strona 141 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- nastepna »
-
~Patka / 2020-07-02 11:26
Zamówiłam buty, kurier zadzwonił na domofon, otworzyłam mu drzwi do klatki i czekam,czekam,czekam... do usranej śmierci bym czekała, zeszłam na dół i okazało się że zostawił 'awizo', nikogo nie ma w domu,proszę iść do najblizszego punktu odbioru paczek. Więc poszłam, akurat się złożyło, że zastałam owego pana kuriera który zanosi do punktu ok. 12szt (jak nie więcej) paczek, czyli prawdopodobnie zrobił tak każdemu, nie tylko mi :) Żałosne, jego praca tylko na tym polega,by zanieść tę zasraną paczkę do odbiorcy a nawet tego nie potrafi zrobić pożądnie, to jest skandal żeby tak olać klienta, za co oni mu płacą? -
-
~mg / 2020-07-02 10:48
Nie polecam. Najgorsza firma kurierska z jaką miałem do czynienia. Brak kontaktu do kuriera przy pierwszym nieudanym doręczeniu - w godzinach rannych kiedy część osób pracuje. Na infolinii zostałem okłamany, że kolejna próba doręczenia nastąpi w godzinach kiedy będę w domu. Co zabawne, upewniałem się, że to na pewno zadziała chyba z 3 razy z uwagi na nieco zaspany głos konsultantki, z którą udało mi się połączyć po 10 minutach przebijania się przez automaty na infolinii. Finalnie okazało się, że kurier znów przyjechał przed południem (oczywiście ponownie bez próby kontaktu ze mną), a po mojej interwencji na infolinii dowiedziałem się, że:
(1) kurierzy nie mają obowiązku kontaktu z klientem,
(2) nie ma możliwości skontaktowania się z nimi,
(3) a generalnie nie mogą zagwarantować godziny dostawy.
Zamówiony sprzęt wrócił do sklepu, dzięki wielkie UPS. Człowiek uczy się przez całe życie. Lekcja na dziś: nie skorzystam już z waszych usług.Zaletyniesamowite zdolności przetrwania skoro działając w taki sposób przeżyli na konkurencyjnym rynku -
~weryncetoryk / 2020-07-01 11:36
Tragedia ta firma nie powinna istnieć ,problem z kontaktem telefonicznym ,brak kontaktu z kurierem ,jeżeli już się dodzwonisz ,np w Poznaniu Pani Kierowniczka-a udało mi się-ma język rynsztokowy.Przesyłki zagraniczne na terenie RP chaos,krajowe jeszcze gorzej.Naprawdę byłem zmuszony do korzystania z ich usług ponieważ ,bardo dużo firm zagranicznych i krajowych ma z nimi umowy ,żadne doręczenie nie przebiegało pomyślnie Zaletyżadnych zalet same kłopotyWadywszystkie możliwe -
~Izabela / 2020-07-01 10:48
Dramat, w życiu nie spotkałam sie z tak dramatycznie działającą firmą. Dodzwonić się ciężko, kurier nie zadzwoni kiedy bedzie. nikt nic nie wie. dno totalne -
~Pacjent. / 2020-06-30 21:30
Nie stety. Bardzo nieetyczne zachowanie kuriera. Paczka dostarczona do punktu odbioru. Może mógłbym odebrać ale przebywam w szpitalu... Kurier miał ją dostarczyc tam. Z uwagi na badania nie mogłem odebrać dwa razy telefonu ale potem dzwoniłem z prośbą o dostarczenie. Kurier nie chciał ze mba rozmawiać byl opryskliwy. Sam sie rozlaczyl pomimo że byłem uprzejmy w rozmowie.Szkoda ze tak się traktuje chore osoby.Szpitale są zamknięte więc jak odebrać paczkę osobiście? ZaletyBrakWadyBrak etyki kuriera i dyskryminacja osób chorych. -
