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Hm, cóż mogę powiedzieć. Kontakt z kurierem zerowy. Jeśli nie zastanie Cię w domu to zostawi (LUB NIE) awizo BEZ numeru telefonu, więc nie masz szans umówić się na odbiór paczki. Po rozpowie z konsultantem, podczas której chciałam, żeby podał mój numer telefonu kurierowi stwierdził, że nie ma takiej możliwości, a poza tym kurier nie ma obowiązku kontaktować się telefonicznie z klientem wiec nawet gdyby ten numer posiadał to nie musi dzwonić. Po moim pytaniu, czy w takim razie pozostaje mi "polować" na paczkę i albo uda mi się ją odebrać albo nie, pan konsultant potwierdził to słowami: no tak. PEŁEN PROFESJONALIZM nie ma co.
  • ~Wiktor / 2020-06-12 06:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Doliczyli mi do paczki 693zl kary,
    Przesyłka kosztowała 450zl (Czechy) a teraz ponad 1000zl!!
    Lepiej sam bym zawiózł.
    Nie wysyłam paczek od wczoraj, wiem co to NST i że grozi kara za zaniżanie lub inne.
    UNIKAJCIE TEJ FIRMY!!
    ZaletyZadnych
    WadyOszustwa
  • ~Lębork / 2020-06-10 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Tylko nie UPS... PARODIA! Wszystkie paczki docierają dopiero po reklamacji
    ZaletyZero
    WadyUPS to WADA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12691
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8086
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7729
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4130
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4120
GLS
Ocena: 1.55, ilość opinii: 2439
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4745
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4533
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3078