~ID74 / 2020-06-30 21:00
Najgorsza firma kurierska z jaką miałam "nieprzyjemność". Czekam cały dzień na kuriera w wyznaczonym dniu dostawy, upewniam się na infolinii czy kurier będzie, mówią, że do 19 przyjedzie, a o 18:45 dostaję smsa, że dostawa przewidziana na dzień następny. Czekam 40 minut na połączenie z infolinią i dowiaduję się, że w kolejnym dniu mam znowu czekać od 9 do 19, bo nie są w stanie podać numeru do kuriera, żeby ustalić bliższe godziny dostawy. Firma niepoważna i nieodpowiedzialna, brak szacunku do klienta. Nie polecam i nigdy już nie skorzystam. ZaletyŻadneWadyJak wyżej -
~Anonymous / 2020-06-30 19:47
Porażka. Kurier chyba był na tyle leniwy, że podjechał pod dom i pojechał, o ile w ogóle pod nim był. Czekałam cały dzień w domu na paczkę, a po godzinie 19 patrze, że próba do ręcznie była o 13. Chyba najgorsza firma kurierska jaka istnieje. Tak ciężko było zadzwonić pod numer telefonu podany na przesyłce. Nie polecam ZaletyBrakWadyWszystko -
~Zasmucona / 2020-06-30 13:11
Jeśli kurier rzuca paczkę pod nogi kobiecie w 9 miesiącu ciąży to znaczy, że jest totalnym ignorantem i nigdy w życiu żaden kurier Ups nie dostanie napiwku. Tłumaczenie się, że to „ze względów bezpieczeństwa w kwestii koronawirusa” jest żałosne tymbardziej, że ma tu mowy o nikim w kwarantannie. Odradzam!!!!!! -
-
~AnnaM. / 2020-06-30 12:24
Tyle się naczytałam negatywnych opinii, że z wielką obawą czekałam czy dostanę moją przesyłkę dzisiaj . A tu, taka miła niespodzianka. Tuż przed 12.oo przesyłka doręczona, jeszcze kurier życzył mi miłego dnia.
Bardzo jestem mile zaskoczona. Anna M.Zalety+++ -
~Kamil / 2020-06-30 08:26
Czas dostawy,realizacji bardzo dobry jednak odsługa klienta bardzo zła,do tej pory korzystałem z usług bo kurierzy którzy doręczali byli mili i jeśli był jakiś problem to wytłumaczyli wszystko na spokojnie jednak trafił się ostatnio jakiś dziwny kurier chyba pracuje tam za karę głupie odzywki był chamski, więcej już raczej nie skorzystam z tych usług. -
~plewu / 2020-06-29 21:24
To jest kpina nie kurier. Cały tydzień kwitnę na opiece w domu i nie było kuriera. Zero info aż tu nagle sprzedawca do mnie dzwoni z tekstem, że nie odebrałem paczki.
Nie wiem gdzie oni ją próbowali dostarczyć, bo na pewno nie do mnie do domu.ZaletybrakWadywszystko -
~Nie polecam / 2020-06-29 14:40
26.06.2020.r Piątek Miała być dostarczona Moja Paczka i Dalej Czekam bo Kurier nie Dzwonił..Cały dzień czekam na Kuriera a komunikat jest że Nieudana Próba Doręczenia.. Masakra jakaś Poprostu.. Ogólnie Ludzie.. Nikomu nie Polecam " UPS" ABSOLUTNIE ZaletyŻADNYCH ????????????????WadyOFSZEM JAK NAJBARDZIEJ -
~Karolina / 2020-06-29 12:25
Nie polecam! Dzień dostawy nie zgadzał się z podaną datą. Brak informacji o odbiorze paczki z miejsca odbioru WadyBrak informacji o dostarczeniu paczki do punktu odbioru.
Dzień dostawy nie zgadzał się z tym co ups napisał w emailu. -
~m. / 2020-06-29 10:16
Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia. Czasami zamawiam produkty z Chin lub Korei, najczęściej prze PP lub DHL, tym razem chciałam wypróbować UPS. Opłaty celne od paczki o wartości 120 zł? Ponad 160 zł. Nie muszę dodawać, że opłaty zostały złe naliczone ( co więcej wg faktury, opłaty te zostały naliczone od kwoty 0 zł) Absolutny brak kontaktu ze strony agencji celnej w celu wypełnienia deklaracji, brak informacji o naliczonych opłatach, jak się ktoś nie loguje na śledzenie to się dowie dopiero gdy następnego dnia zapuka kurier i każe zapłacić. Infolinia? Każdy odsyła do kogoś innego, gdzie większości telefonów nikt nie raczy nawet podnieść. Stanowczo odradzam, szkoda nerwów. -
~Paweł / 2020-06-27 06:53
Paczka z Poznania jedzie do łodzi by w końcu ktoś z wyższym wykształceniem stwierdził, że to nie ten kierunek... Szkoda słów adres został wpisany poprawnie, a moja paczka robi sobie wycieczki krajoznawcze. Po co extra droga? Jest numer śledzenia, ale i tak brzydko pierdzą. Nie polecam- najgorszy kurier, 0 logistyki, zamówisz paczkę z wrocka do krakowa- wyślą ja przez Gdańsk, pozdrawiam. ZaletyNumer sledzenia -
~Lil / 2020-06-26 16:04
Najgorsza firma kurierska!! Często zamawiam przez internet UPS w ogóle nie dba o klienta! Kurier ma wywalone czy dostarczy paczkę, jak nie ma Cie w domu niewiadomo co się dalej z nią dzieje! Dramat! Nie dzwonią, wiadomości nie wyślą maja Cie w nosie!NIE POLECAM!! ZaletyŻADNYCHWadySAME WADY -
-
~czangus / 2020-06-26 15:11
włamanie do przesyłki firma zła nie polecam opakowania towaru uszkodzone nie dbają o klienta -
~Pozdro600 / 2020-06-26 08:43
Nie polecam czekam na paczkę już 4 dzień, brak danych co się z nią dzieje, nie aktualizują statusu na bieżąco, paczka w doręczeniu, a po 24 godzinach się okazuje, ze jednak nie opuściła magazynu, nie wiadomo z kim się kontaktować, czekam nadal na swoją paczkę i nie polecam tej firmy! Dodam, iż nie jest to pierwszy raz kiedy jest problem z dostarczeniem paczki. ZaletyBrakWadySame wady -
~andzia / 2020-06-25 15:13
czekając cały dzień w domu kurjer nawet nie zadzwonił i wcisną awizo w skrzynke po co są podawane telefony najgorsza firma kurjerska a rozmowa z infolinią żżżżżżżżenada nie miła służbowa i robią łaskę że wogle muszą z tobą rozmawiać nie polecam Zaletyzero -
~Wiesław / 2020-06-25 11:09
Witam ! Zamówiłem nagrodę 2-czerwca 2020 z Vitaj.pl z opcją dostawy kurierem . Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałem zwrot punktów na swoim koncie . Po zalogowaniu okazało się , że przesyłka została zwrócona do nadawcy po dwukrotnym awizowaniu , o czym się dopiero wtedy dowiedziałem . Nie dostałem żadnego awizo , nie zadzwonił nikt mimo podania numeru tel. , pani po telefonie do UPC stwierdziła ,że skoro nie mógł się dostać do skrzynek to nie zostawił . Moja pytanie : skąd ja mam wiedzieć że był kurier ? Po co podaje się numer tel ? I stwierdziła że to wina Orlenu bo powinni mi podać linki do śledzenia przesyłki , uważam że to chora firma UPS i na pewno nie skorzystam ani nie polecę tej firmy nikomu . ZaletybrakWadyChamstwo w rozmowie z operatorem , kuriera nie oceniam bo nie miałem kontaktu , ale daję wielkiego minusa za brak chęci doręczenia , żenada
strona 141 z 206
- « poprzednia
- 1 ...
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- nastepna »